ZoleszE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz ZoleszE46

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2016. március 28. hétfő, 15:57


lantika írta:
ZoleszE46 írta: Sziasztok tegnap óta néha van tőltés az autón, néha nincs. Egyszer 11 valamennyi egyszer 13..v volt a töltés . Sajnos a multiméterem tizedes jegyet nem mutat. Próbálkoztam a BC tesztel, de hiába teszem a kulcsot 1. állásba és nyomom a bal gombot 5-10 mp ig semmi nem történik.
Valakinek volt már hasonló problémája?

Köszi szépen.

Bmw E46 318d Touring.


Generätor fesszabälyzo,vagy szenkefe kuka,esetleg az ekszily laza. Szenkefe csere gyärilag nincs,de lehet hozzä venni. A link neve ez a szenkefe jo bele. Ilyen meretet keress. Ha a fesszabälyozod halott,akkor a gyäri 120 €. Dizeled van,figyelj a generätor teljesitmenyre ha fesszabälyozot veszel.




Szia. Köszönöm a gyors választ,pont jókor jött ez a hiba. Ünnep alatt.
Esetleg valamit tudnál , hogy miért nem jön elő a teszt menü a kocsiban.?

Köszi.


lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. március 28. hétfő, 14:48


ZoleszE46 írta: Sziasztok tegnap óta néha van tőltés az autón, néha nincs. Egyszer 11 valamennyi egyszer 13..v volt a töltés . Sajnos a multiméterem tizedes jegyet nem mutat. Próbálkoztam a BC tesztel, de hiába teszem a kulcsot 1. állásba és nyomom a bal gombot 5-10 mp ig semmi nem történik.
Valakinek volt már hasonló problémája?

Köszi szépen.

Bmw E46 318d Touring.


Generätor fesszabälyzo,vagy szenkefe kuka,esetleg az ekszily laza. Szenkefe csere gyärilag nincs,de lehet hozzä venni. A link neve ez a szenkefe jo bele. Ilyen meretet keress. Ha a fesszabälyozod halott,akkor a gyäri 120 €. Dizeled van,figyelj a generätor teljesitmenyre ha fesszabälyozot veszel.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. március 28. hétfő, 14:49

ZoleszE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz ZoleszE46

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2016. március 28. hétfő, 14:39


Sziasztok tegnap óta néha van tőltés az autón, néha nincs. Egyszer 11 valamennyi egyszer 13..v volt a töltés . Sajnos a multiméterem tizedes jegyet nem mutat. Próbálkoztam a BC tesztel, de hiába teszem a kulcsot 1. állásba és nyomom a bal gombot 5-10 mp ig semmi nem történik.
Valakinek volt már hasonló problémája?

Köszi szépen.

Bmw E46 318d Touring.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2007

státusz zsibabi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2016. március 28. hétfő, 10:22


Köszi! utána járok, ha nem boldogulok,jelentkezem!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. március 28. hétfő, 07:17


zsibabi írta: Sziasztok!
Kb. egy éve produkálta a 120d-m h kitette a műszerfalra a szerviz piktogramot az abs, kézifék visszajelző és a dtc kontrol visszajelző lámpák eggyütes sárga színben és sípoló hang kíséretében. Sok bajlódás után rájöttünk h a generátor diódasor hibájáról van szó majd kicseréltük és elmúlott a probléma a mai napokig.
Most újra jelentkezik a hiba de most a töltéssel sincs hiba és a dióda sort is kimértük az is rendben van. Új jelenség a műszerek le-fel ugrálása olyan mind ha áramtalanítanák a műszerfalat, állandóan rengeteg cenhiba van a hibatárolóban! Eltűnik az irányjelző és egyéb villamos berendezések működése mint pl. a világítás.
Kélek benneteket ha valakinek van vmi tapasztalta ezen hibajelenségről írjon!
Előre is köszönöm segítségeteket!


csak egy kicsit kellene olvasni a fórumot!!!
van PDC? (tolatóradar)
akkor hátul a vezérlője áll a vízben.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2007

státusz zsibabi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2016. március 27. vasárnap, 23:30


Sziasztok!
Kb. egy éve produkálta a 120d-m h kitette a műszerfalra a szerviz piktogramot az abs, kézifék visszajelző és a dtc kontrol visszajelző lámpák eggyütes sárga színben és sípoló hang kíséretében. Sok bajlódás után rájöttünk h a generátor diódasor hibájáról van szó majd kicseréltük és elmúlott a probléma a mai napokig.
Most újra jelentkezik a hiba de most a töltéssel sincs hiba és a dióda sort is kimértük az is rendben van. Új jelenség a műszerek le-fel ugrálása olyan mind ha áramtalanítanák a műszerfalat, állandóan rengeteg cenhiba van a hibatárolóban! Eltűnik az irányjelző és egyéb villamos berendezések működése mint pl. a világítás.
Kélek benneteket ha valakinek van vmi tapasztalta ezen hibajelenségről írjon!
Előre is köszönöm segítségeteket!


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2016. március 26. szombat, 20:01


hil írta:
lantika írta:
hil írta:
Tano írta:
hil írta: Sziasztok!
Arra kérnék választ, hogy FL. e46-ba bele lehet-e tenni az FL.előtti műszer egységét? Illetve tudom, bele lehet tenni, de minden rendesen is fog működni??? Csak azért kérdezem, mert pl. a szerviz intervallumot a nem egyforma módon lehet nullázni

Előre is Köszi!


Bele lehet, csak arra figyelj, hogy olyan műszeregység legyen ami FA kódos, nem pedig ZCS-s, mert különben nem fogod tudni összeegyeztetni a jelenlegi felszereltséglistáddal.

Köszi Tano, tehát akkor nem egyszerű a dolog. Igazából a probléma a következő: vettem az autót v134kKm-el, de rossz volt a fordulatszám mérő, meg egy két dolog. Kicseréltem az egész műszer egységet de abban 178kKm volt. Ezt sajnos nem tudom a valósra átírni, míg az FL előttiét igen. Ezért gondoltam, veszek bele egy FL előttit, amit majd át tudok írni a valós állásra. A gond még az is, hogy a műszaki vizsgán is a cserélt számláló állása lett regisztrálva.



Nekem FL-es,es bmw scanner-rel simän ätirtam,aztän vissza. Mielött hülyenek gondolna valaki,csak megmutattam egy ismerösömnek,aki nem lätott ilyet soha es epp e46-ot akar venni.

Igen, az FL előttit mindet át lehet írni, az FL-t általában nem. Neked szerencséd volt. Én is a scannert használnám, de nem megy a dolog.



Működni fog rendesen,csak írd át a motorodhoz mindent benne.


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2016. március 26. szombat, 19:51


lantika írta:
hil írta:
Tano írta:
hil írta: Sziasztok!
Arra kérnék választ, hogy FL. e46-ba bele lehet-e tenni az FL.előtti műszer egységét? Illetve tudom, bele lehet tenni, de minden rendesen is fog működni??? Csak azért kérdezem, mert pl. a szerviz intervallumot a nem egyforma módon lehet nullázni

Előre is Köszi!


Bele lehet, csak arra figyelj, hogy olyan műszeregység legyen ami FA kódos, nem pedig ZCS-s, mert különben nem fogod tudni összeegyeztetni a jelenlegi felszereltséglistáddal.

Köszi Tano, tehát akkor nem egyszerű a dolog. Igazából a probléma a következő: vettem az autót v134kKm-el, de rossz volt a fordulatszám mérő, meg egy két dolog. Kicseréltem az egész műszer egységet de abban 178kKm volt. Ezt sajnos nem tudom a valósra átírni, míg az FL előttiét igen. Ezért gondoltam, veszek bele egy FL előttit, amit majd át tudok írni a valós állásra. A gond még az is, hogy a műszaki vizsgán is a cserélt számláló állása lett regisztrálva.



Nekem FL-es,es bmw scanner-rel simän ätirtam,aztän vissza. Mielött hülyenek gondolna valaki,csak megmutattam egy ismerösömnek,aki nem lätott ilyet soha es epp e46-ot akar venni.

Igen, az FL előttit mindet át lehet írni, az FL-t általában nem. Neked szerencséd volt. Én is a scannert használnám, de nem megy a dolog.



lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. március 26. szombat, 19:46


hil írta:
Tano írta:
hil írta: Sziasztok!
Arra kérnék választ, hogy FL. e46-ba bele lehet-e tenni az FL.előtti műszer egységét? Illetve tudom, bele lehet tenni, de minden rendesen is fog működni??? Csak azért kérdezem, mert pl. a szerviz intervallumot a nem egyforma módon lehet nullázni

Előre is Köszi!


Bele lehet, csak arra figyelj, hogy olyan műszeregység legyen ami FA kódos, nem pedig ZCS-s, mert különben nem fogod tudni összeegyeztetni a jelenlegi felszereltséglistáddal.

Köszi Tano, tehát akkor nem egyszerű a dolog. Igazából a probléma a következő: vettem az autót v134kKm-el, de rossz volt a fordulatszám mérő, meg egy két dolog. Kicseréltem az egész műszer egységet de abban 178kKm volt. Ezt sajnos nem tudom a valósra átírni, míg az FL előttiét igen. Ezért gondoltam, veszek bele egy FL előttit, amit majd át tudok írni a valós állásra. A gond még az is, hogy a műszaki vizsgán is a cserélt számláló állása lett regisztrálva.



Nekem FL-es,es bmw scanner-rel simän ätirtam,aztän vissza. Mielött hülyenek gondolna valaki,csak megmutattam egy ismerösömnek,aki nem lätott ilyet soha es epp e46-ot akar venni.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2016. március 26. szombat, 19:42


Tano írta:
hil írta: Sziasztok!
Arra kérnék választ, hogy FL. e46-ba bele lehet-e tenni az FL.előtti műszer egységét? Illetve tudom, bele lehet tenni, de minden rendesen is fog működni??? Csak azért kérdezem, mert pl. a szerviz intervallumot a nem egyforma módon lehet nullázni

Előre is Köszi!


Bele lehet, csak arra figyelj, hogy olyan műszeregység legyen ami FA kódos, nem pedig ZCS-s, mert különben nem fogod tudni összeegyeztetni a jelenlegi felszereltséglistáddal.

Köszi Tano, tehát akkor nem egyszerű a dolog. Igazából a probléma a következő: vettem az autót v134kKm-el, de rossz volt a fordulatszám mérő, meg egy két dolog. Kicseréltem az egész műszer egységet de abban 178kKm volt. Ezt sajnos nem tudom a valósra átírni, míg az FL előttiét igen. Ezért gondoltam, veszek bele egy FL előttit, amit majd át tudok írni a valós állásra. A gond még az is, hogy a műszaki vizsgán is a cserélt számláló állása lett regisztrálva.



Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2016. március 26. szombat, 16:55


hil írta: Sziasztok!
Arra kérnék választ, hogy FL. e46-ba bele lehet-e tenni az FL.előtti műszer egységét? Illetve tudom, bele lehet tenni, de minden rendesen is fog működni??? Csak azért kérdezem, mert pl. a szerviz intervallumot a nem egyforma módon lehet nullázni

Előre is Köszi!


Bele lehet, csak arra figyelj, hogy olyan műszeregység legyen ami FA kódos, nem pedig ZCS-s, mert különben nem fogod tudni összeegyeztetni a jelenlegi felszereltséglistáddal.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2016. március 26. szombat, 15:26


Sziasztok!
Arra kérnék választ, hogy FL. e46-ba bele lehet-e tenni az FL.előtti műszer egységét? Illetve tudom, bele lehet tenni, de minden rendesen is fog működni??? Csak azért kérdezem, mert pl. a szerviz intervallumot a nem egyforma módon lehet nullázni

Előre is Köszi!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. március 26. szombat, 15:28

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2005

státusz SieRRa

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2016. március 20. vasárnap, 10:22


YELLOW írta:
kalmaristi írta:
Pocses írta:
SieRRa írta: Sziasztok!

Valaki meg tudná mondani hogy mi lehet a probléma? Mikor beindítom a kocsit random körülmények és időközönként felvillannak a képen látható jelzések csak akkor tűnik el ha leállítom és újra beindítom a kocsit de sajnos mostanában egyre gyakrabban felvillanak. Valaki kormány szög jeladót mondott vagy fékerő elosztó de pontosan senki sem tudtam megmondani, valaki esetleg tudna tanácsot adni hogy hol kezdjem el a hiba keresését?
Előre is köszi


Mindenképpen hibakiolvasással kezd. Nekem is volt ilyen problémám, a bal hátsó keréknél volt gebasz a jeladó. Találsz a képeim között a cseredarabról képet. Teljesen jól működik csere óta. Remélhetőleg nem a vezérlésével lesz gond mert az nem olcsó mulatság.


Nekem is hasonlóan adta elő aztán mikor raktam fel a téligummát láttam kb.2mm az első betét!! Tárcsa+betét+kopásjelző csere azóta oké!


erről beszéltem, de csak írja mindegyik... eddig 3-an írtatok, mindhárman különböző hibát megállapítva. még jó pár van.
GYÁRI DIAG!!! ha leírta a gyári hibaüzenetet, majd utána adjatok neki tippet!


Egyáltalán nem baj hogy mindenki leírta a tapasztalatait. Volt nálam diag nem olvasott ki semmilyen hibát sajnos, gondolom ezzel a diaggal nem lehet a belső memóriában tárolt hibakódokat elérni. De kb az összes fék pocsék állapotban van szóval szépen az összeset kicserélem az első tárcsa+ betét cseréje meg is volt pénteken úgy sejtem ez lesz a baja. (a tárcsa minumum mérete 20.4mm na nekem 19 alatt volt)


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. március 14. hétfő, 18:23


kalmaristi írta:
Pocses írta:
SieRRa írta: Sziasztok!

Valaki meg tudná mondani hogy mi lehet a probléma? Mikor beindítom a kocsit random körülmények és időközönként felvillannak a képen látható jelzések csak akkor tűnik el ha leállítom és újra beindítom a kocsit de sajnos mostanában egyre gyakrabban felvillanak. Valaki kormány szög jeladót mondott vagy fékerő elosztó de pontosan senki sem tudtam megmondani, valaki esetleg tudna tanácsot adni hogy hol kezdjem el a hiba keresését?
Előre is köszi


Mindenképpen hibakiolvasással kezd. Nekem is volt ilyen problémám, a bal hátsó keréknél volt gebasz a jeladó. Találsz a képeim között a cseredarabról képet. Teljesen jól működik csere óta. Remélhetőleg nem a vezérlésével lesz gond mert az nem olcsó mulatság.


Nekem is hasonlóan adta elő aztán mikor raktam fel a téligummát láttam kb.2mm az első betét!! Tárcsa+betét+kopásjelző csere azóta oké!


erről beszéltem, de csak írja mindegyik... eddig 3-an írtatok, mindhárman különböző hibát megállapítva. még jó pár van.
GYÁRI DIAG!!! ha leírta a gyári hibaüzenetet, majd utána adjatok neki tippet!

kalmaristi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz kalmaristi

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2016. március 14. hétfő, 17:41


Pocses írta:
SieRRa írta: Sziasztok!

Valaki meg tudná mondani hogy mi lehet a probléma? Mikor beindítom a kocsit random körülmények és időközönként felvillannak a képen látható jelzések csak akkor tűnik el ha leállítom és újra beindítom a kocsit de sajnos mostanában egyre gyakrabban felvillanak. Valaki kormány szög jeladót mondott vagy fékerő elosztó de pontosan senki sem tudtam megmondani, valaki esetleg tudna tanácsot adni hogy hol kezdjem el a hiba keresését?
Előre is köszi


Mindenképpen hibakiolvasással kezd. Nekem is volt ilyen problémám, a bal hátsó keréknél volt gebasz a jeladó. Találsz a képeim között a cseredarabról képet. Teljesen jól működik csere óta. Remélhetőleg nem a vezérlésével lesz gond mert az nem olcsó mulatság.


Nekem is hasonlóan adta elő aztán mikor raktam fel a téligummát láttam kb.2mm az első betét!! Tárcsa+betét+kopásjelző csere azóta oké!