andree fórum hozzászólásai

andree Elküldve: 2015-07-11 20:01 Kardántengely és társai

bmw320d4 írta:
wizzaerr írta: sziasztok!

Ez a kardánkereszt kopott, vagy ennyi holtjáték még elmegy?
(290e km van az autóban...)

https://drive.google.com/file/...sp=sharing

Ha valaki ért hozzá, legyen szíves megválaszolni! Köszi!


Kuka.


Üdv, és mi a legjobb választás? Új? Felújítás? Bontott?

andree Elküldve: 2015-07-10 21:15 ablakemelő

Csabika136 írta:
andree írta:
Csabika136 írta: Sziasztok!
Rendeltem az E46-om ablakemelőihez csúszkákat és a jobb hátsóhoz bowdent is. Szépen ki is cseréltem, de ennek az utángyártott csúszkának olyan holtjátéka van, hogy borzasztó. Nyugodtan állíthatom, hogy ha nem lenne a bowden ami bele van akasztva, akkor magától leesne a sinről. Gondoltam, mások is megoldják valahogy, ezért úgy hagytam és beszereltem az ajtóba. Elvileg működne is, de az a probléma, hogy az üvegem az ajtóban elég nehezen csúszkál. Mit lehet ezzel kezdeni szerintetek? Van valami jó megoldás erre?
Köszönöm!


Szia, vannak akik a gyógyszertári glicerint javasolják, én személy szerint a gyári BMW gumiápoló sprayt ajánlom. A glicerint én is kipróbáltam a külső műanyagokon, szerintem semmire sem jó. Viszont a gyári gumiápoló kiváló az ajtókéderekre és szerintem a te gondodra is jó. A szilikont semmi képen nem ajánlom.


Köszi a tanácsot! Drága az a gyári gumiápoló spray?


Nem, kb 2000huf. Bimmer.hu

andree Elküldve: 2015-07-09 20:24 ablakemelő

Csabika136 írta: Sziasztok!
Rendeltem az E46-om ablakemelőihez csúszkákat és a jobb hátsóhoz bowdent is. Szépen ki is cseréltem, de ennek az utángyártott csúszkának olyan holtjátéka van, hogy borzasztó. Nyugodtan állíthatom, hogy ha nem lenne a bowden ami bele van akasztva, akkor magától leesne a sinről. Gondoltam, mások is megoldják valahogy, ezért úgy hagytam és beszereltem az ajtóba. Elvileg működne is, de az a probléma, hogy az üvegem az ajtóban elég nehezen csúszkál. Mit lehet ezzel kezdeni szerintetek? Van valami jó megoldás erre?
Köszönöm!


Szia, vannak akik a gyógyszertári glicerint javasolják, én személy szerint a gyári BMW gumiápoló sprayt ajánlom. A glicerint én is kipróbáltam a külső műanyagokon, szerintem semmire sem jó. Viszont a gyári gumiápoló kiváló az ajtókéderekre és szerintem a te gondodra is jó. A szilikont semmi képen nem ajánlom.

andree Elküldve: 2015-07-05 20:26 Multikormány beszerelése utólag...

Bero írta:
Fort írta:
lantika írta:
Fort írta: Üdv!

E39 multikormány jó lehet az E46-ba?
Egy ilyen egyszerű fajtára szeretném cserélni a régit







Igen,ez pont jo a tiedbe,mert ez is 2 käbeles legzsäkkal van. (duplainditos) Ehhez egy käbelkötegrere lesz szügseged. A käbel väsärläsänäl figyelj,mert dizelhez 2 fele van.


A megfelelő kábel kiválasztását és a beszerelést majd hozzá értőre bízom,a lényeg hogy akkor jó az E39 duplaindítós az én E46-omba.
Aki be tudja nekem szerelni a multikormányt Kom-Esztergom,vagy Fejér megyében,az nyugodtan írjon.



Helló! Én nem vagyok benne biztos,hogy az E39 kormány jó az 46-be! Nem a légzsák hanem a méret/gyűrű miatt. Én szerettem volna az E46-omba E39 fűthető kormányt,de nem lehetett belerakni. Utána kéne járni.




Kérj cikkszámot, az alapján biztosra mehetsz.

andree Elküldve: 2015-06-10 19:27 Motorolaj

Rick25 írta: Sziasztok!

Tudtok Pesten valakit, aki csinálna nekem szombati napon (júni 13.-án) egy olajcserét? Olyan kell, aki a számlálót is le tudja nullázni.

Köszi!


Szia, szatakdavid fórumtársadat keresd.

andree Elküldve: 2015-05-12 12:26 Ápolás, tisztítás

Sziasztok, ki milyen anyagotnh használ a külső műanyagok, dìszlécek ajtó és ablak gumik ápolásához. Mit ajánlotok?
Köszi.

andree Elküldve: 2015-04-08 18:39 Legjobb nyári gumik...

Sziasztok,
Ki milyen nyári gumit használ, és mik a tapasztalatok. Ti milyet vennétek?
Köszönöm.

andree Elküldve: 2015-03-20 18:00 Tempomat - utólag?

Onesimos írta: Helló, van egy 320d Sedan 136LE, négyágú kormány. Lehet e bele multikormányt tenni aminek van tempomatja?


Igen, kell egy kormány és egy kábelkészlet.

andree Elküldve: 2015-03-15 08:58 Társalgó

IndiZ4 írta: Szevasztok.

Engedjétek meg, h bemutatkozzak, Indi vagyok, egy Z4-es boldog tulaja. Újonc most jelntkeztem be, nem találtam a bajomra témát a fórumban...Az autóm jelenleg kis nyári előkészület előtt van, de tavaly beadta magát a tetőmotor.
Hajtom egy ideje az útmutatót a tető szétszereléséhez, mindhiába.
Ha valaki tud nekem segíteni az ügyben, akármilyen anyag, vagy ismer egy személyt aki...ne tartsa magában.

Üdv mindenkinek, és előre köszönöm...

I.


Szia, üdv a fórumon. A szétszedésben sajnos nem tudok segíteni, de ha a profilodban megjeleníted a várost akkor biztosan tudunk neked jó szerelőt ajánlani.

andree Elküldve: 2015-03-10 19:39 Motortartó gumibak

breekachu írta: Köszi a tippet, de engem nem a nyikkanás zavar, meg szerintem a többieket sem, hanem az az istentelen rázkódás, meg hang, mikor beindul/leáll a motor.
bmw320d4 írta: A nyikkanás a szíj miatt van. Tegyetek rá gyárit, azon van nyikorgásgátló bevonat.




Mi kicseréltük a szíjakat, Dávid contit tett fel. Továbbá kicseréltük a hidraulikus rezgéscsillapítót is. Az első indítás és leállítás nagyon bíztató volt, viszont addig is tartott. Egyébként ebben a storyban tényleg nem a nyikkanás a gond.

andree Elküldve: 2015-03-10 17:42 Motortartó gumibak

kecsurobi írta:
breekachu írta: Szia! Az enyém is ilyen. Cseréltem már lendkereket, bakokat is. Lendkerék csere után maradt a hang, bak csere után kicsit mérséklődött, de még mindig határozottan hallható. Hidegen halkabb, ha bemelegszik hangosabb.
Ha rájössz mi okozhatja, légyszi majd szólj!
Én kocsim
kundof1 írta: Itt egy video, h az enyém h áll le, leállításkor, bakk baj lehet?

https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be




Udv milyen motortartó bakot raktal bele?


Sziasztok, az enyém is pont ugyanígy áll le. Motortarto és váltótartó csét köveþően is. Én cortecot raktam bele, rhantos szerint az a gyári is. Viszont én lendkerék cserén is túl voltam már. Megtanultam élni vele, de azért érdekelne a megoldás. Hallottam generátorról is hogy vannak akik szabadonfutó szíjtárcsát raktak rá és hasonlók. Summa summárum jó lenne ha valaki biztosan azt tudná mondani hogy na, ezt cseréltesd ki.

andree Elküldve: 2015-03-03 19:24 Motortartó gumibak

kecsurobi írta: üdv
Motortartó bakot akarok cserélni, mert a szerelő azt mondta hogy motórtartó bak miatt remeg a kaszni,mert ha benyomja a kuplungot nincs más hangja.Szerintetek?


Szia, én is kicseréltettem. Sőt a lendkereket is és még mindig magas az alapjárati rezonancia. Szerintem első körben méresd be a porlasztóidat, sajnos neked ahhoz ki kell szerelni de én mindenképpen azzal kezdenék és én is azzal folytatom. Mondom ezt azért mert, a motor rezonancia már alapban sem normális, tompíthatod az új bakokkal de azok sem húzzák majd sokáig. Viszont van egy módja hogy ellenőrizzétek a bakokat, de ezt a szerelőd biztosan tudja. Továbbá vidd el egy kipufogóshoz hogy nem e ér bele a kasztniba, és cseréltesd ki a kipuff tartó gumikat (filléres dolog). Azért ha megvan a megoldás jelezd.
Üdv.

andree Elküldve: 2015-02-22 19:40 Differenciálmû

YELLOW írta:
andree írta:
YELLOW írta:
tbenyo írta:
Nekem is csinálja föleg ha egyesbe teszem, akkor tök mind1egy hogy állo vagy járo motor, mindig koppen/huppan egyet. Kardán vagy diferencia öregedés, megnézetem, de lehet hogy nem költök rá, egy 15 éves autónak elnézek ennyi hibát.


azért ez elég tré hozzá állás, főleg ha a futóműről van szó vagy hajtásról. azért 15, vagy 30 éves egy autó, még nem az a normális működés. hagy ne hozzak párhuzamot ezzel...
mondjuk írta valaki visszább, hogy kicserélt szinte mindent és mégsem szűnt meg. ilyen szempontból lehet felesleges, mert van minimális hangja. egyébként néha túlzónak tartom, hogy minden kis rzdülésre ugranak sokszor. persze off autónál eszükbe nem jutna, de ha BMW, akkor igen


Sziasztok, én kicseréltettem. Sőt a difi és váltó olajat is. Nekem a puffanás megszűnt, viszont azóta van egy morgás 120 környékén. Tehát a lényeg az hogy nem biztos hogy egy alkatrész okozza. A hajtás egy komplex dolog és a kicserélt új alkatrészek felerősíthetik a kopottabb régebbi alkatrészek hibáit. Így most jöhetek a váltó irányába, kardánkereszt, csapágy stb....De abban Yellownak va igaza hogy egy autó bármennyi idős, attól még az ilyen dolgok jobb ha rendben vannak.


remélem azért nem érti félre. de egyébként nagyon sokan vannak így (én is húzok dolgokat, pl süni csere), aztán ugye húzzák-húzzák, végül annyira sz@r lesz, hogy el akarja adni, és akerül fel a hahu-ra 1,2-1,4-be az amúgy 1,8-2-t érő autó. aztán aki meg igényesebb, és véletlen el kéne adnia, akkor meg az ilyenek miatt nem fogja sosem, pedig mondjuk patikát árul.


Ez nem egy nagy javítás, viszont nagyon kellemetlen hangok képződnek, amik az utazási és vezetési komfortot nagyban rontják. Az enyém nem vészes, az is lehet hogy sokan észre sem vennék, viszont jó-tanácsként annyit, hogyha bontott kardánt tesz fel valaki előtte ellenőrzés és centírozás egy hozzá-értő műhelyben. Egy 15 éves autóban elengedhetetlen hogy néha el-el hasaljon valami, de egy kis odafigyeléssel még sokáig jók lesznek.

andree Elküldve: 2015-02-22 19:19 Differenciálmû

YELLOW írta:
tbenyo írta:
Nekem is csinálja föleg ha egyesbe teszem, akkor tök mind1egy hogy állo vagy járo motor, mindig koppen/huppan egyet. Kardán vagy diferencia öregedés, megnézetem, de lehet hogy nem költök rá, egy 15 éves autónak elnézek ennyi hibát.


azért ez elég tré hozzá állás, főleg ha a futóműről van szó vagy hajtásról. azért 15, vagy 30 éves egy autó, még nem az a normális működés. hagy ne hozzak párhuzamot ezzel...
mondjuk írta valaki visszább, hogy kicserélt szinte mindent és mégsem szűnt meg. ilyen szempontból lehet felesleges, mert van minimális hangja. egyébként néha túlzónak tartom, hogy minden kis rzdülésre ugranak sokszor. persze off autónál eszükbe nem jutna, de ha BMW, akkor igen


Sziasztok, én kicseréltettem. Sőt a difi és váltó olajat is. Nekem a puffanás megszűnt, viszont azóta van egy morgás 120 környékén. Tehát a lényeg az hogy nem biztos hogy egy alkatrész okozza. A hajtás egy komplex dolog és a kicserélt új alkatrészek felerősíthetik a kopottabb régebbi alkatrészek hibáit. Így most jöhetek a váltó irányába, kardánkereszt, csapágy stb....De abban Yellownak va igaza hogy egy autó bármennyi idős, attól még az ilyen dolgok jobb ha rendben vannak.

andree Elküldve: 2015-02-15 21:07 E46 TÍPUSHIBÁK

Toretto111 írta: Sziasztok!
Kis segitséget vagy infot szeretnék kérni.Egy e46-os 320d-ről volna szó 150 lovas pár napja elkezdett fehér füst jönni a motortérből de csak azután hogy bemelegszik volt ahol azt olvastam hogy az olaj csepeg rá a forró kipufogora de motor olaj maxon hűtőviz maxon semmi folyás nincs az autó alatt. Tapasztalt már valaki ilyet ennél a tipusnál?



Milyen szaga van? Olaj vagy kipufogófüst?