autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Adamyno

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 75

Elküldve: 2019. január 09. szerda, 15:03


adams22 írta:
Adamyno írta: Sziasztok!

Most vettem életem első BMW-jét Lenne majd néhány kérdésem, de igazából azt sem tudom még hol tegyem fel.
E46 320i 2003 sedan

1. A két első sárvédőt jó lenne cserélni majd tavasszal viszont nem tudom hol találom az OEM számát vagy valami számot ami alapján pontosan be lehetne azonosítani a megfelelő típust, amit rendelhetek.

2. Ha jól tudom, létezett olyan 4:3-as és 16:9-es navi fejegység, ami színes. (Nekem monokróm kisnavi van benne) Ezekre valahogy információim szerint lehetett kötni tolatókamerát. Szeretném majd a fejegységet cserélni, viszont nem tudom, hogy az utólagos kamerához megvan-e a kábelköteg vagy kábelezni is kell.

Tervezett karbantartások:

-motorolajcsere
Milyen típust javasoltok? Egyik helyen Motult mondtak, másik helyen Castrol de elég azt figyelni hogy ki a gyártó és, hogy 5W-40 legyen vagy mást is?

-manuális váltóolaj csere
Ez alapján Fuchs Titan Sintofluid 75W-80 vagy Castrol SMX-S 75W-85.

-difi olaj csere
Szintén előző link alapján: "A hátsó differenciálműbe normál esetben SAE 75W-90 viszkozitású, GL-5 minőségű hajtóműolaj való, (Fuchs Titan Sintopoid 75W-90, Castrol SAF-XO 75W-90), ám ha Limited Slip rendszerű, akkor az ajánlatom Fuchs Titan Sintopoid LS 75W-140 vagy Castrol SAF-XJ 75W-140."
Fogalmam sincs mi az a Limited Slip, így azt sem tudom, hogy nekem olyan van-e.

-olajszűrő
Úgy tudom majdnem mindegy milyet teszünk bele, megfelel mind az előírásoknak.

-Ékszíj (el van öregedve)
Valami speciális dologra kell ott figyelni vagy a szíj mellé kell még valami? Milyen gyakran érdemes cserélni?

-Gyertyák
Úgy olvastam, hogy itt a fórumon ez szinte örök kérdés, hogy milyet. Én csak használni szeretném megbízhatóan.

-Légszűrő
Mindegy milyen?

-Pollenszűrő

-Üzemanyagszűrő
Na ebből is találtam sokfélét

Bónusz kérdés:
A bal hátsó sárvédő műanyag (díszléc vagy borítás vagy miaz) valamije alatt van egy kis hólyagosodás, szeretném megnézni mennyire komoly a dolog, ha esetleg javítani kellene. Hogy lehet azt levenni, illetve vissza tenni?

Hirtelen ennyi jut eszembe.

Nagyon köszönöm a segítséget előre is!



Szia! Üdv. a klubban!

1. Én a www.bmwalkatresz24.hu -t ajánlanám, ha gyári alkatrész kell én onnan szoktam rendelni, van alternatív utángyártott oldaluk is bár az most karbantartás alatt van. Ezen az oldalon robbantott ábra alapján tudsz keresni, minden fent van az utolsó csavarig.

2. Nekem is a kis board volt most cseréltem CD-re, mert én úgy tudtam hogy nem lehet nagy navit betenni illetve lehet csak át kell kábelezni is hozzá az egészet. Mert más a köteg. Más a csatlakozó. De valaki jobban hozzáértő majd ad neked erre választ. Biztos megoldható kérdés milyen áron.

Motorolaj: Nekem castrol van benne 5w-30 vagy 5w-40-et szoktam. Volt Mobil 3000 XE is de az nem vált be nekem. Úgy értve hogy amikor cseréltem ugyan annyi km-nél sokkal rosszabb volt az állaga/minősége mint a Castrol. Persze mindenki arra az olajra esküszik amit használ.

Váltóolaj: Nekem is pont ez a Fuchs Titan 75w-80 van amit írtál.

Difi olaj: Szintén a Fuchs.

Olajszűrő: Na ez pont a nagyon nem mindegy! LEgalább is én nem javasolok neked ilyen gagyi márkákat 1-2 ezer Ft -os szűrőket. Sajnos én is ezen spóroltam, buta voltam. Lehet hogy ütnek egy szintet de még is a gyenge szűrők hamar "összeesnek" és már 5 e km után nem tudta ellátni a feladatát.
Azóta csak és kizárólag gyári olajszűrőt használok. Volt is egy motorfelújításom nem rég. Nem szeretnék mégegyet. A fenti linken amit küldtem van gyári szűrő 4 ezer Ft környékén. És az nem esik össze!

Ékszíj (gondolom hosszbordás szíjra gondolsz): Sokat kibír, számszerűleg nem tudom mennyit. Én 200 ezernél cseréltem. Az lehet utángyártott jó minőségű. Igazából szemmel látod ha már cserés. Ha ki van repedezve stb.. Vezetőgörgőt és feszítőt cserélhetsz vele együtt.

Gyertya: Mint az olajnál, ki milyet használ, mire esküszik. Nekem gyári Bosch van. Sokaknak NGK, az is jó nyílván. Ebből is az olcsóbb 1 pólusú Denso és stb félék gyengék, nem javasolt.

Légszűrő: Utángyártott megfelelő. Bosch, Mann-Filter, Meyle, Hengst Filter.

Kabinszűrő: Szintén mint a légszűrő.

Üzemanyagszűrő: Nem tudom hogy a tiédben integrált üzemanyag nyomásszabályzós van-e vagy külön van. Az enyémben olyan van (N42B18A), de szerintem neked is évjárat alapján. Ebből sem érdemes gagyi Filtron és társai..nekem volt olyan ki is dobtam. Gyárit kapott azóta jó.

Bónuszkérdés: Nekem is pont ott kezdett el rozsdálni, de még nem csináltattam meg majd tavasszal. Valaki aki már szedte le majd elmondja én még nem szedtem le de gondolom nem nagy művelet.

Remélem tudtam segíteni!



Elég sokat segítettél, köszi!
A típus kódot vajon hol lehet megnézni?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2019. január 09. szerda, 15:07

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz adams22

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 105

Elküldve: 2019. január 09. szerda, 14:26


Adamyno írta: Sziasztok!

Most vettem életem első BMW-jét Lenne majd néhány kérdésem, de igazából azt sem tudom még hol tegyem fel.
E46 320i 2003 sedan

1. A két első sárvédőt jó lenne cserélni majd tavasszal viszont nem tudom hol találom az OEM számát vagy valami számot ami alapján pontosan be lehetne azonosítani a megfelelő típust, amit rendelhetek.

2. Ha jól tudom, létezett olyan 4:3-as és 16:9-es navi fejegység, ami színes. (Nekem monokróm kisnavi van benne) Ezekre valahogy információim szerint lehetett kötni tolatókamerát. Szeretném majd a fejegységet cserélni, viszont nem tudom, hogy az utólagos kamerához megvan-e a kábelköteg vagy kábelezni is kell.

Tervezett karbantartások:

-motorolajcsere
Milyen típust javasoltok? Egyik helyen Motult mondtak, másik helyen Castrol de elég azt figyelni hogy ki a gyártó és, hogy 5W-40 legyen vagy mást is?

-manuális váltóolaj csere
Ez alapján Fuchs Titan Sintofluid 75W-80 vagy Castrol SMX-S 75W-85.

-difi olaj csere
Szintén előző link alapján: "A hátsó differenciálműbe normál esetben SAE 75W-90 viszkozitású, GL-5 minőségű hajtóműolaj való, (Fuchs Titan Sintopoid 75W-90, Castrol SAF-XO 75W-90), ám ha Limited Slip rendszerű, akkor az ajánlatom Fuchs Titan Sintopoid LS 75W-140 vagy Castrol SAF-XJ 75W-140."
Fogalmam sincs mi az a Limited Slip, így azt sem tudom, hogy nekem olyan van-e.

-olajszűrő
Úgy tudom majdnem mindegy milyet teszünk bele, megfelel mind az előírásoknak.

-Ékszíj (el van öregedve)
Valami speciális dologra kell ott figyelni vagy a szíj mellé kell még valami? Milyen gyakran érdemes cserélni?

-Gyertyák
Úgy olvastam, hogy itt a fórumon ez szinte örök kérdés, hogy milyet. Én csak használni szeretném megbízhatóan.

-Légszűrő
Mindegy milyen?

-Pollenszűrő

-Üzemanyagszűrő
Na ebből is találtam sokfélét

Bónusz kérdés:
A bal hátsó sárvédő műanyag (díszléc vagy borítás vagy miaz) valamije alatt van egy kis hólyagosodás, szeretném megnézni mennyire komoly a dolog, ha esetleg javítani kellene. Hogy lehet azt levenni, illetve vissza tenni?

Hirtelen ennyi jut eszembe.

Nagyon köszönöm a segítséget előre is!



Szia! Üdv. a klubban!

1. Én a www.bmwalkatresz24.hu -t ajánlanám, ha gyári alkatrész kell én onnan szoktam rendelni, van alternatív utángyártott oldaluk is bár az most karbantartás alatt van. Ezen az oldalon robbantott ábra alapján tudsz keresni, minden fent van az utolsó csavarig.

2. Nekem is a kis board volt most cseréltem CD-re, mert én úgy tudtam hogy nem lehet nagy navit betenni illetve lehet csak át kell kábelezni is hozzá az egészet. Mert más a köteg. Más a csatlakozó. De valaki jobban hozzáértő majd ad neked erre választ. Biztos megoldható kérdés milyen áron.

Motorolaj: Nekem castrol van benne 5w-30 vagy 5w-40-et szoktam. Volt Mobil 3000 XE is de az nem vált be nekem. Úgy értve hogy amikor cseréltem ugyan annyi km-nél sokkal rosszabb volt az állaga/minősége mint a Castrol. Persze mindenki arra az olajra esküszik amit használ.

Váltóolaj: Nekem is pont ez a Fuchs Titan 75w-80 van amit írtál.

Difi olaj: Szintén a Fuchs.

Olajszűrő: Na ez pont a nagyon nem mindegy! LEgalább is én nem javasolok neked ilyen gagyi márkákat 1-2 ezer Ft -os szűrőket. Sajnos én is ezen spóroltam, buta voltam. Lehet hogy ütnek egy szintet de még is a gyenge szűrők hamar "összeesnek" és már 5 e km után nem tudta ellátni a feladatát.
Azóta csak és kizárólag gyári olajszűrőt használok. Volt is egy motorfelújításom nem rég. Nem szeretnék mégegyet. A fenti linken amit küldtem van gyári szűrő 4 ezer Ft környékén. És az nem esik össze!

Ékszíj (gondolom hosszbordás szíjra gondolsz): Sokat kibír, számszerűleg nem tudom mennyit. Én 200 ezernél cseréltem. Az lehet utángyártott jó minőségű. Igazából szemmel látod ha már cserés. Ha ki van repedezve stb.. Vezetőgörgőt és feszítőt cserélhetsz vele együtt.

Gyertya: Mint az olajnál, ki milyet használ, mire esküszik. Nekem gyári Bosch van. Sokaknak NGK, az is jó nyílván. Ebből is az olcsóbb 1 pólusú Denso és stb félék gyengék, nem javasolt.

Légszűrő: Utángyártott megfelelő. Bosch, Mann-Filter, Meyle, Hengst Filter.

Kabinszűrő: Szintén mint a légszűrő.

Üzemanyagszűrő: Nem tudom hogy a tiédben integrált üzemanyag nyomásszabályzós van-e vagy külön van. Az enyémben olyan van (N42B18A), de szerintem neked is évjárat alapján. Ebből sem érdemes gagyi Filtron és társai..nekem volt olyan ki is dobtam. Gyárit kapott azóta jó.

Bónuszkérdés: Nekem is pont ott kezdett el rozsdálni, de még nem csináltattam meg majd tavasszal. Valaki aki már szedte le majd elmondja én még nem szedtem le de gondolom nem nagy művelet.

Remélem tudtam segíteni!



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Adamyno

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 75

Elküldve: 2019. január 09. szerda, 10:31


Sziasztok!

Most vettem életem első BMW-jét Lenne majd néhány kérdésem, de igazából azt sem tudom még hol tegyem fel.
E46 320i 2003 sedan

1. A két első sárvédőt jó lenne cserélni majd tavasszal viszont nem tudom hol találom az OEM számát vagy valami számot ami alapján pontosan be lehetne azonosítani a megfelelő típust, amit rendelhetek.

2. Ha jól tudom, létezett olyan 4:3-as és 16:9-es navi fejegység, ami színes. (Nekem monokróm kisnavi van benne) Ezekre valahogy információim szerint lehetett kötni tolatókamerát. Szeretném majd a fejegységet cserélni, viszont nem tudom, hogy az utólagos kamerához megvan-e a kábelköteg vagy kábelezni is kell.

Tervezett karbantartások:

-motorolajcsere
Milyen típust javasoltok? Egyik helyen Motult mondtak, másik helyen Castrol de elég azt figyelni hogy ki a gyártó és, hogy 5W-40 legyen vagy mást is?

-manuális váltóolaj csere
Ez alapján Fuchs Titan Sintofluid 75W-80 vagy Castrol SMX-S 75W-85.

-difi olaj csere
Szintén előző link alapján: "A hátsó differenciálműbe normál esetben SAE 75W-90 viszkozitású, GL-5 minőségű hajtóműolaj való, (Fuchs Titan Sintopoid 75W-90, Castrol SAF-XO 75W-90), ám ha Limited Slip rendszerű, akkor az ajánlatom Fuchs Titan Sintopoid LS 75W-140 vagy Castrol SAF-XJ 75W-140."
Fogalmam sincs mi az a Limited Slip, így azt sem tudom, hogy nekem olyan van-e.

-olajszűrő
Úgy tudom majdnem mindegy milyet teszünk bele, megfelel mind az előírásoknak.

-Ékszíj (el van öregedve)
Valami speciális dologra kell ott figyelni vagy a szíj mellé kell még valami? Milyen gyakran érdemes cserélni?

-Gyertyák
Úgy olvastam, hogy itt a fórumon ez szinte örök kérdés, hogy milyet. Én csak használni szeretném megbízhatóan.

-Légszűrő
Mindegy milyen?

-Pollenszűrő

-Üzemanyagszűrő
Na ebből is találtam sokfélét

Bónusz kérdés:
A bal hátsó sárvédő műanyag (díszléc vagy borítás vagy miaz) valamije alatt van egy kis hólyagosodás, szeretném megnézni mennyire komoly a dolog, ha esetleg javítani kellene. Hogy lehet azt levenni, illetve vissza tenni?

Hirtelen ennyi jut eszembe.

Nagyon köszönöm a segítséget előre is!

boticselly
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 525i
Évjárat: 2004

státusz boticselly

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2019. január 05. szombat, 16:35


Benyo89 írta:
boticselly írta:
Benyo89 írta:
boticselly írta:
Benyo89 írta:
boticselly írta: Sziasztok! először is BUÉK mindenkinek!! Nem rég vettem egy BMW e60 2004 benzinest. És most az a baj vele hogy A motor térben van valami kis doboz szerüség,( lehet riasztó?? ) ami zug, leálás után. De ki kéne hogy kapcsoljon, ha már nem használom a kocsit. Kis idő után! igy lemeríti az akksit teljesen KB: 10 perc alatt! Köszönöm a segitséget!!!


Szia!
Nekem is ilyen motorral szerelt van csak e61. Nekem kb 2 perc után megszűnik a hang.
Nincs beázva a pótkerék alatt? Akkor csinálhat ilyesmit. Oda tettek egy csomó modult, persze a legalacsonyabb helyre megáll ott a víz.
Remélem segítettem!
B.U.É.K


Szia! Megnéztem a pótkerék alatt, De ott nekem nincs semmi. Csak nikecel van, semmi más! Sajnos még nem oldódott meg a probléma reménykedem hogy valaki tud még segíteni! Köszönöm neked is !!


Szia!
Találtam egy videót. Itt a link: https://youtu.be/ey0fzyyGTnU
Ez az mpm modul ha beázik csinálhat ilyet. De persze lehet más is.

Szia! Megnéztem a videót és az mpm modult, Meg találtam ott van az akkumulátor felett egy kicsit balra. Nekem ott van! nincs semmi baja, víz nem érte..keresgélek még mi lehet az ok? Köszönöm a segítséged!!


Szia!
Legalább egy lehetőség kilőve. Más ötletem nincs így hirtelen. Ha sikerül megtalálni megírhatnád mi volt a hiba,kiváncsi lennék rá.




OKÉ!!

autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525i
Évjárat: 2006

státusz Benyo89

Újonc

Elismertség: 6% (3 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2019. január 05. szombat, 15:56


boticselly írta:
Benyo89 írta:
boticselly írta:
Benyo89 írta:
boticselly írta: Sziasztok! először is BUÉK mindenkinek!! Nem rég vettem egy BMW e60 2004 benzinest. És most az a baj vele hogy A motor térben van valami kis doboz szerüség,( lehet riasztó?? ) ami zug, leálás után. De ki kéne hogy kapcsoljon, ha már nem használom a kocsit. Kis idő után! igy lemeríti az akksit teljesen KB: 10 perc alatt! Köszönöm a segitséget!!!


Szia!
Nekem is ilyen motorral szerelt van csak e61. Nekem kb 2 perc után megszűnik a hang.
Nincs beázva a pótkerék alatt? Akkor csinálhat ilyesmit. Oda tettek egy csomó modult, persze a legalacsonyabb helyre megáll ott a víz.
Remélem segítettem!
B.U.É.K


Szia! Megnéztem a pótkerék alatt, De ott nekem nincs semmi. Csak nikecel van, semmi más! Sajnos még nem oldódott meg a probléma reménykedem hogy valaki tud még segíteni! Köszönöm neked is !!


Szia!
Találtam egy videót. Itt a link: https://youtu.be/ey0fzyyGTnU
Ez az mpm modul ha beázik csinálhat ilyet. De persze lehet más is.

Szia! Megnéztem a videót és az mpm modult, Meg találtam ott van az akkumulátor felett egy kicsit balra. Nekem ott van! nincs semmi baja, víz nem érte..keresgélek még mi lehet az ok? Köszönöm a segítséged!!


Szia!
Legalább egy lehetőség kilőve. Más ötletem nincs így hirtelen. Ha sikerül megtalálni megírhatnád mi volt a hiba,kiváncsi lennék rá.




boticselly
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 525i
Évjárat: 2004

státusz boticselly

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2019. január 05. szombat, 15:02


Benyo89 írta:
boticselly írta:
Benyo89 írta:
boticselly írta: Sziasztok! először is BUÉK mindenkinek!! Nem rég vettem egy BMW e60 2004 benzinest. És most az a baj vele hogy A motor térben van valami kis doboz szerüség,( lehet riasztó?? ) ami zug, leálás után. De ki kéne hogy kapcsoljon, ha már nem használom a kocsit. Kis idő után! igy lemeríti az akksit teljesen KB: 10 perc alatt! Köszönöm a segitséget!!!


Szia!
Nekem is ilyen motorral szerelt van csak e61. Nekem kb 2 perc után megszűnik a hang.
Nincs beázva a pótkerék alatt? Akkor csinálhat ilyesmit. Oda tettek egy csomó modult, persze a legalacsonyabb helyre megáll ott a víz.
Remélem segítettem!
B.U.É.K


Szia! Megnéztem a pótkerék alatt, De ott nekem nincs semmi. Csak nikecel van, semmi más! Sajnos még nem oldódott meg a probléma reménykedem hogy valaki tud még segíteni! Köszönöm neked is !!


Szia!
Találtam egy videót. Itt a link: https://youtu.be/ey0fzyyGTnU
Ez az mpm modul ha beázik csinálhat ilyet. De persze lehet más is.

Szia! Megnéztem a videót és az mpm modult, Meg találtam ott van az akkumulátor felett egy kicsit balra. Nekem ott van! nincs semmi baja, víz nem érte..keresgélek még mi lehet az ok? Köszönöm a segítséged!!


autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525i
Évjárat: 2006

státusz Benyo89

Újonc

Elismertség: 6% (3 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2019. január 03. csütörtök, 22:43


boticselly írta:
Benyo89 írta:
boticselly írta: Sziasztok! először is BUÉK mindenkinek!! Nem rég vettem egy BMW e60 2004 benzinest. És most az a baj vele hogy A motor térben van valami kis doboz szerüség,( lehet riasztó?? ) ami zug, leálás után. De ki kéne hogy kapcsoljon, ha már nem használom a kocsit. Kis idő után! igy lemeríti az akksit teljesen KB: 10 perc alatt! Köszönöm a segitséget!!!


Szia!
Nekem is ilyen motorral szerelt van csak e61. Nekem kb 2 perc után megszűnik a hang.
Nincs beázva a pótkerék alatt? Akkor csinálhat ilyesmit. Oda tettek egy csomó modult, persze a legalacsonyabb helyre megáll ott a víz.
Remélem segítettem!
B.U.É.K


Szia! Megnéztem a pótkerék alatt, De ott nekem nincs semmi. Csak nikecel van, semmi más! Sajnos még nem oldódott meg a probléma reménykedem hogy valaki tud még segíteni! Köszönöm neked is !!


Szia!
Találtam egy videót. Itt a link: https://youtu.be/ey0fzyyGTnU
Ez az mpm modul ha beázik csinálhat ilyet. De persze lehet más is.



boticselly
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 525i
Évjárat: 2004

státusz boticselly

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2019. január 03. csütörtök, 17:48


Benyo89 írta:
boticselly írta: Sziasztok! először is BUÉK mindenkinek!! Nem rég vettem egy BMW e60 2004 benzinest. És most az a baj vele hogy A motor térben van valami kis doboz szerüség,( lehet riasztó?? ) ami zug, leálás után. De ki kéne hogy kapcsoljon, ha már nem használom a kocsit. Kis idő után! igy lemeríti az akksit teljesen KB: 10 perc alatt! Köszönöm a segitséget!!!


Szia!
Nekem is ilyen motorral szerelt van csak e61. Nekem kb 2 perc után megszűnik a hang.
Nincs beázva a pótkerék alatt? Akkor csinálhat ilyesmit. Oda tettek egy csomó modult, persze a legalacsonyabb helyre megáll ott a víz.
Remélem segítettem!
B.U.É.K


Szia! Megnéztem a pótkerék alatt, De ott nekem nincs semmi. Csak nikecel van, semmi más! Sajnos még nem oldódott meg a probléma reménykedem hogy valaki tud még segíteni! Köszönöm neked is !!


autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525i
Évjárat: 2006

státusz Benyo89

Újonc

Elismertség: 6% (3 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2019. január 02. szerda, 20:01


boticselly írta: Sziasztok! először is BUÉK mindenkinek!! Nem rég vettem egy BMW e60 2004 benzinest. És most az a baj vele hogy A motor térben van valami kis doboz szerüség,( lehet riasztó?? ) ami zug, leálás után. De ki kéne hogy kapcsoljon, ha már nem használom a kocsit. Kis idő után! igy lemeríti az akksit teljesen KB: 10 perc alatt! Köszönöm a segitséget!!!


Szia!
Nekem is ilyen motorral szerelt van csak e61. Nekem kb 2 perc után megszűnik a hang.
Nincs beázva a pótkerék alatt? Akkor csinálhat ilyesmit. Oda tettek egy csomó modult, persze a legalacsonyabb helyre megáll ott a víz.
Remélem segítettem!
B.U.É.K



boticselly
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 525i
Évjárat: 2004

státusz boticselly

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2019. január 02. szerda, 17:30


Sziasztok! először is BUÉK mindenkinek!! Nem rég vettem egy BMW e60 2004 benzinest. És most az a baj vele hogy A motor térben van valami kis doboz szerüség,( lehet riasztó?? ) ami zug, leálás után. De ki kéne hogy kapcsoljon, ha már nem használom a kocsit. Kis idő után! igy lemeríti az akksit teljesen KB: 10 perc alatt! Köszönöm a segitséget!!!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2018. április 07. szombat, 18:37


peti9577 írta: Sziasztok! Nem régen vettem egy bmw 316i e46 ot. És gyertyát akarok cserélni! Melyik gyertya lenne ami megbízható? Motorkód: n46b18a Köszi a segitséget


NGK BKR6EQUP
én ezt ajánlom. én is ezt használom.
arra készülj fel, ha túl régi már a gyújtótrafó, akkor az új gyertya lehet kinyírja valamelyiket. nekem az egyik már rosszalkodott annak idején, majd gyertyacsere után 150km-rel ki is nyírta a rosszalkodó trafót végleg.
vettem 4 új Beru trafót és az NGK gyertyákkal már 30ezret lementem gond nélkül.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2007

státusz peti9577

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 60

Elküldve: 2018. április 07. szombat, 18:21


Sziasztok! Nem régen vettem egy bmw 316i e46 ot. És gyertyát akarok cserélni! Melyik gyertya lenne ami megbízható? Motorkód: n46b18a Köszi a segitséget

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz gueszka

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2018. február 20. kedd, 21:50


gyogyesz1977 írta: Sziasztok segítséget szeretnék kérni

Szeretnék venni egy 2009-es évjáratu BMW 530i autót.

Ha valakinek van valami tapasztalata evvel a tipussal kérem írjon Vásárlás elött mire kell figyelnem ennél a tipusnál milyen szervíz tapasztalatok vannak mennyire megbízható autó stb.

A válaszokat elöre is köszönöm.

Ezen a linken lehet megnézni a kocsit és az adatokat.

https://suchen.mobile.de/fahrz...c2efc6a881


https://www.youtube.com/watch?v=s6Hq60M9lvo




autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 525i
Évjárat: 2004

státusz gyogyesz1977

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2018. február 20. kedd, 10:13


Sziasztok segítséget szeretnék kérni

Szeretnék venni egy 2009-es évjáratu BMW 530i autót.

Ha valakinek van valami tapasztalata evvel a tipussal kérem írjon Vásárlás elött mire kell figyelnem ennél a tipusnál milyen szervíz tapasztalatok vannak mennyire megbízható autó stb.

A válaszokat elöre is köszönöm.

Ezen a linken lehet megnézni a kocsit és az adatokat.

https://suchen.mobile.de/fahrz...c2efc6a881

Laza
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2005

státusz Laza

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2017. január 24. kedd, 21:01


YELLOW írta:
Laza írta:
YELLOW írta:
tuske írta: Sziasztok. Szeretnék segítséget kérni vettem a bmw 320d e 46 ot. Nem volt semmi gond vele. Bejöttek a fagyok és hidegen elkezdett füstölni. Szerelöröl szerelöre ment. Olajat nem eszi. Viz sem tünik el. Nem ràngat nem csinàl semmi roszat a füstölésen kivül. Porlasztok jok. Lehet gond az adagoloval? Még uj. Vagyok itt köztetek remélem jo helyre irtam. És köszönöm szépen a segitséget elöre is.


előfordulhat, hogy az adagolót nem jól állították be.
a füst milyen? fehér? az lehet normális a kondenzvíztől a kipuff rendszerben. vagy épp előtted túl alacsony fordulaton járatták. lehet ki kell hajtani belőle,e gy jó kis autópályás szakasszal. "átégetni" a rendszert.



Nekem hasonló a dolog, most volt turbó, kettőstömegű stb csere, és azóta csinálja. (a turbóm jó volt, az aktuátor halt meg). Felhívtam Miklóst Nyíregyen, azt mondja valami olajcsapató szelep vagy mi...de pontosat majd csütörtökön, akkor megyek hozzá.


kartergáz szellőztető/lecsapató szűrő.
igen mehet ott az olaj, amitől füstöl. de jellemzően ingadozna az alapjárat. bár lehet ez inkább benyásokra jellemző.


Azaz, igen, köszi! Nekem nem ingadozik az alapjárat, de vagy 10 percig van rendesen szúrós szaga is. Aztán elmúlik, de nem jó ez így (nekem sem)