Adriano98
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2001

státusz Adriano98

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2018. május 24. csütörtök, 22:31


Sziiasztok!

Van egy olyan gondom, hogy úgy érzem, mintha nem lenne valami okés a gázpedálnál. Legtöbbször kicsit nehézkes a lenyomása, persze erőlködni nem kell, de néha van olyan is, hogy egészen finoman lehet adagolni a gázt, azt az érzetet kelti ilyenkor, hogy egy kicsi mozdulattal uralkodok a 115 lóerőn. De általába egy fokkal nehezebb lenyomni, és felendegéskor kicsit nehezen "ugrik" vissza a helyére. Összességében úgy érzem, mintha kicsit ragadna a pedál. (vagy az szokatlan ha túl könnyen lehet kezelni?) Ha jól tudom, akkor E46-nál már elektronikus a pedál is, láttam egy vezetékköteged a gázpedálnál.
Esetleg valami ötlet? Olajozás vagy csere?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2006

státusz PetiE90

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 24

Elküldve: 2018. május 23. szerda, 11:30


Köszi! Most már ezt is tudjuk, meg hátha hasznos lesz egyszer másnak is!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15114 pont) | Hozzászólások: 16307

Elküldve: 2018. május 22. kedd, 13:19


PetiE90 írta: Sziasztok!

Köszönöm a tanácsokat! Sajnos E90-nél nem váltak be, de sikerült megoldani a problémát! A BMW 5er nél törölték a hibakódot. Úgy néz ki egy rendes szoftver kellett hozzá.
(Ha valaki csere előtt áll, annak hasznos lehet: Hátra Textar tárcsa és betét került, előre elvileg "gyári" - én vettem a Wallistól - de arra is Textar van írva. A lényeg hogy szuperül működik, meg se rezdül a kormány fékezéskor. Elégedett vagyok vele.)



valahogy tutkó lehet műszerfalról is. mondjuk ez most jutott eszembe. bevallom napszúrásom volt, szóval.... tudom miért nem juthatott eszembe.
na rá is kerestem. bocs, hogy utólag.

YouTube videó

YouTube videó

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2006

státusz PetiE90

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 24

Elküldve: 2018. május 22. kedd, 08:47


Sziasztok!

Köszönöm a tanácsokat! Sajnos E90-nél nem váltak be, de sikerült megoldani a problémát! A BMW 5er nél törölték a hibakódot. Úgy néz ki egy rendes szoftver kellett hozzá.
(Ha valaki csere előtt áll, annak hasznos lehet: Hátra Textar tárcsa és betét került, előre elvileg "gyári" - én vettem a Wallistól - de arra is Textar van írva. A lényeg hogy szuperül működik, meg se rezdül a kormány fékezéskor. Elégedett vagyok vele.)



flenfer
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz flenfer

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 154

Elküldve: 2018. május 18. péntek, 13:45


bricktopm írta:
PetiE90 írta:
YELLOW írta:
PetiE90 írta: Sziasztok!

E90 316i világít a fékkoptság/hiba piros lámpa. A betétek tárcsák kopásjelzők minden frissen van cserélve. A szerelőm azt mondta nem tudja törölni a hibát, valamiért nem fér a gép hozzá. (De ő legalább bevallja hogy a diagnosztikához nem ért!)
Mi lehet a baj? Illetve ha tudnátok tanácsot adni kihez érdemes ilyen munkával fordulni, nagyon hálás lennék!
Köszönöm előre is!
BP


majd magától törlődik. most hirtelen nem tudom, de vagy x km után, vagy x számú indítás, vagy x számú fékpedál elnyomás után de el fog tűnni. de lehet csak nyomva kell tartani a féket x ideig.
általában ilyenek szoktak lenni. még ne parázz!


Nagyon szépen köszi! Remélem minél hamarabb, mert 3 hét és lejár a műszaki..

Vedd le a fékolaj kupakot és izomból taposd be a pedált.gurulj pár métert és ismét.

Nyomd be a fékpedált, add rá a gyújtást, pár másodperc múlva elalszik a lámpa. Legalábbis az e46 320d nél működött.


bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2018. május 17. csütörtök, 01:37


PetiE90 írta:
YELLOW írta:
PetiE90 írta: Sziasztok!

E90 316i világít a fékkoptság/hiba piros lámpa. A betétek tárcsák kopásjelzők minden frissen van cserélve. A szerelőm azt mondta nem tudja törölni a hibát, valamiért nem fér a gép hozzá. (De ő legalább bevallja hogy a diagnosztikához nem ért!)
Mi lehet a baj? Illetve ha tudnátok tanácsot adni kihez érdemes ilyen munkával fordulni, nagyon hálás lennék!
Köszönöm előre is!
BP


majd magától törlődik. most hirtelen nem tudom, de vagy x km után, vagy x számú indítás, vagy x számú fékpedál elnyomás után de el fog tűnni. de lehet csak nyomva kell tartani a féket x ideig.
általában ilyenek szoktak lenni. még ne parázz!


Nagyon szépen köszi! Remélem minél hamarabb, mert 3 hét és lejár a műszaki..

Vedd le a fékolaj kupakot és izomból taposd be a pedált.gurulj pár métert és ismét.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2006

státusz PetiE90

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 24

Elküldve: 2018. május 14. hétfő, 13:05


YELLOW írta:
PetiE90 írta: Sziasztok!

E90 316i világít a fékkoptság/hiba piros lámpa. A betétek tárcsák kopásjelzők minden frissen van cserélve. A szerelőm azt mondta nem tudja törölni a hibát, valamiért nem fér a gép hozzá. (De ő legalább bevallja hogy a diagnosztikához nem ért!)
Mi lehet a baj? Illetve ha tudnátok tanácsot adni kihez érdemes ilyen munkával fordulni, nagyon hálás lennék!
Köszönöm előre is!
BP


majd magától törlődik. most hirtelen nem tudom, de vagy x km után, vagy x számú indítás, vagy x számú fékpedál elnyomás után de el fog tűnni. de lehet csak nyomva kell tartani a féket x ideig.
általában ilyenek szoktak lenni. még ne parázz!


Nagyon szépen köszi! Remélem minél hamarabb, mert 3 hét és lejár a műszaki..


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15114 pont) | Hozzászólások: 16307

Elküldve: 2018. május 14. hétfő, 12:55


PetiE90 írta: Sziasztok!

E90 316i világít a fékkoptság/hiba piros lámpa. A betétek tárcsák kopásjelzők minden frissen van cserélve. A szerelőm azt mondta nem tudja törölni a hibát, valamiért nem fér a gép hozzá. (De ő legalább bevallja hogy a diagnosztikához nem ért!)
Mi lehet a baj? Illetve ha tudnátok tanácsot adni kihez érdemes ilyen munkával fordulni, nagyon hálás lennék!
Köszönöm előre is!
BP


majd magától törlődik. most hirtelen nem tudom, de vagy x km után, vagy x számú indítás, vagy x számú fékpedál elnyomás után de el fog tűnni. de lehet csak nyomva kell tartani a féket x ideig.
általában ilyenek szoktak lenni. még ne parázz!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2006

státusz PetiE90

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 24

Elküldve: 2018. május 14. hétfő, 11:43


Sziasztok!

E90 316i világít a fékkoptság/hiba piros lámpa. A betétek tárcsák kopásjelzők minden frissen van cserélve. A szerelőm azt mondta nem tudja törölni a hibát, valamiért nem fér a gép hozzá. (De ő legalább bevallja hogy a diagnosztikához nem ért!)
Mi lehet a baj? Illetve ha tudnátok tanácsot adni kihez érdemes ilyen munkával fordulni, nagyon hálás lennék!
Köszönöm előre is!
BP

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2001

státusz Wyto085

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2018. május 13. vasárnap, 15:18


YELLOW írta:
Wyto085 írta: Sziasztok!
Adott egy e46 320i m54b22 remélem van ötletetek a gondomra.
A gond az hogy alapjáraton leáll egy henger szerintem nem ugyan az mert szinte az össze trafóra hozza a gyújtás kimaradás hibát. Újra indítom semmi gond kb 1percig de utána megint nagyon csúnyán jár de csak ha hagyom alapjáraton. Ugyan ez a gond ha üresen gurulok picit. Menet közbe jó. Gyertyákat nem rég cseréltem. Az nem tudom h van e összefüggés de a hiba előtt nagyon kevés benyával mentem már az utolsó fehér mutatón feküdt. Köszi ha esetleg van ötlet.


főtengely jeladóra gondolnék, esetleg vezérműtengely.


Vezérműtengely jeladót cseréltem, de arra hozta is a hibát. Utána jó volt. Ha főtengely jeladó gond lenne nem hozná a hibakódot? Meg az nem jelentkezne menet közben is?










Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2018. május 14. hétfő, 12:21

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15114 pont) | Hozzászólások: 16307

Elküldve: 2018. május 12. szombat, 18:20


Wyto085 írta: Sziasztok!
Adott egy e46 320i m54b22 remélem van ötletetek a gondomra.
A gond az hogy alapjáraton leáll egy henger szerintem nem ugyan az mert szinte az össze trafóra hozza a gyújtás kimaradás hibát. Újra indítom semmi gond kb 1percig de utána megint nagyon csúnyán jár de csak ha hagyom alapjáraton. Ugyan ez a gond ha üresen gurulok picit. Menet közbe jó. Gyertyákat nem rég cseréltem. Az nem tudom h van e összefüggés de a hiba előtt nagyon kevés benyával mentem már az utolsó fehér mutatón feküdt. Köszi ha esetleg van ötlet.


főtengely jeladóra gondolnék, esetleg vezérműtengely.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2001

státusz Wyto085

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2018. május 12. szombat, 18:09


Sziasztok!
Adott egy e46 320i m54b22 remélem van ötletetek a gondomra.
A gond az hogy alapjáraton leáll egy henger szerintem nem ugyan az mert szinte az össze trafóra hozza a gyújtás kimaradás hibát. Újra indítom semmi gond kb 1percig de utána megint nagyon csúnyán jár de csak ha hagyom alapjáraton. Ugyan ez a gond ha üresen gurulok picit. Menet közbe jó. Gyertyákat nem rég cseréltem. Az nem tudom h van e összefüggés de a hiba előtt nagyon kevés benyával mentem már az utolsó fehér mutatón feküdt. Köszi ha esetleg van ötlet.





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2018. május 12. szombat, 18:16

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz cyberdin

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2018. május 09. szerda, 13:45


Sziasztok!

E90 320D 2006 163L M47TU2D20 automata
Mi lehet az oka annak, hogy az autó alapvetően erőtlen.
Jelenségek:
- 2500 fordulat felett kezd el csak húzni
- Állóhelyzetben letaposom és megindul ugyan, de 1-2mp után kezd el menni igazán
- Nem vált el 4000 fordulatnál a váltó, csak ha kicsit visszaengedem a gázt

Előre is köszi!

ZoleszE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz ZoleszE46

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2018. május 08. kedd, 19:43


ZoleszE46 írta:
YELLOW írta:
ZoleszE46 írta: Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. Valaki találkozott már hasonló esettel?
Az autó elindul pöcröffre, szép alapjárat de kb 10 mp után leáll magától.
1200 fordulat fölé nem megy és nem reagál semmire csak lekapcsol.
E46 318d M47d20 motor

inpa ezt írja..

8 glow device
error freqvency 50
glow plugs also glow relay defect
error currently available
errorcode 08 48 32 22 4E 11 E5 00 00 00 00



70 control unit injection pump ( communication )
error freqvency 50
can bus reception fault
error currently available
errorcode 46 48 32 12 28 11 E5 00 00 00 00
6528.00(1/min)


az első az izzításvezérlő reléje, szokott rossz lenni, vagy ha az sem jó cserére, akkor maga a vezérlő rossz.
a másik kommunikációs hiba a magasnyomású pumpával. vagyis valami hasonló. lehet csak a nyomás értéke nem jó, ami lehet akár egy szenzor is, vagy szűrő.


Köszi a gyors választ!

Az 1. hibajel az izzítás az maradék volt az előző szervízről, most törlődött.
Pontosan milyen, melyik szenzorra gondolsz?
Mert akkor ott kezdeném a hiba keresését meg a gázolajszűrő cserével.
Kommunikációs hiba lehet az adagoló elektronikája?



Sziasztok!

Valaki esetleg találkozott ilyennel?
Adagoló probléma lenne mégiscsak ?

Köszi a választ.


bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2018. május 04. péntek, 15:41


bricktopm írta: HEllo mindenki!


Erre ki mit tud mondani?
A hibajelenség, hogy ha bemelegszik a vizem kb 0 70 fokra vagy fölé, icipici gázérintésre lefelé megy a fordulat. Szinte le akar fulladni. Nagygázzal kell indulni.
Menet közben utána nincs gond, de ha alapjárat környékén vagyok ejti.

Kiszedtem minden levegőcsövet alapjáratit stb kimostam átmozgattam, mindent.
Ugyan az a helyzet.

Amit viszont nem értek:
A link neve
Ezt méri a gép INPA-val. Az, hogy egy szenzor besz rik oké, de hogy egyből 3? .... mi lehet a gond?

Ez ugye okozhat keverékképzési hibát ami miatt le akar fulladni.


Megoldottam...