p1tyeszka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz p1tyeszka

Újonc

Elismertség: 6% (5 pont) | Hozzászólások: 81

Elküldve: 2014. március 20. csütörtök, 21:09


MattM325 írta:
p1tyeszka írta:
YELLOW írta:
p1tyeszka írta:
YELLOW írta:
p1tyeszka írta:
Nálam is megtörtént a csere. Bölcső, difi, stab. szilentek, hardy. Továbbra sem szűnt meg ez a huppanós hang. Kaszni nincs kiszakadva. Leállítás után váltogattam és azt figyeltem meg, hogy mikor elindítom a váltót a fokozat felé akkor hallani, szóval be sem teszem sebességbe még. Haladáskor pedig csak akkor hallom mikor hirtelen ugrok le a kuplungról, ha szépen megtartom semmi gond. Tipp??



nekem is van egy huhogó hangom, de akkor is ha állok a motor jár, kuplung benyom, és ahogy teszem fokozatba akkro hallom. de elég halkan hallani, mint egy nagyon sovány turbólefújás. de talán csak akkor ah rükibe rakom. mintha régebben írtam volna róla, de azóta nem is figyelem, nincs változás. vagy kuplungoláskor jön a hang... hmm... na majd megnézem, szerintem holnap megyek legközelebb a géppel.


nálam csak váltáskor és elég hangos. ha kinyomom a kuplungot semmi csak amikor elindítom a váltót a sebesség felé akkor adja ezt a hangot. mintha megemelkedne valami és neki ütközne a kaszninak majd vissza. nem tudom máshogy leírni, ilyen kettes ütemben pam-pam, majd váltás és megint...


akkro nem ilyen az enyém, de a pam-pam, az az kb ahogy a kuliszsában jár a kar. mármint hírtelen ez jutott eszembe a pam-pam-ról. ugye középállás és fokozat. nem tudom milyen lehet a jelneség, korábban is csinálta? néztél más típusnál? ugye nekünk közvetlen kapcsolat van a váltóval, nem bowdenes meg lónyálas baromság az egész, ezért lehet fura annak aki nem rég vett.


2hónapja van nálam. az előző tulaj azt mondta, hogy nála is csinálta, azt mondta az e46 bömösök ilyenek meg rosszul váltok...kipróbáltunk egy ugyanilyet kereskedésben annál nem hallottam. toronycsapágy is volt cserélve hátul azt elfelejtettem írni.


Na. Próbáltam visszaolvasni, hogy mik lettek kicserélve az autódon, de nem egyértelmű.
Le lett szedve a hátsó híd? Írd le tételesen a cserélt alkatrészeket, sorban.
Itt egy kis segítség: A link neve

Az sem egyértelmű, hogy akkor most honnan hallod? Diffitől? Elölről? Kiengedett kuplunggal váltogatsz, akkor is hátulról jön a hang? Féltengelyek át lettek nézve rendesen?


Szóval...Igen, le lett szedve a hátsó rész. Cserélve lett 2,4,7,9 a képen. Tehát a 4 bölcső, két első és egy hátsó difi szilent. Valamint hardy tárcsa, hátsó stabilizátor szilentek, toronycsapágyak. Féltengelyek jók. Mindig hátulról jön a hang minden esetben. Ma lettem figyelmes arra is, hogy kb. 40km/h-tól mély morgó hangot hallok szintén hátulról. (persze az lehet kerékcsapágy is) Kezdem azt hinni, hogy difi lesz ez.

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2014. március 20. csütörtök, 19:08


p1tyeszka írta:
YELLOW írta:
p1tyeszka írta:
YELLOW írta:
p1tyeszka írta:
Nálam is megtörtént a csere. Bölcső, difi, stab. szilentek, hardy. Továbbra sem szűnt meg ez a huppanós hang. Kaszni nincs kiszakadva. Leállítás után váltogattam és azt figyeltem meg, hogy mikor elindítom a váltót a fokozat felé akkor hallani, szóval be sem teszem sebességbe még. Haladáskor pedig csak akkor hallom mikor hirtelen ugrok le a kuplungról, ha szépen megtartom semmi gond. Tipp??



nekem is van egy huhogó hangom, de akkor is ha állok a motor jár, kuplung benyom, és ahogy teszem fokozatba akkro hallom. de elég halkan hallani, mint egy nagyon sovány turbólefújás. de talán csak akkor ah rükibe rakom. mintha régebben írtam volna róla, de azóta nem is figyelem, nincs változás. vagy kuplungoláskor jön a hang... hmm... na majd megnézem, szerintem holnap megyek legközelebb a géppel.


nálam csak váltáskor és elég hangos. ha kinyomom a kuplungot semmi csak amikor elindítom a váltót a sebesség felé akkor adja ezt a hangot. mintha megemelkedne valami és neki ütközne a kaszninak majd vissza. nem tudom máshogy leírni, ilyen kettes ütemben pam-pam, majd váltás és megint...


akkro nem ilyen az enyém, de a pam-pam, az az kb ahogy a kuliszsában jár a kar. mármint hírtelen ez jutott eszembe a pam-pam-ról. ugye középállás és fokozat. nem tudom milyen lehet a jelneség, korábban is csinálta? néztél más típusnál? ugye nekünk közvetlen kapcsolat van a váltóval, nem bowdenes meg lónyálas baromság az egész, ezért lehet fura annak aki nem rég vett.


2hónapja van nálam. az előző tulaj azt mondta, hogy nála is csinálta, azt mondta az e46 bömösök ilyenek meg rosszul váltok...kipróbáltunk egy ugyanilyet kereskedésben annál nem hallottam. toronycsapágy is volt cserélve hátul azt elfelejtettem írni.


Na. Próbáltam visszaolvasni, hogy mik lettek kicserélve az autódon, de nem egyértelmű.
Le lett szedve a hátsó híd? Írd le tételesen a cserélt alkatrészeket, sorban.
Itt egy kis segítség: A link neve

Az sem egyértelmű, hogy akkor most honnan hallod? Diffitől? Elölről? Kiengedett kuplunggal váltogatsz, akkor is hátulról jön a hang? Féltengelyek át lettek nézve rendesen?

Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2014. március 20. csütörtök, 19:13

p1tyeszka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz p1tyeszka

Újonc

Elismertség: 6% (5 pont) | Hozzászólások: 81

Elküldve: 2014. március 20. csütörtök, 15:31


YELLOW írta:
p1tyeszka írta:
YELLOW írta:
p1tyeszka írta:
Nálam is megtörtént a csere. Bölcső, difi, stab. szilentek, hardy. Továbbra sem szűnt meg ez a huppanós hang. Kaszni nincs kiszakadva. Leállítás után váltogattam és azt figyeltem meg, hogy mikor elindítom a váltót a fokozat felé akkor hallani, szóval be sem teszem sebességbe még. Haladáskor pedig csak akkor hallom mikor hirtelen ugrok le a kuplungról, ha szépen megtartom semmi gond. Tipp??



nekem is van egy huhogó hangom, de akkor is ha állok a motor jár, kuplung benyom, és ahogy teszem fokozatba akkro hallom. de elég halkan hallani, mint egy nagyon sovány turbólefújás. de talán csak akkor ah rükibe rakom. mintha régebben írtam volna róla, de azóta nem is figyelem, nincs változás. vagy kuplungoláskor jön a hang... hmm... na majd megnézem, szerintem holnap megyek legközelebb a géppel.


nálam csak váltáskor és elég hangos. ha kinyomom a kuplungot semmi csak amikor elindítom a váltót a sebesség felé akkor adja ezt a hangot. mintha megemelkedne valami és neki ütközne a kaszninak majd vissza. nem tudom máshogy leírni, ilyen kettes ütemben pam-pam, majd váltás és megint...


akkro nem ilyen az enyém, de a pam-pam, az az kb ahogy a kuliszsában jár a kar. mármint hírtelen ez jutott eszembe a pam-pam-ról. ugye középállás és fokozat. nem tudom milyen lehet a jelneség, korábban is csinálta? néztél más típusnál? ugye nekünk közvetlen kapcsolat van a váltóval, nem bowdenes meg lónyálas baromság az egész, ezért lehet fura annak aki nem rég vett.


2hónapja van nálam. az előző tulaj azt mondta, hogy nála is csinálta, azt mondta az e46 bömösök ilyenek meg rosszul váltok...kipróbáltunk egy ugyanilyet kereskedésben annál nem hallottam. toronycsapágy is volt cserélve hátul azt elfelejtettem írni.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2014. március 20. csütörtök, 13:13


p1tyeszka írta:
YELLOW írta:
p1tyeszka írta:
Nálam is megtörtént a csere. Bölcső, difi, stab. szilentek, hardy. Továbbra sem szűnt meg ez a huppanós hang. Kaszni nincs kiszakadva. Leállítás után váltogattam és azt figyeltem meg, hogy mikor elindítom a váltót a fokozat felé akkor hallani, szóval be sem teszem sebességbe még. Haladáskor pedig csak akkor hallom mikor hirtelen ugrok le a kuplungról, ha szépen megtartom semmi gond. Tipp??



nekem is van egy huhogó hangom, de akkor is ha állok a motor jár, kuplung benyom, és ahogy teszem fokozatba akkro hallom. de elég halkan hallani, mint egy nagyon sovány turbólefújás. de talán csak akkor ah rükibe rakom. mintha régebben írtam volna róla, de azóta nem is figyelem, nincs változás. vagy kuplungoláskor jön a hang... hmm... na majd megnézem, szerintem holnap megyek legközelebb a géppel.


nálam csak váltáskor és elég hangos. ha kinyomom a kuplungot semmi csak amikor elindítom a váltót a sebesség felé akkor adja ezt a hangot. mintha megemelkedne valami és neki ütközne a kaszninak majd vissza. nem tudom máshogy leírni, ilyen kettes ütemben pam-pam, majd váltás és megint...


akkro nem ilyen az enyém, de a pam-pam, az az kb ahogy a kuliszsában jár a kar. mármint hírtelen ez jutott eszembe a pam-pam-ról. ugye középállás és fokozat. nem tudom milyen lehet a jelneség, korábban is csinálta? néztél más típusnál? ugye nekünk közvetlen kapcsolat van a váltóval, nem bowdenes meg lónyálas baromság az egész, ezért lehet fura annak aki nem rég vett.

p1tyeszka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz p1tyeszka

Újonc

Elismertség: 6% (5 pont) | Hozzászólások: 81

Elküldve: 2014. március 20. csütörtök, 08:47


YELLOW írta:
p1tyeszka írta:
Nálam is megtörtént a csere. Bölcső, difi, stab. szilentek, hardy. Továbbra sem szűnt meg ez a huppanós hang. Kaszni nincs kiszakadva. Leállítás után váltogattam és azt figyeltem meg, hogy mikor elindítom a váltót a fokozat felé akkor hallani, szóval be sem teszem sebességbe még. Haladáskor pedig csak akkor hallom mikor hirtelen ugrok le a kuplungról, ha szépen megtartom semmi gond. Tipp??



nekem is van egy huhogó hangom, de akkor is ha állok a motor jár, kuplung benyom, és ahogy teszem fokozatba akkro hallom. de elég halkan hallani, mint egy nagyon sovány turbólefújás. de talán csak akkor ah rükibe rakom. mintha régebben írtam volna róla, de azóta nem is figyelem, nincs változás. vagy kuplungoláskor jön a hang... hmm... na majd megnézem, szerintem holnap megyek legközelebb a géppel.


nálam csak váltáskor és elég hangos. ha kinyomom a kuplungot semmi csak amikor elindítom a váltót a sebesség felé akkor adja ezt a hangot. mintha megemelkedne valami és neki ütközne a kaszninak majd vissza. nem tudom máshogy leírni, ilyen kettes ütemben pam-pam, majd váltás és megint...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2014. március 20. csütörtök, 07:08


p1tyeszka írta:
Nálam is megtörtént a csere. Bölcső, difi, stab. szilentek, hardy. Továbbra sem szűnt meg ez a huppanós hang. Kaszni nincs kiszakadva. Leállítás után váltogattam és azt figyeltem meg, hogy mikor elindítom a váltót a fokozat felé akkor hallani, szóval be sem teszem sebességbe még. Haladáskor pedig csak akkor hallom mikor hirtelen ugrok le a kuplungról, ha szépen megtartom semmi gond. Tipp??



nekem is van egy huhogó hangom, de akkor is ha állok a motor jár, kuplung benyom, és ahogy teszem fokozatba akkro hallom. de elég halkan hallani, mint egy nagyon sovány turbólefújás. de talán csak akkor ah rükibe rakom. mintha régebben írtam volna róla, de azóta nem is figyelem, nincs változás. vagy kuplungoláskor jön a hang... hmm... na majd megnézem, szerintem holnap megyek legközelebb a géppel.

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2014. március 19. szerda, 20:32


[quote="p1tyeszka"]
sindely írta:
Nálam is megtörtént a csere. Bölcső, difi, stab. szilentek, hardy. Továbbra sem szűnt meg ez a huppanós hang. Kaszni nincs kiszakadva. Leállítás után váltogattam és azt figyeltem meg, hogy mikor elindítom a váltót a fokozat felé akkor hallani, szóval be sem teszem sebességbe még. Haladáskor pedig csak akkor hallom mikor hirtelen ugrok le a kuplungról, ha szépen megtartom semmi gond. Tipp??



Kuplung?




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. március 20. csütörtök, 08:33


p1tyeszka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz p1tyeszka

Újonc

Elismertség: 6% (5 pont) | Hozzászólások: 81

Elküldve: 2014. március 19. szerda, 17:53


sindely írta:
sindely írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
sindely írta:
anubisz írta:
sindely írta: udv minden forumtagnak! segitsegeteket szeretnem kerni. boldog tulaja vagyok 1999es e46 328ci nek 173e van benne. kovetkezo a gondom, 2000 fordulat folott barmelyik fokozatban remeg az autom igen eroteljesen kigyorsitaskor, amint egyenletes sebessegel kezdek menni bosszanto vibracio abba marad. menet kozben konyoktamasz mogott megfogom a kardanalagut tetejet eros vibraciot erzek. most lett cserelve a flexdisc meg a csapagy ami abban a gumiagyban van. valamivel jobb lett, valtasnal nem kottyan, csattan. de a vibracio megmaradt. kerekeim jok, mind ket garnituraval csinalja. nincs otletem mit csinaljak vele. kardan csere vagy felujitas segit csak? valaszotokat elore is koszonom!!


Levettétek? megnéztétek nem kotyognak e a keresztek?


hi anubisz! a hatso keresz volt ki benne, kb egy cm kotyogott.... ki csereltek, majd kibalanszoltak. 460euro volt cakkpakk. kb 300kmt mentem vele es szethullott a nemet autopalyan. ment vissza garis javitasra. de viszon most olyan gondom van hogy uresbol egyesben vagy egyesbol kettesbe teszem tompan puffan valami hatul. gondolom a szilentek adtak meg magukat. ilyenkor erdemes cserelni mindet vagy csak azt ami csere erett?? szerintem a komplett szett nem lehet tobb mint 150eur. koszi


Mondtam neked, általában azt szoktam írni,ami velem is megtörtént, azért tippeltem.
Szilentnél a pénztárca szabja a határt, mivel nem az a nagy kupac szilent a nagy pénz, azoknak a kibányászása,és berakása, na az nem lesz occsó!!
A gond az, ha kizárásos alapon kezded,és apránként cserélgeted, akkor 5x 6x fogsz újra munkadíjat fizetni, vagy szerencséd lesz, és pont azt cserélitek elsőnek ami a szar volt. Ha megnézed a rajzon menyi szilent van hátul,sírva fakadsz pesrze a difi szilentel szokták kezdeni, de basszus, még lehet a gardán szilent, vagy a difi szilen, lehet az is,hogy szarúl rakták fel,vagy össze a gardánt, vagy nem lett tokéletes, bár akkor rázna. A difinél is több szilent van,de általában a hátsót szokták csak cserélni, de lehet a többi is szar.
Lehet számolni
http://bmwfans.info/parts-cata...e_carrier/

http://bmwfans.info/parts-cata...uspension/

Ezeket neked nagyon súlyos euró százakért fogják onnan kinyomkodni, meg vissza, minden be van ott rohadva, az ott kint nagyon durva lóvé lesz.


anubisz, hogy gardán álljon a s.ggedbe KARDÁN!!! (géder gumi sincs, hanem kéder van, és nem Éder mester, na meg sorolhatnám)
amúgy a sebességbe rakásnál puffanó hang az esetek nagy százalékában a diffi tartó szilent adja meg magát, a hátsó.


Mr.Sárga a helyesírási faksznizást inkább hadlyuk.
A "régi öregek" szokták így hívni a kardántengelyt: gardán, egyik má nyugger motoros ismerősöm is így hívja, nem is szólunk neki csak mosolygunk rajta. ( Honda Gold Wing 1500 ) + egy 535 virgácsa van.


nem a helyesírást forszírozom, mert az nekem nem állna jól (sajnos így gépelek), csak ő anniyra nem öreg még, megtanulhatná mááá


ha jol szamoltam 9 db szilent van minden fele fajta formaban. megneztem ha mindent megrendelek febi bilsten-bol 200eur alatt marad. ami a difi tartja az mar itt figyel az asztalon.(sajnos meg) csere az nem lesz olyan draga, az egesz csalad oda hordja az autokat, kedvezmeny van az alkatreszakre meg a munkadijra is. csere auto meg ingyen van, csak tankold vissza... szerdan kerek idopontot, aztan meglatjuk mi lesz. pentekem megyek m54 3.0 szivosorert abba nem passzol a m52 nek a disaja ugye? a helyesirasi hibara visszaterve, ki a f*szt erdekel... megertem hogy mit akarnak mondani az emberek. en sem irok 100%ban helyesen mint ahogy te sem.. szoval nem foglalkozok vele. minden segitseg jol jon. udv mindenkinek!!





meglett a csere, igazad volt anubisz! 9 szamu alaktresz volt megfosva. most nagyon patent lett a valtas. semmi koppanas. viszont 355eurot fizettem a szervizert. tobb mindent csinaltak. futomubeallitas + feldobtak az uj pacskereket a nyari szettre. plusssz volt razopadon a kocsi, hatso lenges csillapitott szettet is cserelhetem. ugy hogy annyira nem teljes az orom...


Nálam is megtörtént a csere. Bölcső, difi, stab. szilentek, hardy. Továbbra sem szűnt meg ez a huppanós hang. Kaszni nincs kiszakadva. Leállítás után váltogattam és azt figyeltem meg, hogy mikor elindítom a váltót a fokozat felé akkor hallani, szóval be sem teszem sebességbe még. Haladáskor pedig csak akkor hallom mikor hirtelen ugrok le a kuplungról, ha szépen megtartom semmi gond. Tipp??



SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2014. március 18. kedd, 14:35


laleeboy írta:
SP_323i írta: Sziasztok!

Megtörtént a nyáriguma csere.
Eredmény: olajtól tocsog a jobb első telóm teteje + porvédő guma belseje...
Érdekes a dologban az, hogy vezetés közben semmit nem vettem észre ebből.
Gondolom gáz-olajos a teló és a gázos része még dolgozik vmennyit így is.
Vélemény?


Ha olajos akkor gáz már nincs benne

A gáz az olaj "tetején" van hogy nyomás alatt tartsa ,ezért kevésbé melegszik fel intenzív használat esetén.



Köszi!

Eddig úgy tudtam a gáz alul van.
Szóval ne nagyon halogassam a cserét, mert ezek szerint csak a rúgó dolgozik jobb elöl


laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2014. március 18. kedd, 14:16


SP_323i írta: Sziasztok!

Megtörtént a nyáriguma csere.
Eredmény: olajtól tocsog a jobb első telóm teteje + porvédő guma belseje...
Érdekes a dologban az, hogy vezetés közben semmit nem vettem észre ebből.
Gondolom gáz-olajos a teló és a gázos része még dolgozik vmennyit így is.
Vélemény?


Ha olajos akkor gáz már nincs benne

A gáz az olaj "tetején" van hogy nyomás alatt tartsa ,ezért kevésbé melegszik fel intenzív használat esetén.



SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2014. március 18. kedd, 13:32


Sziasztok!

Megtörtént a nyáriguma csere.
Eredmény: olajtól tocsog a jobb első telóm teteje + porvédő guma belseje...
Érdekes a dologban az, hogy vezetés közben semmit nem vettem észre ebből.
Gondolom gáz-olajos a teló és a gázos része még dolgozik vmennyit így is.
Vélemény?


Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2014. március 17. hétfő, 22:51


MattM325 írta:
Bero írta: Sziasztok! Kormányösszekötő gömbfejből milyen márkát ajánlotok? Lempforder? Vagy jó lenne a meyle is? Nekem csak kicsit lötyög,nem tudom mennyire sürgős ezt kicserélni? Mi baj lehet,hogy lötyög?


Szerintem mindkettő jó, már a Lemfölder sem az igazi, nem fog annyit futni mint a gyári.
Cseréld ki minél hamarabb, aztán kötelezően futóműállítás!
Bocsi, a lényeg lemaradt Egyenletlenül fog kopni a gumid és a kormányon megnő a holtjáték.





Rendben,köszönöm! Eddig nekem fel se tűnt hogy hibás lenne,csak mondta a szerelő hogy lóg egy minimálisan..

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2014. március 17. hétfő, 22:38


Bero írta: Sziasztok! Kormányösszekötő gömbfejből milyen márkát ajánlotok? Lempforder? Vagy jó lenne a meyle is? Nekem csak kicsit lötyög,nem tudom mennyire sürgős ezt kicserélni? Mi baj lehet,hogy lötyög?


Szerintem mindkettő jó, már a Lemfölder sem az igazi, nem fog annyit futni mint a gyári.
Cseréld ki minél hamarabb, aztán kötelezően futóműállítás!
Bocsi, a lényeg lemaradt Egyenletlenül fog kopni a gumid és a kormányon megnő a holtjáték.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. március 17. hétfő, 22:40

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2014. március 17. hétfő, 21:45


Sziasztok! Kormányösszekötő gömbfejből milyen márkát ajánlotok? Lempforder? Vagy jó lenne a meyle is? Nekem csak kicsit lötyög,nem tudom mennyire sürgős ezt kicserélni? Mi baj lehet,hogy lötyög?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. március 12. szerda, 22:22


YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
Gondolom némely típusba van ilyen, de berakta végül is a powert


én ezt sosem értettem. ha viszek valamit és én mondom, hogy tegye be, akkor miért ellenkezik? az én hibám ha rosszabb lesz, amennyiben ő normálisan elvégzi a munkát. nyílván az is a jó szerelő tulajdonsága, hogy tegyük fel fel akarja nyitni a szemed, és segíteni, vagy felhívni valami a figyelmed. csak nem kell mindig túl esni azon a határon.
és amúgy mit érzel milyen a powerrel?


Adtam még 3000 jattot a kért lóvéra, erre hálából lenyúlta az egyik tengelycsonk anyát, mert kettőt vittem,( azt mondta a csomagtartóba van ami nem kellett,nem néztem meg csak itthon, elhittem amit mond ) csak egy kellett, 2800 darabja. És a maradék olajat a difibe, 0,75 megy bele ( az elsőbe ) 1 litert vittem, nehogy maradjon ha utána kell tölteni.Már ha kicserélte, mert sosem tudom meg.
Mit mondjak, most aztán vigyázni kell az úthibákra, egyből érezni. Még keveset mentem vele, ma raktam fel a nyári gumikat,amúgy is más a 205 ös után, egyből viszi minden úthiba, rendesen markolni kell a kormányt.



nekem is durva volt az első utam haza. aztán már elég jól megszoktam, szonte fel sem tűnik. csak ugye a simához képest akkor, nagyon fura volt. még a döccenőknek is olyan hangja volt, vagy repedésen átmenésnek, mint egy új autónak.


rámentem ilyen útba olvasztott fényjelzőkre, alig lóg ki, de rendesen csattogott a gumi rajta, hát persze, nem nyeli úgy el mint a puha gumi, de ha megszokja az ember, talán úgy érzem jobban is viszi a nyomvályú, mert közvetlenebb a kormányzás. Most már nagyon kel lassítani az átjárókba is.