autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Carpeet

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. június 25. szerda, 09:06


kzste írta: Sziasztok! Mit szóltok ehhez a készlethez?:

http://www.ebay.de/itm/QUERLEN...35d1b9a943

Túl olcsó ahhoz hogy jó legyen? (Egyedül az ECD Germany felirat miatt nézegetem)


Sziasztok, úgy néz ki, hogy megvan a probléma.
Hiába új a szilent,semmit nem ér. Futómű és kiröhögte (szó szerint)
Ha ez a szett jó akkor vennék ilyet énis.
Vagy nem tud valaki csak szilentet, de valami jót?

kzste
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kzste

Fórumlakó

Elismertség: 5% (13 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2014. június 24. kedd, 11:49


Sziasztok! Mit szóltok ehhez a készlethez?:

http://www.ebay.de/itm/QUERLEN...35d1b9a943

Túl olcsó ahhoz hogy jó legyen? (Egyedül az ECD Germany felirat miatt nézegetem)

jgbobo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz jgbobo

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2014. június 20. péntek, 11:47


YELLOW írta:
jgbobo írta:
YELLOW írta:
Carpeet írta: Sziasztok,
320D sedanom van és a következő a probléma:
hirtelen fékezésnél koppan a jobb eleje és meg is rántja a kormányt, alacsony sebességnél pl.: fekvőrendőrön végig kopog a jobb eleje.
Már kicseréltem a kompett féket (betétek,tácsák,munkahengerek) bemérettem teljesen ugyan olyan mind a két oldal, lengéscsillapítokat is mértük azis teljesen egyforma és kicseréltüka lengőkar hátsószilentjét, de a hiba ugyan úgy fentáll.

Valaki tud segíteni? Már egy rakat pénzem benne van de egyszerűen semmi javulás


kár, pedig kapásból a lengőkar szilentet mondtam volna, a szilentblokkot. annak pont ezek a tünetei.
kormányművet is meg kell nézni, meg a egész futóművet mindent. mert akkor ezek szerint szinte bármi lehet....


Esetleg azt tudom ajánlani, hogy mivel 320d, kicsit orrnehez a motortér miatt. Amikor rafekezel az eleje leül mert oda nehezedik. Az élő Gátlódat kellene megnezni vagy a rugót leszedett képeknél, mert vagy a gátló eltörhetett vagy a rugó. Meg meg kellene nézni ott a rögzítéseket, hogy elég szorosak-e a csavarok. Hátha és segit.


eltört a gátló?
nem hiszem, hogy tudna vele közlekedni, mellesleg nem láttam még olyat, elég kemény anyagból van az. max elhajlik, de akkor nem rugózik. a rugótörés lehet, de elől nem jellemző, meg akkor megülne az eleje, meg az nem ilyen. amit leírt jellemzés, az tipikus szilentblokk. tudom, nekem is ilyen volt. de pl kormánymű is lehet, vagy annak összekötői.


Mondjuk abban igazad van hogy eltörni csaknem, az kegyetlen terhelés kellene neki, de most hogy mondod a hajlást olyan szokott lenni és ha nem durva a hajlás mértéke akkor működik a csillapítás, csak kattog, mert befér a részen a szár. Igen tudom, hogy az elsőn nem jellemző a rugótörés, de egy megnézegetést megér, nekem jövöhéten cserélik a hátsó rugókat, mert a jobb hátsó eltört, de sokáig nem is ült meg a hátulja pl, csak 1-2 hete és a héten vettem észre, hogy itt valami nem frankó. Tehát lehet neki is ez van.


laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2014. június 20. péntek, 08:51


Carpeet írta: Sziasztok,
320D sedanom van és a következő a probléma:
hirtelen fékezésnél koppan a jobb eleje és meg is rántja a kormányt, alacsony sebességnél pl.: fekvőrendőrön végig kopog a jobb eleje.
Már kicseréltem a kompett féket (betétek,tácsák,munkahengerek) bemérettem teljesen ugyan olyan mind a két oldal, lengéscsillapítokat is mértük azis teljesen egyforma és kicseréltüka lengőkar hátsószilentjét, de a hiba ugyan úgy fentáll.

Valaki tud segíteni? Már egy rakat pénzem benne van de egyszerűen semmi javulás


Nekem azért kopogott mert a stabilizátor rúd egyik felén kicsit visszalazult az anya meghúztam azóta csend van



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. június 20. péntek, 08:08


jgbobo írta:
YELLOW írta:
Carpeet írta: Sziasztok,
320D sedanom van és a következő a probléma:
hirtelen fékezésnél koppan a jobb eleje és meg is rántja a kormányt, alacsony sebességnél pl.: fekvőrendőrön végig kopog a jobb eleje.
Már kicseréltem a kompett féket (betétek,tácsák,munkahengerek) bemérettem teljesen ugyan olyan mind a két oldal, lengéscsillapítokat is mértük azis teljesen egyforma és kicseréltüka lengőkar hátsószilentjét, de a hiba ugyan úgy fentáll.

Valaki tud segíteni? Már egy rakat pénzem benne van de egyszerűen semmi javulás


kár, pedig kapásból a lengőkar szilentet mondtam volna, a szilentblokkot. annak pont ezek a tünetei.
kormányművet is meg kell nézni, meg a egész futóművet mindent. mert akkor ezek szerint szinte bármi lehet....


Esetleg azt tudom ajánlani, hogy mivel 320d, kicsit orrnehez a motortér miatt. Amikor rafekezel az eleje leül mert oda nehezedik. Az élő Gátlódat kellene megnezni vagy a rugót leszedett képeknél, mert vagy a gátló eltörhetett vagy a rugó. Meg meg kellene nézni ott a rögzítéseket, hogy elég szorosak-e a csavarok. Hátha és segit.


eltört a gátló?
nem hiszem, hogy tudna vele közlekedni, mellesleg nem láttam még olyat, elég kemény anyagból van az. max elhajlik, de akkor nem rugózik. a rugótörés lehet, de elől nem jellemző, meg akkor megülne az eleje, meg az nem ilyen. amit leírt jellemzés, az tipikus szilentblokk. tudom, nekem is ilyen volt. de pl kormánymű is lehet, vagy annak összekötői.

jgbobo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz jgbobo

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2014. június 20. péntek, 08:01


YELLOW írta:
Carpeet írta: Sziasztok,
320D sedanom van és a következő a probléma:
hirtelen fékezésnél koppan a jobb eleje és meg is rántja a kormányt, alacsony sebességnél pl.: fekvőrendőrön végig kopog a jobb eleje.
Már kicseréltem a kompett féket (betétek,tácsák,munkahengerek) bemérettem teljesen ugyan olyan mind a két oldal, lengéscsillapítokat is mértük azis teljesen egyforma és kicseréltüka lengőkar hátsószilentjét, de a hiba ugyan úgy fentáll.

Valaki tud segíteni? Már egy rakat pénzem benne van de egyszerűen semmi javulás


kár, pedig kapásból a lengőkar szilentet mondtam volna, a szilentblokkot. annak pont ezek a tünetei.
kormányművet is meg kell nézni, meg a egész futóművet mindent. mert akkor ezek szerint szinte bármi lehet....


Esetleg azt tudom ajánlani, hogy mivel 320d, kicsit orrnehez a motortér miatt. Amikor rafekezel az eleje leül mert oda nehezedik. Az élő Gátlódat kellene megnezni vagy a rugót leszedett képeknél, mert vagy a gátló eltörhetett vagy a rugó. Meg meg kellene nézni ott a rögzítéseket, hogy elég szorosak-e a csavarok. Hátha és segit.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. június 19. csütörtök, 22:08


Carpeet írta: Sziasztok,
320D sedanom van és a következő a probléma:
hirtelen fékezésnél koppan a jobb eleje és meg is rántja a kormányt, alacsony sebességnél pl.: fekvőrendőrön végig kopog a jobb eleje.
Már kicseréltem a kompett féket (betétek,tácsák,munkahengerek) bemérettem teljesen ugyan olyan mind a két oldal, lengéscsillapítokat is mértük azis teljesen egyforma és kicseréltüka lengőkar hátsószilentjét, de a hiba ugyan úgy fentáll.

Valaki tud segíteni? Már egy rakat pénzem benne van de egyszerűen semmi javulás


kár, pedig kapásból a lengőkar szilentet mondtam volna, a szilentblokkot. annak pont ezek a tünetei.
kormányművet is meg kell nézni, meg a egész futóművet mindent. mert akkor ezek szerint szinte bármi lehet....


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Carpeet

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. június 19. csütörtök, 21:51


Sziasztok,
320D sedanom van és a következő a probléma:
hirtelen fékezésnél koppan a jobb eleje és meg is rántja a kormányt, alacsony sebességnél pl.: fekvőrendőrön végig kopog a jobb eleje.
Már kicseréltem a kompett féket (betétek,tácsák,munkahengerek) bemérettem teljesen ugyan olyan mind a két oldal, lengéscsillapítokat is mértük azis teljesen egyforma és kicseréltüka lengőkar hátsószilentjét, de a hiba ugyan úgy fentáll.

Valaki tud segíteni? Már egy rakat pénzem benne van de egyszerűen semmi javulás


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2014. május 31. szombat, 21:42


rebelnn írta:
bmw320d4 írta:
rebelnn írta: Sziasztok

Pesten megbizható futómuszervizt tudtok ajanlani, akik beállítják normalisan? E60 530xdrol van szó

köszi


Árpi is Debrecenbe hordja, de lehet, hogy tud Pesten is valakit.


Lehúztátok a csatit az osztóműről?


Miki


Szia Miki

Kepzeld majdnem teljesen megszunt a difi feloli kopogas miutan felraktuk a vadiuj nyari gumikat. Holnap megnezem a regi gumik kopasat de szerintem tureshataron kivul koptak, aka lehet h az egyik tengelynek utanfutasa volt ami visszahathatott az osztomure es innen jott a kopogas, masra mar nemtudok gondolni. De a lenyeg h vadiuj gumikkal majdhogynem elmult.

Nalad ugye csereltuk a kiskardant meg Atinal a difi olajat + szilentet igy lehet azok koptattak felre a gumikat? Vagy egyszeruen rossz futomu beallitas az egesz..

De a valto azota is allat )

Á




Ha teljesen alászedett kormánnyal mész és nem feszül be (nem tolja az elejét) akkor vsz rendben van az osztómű. A hátul jobban kopott gumi tényleg okozhat problémákat.

Tyúk vagy tojás...

autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 530xd
Évjárat: 2007

státusz rebelnn

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. május 31. szombat, 21:38


bmw320d4 írta:
rebelnn írta: Sziasztok

Pesten megbizható futómuszervizt tudtok ajanlani, akik beállítják normalisan? E60 530xdrol van szó

köszi


Árpi is Debrecenbe hordja, de lehet, hogy tud Pesten is valakit.


Lehúztátok a csatit az osztóműről?


Miki


Szia Miki

Kepzeld majdnem teljesen megszunt a difi feloli kopogas miutan felraktuk a vadiuj nyari gumikat. Holnap megnezem a regi gumik kopasat de szerintem tureshataron kivul koptak, aka lehet h az egyik tengelynek utanfutasa volt ami visszahathatott az osztomure es innen jott a kopogas, masra mar nemtudok gondolni. De a lenyeg h vadiuj gumikkal majdhogynem elmult.

Nalad ugye csereltuk a kiskardant meg Atinal a difi olajat + szilentet igy lehet azok koptattak felre a gumikat? Vagy egyszeruen rossz futomu beallitas az egesz..

De a valto azota is allat )

Á




andree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz andree

Fórumlakó

Elismertség: 8% (24 pont) | Hozzászólások: 284

Elküldve: 2014. május 31. szombat, 20:56


rebelnn írta: Sziasztok

Pesten megbizható futómuszervizt tudtok ajanlani, akik beállítják normalisan? E60 530xdrol van szó

köszi


Szerencs utcán van, én kétszer voltam nála és eddig hibátlanul dolgozott.
XV. Ker., Budapest, Szerencs utca 215. (H-P: 8-17) Tel.: 410-0520, 20-371-7902
Nincs nagy weboldal és csili-vili, egy családi cég és csak beállítás, ha valami nem jó akkor megmondja hogy cseréltesd ki aztán gyere vissza.

Üdv.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2014. május 31. szombat, 20:35


rebelnn írta: Sziasztok

Pesten megbizható futómuszervizt tudtok ajanlani, akik beállítják normalisan? E60 530xdrol van szó

köszi


Árpi is Debrecenbe hordja, de lehet, hogy tud Pesten is valakit.


Lehúztátok a csatit az osztóműről?


Miki

autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 530xd
Évjárat: 2007

státusz rebelnn

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. május 31. szombat, 19:41


Sziasztok

Pesten megbizható futómuszervizt tudtok ajanlani, akik beállítják normalisan? E60 530xdrol van szó

köszi

tomy1228
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2004

státusz tomy1228

Törzsvendég

Elismertség: 10% (15 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2014. május 28. szerda, 13:20


hil írta:
jlaci74 írta:

Nézd meg a gumi oldalfalán a terhelési indexét, minél nagyobb a szám annál terhelhetőbb és annál keményebb, érezhető komfortváltozást okoz a gyári előírástól való eltérés...
( én kipróbálnám picit kisebb nyomással ... )



Szia!
Az új gumi: Dunlop Bluresponze 205/55/16 91V, a régi Michelin pilot 1 volt, a terhelési indexet nem tudom, mert nem volt érdemes elhoznom.
Lehet, hogy 2,2-re kéne fújni a 2,3 helyett? De az új az úthibákat borzasztó módon kihozza.
hil


Nekem is michelin pilot sport volt fent és annak tényleg elég puha volt az oldala még csodálkoztam is amikor leszedte a gumis,most bridgestone potenza van fent ennek sokkal sokkal keményebb az oldalfala!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. május 28. szerda, 08:14


jlaci74 írta:
hil írta:
tomy1228 írta:
hil írta: Sziasztok!
Most vettem az autóra új gumikat (Dunlop), a régiek kissé öregek voltak már. Az új gumi ugyanaz a méretű mint a ledobott Michelin volt, azonos nyomásra fújta (2,3 elöl, hátul) és azt veszem észre, hogy az úthibák sokkal jobban szólnak, (nagyobbat dörren/csattan az autó). Vajon mitől lehet ez???

hil


Lehet hogy régi nem volt defektürő amit meg most vettél az az és sokkal keményebb az oldalfala,ezért lehet hogy átmész egy 20 forintoson és azt is megérzed!


Szia!
Köszi a választ, azt elfelejtettem írni, hogy a mostani gumi sem defekttűrő, de lehet abban valami, hogy az oldalfala esetleg keményebb. A régi 12 éves volt(tudom, szégyen ezt leírnom), lehet, hogy annak az oldala már annyira puha volt?
hil



Nézd meg a gumi oldalfalán a terhelési indexét, minél nagyobb a szám annál terhelhetőbb és annál keményebb, érezhető komfortváltozást okoz a gyári előírástól való eltérés...
( én kipróbálnám picit kisebb nyomással ... )



a nyomás nem sokat ér, ha csökkented én már próbáltam
viszont jobb a gumi tartása tempós kanyarban ha nagyobb a terhelési index szám. szóval valamit valamiért alapon mennek ezek...