Dinnye11
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz Dinnye11

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2018. március 25. vasárnap, 12:15


Sziasztok!
Néha elöjön egy hiba (m43b19) elindulásnál torpan és mintha 3 henger menne csak, visszadurrog a légszürőig, aztán magasabb fordulaton rendesen megy.Gyertyák rendben.
Mi lehet a gond , vagy mit kellene megnéznem elsősorba?:

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz southboy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2018. március 22. csütörtök, 20:12


De
YELLOW írta:
southboy írta: Sziasztok.
Nekem is volna egy problémám bizonyos idő közönként torpan az autó e46 320d 136 os .
Le videóztam https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be
Link 2
EGR tisztítottam. Valamiért a fogyasztás mérő vissza esik ilyenkor.
Válaszotokat előre is köszönőm.


előtte se ment jobban? nem lehet, hogy speed limiter lett beállítva neki?
de lehet elektromos gázpedál, vagy a turbo geója nem állítódik tovább.


De ment mint a doxa . Autópályán kicsit idegesítő ez a limit. Néha 100 nál is csinálja
Turbó geot azt hogy ellenőrizem le?



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15114 pont) | Hozzászólások: 16307

Elküldve: 2018. március 22. csütörtök, 20:00


southboy írta: Sziasztok.
Nekem is volna egy problémám bizonyos idő közönként torpan az autó e46 320d 136 os .
Le videóztam https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be
Link 2
EGR tisztítottam. Valamiért a fogyasztás mérő vissza esik ilyenkor.
Válaszotokat előre is köszönőm.


előtte se ment jobban? nem lehet, hogy speed limiter lett beállítva neki?
de lehet elektromos gázpedál, vagy a turbo geója nem állítódik tovább.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz southboy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2018. március 22. csütörtök, 19:42


Sziasztok.
Nekem is volna egy problémám bizonyos idő közönként torpan az autó e46 320d 136 os .
Le videóztam https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be
Link 2
EGR tisztítottam. Valamiért a fogyasztás mérő vissza esik ilyenkor.
Válaszotokat előre is köszönőm.









Utoljára szerkesztve (4 alkalommal): 2018. március 22. csütörtök, 19:51

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz gandalfcappy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2018. március 21. szerda, 18:29


gandalfcappy írta: Sziasztok!
Volt korábban a 136 lovas 320d-mnek pár problémája, nem ide volt írva, mert más baja is volt, akkor azt csinálta, h torpant 2000 körüli fordulaton, és szaggatva gyorsult. 2 hete megoldottam egy szívótorok és töltőnyomás érzékelő takarítással. Fasza lett, a pótfűtéssel nem foglalkoztam, meg hozta hibának a "digitális dízelelektronikai szabályzót (e-eprpm és konfigurációt)", de hát jó lett a kocsi, mit guberáljak tovább. Ez utóbbiról mindig nemtom, h mi.
Na de, tegnap 500m-t mentem 1esbe alapjáraton, és mikor felértem a kövesútra, vagy 200m után elfogyott az erő a kocsiból, minden sebességben, szaggatva-rángatva ment, max 40km/h-val, füst nélkül, a fogyasztás mérőm sem volt maxon, pedig a gázpedált kitapostam a tűzfalon. Leállítottam, egyből indít, és elindul,-megint nem jó. Rákuplungoztam vagy 2x, ugyanolyan szar. Ez 3km-en át ment. Meg kellett állnom, mikor a főútra felmentem, vagy 30 másodpercig alapjáraton vártam a soromra, majd üvegen kifordultam, meglepődve, mert rendesen tette a seggét a csúszós úton, hazáig agyaltam, nem mertem visszavenni. Aztán letértem, és ott is húzott mint atom. Alapjáratom jó volt.
Mitől lehet ez szerintetek???
A motor térben tiszta a gázolaj szűrőm. Van neki máshol is? -mert erre gyanakszok, vagy szivattyúra, Pedig az szokott indításkor zúgni, ha az egyáltalán.
Mi a véleményetek?


Mi a véleményetek?

autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 118d
Évjárat: 2007

státusz takacsvik

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2018. március 20. kedd, 13:33


YELLOW írta:
takacsvik írta:
YELLOW írta:
takacsvik írta: Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni! Nem találkozott valaki olyan jelenséggel, hogy a műszerfalon az ESP hibajelzője (felkiáltójel háromszögben és egy körben) villogni kezd, az autó pedig fékezget a jelzéssel egyidőben? Általában nagyobb sebességnél, vagy gázadásnál jelentkezik, de ha a DTC-t bekapcsolom akkor nincs ez a probléma, minden gond nélkül megy az autó. A hibakód olvasó nem jelez hibát. E87-es, 2007-es autóról van szó.

Köszönöm a segítségeket!


a DTC alapból aktív. a gombbal kikapcsolni tudod. minden gyújtás ráadásra aktívvá válik.
nem most került fel a nyári kerék? valószínű az első és a hátsó tengelyen lévő kerekek/gumik nem váltóméretei egymásnak. ezért az egyik tengelyen többet fordul a kerék, mint a másikon lévők, ezért a rendszer kipörgésnek érzékeli és beavatkozik.



Még a téli gumik vannak fent, tél előtt volt utoljára cserélve, azóta ezekkel járok és már tavaly is ezek voltak fent. Érdekes mert van, hogy 30 km-en keresztül nincs semmi gond, utána elkezd villogni és folyamatosan fékezget. Próbakörre is mentem hibakód olvasóval, elvileg mind a 4 jeladó párhuzamosan adja a jelet!


a kormányszög jeladó is adhat rossz jelet. lehet csak kontakt hiba jelentkezik néha.
így bármi lehet, aminek köze van a kipörgésgátlóhoz. lehet csak kalibrálni kellene a DTC rendszert.



Sikerült megoldani a problémát, ha esetleg valaki ezzel a jelenséggel találkozna:

az ABS gyűrűt kellett megtisztítani, ha már nem tisztítható akkor cserélni. (Kb 5 ezer forint/db) Nekem a tisztítás megoldotta a problémát, szóval szerencsére nincs akkora gond mint amekkorának hirtelen tűnik.

Köszönöm a segítő szándékokat! Üdv.

autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 120d
Évjárat: 2007

státusz nyestezoltan

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2018. március 19. hétfő, 21:14


Sziasztok!
Új vagyok az oldalon, mégcsak ismerkedem a felülettel úgy mint az autómmal. Egy M47 -es 120d -ről van szó ami 2007-es gyártású. Egyik pillanatról a másikra a fogyasztásmérőm elkezdett teljesen irreális értékeket mutatni amit lehetséges hogy Én nyomkodtam volna el menetközben. Pl. Tempomat 110-nél eddig korrekt 5.3-at mutatott és motorféknél közelített a 0 felé, most motorféknél kiakad 99.9 -re gázadásra, gyorsításkor max 20 ig megy le. Ma mértem tartósabb M0 -ás etapon és 16.5 -nél nem ment lentebb. Ez eléggé aggaszt, mert hiába reseteltem ki mindent amit tudtam a BC- n igazából semmi sem változott. Ettől teljesen függetlenül nem lett hangosabb, egyáltalán nem füstöl, nincs hiba visszajelzés és megmaradt a dinamika is. Ha valakinek van ötlete, vagy hasonló gondja ami mrgoldódott kérem segítsen!

Köszönöm


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz gandalfcappy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2018. március 18. vasárnap, 16:00


Sziasztok!
Volt korábban a 136 lovas 320d-mnek pár problémája, nem ide volt írva, mert más baja is volt, akkor azt csinálta, h torpant 2000 körüli fordulaton, és szaggatva gyorsult. 2 hete megoldottam egy szívótorok és töltőnyomás érzékelő takarítással. Fasza lett, a pótfűtéssel nem foglalkoztam, meg hozta hibának a "digitális dízelelektronikai szabályzót (e-eprpm és konfigurációt)", de hát jó lett a kocsi, mit guberáljak tovább. Ez utóbbiról mindig nemtom, h mi.
Na de, tegnap 500m-t mentem 1esbe alapjáraton, és mikor felértem a kövesútra, vagy 200m után elfogyott az erő a kocsiból, minden sebességben, szaggatva-rángatva ment, max 40km/h-val, füst nélkül, a fogyasztás mérőm sem volt maxon, pedig a gázpedált kitapostam a tűzfalon. Leállítottam, egyből indít, és elindul,-megint nem jó. Rákuplungoztam vagy 2x, ugyanolyan szar. Ez 3km-en át ment. Meg kellett állnom, mikor a főútra felmentem, vagy 30 másodpercig alapjáraton vártam a soromra, majd üvegen kifordultam, meglepődve, mert rendesen tette a seggét a csúszós úton, hazáig agyaltam, nem mertem visszavenni. Aztán letértem, és ott is húzott mint atom. Alapjáratom jó volt.
Mitől lehet ez szerintetek???
A motor térben tiszta a gázolaj szűrőm. Van neki máshol is? -mert erre gyanakszok, vagy szivattyúra, Pedig az szokott indításkor zúgni, ha az egyáltalán.
Mi a véleményetek?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Krapulax6

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 124

Elküldve: 2018. március 18. vasárnap, 14:29


Bitu79 írta:
tade írta: Sziasztok!
Autópályázáskor megállt a motor épp kanyarodtunk le a lehajtón. Úgy húztuk haza. Azóta csak tekeri az önindítót nem indul. Eddig mindig pöccre indult és semmi probléma nem volt vele. Műszerfal fények és úgy általában minden normálisan működik egyébként. A képen látható hibát írta ki. Viszem majd szerelőhöz de mire számítsak
Ötletek?
Itt olvasgass kicsit


Hallo.
Nekem is csak tekert az onindito bar nem allt le.
Egyszeruen nem indult.Igaz 20d de egy probat meger...
Ac pumpa rele:

https://youtu.be/tebbZOPxYAM



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. március 18. vasárnap, 14:30

Bitu79
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 6% (44 pont) | Hozzászólások: 675

Elküldve: 2018. március 17. szombat, 18:02


tade írta: Sziasztok!
Autópályázáskor megállt a motor épp kanyarodtunk le a lehajtón. Úgy húztuk haza. Azóta csak tekeri az önindítót nem indul. Eddig mindig pöccre indult és semmi probléma nem volt vele. Műszerfal fények és úgy általában minden normálisan működik egyébként. A képen látható hibát írta ki. Viszem majd szerelőhöz de mire számítsak
Ötletek?
Itt olvasgass kicsit

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz tade

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2018. március 17. szombat, 17:55


Sziasztok!
Autópályázáskor megállt a motor épp kanyarodtunk le a lehajtón. Úgy húztuk haza. Azóta csak tekeri az önindítót nem indul. Eddig mindig pöccre indult és semmi probléma nem volt vele. Műszerfal fények és úgy általában minden normálisan működik egyébként. A képen látható hibát írta ki. Viszem majd szerelőhöz de mire számítsak
Ötletek?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15114 pont) | Hozzászólások: 16307

Elküldve: 2018. március 14. szerda, 19:50


takacsvik írta:
YELLOW írta:
takacsvik írta: Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni! Nem találkozott valaki olyan jelenséggel, hogy a műszerfalon az ESP hibajelzője (felkiáltójel háromszögben és egy körben) villogni kezd, az autó pedig fékezget a jelzéssel egyidőben? Általában nagyobb sebességnél, vagy gázadásnál jelentkezik, de ha a DTC-t bekapcsolom akkor nincs ez a probléma, minden gond nélkül megy az autó. A hibakód olvasó nem jelez hibát. E87-es, 2007-es autóról van szó.

Köszönöm a segítségeket!


a DTC alapból aktív. a gombbal kikapcsolni tudod. minden gyújtás ráadásra aktívvá válik.
nem most került fel a nyári kerék? valószínű az első és a hátsó tengelyen lévő kerekek/gumik nem váltóméretei egymásnak. ezért az egyik tengelyen többet fordul a kerék, mint a másikon lévők, ezért a rendszer kipörgésnek érzékeli és beavatkozik.



Még a téli gumik vannak fent, tél előtt volt utoljára cserélve, azóta ezekkel járok és már tavaly is ezek voltak fent. Érdekes mert van, hogy 30 km-en keresztül nincs semmi gond, utána elkezd villogni és folyamatosan fékezget. Próbakörre is mentem hibakód olvasóval, elvileg mind a 4 jeladó párhuzamosan adja a jelet!


a kormányszög jeladó is adhat rossz jelet. lehet csak kontakt hiba jelentkezik néha.
így bármi lehet, aminek köze van a kipörgésgátlóhoz. lehet csak kalibrálni kellene a DTC rendszert.

autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 118d
Évjárat: 2007

státusz takacsvik

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2018. március 14. szerda, 19:42


YELLOW írta:
takacsvik írta: Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni! Nem találkozott valaki olyan jelenséggel, hogy a műszerfalon az ESP hibajelzője (felkiáltójel háromszögben és egy körben) villogni kezd, az autó pedig fékezget a jelzéssel egyidőben? Általában nagyobb sebességnél, vagy gázadásnál jelentkezik, de ha a DTC-t bekapcsolom akkor nincs ez a probléma, minden gond nélkül megy az autó. A hibakód olvasó nem jelez hibát. E87-es, 2007-es autóról van szó.

Köszönöm a segítségeket!


a DTC alapból aktív. a gombbal kikapcsolni tudod. minden gyújtás ráadásra aktívvá válik.
nem most került fel a nyári kerék? valószínű az első és a hátsó tengelyen lévő kerekek/gumik nem váltóméretei egymásnak. ezért az egyik tengelyen többet fordul a kerék, mint a másikon lévők, ezért a rendszer kipörgésnek érzékeli és beavatkozik.



Még a téli gumik vannak fent, tél előtt volt utoljára cserélve, azóta ezekkel járok és már tavaly is ezek voltak fent. Érdekes mert van, hogy 30 km-en keresztül nincs semmi gond, utána elkezd villogni és folyamatosan fékezget. Próbakörre is mentem hibakód olvasóval, elvileg mind a 4 jeladó párhuzamosan adja a jelet!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15114 pont) | Hozzászólások: 16307

Elküldve: 2018. március 14. szerda, 18:45


takacsvik írta: Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni! Nem találkozott valaki olyan jelenséggel, hogy a műszerfalon az ESP hibajelzője (felkiáltójel háromszögben és egy körben) villogni kezd, az autó pedig fékezget a jelzéssel egyidőben? Általában nagyobb sebességnél, vagy gázadásnál jelentkezik, de ha a DTC-t bekapcsolom akkor nincs ez a probléma, minden gond nélkül megy az autó. A hibakód olvasó nem jelez hibát. E87-es, 2007-es autóról van szó.

Köszönöm a segítségeket!


a DTC alapból aktív. a gombbal kikapcsolni tudod. minden gyújtás ráadásra aktívvá válik.
nem most került fel a nyári kerék? valószínű az első és a hátsó tengelyen lévő kerekek/gumik nem váltóméretei egymásnak. ezért az egyik tengelyen többet fordul a kerék, mint a másikon lévők, ezért a rendszer kipörgésnek érzékeli és beavatkozik.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz abkapos74

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 46

Elküldve: 2018. március 14. szerda, 10:41


takacsvik írta: Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni! Nem találkozott valaki olyan jelenséggel, hogy a műszerfalon az ESP hibajelzője (felkiáltójel háromszögben és egy körben) villogni kezd, az autó pedig fékezget a jelzéssel egyidőben? Általában nagyobb sebességnél, vagy gázadásnál jelentkezik, de ha a DTC-t bekapcsolom akkor nincs ez a probléma, minden gond nélkül megy az autó. A hibakód olvasó nem jelez hibát. E87-es, 2007-es autóról van szó.

Köszönöm a segítségeket!


valami oknál fogva beavatkozik az elektronika nem érzi stabilnak az autót, csúszást vagy a kerekek kipörgését érzékeli. természetesen ha kikapcsolod akkor megszűnik



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. március 14. szerda, 10:42