John fórum hozzászólásai

John Elküldve: 2017-08-17 14:27 kettõstömegü lendkerék

Kardán felfüggesztő? Ki próbáltam hogy magasabb gázon tolatok tényleg nem csinálja Viszont a kasztnis látatlanban ezt írta ma nekem:"Ha a küszöb eleje nem rozsdásodik, nem kell végig vágni, elég a hátulját. Összegben kb 25-50 eFt a lakatosmunka, attól függően, hogy belül mit találunk majd a felcsiszolás után! Fényezés 20-35 eFt.Én:Tiszteletem,az ár küszöbönként értendő vagy egybe a kettő?
Kasztnis:Sem a levélben, sem a videón nem említi, hogy mindkét küszöb ilyen. Ezt egy oldalra írtam és feltételezve, hogy van hozzá javító ív, mert ha nincs, akkor nem tudjuk megcsinálni!" Szóval ebben nincs benne a "javítóív" és alaphangon 1-kiló lenne a két oldal fényezéssel cakk pakk kb,hogy verjem az eladó csajba,ma is írtam neki de direkt nem reagál..... Szét vet az ideg!

John Elküldve: 2017-08-17 03:04 kettõstömegü lendkerék

John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
Tano írta:
John írta: Ha már kettőstömegű lenne gy kérdésem.Van olyan hogy tolatásnál kiindulásnál beremeg a picsája a bódénak,elölre felé nem csak tolatás ki indulásnál,okozhat ilyet a kettőstömegű?


Ha csak rükiben, akkor szerintem nem kettős-tömegű, mivel az irány csak a váltó után más.
Szerintem a difitartó keretet lenne érdemes megnézni első körben, nekem is ki volt szakadva az egyik rögzítési pontja. Igaz nálam nem remegett, hanem fémes hangot adott, de ez is egy lehetőség ilyen idős autónál.


egyébként nagyon sok típusnál van remegés előre menetben is, ha túl alacsony a gázállás a kuplung egy bizonyos pontján. benzinesnél én több BMW-nél tapasztaltam ilyet.


Köszönöm a válaszaitokat.Az "alacsony gázállás"azt jelenti hogy kevés gázt adok? Olyasmi amikor beremeg a picsája mintha valami mélyláda dübörögne és egy puffanó hang a hátuljánál olyasmi mint amikor nekitolatnál egy gumifalnak. Megpróbálok videót készíteni valamelyik nap hátha átadja az effektet. (Ami abszolút hihetetlen,ha klímázva tolatok kb 10-böl 1-szer csinálja,ha nélküle 10-böl 8-szor)


ha puffan, akkor diffi szilent.
viszont klímával ugye nagyobb az alapjárat is, bár a gáz az gáz.
egyébként igen, kis gázt értettem.

Megint csak a tulaj csajt szidom,vagy a 10 év városi vezetés is rá tett?


Hányas számú szilentek?


Bocsánat:http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=33_0839



9-es számú.Az tartja a difit.Az e46-osok 80%-a ilyen,ez szériahiba.Sokan hiába cseréltették ezt ki,megmaradt a hang...A remegés az enyémnél is van néha.Az a kevés gáztól van.Araszolásnál néha észreveszem én is.Ha majd sokat hajtod a kocsit,pár év alatt úgy fogsz kuplungolni,hogy nem fogja adni ezt a hangot(dübbenést váltásnál). Aknára állj rá,és kuplungolgass kicsit "ugrálva)gáz nélkül sebességben annyira,hogy a kuplung épp elkezdjen fogni.Valaki pedig nézze alulról a difit.Ha az a szilent rossz,akkor alulról látni fogja,hogy szinte ugrál a difi,és ezért van a hang...
https://www.youtube.com/watch?v=wsK8Cei5SWU
Az enyémnél állítólag nem látnak ilyet,szerintem csak vakok.Majd ha összejön annyi pénzem,akkkor kicseréltetem én is próbaképp a difi tartószilentet.De nem sietem el,mert az emberek nagyrészének megmaradt a hang az után is...Van egy srác,aki kicseréltette a fél autóját.Állítólag neki megszűnt a hang.:A link neve
Azt írta,hogy neki 130 000-be került.Nekem csak a difi tartó szilent cserére mondtak 65 000-et márkaszervízben.Sima mezei helyen szerintem megvan ez 40 000-ből kb,vagy annyi sem kell.A videóban A link neve]A link neve[/url] látod azt is,hogy cserélik ki,amit Tano írt lejjebb.


Köszönöm,akkor ez is egy típushiba.Aztán még az is lehet hogy megszoktam a Tds E34-et ami gáz nélkül is ki indult a nyomaték miatt,lehet a lábam még tudat alatt arra van állva,no majd megpróbálom kissé magasabb gázon tolatgatni


Olvass vissza,mert szokásomhoz híven szerkesztettem Írtam még hozzá pár dolgot.

Oks. Beütöttem a hülye Bárdihoz a 9-es szilent cikkszámát és vagy 6 félét dob ki,melyikre klikkeljek melyik a 9-es megfelelője?


Ebben a részben pedig a végén kiveszik az egész difit meg a bölcsőjét is,azt ne mond hogy ennyire ki kell mindent kapni... A másik hogy nekik az emelési pontnál van ki bakolva hátul,amik nekem pont be vannak szakadva (Bár elvileg a bal hátsó még nem meg a jobb első sem)amíg nincs emelési pontom jövő tavaszig hová tenném a bakokat? Na ebből csak tavasszal lesz valami....

John Elküldve: 2017-08-17 02:51 kettõstömegü lendkerék

Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
John írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
Tano írta:
John írta: Ha már kettőstömegű lenne gy kérdésem.Van olyan hogy tolatásnál kiindulásnál beremeg a picsája a bódénak,elölre felé nem csak tolatás ki indulásnál,okozhat ilyet a kettőstömegű?


Ha csak rükiben, akkor szerintem nem kettős-tömegű, mivel az irány csak a váltó után más.
Szerintem a difitartó keretet lenne érdemes megnézni első körben, nekem is ki volt szakadva az egyik rögzítési pontja. Igaz nálam nem remegett, hanem fémes hangot adott, de ez is egy lehetőség ilyen idős autónál.


egyébként nagyon sok típusnál van remegés előre menetben is, ha túl alacsony a gázállás a kuplung egy bizonyos pontján. benzinesnél én több BMW-nél tapasztaltam ilyet.


Köszönöm a válaszaitokat.Az "alacsony gázállás"azt jelenti hogy kevés gázt adok? Olyasmi amikor beremeg a picsája mintha valami mélyláda dübörögne és egy puffanó hang a hátuljánál olyasmi mint amikor nekitolatnál egy gumifalnak. Megpróbálok videót készíteni valamelyik nap hátha átadja az effektet. (Ami abszolút hihetetlen,ha klímázva tolatok kb 10-böl 1-szer csinálja,ha nélküle 10-böl 8-szor)


ha puffan, akkor diffi szilent.
viszont klímával ugye nagyobb az alapjárat is, bár a gáz az gáz.
egyébként igen, kis gázt értettem.

Megint csak a tulaj csajt szidom,vagy a 10 év városi vezetés is rá tett?


Hányas számú szilentek?


Bocsánat:http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=33_0839



9-es számú.Az tartja a difit.Az e46-osok 80%-a ilyen,ez szériahiba.Sokan hiába cseréltették ezt ki,megmaradt a hang...A remegés az enyémnél is van néha.Az a kevés gáztól van.Araszolásnál néha észreveszem én is.Ha majd sokat hajtod a kocsit,pár év alatt úgy fogsz kuplungolni,hogy nem fogja adni ezt a hangot(dübbenést váltásnál). Aknára állj rá,és kuplungolgass kicsit "ugrálva)gáz nélkül sebességben annyira,hogy a kuplung épp elkezdjen fogni.Valaki pedig nézze alulról a difit.Ha az a szilent rossz,akkor alulról látni fogja,hogy szinte ugrál a difi,és ezért van a hang...
https://www.youtube.com/watch?v=wsK8Cei5SWU
Az enyémnél állítólag nem látnak ilyet,szerintem csak vakok.Majd ha összejön annyi pénzem,akkkor kicseréltetem én is próbaképp a difi tartószilentet.De nem sietem el,mert az emberek nagyrészének megmaradt a hang az után is...Van egy srác,aki kicseréltette a fél autóját.Állítólag neki megszűnt a hang.:A link neve
Azt írta,hogy neki 130 000-be került.Nekem csak a difi tartó szilent cserére mondtak 65 000-et márkaszervízben.Sima mezei helyen szerintem megvan ez 40 000-ből kb,vagy annyi sem kell.A videóban A link neve]A link neve[/url] látod azt is,hogy cserélik ki,amit Tano írt lejjebb.


Köszönöm,akkor ez is egy típushiba.Aztán még az is lehet hogy megszoktam a Tds E34-et ami gáz nélkül is ki indult a nyomaték miatt,lehet a lábam még tudat alatt arra van állva,no majd megpróbálom kissé magasabb gázon tolatgatni


Olvass vissza,mert szokásomhoz híven szerkesztettem Írtam még hozzá pár dolgot.

Oks. Beütöttem a hülye Bárdihoz a 9-es szilent cikkszámát és vagy 6 félét dob ki,melyikre klikkeljek melyik a 9-es megfelelője?

John Elküldve: 2017-08-17 02:41 kettõstömegü lendkerék

Bitu79 írta:
John írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
Tano írta:
John írta: Ha már kettőstömegű lenne gy kérdésem.Van olyan hogy tolatásnál kiindulásnál beremeg a picsája a bódénak,elölre felé nem csak tolatás ki indulásnál,okozhat ilyet a kettőstömegű?


Ha csak rükiben, akkor szerintem nem kettős-tömegű, mivel az irány csak a váltó után más.
Szerintem a difitartó keretet lenne érdemes megnézni első körben, nekem is ki volt szakadva az egyik rögzítési pontja. Igaz nálam nem remegett, hanem fémes hangot adott, de ez is egy lehetőség ilyen idős autónál.


egyébként nagyon sok típusnál van remegés előre menetben is, ha túl alacsony a gázállás a kuplung egy bizonyos pontján. benzinesnél én több BMW-nél tapasztaltam ilyet.


Köszönöm a válaszaitokat.Az "alacsony gázállás"azt jelenti hogy kevés gázt adok? Olyasmi amikor beremeg a picsája mintha valami mélyláda dübörögne és egy puffanó hang a hátuljánál olyasmi mint amikor nekitolatnál egy gumifalnak. Megpróbálok videót készíteni valamelyik nap hátha átadja az effektet. (Ami abszolút hihetetlen,ha klímázva tolatok kb 10-böl 1-szer csinálja,ha nélküle 10-böl 8-szor)


ha puffan, akkor diffi szilent.
viszont klímával ugye nagyobb az alapjárat is, bár a gáz az gáz.
egyébként igen, kis gázt értettem.

Megint csak a tulaj csajt szidom,vagy a 10 év városi vezetés is rá tett?


Hányas számú szilentek?


Bocsánat:http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=33_0839



9-es számú.Az tartja a difit.Az e46-osok 80%-a ilyen,ez szériahiba.Sokan hiába cseréltették ezt ki,megmaradt a hang...A remegés az enyémnél is van néha.Az a kevés gáztól van.Araszolásnál néha észreveszem én is.Ha majd sokat hajtod a kocsit,pár év alatt úgy fogsz kuplungolni,hogy nem fogja adni ezt a hangot(dübbenést váltásnál). Aknára állj rá,és kuplungolgass kicsit "ugrálva)gáz nélkül sebességben annyira,hogy a kuplung épp elkezdjen fogni.Valaki pedig nézze alulról a difit.Ha az a szilent rossz,akkor alulról látni fogja,hogy szinte ugrál a difi,és ezért van a hang...
https://www.youtube.com/watch?v=wsK8Cei5SWU
Az enyémnél állítólag nem látnak ilyet,szerintem csak vakok.Majd ha összejön annyi pénzem,akkkor kicseréltetem én is próbaképp a difi tartószilentet.De nem sietem el,mert az emberek nagyrészének megmaradt a hang az után is...Van egy srác,aki kicseréltette a fél autóját.Állítólag neki megszűnt a hang.:A link neve
Azt írta,hogy neki 130 000-be került.Nekem csak a difi tartó szilent cserére mondtak 65 000-et márkaszervízben.Sima mezei helyen szerintem megvan ez 40 000-ből kb,vagy annyi sem kell.A videóban A link neve]A link neve[/url] látod azt is,hogy cserélik ki,amit Tano írt lejjebb.


Köszönöm,akkor ez is egy típushiba.Aztán még az is lehet hogy megszoktam a Tds E34-et ami gáz nélkül is ki indult a nyomaték miatt,lehet a lábam még tudat alatt arra van állva,no majd megpróbálom kissé magasabb gázon tolatgatni

John Elküldve: 2017-08-16 22:56 kettõstömegü lendkerék

John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
Tano írta:
John írta: Ha már kettőstömegű lenne gy kérdésem.Van olyan hogy tolatásnál kiindulásnál beremeg a picsája a bódénak,elölre felé nem csak tolatás ki indulásnál,okozhat ilyet a kettőstömegű?


Ha csak rükiben, akkor szerintem nem kettős-tömegű, mivel az irány csak a váltó után más.
Szerintem a difitartó keretet lenne érdemes megnézni első körben, nekem is ki volt szakadva az egyik rögzítési pontja. Igaz nálam nem remegett, hanem fémes hangot adott, de ez is egy lehetőség ilyen idős autónál.


egyébként nagyon sok típusnál van remegés előre menetben is, ha túl alacsony a gázállás a kuplung egy bizonyos pontján. benzinesnél én több BMW-nél tapasztaltam ilyet.


Köszönöm a válaszaitokat.Az "alacsony gázállás"azt jelenti hogy kevés gázt adok? Olyasmi amikor beremeg a picsája mintha valami mélyláda dübörögne és egy puffanó hang a hátuljánál olyasmi mint amikor nekitolatnál egy gumifalnak. Megpróbálok videót készíteni valamelyik nap hátha átadja az effektet. (Ami abszolút hihetetlen,ha klímázva tolatok kb 10-böl 1-szer csinálja,ha nélküle 10-böl 8-szor)


ha puffan, akkor diffi szilent.
viszont klímával ugye nagyobb az alapjárat is, bár a gáz az gáz.
egyébként igen, kis gázt értettem.

Megint csak a tulaj csajt szidom,vagy a 10 év városi vezetés is rá tett?


Hányas számú szilentek?


Bocsánat:http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=33_0839

John Elküldve: 2017-08-16 22:55 kettõstömegü lendkerék

John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
Tano írta:
John írta: Ha már kettőstömegű lenne gy kérdésem.Van olyan hogy tolatásnál kiindulásnál beremeg a picsája a bódénak,elölre felé nem csak tolatás ki indulásnál,okozhat ilyet a kettőstömegű?


Ha csak rükiben, akkor szerintem nem kettős-tömegű, mivel az irány csak a váltó után más.
Szerintem a difitartó keretet lenne érdemes megnézni első körben, nekem is ki volt szakadva az egyik rögzítési pontja. Igaz nálam nem remegett, hanem fémes hangot adott, de ez is egy lehetőség ilyen idős autónál.


egyébként nagyon sok típusnál van remegés előre menetben is, ha túl alacsony a gázállás a kuplung egy bizonyos pontján. benzinesnél én több BMW-nél tapasztaltam ilyet.


Köszönöm a válaszaitokat.Az "alacsony gázállás"azt jelenti hogy kevés gázt adok? Olyasmi amikor beremeg a picsája mintha valami mélyláda dübörögne és egy puffanó hang a hátuljánál olyasmi mint amikor nekitolatnál egy gumifalnak. Megpróbálok videót készíteni valamelyik nap hátha átadja az effektet. (Ami abszolút hihetetlen,ha klímázva tolatok kb 10-böl 1-szer csinálja,ha nélküle 10-böl 8-szor)


ha puffan, akkor diffi szilent.
viszont klímával ugye nagyobb az alapjárat is, bár a gáz az gáz.
egyébként igen, kis gázt értettem.

Megint csak a tulaj csajt szidom,vagy a 10 év városi vezetés is rá tett?


Hányas számú szilentek?

John Elküldve: 2017-08-16 22:50 kettõstömegü lendkerék

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
Tano írta:
John írta: Ha már kettőstömegű lenne gy kérdésem.Van olyan hogy tolatásnál kiindulásnál beremeg a picsája a bódénak,elölre felé nem csak tolatás ki indulásnál,okozhat ilyet a kettőstömegű?


Ha csak rükiben, akkor szerintem nem kettős-tömegű, mivel az irány csak a váltó után más.
Szerintem a difitartó keretet lenne érdemes megnézni első körben, nekem is ki volt szakadva az egyik rögzítési pontja. Igaz nálam nem remegett, hanem fémes hangot adott, de ez is egy lehetőség ilyen idős autónál.


egyébként nagyon sok típusnál van remegés előre menetben is, ha túl alacsony a gázállás a kuplung egy bizonyos pontján. benzinesnél én több BMW-nél tapasztaltam ilyet.


Köszönöm a válaszaitokat.Az "alacsony gázállás"azt jelenti hogy kevés gázt adok? Olyasmi amikor beremeg a picsája mintha valami mélyláda dübörögne és egy puffanó hang a hátuljánál olyasmi mint amikor nekitolatnál egy gumifalnak. Megpróbálok videót készíteni valamelyik nap hátha átadja az effektet. (Ami abszolút hihetetlen,ha klímázva tolatok kb 10-böl 1-szer csinálja,ha nélküle 10-böl 8-szor)


ha puffan, akkor diffi szilent.
viszont klímával ugye nagyobb az alapjárat is, bár a gáz az gáz.
egyébként igen, kis gázt értettem.

Megint csak a tulaj csajt szidom,vagy a 10 év városi vezetés is rá tett?

John Elküldve: 2017-08-16 22:20 kettõstömegü lendkerék

YELLOW írta:
Tano írta:
John írta: Ha már kettőstömegű lenne gy kérdésem.Van olyan hogy tolatásnál kiindulásnál beremeg a picsája a bódénak,elölre felé nem csak tolatás ki indulásnál,okozhat ilyet a kettőstömegű?


Ha csak rükiben, akkor szerintem nem kettős-tömegű, mivel az irány csak a váltó után más.
Szerintem a difitartó keretet lenne érdemes megnézni első körben, nekem is ki volt szakadva az egyik rögzítési pontja. Igaz nálam nem remegett, hanem fémes hangot adott, de ez is egy lehetőség ilyen idős autónál.


egyébként nagyon sok típusnál van remegés előre menetben is, ha túl alacsony a gázállás a kuplung egy bizonyos pontján. benzinesnél én több BMW-nél tapasztaltam ilyet.

Köszönöm a válaszaitokat.Az "alacsony gázállás"azt jelenti hogy kevés gázt adok? Olyasmi amikor beremeg a picsája mintha valami mélyláda dübörögne és egy puffanó hang a hátuljánál olyasmi mint amikor nekitolatnál egy gumifalnak. Megpróbálok videót készíteni valamelyik nap hátha átadja az effektet. (Ami abszolút hihetetlen,ha klímázva tolatok kb 10-böl 1-szer csinálja,ha nélküle 10-böl 8-szor)


John Elküldve: 2017-08-16 20:17 kettõstömegü lendkerék

Ha már kettőstömegű lenne gy kérdésem.Van olyan hogy tolatásnál kiindulásnál beremeg a picsája a bódénak,elölre felé nem csak tolatás ki indulásnál,okozhat ilyet a kettőstömegű?

John Elküldve: 2017-08-16 19:40 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

John írta:
Tano írta:
John írta: Sziasztok.Van ez a funkció:"HEIMLEUCHTEN" (Follow me home igen) amikor bezárást meg előzően ha hátra húzom a refi karját világít kb 30 mp-ig a tompított,át tudom progizni hogy a rombusz gomnyomására is fel világítson mondjuk a ködlámpa?


E46 még nem támogatja a welcome-light opciót. Ennél csak utólagos hardweres beépítéssel lehet megoldani. Viszont a home-light-ot át lehet szabni.

Rendben,köszönöm. Az 1-1 izzós verziós hátsó világítást át tudom progizni? (Mint a videón a mérnök mutatja ha ki ég legyen tartalék ami felvillan )

Megoldottam hogy 11 szélső világítson csak,annyi hogy Kmb-ben kikapcsoltam az izzó kiégés figyelést így az se világít potyára

John Elküldve: 2017-08-16 11:45 DIS

Tano írta:
John írta: Köszönöm,épp ezért kérdezem mert töltöttem le Dis-t viszont bénának érzem magam mert nem könnyű legalábbis nekem aktiválni,de akkor nem is erőltetem.Mi az az Ista? (Dis utódja most már tudom de mégis.)


Beszéljen helyettem a gugli.



John Elküldve: 2017-08-16 11:44 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Tano írta:
John írta: Sziasztok.Van ez a funkció:"HEIMLEUCHTEN" (Follow me home igen) amikor bezárást meg előzően ha hátra húzom a refi karját világít kb 30 mp-ig a tompított,át tudom progizni hogy a rombusz gomnyomására is fel világítson mondjuk a ködlámpa?


E46 még nem támogatja a welcome-light opciót. Ennél csak utólagos hardweres beépítéssel lehet megoldani. Viszont a home-light-ot át lehet szabni.

Rendben,köszönöm. Az 1-1 izzós verziós hátsó világítást át tudom progizni? (Mint a videón a mérnök mutatja ha ki ég legyen tartalék ami felvillan )

John Elküldve: 2017-08-15 23:42 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok. Tudom már Jellow mondta már (Kíváncsi vagyok mivel fog érvelni ) hogy Fl előttinek hátúl 2-2 Fl utáninak 3-3 izzónak kell világítania de nekem sok a 2-2 szeretném ha 1-1 világítana hátul,át lehet progizni? (Nekem úgy rémlik hogy 1-1 nek kéne mert ha ki ég valamelyik oldal akkor kapcsol át a tartalék izzóra na én így szeretném )A gyárban kiveszi az egyik izzót és fel aktiválódik a tartalék izzó

John Elküldve: 2017-08-15 16:41 Társalgó

John írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Nem jó a kuplung fórum azért írok ide...Yellow anno ott írtad,hogy neked is nyekereg kicsit a kuplungpedál.Pár másik emberke is írta.Kis műanyag perselyek miatt szokott ez lenni ugye.35211158290 a cikkszáma ezeknek a műanyag perselyeknek.(2 db kell,ha ki akarom cserélni)Te már kicserélted ezeket?Kicsit nekem is van hangja.Mondjuk a rugó még adhat ilyesmi hangot szerintem.

https://www.youtube.com/watch?v=9LczZm7aoTU

Az enyém még ennyire nem hangos.Csak picit hallom a nyekergést,főleg este...Szerinted érdemes kicserélni,ha egy picit már van hangja?Nem sok pénz,csak nincs kedvem szerelni.Menet közbe mondjuk nem hallom soha...Ez okozhat valami nagyobb bajt?A másik meg az,hogy félek kicsit,hogy az újnak is lesz valamennyi hangja.Teljesen hangtalan azért nem lehet mégsem gondolom.Ha ezek a kis műanyag perselyek tönkremennek,akkor gondolom azt érezném a pedálon.Érdemes kicserélni,vagy nem? Ha nem muszály,nem akarok szerelgetni.


de nálam nem innen jön a hang, hanem hallani az autó alól. azóta is olyan, semmi egyebet nem tapasztalok. anno egy BMW szaki azt mondta, az ő akkori autója is olyan, nem érdekli de valami kinyomócsapágy hang lenne. bár annak a hangja változik ahogy nyomod, nem nyekereg. van amikor nem csinálja, de elég ritka. és mindig akkor a leghangosabb, amikor van a közelben valaki áhh csak az elektromos kézifék az

"amikor van a közelben valaki"Ez jó! Nekem anno a Tds csinálta hogy olyankor nem indult meleg motornál. (Adagolóhiba,tipikus Tds típúshiba..)


Apropó,ez mi lehet? Üllés alatt találtam ma,ki dobjam vagy jó még valamire?

John Elküldve: 2017-08-15 15:25 Társalgó

YELLOW írta:
Bitu79 írta: Nem jó a kuplung fórum azért írok ide...Yellow anno ott írtad,hogy neked is nyekereg kicsit a kuplungpedál.Pár másik emberke is írta.Kis műanyag perselyek miatt szokott ez lenni ugye.35211158290 a cikkszáma ezeknek a műanyag perselyeknek.(2 db kell,ha ki akarom cserélni)Te már kicserélted ezeket?Kicsit nekem is van hangja.Mondjuk a rugó még adhat ilyesmi hangot szerintem.

https://www.youtube.com/watch?v=9LczZm7aoTU

Az enyém még ennyire nem hangos.Csak picit hallom a nyekergést,főleg este...Szerinted érdemes kicserélni,ha egy picit már van hangja?Nem sok pénz,csak nincs kedvem szerelni.Menet közbe mondjuk nem hallom soha...Ez okozhat valami nagyobb bajt?A másik meg az,hogy félek kicsit,hogy az újnak is lesz valamennyi hangja.Teljesen hangtalan azért nem lehet mégsem gondolom.Ha ezek a kis műanyag perselyek tönkremennek,akkor gondolom azt érezném a pedálon.Érdemes kicserélni,vagy nem? Ha nem muszály,nem akarok szerelgetni.


de nálam nem innen jön a hang, hanem hallani az autó alól. azóta is olyan, semmi egyebet nem tapasztalok. anno egy BMW szaki azt mondta, az ő akkori autója is olyan, nem érdekli de valami kinyomócsapágy hang lenne. bár annak a hangja változik ahogy nyomod, nem nyekereg. van amikor nem csinálja, de elég ritka. és mindig akkor a leghangosabb, amikor van a közelben valaki áhh csak az elektromos kézifék az

"amikor van a közelben valaki"Ez jó! Nekem anno a Tds csinálta hogy olyankor nem indult meleg motornál. (Adagolóhiba,tipikus Tds típúshiba..)