anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. november 28. szerda, 11:48


YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Vasárnap felraktam a téliket, 205-öst. Azóta szinte mese a vezetés, alig érzi a vályúkat.
Ennyit a nyomvályú VS széles gumi mizériáról. Szinte 2 ujjal lehet fogni a kormányt, mivel nem 45, hanem 50 a magasság, még az úthibák is alig érezhetők.
225-el meg folyamatosan birkózni kell az úttal.
Ha lassan tötyögő típus lennék, nem is raknák 205-nél szélesebbet.


és is most raktam fel a 195/65-öt és fura, hogy szinte kényelmes
a nyári takarításával épp 5 perce végeztem, most szárad...


Én is lemostam őket, főleg, hogy anyáméknál cseréltem és mikor beálltam az udvarba telenyomtam a kutyaszart, 1 órát slagoztam, keféltem őket, úgy beleragadtak.
Rettenetes nehéz egy ilyen kerék, mitől kőnyűfém, nem tudom, alig bírtam cipelni. Nem csoda a nagy fogyasztás, és a göbfejek futómű gyakori elhasalása, ilyen utakon. Ilyen tömeget kordába tartani. Nem tudom miért nem gyártanak felnit kevlárból, mint bicikli kereket.
Az már milyen brutál könnyű lenne, alig lenne rugózatlan tömeg.


igen nehéz én is elcsodálkozom.... bár amikor haver volt OZ-ját megemeltem, az enyém valóban könnyű volt ahhoz képest. egy biztos aki gyúrni akar menjen el gumishoz csicskának, oszt kicombosodik felül is


Néztem egyszer egy gyártónál, nem emlékszem melyiknél, a 17 felni 7,5 kg volt, azt hiszem a legkönnyebb a kategóriájába akkoriban, a gyári ami nekem van meg majdnem 10 kiló, az már nem semmi.


jó ha vastag küllős, akkor biztos enhéz, de valószínű nehezebb súlyt is elbír. én meg nem mondom miylen nehéz az enyém, anno elfelejtettem lemérni. de szerintem olyan 8 kiló körül lehet....

jajj vicces volt a gumisnál...
mondom előlre 2.2-t fujjon, hátra 2.3-at. aszondja így is puhával járok ki van kopva a közepe. mondom az a keményre fújástól szokott. őőőő, akkor biztos az ültetéstől...
pedig sosem a gyárira fújom. idén nyáron, elől 2.15 hátul 2.3-2.35 el jártam és már nem kopottabb a közepe. nem volt vészes. de szerintem túlzott pl a 2.7 hátra....


2.7, sose raktam bele annyit, csak pattognék az úton, 2,2 2,4 szoktam rakni, álltálába, inkább 2,2

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. november 28. szerda, 11:41


anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Vasárnap felraktam a téliket, 205-öst. Azóta szinte mese a vezetés, alig érzi a vályúkat.
Ennyit a nyomvályú VS széles gumi mizériáról. Szinte 2 ujjal lehet fogni a kormányt, mivel nem 45, hanem 50 a magasság, még az úthibák is alig érezhetők.
225-el meg folyamatosan birkózni kell az úttal.
Ha lassan tötyögő típus lennék, nem is raknák 205-nél szélesebbet.


és is most raktam fel a 195/65-öt és fura, hogy szinte kényelmes
a nyári takarításával épp 5 perce végeztem, most szárad...


Én is lemostam őket, főleg, hogy anyáméknál cseréltem és mikor beálltam az udvarba telenyomtam a kutyaszart, 1 órát slagoztam, keféltem őket, úgy beleragadtak.
Rettenetes nehéz egy ilyen kerék, mitől kőnyűfém, nem tudom, alig bírtam cipelni. Nem csoda a nagy fogyasztás, és a göbfejek futómű gyakori elhasalása, ilyen utakon. Ilyen tömeget kordába tartani. Nem tudom miért nem gyártanak felnit kevlárból, mint bicikli kereket.
Az már milyen brutál könnyű lenne, alig lenne rugózatlan tömeg.


igen nehéz én is elcsodálkozom.... bár amikor haver volt OZ-ját megemeltem, az enyém valóban könnyű volt ahhoz képest. egy biztos aki gyúrni akar menjen el gumishoz csicskának, oszt kicombosodik felül is


Néztem egyszer egy gyártónál, nem emlékszem melyiknél, a 17 felni 7,5 kg volt, azt hiszem a legkönnyebb a kategóriájába akkoriban, a gyári ami nekem van meg majdnem 10 kiló, az már nem semmi.


jó ha vastag küllős, akkor biztos enhéz, de valószínű nehezebb súlyt is elbír. én meg nem mondom miylen nehéz az enyém, anno elfelejtettem lemérni. de szerintem olyan 8 kiló körül lehet....

jajj vicces volt a gumisnál...
mondom előlre 2.2-t fujjon, hátra 2.3-at. aszondja így is puhával járok ki van kopva a közepe. mondom az a keményre fújástól szokott. őőőő, akkor biztos az ültetéstől...
pedig sosem a gyárira fújom. idén nyáron, elől 2.15 hátul 2.3-2.35 el jártam és már nem kopottabb a közepe. nem volt vészes. de szerintem túlzott pl a 2.7 hátra....

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. november 28. szerda, 11:32


YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Vasárnap felraktam a téliket, 205-öst. Azóta szinte mese a vezetés, alig érzi a vályúkat.
Ennyit a nyomvályú VS széles gumi mizériáról. Szinte 2 ujjal lehet fogni a kormányt, mivel nem 45, hanem 50 a magasság, még az úthibák is alig érezhetők.
225-el meg folyamatosan birkózni kell az úttal.
Ha lassan tötyögő típus lennék, nem is raknák 205-nél szélesebbet.


és is most raktam fel a 195/65-öt és fura, hogy szinte kényelmes
a nyári takarításával épp 5 perce végeztem, most szárad...


Én is lemostam őket, főleg, hogy anyáméknál cseréltem és mikor beálltam az udvarba telenyomtam a kutyaszart, 1 órát slagoztam, keféltem őket, úgy beleragadtak.
Rettenetes nehéz egy ilyen kerék, mitől kőnyűfém, nem tudom, alig bírtam cipelni. Nem csoda a nagy fogyasztás, és a göbfejek futómű gyakori elhasalása, ilyen utakon. Ilyen tömeget kordába tartani. Nem tudom miért nem gyártanak felnit kevlárból, mint bicikli kereket.
Az már milyen brutál könnyű lenne, alig lenne rugózatlan tömeg.


igen nehéz én is elcsodálkozom.... bár amikor haver volt OZ-ját megemeltem, az enyém valóban könnyű volt ahhoz képest. egy biztos aki gyúrni akar menjen el gumishoz csicskának, oszt kicombosodik felül is


Néztem egyszer egy gyártónál, nem emlékszem melyiknél, a 17 felni 7,5 kg volt, azt hiszem a legkönnyebb a kategóriájába akkoriban, a gyári ami nekem van meg majdnem 10 kiló, az már nem semmi.

Nem, kevesebb 8X17 6,98 kg 8.5x19 7,34 Kg a BMW gyári, csak a 18-as 12 kg


Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2012. november 28. szerda, 11:44

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. november 28. szerda, 11:27


anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Vasárnap felraktam a téliket, 205-öst. Azóta szinte mese a vezetés, alig érzi a vályúkat.
Ennyit a nyomvályú VS széles gumi mizériáról. Szinte 2 ujjal lehet fogni a kormányt, mivel nem 45, hanem 50 a magasság, még az úthibák is alig érezhetők.
225-el meg folyamatosan birkózni kell az úttal.
Ha lassan tötyögő típus lennék, nem is raknák 205-nél szélesebbet.


és is most raktam fel a 195/65-öt és fura, hogy szinte kényelmes
a nyári takarításával épp 5 perce végeztem, most szárad...


Én is lemostam őket, főleg, hogy anyáméknál cseréltem és mikor beálltam az udvarba telenyomtam a kutyaszart, 1 órát slagoztam, keféltem őket, úgy beleragadtak.
Rettenetes nehéz egy ilyen kerék, mitől kőnyűfém, nem tudom, alig bírtam cipelni. Nem csoda a nagy fogyasztás, és a göbfejek futómű gyakori elhasalása, ilyen utakon. Ilyen tömeget kordába tartani. Nem tudom miért nem gyártanak felnit kevlárból, mint bicikli kereket.
Az már milyen brutál könnyű lenne, alig lenne rugózatlan tömeg.


igen nehéz én is elcsodálkozom.... bár amikor haver volt OZ-ját megemeltem, az enyém valóban könnyű volt ahhoz képest. egy biztos aki gyúrni akar menjen el gumishoz csicskának, oszt kicombosodik felül is

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. november 28. szerda, 11:24


YELLOW írta:
anubisz írta: Vasárnap felraktam a téliket, 205-öst. Azóta szinte mese a vezetés, alig érzi a vályúkat.
Ennyit a nyomvályú VS széles gumi mizériáról. Szinte 2 ujjal lehet fogni a kormányt, mivel nem 45, hanem 50 a magasság, még az úthibák is alig érezhetők.
225-el meg folyamatosan birkózni kell az úttal.
Ha lassan tötyögő típus lennék, nem is raknák 205-nél szélesebbet.


és is most raktam fel a 195/65-öt és fura, hogy szinte kényelmes
a nyári takarításával épp 5 perce végeztem, most szárad...


Én is lemostam őket, főleg, hogy anyáméknál cseréltem és mikor beálltam az udvarba telenyomtam a kutyaszart, 1 órát slagoztam, keféltem őket, úgy beleragadtak.
Rettenetes nehéz egy ilyen kerék, mitől kőnyűfém, nem tudom, alig bírtam cipelni. Nem csoda a nagy fogyasztás, és a göbfejek futómű gyakori elhasalása, ilyen utakon. Ilyen tömeget kordába tartani. Nem tudom miért nem gyártanak felnit kevlárból, mint bicikli kereket.
Az már milyen brutál könnyű lenne, alig lenne rugózatlan tömeg.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. november 28. szerda, 11:14


anubisz írta: Vasárnap felraktam a téliket, 205-öst. Azóta szinte mese a vezetés, alig érzi a vályúkat.
Ennyit a nyomvályú VS széles gumi mizériáról. Szinte 2 ujjal lehet fogni a kormányt, mivel nem 45, hanem 50 a magasság, még az úthibák is alig érezhetők.
225-el meg folyamatosan birkózni kell az úttal.
Ha lassan tötyögő típus lennék, nem is raknák 205-nél szélesebbet.


és is most raktam fel a 195/65-öt és fura, hogy szinte kényelmes
a nyári takarításával épp 5 perce végeztem, most szárad...

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. november 28. szerda, 10:51


Vasárnap felraktam a téliket, 205-öst. Azóta szinte mese a vezetés, alig érzi a vályúkat.
Ennyit a nyomvályú VS széles gumi mizériáról. Szinte 2 ujjal lehet fogni a kormányt, mivel nem 45, hanem 50 a magasság, még az úthibák is alig érezhetők.
225-el meg folyamatosan birkózni kell az úttal.
Ha lassan tötyögő típus lennék, nem is raknák 205-nél szélesebbet.


gampetibor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gampetibor

BMWfanatic

Elismertség: 2% (18 pont) | Hozzászólások: 710

Elküldve: 2012. november 08. csütörtök, 12:56


Köszönöm mindenkinek a tapasztalatokat. Egyenlőre a falken ziex felé húzok a tapasztalatok alapján, de megnélzem még a contit is. Hankook v12 evo-m már volt 16" méretben és remekül teljesített csak most kipróbálnék mást is...

troooger
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz troooger

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 285

Elküldve: 2012. november 08. csütörtök, 12:09


[quote="Coyote"]
SirToma írta:
Coyote írta:
gampetibor írta: Jövőre új nyári gumi szettet kell vásároljak mert a mostaniknak már annyi.
Az alábbi modelleket néztem:
Hankook
Falken ziex
Falken FK
Kumho
Vélemények tapasztalatok? Gondolom az egyéb ilyen wanli meg achilles és nankang felejtős...


Szia.

Nyáriba én elölre Falken ziex 912-t vettem, hátul meg fk451 van.
Az eleje nagyon jól tapad, hibátlan gumi a ziex.
A hátsó mostmár picit hangosabb, de nagyon jól tapad,esőben is jól kezelhető.
2 nyári szezon van bennük, és még mindig kitűnő a mint rajtuk, pedig már van bennük kilóméter bőven!!!

Télre én most vettem hankook i cept evo-t (w310).
Szép minta, jó ár, és jól tapad.
Lehet az alpin 4 még jobb, de minden téren kielégítő gumi számomra.
Nakang meg hasonlót én felejteném a helyedben!!!

Üdv:Toma



Ja, azt nem mondtam, hogy mit NEM ajánlok: Fuldát ne vegyél télre. Elöl nekem az van, nem dobom ki, mert hóban nagyon jó. De hóban, és csakis hóban. Vízes úton ijesztett már rám, szárazon meg hangos tud lenni.

Az Alpin 4 visz mindent, ha rám hallgatsz - de ez már OFF TOPIK, mert nyári a téma



Én a Bridgestone potenza re050a-val vagyok megelégedve. Igaz még csak pár ezer km-t mentem vele. De ajánlani tudom.

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. november 08. csütörtök, 09:49


[quote="SirToma"]
Coyote írta:
gampetibor írta: Jövőre új nyári gumi szettet kell vásároljak mert a mostaniknak már annyi.
Az alábbi modelleket néztem:
Hankook
Falken ziex
Falken FK
Kumho
Vélemények tapasztalatok? Gondolom az egyéb ilyen wanli meg achilles és nankang felejtős...


Szia.

Nyáriba én elölre Falken ziex 912-t vettem, hátul meg fk451 van.
Az eleje nagyon jól tapad, hibátlan gumi a ziex.
A hátsó mostmár picit hangosabb, de nagyon jól tapad,esőben is jól kezelhető.
2 nyári szezon van bennük, és még mindig kitűnő a mint rajtuk, pedig már van bennük kilóméter bőven!!!

Télre én most vettem hankook i cept evo-t (w310).
Szép minta, jó ár, és jól tapad.
Lehet az alpin 4 még jobb, de minden téren kielégítő gumi számomra.
Nakang meg hasonlót én felejteném a helyedben!!!

Üdv:Toma



Ja, azt nem mondtam, hogy mit NEM ajánlok: Fuldát ne vegyél télre. Elöl nekem az van, nem dobom ki, mert hóban nagyon jó. De hóban, és csakis hóban. Vízes úton ijesztett már rám, szárazon meg hangos tud lenni.

Az Alpin 4 visz mindent, ha rám hallgatsz - de ez már OFF TOPIK, mert nyári a téma



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. november 08. csütörtök, 09:50

SirToma
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz SirToma

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (19 pont) | Hozzászólások: 306

Elküldve: 2012. november 08. csütörtök, 09:28


[quote="Coyote"]
gampetibor írta: Jövőre új nyári gumi szettet kell vásároljak mert a mostaniknak már annyi.
Az alábbi modelleket néztem:
Hankook
Falken ziex
Falken FK
Kumho
Vélemények tapasztalatok? Gondolom az egyéb ilyen wanli meg achilles és nankang felejtős...


Szia.

Nyáriba én elölre Falken ziex 912-t vettem, hátul meg fk451 van.
Az eleje nagyon jól tapad, hibátlan gumi a ziex.
A hátsó mostmár picit hangosabb, de nagyon jól tapad,esőben is jól kezelhető.
2 nyári szezon van bennük, és még mindig kitűnő a mint rajtuk, pedig már van bennük kilóméter bőven!!!

Télre én most vettem hankook i cept evo-t (w310).
Szép minta, jó ár, és jól tapad.
Lehet az alpin 4 még jobb, de minden téren kielégítő gumi számomra.
Nakang meg hasonlót én felejteném a helyedben!!!

Üdv:Toma



Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. november 08. csütörtök, 09:07


gampetibor írta: Jövőre új nyári gumi szettet kell vásároljak mert a mostaniknak már annyi.
Az alábbi modelleket néztem:
Hankook
Falken ziex
Falken FK
Kumho
Vélemények tapasztalatok? Gondolom az egyéb ilyen wanli meg achilles és nankang felejtős...


Ebben az árkategóriában én maradnék a jól bevált tesztgyőztes Continental SportContact-nál. A harmadik generációst rúgattam eddig, nagyon meg vagyok vele elégedve - jövőre viszont már nem tudom felrakni a hátsó szettet, így az újat, az 5. generációst fogom megvenni. 31-34 rugó körül vannak, és érdemesebb ebay helyett boltban venni, a garancia miatt. Jóbarátom Skodáján a Hankook gumi gyártási hibás volt, igaz probléma nélkül cserélték, de a durva szálszakadás számomra nem prémium minőségbiztosításra utal...

Télre meg Michelin Alpine 4 - és ezekről a pozitív tapasztalataim miatt lebeszélhetetlen vegyok


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. november 08. csütörtök, 06:59


gampetibor írta: Jövőre új nyári gumi szettet kell vásároljak mert a mostaniknak már annyi.
Az alábbi modelleket néztem:
Hankook
Falken ziex
Falken FK
Kumho
Vélemények tapasztalatok? Gondolom az egyéb ilyen wanli meg achilles és nankang felejtős...


a hankook nem rossz amit linkeltél. falken nem igazán jó esőben.
kumho-ból a KU31-et venném:


ervin35
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz ervin35

Törzsvendég

Elismertség: 10% (12 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2012. november 07. szerda, 21:37


xlzx írta:
gampetibor írta: Jövőre új nyári gumi szettet kell vásároljak mert a mostaniknak már annyi.
Az alábbi modelleket néztem:
Hankook
Falken ziex
Falken FK
Kumho
Vélemények tapasztalatok? Gondolom az egyéb ilyen wanli meg achilles és nankang felejtős...


szerintem sokkal inkabb nankang mint hankook!!!

amúgy a falken ziex a tapadós féle


Csaó. Mi a baj a hankook gumival? Ha a DTM ben megfelel akkor nekünk is!
Nekem ez a hankook van ami be lett linkelve és nagyon meg vagyok vele elégedve! Jól tapad szárazon és esőben is és nem is hangos gumi! Én csak ajánlani tudom a hankook w12 evot!

A nakang gumirol

Hankook eredmények!


Hankook az új BMW 3-as szériákon!



Utoljára szerkesztve (4 alkalommal): 2012. november 07. szerda, 22:56

xlzx
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz xlzx

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 408

Elküldve: 2012. november 07. szerda, 19:41


gampetibor írta: Jövőre új nyári gumi szettet kell vásároljak mert a mostaniknak már annyi.
Az alábbi modelleket néztem:
Hankook
Falken ziex
Falken FK
Kumho
Vélemények tapasztalatok? Gondolom az egyéb ilyen wanli meg achilles és nankang felejtős...


szerintem sokkal inkabb nankang mint hankook!!!

amúgy a falken ziex a tapadós féle