YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. január 24. kedd, 20:55


Laza írta:
YELLOW írta:
tuske írta: Sziasztok. Szeretnék segítséget kérni vettem a bmw 320d e 46 ot. Nem volt semmi gond vele. Bejöttek a fagyok és hidegen elkezdett füstölni. Szerelöröl szerelöre ment. Olajat nem eszi. Viz sem tünik el. Nem ràngat nem csinàl semmi roszat a füstölésen kivül. Porlasztok jok. Lehet gond az adagoloval? Még uj. Vagyok itt köztetek remélem jo helyre irtam. És köszönöm szépen a segitséget elöre is.


előfordulhat, hogy az adagolót nem jól állították be.
a füst milyen? fehér? az lehet normális a kondenzvíztől a kipuff rendszerben. vagy épp előtted túl alacsony fordulaton járatták. lehet ki kell hajtani belőle,e gy jó kis autópályás szakasszal. "átégetni" a rendszert.



Nekem hasonló a dolog, most volt turbó, kettőstömegű stb csere, és azóta csinálja. (a turbóm jó volt, az aktuátor halt meg). Felhívtam Miklóst Nyíregyen, azt mondja valami olajcsapató szelep vagy mi...de pontosat majd csütörtökön, akkor megyek hozzá.


kartergáz szellőztető/lecsapató szűrő.
igen mehet ott az olaj, amitől füstöl. de jellemzően ingadozna az alapjárat. bár lehet ez inkább benyásokra jellemző.

Laza
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2005

státusz Laza

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2017. január 24. kedd, 20:17


YELLOW írta:
tuske írta: Sziasztok. Szeretnék segítséget kérni vettem a bmw 320d e 46 ot. Nem volt semmi gond vele. Bejöttek a fagyok és hidegen elkezdett füstölni. Szerelöröl szerelöre ment. Olajat nem eszi. Viz sem tünik el. Nem ràngat nem csinàl semmi roszat a füstölésen kivül. Porlasztok jok. Lehet gond az adagoloval? Még uj. Vagyok itt köztetek remélem jo helyre irtam. És köszönöm szépen a segitséget elöre is.


előfordulhat, hogy az adagolót nem jól állították be.
a füst milyen? fehér? az lehet normális a kondenzvíztől a kipuff rendszerben. vagy épp előtted túl alacsony fordulaton járatták. lehet ki kell hajtani belőle,e gy jó kis autópályás szakasszal. "átégetni" a rendszert.



Nekem hasonló a dolog, most volt turbó, kettőstömegű stb csere, és azóta csinálja. (a turbóm jó volt, az aktuátor halt meg). Felhívtam Miklóst Nyíregyen, azt mondja valami olajcsapató szelep vagy mi...de pontosat majd csütörtökön, akkor megyek hozzá.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. január 24. kedd, 19:15


tuske írta: Sziasztok. Szeretnék segítséget kérni vettem a bmw 320d e 46 ot. Nem volt semmi gond vele. Bejöttek a fagyok és hidegen elkezdett füstölni. Szerelöröl szerelöre ment. Olajat nem eszi. Viz sem tünik el. Nem ràngat nem csinàl semmi roszat a füstölésen kivül. Porlasztok jok. Lehet gond az adagoloval? Még uj. Vagyok itt köztetek remélem jo helyre irtam. És köszönöm szépen a segitséget elöre is.


előfordulhat, hogy az adagolót nem jól állították be.
a füst milyen? fehér? az lehet normális a kondenzvíztől a kipuff rendszerben. vagy épp előtted túl alacsony fordulaton járatták. lehet ki kell hajtani belőle,e gy jó kis autópályás szakasszal. "átégetni" a rendszert.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz tuske

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2017. január 24. kedd, 19:01


Sziasztok. Szeretnék segítséget kérni vettem a bmw 320d e 46 ot. Nem volt semmi gond vele. Bejöttek a fagyok és hidegen elkezdett füstölni. Szerelöröl szerelöre ment. Olajat nem eszi. Viz sem tünik el. Nem ràngat nem csinàl semmi roszat a füstölésen kivül. Porlasztok jok. Lehet gond az adagoloval? Még uj. Vagyok itt köztetek remélem jo helyre irtam. És köszönöm szépen a segitséget elöre is.

autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 118d
Évjárat: 2005

státusz zlatan23

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2016. december 15. csütörtök, 19:16


Sziasztok.
A gyújtást azzal hogy bedugom a kulcsot(start-stop), már ráadom?
Vagy külön kell a start gombbal kuplung nélkül? Eddig úgy csináltam hogy kulcs be, pár másodperc várakozás, majd indítás.
Mi a helyes indítási folyamat?


csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2016. október 04. kedd, 10:38


Tano írta:
csaba750 írta: Sziasztok!Plüss gyári szőnyeget keresnék,(750xLi M sport F01 2010)de sajnos sehol nem találok!Valaki tudna segíteni,mert a BMW szervizben csak sima fekete létezik...Előre is köszönöm a segítséget!


A gyári cikkszámok alapján tudsz rendelni megfelelőt alkatrészüzletben is.


Én pl gyári "///M3" hímzéses szőnyeget kerestem az M3-ba, de olyat kishazánkban egyik márkaszervíz sem forgalmaz, hiába adtam meg a cikkszámot. Külföldről e-bayről lehet rendelni, nálam az volt a megoldás.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. október 03. hétfő, 21:14


ogre320 írta:
YELLOW írta:
ogre320 írta: Sziasztok!
(Nem találtam difivel kapcsolatos témát, így ide írom.)
Első hátsókerekes autóm, és értem én a keresztben autózást, de van az a pont amikor nem kéne, mert nem akarom odacsapni a járdaszigetnek a felnit.
Tehát adott egy e46 320ci coupe, M54B22 motorral, 225/45 alig 1 éves, teljesen jó állapotú téli gumikkal (így vettem 1 hónapja, és idén már tuti nem kap nyári szettet)
Száraz úton teljesen rendben van, ha szándékosan odalépek a körforgalomban szépen eldobja a hátulját, de vízen elég problémás, konkrétan ha egy lassú kanyarban csak negyed gázt is adok, rögtön elmászik a feneke, 2000 alatti fordulatokon, és néhány csúszósabb aszfalt felületen még 3-asban is. A másik furcsa tapasztalat az, hogy álló helyzetben ha elfordított kormánnyal lendületesebben indulok el (mert pl le akarok kanyarodni balra és beenged a szembe jövő) ahelyett, hogy csak a belső kerék elpörögne, az autó eldobja a seggét, ami tök fasza, de a vízen vezetést ez eléggé megnehezíti, és még hol a hó...
Nos, tudtommal E46-ban csak az M3-ban van sperr difi, viszont ha az én nyitott difimmel így viselkedik az autó, nem látom a sperr létjogosultságát, mert ez igazából ígyis állat, sőt, néha sok is... Ki tudom valahogy deríteni, hogy mégis milyen difi van a kocsi alatt szétszedés nélkül?


1. milyen márkájú a gumi? ha nem prémium nem kell csodálkozni nagyon.
2. azért nem egy erőgép és ha minden igaz DSC-d van már, de akkor ez nem működik jól a jelek szerint. ha nyomod a gombját akkor kikapcsol? világít a műszerfalon? mert lehet letakarták a LED-jét, aztán kiment a biztije vagy akármi. ez nem normális viselkedés.


"Syron Everest 1 Plus" fogalmam sincs milyen márka ez, még a német tulaj vette rá 340euro volt a 4 db, számla is meg van.

Nem azzal van a bajom, hogy eldobom a kocsit, van DSC, villog is bőszen, nagyjából 1 másodperc után reagál, pont mire ellenkormányzok, ekkor egyszercsak "megbicsaklik" az autó, motor visszafullad, aztán egy pillanat múlva újra megy. Mindenesetre vizes úton olyan, mintha tükörjégen táncolnék, viszont az eleje úgy fogja az utat, mintha oda ragasztották volna, a hátulja meg csúszkál össze vissza. Ha 20-30-as tempónál 2-esben 1500-2000-es fordulaton picit rálépek a gázra, rögtön fordulna is ki a segge alólam, pedig tudtommal ha elvileg béna is vagyok, legfeljebb a belső keréknek kéne elpörögnie.


hát nekem nagyon jó tapasztalatom van a DSC-vel.
ami problémát látok én benne, hogy a DSC arra jó, ha az embernek semmilyen rutinja nincs.
amint próbálsz reflexből korrigálni, de közbe bedolgozik a rendszer, az lehet fura. azt szokták mondani, hogy csak tekerd a kormányt arra, amerre menni akarsz, majd a rendszer dolgozik. én télen hóban tesztelgettem ezt. egyébként a legtöbb körforgó egy rakat sz@r, kifelé lejt, csúszós a felülete, nekem is dobálja a seggét, vagyis csúsztatja, még kinyomott kuplunggal is, amikor erő sincs a kerekeken.

a gumi egyébként német márka, kis manufaktúra terméke, nem túl régi múlttal. elvileg sportosabb vezetőknek gyártanak gumikat.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2001

státusz ogre320

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2016. október 03. hétfő, 21:04


YELLOW írta:
ogre320 írta: Sziasztok!
(Nem találtam difivel kapcsolatos témát, így ide írom.)
Első hátsókerekes autóm, és értem én a keresztben autózást, de van az a pont amikor nem kéne, mert nem akarom odacsapni a járdaszigetnek a felnit.
Tehát adott egy e46 320ci coupe, M54B22 motorral, 225/45 alig 1 éves, teljesen jó állapotú téli gumikkal (így vettem 1 hónapja, és idén már tuti nem kap nyári szettet)
Száraz úton teljesen rendben van, ha szándékosan odalépek a körforgalomban szépen eldobja a hátulját, de vízen elég problémás, konkrétan ha egy lassú kanyarban csak negyed gázt is adok, rögtön elmászik a feneke, 2000 alatti fordulatokon, és néhány csúszósabb aszfalt felületen még 3-asban is. A másik furcsa tapasztalat az, hogy álló helyzetben ha elfordított kormánnyal lendületesebben indulok el (mert pl le akarok kanyarodni balra és beenged a szembe jövő) ahelyett, hogy csak a belső kerék elpörögne, az autó eldobja a seggét, ami tök fasza, de a vízen vezetést ez eléggé megnehezíti, és még hol a hó...
Nos, tudtommal E46-ban csak az M3-ban van sperr difi, viszont ha az én nyitott difimmel így viselkedik az autó, nem látom a sperr létjogosultságát, mert ez igazából ígyis állat, sőt, néha sok is... Ki tudom valahogy deríteni, hogy mégis milyen difi van a kocsi alatt szétszedés nélkül?


1. milyen márkájú a gumi? ha nem prémium nem kell csodálkozni nagyon.
2. azért nem egy erőgép és ha minden igaz DSC-d van már, de akkor ez nem működik jól a jelek szerint. ha nyomod a gombját akkor kikapcsol? világít a műszerfalon? mert lehet letakarták a LED-jét, aztán kiment a biztije vagy akármi. ez nem normális viselkedés.


"Syron Everest 1 Plus" fogalmam sincs milyen márka ez, még a német tulaj vette rá 340euro volt a 4 db, számla is meg van.

Nem azzal van a bajom, hogy eldobom a kocsit, van DSC, villog is bőszen, nagyjából 1 másodperc után reagál, pont mire ellenkormányzok, ekkor egyszercsak "megbicsaklik" az autó, motor visszafullad, aztán egy pillanat múlva újra megy. Mindenesetre vizes úton olyan, mintha tükörjégen táncolnék, viszont az eleje úgy fogja az utat, mintha oda ragasztották volna, a hátulja meg csúszkál össze vissza. Ha 20-30-as tempónál 2-esben 1500-2000-es fordulaton picit rálépek a gázra, rögtön fordulna is ki a segge alólam, pedig tudtommal ha elvileg béna is vagyok, legfeljebb a belső keréknek kéne elpörögnie.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. október 03. hétfő, 20:00


ogre320 írta: Sziasztok!
(Nem találtam difivel kapcsolatos témát, így ide írom.)
Első hátsókerekes autóm, és értem én a keresztben autózást, de van az a pont amikor nem kéne, mert nem akarom odacsapni a járdaszigetnek a felnit.
Tehát adott egy e46 320ci coupe, M54B22 motorral, 225/45 alig 1 éves, teljesen jó állapotú téli gumikkal (így vettem 1 hónapja, és idén már tuti nem kap nyári szettet)
Száraz úton teljesen rendben van, ha szándékosan odalépek a körforgalomban szépen eldobja a hátulját, de vízen elég problémás, konkrétan ha egy lassú kanyarban csak negyed gázt is adok, rögtön elmászik a feneke, 2000 alatti fordulatokon, és néhány csúszósabb aszfalt felületen még 3-asban is. A másik furcsa tapasztalat az, hogy álló helyzetben ha elfordított kormánnyal lendületesebben indulok el (mert pl le akarok kanyarodni balra és beenged a szembe jövő) ahelyett, hogy csak a belső kerék elpörögne, az autó eldobja a seggét, ami tök fasza, de a vízen vezetést ez eléggé megnehezíti, és még hol a hó...
Nos, tudtommal E46-ban csak az M3-ban van sperr difi, viszont ha az én nyitott difimmel így viselkedik az autó, nem látom a sperr létjogosultságát, mert ez igazából ígyis állat, sőt, néha sok is... Ki tudom valahogy deríteni, hogy mégis milyen difi van a kocsi alatt szétszedés nélkül?


1. milyen márkájú a gumi? ha nem prémium nem kell csodálkozni nagyon.
2. azért nem egy erőgép és ha minden igaz DSC-d van már, de akkor ez nem működik jól a jelek szerint. ha nyomod a gombját akkor kikapcsol? világít a műszerfalon? mert lehet letakarták a LED-jét, aztán kiment a biztije vagy akármi. ez nem normális viselkedés.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2001

státusz ogre320

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2016. október 03. hétfő, 19:27


Sziasztok!
(Nem találtam difivel kapcsolatos témát, így ide írom.)
Első hátsókerekes autóm, és értem én a keresztben autózást, de van az a pont amikor nem kéne, mert nem akarom odacsapni a járdaszigetnek a felnit.
Tehát adott egy e46 320ci coupe, M54B22 motorral, 225/45 alig 1 éves, teljesen jó állapotú téli gumikkal (így vettem 1 hónapja, és idén már tuti nem kap nyári szettet)
Száraz úton teljesen rendben van, ha szándékosan odalépek a körforgalomban szépen eldobja a hátulját, de vízen elég problémás, konkrétan ha egy lassú kanyarban csak negyed gázt is adok, rögtön elmászik a feneke, 2000 alatti fordulatokon, és néhány csúszósabb aszfalt felületen még 3-asban is. A másik furcsa tapasztalat az, hogy álló helyzetben ha elfordított kormánnyal lendületesebben indulok el (mert pl le akarok kanyarodni balra és beenged a szembe jövő) ahelyett, hogy csak a belső kerék elpörögne, az autó eldobja a seggét, ami tök fasza, de a vízen vezetést ez eléggé megnehezíti, és még hol a hó...
Nos, tudtommal E46-ban csak az M3-ban van sperr difi, viszont ha az én nyitott difimmel így viselkedik az autó, nem látom a sperr létjogosultságát, mert ez igazából ígyis állat, sőt, néha sok is... Ki tudom valahogy deríteni, hogy mégis milyen difi van a kocsi alatt szétszedés nélkül?

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2016. augusztus 06. szombat, 08:10


csaba750 írta: Sziasztok!Plüss gyári szőnyeget keresnék,(750xLi M sport F01 2010)de sajnos sehol nem találok!Valaki tudna segíteni,mert a BMW szervizben csak sima fekete létezik...Előre is köszönöm a segítséget!


A gyári cikkszámok alapján tudsz rendelni megfelelőt alkatrészüzletben is.

autója adatai
Széria: 7
Típus: F01
Kivitel: Sedan
Modell: 750iX
Évjárat: 2009

státusz csaba750

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2016. augusztus 06. szombat, 07:09


Sziasztok!Plüss gyári szőnyeget keresnék,(750xLi M sport F01 2010)de sajnos sehol nem találok!Valaki tudna segíteni,mert a BMW szervizben csak sima fekete létezik...Előre is köszönöm a segítséget!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2016. augusztus 05. péntek, 21:24


zlatan23 írta: 118d,2005, 17"
Mennyi az optimális guminyomás, most 2.2-n van mind a 4.


Az ajtó szélén van a táblázat

autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 118d
Évjárat: 2005

státusz zlatan23

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2016. augusztus 05. péntek, 18:20


118d,2005, 17"
Mennyi az optimális guminyomás, most 2.2-n van mind a 4.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz crudyd

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2016. augusztus 01. hétfő, 09:55


Sziasztok!

Büszke tulajdonos lettem első Bmw-mnek. 98 320d 100kw.
Jól jönne egy két tanács, hogy mit kéne átnéznem ami jellemző a típusra. Jelenleg ott tartok, hogy mindkét ablakemelővel gondok vannak. Nem is az emelő rossz hanem olyan mintha szorulna az ablak. A jobb első már ki is akadt ha nem eltörött. A balt automatán csak járó motorral húzza fel. Szivárog az üzemanyag amitől zavaró dízel szag van a kocsiban és körülötte. Reflektor és dc gomb nem működik. Néha érdekes koppanást hallok ha berakom egyesbe. A motor nem rémesen de határozottan rezonál amitől a tükrök is remegnek picit. A klíma 16 c-on maxon kellemes 22-őt fúj. Levettem a középső műanyagot a motorról és az egyik csavar furatából picit köpi az olajat. Eddig egy 2.3-as 150-53 lovas benzines golfot hajtottam ami jó váltásokkal szépen gyorsult, a bmw néha mintha nekem lomha lenne. Pályán 4-esben 2500-on olyan papásan gyorsul fel.

Érdekelne még, hogy milyen fordulatot szeret?

Minden tippet és tanácsot örömmel fogadok. Ha bármi szabályt megszegtem a topikommal elnézést, ez az első és még nem ismerem a rendszert.

Köszönöm.