jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. április 07. szombat, 19:54


bmw320d4 írta:
Adaptáció? hmmm?


kitörölve minden változtatás után.

Kristen76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Kristen76

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2012. április 07. szombat, 19:37


bmw320d4 írta:
jons írta: No a következő a helyzet a Kristen76 ügyben:

Légtömegmérő új - alig van alapjárat, össze vissza jár a motor alapjáraton.
Légtömegmérő régi - van alapjárat, de erőtlen az autó, időnként lambada regulációs hibát ir.
Lambada új+légtömegmérő új - semmi változás
Lambada régi(2 évvel ezelőtt hibásnak minősített darab) + légtömegmérő régi - van alapjárat, nem durrog, légnyelés: az elvárt a tényleges egybeesik.

Előgyújtás alapjáraton 15-23° befecskendezés a 4.2 ms

Ami furcsa, hogy a DIS szerint a lambda fűtés folyamatosan 100%-on megy. A régi és az új lambdaszondával is. Viszont a feszültségértékek szépen változnak.
A hibajelenség megmaradt az autó terhelésen gyenge, nem pörög fel 4500-nál jobban.
Elfogytak az ötletek.


Adaptáció? hmmm?


az mi?



bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. április 07. szombat, 16:43


jons írta: No a következő a helyzet a Kristen76 ügyben:

Légtömegmérő új - alig van alapjárat, össze vissza jár a motor alapjáraton.
Légtömegmérő régi - van alapjárat, de erőtlen az autó, időnként lambada regulációs hibát ir.
Lambada új+légtömegmérő új - semmi változás
Lambada régi(2 évvel ezelőtt hibásnak minősített darab) + légtömegmérő régi - van alapjárat, nem durrog, légnyelés: az elvárt a tényleges egybeesik.

Előgyújtás alapjáraton 15-23° befecskendezés a 4.2 ms

Ami furcsa, hogy a DIS szerint a lambda fűtés folyamatosan 100%-on megy. A régi és az új lambdaszondával is. Viszont a feszültségértékek szépen változnak.
A hibajelenség megmaradt az autó terhelésen gyenge, nem pörög fel 4500-nál jobban.
Elfogytak az ötletek.


Adaptáció? hmmm?

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. április 07. szombat, 12:03


No a következő a helyzet a Kristen76 ügyben:

Légtömegmérő új - alig van alapjárat, össze vissza jár a motor alapjáraton.
Légtömegmérő régi - van alapjárat, de erőtlen az autó, időnként lambada regulációs hibát ir.
Lambada új+légtömegmérő új - semmi változás
Lambada régi(2 évvel ezelőtt hibásnak minősített darab) + légtömegmérő régi - van alapjárat, nem durrog, légnyelés: az elvárt a tényleges egybeesik.

Előgyújtás alapjáraton 15-23° befecskendezés a 4.2 ms

Ami furcsa, hogy a DIS szerint a lambda fűtés folyamatosan 100%-on megy. A régi és az új lambdaszondával is. Viszont a feszültségértékek szépen változnak.
A hibajelenség megmaradt az autó terhelésen gyenge, nem pörög fel 4500-nál jobban.
Elfogytak az ötletek.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2012. március 30. péntek, 10:25


lorand007 írta:
YELLOW írta:
lorand007 írta: hello, ha mar itt tartunk, manualis valtoban kell e, es ha kell mikor kell olajat cserelni, 170.000 folot jarok es jotudomasom szerint meg nem volt cserelve, koszonom


hivatalosan örök életű olaj van benne, ami úgye nincs. max addig amíg be nem áll a váltó.
sokan azt mondják 40ezer, de úgy gondolom, ha gyári MTF-LT olaj megy bele, akkor 80-100ezrenként illik cserélni.


nekem is ezt mondta a szerelo de nem torodtem belle, hogy okokeletu, hol tudok ilyen olajat szerezni, es a cseret meglehet oldani hazilag?koszonom


az a baj, hogy elég drága olaj, és talán 5 liter a legkisebb kiszerelés, de lehet csak 10 literes van. M.Attilát keresd meg. Vagy ha van valakinek maradvány, de nem hiszem.
a cserét akkor tudod megcsinálni, ha van valami amivel be tudod jutattni az olajat valami nyomásos berendezéssel, vagy bazi nagy fecskendővel. általában 0,9-1,2 liter olaj szokott kelleni, a betöltő nyílás a szintjelző. ha ott visszacsordul az olaj, akkor tele van.

lorand007
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz lorand007

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2012. március 30. péntek, 10:19


YELLOW írta:
lorand007 írta: hello, ha mar itt tartunk, manualis valtoban kell e, es ha kell mikor kell olajat cserelni, 170.000 folot jarok es jotudomasom szerint meg nem volt cserelve, koszonom


hivatalosan örök életű olaj van benne, ami úgye nincs. max addig amíg be nem áll a váltó.
sokan azt mondják 40ezer, de úgy gondolom, ha gyári MTF-LT olaj megy bele, akkor 80-100ezrenként illik cserélni.


nekem is ezt mondta a szerelo de nem torodtem bele, hogy orokeletu, hol tudok ilyen olajat szerezni, es a cseret meglehet oldani hazilag?koszonom



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. március 30. péntek, 10:23

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2012. március 30. péntek, 09:39


lorand007 írta: hello, ha mar itt tartunk, manualis valtoban kell e, es ha kell mikor kell olajat cserelni, 170.000 folot jarok es jotudomasom szerint meg nem volt cserelve, koszonom


hivatalosan örök életű olaj van benne, ami úgye nincs. max addig amíg be nem áll a váltó.
sokan azt mondják 40ezer, de úgy gondolom, ha gyári MTF-LT olaj megy bele, akkor 80-100ezrenként illik cserélni.


lorand007
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz lorand007

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2012. március 30. péntek, 09:24


hello, ha mar itt tartunk, manualis valtoban kell e, es ha kell mikor kell olajat cserelni, 170.000 folot jarok es jotudomasom szerint meg nem volt cserelve, koszonom

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. március 30. péntek, 00:07


laja írta: Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni,hogy az autómatta váltóba kb.mennyibe kerül egy olaj és szűrő csere??Anyagárra vagyok kíváncsi.És milyen időközönként kell cserélni? 320D 2003.
Köszi a válaszokat! Üdv.Lajos
UI:Bocsi nem ide kellett volna írnom!




60000 km kb de akkor cseréld a difiét is!


jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. március 29. csütörtök, 21:37


Mindenképpen diagnosztika kéne, de azoknál a motoroknál gyakran előfordul, hogy megnyúlik a vezérműlánc és azért világít a diag lámpa.

fujiko írta: sziasztok én most vettem egy 525xi-t es 700km utan gondok vannak vele alapjaraton furan megy a motor és vilagit a motor kontroll .nekem azt mondjak hogy valami magneses szelep rossz a hengerfejbe.tud valaki valami infot nekem mondani erröl köszönöm




zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. március 29. csütörtök, 21:08


fujiko írta: sziasztok én most vettem egy 525xi-t es 700km utan gondok vannak vele alapjaraton furan megy a motor és vilagit a motor kontroll .nekem azt mondjak hogy valami magneses szelep rossz a hengerfejbe.tud valaki valami infot nekem mondani erröl köszönöm


El kell vinni motordiagra addig csak találgatsz,szerintem látatlanba ezt senki nem fogja neked megmondani........

autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 525xi
Évjárat: 2006

státusz fujiko

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2012. március 29. csütörtök, 21:03


sziasztok én most vettem egy 525xi-t es 700km utan gondok vannak vele alapjaraton furan megy a motor és vilagit a motor kontroll .nekem azt mondjak hogy valami magneses szelep rossz a hengerfejbe.tud valaki valami infot nekem mondani erröl köszönöm

autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2006

státusz laja

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2012. március 29. csütörtök, 13:15


Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni,hogy az autómatta váltóba kb.mennyibe kerül egy olaj és szűrő csere??Anyagárra vagyok kíváncsi.És milyen időközönként kell cserélni? 320D 2003.
Köszi a válaszokat! Üdv.Lajos
UI:Bocsi nem ide kellett volna írnom!





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2012. március 29. csütörtök, 14:27

státusz Robesz

Újonc

Elismertség: 11% (4 pont) | Hozzászólások: 35

Elküldve: 2012. március 29. csütörtök, 12:39


Annyit sikerült megnéznünk, hogy a kipufogó vezérműtengely 60 fokon, a szívó vezérműtengely 119 fokon áll. Valószínűleg Vanos probléma van.

státusz Robesz

Újonc

Elismertség: 11% (4 pont) | Hozzászólások: 35

Elküldve: 2012. március 28. szerda, 11:26


Nincs valaki a környéken aki élő adatokat tudna nézni pl. Inpa-val ?