anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. január 26. vasárnap, 14:46


YELLOW írta:
hanzi320 írta:
AteszE46 írta:
Sziasztok!

Ma egy kicsit megint szerelnem kellett, mert a jobb hátsó fékem megszorult.
Mikor levettem a kereket akkor láttam, hogy a képen látható vezeték csak úgy lóg. Tudja valaki, hogy milyen vezeték lehet ez? Hibajelzés nincs, minden működik. Kivéve a PDC.



Szia.
Szerintem a fékbetét vastagság mérő(visszajelző) lehet, legalábbis úgy néz ki a képen.


fékbetét-kopásjelző a hivatalos neve. valószínű kitört a betétből, nekem betét cserénél sérült, és simán felkötöztem, úgyis jól látszik ha kopik a betét, no meg mire nekem elkopik...


Tudom, hogy szemét vagyok, de azt hittem, legalább ezt tudja, az aki a fékhez nyúl. De lehet bennem van a hiba

AteszE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz AteszE46

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2014. január 25. szombat, 22:59


YELLOW írta:
hanzi320 írta:
AteszE46 írta:
Sziasztok!

Ma egy kicsit megint szerelnem kellett, mert a jobb hátsó fékem megszorult.
Mikor levettem a kereket akkor láttam, hogy a képen látható vezeték csak úgy lóg. Tudja valaki, hogy milyen vezeték lehet ez? Hibajelzés nincs, minden működik. Kivéve a PDC.



Szia.
Szerintem a fékbetét vastagság mérő(visszajelző) lehet, legalábbis úgy néz ki a képen.


fékbetét-kopásjelző a hivatalos neve. valószínű kitört a betétből, nekem betét cserénél sérült, és simán felkötöztem, úgyis jól látszik ha kopik a betét, no meg mire nekem elkopik...


Köszönöm a gyors válaszokat.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17557

Elküldve: 2014. január 25. szombat, 22:14


hanzi320 írta:
AteszE46 írta:
Sziasztok!

Ma egy kicsit megint szerelnem kellett, mert a jobb hátsó fékem megszorult.
Mikor levettem a kereket akkor láttam, hogy a képen látható vezeték csak úgy lóg. Tudja valaki, hogy milyen vezeték lehet ez? Hibajelzés nincs, minden működik. Kivéve a PDC.



Szia.
Szerintem a fékbetét vastagság mérő(visszajelző) lehet, legalábbis úgy néz ki a képen.


fékbetét-kopásjelző a hivatalos neve. valószínű kitört a betétből, nekem betét cserénél sérült, és simán felkötöztem, úgyis jól látszik ha kopik a betét, no meg mire nekem elkopik...

hanzi320
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz hanzi320

Újonc

Elismertség: 5% (3 pont) | Hozzászólások: 54

Elküldve: 2014. január 25. szombat, 21:57


AteszE46 írta:
Sziasztok!

Ma egy kicsit megint szerelnem kellett, mert a jobb hátsó fékem megszorult.
Mikor levettem a kereket akkor láttam, hogy a képen látható vezeték csak úgy lóg. Tudja valaki, hogy milyen vezeték lehet ez? Hibajelzés nincs, minden működik. Kivéve a PDC.



Szia.
Szerintem a fékbetét vastagság mérő(visszajelző) lehet, legalábbis úgy néz ki a képen.

AteszE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz AteszE46

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2014. január 25. szombat, 21:53



Sziasztok!

Ma egy kicsit megint szerelnem kellett, mert a jobb hátsó fékem megszorult.
Mikor levettem a kereket akkor láttam, hogy a képen látható vezeték csak úgy lóg. Tudja valaki, hogy milyen vezeték lehet ez? Hibajelzés nincs, minden működik. Kivéve a PDC.



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. január 24. péntek, 16:43


hancurozo írta:
anubisz írta:
Jó birka voltam annak idején, mert nem hoztam el a rossz lengőkarokat, most csak elküldeném J elvtársnak felújítani, aztán itt lenne tartalékba, aztán ha beraknám, küldeném azt amit kivettem. Nem is veszek én se többet gyárit,az tuti. 25 rugó egy szar talpas.


Annyi az új lengőkar is. De a poweren most valaki 18e-ért is hirdet.


Nemtom, az enyém az vas, mert XI nem alu. Nem tudom melyik a drágább, de most ha kell majd inkább megcsinálom cserésre.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2014. január 24. péntek, 14:59


anubisz írta:
Jó birka voltam annak idején, mert nem hoztam el a rossz lengőkarokat, most csak elküldeném J elvtársnak felújítani, aztán itt lenne tartalékba, aztán ha beraknám, küldeném azt amit kivettem. Nem is veszek én se többet gyárit,az tuti. 25 rugó egy szar talpas.


Annyi az új lengőkar is. De a poweren most valaki 18e-ért is hirdet.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. január 24. péntek, 13:05


anubisz írta:
Pocses írta:
hancurozo írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
Neo954 írta:
anubisz írta: Ha újra kezdhetném, már nem vennék E46 ot. A futómű egy pénz temető. Déva vára.
Pedig mostanában nagyon óvatos vagyok.
Max 2 éves csillapíttók, max 2 éves lengőkarok,szilentek, kb 6 hónapja cseréltem a jobb talpas gömbfejet,utána kb 2,3 hónapja a bal talpas gömbfejet. Már megint úgy csattog, szól az eleje, mintha egy elhanyagolt, 30 éves fostalicskába ülnék. Mintha a szétesés határán lenne. Ez nagyon állul van tervezve az E46 futóműve, hiába jó, ha szétesik 2 évente, és apránként. Amit ma befoltozol, az 1 hónap múlva a másik oldalon jön ki, és sorba, és sorba, és soha nincs vége. Gyári kerékmérettel.
Már el se tudom képzelni, megint mi a fasz van ezzel a szarral. Telebaszhatná már egy kamion vagy 100 al, mikor nem ülök benne.


Lelkes BMWFanatics vagy!

Viccet félretéve nekem is szól már rendesen, de még gyűjtögetek aztán ha fel lesz emelve akkor egyszerre mindent.


Komolyan mondom,az őrület határán vagyok, szólt a jobb talpas, kicseréltem, utána egy hétre elkezdte a bal, kicseréltem, 1 hónapig semmi, utána megint halkan kezdett valami kattogni, apró úthibákon,lassú tempónál, már egyre rosszabb, most vagy ennyit bírtak a talpasok, vagy kezdhetem előröl újra a lengőkarokkal, aztán újra, meg újra, meg újra.... KB 2 éve van benne, gyári BMW vagy 75 ezer darabáron....ha jól emlékszem..


egyszerre kell cserélni. ami páros azt úgy. ennek a híve vagyok.


Lengőkart egyszerre cseréltem, csak a talpast külön,nem akartam pont akkor kiadni vagy 50 rugót hirtelen felindulásból, persze 1 hét után már szólt ami nem akkor lett cserélve. tudom, hogy egyszerre kell, a csillapítókat is úgy cseréltem


Na én ezért veszem bele az olcsóbbat. Ez is sokat bírt már, és még mindig bírja. (már egyszer leírtam és le is lettem oltva) A 4db lengéscsillapítóm is 47e Ft volt. Nem gyári, nem bontott. (új) Azok is bírják rendesen. (kicsit feszesebb a gyárinál, de nekem pont így tetszik)
Lehet hülye vagyok, de ha a gyári alkatrész futásának felénél többet bír, már megérte. És már most többet bírt, mint másoknál a gyári. (igaz a szerelés nem kerül pénzbe, mert magamnak csinálom)


Oltásokkal ne foglalkozz, én is kaptam már meg. Nekem is ajánlotta szerelőm kormányösszekötő cseréje előtt a gyárit, aminek db-ja lett volna 21 papír.
Vőm meg kedvezménnyel Unixból Meyle márka párban 9 papír. Ezt ajánlotta jó minőségű, FóWágen konszernekbe is ezt a márkát építi be Ő is.


Jó birka voltam annak idején, mert nem hoztam el a rossz lengőkarokat, most csak elküldeném J elvtársnak felújítani, aztán itt lenne tartalékba, aztán ha beraknám, küldeném azt amit kivettem. Nem is veszek én se többet gyárit,az tuti. 25 rugó egy szar talpas.


Azokat tényleg megtarthattad volna. Nálam most nincs lógó alkatrész ( Attila ) átnézett mindent 1esével gömbfejcserekor. Vőm rágta a fülem vegyek 18-19 kereket a vasra. Letettem róla, marad a gyári styling 46 16col. Ha a gumik cserések lesznek akkor veszek rá majd 225/50 azt Afrika.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. január 24. péntek, 12:43


Pocses írta:
hancurozo írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
Neo954 írta:
anubisz írta: Ha újra kezdhetném, már nem vennék E46 ot. A futómű egy pénz temető. Déva vára.
Pedig mostanában nagyon óvatos vagyok.
Max 2 éves csillapíttók, max 2 éves lengőkarok,szilentek, kb 6 hónapja cseréltem a jobb talpas gömbfejet,utána kb 2,3 hónapja a bal talpas gömbfejet. Már megint úgy csattog, szól az eleje, mintha egy elhanyagolt, 30 éves fostalicskába ülnék. Mintha a szétesés határán lenne. Ez nagyon állul van tervezve az E46 futóműve, hiába jó, ha szétesik 2 évente, és apránként. Amit ma befoltozol, az 1 hónap múlva a másik oldalon jön ki, és sorba, és sorba, és soha nincs vége. Gyári kerékmérettel.
Már el se tudom képzelni, megint mi a fasz van ezzel a szarral. Telebaszhatná már egy kamion vagy 100 al, mikor nem ülök benne.


Lelkes BMWFanatics vagy!

Viccet félretéve nekem is szól már rendesen, de még gyűjtögetek aztán ha fel lesz emelve akkor egyszerre mindent.


Komolyan mondom,az őrület határán vagyok, szólt a jobb talpas, kicseréltem, utána egy hétre elkezdte a bal, kicseréltem, 1 hónapig semmi, utána megint halkan kezdett valami kattogni, apró úthibákon,lassú tempónál, már egyre rosszabb, most vagy ennyit bírtak a talpasok, vagy kezdhetem előröl újra a lengőkarokkal, aztán újra, meg újra, meg újra.... KB 2 éve van benne, gyári BMW vagy 75 ezer darabáron....ha jól emlékszem..


egyszerre kell cserélni. ami páros azt úgy. ennek a híve vagyok.


Lengőkart egyszerre cseréltem, csak a talpast külön,nem akartam pont akkor kiadni vagy 50 rugót hirtelen felindulásból, persze 1 hét után már szólt ami nem akkor lett cserélve. tudom, hogy egyszerre kell, a csillapítókat is úgy cseréltem


Na én ezért veszem bele az olcsóbbat. Ez is sokat bírt már, és még mindig bírja. (már egyszer leírtam és le is lettem oltva) A 4db lengéscsillapítóm is 47e Ft volt. Nem gyári, nem bontott. (új) Azok is bírják rendesen. (kicsit feszesebb a gyárinál, de nekem pont így tetszik)
Lehet hülye vagyok, de ha a gyári alkatrész futásának felénél többet bír, már megérte. És már most többet bírt, mint másoknál a gyári. (igaz a szerelés nem kerül pénzbe, mert magamnak csinálom)


Oltásokkal ne foglalkozz, én is kaptam már meg. Nekem is ajánlotta szerelőm kormányösszekötő cseréje előtt a gyárit, aminek db-ja lett volna 21 papír.
Vőm meg kedvezménnyel Unixból Meyle márka párban 9 papír. Ezt ajánlotta jó minőségű, FóWágen konszernekbe is ezt a márkát építi be Ő is.


Jó birka voltam annak idején, mert nem hoztam el a rossz lengőkarokat, most csak elküldeném J elvtársnak felújítani, aztán itt lenne tartalékba, aztán ha beraknám, küldeném azt amit kivettem. Nem is veszek én se többet gyárit,az tuti. 25 rugó egy szar talpas.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. január 24. péntek, 10:10


hancurozo írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
Neo954 írta:
anubisz írta: Ha újra kezdhetném, már nem vennék E46 ot. A futómű egy pénz temető. Déva vára.
Pedig mostanában nagyon óvatos vagyok.
Max 2 éves csillapíttók, max 2 éves lengőkarok,szilentek, kb 6 hónapja cseréltem a jobb talpas gömbfejet,utána kb 2,3 hónapja a bal talpas gömbfejet. Már megint úgy csattog, szól az eleje, mintha egy elhanyagolt, 30 éves fostalicskába ülnék. Mintha a szétesés határán lenne. Ez nagyon állul van tervezve az E46 futóműve, hiába jó, ha szétesik 2 évente, és apránként. Amit ma befoltozol, az 1 hónap múlva a másik oldalon jön ki, és sorba, és sorba, és soha nincs vége. Gyári kerékmérettel.
Már el se tudom képzelni, megint mi a fasz van ezzel a szarral. Telebaszhatná már egy kamion vagy 100 al, mikor nem ülök benne.


Lelkes BMWFanatics vagy!

Viccet félretéve nekem is szól már rendesen, de még gyűjtögetek aztán ha fel lesz emelve akkor egyszerre mindent.


Komolyan mondom,az őrület határán vagyok, szólt a jobb talpas, kicseréltem, utána egy hétre elkezdte a bal, kicseréltem, 1 hónapig semmi, utána megint halkan kezdett valami kattogni, apró úthibákon,lassú tempónál, már egyre rosszabb, most vagy ennyit bírtak a talpasok, vagy kezdhetem előröl újra a lengőkarokkal, aztán újra, meg újra, meg újra.... KB 2 éve van benne, gyári BMW vagy 75 ezer darabáron....ha jól emlékszem..


egyszerre kell cserélni. ami páros azt úgy. ennek a híve vagyok.


Lengőkart egyszerre cseréltem, csak a talpast külön,nem akartam pont akkor kiadni vagy 50 rugót hirtelen felindulásból, persze 1 hét után már szólt ami nem akkor lett cserélve. tudom, hogy egyszerre kell, a csillapítókat is úgy cseréltem


Na én ezért veszem bele az olcsóbbat. Ez is sokat bírt már, és még mindig bírja. (már egyszer leírtam és le is lettem oltva) A 4db lengéscsillapítóm is 47e Ft volt. Nem gyári, nem bontott. (új) Azok is bírják rendesen. (kicsit feszesebb a gyárinál, de nekem pont így tetszik)
Lehet hülye vagyok, de ha a gyári alkatrész futásának felénél többet bír, már megérte. És már most többet bírt, mint másoknál a gyári. (igaz a szerelés nem kerül pénzbe, mert magamnak csinálom)


Oltásokkal ne foglalkozz, én is kaptam már meg. Nekem is ajánlotta szerelőm kormányösszekötő cseréje előtt a gyárit, aminek db-ja lett volna 21 papír.
Vőm meg kedvezménnyel Unixból Meyle márka párban 9 papír. Ezt ajánlotta jó minőségű, FóWágen konszernekbe is ezt a márkát építi be Ő is.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2014. január 24. péntek, 09:59


anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
Neo954 írta:
anubisz írta: Ha újra kezdhetném, már nem vennék E46 ot. A futómű egy pénz temető. Déva vára.
Pedig mostanában nagyon óvatos vagyok.
Max 2 éves csillapíttók, max 2 éves lengőkarok,szilentek, kb 6 hónapja cseréltem a jobb talpas gömbfejet,utána kb 2,3 hónapja a bal talpas gömbfejet. Már megint úgy csattog, szól az eleje, mintha egy elhanyagolt, 30 éves fostalicskába ülnék. Mintha a szétesés határán lenne. Ez nagyon állul van tervezve az E46 futóműve, hiába jó, ha szétesik 2 évente, és apránként. Amit ma befoltozol, az 1 hónap múlva a másik oldalon jön ki, és sorba, és sorba, és soha nincs vége. Gyári kerékmérettel.
Már el se tudom képzelni, megint mi a fasz van ezzel a szarral. Telebaszhatná már egy kamion vagy 100 al, mikor nem ülök benne.


Lelkes BMWFanatics vagy!

Viccet félretéve nekem is szól már rendesen, de még gyűjtögetek aztán ha fel lesz emelve akkor egyszerre mindent.


Komolyan mondom,az őrület határán vagyok, szólt a jobb talpas, kicseréltem, utána egy hétre elkezdte a bal, kicseréltem, 1 hónapig semmi, utána megint halkan kezdett valami kattogni, apró úthibákon,lassú tempónál, már egyre rosszabb, most vagy ennyit bírtak a talpasok, vagy kezdhetem előröl újra a lengőkarokkal, aztán újra, meg újra, meg újra.... KB 2 éve van benne, gyári BMW vagy 75 ezer darabáron....ha jól emlékszem..


egyszerre kell cserélni. ami páros azt úgy. ennek a híve vagyok.


Lengőkart egyszerre cseréltem, csak a talpast külön,nem akartam pont akkor kiadni vagy 50 rugót hirtelen felindulásból, persze 1 hét után már szólt ami nem akkor lett cserélve. tudom, hogy egyszerre kell, a csillapítókat is úgy cseréltem


Na én ezért veszem bele az olcsóbbat. Ez is sokat bírt már, és még mindig bírja. (már egyszer leírtam és le is lettem oltva) A 4db lengéscsillapítóm is 47e Ft volt. Nem gyári, nem bontott. (új) Azok is bírják rendesen. (kicsit feszesebb a gyárinál, de nekem pont így tetszik)
Lehet hülye vagyok, de ha a gyári alkatrész futásának felénél többet bír, már megérte. És már most többet bírt, mint másoknál a gyári. (igaz a szerelés nem kerül pénzbe, mert magamnak csinálom)

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. január 23. csütörtök, 22:01


YELLOW írta:
anubisz írta:
Neo954 írta:
anubisz írta: Ha újra kezdhetném, már nem vennék E46 ot. A futómű egy pénz temető. Déva vára.
Pedig mostanában nagyon óvatos vagyok.
Max 2 éves csillapíttók, max 2 éves lengőkarok,szilentek, kb 6 hónapja cseréltem a jobb talpas gömbfejet,utána kb 2,3 hónapja a bal talpas gömbfejet. Már megint úgy csattog, szól az eleje, mintha egy elhanyagolt, 30 éves fostalicskába ülnék. Mintha a szétesés határán lenne. Ez nagyon állul van tervezve az E46 futóműve, hiába jó, ha szétesik 2 évente, és apránként. Amit ma befoltozol, az 1 hónap múlva a másik oldalon jön ki, és sorba, és sorba, és soha nincs vége. Gyári kerékmérettel.
Már el se tudom képzelni, megint mi a fasz van ezzel a szarral. Telebaszhatná már egy kamion vagy 100 al, mikor nem ülök benne.


Lelkes BMWFanatics vagy!

Viccet félretéve nekem is szól már rendesen, de még gyűjtögetek aztán ha fel lesz emelve akkor egyszerre mindent.


Komolyan mondom,az őrület határán vagyok, szólt a jobb talpas, kicseréltem, utána egy hétre elkezdte a bal, kicseréltem, 1 hónapig semmi, utána megint halkan kezdett valami kattogni, apró úthibákon,lassú tempónál, már egyre rosszabb, most vagy ennyit bírtak a talpasok, vagy kezdhetem előröl újra a lengőkarokkal, aztán újra, meg újra, meg újra.... KB 2 éve van benne, gyári BMW vagy 75 ezer darabáron....ha jól emlékszem..


egyszerre kell cserélni. ami páros azt úgy. ennek a híve vagyok.


Lengőkart egyszerre cseréltem, csak a talpast külön,nem akartam pont akkor kiadni vagy 50 rugót hirtelen felindulásból, persze 1 hét után már szólt ami nem akkor lett cserélve. tudom, hogy egyszerre kell, a csillapítókat is úgy cseréltem

Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2014. január 23. csütörtök, 21:52


anubisz írta:
Neo954 írta:
anubisz írta: Ha újra kezdhetném, már nem vennék E46 ot. A futómű egy pénz temető. Déva vára.
Pedig mostanában nagyon óvatos vagyok.
Max 2 éves csillapíttók, max 2 éves lengőkarok,szilentek, kb 6 hónapja cseréltem a jobb talpas gömbfejet,utána kb 2,3 hónapja a bal talpas gömbfejet. Már megint úgy csattog, szól az eleje, mintha egy elhanyagolt, 30 éves fostalicskába ülnék. Mintha a szétesés határán lenne. Ez nagyon állul van tervezve az E46 futóműve, hiába jó, ha szétesik 2 évente, és apránként. Amit ma befoltozol, az 1 hónap múlva a másik oldalon jön ki, és sorba, és sorba, és soha nincs vége. Gyári kerékmérettel.
Már el se tudom képzelni, megint mi a fasz van ezzel a szarral. Telebaszhatná már egy kamion vagy 100 al, mikor nem ülök benne.


Lelkes BMWFanatics vagy!

Viccet félretéve nekem is szól már rendesen, de még gyűjtögetek aztán ha fel lesz emelve akkor egyszerre mindent.


Komolyan mondom,az őrület határán vagyok, szólt a jobb talpas, kicseréltem, utána egy hétre elkezdte a bal, kicseréltem, 1 hónapig semmi, utána megint halkan kezdett valami kattogni, apró úthibákon,lassú tempónál, már egyre rosszabb, most vagy ennyit bírtak a talpasok, vagy kezdhetem előröl újra a lengőkarokkal, aztán újra, meg újra, meg újra.... KB 2 éve van benne, gyári BMW vagy 75 ezer darabáron....ha jól emlékszem..


Nekem kopog valami benne, ha ilyen mucsai utakon megyek vele, de eszméletlenül. Az egész alját átnéztem, minden burkolatot, megrángattam mindent és semmit nem találtam.
Tudod mit mondott a szerelő?
Hangosítsd fel a zenét!
Mondom fasza!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17557

Elküldve: 2014. január 23. csütörtök, 21:51


anubisz írta:
Neo954 írta:
anubisz írta: Ha újra kezdhetném, már nem vennék E46 ot. A futómű egy pénz temető. Déva vára.
Pedig mostanában nagyon óvatos vagyok.
Max 2 éves csillapíttók, max 2 éves lengőkarok,szilentek, kb 6 hónapja cseréltem a jobb talpas gömbfejet,utána kb 2,3 hónapja a bal talpas gömbfejet. Már megint úgy csattog, szól az eleje, mintha egy elhanyagolt, 30 éves fostalicskába ülnék. Mintha a szétesés határán lenne. Ez nagyon állul van tervezve az E46 futóműve, hiába jó, ha szétesik 2 évente, és apránként. Amit ma befoltozol, az 1 hónap múlva a másik oldalon jön ki, és sorba, és sorba, és soha nincs vége. Gyári kerékmérettel.
Már el se tudom képzelni, megint mi a fasz van ezzel a szarral. Telebaszhatná már egy kamion vagy 100 al, mikor nem ülök benne.


Lelkes BMWFanatics vagy!

Viccet félretéve nekem is szól már rendesen, de még gyűjtögetek aztán ha fel lesz emelve akkor egyszerre mindent.


Komolyan mondom,az őrület határán vagyok, szólt a jobb talpas, kicseréltem, utána egy hétre elkezdte a bal, kicseréltem, 1 hónapig semmi, utána megint halkan kezdett valami kattogni, apró úthibákon,lassú tempónál, már egyre rosszabb, most vagy ennyit bírtak a talpasok, vagy kezdhetem előröl újra a lengőkarokkal, aztán újra, meg újra, meg újra.... KB 2 éve van benne, gyári BMW vagy 75 ezer darabáron....ha jól emlékszem..


egyszerre kell cserélni. ami páros azt úgy. ennek a híve vagyok.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. január 23. csütörtök, 21:43


Neo954 írta:
anubisz írta: Ha újra kezdhetném, már nem vennék E46 ot. A futómű egy pénz temető. Déva vára.
Pedig mostanában nagyon óvatos vagyok.
Max 2 éves csillapíttók, max 2 éves lengőkarok,szilentek, kb 6 hónapja cseréltem a jobb talpas gömbfejet,utána kb 2,3 hónapja a bal talpas gömbfejet. Már megint úgy csattog, szól az eleje, mintha egy elhanyagolt, 30 éves fostalicskába ülnék. Mintha a szétesés határán lenne. Ez nagyon állul van tervezve az E46 futóműve, hiába jó, ha szétesik 2 évente, és apránként. Amit ma befoltozol, az 1 hónap múlva a másik oldalon jön ki, és sorba, és sorba, és soha nincs vége. Gyári kerékmérettel.
Már el se tudom képzelni, megint mi a fasz van ezzel a szarral. Telebaszhatná már egy kamion vagy 100 al, mikor nem ülök benne.


Lelkes BMWFanatics vagy!

Viccet félretéve nekem is szól már rendesen, de még gyűjtögetek aztán ha fel lesz emelve akkor egyszerre mindent.


Komolyan mondom,az őrület határán vagyok, szólt a jobb talpas, kicseréltem, utána egy hétre elkezdte a bal, kicseréltem, 1 hónapig semmi, utána megint halkan kezdett valami kattogni, apró úthibákon,lassú tempónál, már egyre rosszabb, most vagy ennyit bírtak a talpasok, vagy kezdhetem előröl újra a lengőkarokkal, aztán újra, meg újra, meg újra.... KB 2 éve van benne, gyári BMW vagy 75 ezer darabáron....ha jól emlékszem..