jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2013. október 29. kedd, 05:55


MattM325 írta:
Tényleg hülyeséget írtam!


Megesik a legjobbakkal is... pl: "a vezető oldalon is van ülésfoglaltság jelző?"

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2013. október 28. hétfő, 22:44


zoliika írta:
jons írta:
szotakdavid írta:
hancurozo írta:
MattM325 írta:
Ha arra gondolsz, hogy nem tudsz kézifékkel kanyarodni, akkor ezzel nem is fogsz tudni a büdös életben soha, mert hátul tárcsás autónál csak egy oldalt van fékpofa ami CSAK rögzítőfékként funkcionál sokkal kisebb erővel...


Azt azért tudod, hogy hülyeség amit írtál?




Ez igen


De,hülye vagyok akkor Én tavaly ezek szerint 2 garnitúrát cseréltem!Holnap ki is veszem az egyik oldalról


Tényleg hülyeséget írtam!

Nem tudom miből gondoltam, hogy csak egy oldalt van pofa, most írhatnám, hogy kíváncsi voltam figyeltek-e, de tényleg komolyan gondoltam!
Na mindegy legközelebb igyekszem nem hülyeséget írni!
Yellow-nak próbáltam választ adni, hogy miért nem olyan erős ezeken a kézifék, de akkor passz!


zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2013. október 28. hétfő, 22:10


jons írta:
szotakdavid írta:
hancurozo írta:
MattM325 írta:
Ha arra gondolsz, hogy nem tudsz kézifékkel kanyarodni, akkor ezzel nem is fogsz tudni a büdös életben soha, mert hátul tárcsás autónál csak egy oldalt van fékpofa ami CSAK rögzítőfékként funkcionál sokkal kisebb erővel...


Azt azért tudod, hogy hülyeség amit írtál?




Ez igen


De,hülye vagyok akkor Én tavaly ezek szerint 2 garnitúrát cseréltem!Holnap ki is veszem az egyik oldalról

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2013. október 28. hétfő, 17:33


szotakdavid írta:
hancurozo írta:
MattM325 írta:
Ha arra gondolsz, hogy nem tudsz kézifékkel kanyarodni, akkor ezzel nem is fogsz tudni a büdös életben soha, mert hátul tárcsás autónál csak egy oldalt van fékpofa ami CSAK rögzítőfékként funkcionál sokkal kisebb erővel...


Azt azért tudod, hogy hülyeség amit írtál?




Ez igen


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. október 28. hétfő, 15:43


hancurozo írta:
MattM325 írta:
Ha arra gondolsz, hogy nem tudsz kézifékkel kanyarodni, akkor ezzel nem is fogsz tudni a büdös életben soha, mert hátul tárcsás autónál csak egy oldalt van fékpofa ami CSAK rögzítőfékként funkcionál sokkal kisebb erővel...


Azt azért tudod, hogy hülyeség amit írtál?




hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2013. október 28. hétfő, 14:22


MattM325 írta:
Ha arra gondolsz, hogy nem tudsz kézifékkel kanyarodni, akkor ezzel nem is fogsz tudni a büdös életben soha, mert hátul tárcsás autónál csak egy oldalt van fékpofa ami CSAK rögzítőfékként funkcionál sokkal kisebb erővel...


Azt azért tudod, hogy hülyeség amit írtál?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17591

Elküldve: 2013. október 28. hétfő, 12:47


MattM325 írta:
YELLOW írta:
TheMan írta: Sziasztok,

Van esetleg valakinek javaslata erre a dologra?
(visszaolvastam, de igazi megoldást nem láttam)

kicseréltem a tárcsákat, betéteket, aztán a kézifékhez tartozó betéteket, rugókat, stifteket amik a betéteket tartják. (minden ATE)

Miután kész lett:

#1 Utastérben a bovdent lazára engedtem
#2 Alaphelyzetre állítottam a hátsó "csigás feszítőcsavart".
(ami a dobfék-pofákat feszíti szét)
#3 Tárcsa fel (hátra)
#4 akadálymentesen forog
#5 elkezdem feszíteni a "csigás feszítőcsavart", a kerékcsavar lukon keresztül
míg lájtosan súrlódtak a betétek a dobhoz.
#6 beállítottam a bovdent az utastérben, hogy 4 kattanásra fogjon a gyári
verzió szerint.

Eredmény: elgurul az autó.

Jobban nem szeretnék feszíteni a csigán, mert félek, hogy a súrlódás miatt felhevül a hátsófék, a kézifékkart meg brutál húzhatom akkor sem jobb a fék, kvázi elgurul a bringa.

Tanácstalan vagyok a folytatást illetőleg....

Előre is köszönöm a hozzászoktatásokat
-Man-




nekem anno csak tárcsa lett cserélve, semmihez nem lett nyúlva, és ugyanúgy fogott, vagy nem fogott menet közben behúzva lassítja ugyan az autót, de nem oylan, mint más típusoknál, pl műszakin más autó kiugrik a fékpadból, ez meg nem. viszont ha álló helyzetben behúzom, akkor indulva szépen beül a fara, nem indul el.


Ha arra gondolsz, hogy nem tudsz kézifékkel kanyarodni, akkor ezzel nem is fogsz tudni a büdös életben soha, mert hátul tárcsás autónál csak egy oldalt van fékpofa ami CSAK rögzítőfékként funkcionál sokkal kisebb erővel...


micsoda? ezt nem értem...


MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2013. október 28. hétfő, 12:15


YELLOW írta:
TheMan írta: Sziasztok,

Van esetleg valakinek javaslata erre a dologra?
(visszaolvastam, de igazi megoldást nem láttam)

kicseréltem a tárcsákat, betéteket, aztán a kézifékhez tartozó betéteket, rugókat, stifteket amik a betéteket tartják. (minden ATE)

Miután kész lett:

#1 Utastérben a bovdent lazára engedtem
#2 Alaphelyzetre állítottam a hátsó "csigás feszítőcsavart".
(ami a dobfék-pofákat feszíti szét)
#3 Tárcsa fel (hátra)
#4 akadálymentesen forog
#5 elkezdem feszíteni a "csigás feszítőcsavart", a kerékcsavar lukon keresztül
míg lájtosan súrlódtak a betétek a dobhoz.
#6 beállítottam a bovdent az utastérben, hogy 4 kattanásra fogjon a gyári
verzió szerint.

Eredmény: elgurul az autó.

Jobban nem szeretnék feszíteni a csigán, mert félek, hogy a súrlódás miatt felhevül a hátsófék, a kézifékkart meg brutál húzhatom akkor sem jobb a fék, kvázi elgurul a bringa.

Tanácstalan vagyok a folytatást illetőleg....

Előre is köszönöm a hozzászoktatásokat
-Man-




nekem anno csak tárcsa lett cserélve, semmihez nem lett nyúlva, és ugyanúgy fogott, vagy nem fogott menet közben behúzva lassítja ugyan az autót, de nem oylan, mint más típusoknál, pl műszakin más autó kiugrik a fékpadból, ez meg nem. viszont ha álló helyzetben behúzom, akkor indulva szépen beül a fara, nem indul el.


Ha arra gondolsz, hogy nem tudsz kézifékkel kanyarodni, akkor ezzel nem is fogsz tudni a büdös életben soha, mert hátul tárcsás autónál csak egy oldalt van fékpofa ami CSAK rögzítőfékként funkcionál sokkal kisebb erővel...


TheMan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz TheMan

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 145

Elküldve: 2013. október 27. vasárnap, 19:43


Jogos, de úgyis télikerekéket rakok fel, összekötöm a dolgokat....

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. október 27. vasárnap, 19:29


TheMan írta: Köszi a tanácsokat

Új a tárcsa, nem tükrös, kicsit ennek ellenére megcsiszoltam forgásirányba.
(ATE Powerdisc)

A "feszítő csigán" a dobban nem merek egyenlőre állítani, mert félek, hogy súrlódik,
ahogy írtam, megpróbálok még a bovdenen feszíteni a kéziféknél az utastérben.

Finoman próbáltam "megvasalni", hogy lassú tempónál kicsi húztam a kézit, hátha
kicsit össze kell kopnia.

Most használom így, aztán 1 hét múlva leveszem a kereket, megnézem tudok-e utána állítani.
Akkor más ötletem nincs, ennyit lehet tenni...

Köszi még egyszer






Után állításnál elég 1 kerékcsavart kivenned, benyúlva a lyukon tudsz állítani a pofákon.


TheMan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz TheMan

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 145

Elküldve: 2013. október 27. vasárnap, 19:18


Köszi a tanácsokat

Új a tárcsa, nem tükrös, kicsit ennek ellenére megcsiszoltam forgásirányba.
(ATE Powerdisc)

A "feszítő csigán" a dobban nem merek egyenlőre állítani, mert félek, hogy súrlódik,
ahogy írtam, megpróbálok még a bovdenen feszíteni a kéziféknél az utastérben.

Finoman próbáltam "megvasalni", hogy lassú tempónál kicsi húztam a kézit, hátha
kicsit össze kell kopnia.

Most használom így, aztán 1 hét múlva leveszem a kereket, megnézem tudok-e utána állítani.
Akkor más ötletem nincs, ennyit lehet tenni...

Köszi még egyszer






YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17591

Elküldve: 2013. október 27. vasárnap, 18:48


TheMan írta: Sziasztok,

Van esetleg valakinek javaslata erre a dologra?
(visszaolvastam, de igazi megoldást nem láttam)

kicseréltem a tárcsákat, betéteket, aztán a kézifékhez tartozó betéteket, rugókat, stifteket amik a betéteket tartják. (minden ATE)

Miután kész lett:

#1 Utastérben a bovdent lazára engedtem
#2 Alaphelyzetre állítottam a hátsó "csigás feszítőcsavart".
(ami a dobfék-pofákat feszíti szét)
#3 Tárcsa fel (hátra)
#4 akadálymentesen forog
#5 elkezdem feszíteni a "csigás feszítőcsavart", a kerékcsavar lukon keresztül
míg lájtosan súrlódtak a betétek a dobhoz.
#6 beállítottam a bovdent az utastérben, hogy 4 kattanásra fogjon a gyári
verzió szerint.

Eredmény: elgurul az autó.

Jobban nem szeretnék feszíteni a csigán, mert félek, hogy a súrlódás miatt felhevül a hátsófék, a kézifékkart meg brutál húzhatom akkor sem jobb a fék, kvázi elgurul a bringa.

Tanácstalan vagyok a folytatást illetőleg....

Előre is köszönöm a hozzászoktatásokat
-Man-




nekem anno csak tárcsa lett cserélve, semmihez nem lett nyúlva, és ugyanúgy fogott, vagy nem fogott menet közben behúzva lassítja ugyan az autót, de nem oylan, mint más típusoknál, pl műszakin más autó kiugrik a fékpadból, ez meg nem. viszont ha álló helyzetben behúzom, akkor indulva szépen beül a fara, nem indul el.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. október 27. vasárnap, 18:13


TheMan írta: Sziasztok,

Van esetleg valakinek javaslata erre a dologra?
(visszaolvastam, de igazi megoldást nem láttam)

kicseréltem a tárcsákat, betéteket, aztán a kézifékhez tartozó betéteket, rugókat, stifteket amik a betéteket tartják. (minden ATE)

Miután kész lett:

#1 Utastérben a bovdent lazára engedtem
#2 Alaphelyzetre állítottam a hátsó "csigás feszítőcsavart".
(ami a dobfék-pofákat feszíti szét)
#3 Tárcsa fel (hátra)
#4 akadálymentesen forog
#5 elkezdem feszíteni a "csigás feszítőcsavart", a kerékcsavar lukon keresztül
míg lájtosan súrlódtak a betétek a dobhoz.
#6 beállítottam a bovdent az utastérben, hogy 4 kattanásra fogjon a gyári
verzió szerint.

Eredmény: elgurul az autó.

Jobban nem szeretnék feszíteni a csigán, mert félek, hogy a súrlódás miatt felhevül a hátsófék, a kézifékkart meg brutál húzhatom akkor sem jobb a fék, kvázi elgurul a bringa.

Tanácstalan vagyok a folytatást illetőleg....

Előre is köszönöm a hozzászoktatásokat
-Man-






Ahogy olvasom jól csináltál mindent. Nem tükrös nagyon belül a fékdob? Csiszold meg durvább csiszolóvászonnal, (esetleg a fékpofákat is) én is felcsiszoltam mikor javítottam, és brutálisan fog ha behúzom. Próbaképp el akartam vele indulni befékezve, leült a segge a verdának el sem indult, persze csak finoman nem erőltettem.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. október 27. vasárnap, 18:14

TheMan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz TheMan

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 145

Elküldve: 2013. október 27. vasárnap, 15:53


Sziasztok,

Van esetleg valakinek javaslata erre a dologra?
(visszaolvastam, de igazi megoldást nem láttam)

kicseréltem a tárcsákat, betéteket, aztán a kézifékhez tartozó betéteket, rugókat, stifteket amik a betéteket tartják. (minden ATE)

Miután kész lett:

#1 Utastérben a bovdent lazára engedtem
#2 Alaphelyzetre állítottam a hátsó "csigás feszítőcsavart".
(ami a dobfék-pofákat feszíti szét)
#3 Tárcsa fel (hátra)
#4 akadálymentesen forog
#5 elkezdem feszíteni a "csigás feszítőcsavart", a kerékcsavar lukon keresztül
míg lájtosan súrlódtak a betétek a dobhoz.
#6 beállítottam a bovdent az utastérben, hogy 4 kattanásra fogjon a gyári
verzió szerint.

Eredmény: elgurul az autó.

Jobban nem szeretnék feszíteni a csigán, mert félek, hogy a súrlódás miatt felhevül a hátsófék, a kézifékkart meg brutál húzhatom akkor sem jobb a fék, kvázi elgurul a bringa.

Tanácstalan vagyok a folytatást illetőleg....

Előre is köszönöm a hozzászoktatásokat
-Man-






SirToma
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz SirToma

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (19 pont) | Hozzászólások: 306

Elküldve: 2013. március 26. kedd, 14:12


senna írta:
SirToma írta:
senna írta: Sziasztok. Nekem is ez a problémám,cseréltem hátul betétet,tárcsát,fékpofát és + a rugokat meg mindent ami ott van még a fékpofánál,és mégis ha behúzom a kéziféket nagyon nagy lejtőn elkezd lassan csorogni lefelé az autó! Ez normális? BMW 320D 150LE!


Szia.

Kéziféken lehet állítani hátul, nekem is most volt tárcsa+betét csere, be is lett állítva faszentosan, 2 klikkes a kézim azóta

Tomi


Budapesti vagy? Ha igen nekem is megcsinálná,beállítaná a szerelőd?!?



írtam pü-t