Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. június 29. hétfő, 10:47


Csabika136 írta: Harmadik kérdésem: A légzsák visszajelző ikon időnként gondol egyet és világít egy ideig, aztán újra elalszik. Ez valami hibára utalhat ugye? Meg lehet csinálni ezt?


1: BC szervízmenü
3: Ki kellene olvastatni diaggal, mert ezt így nem lehet megmondani hogy mi a hiba. Legvalószínűbb az ülésfoglaltságjelző, de akár ey kontakthiba is lehet.
A többit megválaszolták elöttem.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2015. június 29. hétfő, 10:10


Csabika136 írta: Sziasztok!
A változatosság kedvéért én is most lettem BMW tulajdonos. Életem első BMW-je és nagyon megfogott. 2001 es évjáratú E46 320d touring, 136 lovas motorral. Ismerkedek nagy erőkkel vele és már összeszedtem pár dolgot, amit a kis középső kijelzőjén ki tudok jeleztetni. Ilyen, hogy kijelző teszt, akkufeszültség, fordulatszám, és még pár dolog, már szépen megy.
A kérdésem így elsőre hozzátok: Lenne köztetek valaki, aki le tudná nekem írni hogy pontosan miket lehet megtekinteni ezen a kis computeren? Vagy van esetleg valami lista, ami segít eligazodni?
Második kérdésem: Az olajcsere intervallum visszaállítására sehogy sem tudok rájönni, pedig ami Youtube videót találtam róla, már lassan kívülről tudom mind. Mit hibázok? Hiába tartom nyomva a gombot, egyszerűen nem akar előjönni a reset felirat. Ha egyszer mégis sikerülne visszaállítanom, akkor azt egyértelműen csak 25000-re lehet visszaugrasztani?
Harmadik kérdésem: A légzsák visszajelző ikon időnként gondol egyet és világít egy ideig, aztán újra elalszik. Ez valami hibára utalhat ugye? Meg lehet csinálni ezt?
Negyedik kérdés: Az olajnyomás visszajelző indulás után, általában hideg motornál narancssárgán kigyullad egy időre és kb. egy perc után végleg elalszik. Ez mit jelent? Az olajszintem megvan. Szerintem nem az a gond, de javítsatok ki ha mégis.
Egyébként szépen patentül működik rajta minden.

Köszönöm mindenkinek, aki bármire is válaszol a kérdéseim közül!


1. funkciókra keress rá a google-ban, hogy BMW titkos menü. valószínű E39-et dob fel, de ez nem baj, ugyanaz vonatkozik E46-ra. de itt az oldalon is rá tudsz keresni a kommentek között.
2. reset-nél elég macerás, mert kell hosszan is nyomni. ezekről is van leírás ha rákeresel a neten, vagy itt az oldalon a hozzászólások között (van ilyen funkció) akkor áll vissza 25ezerre, ha az van neki alapnak megadva, mert az állítható diaggal, és valakik szokták.
3. általában olajszint szenzor hiba, ebből Hella az ajánlatos. de ha csak így csinálja, az még nem gond szerintem. általában mindig olajcsere után jön elő, mikor valaki autót vesz. ez viszont számomra gáz. nekem nem jött elő és azóta sem, ha cserélek olajat. arra akarok kilyukadni, hogy szerintem előtte vagy nem cseréltek olajat, vagy rossz minőséget, ami rárakódott aszenzorra, a jó olaj meg lemosta róla a dzsuvát és máris jelez, hogy baj van. ez az é meglátásom, nem biztos, hogy így van.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Csabika136

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2015. június 29. hétfő, 09:28


Sziasztok!
A változatosság kedvéért én is most lettem BMW tulajdonos. Életem első BMW-je és nagyon megfogott. 2001 es évjáratú E46 320d touring, 136 lovas motorral. Ismerkedek nagy erőkkel vele és már összeszedtem pár dolgot, amit a kis középső kijelzőjén ki tudok jeleztetni. Ilyen, hogy kijelző teszt, akkufeszültség, fordulatszám, és még pár dolog, már szépen megy.
A kérdésem így elsőre hozzátok: Lenne köztetek valaki, aki le tudná nekem írni hogy pontosan miket lehet megtekinteni ezen a kis computeren? Vagy van esetleg valami lista, ami segít eligazodni?
Második kérdésem: Az olajcsere intervallum visszaállítására sehogy sem tudok rájönni, pedig ami Youtube videót találtam róla, már lassan kívülről tudom mind. Mit hibázok? Hiába tartom nyomva a gombot, egyszerűen nem akar előjönni a reset felirat. Ha egyszer mégis sikerülne visszaállítanom, akkor azt egyértelműen csak 25000-re lehet visszaugrasztani?
Harmadik kérdésem: A légzsák visszajelző ikon időnként gondol egyet és világít egy ideig, aztán újra elalszik. Ez valami hibára utalhat ugye? Meg lehet csinálni ezt?
Negyedik kérdés: Az olajnyomás visszajelző indulás után, általában hideg motornál narancssárgán kigyullad egy időre és kb. egy perc után végleg elalszik. Ez mit jelent? Az olajszintem megvan. Szerintem nem az a gond, de javítsatok ki ha mégis.
Egyébként szépen patentül működik rajta minden.

Köszönöm mindenkinek, aki bármire is válaszol a kérdéseim közül!


autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz molnardanir

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2015. május 02. szombat, 19:27


Sziasztok!

Segítségeteket szeretnèm kérni: e90 2006os evjaratu automon a muszerfalon bevillant sarga jelzessel a kormanyzar hiba,es sehogy nem old ki,nincs gyujtas sem. Akksit kivettuk,kicsereltuk,nem valtozott.probaltuk levenni a sarut,hatha elhagyja a hibat,de nem valtozott.ezutan szamitogepre tettuk de hibat nem jelez ki. Utanaolvastam interneten,tobben a kormanyoszlopon levo elektronikus reszt javasoltak cserere. Valoban ez a megoldas maradt?? a hibakod CC-ID 187 ezt a kocsi irta ki nem a gep. Varom segitsegetek, koszonettel:

Molnar Daniel


KGR
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 325xi
Évjárat: 2001

státusz KGR

Törzsvendég

Elismertség: 9% (10 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2015. május 02. szombat, 16:54


bandy544 írta:
YELLOW írta:
bandy544 írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
Robin68 írta:
bandy544 írta: Sziasztok.
Egy hónapja vettem első BMW-et. Még tanulom. Ezért előre is bocs, ha hülyeséget kérdezek. Kíváncsi voltam tárol e valami hibakódot az autó. Sárga lámpa nem világított, ezért csináltam egy műszerfaltesztet. Sárga lámpa akkor sem mutatta magát. Szétszedtem és le volt ragasztva Megcsináltam, összeraktam és most gyujtásnál világít és kb 3mp-el a motor beindulása után alszik el. Ez hibát jelent vagy minden ok?


Le volt ragasztva. Hát érdekes szerelési módszer. Én elvinném egy diagra.


indítás után olyan 1-2sec múlva alszik el. de nem véletlen lett leragasztva az tutti. hihetetlen, hogy valaki képs szétszedni és leragasztani a LED-et, ahelyett, hogy megcsinálná. vagy nagyon költséges hibára gondolt, vagy már nem akart foglalkozni semmivel.


Kicsit OFF. Amikor kineztem az autot eszrevettem,hogy a legzsäk lämpa nem vilägit soha. Mondtam a kereskedönek,hogy -500€. Azt mondta legyen -300. Mondom jo. Hazahoztam,INPA-val meg akartam nezni mi a baj. Nem tudott a legzsäkrendszerrel kommunikälni. Kivettem a KM-orät,es szetszedtem. Le volt törve a led a legzsäk visszajelzönel. Rendeltem 10 db-ot (mert 1-et nem lehetett),räforrasztottam es visszatettem. Eredmeny az lett,hogy legzsäk mindig vilägit. INPA toväbbra sem kommunikält a legzsäkkal. Megneztem a biztositekokat es a legzsäk biztositek ki volt menve. Uj bizti bele,es azota müködik minden rendesen,gyujtäskor kicsit vilägit aztän elalszik,INPA kommunikäl a legzsäkkal es nincs benne hibakod. Szoval hihetetlen emberek vannak. Biztositek csere helyett kivenni a KM orät,es letörni a ledet sokkal egyszerübb.



Az eladásra szánt autóknál legtöbb esetben a gyorsabb megoldást választják....
Esetemben még mindig nem világos. Valaki leragasztja mert van egy hiba. Én megcsinálom és nincs hiba. ?? Nem értem


de egy bizti csere egyszerűbb, mint a km órát kiszedni valószínű azt hitte nagy a baj. viszont ha valóban nagy lett volna, azért csúnyán megüthette volna a bokáját, hisz biztonsági rendszer működőképtelenségéről hallgatott. ami már..... eléggé bűncselekmény szerintem.


lusta volt gondolkodni. Világít.....kitépem oszt cső


Nekem össze volt forrasztva a légzsák visszajelző egy másik leddel. Így szépen kigyulladt, majd ahogy kellett kialudt. Ugyanez a móka volt a check engine lámpával is. Az egészre úgy derült fény, hogy egyszercsak nem működött a km óra. Gondolom a forrasztások során megsérülhetett. A műszeregység javítása 30 eFt volt. A légzsáknál a szokásos ülésfoglaltság érzékelő. 5 eFt bypass modullal. A motornál pedig egy 40 eFt-os érzékelő volt a ludas (talán főtengely kipufogó oldali jeladó).

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz bandy544

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2015. május 02. szombat, 12:02


YELLOW írta:
bandy544 írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
Robin68 írta:
bandy544 írta: Sziasztok.
Egy hónapja vettem első BMW-et. Még tanulom. Ezért előre is bocs, ha hülyeséget kérdezek. Kíváncsi voltam tárol e valami hibakódot az autó. Sárga lámpa nem világított, ezért csináltam egy műszerfaltesztet. Sárga lámpa akkor sem mutatta magát. Szétszedtem és le volt ragasztva Megcsináltam, összeraktam és most gyujtásnál világít és kb 3mp-el a motor beindulása után alszik el. Ez hibát jelent vagy minden ok?


Le volt ragasztva. Hát érdekes szerelési módszer. Én elvinném egy diagra.


indítás után olyan 1-2sec múlva alszik el. de nem véletlen lett leragasztva az tutti. hihetetlen, hogy valaki képs szétszedni és leragasztani a LED-et, ahelyett, hogy megcsinálná. vagy nagyon költséges hibára gondolt, vagy már nem akart foglalkozni semmivel.


Kicsit OFF. Amikor kineztem az autot eszrevettem,hogy a legzsäk lämpa nem vilägit soha. Mondtam a kereskedönek,hogy -500€. Azt mondta legyen -300. Mondom jo. Hazahoztam,INPA-val meg akartam nezni mi a baj. Nem tudott a legzsäkrendszerrel kommunikälni. Kivettem a KM-orät,es szetszedtem. Le volt törve a led a legzsäk visszajelzönel. Rendeltem 10 db-ot (mert 1-et nem lehetett),räforrasztottam es visszatettem. Eredmeny az lett,hogy legzsäk mindig vilägit. INPA toväbbra sem kommunikält a legzsäkkal. Megneztem a biztositekokat es a legzsäk biztositek ki volt menve. Uj bizti bele,es azota müködik minden rendesen,gyujtäskor kicsit vilägit aztän elalszik,INPA kommunikäl a legzsäkkal es nincs benne hibakod. Szoval hihetetlen emberek vannak. Biztositek csere helyett kivenni a KM orät,es letörni a ledet sokkal egyszerübb.



Az eladásra szánt autóknál legtöbb esetben a gyorsabb megoldást választják....
Esetemben még mindig nem világos. Valaki leragasztja mert van egy hiba. Én megcsinálom és nincs hiba. ?? Nem értem


de egy bizti csere egyszerűbb, mint a km órát kiszedni valószínű azt hitte nagy a baj. viszont ha valóban nagy lett volna, azért csúnyán megüthette volna a bokáját, hisz biztonsági rendszer működőképtelenségéről hallgatott. ami már..... eléggé bűncselekmény szerintem.


lusta volt gondolkodni. Világít.....kitépem oszt cső

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2015. május 02. szombat, 11:37


bandy544 írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
Robin68 írta:
bandy544 írta: Sziasztok.
Egy hónapja vettem első BMW-et. Még tanulom. Ezért előre is bocs, ha hülyeséget kérdezek. Kíváncsi voltam tárol e valami hibakódot az autó. Sárga lámpa nem világított, ezért csináltam egy műszerfaltesztet. Sárga lámpa akkor sem mutatta magát. Szétszedtem és le volt ragasztva Megcsináltam, összeraktam és most gyujtásnál világít és kb 3mp-el a motor beindulása után alszik el. Ez hibát jelent vagy minden ok?


Le volt ragasztva. Hát érdekes szerelési módszer. Én elvinném egy diagra.


indítás után olyan 1-2sec múlva alszik el. de nem véletlen lett leragasztva az tutti. hihetetlen, hogy valaki képs szétszedni és leragasztani a LED-et, ahelyett, hogy megcsinálná. vagy nagyon költséges hibára gondolt, vagy már nem akart foglalkozni semmivel.


Kicsit OFF. Amikor kineztem az autot eszrevettem,hogy a legzsäk lämpa nem vilägit soha. Mondtam a kereskedönek,hogy -500€. Azt mondta legyen -300. Mondom jo. Hazahoztam,INPA-val meg akartam nezni mi a baj. Nem tudott a legzsäkrendszerrel kommunikälni. Kivettem a KM-orät,es szetszedtem. Le volt törve a led a legzsäk visszajelzönel. Rendeltem 10 db-ot (mert 1-et nem lehetett),räforrasztottam es visszatettem. Eredmeny az lett,hogy legzsäk mindig vilägit. INPA toväbbra sem kommunikält a legzsäkkal. Megneztem a biztositekokat es a legzsäk biztositek ki volt menve. Uj bizti bele,es azota müködik minden rendesen,gyujtäskor kicsit vilägit aztän elalszik,INPA kommunikäl a legzsäkkal es nincs benne hibakod. Szoval hihetetlen emberek vannak. Biztositek csere helyett kivenni a KM orät,es letörni a ledet sokkal egyszerübb.



Az eladásra szánt autóknál legtöbb esetben a gyorsabb megoldást választják....
Esetemben még mindig nem világos. Valaki leragasztja mert van egy hiba. Én megcsinálom és nincs hiba. ?? Nem értem


de egy bizti csere egyszerűbb, mint a km órát kiszedni valószínű azt hitte nagy a baj. viszont ha valóban nagy lett volna, azért csúnyán megüthette volna a bokáját, hisz biztonsági rendszer működőképtelenségéről hallgatott. ami már..... eléggé bűncselekmény szerintem.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz bandy544

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2015. május 02. szombat, 10:05


lantika írta:
YELLOW írta:
Robin68 írta:
bandy544 írta: Sziasztok.
Egy hónapja vettem első BMW-et. Még tanulom. Ezért előre is bocs, ha hülyeséget kérdezek. Kíváncsi voltam tárol e valami hibakódot az autó. Sárga lámpa nem világított, ezért csináltam egy műszerfaltesztet. Sárga lámpa akkor sem mutatta magát. Szétszedtem és le volt ragasztva Megcsináltam, összeraktam és most gyujtásnál világít és kb 3mp-el a motor beindulása után alszik el. Ez hibát jelent vagy minden ok?


Le volt ragasztva. Hát érdekes szerelési módszer. Én elvinném egy diagra.


indítás után olyan 1-2sec múlva alszik el. de nem véletlen lett leragasztva az tutti. hihetetlen, hogy valaki képs szétszedni és leragasztani a LED-et, ahelyett, hogy megcsinálná. vagy nagyon költséges hibára gondolt, vagy már nem akart foglalkozni semmivel.


Kicsit OFF. Amikor kineztem az autot eszrevettem,hogy a legzsäk lämpa nem vilägit soha. Mondtam a kereskedönek,hogy -500€. Azt mondta legyen -300. Mondom jo. Hazahoztam,INPA-val meg akartam nezni mi a baj. Nem tudott a legzsäkrendszerrel kommunikälni. Kivettem a KM-orät,es szetszedtem. Le volt törve a led a legzsäk visszajelzönel. Rendeltem 10 db-ot (mert 1-et nem lehetett),räforrasztottam es visszatettem. Eredmeny az lett,hogy legzsäk mindig vilägit. INPA toväbbra sem kommunikält a legzsäkkal. Megneztem a biztositekokat es a legzsäk biztositek ki volt menve. Uj bizti bele,es azota müködik minden rendesen,gyujtäskor kicsit vilägit aztän elalszik,INPA kommunikäl a legzsäkkal es nincs benne hibakod. Szoval hihetetlen emberek vannak. Biztositek csere helyett kivenni a KM orät,es letörni a ledet sokkal egyszerübb.



Az eladásra szánt autóknál legtöbb esetben a gyorsabb megoldást választják....
Esetemben még mindig nem világos. Valaki leragasztja mert van egy hiba. Én megcsinálom és nincs hiba. ?? Nem értem

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2015. május 02. szombat, 09:40


YELLOW írta:
Robin68 írta:
bandy544 írta: Sziasztok.
Egy hónapja vettem első BMW-et. Még tanulom. Ezért előre is bocs, ha hülyeséget kérdezek. Kíváncsi voltam tárol e valami hibakódot az autó. Sárga lámpa nem világított, ezért csináltam egy műszerfaltesztet. Sárga lámpa akkor sem mutatta magát. Szétszedtem és le volt ragasztva Megcsináltam, összeraktam és most gyujtásnál világít és kb 3mp-el a motor beindulása után alszik el. Ez hibát jelent vagy minden ok?


Le volt ragasztva. Hát érdekes szerelési módszer. Én elvinném egy diagra.


indítás után olyan 1-2sec múlva alszik el. de nem véletlen lett leragasztva az tutti. hihetetlen, hogy valaki képs szétszedni és leragasztani a LED-et, ahelyett, hogy megcsinálná. vagy nagyon költséges hibára gondolt, vagy már nem akart foglalkozni semmivel.


Kicsit OFF. Amikor kineztem az autot eszrevettem,hogy a legzsäk lämpa nem vilägit soha. Mondtam a kereskedönek,hogy -500€. Azt mondta legyen -300. Mondom jo. Hazahoztam,INPA-val meg akartam nezni mi a baj. Nem tudott a legzsäkrendszerrel kommunikälni. Kivettem a KM-orät,es szetszedtem. Le volt törve a led a legzsäk visszajelzönel. Rendeltem 10 db-ot (mert 1-et nem lehetett),räforrasztottam es visszatettem. Eredmeny az lett,hogy legzsäk mindig vilägit. INPA toväbbra sem kommunikält a legzsäkkal. Megneztem a biztositekokat es a legzsäk biztositek ki volt menve. Uj bizti bele,es azota müködik minden rendesen,gyujtäskor kicsit vilägit aztän elalszik,INPA kommunikäl a legzsäkkal es nincs benne hibakod. Szoval hihetetlen emberek vannak. Biztositek csere helyett kivenni a KM orät,es letörni a ledet sokkal egyszerübb.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2015. május 02. szombat, 09:32


Robin68 írta:
bandy544 írta: Sziasztok.
Egy hónapja vettem első BMW-et. Még tanulom. Ezért előre is bocs, ha hülyeséget kérdezek. Kíváncsi voltam tárol e valami hibakódot az autó. Sárga lámpa nem világított, ezért csináltam egy műszerfaltesztet. Sárga lámpa akkor sem mutatta magát. Szétszedtem és le volt ragasztva Megcsináltam, összeraktam és most gyujtásnál világít és kb 3mp-el a motor beindulása után alszik el. Ez hibát jelent vagy minden ok?


Le volt ragasztva. Hát érdekes szerelési módszer. Én elvinném egy diagra.


indítás után olyan 1-2sec múlva alszik el. de nem véletlen lett leragasztva az tutti. hihetetlen, hogy valaki képs szétszedni és leragasztani a LED-et, ahelyett, hogy megcsinálná. vagy nagyon költséges hibára gondolt, vagy már nem akart foglalkozni semmivel.

Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2015. május 02. szombat, 09:07


bandy544 írta: Sziasztok.
Egy hónapja vettem első BMW-et. Még tanulom. Ezért előre is bocs, ha hülyeséget kérdezek. Kíváncsi voltam tárol e valami hibakódot az autó. Sárga lámpa nem világított, ezért csináltam egy műszerfaltesztet. Sárga lámpa akkor sem mutatta magát. Szétszedtem és le volt ragasztva Megcsináltam, összeraktam és most gyujtásnál világít és kb 3mp-el a motor beindulása után alszik el. Ez hibát jelent vagy minden ok?


Le volt ragasztva. Hát érdekes szerelési módszer. Én elvinném egy diagra.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz bandy544

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2015. május 02. szombat, 08:42


Sziasztok.
Egy hónapja vettem első BMW-et. Még tanulom. Ezért előre is bocs, ha hülyeséget kérdezek. Kíváncsi voltam tárol e valami hibakódot az autó. Sárga lámpa nem világított, ezért csináltam egy műszerfaltesztet. Sárga lámpa akkor sem mutatta magát. Szétszedtem és le volt ragasztva Megcsináltam, összeraktam és most gyujtásnál világít és kb 3mp-el a motor beindulása után alszik el. Ez hibát jelent vagy minden ok?

csifer
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz csifer

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2015. április 16. csütörtök, 18:19


Sziasztok!

E91 320D re vonatkozó kérdésem lenne. A lenti hibaüzenetet közli a műszer a bunkó vezetőjével minden indítás és leállításkor, mióta túlbuzgón kinullázott mindent az olajcsere után!
A hátsó fékre gyanakszom, elvileg van még rajta (kerkékcserénél ránéztem nem rég) de gondolom, hogy azt is kinulláztam fékbetét ill. kopásjelző cseréje nélkül, így ez okozhat gondot?! Próbáltam resetelni, de nem sikerült és a km nél sem ír semmit, mi lehet a megoldás? Nem szeretnék fékbetéteket cserélni csak ha az valóban indokolt lesz!
Nagy bugyutaság amit írok?
Kösz a választ előre is!









Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. április 16. csütörtök, 18:22

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2015. április 05. vasárnap, 08:41


Pocses írta:
e36gaben írta: Sziasztok!
Lenne egy kerdesem kivancsi vagyok a velemenyekre.
Egy 2000es evjaratu nemetorszagbol behozott compactrol van szo.
Kereskedesbol vettem szep kulsovel vagyis korahoz kepest szep kulsovel
Es most jon a kerdes lehetseges hogy 190000km legyen egy 14eves autoban?
Nemreg hallottam az egyik kolegamtol hogy ha a km nullazo gombot begyomom,mikozben raadom. Agyujtast kiirja a valos km ert.igaz ez ? kiprobaltam hat nem akarom elhinni.
Olyan 700000ezret irt ki az mi lenne?


Szia!

Ehhez nem tudok hozzászólni, de néhány éve mikor nagy razzia volt "laptopos tekergetők" miatt, németeknél találtak olyan 530D 4 évesen amiben 700ezer volt, és 165ezerre lett visszagányolva! Megfelelő kiolvasással nagyjából kilehet deríteni az eredeti futásteljesítményt, hacsak nem mindenhol rendesen átírták.

Üdv.: Pocses


4 évesen a 700.000 kissé sok még Németországban is,én évi 70-80000 körül megyek(céges autóval) és így is egész nap az autómban ülök!Nem mondom azt hogy lehetetlen de az az ember már nem is alszik??
Tudom hogy nagy távolságokkal el lehet érni ennyi km.-t de akkor is...

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2015. április 04. szombat, 12:01


e36gaben írta: Sziasztok!
Lenne egy kerdesem kivancsi vagyok a velemenyekre.
Egy 2000es evjaratu nemetorszagbol behozott compactrol van szo.
Kereskedesbol vettem szep kulsovel vagyis korahoz kepest szep kulsovel
Es most jon a kerdes lehetseges hogy 190000km legyen egy 14eves autoban?
Nemreg hallottam az egyik kolegamtol hogy ha a km nullazo gombot begyomom,mikozben raadom. Agyujtast kiirja a valos km ert.igaz ez ? kiprobaltam hat nem akarom elhinni.
Olyan 700000ezret irt ki az mi lenne?


A motor hätralevö elettartama Viccet felreteve,en 2002-es 320d-t vettem 152xxx km-el. Munkatärsam apja szervizvezetö a BMW-ben,bevittem az autot es kiderült,hogy a legutolso kötelezö szerviz 2012-ben volt az auton megcsinälva,akkor volt benne 117xxx km. Müncheni központi szerverröl kertek le az adatot. Szoval lehet,hogy annyi van a tiedben amit az ora mutat. Szerintem magyar BMW szerviz is le tudja hivni az adatokat münchenböl. De mivel mär megvetted a joszägot,igy felesleges szerintem boncolgatni az elöeletet mert csak az lesz,hogy magadat bosszantod ha valami kiderül. Magyar kereskedesben vett innen bevitt auto nagy esellyel vissza van "tekerve".




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. április 04. szombat, 12:04