autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz lacaca

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2010. január 04. hétfő, 22:58


[quote="bmw320d4"]
lacaca írta:
De ahhoz igen ,hogy úgy meghúzza, hogy csak darabokban lehessen kiszedni!


Igazad van! De legalább van nekünk is munkánk

Na ha már így elmentünk a témától, akkor egy kérdés:
Van az oldalon olyan hely, ahol meg lehet köszönni pl, így az új év alkalmából az üzemeltetõk egész éves munkáját?

Egész évben itt dolgoznak, mégsincs egyikõjük se megemlítve [/quote

Erre majd ott válaszolok.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. január 04. hétfő, 22:50


lacaca írta:
De ahhoz igen ,hogy úgy meghúzza, hogy csak darabokban lehessen kiszedni!


Igazad van! De legalább van nekünk is munkánk

Na ha már így elmentünk a témától, akkor egy kérdés:
Van az oldalon olyan hely, ahol meg lehet köszönni pl, így az új év alkalmából az üzemeltetõk egész éves munkáját?

Egész évben itt dolgoznak, mégsincs egyikõjük se megemlítve

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz lacaca

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2010. január 04. hétfő, 22:38


bmw320d4 írta:
lacaca írta:
Az ,hogy az izzítógyertya beletörjön,nálam és az ism. körömben soha nem fordult elõ!


Pedig nagyon gyakori, és nem kell kontárnak lenni ahhoz, hogy egy szar utángyártott gyertyát már 2Nm-es nyomatékkal eltörj.
Itt a BMW-nél mindegyik szerelõt ismerem, egytõl egyig jó szakik, jó minõségû gyári szerszámokkal, és egyikõjüknek se érdeke beletördelni a gyertyákat.


De ahhoz igen ,hogy úgy meghúzza, hogy csak darabokban lehessen kiszedni!

De mint mondtam én ilyenrõl még nem hallottam!

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. január 04. hétfő, 22:22


lacaca írta: Azért kíváncsi lennék ,hogy mi a f...t ellenõriz 1.1 órán keresztül?? Talán


Semmit De a gyár ezt mondta, ott lehet reklamálni.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. január 04. hétfő, 22:20


lacaca írta:
Az ,hogy az izzítógyertya beletörjön,nálam és az ism. körömben soha nem fordult elõ!


Pedig nagyon gyakori, és nem kell kontárnak lenni ahhoz, hogy egy szar utángyártott gyertyát már 2Nm-es nyomatékkal eltörj.
Itt a BMW-nél mindegyik szerelõt ismerem, egytõl egyig jó szakik, jó minõségû gyári szerszámokkal, és egyikõjüknek se érdeke beletördelni a gyertyákat.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz lacaca

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2010. január 04. hétfő, 22:19


bmw320d4 írta:
bmw320d4 írta: Tényleg irreálisan sok a 30e, viszont a munkaidõt nem õk szabják, hanem a gyár. Ami a gyár szerint 24AW (2h), arra pontosan ennyit lehet számlázni, se többet, se kevesebbet.


Na, megnéztem.

A futómû ellenõrzése 1.1h, ellenõrzés beállítással 1.7h.



Azért kíváncsi lennék ,hogy mi a f...t ellenõriz 1.1 órán keresztül?? Talán

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz lacaca

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2010. január 04. hétfő, 22:11


bmw320d4 írta:
lacaca írta: Elég szomorú,hogy egy harminc perces munkáért 2óra munkadíjat fizettetnek ki a mit sem sejtõ tulajokkal!


Ránézek nemsokára, hogy mennyit lehet erre számlázni, de elõtte, hogy a márkaszervízeket is védjem (pedig egyáltalán nem érdekem), nagyon sok esetben "ingyenmunkát" végeznek, pl egy izzítógyertya cserénél, ha éppen 6-ból 4 beltörik. Ilyenkor a maszek elkér egy halom pénzt, a szervíz pedig kiszámláz egy 10-est.
A beégett, beragadt porlasztókról nem is beszélve.


Az ,hogy az izzítógyertya beletörjön,nálam és az ism. körömben soha nem fordult elõ! Egy-két "hengerfejcsavar szaggató" kontárról van tudomásom de azok már szerencsére (további kuncsaftok hiánya miatt) felhagytak a kontárkodással Egyébként ha majd ráérek hullatok egy -két könnycseppet szegény jó szándékú" tulajdonosbarát" márkaszervizekért!


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. január 04. hétfő, 22:03


bmw320d4 írta: Tényleg irreálisan sok a 30e, viszont a munkaidõt nem õk szabják, hanem a gyár. Ami a gyár szerint 24AW (2h), arra pontosan ennyit lehet számlázni, se többet, se kevesebbet.


Na, megnéztem.

A futómû ellenõrzése 1.1h, ellenõrzés beállítással 1.7h.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2010. január 04. hétfő, 21:53


nekem nem BMW szervízben, hanem kis magán mûhelyben a féktárcsa+betét+fékolaj cserére 2 órát számoltak, és 45 percet dolgoztak az autón, amibõl még én is kivettem a részem... de a megadott órát fizettem, amit az auto... program adott meg, nah jó kaptam kedvezményt, de akkor sem 45 percért fizettem... amúgy ezért nem viszik sokan hivatalos szervízbe az autóikat... volt az opelunkkal egy kis bibi, amin átmentünk, majd meg fogom írni, tanulságos lesz igaz opel, de majd az ilyenek a szervizek vagy melyik topicba megírom... borzalmas, amíg megveszed az autót a se..ed kinyalják, utána meg...pff


lacaca írta:
bmw320d4 írta:
lacaca írta: Nálunk a futómû beállítás lézerpadon 7500huf ! (2 óraaaaa ? Az ebédidõt is beleszámolják? Az ilyen rablóbandák miatt panaszkodnak sokan,hogy sok a BMW üzembentartási költsége!


Tényleg irreálisan sok a 30e, viszont a munkaidõt nem õk szabják, hanem a gyár. Ami a gyár szerint 24AW (2h), arra pontosan ennyit lehet számlázni, se többet, se kevesebbet.



Elég szomorú,hogy egy harminc perces munkáért 2óra munkadíjat fizettetnek ki a mit sem sejtõ tulajokkal!


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. január 04. hétfő, 21:51


lacaca írta: Elég szomorú,hogy egy harminc perces munkáért 2óra munkadíjat fizettetnek ki a mit sem sejtõ tulajokkal!


Ránézek nemsokára, hogy mennyit lehet erre számlázni, de elõtte, hogy a márkaszervízeket is védjem (pedig egyáltalán nem érdekem), nagyon sok esetben "ingyenmunkát" végeznek, pl egy izzítógyertya cserénél, ha éppen 6-ból 4 beltörik. Ilyenkor a maszek elkér egy halom pénzt, a szervíz pedig kiszámláz egy 10-est.
A beégett, beragadt porlasztókról nem is beszélve.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz lacaca

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2010. január 04. hétfő, 21:46


bmw320d4 írta:
lacaca írta: Nálunk a futómû beállítás lézerpadon 7500huf ! (2 óraaaaa ? Az ebédidõt is beleszámolják? Az ilyen rablóbandák miatt panaszkodnak sokan,hogy sok a BMW üzembentartási költsége!


Tényleg irreálisan sok a 30e, viszont a munkaidõt nem õk szabják, hanem a gyár. Ami a gyár szerint 24AW (2h), arra pontosan ennyit lehet számlázni, se többet, se kevesebbet.



Elég szomorú,hogy egy harminc perces munkáért 2óra munkadíjat fizettetnek ki a mit sem sejtõ tulajokkal!

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. január 04. hétfő, 21:40


lacaca írta: Nálunk a futómû beállítás lézerpadon 7500huf ! (2 óraaaaa ? Az ebédidõt is beleszámolják? Az ilyen rablóbandák miatt panaszkodnak sokan,hogy sok a BMW üzembentartási költsége!


Tényleg irreálisan sok a 30e, viszont a munkaidõt nem õk szabják, hanem a gyár. Ami a gyár szerint 24AW (2h), arra pontosan ennyit lehet számlázni, se többet, se kevesebbet.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz lacaca

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2010. január 04. hétfő, 21:34


YELLOW írta: az én szerelõm, 5-7 ezer Ft, igaz olyan készülékkel mérik, amit a felni peremére tesznek, nekem ez csak acélnál megoldható... mondjuk nem viszem sehova, mert nekem 10ezer alatt semmit nem koptak a gumik, se félre se sehogy, ha xar lenne, akkor pár 100 alatt lemarja a szélét, úgy látszik aikor a rugókat betették, és a felniket (ami külföldön volt), akkor profi munkát csináltak...

Szemy írta: No, kivancsisag kedveert felhivtam a Wallis Duna-t a futomübeallitassal kapcsolatban. Nagysagrendileg 30.000Ft es olyan 2 ora munkaidö.

Szemy


Nálunk a futómû beállítás lézerpadon 7500huf ! (2 óraaaaa ? Az ebédidõt is beleszámolják? Az ilyen rablóbandák miatt panaszkodnak sokan,hogy sok a BMW üzembentartási költsége!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2010. január 04. hétfő, 21:09


Prof írta: üdv mindenkinek

ma jártam az auto szerelömnél a közhely lengökar cserére stb.. amikor felemelte az autot némi vizsgálodás után közölte hogy a ball hátso rugom el van törve kérdésem az lenne hogy ezek a rugok több szinkod alapján vannak mi köztük a különbség ?


YELLOW írta: hát nekem a nemkopás alapján jó a futómû, és mégis húzza, de minden autó, amiben eddig ültem és széles volt a gumi, azt húzta, ha új volt ha nem... sõt ha csak lejt az út, mondjuk az árok felé, már arra is jobban húz mint keskeny gumival...

ember84 írta: Sziasztok!
Ha minden jó a kocsin,be lehet úgy állíttatni a futómûvet,hogy 225/45 R17-el se húzzák a vályuk,ne sétáljon stb?


..az, hogy síma, sport, vagy m-es futómûvel szerelt-e az autó, illetve vonóhorgos-e vagy sem, valamint mennyire van felextrázva (ilyesmi dolgokat kell megadni rendeléskor, ha nem VIN kód alapján rendeled.

petike

Prof
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Prof

BMWfanatic

Elismertség: 7% (31 pont) | Hozzászólások: 426

Elküldve: 2010. január 04. hétfő, 20:50


üdv mindenkinek

ma jártam az auto szerelömnél a közhely lengökar cserére stb.. amikor felemelte az autot némi vizsgálodás után közölte hogy a ball hátso rugom el van törve kérdésem az lenne hogy ezek a rugok több szinkod alapján vannak mi köztük a különbség ?


YELLOW írta: hát nekem a nemkopás alapján jó a futómû, és mégis húzza, de minden autó, amiben eddig ültem és széles volt a gumi, azt húzta, ha új volt ha nem... sõt ha csak lejt az út, mondjuk az árok felé, már arra is jobban húz mint keskeny gumival...

ember84 írta: Sziasztok!
Ha minden jó a kocsin,be lehet úgy állíttatni a futómûvet,hogy 225/45 R17-el se húzzák a vályuk,ne sétáljon stb?