vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. augusztus 22. vasárnap, 19:53


Hori írta:
vsop14 írta:
Hori írta: Azért a Monroe-t meg a Bilstein-t nem igazán kéne egy lapon emlegetni. köszönö viszonyban sincs a két termék minősége egymással.

miért ne? bilstein az gyári beszállító és hát ugye legcélszerűbb a gyári minőséghez viszonítani a dolgokat...





úgy értettem hogy a Bilstein sokkal sokkal jobb mint a Monroe





Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. augusztus 22. vasárnap, 19:29


vsop14 írta:
Hori írta: Azért a Monroe-t meg a Bilstein-t nem igazán kéne egy lapon emlegetni. köszönö viszonyban sincs a két termék minősége egymással.

miért ne? bilstein az gyári beszállító és hát ugye legcélszerűbb a gyári minőséghez viszonítani a dolgokat...





úgy értettem hogy a Bilstein sokkal sokkal jobb mint a Monroe



vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. augusztus 22. vasárnap, 19:26


Hori írta: Azért a Monroe-t meg a Bilstein-t nem igazán kéne egy lapon emlegetni. köszönö viszonyban sincs a két termék minősége egymással.

miért ne? bilstein az gyári beszállító és hát ugye legcélszerűbb a gyári minőséghez viszonítani a dolgokat...




státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. augusztus 22. vasárnap, 08:48


Jóreggelt!

A gázos-olajos eszmecseréhez csak annyit tennék hozzá:

A másik régebbi autómnak olajos csillapítói voltak gyárilag. Egészen szépen és jól eljárkáltam velük, míg nem cserére érett a dolog. Akkor gázos vettem szettben, mert sokan esküdtek rá, hogy jó. Nos azóta az autó nem olyan mint volt. Keményebb lett ahogy mondták, de nem olyan téren mintha valami versenyváltozat lenne. Nekem abszolút nem jött be a gázos és egyenlőre azt tudom mondani soha többé gázost...
Persze most nem a bibliát update-elem, tehát ez csak az én véleményem. Ha valakinek bejött a gázos, járjon sokat de én soha többé senkinek nem ajánlom.

Márkát nem mondok, mert kitörne a balhé, de se nem gázos nem lesz, se nem az a márka többé...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2006

státusz rad2

Törzsvendég

Elismertség: 5% (6 pont) | Hozzászólások: 111

Elküldve: 2010. augusztus 21. szombat, 23:09


hil írta:
Robinson írta:
hil írta: Gázos: elengedi a gázt, de volt, hogy szétrobbant (több esetet is hallottam az utóbbival)



Az milyen, hogy szétrobban?


Úgy néz ki, mint tubarózsa......



Nekem mindig Monroe-m volt, és soha nem volt semmi baja, a természetes elhasználódáson kívül. 4 éve cseréltem, azóta mentem vele több mint 200k km-t, és nem robbant szét, csak egyszerűen 40% alatt voltak már, és én ilyenkor cserélem.

Gondolom, ha Mattilától rendeltem volna, hírtelen világcsúcs csillapítónak minősítetted volna.


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. augusztus 21. szombat, 22:49


Robinson írta:
hil írta: Gázos: elengedi a gázt, de volt, hogy szétrobbant (több esetet is hallottam az utóbbival)



Az milyen, hogy szétrobban?


Úgy néz ki, mint tubarózsa......



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2010. augusztus 21. szombat, 22:46


hil írta:
Robinson írta:

Mégis mi rosszat hallottál? Kiváncsi vagyok
Monroe-ra még Hori is azt mondta, hogy jó, pedig mint tudjuk ő aztán tényleg mindent leszaroz
Szerintem Te csak bojkottálsz


Gázos: elengedi a gázt, de volt, hogy szétrobbant (több esetet is hallottam az utóbbival)



én is ezekről tudok, az olajosok jobban bírják ennél a márkánál, bár láttam olyat is, hogy a szimering a becsőszószáron volt, az olaj meg már sehol... valszeg nem az adott típushoz lett választva




Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2010. augusztus 21. szombat, 22:36


hil írta: Gázos: elengedi a gázt, de volt, hogy szétrobbant (több esetet is hallottam az utóbbival)



Az milyen, hogy szétrobban?

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. augusztus 21. szombat, 22:19


Robinson írta:

Mégis mi rosszat hallottál? Kiváncsi vagyok
Monroe-ra még Hori is azt mondta, hogy jó, pedig mint tudjuk ő aztán tényleg mindent leszaroz
Szerintem Te csak bojkottálsz


Gázos: elengedi a gázt, de volt, hogy szétrobbant (több esetet is hallottam az utóbbival)



vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. augusztus 21. szombat, 22:01


anno körbejártam a témát, mikor cseréltem a gátlóimat. több helyen is érdeklődtem, sok helyen mondták, h felejtős a monroe, más fórumokon is olvastam, h elég gyenge. így végül hátulra frankó bilsteineket vettem, kemény mint az állat, az nagyon jó . az elsőket felújíttattam, mivel a 2 első gátló nekem kb 100 ft. lett volna, úgy gondoltam egy próbát megér ez a felújítás dolog, pedig alapvetően nem vagyok híve a felújítgatásoknak. azóta eltelt egy év és kb 20.000km és még mindig teljesen jók.

nem tudom, lehet, hogy ez a monroe olyan dolog, mint a brembo. sok embertől hallottam, h kalap sz*rt se ér (legalábbis az utcai, standard féktárcsa, a sportot ne keverjük bele). vannak olyanok is akik esküsznek rá. így inkább úgy döntöttem a féknél is, hogy a gyári beszállító márkáját veszem meg, nem kockáztatok

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2010. augusztus 21. szombat, 21:52


YELLOW írta:
Robinson írta:
Pl. most nekem is monroe-m van. Majd meglátjuk mennyiben szarabb


gyorsan lásd meg, mert nekem is vennem kellene... én egyenlőre SACHS mellé voksolok, most is van benne, még a gyári. de azon gondolkoztam, hogy 6hengeresét rakom, be hogy keményebb legyen, már ha jó bele...



http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...-arak.html

tessék sas



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2010. augusztus 21. szombat, 21:47


Robinson írta:
YELLOW írta:

én is sok rosszat hallottam... bár van aki dícséri... pl opelokban elég jól bírja...

szerintem a kérdés, hogy gázos vagy olajos legyen? mert pl Kayaba gázosba szerintem az egyik legjobb, sachs mindkettőben, a monroe inkább olajosban... bár szerintem jó magyar utakra mindegy melyiket vesszük, ugyanúgy xarrá megy mind


Pl. most nekem is monroe-m van. Majd meglátjuk mennyiben szarabb


gyorsan lásd meg, mert nekem is vennem kellene... én egyenlőre SACHS mellé voksolok, most is van benne, még a gyári. de azon gondolkoztam, hogy 6hengeresét rakom, be hogy keményebb legyen, már ha jó bele...



Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2010. augusztus 21. szombat, 21:42


YELLOW írta:

én is sok rosszat hallottam... bár van aki dícséri... pl opelokban elég jól bírja...

szerintem a kérdés, hogy gázos vagy olajos legyen? mert pl Kayaba gázosba szerintem az egyik legjobb, sachs mindkettőben, a monroe inkább olajosban... bár szerintem jó magyar utakra mindegy melyiket vesszük, ugyanúgy xarrá megy mind


Pl. most nekem is monroe-m van. Majd meglátjuk mennyiben szarabb

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2010. augusztus 21. szombat, 21:40


hil írta:
rad2 írta:

Én innen vettem a shopból Monroe-kat, az elsők 20.860, a hátsók 11980-ba kerültek.
Lett volna SACHS is hasonló áron (Gyári beszállító), de nekem eddig is Monroe-k voltak és teljesen meg vagyok vele elégedve.



A Monroe-ról sok rosszat hallottam....... én biztosan elkerülném ezt a márkát


én is sok rosszat hallottam... bár van aki dícséri... pl opelokban elég jól bírja...

szerintem a kérdés, hogy gázos vagy olajos legyen? mert pl Kayaba gázosba szerintem az egyik legjobb, sachs mindkettőben, a monroe inkább olajosban... bár szerintem jó magyar utakra mindegy melyiket vesszük, ugyanúgy xarrá megy mind


Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2010. augusztus 21. szombat, 21:26


hil írta:
rad2 írta:

Én innen vettem a shopból Monroe-kat, az elsők 20.860, a hátsók 11980-ba kerültek.
Lett volna SACHS is hasonló áron (Gyári beszállító), de nekem eddig is Monroe-k voltak és teljesen meg vagyok vele elégedve.



A Monroe-ról sok rosszat hallottam....... én biztosan elkerülném ezt a márkát


Mégis mi rosszat hallottál? Kiváncsi vagyok
Monroe-ra még Hori is azt mondta, hogy jó, pedig mint tudjuk ő aztán tényleg mindent leszaroz
Szerintem Te csak bojkottálsz

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. augusztus 21. szombat, 21:28