andree fórum hozzászólásai

andree Elküldve: 2014-10-26 07:20 Dieselrendszer tisztító és védő adalékok

bmw320d4 írta:
andree írta: Sziasztok,
Egy pár gondolat és benyomás a Wepp2030 diesel tisztítóról. Először is mindig OMW Maxmotion üzemanyaggal járok, amennyire lehet vigyázok az adagolóra és a porlasztókra egyaránt. Az üzemanyaghoz öntött adalékokat nem kedvelem, és ezért jutottunk Szotakdavid fórumtársunk ajánlásával a Wepp2030 tisztító kipróbálásához.
Észrevételek: csendesebb, egyenletesebb motorjárás, csökkenő rezonancia, padlógázas füstölés minimálisra csökkent, egyenletesebb teljesítmény minden fordulatszám tartományban.
A fogyasztásra és a hosszabb távú tapasztalatokra még várni kell, de amint tudok beszámolok róla.
A költségek nem eget rengetőek, mindenképpen ajánlom annak aki gondolkozott hogy kipróbálja vagy csak szeretné a rendszerét kicsit karbantartani.


Lassan kipróbálom én is.


andree Elküldve: 2014-10-25 21:49 Dieselrendszer tisztító és védő adalékok

Sziasztok,
Egy pár gondolat és benyomás a Wepp2030 diesel tisztítóról. Először is mindig OMW Maxmotion üzemanyaggal járok, amennyire lehet vigyázok az adagolóra és a porlasztókra egyaránt. Az üzemanyaghoz öntött adalékokat nem kedvelem, és ezért jutottunk Szotakdavid fórumtársunk ajánlásával a Wepp2030 tisztító kipróbálásához.
Észrevételek: csendesebb, egyenletesebb motorjárás, csökkenő rezonancia, padlógázas füstölés minimálisra csökkent, egyenletesebb teljesítmény minden fordulatszám tartományban.
A fogyasztásra és a hosszabb távú tapasztalatokra még várni kell, de amint tudok beszámolok róla.
A költségek nem eget rengetőek, mindenképpen ajánlom annak aki gondolkozott hogy kipróbálja vagy csak szeretné a rendszerét kicsit karbantartani.

andree Elküldve: 2014-10-24 20:16 Társalgó

Sziasztok fórumtársak,
Aki tud kérem szavazzon a kisfiamra egy fotó pályázaton az alábbi linken.
Köszönöm!
https://www.facebook.com/csala...mp;theater

andree Elküldve: 2014-10-20 18:37 Motor-váltó

Pitykoo írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hello!
Nos voltam szervízbe,vadonatúj a kuplungom a kettős tömegű lendkeréknek semmi baja és a difi szilent is jó!Kizárásos alapon a váltóm lesz a bűnös!
Most nem cserélem ki,majd ha tönkre megy,mert csak a huppanás hallatszik,amúgy semmi baja a váltónak!


Nem tudják megjavítani, vagy nem érdemes vele foglalkozni?!



nem biztos, hogy jó helyen voltál a problémáddal


Váltó, miért pont váltó? miért nem kardánkereszt, kardáncsapágy, hardy tárcsa, féltengely, difi, váltóbak? Végig kell nézni mindent. Sok hiba csak megbontva látható.


Amúgy ezt nem én hanem Ocsi0621 írta csak nekem nem sikerült jól megszüntetni a piramist, de remélem látni fogja ő is...


Szerintem sanszosabb a kardánkereszt. Viszont ezt a helyén nehéz megmondani. Szerintem még mielőtt a kocsit kicseréled tényleg vidd el egy olyan szerelőhöz aki jártas a típusban. Viszont ha kardánt cserélsz és bontottat veszel akkor azt felszerelés előtt nézesd meg és egy centírozás is ajánlott. Tapasztalat!

andree Elküldve: 2014-10-20 18:32 kormánymû

Pitykoo írta:
Pitykoo írta:

Hali!
A jó múltkorában alánéztem a kocsinak és megnéztem egy két dolgot!
Sajnos eléggé szar úton járok vele és hát meg is van az eredménye, na mindegy....
Amit viszont észrevettem az az, hogy amit a képen be is jelöltem a kormányművön az a rúd ami csatlakozik a kormányoszlophoz(ha jól tudom az a neve) az lötyög a helyén és már menet közben ill. a kormány tekerésekor is hangja van!
Fel lehet e újítani azt ill. ha kiszedem a kormányművet én meg tudom csinálni!?
Mit kell ott cserélni, hogy jó legyen?!
Vagy hagyjam és inkább vegyek bontottat?
Előre is köszi!



Valaki valami tipp, ötlet?!


Szia,

Szerintem inkább a fogaslécet érzed. Mivel a te kocsid FL-es, így a felújítás elég kétséges.
Keresd őket: http://teamtwork.hu/feltengely-futomuszerviz
Saját és mások ajánlásával.
Esetleg még azt nézd meg hogy ha beülsz és a kormányt megmozgatod függőlegesen le-fel és kottyan akkor kormánymű csere-felújítás.
Remélem tudtam segíteni.
Ja és a felújítás 60-90e.

andree Elküldve: 2014-10-18 13:28 Futómû és hibái

Pitykoo írta:
andree írta:
Pitykoo írta: Hali!
Az első lengőkarban mennyire nehéz vagy bonyolult kicserélni a gömbfejeket?!
Valaki csinált már ilyet, hogy hogy kell?!
Elég a régit kiütni az ujjat meg betenni vagy ezt is présgéppel kell csinálni?!
Előre is köszönöm!


Szia,
Hivatalosan csak a MeyleHD lengőkar kialakítása alkalmas a gömbfejek cseréjére. Ebben az esetben van egy speciális szerszám a préseléshez (találsz róla videót). A gyári Lemförder lengőkarban - nekem is így csinálták - először esztergával megmarják a régi gömbfejet, amíg ki nem lehet venni, aztán bepréselik az újat. A tartósságáról és a megbízhatóságáról megoszlanak a vélemények, én kíváncsi voltam és már több mint egy éve rendben van. Szerintem ha gyárid van semmiképpen ne kezdj neki, de a Meyle esetében sem javaslom.
Szerintem keresd JLaci74 fórumtársad, nekem 23.000 volt a felújítás Érden, úgy hogy a kiszerelést is fizettem. Szerintem Lacitól nem sokkal többért profin felújított lengőkarokat kapsz.

Üdv.


Köszönöm az infókat! Azt hittem, hogy majd kicserélem úgy min más kocsiknál lehet és mehetek is, de ez így ..... elgondolkodtató.
Még annyira nem néztem utána, hogy felújítottat mennyiért adnak, de az új az igen drága, annyi pénzt nem ér....
Érd az messze van sajna, de majd utána járok itt hátha van aki megcsinálja...
Úgy látom ezen a kocsin semmi se olyan egyszerű...
Ammm...és azt honnan tudom meg, hogy MeyleHD vagy gyári?!


A gyárin rajta van a lemförder embléma. Írj Lacinak privátot, szerintem ha kettőt rendelsz kedvezményes a futár.

andree Elküldve: 2014-10-18 13:19 Futómû és hibái

YELLOW írta:
tibee01 írta:
andree írta:
Pitykoo írta: Hali!
Az első lengőkarban mennyire nehéz vagy bonyolult kicserélni a gömbfejeket?!
Valaki csinált már ilyet, hogy hogy kell?!
Elég a régit kiütni az ujjat meg betenni vagy ezt is présgéppel kell csinálni?!
Előre is köszönöm!


Szia,
Hivatalosan csak a MeyleHD lengőkar kialakítása alkalmas a gömbfejek cseréjére. Ebben az esetben van egy speciális szerszám a préseléshez (találsz róla videót). A gyári Lemförder lengőkarban - nekem is így csinálták - először esztergával megmarják a régi gömbfejet, amíg ki nem lehet venni, aztán bepréselik az újat. A tartósságáról és a megbízhatóságáról megoszlanak a vélemények, én kíváncsi voltam és már több mint egy éve rendben van. Szerintem ha gyárid van semmiképpen ne kezdj neki, de a Meyle esetében sem javaslom.
Szerintem keresd JLaci74 fórumtársad, nekem 23.000 volt a felújítás Érden, úgy hogy a kiszerelést is fizettem. Szerintem Lacitól nem sokkal többért profin felújított lengőkarokat kapsz.

Üdv.


Köszönöm mindenkinek a választ!
Jól értem, hogy préselve van minden lengőkarba a gömbfej? Nem "házilag" csinálnám, esztergáltatok kinyomót meg üléket alá, és rendesen hidraulikus préssel préselném ki illetve be. Esztergával, hogy marják meg a régi gömbfejet? Ez a rész viszont nem világos. Meg van peremezve préselés után a gyári, és a peremezést marják le róla kiférjen lefelé? Ha ki van szedve a gyári gömbfej alkalmas a Meyle HD fogadására, vagy vagy más átmérőt illetve vállat kell rá marni?


meyle HD-nél cserélhető préselésel, illetve az összkerekes típusoonál a gyári is, ahol vasbú van a lengőkar. viszont bármilyen alu lengőkarből tudnak csinálni Meyle HD megoldást, igaz az utólagos. mert ezeknél vulkanizálva van rá a táma ha jól emlékszem. vannak cégek, akik ugyanúgy rávulkanizálnak, vagy akik átalakítják Meyle HD rendszerűre. ezután már préselhető.


Talán a meyle esetében van egy acél persely amibe bepréseled a gömbfejet (nem biztos), de a gyárinál ilyen nincs. Ez talán azért fontos mert ha nem központosan préselik - nem megfelelő a szerszám - akkor könnyen tönkre lehet tenni a lengőkart. A meyléhez van gyári eszköz.
https://www.youtube.com/watch?v=gWJlctbffrw

andree Elküldve: 2014-10-18 09:21 Futómû és hibái

tibee01 írta: Sziasztok!
Sajnos talpas gömbfejeket kell cserélnem. A meyle HD alkatrészeket javasolták nekem, és találtam külön gömbfejet. Ezekszerint minden E46 lengőkarból ki lehet préselni a talpasgömfejet? Nem olyan jó a szilent sem, ahhoz is láttam Meyle Hd csak szilentet, öntvény nélkül, illetve a kis gömbfejet is! Ezeket mind ki lehet préselni?

Előre is köszi!


Tudsz cseréltetni csak gömbfejeket és szilenteket, viszont csak akkor ha jelenleg is MeyleHD van a kocsid alatt.

andree Elküldve: 2014-10-18 09:19 Futómû és hibái

Pitykoo írta: Hali!
Az első lengőkarban mennyire nehéz vagy bonyolult kicserélni a gömbfejeket?!
Valaki csinált már ilyet, hogy hogy kell?!
Elég a régit kiütni az ujjat meg betenni vagy ezt is présgéppel kell csinálni?!
Előre is köszönöm!


Szia,
Hivatalosan csak a MeyleHD lengőkar kialakítása alkalmas a gömbfejek cseréjére. Ebben az esetben van egy speciális szerszám a préseléshez (találsz róla videót). A gyári Lemförder lengőkarban - nekem is így csinálták - először esztergával megmarják a régi gömbfejet, amíg ki nem lehet venni, aztán bepréselik az újat. A tartósságáról és a megbízhatóságáról megoszlanak a vélemények, én kíváncsi voltam és már több mint egy éve rendben van. Szerintem ha gyárid van semmiképpen ne kezdj neki, de a Meyle esetében sem javaslom.
Szerintem keresd JLaci74 fórumtársad, nekem 23.000 volt a felújítás Érden, úgy hogy a kiszerelést is fizettem. Szerintem Lacitól nem sokkal többért profin felújított lengőkarokat kapsz.

Üdv.

andree Elküldve: 2014-10-13 21:08 Porlasztó

szotakdavid írta:
andree írta: Sziasztok,
Tudja esetleg valaki hogy a jeladós porlasztó hiba esetén milyen jelenségek észlelhetőek, vagy milyeneknek kellene jelentkezni? Egyáltalán milyen funkciót lát el? Van egy hibakódom egy ideje (05-needle motion sensor), tű mozgásérzékelő néven emlegetik és a jeladós porlasztó hibát jelenti (külföldi fórumok alapján). Nem érzékelek semmi porlasztóra utaló hibát, viszont van egy alapjárati rezonanciám ami nem állandó. Van amikor semmit nem lehet érezni van amikor a váltókaron is látszik. Na most arra gyanakszok hogy a jeladós kábele vacakolhat és ez okozza a hibát. Csati a helyén és a kábelen sem látszik semmi.
Mit gondoltok?

Köszönöm!


Üdv.


Mikor alapjáratra vissza áll a motor akkor érzel rezonanciát?


Igen.

andree Elküldve: 2014-10-13 19:12 Porlasztó

Sziasztok,
Tudja esetleg valaki hogy a jeladós porlasztó hiba esetén milyen jelenségek észlelhetőek, vagy milyeneknek kellene jelentkezni? Egyáltalán milyen funkciót lát el? Van egy hibakódom egy ideje (05-needle motion sensor), tű mozgásérzékelő néven emlegetik és a jeladós porlasztó hibát jelenti (külföldi fórumok alapján). Nem érzékelek semmi porlasztóra utaló hibát, viszont van egy alapjárati rezonanciám ami nem állandó. Van amikor semmit nem lehet érezni van amikor a váltókaron is látszik. Na most arra gyanakszok hogy a jeladós kábele vacakolhat és ez okozza a hibát. Csati a helyén és a kábelen sem látszik semmi.
Mit gondoltok?

Köszönöm!


Üdv.

andree Elküldve: 2014-10-09 21:28 Kippuffógó rezgéscsillapító?

negativ0001 írta:
leroyclub írta: Hello!
Nekem tegnap cserélték ki ezt a rezgéscsillapítót a kipufogóklinika pesti műhelyében. 23ezer forintot fizettem és kb 1 óra volt. Elsődlegesen azért akartam mert kipufogó szag van az utastérben de csak akkor jön elő ha a tetőablakkal huzatot csinálok. A szag a csomagtartóbol jőn ez biztos mert ott rohadtul érezni. Hiába cseréltek rezgőcsövet ugyanúgy kipufogó szag van hátul. Mitől lehet? Van ötletetek?


Nekem a regi automon volt ez a problema es azzzal ododott meg, hogy a kipuffogoveget hosszabb csorre csereltem, de lehet a szag ha meg valahol mashol is ereszt a rendszer.






Heló, várj még besötétedik, fogj egy jó erős kék fényű ledes elemlámpát, ültess valakit a volán mögé hogy nyomja a gázt és ha kifúj így jó eséllyel megtalálod.
Üdv!

andree Elküldve: 2014-08-31 21:42 Társalgó

Prof írta:
andree írta:
anubisz írta:
andree írta:
Prof írta:
Zoli200 írta:
feco7939 írta:
Bero írta: Sziasztok! Tegyük fel,elméleti szinten,hogy megbüntetik az embert Pesten a közterület felügyelők jogosan,mert engedély nélkül ment be egy utcába és parkolt,akkor a csekk kifizetésén kívül milyen más opció van,hogy az ember ne fizesse ki a 30.000Ft-ot? Az illető autója,ha eladó és hirdeti is akkor ezen a vonalon el lehet indulni? Teszem fel kipróbálta egy érdeklődő az autót és ez le van papírozva és tanúkkal hitelesítve? Ez segíthet az illetőn? Aki tud segítsen! Köszönöm szépen!


Szerintem akkor azzal az érdeklődővel akivel le van papírozva azzal fizettetik ki a büntetést.


Erre mondhatják azt is hogy verje le a tulaj rajta,ők azt látják kinek a nevén van a kocsi,így az ő nevére megy a csekk is,szerintem.



Ebben az esetben él az objektív felelősség elve, tehát az üzemben tartó fizet. Persze - gondolom - jogi úton behajtható azon aki a szabálysértést elkövette, de azt már bizonyítani is tudni kell.
Viszont egy érdekes dolog ami témába vág. A benzinkúton tankolás nélkül elhajtó sofőrök esete. Hangsúlyozom nem tippet akarok adni, de ott az objektív felelősség nem játszik, tehát ha meg is fogják az elkövetőt viszont az arca nem beazonosítható (baseball sapka, szakáll, kapucni, stb.....) akkor 50e-ig mondhatja hogy közeli hozzá tartozó és nem kívánja megnevezni. Ez azért nem egyszerű.






Mert az már bűncselekmény. Nem mindegy, hogy valamiért csak 20 ezret kaphatsz, vagy 10 évet.


Ez a lényeg, 50 ezerig csak szabály sértés!!! A statisztika javító jogszabály változtatások, tudod az az ügy amit nem kell megoldani általában sikeres.


Mielőtt itt összevissza irkálsz, érdemes lenne tisztázni hogy a büntetés az

- Közigazgatási bírság vagy - szabálysértési bírságról van szó. Ugyanis a két eljárás között vannak elég jelentős jogorvoslati eltérések.



Kijavíthatsz, és tudod mit igazad is van közigazgatási bírság.
De ne sértegess mert nem adtam rá okot.
Köszönöm!

andree Elküldve: 2014-08-31 20:53 Társalgó

anubisz írta:
andree írta:
Prof írta:
Zoli200 írta:
feco7939 írta:
Bero írta: Sziasztok! Tegyük fel,elméleti szinten,hogy megbüntetik az embert Pesten a közterület felügyelők jogosan,mert engedély nélkül ment be egy utcába és parkolt,akkor a csekk kifizetésén kívül milyen más opció van,hogy az ember ne fizesse ki a 30.000Ft-ot? Az illető autója,ha eladó és hirdeti is akkor ezen a vonalon el lehet indulni? Teszem fel kipróbálta egy érdeklődő az autót és ez le van papírozva és tanúkkal hitelesítve? Ez segíthet az illetőn? Aki tud segítsen! Köszönöm szépen!


Szerintem akkor azzal az érdeklődővel akivel le van papírozva azzal fizettetik ki a büntetést.


Erre mondhatják azt is hogy verje le a tulaj rajta,ők azt látják kinek a nevén van a kocsi,így az ő nevére megy a csekk is,szerintem.



Ebben az esetben él az objektív felelősség elve, tehát az üzemben tartó fizet. Persze - gondolom - jogi úton behajtható azon aki a szabálysértést elkövette, de azt már bizonyítani is tudni kell.
Viszont egy érdekes dolog ami témába vág. A benzinkúton tankolás nélkül elhajtó sofőrök esete. Hangsúlyozom nem tippet akarok adni, de ott az objektív felelősség nem játszik, tehát ha meg is fogják az elkövetőt viszont az arca nem beazonosítható (baseball sapka, szakáll, kapucni, stb.....) akkor 50e-ig mondhatja hogy közeli hozzá tartozó és nem kívánja megnevezni. Ez azért nem egyszerű.






Mert az már bűncselekmény. Nem mindegy, hogy valamiért csak 20 ezret kaphatsz, vagy 10 évet.


Ez a lényeg, 50 ezerig csak szabály sértés!!! A statisztika javító jogszabály változtatások, tudod az az ügy amit nem kell megoldani általában sikeres.

andree Elküldve: 2014-08-31 18:59 Társalgó

Prof írta:
Zoli200 írta:
feco7939 írta:
Bero írta: Sziasztok! Tegyük fel,elméleti szinten,hogy megbüntetik az embert Pesten a közterület felügyelők jogosan,mert engedély nélkül ment be egy utcába és parkolt,akkor a csekk kifizetésén kívül milyen más opció van,hogy az ember ne fizesse ki a 30.000Ft-ot? Az illető autója,ha eladó és hirdeti is akkor ezen a vonalon el lehet indulni? Teszem fel kipróbálta egy érdeklődő az autót és ez le van papírozva és tanúkkal hitelesítve? Ez segíthet az illetőn? Aki tud segítsen! Köszönöm szépen!


Szerintem akkor azzal az érdeklődővel akivel le van papírozva azzal fizettetik ki a büntetést.


Erre mondhatják azt is hogy verje le a tulaj rajta,ők azt látják kinek a nevén van a kocsi,így az ő nevére megy a csekk is,szerintem.



Ebben az esetben él az objektív felelősség elve, tehát az üzemben tartó fizet. Persze - gondolom - jogi úton behajtható azon aki a szabálysértést elkövette, de azt már bizonyítani is tudni kell.
Viszont egy érdekes dolog ami témába vág. A benzinkúton tankolás nélkül elhajtó sofőrök esete. Hangsúlyozom nem tippet akarok adni, de ott az objektív felelősség nem játszik, tehát ha meg is fogják az elkövetőt viszont az arca nem beazonosítható (baseball sapka, szakáll, kapucni, stb.....) akkor 50e-ig mondhatja hogy közeli hozzá tartozó és nem kívánja megnevezni. Ez azért nem egyszerű.