ute107 írta:
frizo írta:
Szerintem megfelelően fogalmazok, ha azt mondom, engem nem szeretem az autóm.
2009 március óta van meg, és azóta 2milliot kellett ráköltenem. Prémium márka bla bla bla, azért ez sok. Pedig én kímélem. 95% ban német autópályán járok, 130-tempomat. Nincs vagánykodás, odalépés, semmi exta. Most éppen a hűtővíz lámpa világít. Voltam vele szervízben. Bemérés után, nincs indokolva, hogy hengerfejes lenne, mert nincs gáz (vagy mi a fene) a rendszerben. A vízpumpa működik, és amúgy is másfél éves csak. A vízhőfok teljesen jó. A vízhőfokmérő működik. A hűtőrendszer ki lett takarítva, intercooler lecserélve. Szervíz után 1300km-et mentem vele. 99%ban autopályán, nagytávokban. Javítás előtt amikot kinyitottam a szelepet, hogy megnézzem, van-e benne víz, bugyogott kifelé, mintha valami nyomás nyomná. hideg állapotban néztem. Pár órával késöbb meg kinyitottam, és jó volt a szint. Volt úgy is, hogy kevésnek találtam, alig fél litert tudtam csak bele burítani. Szervizben az összes folyadék lecserélve, légtelenítve, beállítva. Most, szervíz és 1300km után, újra világít, és nem tudom mi lehet. A probléma csak az, hogy holnap el kell mennem Hollandiába, ami 5-600km. Szombaton vissza. Hétfőn pedig munkába kell mennem. NEm tudom mi tévő legyek. Ne vegyek róla tudomást, aztán használjam, ez lenne a legjobb, mert más lehetőségem most úgy sincs. De nagyon gondolkozom most, hogy el kéne adni és átpártolni a 4 karikás konkurenciához. Mi lehet a gondja? valóban hengerfejtömítés baja van? Vagy valami hülye gumi tömítés, vagy ostoba szenzor? A ócipőm teli van. A bringámmal nincs ennyi gond. Mit kezdjek ezzel a kocsival szerintete? E46 os. 2002-es. 217 ezer km. diesel. kombi. automata.
Valhol csak szivárog, ahol nem látod. Mintha neked írtam volna, hogy nálam egy légtelenítő csavar lyukadt át. Nagyon nehezen vettük észre.
Ha hengerfejes felforralja a vizet. Ez is olyan autó mint a t9bbi... mármint a hengerfej problémára mondom.
Hol szervizelték? A1 ben? Amúgy nagy logika nem kel hozzá,hogy valahol csak elmegy a víz,tehát vagy a hűtő,vagy a csövek,vagy a hengerfej.Mivel így le is levegősödik,azért rotyog ki belőle a víz. Nekem mikor levegős volt,levettem a kupakot,mint egy szökőkút, 1 méterre nyomta ki a vizet,vagy 2 litert kapásból.
Ha hengerfej kivan zárva,nem kemény egy cső sem,nem buborékos a víz meleg motornál,akkor valahol hajszálrepedésed van ami elereszti a vizet nyomáson,és szépen le is párolog. Nem könnyű megtalálni.Nekem egy teljesen láthatatlan,hajszálrepedésen ment a vizem,és levegősödött le,hűtő csere lett a vége. Persze a hibát én találtam meg,nem a szerelő.
Meg kel hajtani a kocsit,aztán leállítani,figyelni nem e cicereg,sziszeg serceg valahol a motortérben,ahogy jön belőle a forró cumó.
Jó fül,szem kel hozzá. Azért még a hengerfej tömítésnél is nyomhatja kifelé,és ott ahol nem látod,hátul valahol,aztán ott egyből lepárolog. Többnyire érezni a szagát,ahogy párolog a fagyállós víz,ilyen húgyszaga van.
Ilyennel szokták megnézni,jut e kip.Gáz a hűtővízbe. Sokan már ezzel járnak autót venni.
http://schmiedmann.hu/81229400...reses.aspx
Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. szeptember 23. péntek, 00:21