YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2009. december 16. szerda, 14:02


hát nekem a nemkopás alapján jó a futómû, és mégis húzza, de minden autó, amiben eddig ültem és széles volt a gumi, azt húzta, ha új volt ha nem... sõt ha csak lejt az út, mondjuk az árok felé, már arra is jobban húz mint keskeny gumival...

ember84 írta: Sziasztok!
Ha minden jó a kocsin,be lehet úgy állíttatni a futómûvet,hogy 225/45 R17-el se húzzák a vályuk,ne sétáljon stb?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2009. december 16. szerda, 14:00


Sziasztok!
Ha minden jó a kocsin,be lehet úgy állíttatni a futómûvet,hogy 225/45 R17-el se húzzák a vályuk,ne sétáljon stb?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2009. december 16. szerda, 12:49


az én szerelõm, 5-7 ezer Ft, igaz olyan készülékkel mérik, amit a felni peremére tesznek, nekem ez csak acélnál megoldható... mondjuk nem viszem sehova, mert nekem 10ezer alatt semmit nem koptak a gumik, se félre se sehogy, ha xar lenne, akkor pár 100 alatt lemarja a szélét, úgy látszik aikor a rugókat betették, és a felniket (ami külföldön volt), akkor profi munkát csináltak...

Szemy írta: No, kivancsisag kedveert felhivtam a Wallis Duna-t a futomübeallitassal kapcsolatban. Nagysagrendileg 30.000Ft es olyan 2 ora munkaidö.

Szemy


Szemy

státusz Szemy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 11% (45 pont) | Hozzászólások: 397

Elküldve: 2009. december 16. szerda, 11:19


No, kivancsisag kedveert felhivtam a Wallis Duna-t a futomübeallitassal kapcsolatban. Nagysagrendileg 30.000Ft es olyan 2 ora munkaidö.

Szemy

Szemy

státusz Szemy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 11% (45 pont) | Hozzászólások: 397

Elküldve: 2009. december 14. hétfő, 20:07


Robinson írta: Nem tudom mert még nem tlefonáltam rájuk, de abból kiindulva, hogy wallisnál 17.000 az óradíj (utolsó infóim szerint)....


Nalunk Kölnben a BMW Hammer Nord-nal 250 euro a futomübeallitas, legalabbis tavaly ennyit mondtak nekem. Kivancsi vagyok Budapesten mennyit kernek erte...

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. december 14. hétfő, 13:43


Szemy írta:
Robinson írta: BMW-be menjek kifizetni egy vagyon?
Amit leírsz jól hangzik, de valóban annyival jobb, hogy megéjre 3x annyit fizetni érte?


Csak erdeklödes szintjen kerdeznem meg, hogy a BMW-nel mennyibe kerül egy futomübeallitas?

Szemy


Nem tudom mert még nem tlefonáltam rájuk, de abból kiindulva, hogy wallisnál 17.000 az óradíj (utolsó infóim szerint)....

Szemy

státusz Szemy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 11% (45 pont) | Hozzászólások: 397

Elküldve: 2009. december 14. hétfő, 13:02


Robinson írta: BMW-be menjek kifizetni egy vagyon?
Amit leírsz jól hangzik, de valóban annyival jobb, hogy megéjre 3x annyit fizetni érte?


Csak erdeklödes szintjen kerdeznem meg, hogy a BMW-nel mennyibe kerül egy futomübeallitas?

Szemy


státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2009. december 14. hétfő, 07:21


Jóreggelt,

Arra gondolok hogy mivel majdnem minden esetben a jobb hátsó megy szét ennek okát abban keresném, hogy általában a jobb oldala az útnak a rosszabb, ott található a padka, oda húzódunk le ha félrehúzódunk és a bal oldali azaz az út szempontjából belsõ oldal kevesebb "stressznek" van kitéve már eleve.

Mint tudjuk az izzók élettartamát sem lehet pontosan megállapítani, de ott is általában a jobb oldali útszéli izzók mennek hamarabb tönkre (vagy másnéven többször kell cserélni) statisztikailag....

Ezt a hatást fokozhatja egy rosszul beállított futómû (ha valóban rossz) és már maga a 19-es méret is, melynél a rugózatlan tömeg nagyobb pofonnak van kitéve eleve, mint egy magasabb oldalfalú guminál.

No én ezt találtam ki korán reggel. Lehet azonban, hogy inkább innom kéne egy felest...

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. december 14. hétfő, 00:19


Robinson írta:
Hori írta:
Robinson írta: akkor egy amatõr kérdés: most, hogy a 15" van fent, vigyem futómûveshez. vagy csak ha vissza van téve a 18"?




Ha visszarakod a 18"at akkor vidd és csak a BMW-hez ott rámegy a gyári gép az 5 kicsi furatra ami a felfogató furatok melett van. az ember körbeméri majd cm-re a kocsit bepötyögi a gépbe és annak alapján fogják beállitani


BMW-be menjek kifizetni egy vagyon?
Amit leírsz jól hangzik, de valóban annyival jobb, hogy megéjre 3x annyit fizetni érte?





A Bujka Feri /sopron z3coupe slalom 1 hely/ hogy tudd kiröl van szó. az õ tuti tipje a gyári felnis autókat õk tudják a legjobban beállitani

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. december 14. hétfő, 00:14


Hori írta:
Robinson írta: akkor egy amatõr kérdés: most, hogy a 15" van fent, vigyem futómûveshez. vagy csak ha vissza van téve a 18"?




Ha visszarakod a 18"at akkor vidd és csak a BMW-hez ott rámegy a gyári gép az 5 kicsi furatra ami a felfogató furatok melett van. az ember körbeméri majd cm-re a kocsit bepötyögi a gépbe és annak alapján fogják beállitani


BMW-be menjek kifizetni egy vagyon?
Amit leírsz jól hangzik, de valóban annyival jobb, hogy megéjre 3x annyit fizetni érte?

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. december 14. hétfő, 00:07


Robinson írta: akkor egy amatõr kérdés: most, hogy a 15" van fent, vigyem futómûveshez. vagy csak ha vissza van téve a 18"?




Ha visszarakod a 18"at akkor vidd és csak a BMW-hez ott rámegy a gyári gép az 5 kicsi furatra ami a felfogató furatok melett van. az ember körbeméri majd cm-re a kocsit bepötyögi a gépbe és annak alapján fogják beállitani

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. december 13. vasárnap, 23:28


akkor egy amatõr kérdés: most, hogy a 15" van fent, vigyem futómûveshez. vagy csak ha vissza van téve a 18"?

státusz Eapa

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 320

Elküldve: 2009. december 13. vasárnap, 23:15


Az ültetés miatt mivel nincs utánaállítva a kerékdõlés, a gumi belseje nagyobb nyomást kap, jobban kopik. Képzeljétek el, mintha csonkakúp lenne állandóan a gumi.
Az e90-es kocsik szopnak 19-es méretnél és fõleg a defektmentes gumikkal.
Nekem a hátsó szilentek szakadása is okozott ilyet 17-es keréknél, gyakorlatilag a vászon kilátszott.
Lehet excenteres csavart kapni a hátsó futómûhöz ami az alsó lengõkart állíthatja nagyobb mértékben mint a gyári.
Amikor én voltam hátsó állításon azt a csavart meg se tudták mozdítani, csak a szilentnél állítottak a 3 csavaros felfogásnál.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2009. december 13. vasárnap, 23:12


Hori írta: Nem értem én a 18" kb 75ekm-t mentem de semmi gond, a 19" az más tészta nekem 2x a jobb hátsó Mattoceánnak 1x a jobb hátsó és BsrIminek is 1x a jobb hátsó ez akikrõl tudok és velük beszéltem iis és mind a 3nak már a bal hátsó is közel volt a dologhoz.
na most a nagy kérdések
1 Miért a jobb hátsó????
2 18"nál nálunk miért nem jelentkezett csak 19"nál


Ja és a hátsó gumiaim soha a büdös életbe nem voltak félrekopva az hátsó keréken /az elsõ az más tészta /


...szerintem az ültetés miatt jelentkezõ terpesztésben kell keresni a problémát, esetleg a híd szabadon futó szilentjeinek az elöregedése is eredményezhet extrém gumifalra jutó terhelést, hogy ez miért pont jobb hátul jelentkezik, passz, de egy dolog tuti, én útálom, ha a hátsó gumik perem alatt vannak, annak idején a Schnitzer rugóimnál is kicseréltem a hátsókat 28ci rugókra, hogy ne legyen annyira lent, de szerintem 100%, hogy a 4cm-es hátsó ültetés nem egészséges a peres gumiknak, ja és még 1 dolog, nekem m-es gátlók vannak/voltak berakva az ültetõrugókhoz.

petike

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. december 13. vasárnap, 23:02


Nem értem én a 18" kb 75ekm-t mentem de semmi gond, a 19" az más tészta nekem 2x a jobb hátsó Mattoceánnak 1x a jobb hátsó és BsrIminek is 1x a jobb hátsó ez akikrõl tudok és velük beszéltem iis és mind a 3nak már a bal hátsó is közel volt a dologhoz.
na most a nagy kérdések
1 Miért a jobb hátsó????
2 18"nál nálunk miért nem jelentkezett csak 19"nál


Ja és a hátsó gumiaim soha a büdös életbe nem voltak félrekopva az hátsó keréken /az elsõ az más tészta /