sooszoli
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 528i
Évjárat: 1998

státusz sooszoli

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2014. február 19. szerda, 12:20


andree írta:
sooszoli írta:
andree írta:
sooszoli írta:
andree írta:
sooszoli írta: Sziasztok.Nekem e-39-em van.Most esett át egy felújításon.Stabilizator silentek.kutyacsontok,axiálcsuklok,silentek,voltak cserélve.A vas lényegesen megváltozott csendesebb lett,de ezzel párhuzamosan iszonyatosan instabil.Tudni kell h 17-es peres teli gumik vannak rajta a hátsók szélesebbek.De akkor is instabil,mindig beakar bicskázni,pici hóban vagy nyálkás úton jár a segge folyamatosan...mint egy hajó..imbolyog.Sima szárazon meg meg ha jól haladok olyan mintha dobálna a segget ide oda.Félelem keltő.Sima 15-ős téliekkel is ezt csinálta....Nem tudom mit tegyek már mit cseréltessek ki rajta,mikor megvettem fajin volt de most vááááááá. Ha.Ha van hozzáoszlásotok,tapasztalatotok szívesen fogadom.Előre is köszönöm.


Szia,
A sógorom is nagyon sokat szenvedett vele, de ő extra fanatikus és hyperérzékeny
Elég sok mindenben segítettem neki, így két kérdésem lenne:
1: gondolom a cserék után elvitted egy futómű beállításra?
2: csak elöl vagy hátul is cseréltél alkatrészeket?
Ő a hátsók miatt érezte nagyon rossznak, de mondom ami nála nagyon rossz azt mi lehet h észre sem vesszük.
Üdv!


köszi az észrevételt...Igen volt beállításon de fura módon csak az elsőket lették be azt mondták a hátsók azok jók...Elöl a jobb első kutyacsont lett kicserélve,és axiálcsukló,hátul meg a bal hátsó stabilizátor sílent,vissza lett rakva a sport rugó mert az volt benn csak mivel osztrák és ment műszakira ezert kilelt véve belőle.De most komplett m-es futómű van alatta.Konkrétan ennyi....Szerinted?


Figyelj, hátul nem nagyon érzed ha valami kivan. Mármint rángatva. A sógornak kattanások jelezték a problémát, legfőképpen elinduláskor. Azt azonban mindenképpen hozzá teszem hogy ez egy domino, mert ha egy valamit kicserélsz azonnal felerősíti a másik hibáját. Az E39 hátulja nem sokban hasonlít az E46-hoz, inkább az E38-al vannak közös alkatrészeik. HA gondolod megkérdezem h mire tippel. Ja és miután szinte mindent kicserélt jött a lengéscsillapító is.


Hát az igazság az h hangot nem hallok hátulról nagyon halk lett a silentek cseréje miadt viszont inkább úgy érzem mintha a kerekek akarnának kitörni...inog az autó..pl. ha rámegyek egy apró bukkanóra odébvágja a kocsit vagy olyan érzés mintha leakarná dobni roló.Stabilak a kerekek hátul mégis olyan egyenesben mintha ficánkolnának jobbra balra....Nem vettem sokért de már sokban vanHát félek h lengéscsilapitó de azok kő keményekAmugy volt kopogás az elejében ha kátyúba mentem vagy vasúti átkelön,de mihelyt a sport rugók bekerülte az megszűnt vagy lényegesen nem hallani.Arra kormányműhibát állapítottak meg...Fasza szerelők vannak erre.... meg.Joó mi?


Hát, nem akarlak elkeseríteni de nekem is csinálta azt h dobálta az elejét ha rámentem vmi döcire. Sajnos a kormánymű felújítást én sem úsztam meg.


Hali.Hát az lehet becsúszik de most így a sport rugókkal elég halk....Inkább a hátulja kúszik de az nagyon.

andree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz andree

Fórumlakó

Elismertség: 8% (24 pont) | Hozzászólások: 284

Elküldve: 2014. február 18. kedd, 21:02


sooszoli írta:
andree írta:
sooszoli írta:
andree írta:
sooszoli írta: Sziasztok.Nekem e-39-em van.Most esett át egy felújításon.Stabilizator silentek.kutyacsontok,axiálcsuklok,silentek,voltak cserélve.A vas lényegesen megváltozott csendesebb lett,de ezzel párhuzamosan iszonyatosan instabil.Tudni kell h 17-es peres teli gumik vannak rajta a hátsók szélesebbek.De akkor is instabil,mindig beakar bicskázni,pici hóban vagy nyálkás úton jár a segge folyamatosan...mint egy hajó..imbolyog.Sima szárazon meg meg ha jól haladok olyan mintha dobálna a segget ide oda.Félelem keltő.Sima 15-ős téliekkel is ezt csinálta....Nem tudom mit tegyek már mit cseréltessek ki rajta,mikor megvettem fajin volt de most vááááááá. Ha.Ha van hozzáoszlásotok,tapasztalatotok szívesen fogadom.Előre is köszönöm.


Szia,
A sógorom is nagyon sokat szenvedett vele, de ő extra fanatikus és hyperérzékeny
Elég sok mindenben segítettem neki, így két kérdésem lenne:
1: gondolom a cserék után elvitted egy futómű beállításra?
2: csak elöl vagy hátul is cseréltél alkatrészeket?
Ő a hátsók miatt érezte nagyon rossznak, de mondom ami nála nagyon rossz azt mi lehet h észre sem vesszük.
Üdv!


köszi az észrevételt...Igen volt beállításon de fura módon csak az elsőket lették be azt mondták a hátsók azok jók...Elöl a jobb első kutyacsont lett kicserélve,és axiálcsukló,hátul meg a bal hátsó stabilizátor sílent,vissza lett rakva a sport rugó mert az volt benn csak mivel osztrák és ment műszakira ezert kilelt véve belőle.De most komplett m-es futómű van alatta.Konkrétan ennyi....Szerinted?


Figyelj, hátul nem nagyon érzed ha valami kivan. Mármint rángatva. A sógornak kattanások jelezték a problémát, legfőképpen elinduláskor. Azt azonban mindenképpen hozzá teszem hogy ez egy domino, mert ha egy valamit kicserélsz azonnal felerősíti a másik hibáját. Az E39 hátulja nem sokban hasonlít az E46-hoz, inkább az E38-al vannak közös alkatrészeik. HA gondolod megkérdezem h mire tippel. Ja és miután szinte mindent kicserélt jött a lengéscsillapító is.


Hát az igazság az h hangot nem hallok hátulról nagyon halk lett a silentek cseréje miadt viszont inkább úgy érzem mintha a kerekek akarnának kitörni...inog az autó..pl. ha rámegyek egy apró bukkanóra odébvágja a kocsit vagy olyan érzés mintha leakarná dobni roló.Stabilak a kerekek hátul mégis olyan egyenesben mintha ficánkolnának jobbra balra....Nem vettem sokért de már sokban vanHát félek h lengéscsilapitó de azok kő keményekAmugy volt kopogás az elejében ha kátyúba mentem vagy vasúti átkelön,de mihelyt a sport rugók bekerülte az megszűnt vagy lényegesen nem hallani.Arra kormányműhibát állapítottak meg...Fasza szerelők vannak erre.... meg.Joó mi?


Hát, nem akarlak elkeseríteni de nekem is csinálta azt h dobálta az elejét ha rámentem vmi döcire. Sajnos a kormánymű felújítást én sem úsztam meg.

sooszoli
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 528i
Évjárat: 1998

státusz sooszoli

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2014. február 18. kedd, 19:51


andree írta:
sooszoli írta:
andree írta:
sooszoli írta: Sziasztok.Nekem e-39-em van.Most esett át egy felújításon.Stabilizator silentek.kutyacsontok,axiálcsuklok,silentek,voltak cserélve.A vas lényegesen megváltozott csendesebb lett,de ezzel párhuzamosan iszonyatosan instabil.Tudni kell h 17-es peres teli gumik vannak rajta a hátsók szélesebbek.De akkor is instabil,mindig beakar bicskázni,pici hóban vagy nyálkás úton jár a segge folyamatosan...mint egy hajó..imbolyog.Sima szárazon meg meg ha jól haladok olyan mintha dobálna a segget ide oda.Félelem keltő.Sima 15-ős téliekkel is ezt csinálta....Nem tudom mit tegyek már mit cseréltessek ki rajta,mikor megvettem fajin volt de most vááááááá. Ha.Ha van hozzáoszlásotok,tapasztalatotok szívesen fogadom.Előre is köszönöm.


Szia,
A sógorom is nagyon sokat szenvedett vele, de ő extra fanatikus és hyperérzékeny
Elég sok mindenben segítettem neki, így két kérdésem lenne:
1: gondolom a cserék után elvitted egy futómű beállításra?
2: csak elöl vagy hátul is cseréltél alkatrészeket?
Ő a hátsók miatt érezte nagyon rossznak, de mondom ami nála nagyon rossz azt mi lehet h észre sem vesszük.
Üdv!


köszi az észrevételt...Igen volt beállításon de fura módon csak az elsőket lették be azt mondták a hátsók azok jók...Elöl a jobb első kutyacsont lett kicserélve,és axiálcsukló,hátul meg a bal hátsó stabilizátor sílent,vissza lett rakva a sport rugó mert az volt benn csak mivel osztrák és ment műszakira ezert kilelt véve belőle.De most komplett m-es futómű van alatta.Konkrétan ennyi....Szerinted?


Figyelj, hátul nem nagyon érzed ha valami kivan. Mármint rángatva. A sógornak kattanások jelezték a problémát, legfőképpen elinduláskor. Azt azonban mindenképpen hozzá teszem hogy ez egy domino, mert ha egy valamit kicserélsz azonnal felerősíti a másik hibáját. Az E39 hátulja nem sokban hasonlít az E46-hoz, inkább az E38-al vannak közös alkatrészeik. HA gondolod megkérdezem h mire tippel. Ja és miután szinte mindent kicserélt jött a lengéscsillapító is.


Hát az igazság az h hangot nem hallok hátulról nagyon halk lett a silentek cseréje miadt viszont inkább úgy érzem mintha a kerekek akarnának kitörni...inog az autó..pl. ha rámegyek egy apró bukkanóra odébvágja a kocsit vagy olyan érzés mintha leakarná dobni roló.Stabilak a kerekek hátul mégis olyan egyenesben mintha ficánkolnának jobbra balra....Nem vettem sokért de már sokban vanHát félek h lengéscsilapitó de azok kő keményekAmugy volt kopogás az elejében ha kátyúba mentem vagy vasúti átkelön,de mihelyt a sport rugók bekerülte az megszűnt vagy lényegesen nem hallani.Arra kormányműhibát állapítottak meg...Fasza szerelők vannak erre.... meg.Joó mi?


andree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz andree

Fórumlakó

Elismertség: 8% (24 pont) | Hozzászólások: 284

Elküldve: 2014. február 18. kedd, 19:34


sooszoli írta:
andree írta:
sooszoli írta: Sziasztok.Nekem e-39-em van.Most esett át egy felújításon.Stabilizator silentek.kutyacsontok,axiálcsuklok,silentek,voltak cserélve.A vas lényegesen megváltozott csendesebb lett,de ezzel párhuzamosan iszonyatosan instabil.Tudni kell h 17-es peres teli gumik vannak rajta a hátsók szélesebbek.De akkor is instabil,mindig beakar bicskázni,pici hóban vagy nyálkás úton jár a segge folyamatosan...mint egy hajó..imbolyog.Sima szárazon meg meg ha jól haladok olyan mintha dobálna a segget ide oda.Félelem keltő.Sima 15-ős téliekkel is ezt csinálta....Nem tudom mit tegyek már mit cseréltessek ki rajta,mikor megvettem fajin volt de most vááááááá. Ha.Ha van hozzáoszlásotok,tapasztalatotok szívesen fogadom.Előre is köszönöm.


Szia,
A sógorom is nagyon sokat szenvedett vele, de ő extra fanatikus és hyperérzékeny
Elég sok mindenben segítettem neki, így két kérdésem lenne:
1: gondolom a cserék után elvitted egy futómű beállításra?
2: csak elöl vagy hátul is cseréltél alkatrészeket?
Ő a hátsók miatt érezte nagyon rossznak, de mondom ami nála nagyon rossz azt mi lehet h észre sem vesszük.
Üdv!


köszi az észrevételt...Igen volt beállításon de fura módon csak az elsőket lették be azt mondták a hátsók azok jók...Elöl a jobb első kutyacsont lett kicserélve,és axiálcsukló,hátul meg a bal hátsó stabilizátor sílent,vissza lett rakva a sport rugó mert az volt benn csak mivel osztrák és ment műszakira ezert kilelt véve belőle.De most komplett m-es futómű van alatta.Konkrétan ennyi....Szerinted?


Figyelj, hátul nem nagyon érzed ha valami kivan. Mármint rángatva. A sógornak kattanások jelezték a problémát, legfőképpen elinduláskor. Azt azonban mindenképpen hozzá teszem hogy ez egy domino, mert ha egy valamit kicserélsz azonnal felerősíti a másik hibáját. Az E39 hátulja nem sokban hasonlít az E46-hoz, inkább az E38-al vannak közös alkatrészeik. HA gondolod megkérdezem h mire tippel. Ja és miután szinte mindent kicserélt jött a lengéscsillapító is.

sooszoli
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 528i
Évjárat: 1998

státusz sooszoli

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2014. február 18. kedd, 19:23


andree írta:
sooszoli írta: Sziasztok.Nekem e-39-em van.Most esett át egy felújításon.Stabilizator silentek.kutyacsontok,axiálcsuklok,silentek,voltak cserélve.A vas lényegesen megváltozott csendesebb lett,de ezzel párhuzamosan iszonyatosan instabil.Tudni kell h 17-es peres teli gumik vannak rajta a hátsók szélesebbek.De akkor is instabil,mindig beakar bicskázni,pici hóban vagy nyálkás úton jár a segge folyamatosan...mint egy hajó..imbolyog.Sima szárazon meg meg ha jól haladok olyan mintha dobálna a segget ide oda.Félelem keltő.Sima 15-ős téliekkel is ezt csinálta....Nem tudom mit tegyek már mit cseréltessek ki rajta,mikor megvettem fajin volt de most vááááááá. Ha.Ha van hozzáoszlásotok,tapasztalatotok szívesen fogadom.Előre is köszönöm.


Szia,
A sógorom is nagyon sokat szenvedett vele, de ő extra fanatikus és hyperérzékeny
Elég sok mindenben segítettem neki, így két kérdésem lenne:
1: gondolom a cserék után elvitted egy futómű beállításra?
2: csak elöl vagy hátul is cseréltél alkatrészeket?
Ő a hátsók miatt érezte nagyon rossznak, de mondom ami nála nagyon rossz azt mi lehet h észre sem vesszük.
Üdv!


köszi az észrevételt...Igen volt beállításon de fura módon csak az elsőket lették be azt mondták a hátsók azok jók...Elöl a jobb első kutyacsont lett kicserélve,és axiálcsukló,hátul meg a bal hátsó stabilizátor sílent,vissza lett rakva a sport rugó mert az volt benn csak mivel osztrák és ment műszakira ezert kilelt véve belőle.De most komplett m-es futómű van alatta.Konkrétan ennyi....Szerinted?

andree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz andree

Fórumlakó

Elismertség: 8% (24 pont) | Hozzászólások: 284

Elküldve: 2014. február 18. kedd, 19:16


sooszoli írta: Sziasztok.Nekem e-39-em van.Most esett át egy felújításon.Stabilizator silentek.kutyacsontok,axiálcsuklok,silentek,voltak cserélve.A vas lényegesen megváltozott csendesebb lett,de ezzel párhuzamosan iszonyatosan instabil.Tudni kell h 17-es peres teli gumik vannak rajta a hátsók szélesebbek.De akkor is instabil,mindig beakar bicskázni,pici hóban vagy nyálkás úton jár a segge folyamatosan...mint egy hajó..imbolyog.Sima szárazon meg meg ha jól haladok olyan mintha dobálna a segget ide oda.Félelem keltő.Sima 15-ős téliekkel is ezt csinálta....Nem tudom mit tegyek már mit cseréltessek ki rajta,mikor megvettem fajin volt de most vááááááá. Ha.Ha van hozzáoszlásotok,tapasztalatotok szívesen fogadom.Előre is köszönöm.


Szia,
A sógorom is nagyon sokat szenvedett vele, de ő extra fanatikus és hyperérzékeny
Elég sok mindenben segítettem neki, így két kérdésem lenne:
1: gondolom a cserék után elvitted egy futómű beállításra?
2: csak elöl vagy hátul is cseréltél alkatrészeket?
Ő a hátsók miatt érezte nagyon rossznak, de mondom ami nála nagyon rossz azt mi lehet h észre sem vesszük.
Üdv!

sooszoli
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 528i
Évjárat: 1998

státusz sooszoli

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2014. február 18. kedd, 19:03


Sziasztok.Nekem e-39-em van.Most esett át egy felújításon.Stabilizator silentek.kutyacsontok,axiálcsuklok,silentek,voltak cserélve.A vas lényegesen megváltozott csendesebb lett,de ezzel párhuzamosan iszonyatosan instabil.Tudni kell h 17-es peres teli gumik vannak rajta a hátsók szélesebbek.De akkor is instabil,mindig beakar bicskázni,pici hóban vagy nyálkás úton jár a segge folyamatosan...mint egy hajó..imbolyog.Sima szárazon meg meg ha jól haladok olyan mintha dobálna a segget ide oda.Félelem keltő.Sima 15-ős téliekkel is ezt csinálta....Nem tudom mit tegyek már mit cseréltessek ki rajta,mikor megvettem fajin volt de most vááááááá. Ha.Ha van hozzáoszlásotok,tapasztalatotok szívesen fogadom.Előre is köszönöm.


GRM
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz GRM

Újonc

Elismertség: 13% (7 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2014. február 17. hétfő, 11:39


tibee01 írta:
Neo954 írta:
tibee01 írta: Sziasztok!

E46 320d touringnál (2005) hátul a lengéscsillapító porvédőjénél vmi nem kerek, mert kilátszik a lengéscsillapító krómozott rúdja. Az a kérdésem, hogy ennek a javításához mit kell venni?

http://bmwfans.info/parts-cata...rber_rear/

Az 1-es rész lenne az? Még nem szedtem szét, mert napi használatban van a gép és nem akarom kétszer szerelni!
Az es rész gumi pogácsája az szorosan van a rúdon, és arra lehet felhúzni a harmonikát?

Előre is köszönöm!


Szia!

Igen az 1-es az, van benne egy felütődésgátló gumi és az azon kiképzett horonyba ül bele a védőműanyag.

Üdv.:Neo


Sziasztok!

De a videón is úgy teszi vissza, hogy kivan a szára! A porvédő, meg a gumiblokk is megvan nekem, csak azt hittem, hogy annak felül kell lennie, hogy abszolút takarva legyen a szár!

Most akkor hogy a helyes????









Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2014. február 17. hétfő, 11:48

tibee01
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz tibee01

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2014. február 17. hétfő, 11:03


Neo954 írta:
tibee01 írta: Sziasztok!

E46 320d touringnál (2005) hátul a lengéscsillapító porvédőjénél vmi nem kerek, mert kilátszik a lengéscsillapító krómozott rúdja. Az a kérdésem, hogy ennek a javításához mit kell venni?

http://bmwfans.info/parts-cata...rber_rear/

Az 1-es rész lenne az? Még nem szedtem szét, mert napi használatban van a gép és nem akarom kétszer szerelni!
Az es rész gumi pogácsája az szorosan van a rúdon, és arra lehet felhúzni a harmonikát?

Előre is köszönöm!


Szia!

Igen az 1-es az, van benne egy felütődésgátló gumi és az azon kiképzett horonyba ül bele a védőműanyag.

Üdv.:Neo


Sziasztok!

De a videón is úgy teszi vissza, hogy kivan a szára! A porvédő, meg a gumiblokk is megvan nekem, csak azt hittem, hogy annak felül kell lennie, hogy abszolút takarva legyen a szár!

Most akkor hogy a helyes????



GRM
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz GRM

Újonc

Elismertség: 13% (7 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2014. február 17. hétfő, 09:46


tibee01 írta: Sziasztok!

E46 320d touringnál (2005) hátul a lengéscsillapító porvédőjénél vmi nem kerek, mert kilátszik a lengéscsillapító krómozott rúdja. Az a kérdésem, hogy ennek a javításához mit kell venni?

http://bmwfans.info/parts-cata...rber_rear/

Az 1-es rész lenne az? Még nem szedtem szét, mert napi használatban van a gép és nem akarom kétszer szerelni!
Az es rész gumi pogácsája az szorosan van a rúdon, és arra lehet felhúzni a harmonikát?

Előre is köszönöm!


Szia!
Nekem is ilyen, de elég nagy bontással jár a javítása! Szét kell dúrni az egész csomagtartót. Úgy gondolom majd egyszerre cserélek mindent - nem csak a porvédőt - addig meg ilyen. Csak ezért külön nem szedem szét. Kis segítség:
YouTube videó



Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2014. február 17. hétfő, 08:36


tibee01 írta: Sziasztok!

E46 320d touringnál (2005) hátul a lengéscsillapító porvédőjénél vmi nem kerek, mert kilátszik a lengéscsillapító krómozott rúdja. Az a kérdésem, hogy ennek a javításához mit kell venni?

http://bmwfans.info/parts-cata...rber_rear/

Az 1-es rész lenne az? Még nem szedtem szét, mert napi használatban van a gép és nem akarom kétszer szerelni!
Az es rész gumi pogácsája az szorosan van a rúdon, és arra lehet felhúzni a harmonikát?

Előre is köszönöm!


Szia!

Igen az 1-es az, van benne egy felütődésgátló gumi és az azon kiképzett horonyba ül bele a védőműanyag.

Üdv.:Neo

tibee01
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz tibee01

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2014. február 17. hétfő, 08:20


Sziasztok!

E46 320d touringnál (2005) hátul a lengéscsillapító porvédőjénél vmi nem kerek, mert kilátszik a lengéscsillapító krómozott rúdja. Az a kérdésem, hogy ennek a javításához mit kell venni?

http://bmwfans.info/parts-cata...rber_rear/

Az 1-es rész lenne az? Még nem szedtem szét, mert napi használatban van a gép és nem akarom kétszer szerelni!
Az es rész gumi pogácsája az szorosan van a rúdon, és arra lehet felhúzni a harmonikát?

Előre is köszönöm!

Splr01
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Splr01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2014. február 16. vasárnap, 17:28


Üdv srácok!

Egy elég idegesítő problémával állok szemben, kíváncsi vagyok, Ti mit szóltok hozzá.
Az e46 20döbbenet bal első kerekénél időnként búg valami. Nem csak búg, olyan mintha egy műanyag elem hozzáérne a gumihoz, és kerreg. Szemmel láthatóan nincs ilyen probléma minden a helyén van.

Cseréltem kerékcsapágyat, ami megoldotta a problémát 3-4 hónapig, majd újra előjött. Persze csak időnként. Ha leállítom a kocsit, hogy megnézzem mi a baj, már nem csinálja, és újra nem búg 1000km-ig kb.

Cseréltem ezen kívül féktárcsát/betéteket, amivel ismét megszűnt a baj 3-4 hónapra, de újra előjött. "Sajnos" a probléma nem állandó, van hogy csinálja, megállok egy pirosnál, majd ha elindulok megszűnik. Vannak ötletek?

Továbbiakban szeretném felújítani a futóművemet, mert nagyon megszenvedte a 20 ezer budapesti kilométert az autó. Hol kezdjem el, mit tanácsos elsősorban cserélni?

Előre is köszönöm a segítséget, szép napokat Uraim!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2003

státusz attila88

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2014. február 02. vasárnap, 22:49


attila88 írta:
ZoleeSRB írta:
attila88 írta:
nickname írta:
attila88 írta: Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne hogy sikeresen megpadkáztam a jobb első lemezfelnimet egy megcsúszás alkalmával és elég szépen meggyűrődött emiatt 100km/h-nál kicsit ráz a kormány de latta fölötte nem. Mi a véleményetek azonnali csere vagy még ki lehet vele húzni a nyári kerekek felszereléséig? Nem teszi tönkre a futóművet vagy a gumit esetleg?


Komolyan nem hiszem el hogy ilyen kérdést tesztek fel.

IGEN el kell vinni gumishoz aki rendbe teszi, vagy megvárod a tavaszt hátha szétrázza addig a futóművet.



csak nem szívesen ad ki az ember 30ezret egy lemezfelnire de hát nem lesz más választásom


30ezret egy lemezfelnire???azért komplett garnitúrát kapsz,...


igen Ebayen találtam 100euróért de mit kezdjek a másik hárommal. Egy darabot meg nem találtam :/ itt meg senki nem javítja meg a "legjobb" ajánlat 96euró volt új felni cserével együtt. (németo.)


Nah zsír közben találtam mégis egyet 45euróért meg 16lesz a szerelés.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2003

státusz attila88

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2014. február 02. vasárnap, 22:44


ZoleeSRB írta:
attila88 írta:
nickname írta:
attila88 írta: Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne hogy sikeresen megpadkáztam a jobb első lemezfelnimet egy megcsúszás alkalmával és elég szépen meggyűrődött emiatt 100km/h-nál kicsit ráz a kormány de latta fölötte nem. Mi a véleményetek azonnali csere vagy még ki lehet vele húzni a nyári kerekek felszereléséig? Nem teszi tönkre a futóművet vagy a gumit esetleg?


Komolyan nem hiszem el hogy ilyen kérdést tesztek fel.

IGEN el kell vinni gumishoz aki rendbe teszi, vagy megvárod a tavaszt hátha szétrázza addig a futóművet.



csak nem szívesen ad ki az ember 30ezret egy lemezfelnire de hát nem lesz más választásom


30ezret egy lemezfelnire???azért komplett garnitúrát kapsz,...


igen Ebayen találtam 100euróért de mit kezdjek a másik hárommal. Egy darabot meg nem találtam :/ itt meg senki nem javítja meg a "legjobb" ajánlat 96euró volt új felni cserével együtt. (németo.)