
- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E91
- Kivitel: Touring
- Modell: 320d
- Évjárat: 2007
Elküldve: 2013. október 29. kedd, 05:55
MattM325 írta:
Tényleg hülyeséget írtam!


Elküldve: 2013. október 29. kedd, 05:55
MattM325 írta:
Tényleg hülyeséget írtam!
Elküldve: 2013. október 28. hétfő, 22:44
zoliika írta:jons írta:szotakdavid írta:hancurozo írta:MattM325 írta:
Ha arra gondolsz, hogy nem tudsz kézifékkel kanyarodni, akkor ezzel nem is fogsz tudni a büdös életben soha, mert hátul tárcsás autónál csak egy oldalt van fékpofa ami CSAK rögzítőfékként funkcionál sokkal kisebb erővel...
Azt azért tudod, hogy hülyeség amit írtál?
Ez igen
De,hülye vagyokakkor Én tavaly ezek szerint 2 garnitúrát cseréltem!Holnap ki is veszem az egyik oldalról
Elküldve: 2013. október 28. hétfő, 22:10
jons írta:szotakdavid írta:hancurozo írta:MattM325 írta:
Ha arra gondolsz, hogy nem tudsz kézifékkel kanyarodni, akkor ezzel nem is fogsz tudni a büdös életben soha, mert hátul tárcsás autónál csak egy oldalt van fékpofa ami CSAK rögzítőfékként funkcionál sokkal kisebb erővel...
Azt azért tudod, hogy hülyeség amit írtál?
Ez igen
Elküldve: 2013. október 28. hétfő, 17:33
szotakdavid írta:hancurozo írta:MattM325 írta:
Ha arra gondolsz, hogy nem tudsz kézifékkel kanyarodni, akkor ezzel nem is fogsz tudni a büdös életben soha, mert hátul tárcsás autónál csak egy oldalt van fékpofa ami CSAK rögzítőfékként funkcionál sokkal kisebb erővel...
Azt azért tudod, hogy hülyeség amit írtál?
Elküldve: 2013. október 28. hétfő, 15:43
hancurozo írta:MattM325 írta:
Ha arra gondolsz, hogy nem tudsz kézifékkel kanyarodni, akkor ezzel nem is fogsz tudni a büdös életben soha, mert hátul tárcsás autónál csak egy oldalt van fékpofa ami CSAK rögzítőfékként funkcionál sokkal kisebb erővel...
Azt azért tudod, hogy hülyeség amit írtál?
Elküldve: 2013. október 28. hétfő, 14:22
MattM325 írta:
Ha arra gondolsz, hogy nem tudsz kézifékkel kanyarodni, akkor ezzel nem is fogsz tudni a büdös életben soha, mert hátul tárcsás autónál csak egy oldalt van fékpofa ami CSAK rögzítőfékként funkcionál sokkal kisebb erővel...
Elküldve: 2013. október 28. hétfő, 12:47
MattM325 írta:YELLOW írta:TheMan írta: Sziasztok,
Van esetleg valakinek javaslata erre a dologra?
(visszaolvastam, de igazi megoldást nem láttam)
kicseréltem a tárcsákat, betéteket, aztán a kézifékhez tartozó betéteket, rugókat, stifteket amik a betéteket tartják. (minden ATE)
Miután kész lett:
#1 Utastérben a bovdent lazára engedtem
#2 Alaphelyzetre állítottam a hátsó "csigás feszítőcsavart".
(ami a dobfék-pofákat feszíti szét)
#3 Tárcsa fel (hátra)
#4 akadálymentesen forog
#5 elkezdem feszíteni a "csigás feszítőcsavart", a kerékcsavar lukon keresztül
míg lájtosan súrlódtak a betétek a dobhoz.
#6 beállítottam a bovdent az utastérben, hogy 4 kattanásra fogjon a gyári
verzió szerint.
Eredmény: elgurul az autó.
Jobban nem szeretnék feszíteni a csigán, mert félek, hogy a súrlódás miatt felhevül a hátsófék, a kézifékkart meg brutál húzhatom akkor sem jobb a fék, kvázi elgurul a bringa.
Tanácstalan vagyok a folytatást illetőleg....
Előre is köszönöm a hozzászoktatásokat
-Man-
nekem anno csak tárcsa lett cserélve, semmihez nem lett nyúlva, és ugyanúgy fogott, vagy nem fogottmenet közben behúzva lassítja ugyan az autót, de nem oylan, mint más típusoknál, pl műszakin más autó kiugrik a fékpadból, ez meg nem. viszont ha álló helyzetben behúzom, akkor indulva szépen beül a fara, nem indul el.
Ha arra gondolsz, hogy nem tudsz kézifékkel kanyarodni, akkor ezzel nem is fogsz tudni a büdös életben soha, mert hátul tárcsás autónál csak egy oldalt van fékpofa ami CSAK rögzítőfékként funkcionál sokkal kisebb erővel...
Elküldve: 2013. október 28. hétfő, 12:15
YELLOW írta:TheMan írta: Sziasztok,
Van esetleg valakinek javaslata erre a dologra?
(visszaolvastam, de igazi megoldást nem láttam)
kicseréltem a tárcsákat, betéteket, aztán a kézifékhez tartozó betéteket, rugókat, stifteket amik a betéteket tartják. (minden ATE)
Miután kész lett:
#1 Utastérben a bovdent lazára engedtem
#2 Alaphelyzetre állítottam a hátsó "csigás feszítőcsavart".
(ami a dobfék-pofákat feszíti szét)
#3 Tárcsa fel (hátra)
#4 akadálymentesen forog
#5 elkezdem feszíteni a "csigás feszítőcsavart", a kerékcsavar lukon keresztül
míg lájtosan súrlódtak a betétek a dobhoz.
#6 beállítottam a bovdent az utastérben, hogy 4 kattanásra fogjon a gyári
verzió szerint.
Eredmény: elgurul az autó.
Jobban nem szeretnék feszíteni a csigán, mert félek, hogy a súrlódás miatt felhevül a hátsófék, a kézifékkart meg brutál húzhatom akkor sem jobb a fék, kvázi elgurul a bringa.
Tanácstalan vagyok a folytatást illetőleg....
Előre is köszönöm a hozzászoktatásokat
-Man-
nekem anno csak tárcsa lett cserélve, semmihez nem lett nyúlva, és ugyanúgy fogott, vagy nem fogottmenet közben behúzva lassítja ugyan az autót, de nem oylan, mint más típusoknál, pl műszakin más autó kiugrik a fékpadból, ez meg nem. viszont ha álló helyzetben behúzom, akkor indulva szépen beül a fara, nem indul el.
Elküldve: 2013. október 27. vasárnap, 19:43
Elküldve: 2013. október 27. vasárnap, 19:29
TheMan írta: Köszi a tanácsokat
Új a tárcsa, nem tükrös, kicsit ennek ellenére megcsiszoltam forgásirányba.
(ATE Powerdisc)
A "feszítő csigán" a dobban nem merek egyenlőre állítani, mert félek, hogy súrlódik,
ahogy írtam, megpróbálok még a bovdenen feszíteni a kéziféknél az utastérben.
Finoman próbáltam "megvasalni", hogy lassú tempónál kicsi húztam a kézit, hátha
kicsit össze kell kopnia.
Most használom így, aztán 1 hét múlva leveszem a kereket, megnézem tudok-e utána állítani.
Akkor más ötletem nincs, ennyit lehet tenni...
Köszi még egyszer
Elküldve: 2013. október 27. vasárnap, 19:18
Elküldve: 2013. október 27. vasárnap, 18:48
TheMan írta: Sziasztok,
Van esetleg valakinek javaslata erre a dologra?
(visszaolvastam, de igazi megoldást nem láttam)
kicseréltem a tárcsákat, betéteket, aztán a kézifékhez tartozó betéteket, rugókat, stifteket amik a betéteket tartják. (minden ATE)
Miután kész lett:
#1 Utastérben a bovdent lazára engedtem
#2 Alaphelyzetre állítottam a hátsó "csigás feszítőcsavart".
(ami a dobfék-pofákat feszíti szét)
#3 Tárcsa fel (hátra)
#4 akadálymentesen forog
#5 elkezdem feszíteni a "csigás feszítőcsavart", a kerékcsavar lukon keresztül
míg lájtosan súrlódtak a betétek a dobhoz.
#6 beállítottam a bovdent az utastérben, hogy 4 kattanásra fogjon a gyári
verzió szerint.
Eredmény: elgurul az autó.
Jobban nem szeretnék feszíteni a csigán, mert félek, hogy a súrlódás miatt felhevül a hátsófék, a kézifékkart meg brutál húzhatom akkor sem jobb a fék, kvázi elgurul a bringa.
Tanácstalan vagyok a folytatást illetőleg....
Előre is köszönöm a hozzászoktatásokat
-Man-
Elküldve: 2013. október 27. vasárnap, 18:13
TheMan írta: Sziasztok,
Van esetleg valakinek javaslata erre a dologra?
(visszaolvastam, de igazi megoldást nem láttam)
kicseréltem a tárcsákat, betéteket, aztán a kézifékhez tartozó betéteket, rugókat, stifteket amik a betéteket tartják. (minden ATE)
Miután kész lett:
#1 Utastérben a bovdent lazára engedtem
#2 Alaphelyzetre állítottam a hátsó "csigás feszítőcsavart".
(ami a dobfék-pofákat feszíti szét)
#3 Tárcsa fel (hátra)
#4 akadálymentesen forog
#5 elkezdem feszíteni a "csigás feszítőcsavart", a kerékcsavar lukon keresztül
míg lájtosan súrlódtak a betétek a dobhoz.
#6 beállítottam a bovdent az utastérben, hogy 4 kattanásra fogjon a gyári
verzió szerint.
Eredmény: elgurul az autó.
Jobban nem szeretnék feszíteni a csigán, mert félek, hogy a súrlódás miatt felhevül a hátsófék, a kézifékkart meg brutál húzhatom akkor sem jobb a fék, kvázi elgurul a bringa.
Tanácstalan vagyok a folytatást illetőleg....
Előre is köszönöm a hozzászoktatásokat
-Man-
Elküldve: 2013. október 27. vasárnap, 15:53
Elküldve: 2013. március 26. kedd, 14:12
senna írta:SirToma írta:senna írta: Sziasztok. Nekem is ez a problémám,cseréltem hátul betétet,tárcsát,fékpofát és + a rugokat meg mindent ami ott van még a fékpofánál,és mégis ha behúzom a kéziféket nagyon nagy lejtőn elkezd lassan csorogni lefelé az autó! Ez normális? BMW 320D 150LE!
Szia.
Kéziféken lehet állítani hátul, nekem is most volt tárcsa+betét csere, be is lett állítva faszentosan, 2 klikkes a kézim azóta
Tomi
Budapesti vagy? Ha igen nekem is megcsinálná,beállítaná a szerelőd?!?