YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2012. március 27. kedd, 22:49


jons írta:
jrtom írta: Szerintem meg a főtengely jeladó fele kéne nézelődni!

Tiba írta:
Robesz írta: Azt elfelejtettem írni, hogy meleg motornál alapjáraton áll le. Egy pár pillanatig tartja, majd puff leáll. Egyébként menet közben nincs vele probléma.


Szerintem vezérmű tengely jeladó lesz a hibás.




Most lehet, hogy hülyeséget fogok írni, de "vezérlésidőzítés túl késői" nekem ez vezérlésidőzítést jelent. Vagyis a változó szelepvezérlés állítója, mintha nem állítana, vagy nem olyan mértékben, mint kellene.

De lehet ezzel a felvetéssel, csak a sötétben tapogatózás közben egy kissé meleg és képlékenybe nyúltam... nem akarok félrevezetni senkit.




lehet benne valami, ráadásul ennél a motornál ez szokott gond lenni. az enyémbe még annó 18ezer körül cserélték.

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. március 27. kedd, 21:29


jrtom írta: Szerintem meg a főtengely jeladó fele kéne nézelődni!

Tiba írta:
Robesz írta: Azt elfelejtettem írni, hogy meleg motornál alapjáraton áll le. Egy pár pillanatig tartja, majd puff leáll. Egyébként menet közben nincs vele probléma.


Szerintem vezérmű tengely jeladó lesz a hibás.




Most lehet, hogy hülyeséget fogok írni, de "vezérlésidőzítés túl késői" nekem ez vezérlésidőzítést jelent. Vagyis a változó szelepvezérlés állítója, mintha nem állítana, vagy nem olyan mértékben, mint kellene.

De lehet ezzel a felvetéssel, csak a sötétben tapogatózás közben egy kissé meleg és képlékenybe nyúltam... nem akarok félrevezetni senkit.




jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. március 27. kedd, 20:13


Szerintem meg a főtengely jeladó fele kéne nézelődni!

Tiba írta:
Robesz írta: Azt elfelejtettem írni, hogy meleg motornál alapjáraton áll le. Egy pár pillanatig tartja, majd puff leáll. Egyébként menet közben nincs vele probléma.


Szerintem vezérmű tengely jeladó lesz a hibás.




státusz Robesz

Újonc

Elismertség: 11% (4 pont) | Hozzászólások: 35

Elküldve: 2012. március 27. kedd, 15:07


A vezérműtengely jeladókat már megcseréltük és ugyanott maradt a hiba.

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2012. március 27. kedd, 13:20


Robesz írta: Azt elfelejtettem írni, hogy meleg motornál alapjáraton áll le. Egy pár pillanatig tartja, majd puff leáll. Egyébként menet közben nincs vele probléma.


Szerintem vezérmű tengely jeladó lesz a hibás.

státusz Robesz

Újonc

Elismertség: 11% (4 pont) | Hozzászólások: 35

Elküldve: 2012. március 27. kedd, 12:42


Azt elfelejtettem írni, hogy meleg motornál alapjáraton áll le. Egy pár pillanatig tartja, majd puff leáll. Egyébként menet közben nincs vele probléma.

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. március 27. kedd, 12:07


Robesz írta: Sziasztok!

Olyan problémám lenne, hogy meleg motornál leáll az autóm, lekérdezés után a következő hibakódot adta ki:
P0012 A' (szívó) vezérműtengely helyzet - vezérlésidőzítés túl késői (1.hengersor)
Volt már valakinek ilyen, vagy van e ötletetek mi lehet a probléma?


Állj! Azt írták az "okosok", hogy a benzinesek sose romlanak el?!


státusz Robesz

Újonc

Elismertség: 11% (4 pont) | Hozzászólások: 35

Elküldve: 2012. március 26. hétfő, 23:34


Sziasztok!

Olyan problémám lenne, hogy meleg motornál leáll az autóm, lekérdezés után a következő hibakódot adta ki:
P0012 A' (szívó) vezérműtengely helyzet - vezérlésidőzítés túl késői (1.hengersor)
Volt már valakinek ilyen, vagy van e ötletetek mi lehet a probléma?

Kristen76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Kristen76

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2012. március 18. vasárnap, 14:38


hancurozo írta:
Kristen76 írta: Ma volt egy srác Szajolból(akinek most is köszönöm a segítségét),feltettük diagnosztikára a vasat, hogy végére járhassak az alapjárati gondomnak.Hidegen-melegen fullad a motor ill. hidegen egy hirtelen gázadáskor iszonyatosan durrog.Füstöl egy kicsit, büdös és van egy kis többlet fogyasztásom.Mindent rendben talált, viszont a beszívott levegő mennyiség szó szerint értve duplája az elvártnak.Ő azt mondta, hogy ez a légtömegmérő hiba lesz.
Járt már így valaki?Van valakinek még ötlete, hogy mi hiba lehet még?




Légtömegmérő ügyben keresd M_Attilát. Vagy néz szét itt: http://www.legtomegmero.eu/ind...p;azon=150
(ez csak 1 a sok közül)



http://legtomegmero.eu/index.p...p;azon=222 vagy http://legtomegmero.eu/index.p...p;azon=221.
Ezt a kettőt találtam a legtömegmero.eu oldalon.
Melyiket válaszam?Az olcsóbb is megteszi?



ignasow
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz ignasow

Törzsvendég

Elismertség: 6% (9 pont) | Hozzászólások: 143

Elküldve: 2012. március 17. szombat, 22:29


jons írta: Kicsit kontárkodtam

Légtömegmérő (DIS élőadatok):
Alapjáraton: mért 10,8kg/h, elvárt 7 kg/h
Fordulaton (2500 rpm): mért 20 kg/h, elvárt 10 kg/h

Lambda szabályzás működik, ez szépen látszik, amikor kapcsol (feszültségből és a notaktiv ról aktívra vált)

Ami még érdekes, hogy a légtömegmérő 1,2v-on áll (hidegen, melegen, fordulaton is) a referencia 5V-hoz képest.

Abból következtettem erre, hogy volt egy e46-om, aminél ugyanez volt a gond, hasonló adatokat is produkált méréskor. Annak légtömegmérő volt a gond. Hibát nem írt be a tárolóba.


Hello, nekem is alapjárat ingadozás a fő problémám, a diag a szívósor hátoldalánál található érzékelőt írta ki hibának http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=40 kicsrélem remélem ez lesz a baja. Üdv.

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. március 17. szombat, 20:08


Kicsit kontárkodtam

Légtömegmérő (DIS élőadatok):
Alapjáraton: mért 10,8kg/h, elvárt 7 kg/h
Fordulaton (2500 rpm): mért 20 kg/h, elvárt 10 kg/h

Lambda szabályzás működik, ez szépen látszik, amikor kapcsol (feszültségből és a notaktiv ról aktívra vált)

Ami még érdekes, hogy a légtömegmérő 1,2v-on áll (hidegen, melegen, fordulaton is) a referencia 5V-hoz képest.

Abból következtettem erre, hogy volt egy e46-om, aminél ugyanez volt a gond, hasonló adatokat is produkált méréskor. Annak légtömegmérő volt a gond. Hibát nem írt be a tárolóba.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. március 17. szombat, 18:11


Kristen76 írta: Ma volt egy srác Szajolból(akinek most is köszönöm a segítségét),feltettük diagnosztikára a vasat, hogy végére járhassak az alapjárati gondomnak.Hidegen-melegen fullad a motor ill. hidegen egy hirtelen gázadáskor iszonyatosan durrog.Füstöl egy kicsit, büdös és van egy kis többlet fogyasztásom.Mindent rendben talált, viszont a beszívott levegő mennyiség szó szerint értve duplája az elvártnak.Ő azt mondta, hogy ez a légtömegmérő hiba lesz.
Járt már így valaki?Van valakinek még ötlete, hogy mi hiba lehet még?




Légtömegmérő ügyben keresd M_Attilát. Vagy néz szét itt: http://www.legtomegmero.eu/ind...p;azon=150
(ez csak 1 a sok közül)

Kristen76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Kristen76

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2012. március 17. szombat, 18:00


Ma volt egy srác Szajolból(akinek most is köszönöm a segítségét),feltettük diagnosztikára a vasat, hogy végére járhassak az alapjárati gondomnak.Hidegen-melegen fullad a motor ill. hidegen egy hirtelen gázadáskor iszonyatosan durrog.Füstöl egy kicsit, büdös és van egy kis többlet fogyasztásom.Mindent rendben talált, viszont a beszívott levegő mennyiség szó szerint értve duplája az elvártnak.Ő azt mondta, hogy ez a légtömegmérő hiba lesz.
Járt már így valaki?Van valakinek még ötlete, hogy mi hiba lehet még?




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz sanko

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2012. március 07. szerda, 11:32


wagusty írta:
Bianconero írta:
sanko írta:
Bianconero írta:
sanko írta: Sziasztok! Egyszer már írtam ide,de sajn.senki nem tudott segíteni,ezért godoltam írok még egyszer,hátha most hozzá fog tudni szólni valaki..Szóval olyan probléma van az autómmal,hogy 60-tól kb. 10Km/h.-ás sebességig,mikor üresbe teszem és miután FELENGEDEM A KUPLUNGOT(pl.jelzölámpához közeledve)pár másodpercig elkezd ingadozni az alapjárat,olyan 500-1000között,majdnem be is döglik a motor(és információként elmondanám,hogy arra jöttem rá,hogy így üresben gurulva ebben a sebességtartományban ha bármennyiszer lenyomom a kuplungot,ELÉG HA CSAK FÉL CENTIT NYOMOM LE a kuplungpedál jeladó kapcsolásáig a felengedés után mindig beingadozik)Voltam 3x diagon,ebböl egyszer BMW-seknél,de nem mutatott hibát a gép. Szerintetek mi lehet a gond?



Nálam ugyan ez a hibajelenség van. Légtömegmérő lehet a ludas? Sanko,azóta van esetleg valami fejlemény az ügyben?


Sajnos nincs sok fejlemény. A légtömegméröt már kitisztítottam kipróbáltam úgy is h.lehúztam a csatlakozóját,a kartergázszüröt kicseréltem(az egészet házzal-menbránnal együtt)de a hiba ugyan úgy megmaradt.Most arra tippelek,h.lehet h.a nagynyomású pumpában rossz az elektromos üzemanyag mennyiség szabályozó,amit amúgy már szintén kiszereltem és kitisztítottam(de amúgy nem is volt koszos)de ettöl sem javult meg.Megpróbálom még valahogy kimérni h.ez-e a rossz,aztán ha sikerül valamit megtudnom akkor tudatom h.mi a helyzet..És ha nem itt lessz a hiba,akkor a következö tippem a nagynyomást szabályzó szelep lessz.



Faxa..Pedig jó volna tudni..én is beugrottam ma hazafelé a szerelőmhöz, de ott is csak hümmögtek..Mondtam nekik a karterszelepes tippet is, meg légtömegmérőt stb...mindegy, jövőhéten megnézik. Ezen felül a váltóm sem túl remek, az 1-est elég nehezen, vagy sehogy sem veszi be néha..erre a váltóolajcserét javasolták. Szerintetek?
Ja, meg ha már ott leszek motor-és váltótartó bakok cseréje, hogy ne rázzon úgy a traktor Az a zsír, hogy mennyibe kerülnek a gyári bakok..hagyjuk is


Sziasztok

Az alapjárat ingadozás nekem sem szünt meg pedig már szinte mindent kicseréltem ami csak volt.
Kicseréltem gyári újra a következő alkatrészeket.
légtömegmérő,kartergáz szűrő,AGR szelep,az összes vákum szelepet illetve csöveit,ki lett tisztítva a szívósor ki lett cserélve az összes befecskendező , ehhez semmi köze az tuti de az izzító gyertyák is ki lettek cserélve (nem ezért a hibáért mindezt!) . Így megmondom őszintén fogalmam sincs mi a megoldás pedig a kocsi kb: 230000km-el ezelőtt is csinálta ezt és most is! Nem változott semmit a helyzet. Pillanatnyilag a járgányban 430000km van és ezen a hibán kívűl minden OK (városban/országúton 6,5L átlag fogyasztás) bár most adta meg valamiért magát a klima bár ebben az időben ez egyenlőre kisebb mértékben zavar. Ha kiderül számotokra ,hogy mi a megoldás ne tartsátok magatokban!

wagusty
A befecskendezöket újakra cserélted? Már csak azért mert néztünk élöadatot és mikor ingadozik az alapjárat,vele együtt ingadozik az üzemanyag nyomás is,ezért aztán mértem résolajat és kiderült hogy az 1-ik(a 4-es)befecskendezön kétszer annyi üzemanyag folyik vissza mint a többin,és hát lehet hogy ennek a cseréje megoldja majd az ingadozás problémát..mivel ott elszökhet(szökik)a nyomás. (Amúgy a mennyiség szabályzóval(a nagynyomású pumpában) nem lessz gond,mert próbáltam úgy hogy lekötöttem a csatiját,és ingadozott így is)




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. március 07. szerda, 11:41

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz sanko

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2012. március 07. szerda, 10:06


Bocs,ezt veletlen rossz helyre kuldtem,de nem tudom torolni..











Utoljára szerkesztve (6 alkalommal): 2012. március 07. szerda, 11:37