andree fórum hozzászólásai

andree Elküldve: 2013-04-02 11:13 Segítsetek!

Milan írta: Szopatósra vette a figurát, ma reggel kb. 15 másodpercnyi töltés nélküli ketyegés után egyszer csak ingott egyet az alapjárat, és megjött a töltés 14,06-ra... megérezte a vesztét


Nem szivárog a szervó olajad véletlenül? Mert ha jól tudom az hajlamos a generátorra folyni.

andree Elküldve: 2013-04-01 16:32 Segítsetek!

Milan írta: 12,3 voltot mutat.
Ha beindítom, 11,44

De ha zárlatos lenne az akkum, akkor be sem indítaná az autót nem?


Szerintem a generator lesz a ludas. AZ akkuban 13.4-13.7 korul kellene lenni, ha van akku toltod toltsd fel rakd vissza egy ejszakara es ha reggelre leesik a feszko akkor valami terhel. Be kellene meretni a generatort mert alacsony akku fesznel 13.5 es teljes toltottsegnel Kb.14.4 a jo ertek.
Udv

andree Elküldve: 2013-04-01 14:20 Segítsetek!

valter320d írta:
Milan írta: Hello.
Segítséget szeretnék kérni, tippet...
Ma délután indítottam az autót, és nem aludt el a töltésjelző (piros akku jel).

Van ilyen szivargyújtóba dugható feszültségmérőm, és bizony járó
motornál 11,44 körül mutat.

Még soha nem újíttattam generátort mert nem halt meg 1 autómnál sem, így létezik
ilyen hogy 1-ik percről a másikra elszáll?
Vagy biztosíték mehetett ki? Na de az is miért ment volna... nem tudom.

Valakinek van tanácsa, tippje, szivesen fogadom.
2003 Facelift E46 20D


Szia Milan!
Van egy olyan eshetőség hogy kisegítőfűtésed ha elektromos?
Működik?
Mivel ha a kisegítőfűtésed beáll nincs biztosítéka,a motorvezérlő kapcsolja kinyírhatja a generátort!
Ezt olyan ember mondta aki vágja a témát nem kicsit!
Legyen diag előtte én azt mondom és ha van kisegítő fűtés hiba akkor már valószínű az van amit én mondtam!
De ez csak 1 dolog még a sok közűl! csak egy tipp!
Természetesen ha van kisegítőd!
Remélem valamit tudtam segíteni.
U.I.:ha szar a kisegítőd akkor húzd le róla a kábelét!


Szia,
Mérd meg az akku üresjárati feszültségét és a töltést akku nélkül. Zárlatos akku esetén a nagy áramfelvétel miatt is lehet alacsony a töltőfeszültség.
Sok sikert!
Üdv

andree Elküldve: 2013-03-22 20:14 Kuplung__

valter320d írta:
andree írta:
valter320d írta:
andree írta:
valter320d írta:
andree írta:
valter320d írta: Már annyira szar a kuplungod????


Csak a felső 3 cm-ben fog, ami még nem is lenne baj de elinduláskor elég darabos.


A BMW-nek szinte mindnek elég fent fog a kuplung az enyém is darabos(remeg 1és rükinél)
A lesz a nyomszerkezet!


A fentfogás még nem is zavarna de a remegés már inkább. A nagyobb baj az hogy tönkre teszi a lendkereket ami már súlyos összeg.


Ja lehet jó a lendkereked és az enyém és pont szétba.....!
Neked nincs véletlen 3-4 fokozatban mikor elváltasz alacsony fordulatnál mintha pici remegés és olyan mintha dübörögne nem veszélyesen csak ugy zavaróan és ez fokozódik ha többen vagytok a kocsiban!


Ilyen nincs, csak visszaváltásnál mikor engedem fel a kuplungot úgy remeg mint 1-esben.
Semmiképpen nem várom meg hogy szétverje az egészet. Valószínű hogy kap még új bakokat is.


Hát ja ilyen problémája nincs senkinek mint nekem vagy legalábbis nem találkoztam még olyan emberrel akinek ilyen gondja lett volna!ugyhogy ha valakinek volt ilyen probja az jelezze vagy adjon ötletet! Mit nézzek meg a kuplung az biztos,ja igen nekem is csin amikor visszaváltok kicsit remeg de csak mig nem fog teljesen addig aztán gáz ér dübörgés de lehet hogy gumi! nemtom


Szerintem cseréltess egy kuplungot, ha szét van szedve elvileg a lendkeréknél lehet bizonyos rugó dolgokat mérni hogy jó-e. A szakik ezt jobban tudják. Egyébként kuplungnál van még egy két apróság amit érdemes cserélni: villa, rugó, stb...
Kitartás!

andree Elküldve: 2013-03-22 20:03 Kuplung__

valter320d írta:
andree írta:
valter320d írta:
andree írta:
valter320d írta: Már annyira szar a kuplungod????


Csak a felső 3 cm-ben fog, ami még nem is lenne baj de elinduláskor elég darabos.


A BMW-nek szinte mindnek elég fent fog a kuplung az enyém is darabos(remeg 1és rükinél)
A lesz a nyomszerkezet!


A fentfogás még nem is zavarna de a remegés már inkább. A nagyobb baj az hogy tönkre teszi a lendkereket ami már súlyos összeg.


Ja lehet jó a lendkereked és az enyém és pont szétba.....!
Neked nincs véletlen 3-4 fokozatban mikor elváltasz alacsony fordulatnál mintha pici remegés és olyan mintha dübörögne nem veszélyesen csak ugy zavaróan és ez fokozódik ha többen vagytok a kocsiban!


Ilyen nincs, csak visszaváltásnál mikor engedem fel a kuplungot úgy remeg mint 1-esben.
Semmiképpen nem várom meg hogy szétverje az egészet. Valószínű hogy kap még új bakokat is.

andree Elküldve: 2013-03-22 19:48 Kuplung__

valter320d írta:
andree írta:
valter320d írta: Már annyira szar a kuplungod????


Csak a felső 3 cm-ben fog, ami még nem is lenne baj de elinduláskor elég darabos.


A BMW-nek szinte mindnek elég fent fog a kuplung az enyém is darabos(remeg 1és rükinél)
A lesz a nyomszerkezet!


A fentfogás még nem is zavarna de a remegés már inkább. A nagyobb baj az hogy tönkre teszi a lendkereket ami már súlyos összeg.

andree Elküldve: 2013-03-22 19:37 Kuplung__

valter320d írta: Már annyira szar a kuplungod????


Csak a felső 3 cm-ben fog, ami még nem is lenne baj de elinduláskor elég darabos.

andree Elküldve: 2013-03-22 19:25 Kuplung__

valter320d írta:
andree írta:
valter320d írta:
andree írta:
valter320d írta:
funez írta:
m_attila írta:
pneurob írta:
YELLOW írta:
funez írta: Köszi a válaszokat de akkor azt mondja meg vki hogy van a neten 60.000-ért meg 180.000-ért LUK lendkerék most akkor ezek között mi a különbség?


az ár leginkább. nem mindegy ki milyen haszonkulccsal dolgozik...
mindig lesz valaki, aki nem jár utána, hanem kapásból megrendeli a 180ezrest, aztán már 3x-os haszna van minimum az eladónak.


Persze a haszonkulcs is belejátszik a dologba, de alapvetően az befolyásolja az árat, hogy az adott kereskedő mennyit vásárol. Óriási árkülönbség adódhat abból, ha valaki 5-öt vagy 200-at rendel meg egyszerre.



még mindig nem ez a megoldás


Ekkora különbség azért nem lehet a kettő között, valami trükk van a dologba. Lehet hogy a 60.000-es vmi kinai koppintás ???
Amugy én már két éve vettem bele egy 60.000-eset és azóta vibrál az a rohadt kuplungpedál. Mostanra már nagyon meguntam és szeretném tudni hogyha megint veszek egy olcsóbb fajtát nem e valami futószalag végi szar e????




A felújjításhoz mit szólsz?


Na végre! Mit hallottál a felújításról? Tapasztalat?


Ez olyan dolog mint a lengéscsillapító felújjítás!
Tudok embert aki felújítja és ad rá 1 év garit. Kuplungszerkezetet is újjít és visszaállít a lendítőt max 50 ért csinálja attol függ mennyire rossz!
Ha gondolod dobok számot!


Mindenképpen dobj egy számot. Kíváncsiságból írtam egy szentendrei cégnek, ők mis ezt mondták hogy 1-2 nap 30-50k és egy év gari. Viszont hallottam olyat kifejezetten bmw szerelőktől hogy nem mindig sikerül. De lehet hogy rosszul csinálták meg. Ismersz olyat aki 20d motorhoz már élt ezzel a lehetősséggel?


Még nem! Én akarom mert nincs rá 150000 pénzem!
+36 20 239 8049 Molnár Lajos!


Nekem is nemsokára kuplung csere de a lendkerék hiba még nem jelentkezett. Viszont ha szét van szedve és a szaki azt mondja cserés akkor én is a felújítást választom.
HA megelőznélek (remélem nem kell) majd jelzek hogy milyen. A számot köszi.

andree Elküldve: 2013-03-22 18:48 Kuplung__

valter320d írta:
andree írta:
valter320d írta:
funez írta:
m_attila írta:
pneurob írta:
YELLOW írta:
funez írta: Köszi a válaszokat de akkor azt mondja meg vki hogy van a neten 60.000-ért meg 180.000-ért LUK lendkerék most akkor ezek között mi a különbség?


az ár leginkább. nem mindegy ki milyen haszonkulccsal dolgozik...
mindig lesz valaki, aki nem jár utána, hanem kapásból megrendeli a 180ezrest, aztán már 3x-os haszna van minimum az eladónak.


Persze a haszonkulcs is belejátszik a dologba, de alapvetően az befolyásolja az árat, hogy az adott kereskedő mennyit vásárol. Óriási árkülönbség adódhat abból, ha valaki 5-öt vagy 200-at rendel meg egyszerre.



még mindig nem ez a megoldás


Ekkora különbség azért nem lehet a kettő között, valami trükk van a dologba. Lehet hogy a 60.000-es vmi kinai koppintás ???
Amugy én már két éve vettem bele egy 60.000-eset és azóta vibrál az a rohadt kuplungpedál. Mostanra már nagyon meguntam és szeretném tudni hogyha megint veszek egy olcsóbb fajtát nem e valami futószalag végi szar e????




A felújjításhoz mit szólsz?


Na végre! Mit hallottál a felújításról? Tapasztalat?


Ez olyan dolog mint a lengéscsillapító felújjítás!
Tudok embert aki felújítja és ad rá 1 év garit. Kuplungszerkezetet is újjít és visszaállít a lendítőt max 50 ért csinálja attol függ mennyire rossz!
Ha gondolod dobok számot!


Mindenképpen dobj egy számot. Kíváncsiságból írtam egy szentendrei cégnek, ők mis ezt mondták hogy 1-2 nap 30-50k és egy év gari. Viszont hallottam olyat kifejezetten bmw szerelőktől hogy nem mindig sikerül. De lehet hogy rosszul csinálták meg. Ismersz olyat aki 20d motorhoz már élt ezzel a lehetősséggel?

andree Elküldve: 2013-03-22 18:30 Kuplung__

valter320d írta:
funez írta:
m_attila írta:
pneurob írta:
YELLOW írta:
funez írta: Köszi a válaszokat de akkor azt mondja meg vki hogy van a neten 60.000-ért meg 180.000-ért LUK lendkerék most akkor ezek között mi a különbség?


az ár leginkább. nem mindegy ki milyen haszonkulccsal dolgozik...
mindig lesz valaki, aki nem jár utána, hanem kapásból megrendeli a 180ezrest, aztán már 3x-os haszna van minimum az eladónak.


Persze a haszonkulcs is belejátszik a dologba, de alapvetően az befolyásolja az árat, hogy az adott kereskedő mennyit vásárol. Óriási árkülönbség adódhat abból, ha valaki 5-öt vagy 200-at rendel meg egyszerre.



még mindig nem ez a megoldás


Ekkora különbség azért nem lehet a kettő között, valami trükk van a dologba. Lehet hogy a 60.000-es vmi kinai koppintás ???
Amugy én már két éve vettem bele egy 60.000-eset és azóta vibrál az a rohadt kuplungpedál. Mostanra már nagyon meguntam és szeretném tudni hogyha megint veszek egy olcsóbb fajtát nem e valami futószalag végi szar e????




A felújjításhoz mit szólsz?


Na végre! Mit hallottál a felújításról? Tapasztalat?

andree Elküldve: 2013-03-22 17:37 Autóvásárlás

veszkoo85 írta:
xlzx írta: http://www.hasznaltauto.hu/aut...ft-6699454 ezt a szépséget voltam ma megnézni. Eléggé egyben van a kicsike


hali.neked ez nem való..........nem hátsókerekes te megölnéd!!!!!!!!!!!!!!!


És terepjáró

andree Elküldve: 2013-03-20 20:44 Tempomat - utólag?

Sziasztok,
A kérdésem az lenne hogy, betehető-e az egyindítós régi 3 ágú sportkormány helyére az újabb háromágú vagy m-es multis kormány ami kétindítós légzsákkal szerelt?
Esetleg érdemesebb keresni a régi sportból multisat vagy multis 4 ágút?

Mit javasoltok? Tapasztalat?

Köszi!

andree Elküldve: 2013-03-20 20:03 Kuplung__

funez írta: Sziasztok

Érdeklődnék hogy létezik e Bmw e91- hez kettőstömegű lendkerék kiváltó szett és ha tetetett be már vki ilyet mi a tapasztalata ?

Köszi



Szia,
Szerintem ezeknél a motoroknál nagyon fontos a kettős tömegű, mivel a megnövekedett rezonancia miatt mindenre hatással van közvetve vagy közvetlenül. Valamelyik nap írtam egy kérdést a lendkerék felújítással kapcsolatban de nem jött rá válasz. Írtam egy cégnek kíváncsiságból, igaz e46-ét kérdeztem de a válasz egyértelműen az volt hogy meg tudják csinálni kb 30-50e az ára. Tapasztalatot erről senki nem mondott de lehet hogy érdemes jobban utána járni.

andree Elküldve: 2013-03-20 19:55 Autóvásárlás

szotakdavid írta: Sziasztok!

Egy jó barátom szeretné eladni e46 330d-jét.
Az autót jól ismerem,ha kérdésed van írhatsz nekem is vagy hívhatsz is.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...0d-6694969

06204692125

Üdv Dávid


Kimegyek ma a parkolóba és egy fl előtti touring áll mellettem. Kijön a tulaj és gondoltam megkérdezem h milyen a verda, erre a válasz háát vannak bajai de ez 30d, 500.000 van benne, a motorhoz még nem nyúltak és 6.2 az átlag. Beindította és halljátok hihetetlen csendes és egyenletesen jár. De azért nem tudta kinyitni csak kulccsal az utas meg átmászott mert csak a vezető és a csomi nyílt ki. De az a motor hang
Bocs a mesedélutánért.

andree Elküldve: 2013-03-18 18:18 kettõstömegü lendkerék

Sziasztok!
Hallottatok már kettős tömegű lendkerék felújításáról?
A minap olvasgattam a Bárdi oldalán a kuplung árakat és egy olyan megjegyzésre lettem figyelmes idézem "kettős tömegű lendkerék cseréje, javítása szükséges lehet".
Kíváncsi lettem és rákerestem mire találtam egy pár céget aki ilyennel foglalkozik. E-mail és jön a válasz hogy, természetesen lehetséges 1-2 nap 1év gari és 20-50e Huf.
Mit gondoltok? Tapasztalat?