troooger
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz troooger

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 285

Elküldve: 2011. október 11. kedd, 19:49


hil írta:
troooger írta:

Na levettem a légtömegmérő csatit. De nincs változás, ugyan úgy produkálja...
Tudnál feltenni képet, hogy hol találom azt a vákuumcsövet?


Ha járó motornál leveszed az olaj beöntő kupakot, akkor mit tapasztalsz a nyílásnál???



Holnap megnézem. Mi a jó, minek kell történi?

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. október 11. kedd, 18:03


troooger írta:

Na levettem a légtömegmérő csatit. De nincs változás, ugyan úgy produkálja...
Tudnál feltenni képet, hogy hol találom azt a vákuumcsövet?


Ha járó motornál leveszed az olaj beöntő kupakot, akkor mit tapasztalsz a nyílásnál???



troooger
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz troooger

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 285

Elküldve: 2011. október 11. kedd, 16:14


YELLOW írta:
troooger írta:
YELLOW írta:
troooger írta: Sziasztok,
Egy ismerősöm elítette hogy neki is ez volt a baj, hogy ingadozott az alapjárat, és valami vákumcsövet említett. Fizikálisan valamerre a pollenszűrő alatt, vagy mellett volt az emlékei szerint, és elég húzós az ára. Valaki meg tudná mondani így megbontás elött hogy pontosan merre is találom, vagy mit keressek, hogy kell kinéznie? Bocs, ha hülyén fogalmaztam, de most telik le a 12 óra melóm és....

Köszi


levetted már a légtömegmérő csatiját? 1 perc az egész, legalább nem kellene találgatnod...
az a vákuumcső a légszűrőház oldalából jön ki, pont ahol a légtömegmérő csatija van....



Na levettem a légtömegmérő csatit. De nincs változás, ugyan úgy produkálja...
Tudnál feltenni képet, hogy hol találom azt a vákuumcsövet?


ott van a csatinál. ez N40-es motornál. nekem N42 van és realoem nem hozza, pedig van



Köszi! A kép felső részénél ahol az egyes szám van ,nos lehetséges hogy ott olyan mint ha szívó hangot hallanék. Vagy ez normális? Hasonló hang mint egy meghalni készülő AC pumpa hangja.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17557

Elküldve: 2011. október 11. kedd, 14:00


troooger írta:
YELLOW írta:
troooger írta: Sziasztok,
Egy ismerősöm elítette hogy neki is ez volt a baj, hogy ingadozott az alapjárat, és valami vákumcsövet említett. Fizikálisan valamerre a pollenszűrő alatt, vagy mellett volt az emlékei szerint, és elég húzós az ára. Valaki meg tudná mondani így megbontás elött hogy pontosan merre is találom, vagy mit keressek, hogy kell kinéznie? Bocs, ha hülyén fogalmaztam, de most telik le a 12 óra melóm és....

Köszi


levetted már a légtömegmérő csatiját? 1 perc az egész, legalább nem kellene találgatnod...
az a vákuumcső a légszűrőház oldalából jön ki, pont ahol a légtömegmérő csatija van....



Na levettem a légtömegmérő csatit. De nincs változás, ugyan úgy produkálja...
Tudnál feltenni képet, hogy hol találom azt a vákuumcsövet?


ott van a csatinál. ez N40-es motornál. nekem N42 van és realoem nem hozza, pedig van



troooger
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz troooger

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 285

Elküldve: 2011. október 11. kedd, 13:38


YELLOW írta:
troooger írta: Sziasztok,
Egy ismerősöm elítette hogy neki is ez volt a baj, hogy ingadozott az alapjárat, és valami vákumcsövet említett. Fizikálisan valamerre a pollenszűrő alatt, vagy mellett volt az emlékei szerint, és elég húzós az ára. Valaki meg tudná mondani így megbontás elött hogy pontosan merre is találom, vagy mit keressek, hogy kell kinéznie? Bocs, ha hülyén fogalmaztam, de most telik le a 12 óra melóm és....

Köszi


levetted már a légtömegmérő csatiját? 1 perc az egész, legalább nem kellene találgatnod...
az a vákuumcső a légszűrőház oldalából jön ki, pont ahol a légtömegmérő csatija van....



Na levettem a légtömegmérő csatit. De nincs változás, ugyan úgy produkálja...
Tudnál feltenni képet, hogy hol találom azt a vákuumcsövet?


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. október 11. kedd, 13:52

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17557

Elküldve: 2011. október 11. kedd, 07:48


troooger írta: Sziasztok,
Egy ismerősöm elítette hogy neki is ez volt a baj, hogy ingadozott az alapjárat, és valami vákumcsövet említett. Fizikálisan valamerre a pollenszűrő alatt, vagy mellett volt az emlékei szerint, és elég húzós az ára. Valaki meg tudná mondani így megbontás elött hogy pontosan merre is találom, vagy mit keressek, hogy kell kinéznie? Bocs, ha hülyén fogalmaztam, de most telik le a 12 óra melóm és....

Köszi


levetted már a légtömegmérő csatiját? 1 perc az egész, legalább nem kellene találgatnod...
az a vákuumcső a légszűrőház oldalából jön ki, pont ahol a légtömegmérő csatija van....



troooger
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz troooger

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 285

Elküldve: 2011. október 11. kedd, 05:41


Sziasztok,
Egy ismerősöm elítette hogy neki is ez volt a baj, hogy ingadozott az alapjárat, és valami vákumcsövet említett. Fizikálisan valamerre a pollenszűrő alatt, vagy mellett volt az emlékei szerint, és elég húzós az ára. Valaki meg tudná mondani így megbontás elött hogy pontosan merre is találom, vagy mit keressek, hogy kell kinéznie? Bocs, ha hülyén fogalmaztam, de most telik le a 12 óra melóm és....

Köszi


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 10. hétfő, 18:34


InsectKiller írta:
anubisz írta: Hogy így primitíven kifejezve olyan a jelenség,mint amikor reggel hidegen rossz lenne a keverékképzése a motornak amíg dúsabb üzemanyagot igényel és 1000 en pörög,mintha túl dús,vagy ritka lenne a keverék,szerintem az égés is azért marad ki néha valamelyik hengerbe,és mikor leengedi a fordulatot alapjáratra onnan már gyönyörűen jár. Fél nap után is,ha indíttok,de ha már áll egy éjszakát,és kajakra lehűl,újra csinálja,megint csak 1000 től 650 ig.aztán megint minden ok.
Soha nem volt még,hogy lement 650 re és utána is egyenetlen lett volna a járás.Teljesen sima utána,mintha nem is menne a motor. De addig zakatol mint egy mozdony.


Hasonló jelenséget nekem akkor csinál, ha áll a gép vagy 2-3-4 hetet.
Aztán ahogy jár kicsit, helyreáll minden és a következő indításnál minden ok.
Én arra gondoltam h a sok állástól nem indul el vmelyik henger.

Sajnos nekem minden reggel nyomja,kíváncsi leszek,majd mi okozza.


InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2011. október 10. hétfő, 18:20


anubisz írta: Hogy így primitíven kifejezve olyan a jelenség,mint amikor reggel hidegen rossz lenne a keverékképzése a motornak amíg dúsabb üzemanyagot igényel és 1000 en pörög,mintha túl dús,vagy ritka lenne a keverék,szerintem az égés is azért marad ki néha valamelyik hengerbe,és mikor leengedi a fordulatot alapjáratra onnan már gyönyörűen jár. Fél nap után is,ha indíttok,de ha már áll egy éjszakát,és kajakra lehűl,újra csinálja,megint csak 1000 től 650 ig.aztán megint minden ok.
Soha nem volt még,hogy lement 650 re és utána is egyenetlen lett volna a járás.Teljesen sima utána,mintha nem is menne a motor. De addig zakatol mint egy mozdony.


Hasonló jelenséget nekem akkor csinál, ha áll a gép vagy 2-3-4 hetet.
Aztán ahogy jár kicsit, helyreáll minden és a következő indításnál minden ok.
Én arra gondoltam h a sok állástól nem indul el vmelyik henger.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 10. hétfő, 15:15


Hogy így primitíven kifejezve olyan a jelenség,mint amikor reggel hidegen rossz lenne a keverékképzése a motornak amíg dúsabb üzemanyagot igényel és 1000 en pörög,mintha túl dús,vagy ritka lenne a keverék,szerintem az égés is azért marad ki néha valamelyik hengerbe,és mikor leengedi a fordulatot alapjáratra onnan már gyönyörűen jár. Fél nap után is,ha indíttok,de ha már áll egy éjszakát,és kajakra lehűl,újra csinálja,megint csak 1000 től 650 ig.aztán megint minden ok.
Soha nem volt még,hogy lement 650 re és utána is egyenetlen lett volna a járás.Teljesen sima utána,mintha nem is menne a motor. De addig zakatol mint egy mozdony.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 10. hétfő, 15:03


m_attila írta: Gyertyák?

anubisz írta: Bontás nélkül van erre mód,hogy megnézze az ember,tényleg kap a vizet a henger? volt amikor 4,5 be írta az égéskimaradást.




Azt is néztük,mind szép barna volt.És mikor nézzem meg a gyertyákat? reggel indítás előtt? párás vizes,ha víz jut a hengerbe?

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2011. október 10. hétfő, 15:00


Gyertyák?

anubisz írta: Bontás nélkül van erre mód,hogy megnézze az ember,tényleg kap a vizet a henger? volt amikor 4,5 be írta az égéskimaradást.




anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 10. hétfő, 14:58


Bontás nélkül van erre mód,hogy megnézze az ember,tényleg kap a vizet a henger? volt amikor 4,5 be írta az égéskimaradást.
Ja,még anyi,hogy sosem csinálja tovább,mint amikor indítás után ugye 1000 en pörög,és le nem esik 600,650 re a fordulat ahogy esik a fordulat úgy simul el a járás,és utána már ok.
Mintha rossz lenne a keverék képzés vagy dúsittás,amíg le nem fut alapra az alapjárat.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. október 10. hétfő, 15:01

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2011. október 10. hétfő, 14:54


Egy 325i e36 a következő jelenséget produkálta :
minimális vízfogyasztás
indítás után hömbölgés pár pillanatig utána minden rendben

hengerfej le : 3 ik hengerbe ált a víz-> gátrepedés

Amíg ki nem dolgozta szerencsétlen a vizet addig hömbölgött

Mielőtt félreértenéd nem azt mondtam, hogy a tiednek is ez a baja

Megjegyzem nekem volt régebben egy e46 323-im, ugyanezt csinálta mint a te 30 id, nem
jöttünk rá a hibára , azóta is használják bontatlanul. pedig 550.000km van bent

m_attila

anubisz írta:
m_attila írta: Szia

Víz nem fogy?

anubisz írta: De aranyos,már kezdi,jólvan. 2 napig nem ültem bele,ma reggel hidegen ,már P0306
Nem,mintha nem éreztem volna,hogy nem jár egy henger Jön a hideg,kezdi megint.
Leállítom,újra indítom,már minden ok. Szép,hogy tavaly is a 6 hengerbe irkálta be,aztán felcseréltem a trafót az első hengerével,tök mindegy,akkor is hátra írta be.
Lehet injektor lesz? de akkor miért csak 1,2 percig csinálja és csak reggel,hidegen.
Melegen,langyosan soha.Úgy járt a motor,szinte táncoltam az ülésben.




Nem,nincs víz gondom,csak hónapok alatt,meg a nyár ami azért elszökik,talán 2,3 decit töltöttem rá,talán azt se kellett volna,úgy fél év alatt,de mindig nézni szoktam.
Már vagy 2 éve csinálja,csak nyáron melegbe nem annyira.
Ma hozták a termot,de nem voltam itthon,felhívtam őket,holnap délig megkapom.
Nem hengerfejes,abba biztos vagyok.Semmi gázképződésem nincs,csövek puhák,na meg ha az lenne 2 év alatt már cumi lett volna.




anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 10. hétfő, 14:48


Hengerfej tömítésem is volt cserélve talán 2 éve,BMW szervizbe.
főleg én sokat járok vele,hamar elzabálná a vizet,ha valahol elmenne,és csak reggel hidegen csinálja,amúgy pöccre indul.
Így is beindulna reggel egyből,ha rápöccintek a gázra,de rohadt zavarosan jár a motor 1,2 percig,aztán gyönyörűen.
Benzinnyomásom 3 Bár. Leállítás után 1,5 bárt ejt vissza 3 óra alatt,de azt írták az nem baj.Nyomás azonnal feláll,amint gyújtást adok rá.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. október 10. hétfő, 14:55