Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2014-02-05 20:58 Könyöktámasz

Bero írta: Sziasztok! A könyöklő alatti részem,ez az úgy nevezett középkonzolom,ez nagyon megkopott. Málik össze vissza és elég csúnya! Tudtok rá valami megoldást? Van esetleg a gyárival megegyező festék ami ugyanolyanná tudná tenni mint a gyári? Ez ilyen fura,gumis réteg és nem tudom mit lehetne vele kezdeni. Köszönöm!


Plasti Dip

YELLOW Elküldve: 2014-02-05 05:15 Turbo

compact írta:

Nekem is azok voltak előtte meg még van is a BMW mellett.
Ha fontos a motor és egyebek okosítása akkor jobb lett volna azon a vonalon maradni, a BMW jól van úgy ahogy van, én úgy vettem észre hogy nem nagyon vannak kijárva ezek a dolgok BMW vonalon, mivel ott vannak a nagyobb motorok így nem éri meg a kisebbekkel foglalkozni, vagy csak szimplán nem bírják ezek a motorok a nagyobb teljesítményt, nem tudom.



én nem tom, több embertől hallottam (akik jól körül járták már a motorépítést), hogy a BMW motor auért jó, mert simán benne van egy +50% alsó ahngon, amivel normálisan tud üzemelni. a gond ott szokott kezdődni, amikor mindneki motort akar építeni, aztán nem tudja a gyenge pontokat, vagy spórolásból nem elsz rá lóvé, úgy hamar kikönyököl valami belőle. az kevés, hogy nagyobb turbo, box, chip önmagában, komplexen kell nézni. anniyt hallottam már erről, nem is írom le, mert pontosan én sem emlékszem mi mivel, hogy függ össze, de nem hülye gyerekek mondták. persze BMW-nél sem minden blokk alkalmas, a legjobbak a vasblokkok.

YELLOW Elküldve: 2014-02-04 20:59 hidegen rángat....

tyutyi67 írta: SZIASZTOK!OLYAN PROBLÉMÁM VAN,HOGY HIDEGEN NINCS ALAPJÁRAT ÖSSZEVISSZA RÁNGATÓZIK A MOTOR A FORDULAT LEESIK ÖTSZÁZ KÖRÜLIRE,MAJD PRÓBÁL RÁSZABÁLYOZNI DE NEM MINDIG SIKERÜL. MELEGEN VAN MÁR ALAPJÁRAT DE EKKOR SEM TÖKÉLETES,ITT IS KICSIT OLYAN EGYENETLEN. AZ ÜRESJÁRATI MOTORT MÁR KICSERÉLTEM,SAJNOS NEM SEGÍTETT.UTÁNA GÉPPEL LEKÉRDEZÉS,HIBA FELSŐ LAMBDA SZONDA ROSSZ,KICSERÉLTEM! SAJNOS EZ SEM SEGÍTETT, TIPUS BMW Z3 1.9 MOTOR.LASSAN KEZDEM FELADNI ESETLEG VALAKI TUD SEGÍTENI AZT MEG KÖSZÖNNÉM. VAGY HA VALAMI ÖTLETETEK VAN SZÍVESEN MEGHALLGATOM.


annyit tudok így első körben tanácsolni, hogy

kapcsóóód ki azt a qrva CAPS LOCK-ot

YELLOW Elküldve: 2014-02-03 19:28 Mi lehet a baj?

ateszka86 írta: sziasztok. Mit gondoltok arról,h 4 csöves kipuffom van, nincs hátsó dob alatta, de a katalizátorok megvannak. és mivel h világos az autóm, pici korom darabkák jelennek meg rajta,a lökösön. Jól megy, nincs torpanás vagy gyengülés, teszten is minden jó, pöcre indul, tavaly télen is izzitogyergyak nélkül a mínusz 20-30 fokba pöcre indult, későn vettem észre h kimentek a gyertyák. Turbó se lóg a geometria is jó. nem hinnem h normális ha dobja ki a kormot. Köszönöm.

mondjuk lehet h a dob is szerepet játszik,mert eléggé kacskaringós és szűrős részek vannak benne.


remélem nem akarsz ebből rendszert csinálni, hogy ha utána ír valaki, akkor újra copy-zod...

YELLOW Elküldve: 2014-02-03 18:55 Autóvásárlás

Pitykoo írta: Egy olyan kérdésem volna még, hogy mennyire érdemes autókereskedőktől kocsit venni, mennyire megbízhatóak?!
Vagy ez csak ilyen vak szerencse lesz, hogy vagy bejön vagy nem?!


esély mint a lottó 5-ösre
a kereskedésbe beadott autók, vagy beszámítottak, ergó a tulaj az eladással sem akart kínlódni, akkor mással vajon mit kínlódhatott, vagy örült, hogy a kereskedő nyomott áron, de bevette. vagy behozott, zúsás elől megmentett, de kicsit kiflancolt példányok. vagy még lehete gy oylan is, hogy hitel, senki nem vette meg, valamit a kereskedő dobott érte, de legalább a maradék hitel rendezve lett belőle, igaz szervízbe nem nagyon futotta vinni.
persze kivétel biztos van. de magánszemélytől autót venni még mindig jobb, mert ott magával a tulajjal találkozol, abból is sok mindent letudsz vonni, egy kereskedő felkészült, szemrebbenés nélkül tud kamuzni.

YELLOW Elküldve: 2014-02-03 11:03 Alufelni méretek

csatis1 írta:
czpth írta: Sziasztok, e46 sedan alá befér 18"-os 8,5 széles felni 34-es ET-vel? Köszi.


Befér


viszont 235-től szélesebb gumival nem fér már el, sőt lehet a 235 is necces.

YELLOW Elküldve: 2014-02-02 19:17 Chip tuning

aztafakingqrvaeget mekkora big piramis rég láttam már ilyet

YELLOW Elküldve: 2014-02-01 20:10 manuális váltó

mrpamacs írta:
YELLOW írta:
mrpamacs írta: Sziasztok.

E46 ('99)-es, benzines manuális váltóm haldoklik (néha nehezen veszi a 2.,5. sebességet, a váltókar üresben jobbra tolva semmilyen ellenállást nem tanusít, míg balra igen). Most lett megkuplungozva. Kérdésem pedig hogy az 5 sebességes helyére 6-ost lehet-e tenni? Ha igen mikre kell odafigyelni? Megéri-e 5-s helyett 6-os tenni? Árban mennyi egy normális állapotú 6-os váltó?



amít hallomásból olvasásból tudok, hogy lehet, annyi, hogy ha tempomatos volt a gép, akkor 6.-ban nem fog működni, tehát autópályán funkcióját veszti.


Neten azt olvastam valahol hogy a 6-os hosszabb is így másik gardán kell alá. Így szerintem leteszek a 6-os váltóról, főleg azért mert nehezen lehet találni, és elég drága is. :S Esetleg a dízelé alá menne? Mennyiben lehet ez más? Pl harang rész, nyeles tengely, kihajtás, stb.



ezzel a gardánnal komolyan szivattok engem? KARDÁN!
az lehet, hogy a váltó mérete más, ezért rövidebb kardán kell.

YELLOW Elküldve: 2014-02-01 14:40 Motorolaj

anubisz írta:
ember84 írta: Sokak szerint a motor moso art,mert mindent leold,es tobb helyen meg gondot okoz a motorba.Van ennek valosagalapja?Vagy ertelme kimosni a motort?Mik az elon

Hát én azért nem fogom mindig csinálni,mert elvégre azt a szerepet az olaj adalékok végzik, a kérdés csak az akkor mit csináltak, ha ennyi szar volt benne, nem sok szart szedtek le.


a választ megírtad akkor, amikor is elírtad milyen olajat használtál.

YELLOW Elküldve: 2014-02-01 14:38 elektromos üzemanyagszivattyú

anubisz írta:
Bero írta: Sziasztok! Köszi a válaszokat! Az a baj,ha jól tudom diag nem mutatja ki az AC hibát. Így marad a kivárás,hogy rosszabb lesz-e! Akksi mondjuk gyanus lehet így belegondolva,mert hideg van,csak városban használom és kb 3-5 km-es utakat teszek meg (kivétel amikor leesett a hó akkor sokat csúszkáltunk). Első körben megnézem az aksit és rátöltök!

Akkor egyszer töltsd fel teljesen töltővel, de akkor is ha gyenge az aksi azt hallod,hogy gyatrán teker már, meg egy benzinesnek azért illik indulni, ha fél szufla is van benne, normálisan. Ha feltöltöd kiderül.


mint írtam számos más dolog van, ami hidegben befolyásolja az indítást, még jó akksi esetén is. szóval ha kicsivel többet teker, tehát nem pöccre indul, hanem mondjuk 2 másodpercre az nem gáz.

YELLOW Elküldve: 2014-02-01 13:59 Gumi

agabor90 írta: Sziasztok
Az autómon 215/55 R16 93H Dunlop Wintersport 3D abroncsok vannak.
Az ajánlott nyomás táblázatban ilyen méretű abroncshoz nincs ajánlott nyomás, ti mekkorát ajánlanázok? köszi


hát ez nem is váltómérete az E46-nak... újabb passat-okon szokott ilyen méret lenni, meg hasonló autókon, talán az 5-ösön is ilyen van. annyira nem számít, fújd akkorára, mintha 205-ös lenne fent.

YELLOW Elküldve: 2014-02-01 12:22 Segítsetek!

golyszli írta: Sziasztok ! Adott egy e46 2001 es gép ami automata!

Lenne 2 kérdésem

Az egyik hogy erős hidegben reggel a váltónak kell 5-6 mp hogy egyáltalán megmozduljon a kocsi előre!utána hibátlanul vált semmi gond...valamint 1x még múlt héten letiltott és csak vészüzemmódben tudtam menni ameddig leállítottam a kocsit..Utána sohatöbbet elő nem jött ez a hiba!VAjon ez gond lehet??

A másik hogy nem mükszik a központi zár valamint 2 ablak emelő( anyós és vele szemközti hátsó) belülről sem dolgozik semmi..Lehet hogy a komfort elektronika lehet az oka???

Válaszokat előre is köszönöm !!!

üdv rátok


szerintem a a váltóban az olajnyomás, vagyis a wandler-ben lehet nem áll fel a hideg miatt. lehet érdemes lenne cserélni az olajat benne.

szerintem ajtó, ablak esetében, mivel azonos oldal és az ajtóüsatlakozókat nézném meg, esetlege gy kis kontakt javító cuccost fúlynék bele, de nem WD-40-re gondolok

YELLOW Elküldve: 2014-02-01 12:18 Futómû és hibái

Pocses írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
sindely írta:
anubisz írta:
sindely írta: udv minden forumtagnak! segitsegeteket szeretnem kerni. boldog tulaja vagyok 1999es e46 328ci nek 173e van benne. kovetkezo a gondom, 2000 fordulat folott barmelyik fokozatban remeg az autom igen eroteljesen kigyorsitaskor, amint egyenletes sebessegel kezdek menni bosszanto vibracio abba marad. menet kozben konyoktamasz mogott megfogom a kardanalagut tetejet eros vibraciot erzek. most lett cserelve a flexdisc meg a csapagy ami abban a gumiagyban van. valamivel jobb lett, valtasnal nem kottyan, csattan. de a vibracio megmaradt. kerekeim jok, mind ket garnituraval csinalja. nincs otletem mit csinaljak vele. kardan csere vagy felujitas segit csak? valaszotokat elore is koszonom!!


Levettétek? megnéztétek nem kotyognak e a keresztek?


hi anubisz! a hatso keresz volt ki benne, kb egy cm kotyogott.... ki csereltek, majd kibalanszoltak. 460euro volt cakkpakk. kb 300kmt mentem vele es szethullott a nemet autopalyan. ment vissza garis javitasra. de viszon most olyan gondom van hogy uresbol egyesben vagy egyesbol kettesbe teszem tompan puffan valami hatul. gondolom a szilentek adtak meg magukat. ilyenkor erdemes cserelni mindet vagy csak azt ami csere erett?? szerintem a komplett szett nem lehet tobb mint 150eur. koszi


Mondtam neked, általában azt szoktam írni,ami velem is megtörtént, azért tippeltem.
Szilentnél a pénztárca szabja a határt, mivel nem az a nagy kupac szilent a nagy pénz, azoknak a kibányászása,és berakása, na az nem lesz occsó!!
A gond az, ha kizárásos alapon kezded,és apránként cserélgeted, akkor 5x 6x fogsz újra munkadíjat fizetni, vagy szerencséd lesz, és pont azt cserélitek elsőnek ami a szar volt. Ha megnézed a rajzon menyi szilent van hátul,sírva fakadsz pesrze a difi szilentel szokták kezdeni, de basszus, még lehet a gardán szilent, vagy a difi szilen, lehet az is,hogy szarúl rakták fel,vagy össze a gardánt, vagy nem lett tokéletes, bár akkor rázna. A difinél is több szilent van,de általában a hátsót szokták csak cserélni, de lehet a többi is szar.
Lehet számolni
http://bmwfans.info/parts-cata...e_carrier/

http://bmwfans.info/parts-cata...uspension/

Ezeket neked nagyon súlyos euró százakért fogják onnan kinyomkodni, meg vissza, minden be van ott rohadva, az ott kint nagyon durva lóvé lesz.


anubisz, hogy gardán álljon a s.ggedbe KARDÁN!!! (géder gumi sincs, hanem kéder van, és nem Éder mester, na meg sorolhatnám)
amúgy a sebességbe rakásnál puffanó hang az esetek nagy százalékában a diffi tartó szilent adja meg magát, a hátsó.


Mr.Sárga a helyesírási faksznizást inkább hadlyuk.
A "régi öregek" szokták így hívni a kardántengelyt: gardán, egyik má nyugger motoros ismerősöm is így hívja, nem is szólunk neki csak mosolygunk rajta. ( Honda Gold Wing 1500 ) + egy 535 virgácsa van.


nem a helyesírást forszírozom, mert az nekem nem állna jól (sajnos így gépelek), csak ő anniyra nem öreg még, megtanulhatná mááá

YELLOW Elküldve: 2014-02-01 12:15 Motorolaj

compact írta:
anubisz írta: Ma lefotóztam milyen olaj jött ki a kocsiból a motor tisztító adalékkel.
14 000 mentem vele, még 9000 írt az olajcseréig. Csak BMW olajat használtam mindig,vagy szervizbe, vagy netről rendelve. Mielőtt beleraktam a tisztítót még sárgás barna színe volt,mentem 120km a tisztítóval,utána engedtem le.Korom fekete szar jött ki belőle.
Most ilyen színe van az olajnak amit beleraktam, úgy 300km után, a fehér papírtörlőn.
Nem semmi ami a vödörbe van, mint egy dizelé. Ezt szedte ki a tisztító. kb 3 hónapja volt leszedve a hengerfej, és tisztítva, szimeringek cserélve, meg szelepvezetők.Tisztán lett feltéve,láttam a képen.




Érdekes dolog egyébként, hogy a nívón mindíg jobb állapotúnak/világosabbnak/ néz ki az olaj, mint leengedve.
Ha most leengednéd az olajat, a lavórban az sem úgy nézne ki, mint a kendőn, hanem sokkal sötétebb lenne.



persze mert a lavorban, vagy akármiben több a mennyisége "átláthatatlanabb"

YELLOW Elküldve: 2014-02-01 12:13 manuális váltó

mrpamacs írta: Sziasztok.

E46 ('99)-es, benzines manuális váltóm haldoklik (néha nehezen veszi a 2.,5. sebességet, a váltókar üresben jobbra tolva semmilyen ellenállást nem tanusít, míg balra igen). Most lett megkuplungozva. Kérdésem pedig hogy az 5 sebességes helyére 6-ost lehet-e tenni? Ha igen mikre kell odafigyelni? Megéri-e 5-s helyett 6-os tenni? Árban mennyi egy normális állapotú 6-os váltó?




amít hallomásból olvasásból tudok, hogy lehet, annyi, hogy ha tempomatos volt a gép, akkor 6.-ban nem fog működni, tehát autópályán funkcióját veszti.