b_imi fórum hozzászólásai

b_imi Elküldve: 2015-05-16 19:01 alufelni

banditosz001 írta:
Nem rossz..nem rossz még tetszik is, de úgy igazán nem fog meg bár lehet élőben meg tetszene,a környékünkön még sose láttam ilyen felnivel e46-ot. Látom azért te is lecserélted gratula jó lett az új felni



Eladtam mert az E89 felnije jobban tetszett.
Alpinanak van hasonló felnije, csak ott 4 részből áll a küllő.
Ilyen volt lefényezve.

b_imi Elküldve: 2015-05-16 16:30 alufelni

banditosz001 írta: Sziasztok!
Felnivásárlás előtt állok, és jelenleg két alternatíva lenne:
1. http://www.jofogas.hu/fejer/bm...717838.htm

ez nagyon teszik csak nem tudom... érdekes a dolog mert a tulaj állítja hogy e46 alá való meg hogy gyári, és a képek alapján tényleg jól néz ki, de utánanéztem és elvileg ez a felni csak 5-ösre készült és csak 18-as méretben. Ebben lenne jó ha valaki tényleg meg tudná mondani hogy tévedtem-e.

2.
http://www.jofogas.hu/hajdu_bi...htm?last=1

Ez tudom hogy jó lenne rá, csak hezitálok mert hát nem tudom hogy nézne ki a kocsi alatt...a képek amiket találtam(elég kevés volt) nrm voltak túl meggyőzőek..

Illetve van még egy 3. opció is:
http://www.jofogas.hu/szabolcs...214162.htm

de ez meg nem tudom hogy beférne-e normálisan alá meg hogy hogy bírná az itteni utakat ezzel a kerékkel,bár szép lenne nagyon

Véleményekre lennék kíváncsi!
Köszi!



Én a második verzióval vettem az autót.

b_imi Elküldve: 2015-05-13 20:51 Ápolás, tisztítás

hil írta:
b_imi írta:
hil írta:
Szia!
Kifejtenéd, hogy konkrétan mi a baj a szilikon olajjal (tuti nem BMW specifikus)? Én használtam azt a super BMW gumi ápolót, nahát semmit sem ért (biztos bennem a hiba, de tényleg így volt) Most fénymásoló (Canon CLC sorozat) fixálóba való szilikon olajat használok úgy 5 éve és igen nagyon elégedett vagyok vele, nem ment szét a gumi, nem repedezik, nem nyúlós, nem mállik, stb.
hil


Nem vált be. Kiábrándító recsegő hangja volt az ajtóknak. Volt, aki az ajtóüveget mondta oknak, de nem. A kédergumi csinálta és a gyári ápolószer megszüntette végleg. Ennyi.

Amúgy részemről a téma lezárva.

Szia Imi!
Bocsánat, hogy mertem kérdezni, ne haragudj, hogy zavartalak, csak szerettem volna tudni a tényeket, merthogy ez egy Fórum.

hil



Semmi gond, nem zavartál és a tényeket is közöltem. Ennél többet nem tudok írni erről. Sőt már bánom, hogy egyáltalán írtam. Nem kellett volna.

b_imi Elküldve: 2015-05-13 19:48 Ápolás, tisztítás

hil írta:
Szia!
Kifejtenéd, hogy konkrétan mi a baj a szilikon olajjal (tuti nem BMW specifikus)? Én használtam azt a super BMW gumi ápolót, nahát semmit sem ért (biztos bennem a hiba, de tényleg így volt) Most fénymásoló (Canon CLC sorozat) fixálóba való szilikon olajat használok úgy 5 éve és igen nagyon elégedett vagyok vele, nem ment szét a gumi, nem repedezik, nem nyúlós, nem mállik, stb.
hil


Nem vált be. Kiábrándító recsegő hangja volt az ajtóknak. Volt, aki az ajtóüveget mondta oknak, de nem. A kédergumi csinálta és a gyári ápolószer megszüntette végleg. Ennyi.

Amúgy részemről a téma lezárva.

b_imi Elküldve: 2015-05-13 15:54 Ápolás, tisztítás

elgeri írta:
Sziasztok

Én félúton elveszettem a fonalat, és csak most csatlakozok vissza

Rákerestem a BMW gumiápolókra, de elvesztem. Kismillió van: külső, belső, ajtó, szilikonitlanító...
Tapasztalatod alapján tudnál egy konkrét LINK-et küldeni, hogy melyiket javaslod ajtó (csomagtartó, motorháztető,...) keretek gumijaira?

Köszönöm!


Ez a gyári gumiápoló szer.

b_imi Elküldve: 2015-05-12 21:42 Ápolás, tisztítás

Hektor írta:
b_imi írta:
Hektor írta:
b_imi írta:
Hektor írta:
Ez érdekes, mert az általam használt szilikonzsír, egyik jellemzője kifejezetten a gumiápolás.Senkinek nem mondtam, hogy fújkálja össze sprayvel.. és azt sem írtam hogy szilikonzsírral ápolja. Én azt írtam hogy én azzal ápolom és legföljebb majd rájövök.
Legföljebb becsaptak engem is :
http://www.kert-to.hu/componen...gory_id=33



A tapasztalatok alapján egy termék van, ami megbízhatóan végzi a dolgát: a BMW gumiápoló.

Lehet, a Te autódhoz máshol gyártották a kédergumikat


Igen, az enyémhez akkor valószínűleg máshol gyártották. Nekem nincs BMW gumiápolóm, szégyenlem is magam. Ha valaki esetleg az én általam végzett szilikonzsírozás miatt szintén arra adta volna a fejét kérem NE TEGYE ! Csak a BMW gumiápolót használjátok. Ez az egy termék van ami megbízható.


Egy kis iróniát érzek az írásodban.
Ha megkérdezhetem, mióta vagy E46 tulaj?


Ó nyugodtan megkérdezheted, 2 HÓNAPJA. De ezt el is olvashattad az előbb, de nyugodtan kérdezd csak. Viszont előtte is volt autóm, nem lóháton jártam. Persze ott más gumik vannak, nem BMW gumik. De mesélj csak még pl a BMW szivacs jótékony hatásáról, vagy az eredeti BMW szarvasbőr puhaságáról, melyet az eredeti BMW tápon nevelkedett BMW szarvasok bőréből nyernek... no jól van több energiám nekem erre most nincs

Ja és előtte Mercedesem volt, de ott nem az eredeti Mercedes gumiápolóval kentem a gumit


Akkor még kezdő vagy. Nem baj. Ja, hogy Mercid volt előtte... akkor más a helyzet.
Tudod minden autónak megvannak a sajátosságai, így a BMW-nek is. De nyugodtan kenegesd vele. Aztán ha majd elkezd idegesítően recsegni, akkor már naponta fogod kenni. Jó szórakozást!

b_imi Elküldve: 2015-05-12 20:50 Ápolás, tisztítás

Hektor írta:
b_imi írta:
Hektor írta:
Ez érdekes, mert az általam használt szilikonzsír, egyik jellemzője kifejezetten a gumiápolás.Senkinek nem mondtam, hogy fújkálja össze sprayvel.. és azt sem írtam hogy szilikonzsírral ápolja. Én azt írtam hogy én azzal ápolom és legföljebb majd rájövök.
Legföljebb becsaptak engem is :
http://www.kert-to.hu/componen...gory_id=33



A tapasztalatok alapján egy termék van, ami megbízhatóan végzi a dolgát: a BMW gumiápoló.

Lehet, a Te autódhoz máshol gyártották a kédergumikat


Igen, az enyémhez akkor valószínűleg máshol gyártották. Nekem nincs BMW gumiápolóm, szégyenlem is magam. Ha valaki esetleg az én általam végzett szilikonzsírozás miatt szintén arra adta volna a fejét kérem NE TEGYE ! Csak a BMW gumiápolót használjátok. Ez az egy termék van ami megbízható.


Egy kis iróniát érzek az írásodban.
Ha megkérdezhetem, mióta vagy E46 tulaj?

b_imi Elküldve: 2015-05-12 20:27 Ápolás, tisztítás

Hektor írta:
Ez érdekes, mert az általam használt szilikonzsír, egyik jellemzője kifejezetten a gumiápolás.Senkinek nem mondtam, hogy fújkálja össze sprayvel.. és azt sem írtam hogy szilikonzsírral ápolja. Én azt írtam hogy én azzal ápolom és legföljebb majd rájövök.
Legföljebb becsaptak engem is :
http://www.kert-to.hu/componen...gory_id=33



A tapasztalatok alapján egy termék van, ami megbízhatóan végzi a dolgát: a BMW gumiápoló.

Lehet, a Te autódhoz máshol gyártották a kédergumikat

b_imi Elküldve: 2015-05-12 20:07 Ápolás, tisztítás

Hektor írta:
elgeri írta:
Hektor írta:
elgeri írta:
andree írta: Sziasztok, ki milyen anyagotnh használ a külső műanyagok, dìszlécek ajtó és ablak gumik ápolásához. Mit ajánlotok?
Köszi.


Hello

Én az ajtó, ablak gumikra szilikonsprayt szoktam fújni (majd gyorsan egy ronggyal áttörölni) konzerválás céljából. (http://www.lacsiboltja.hu/uploadedimages/9470.jpg)
De még nem tudom, hogy igazából jót / rosszat teszek-e?!

Plusz gondolom ezt pár havonta kellene csinálni, de lustaság végett eddig évente esett csak meg


Én szilikonzsírt. Vékonyan felviszem és egyenletesen átdörzsölöm.
TiriszilA pl kifejezetten ajánlott gumitömítések ápolására is.


Ez de jó ötlet!
A spray-vel az a bajom, hogy akárhogy ügyeskedem, máshova is megy, és foltot hagyhat
Milyen időközönként foglalkozol vele?


Nem tudok válaszolni, mert kb két hónapja van meg az autó Én is olvastam róla, akkor világosodtam meg, hogy nekem van is. Már a felvitelkor láttam, hogy jó. Szerintem látszani fog, ha már a szilikonzsír kezd eltűnni, mert most szép fekete lett tőle a szigetelés.


A szilikon a halála a gumitömítéseknek a BMW-nél! Ráadásul leszedni se egyszerű. Majd ha elkezdenek recsegni az ajtók rájöttök

b_imi Elküldve: 2015-04-14 23:51 Autóvásárlás

lantika írta:
minimal írta:
indianejones írta:
lantika írta:
minimal írta:
indianejones írta:
elgeri írta:
blueman írta: Ha ráköltöttél 400 ezer magyar forintot akkor az lehet jó is és rossz is, a kérdés hány kilómétert tettél meg? Én általában úgy kalkulálok, hogy a kopóalkatrészeken kivüli költéseket összeadom majd a kijött összeget elosztom a megtett kilóméterekkel, ezután a kijött összegeget felszorzom százzal, megkapom hány forint megy el 100 kilóméteren az autóra, ezután elosztom egy liter üzemanyag árával, ha az átlagfogyasztásomat a ez az üzembentartási költség 1 literrel dobja meg, akkor még mindig olcsóbban fenntartható a bmw e46 320D mint egy elpusztithatatlan w124-es amely bekajál 8 litert, cserében nem megy, büdös, zajos, nem tudsz vele előzni etc etc... én péládom eszik az autó 6 litert, van bő tartalékom, száz kilóméterenként két liternyi üzemanyagom van plusszban szervizre.
Persze ne hasonlitsuk össze a suzuki swifttel

remélem tudtam segiteni, kiszamolo 4eva.


Tetszik ez a logika!


Azonos logika mentén gondolkodom a fenntarthatóság terén.
Ugyanakkor a benzinesekben kevesebb kilométert látni azonos árakon és a kezdeti km kopás sem egy elhanyagolható. De a fenti miatt még diseleket nézek.

Sajnos nem könnyitik meg a dolgom a németek sem. Ahogy látom a mobile.de-n össze-vissza ugrálnak az árak 1-3000 euro közötti szorásban még önmagban 150L 320D amotorúak között is. Van hogy a 350ekm-es többe kerül mit a 170eKm-es. Csak privátokat nézek. De sok telefonszámról kiderül, hogy a "privát" valóságban egy-egy dealert rejt. Szóval csalóka a német piac is.




Miből gondolod, hogy a priváttól jobbat veszel mint egy kereskedőtöl akinél ott hagyta a privát az autót mert átült egy újabba?!
Vagy nem lehet, hogy a német privát nem akarja a román és a magyar kupecokat a portáján látni ezért berakta bizóba?

Ahogy létezik romokat áruló kereskedő úgy létezik olyan privát is aki évekig elhanyagolja az autóját...hiába német bácsikáról beszélünk ő sem full leszervizelve fogja eladni az autóját...

A dealer csak alkalmozkodik az ilyen észjáráshoz, akik "csak" priváttól vesznek mert az jó és azon nem keres senki ezért ha ügyes rásem fogsz jönni hogy ő dealer vagy mire rájössz márt kint vagy az autó mellett.



Ha privättol akarsz akkor itt. Egyebkent mindkettö köteles garanciät adni,de a kereskedö megesz,eselytelen vagy vele szemben,ha a garit kell reklamälni. Az ärak azert ugrälnak,mert Bayernland es Baden-Würtenberg olcsobb. Eszakabbra sok a lengyel metögazdasägi idenymunkäs,ezert elviszik az autokat,illetve felnyomjäk azt. En is neztem anno autokat,es Stuttgartban 1500 €-val olcsobb volt mint itt Bremäban. Konkret väsärläsnäl ha kell tudok segiteni.


Lantika: Köszi a tippeket. Ez elég hasznos volt nekem. Minden plusz infonak és
tippnek nagyon örülök. Elég nehéz feladat a best buy megtalálása a céljaimra.
Az már látszik, hogy akad majd jó pár darab 6000-7000 euro ért. A megfelelő
kiválasztása a nehezebb feladat, 160-190e km környékén. Főleg hogy szűkösek
a technikai lehetőségeim.

minimal: Azért kerülöm a dealereket, mert már elég sok ott is a bűvészkedő pár éves multú dealer és egy mukával rendelkező németnek nem éri meg tekergetni egy ilyen kategóriájú autot. Ha nagy és régi leinfoirmálható kereskedő, akinek vissza adták a kocsit, azzal persze nem lenne baj,de nem nagyon van lehetőségem a kereskedők múltját is végigszűrni. A megoldás a "bűvészkdedő" kereskedők kiszűrése lenne, ami elkezdett ott is elharapózni. Szóval egy német állampolgár eleget keres ahoz, hogy 1000 euroért ne akarjon nagyon átvágni az órával és életszerűen cserélje csak a kocsit újabbra/jobbra, ezért szűrök rájuk.





Lantika: - Ha kiviszed a kocsit az országból sem a kereskedő sem a privát nem ad garanciát. Nyugodtan vissza mehetsz reklamálni.

indianejones: - Szerintem rossz oldalról közelíted meg ezt a dolgot és mindig ilyenkor lehet jól befürödni. Ha a büvészkedést akarod elkerülni, akkor felhívod a hírdetőt elkéred a VIN-t majd itthon leinformálod és ha minden stimmel akkor máris elgondolkodhatsz a vásárláson.
Amióta van digitálisszervizkönyv kitudod szűrni a bűvészkedőket... Ami tetszik hívd fel, kérd el az alvázszám utolsó 7 karakterét, informáld le.

A németeknél ritka már a bűvészkedő... amiről te beszélsz az magyaroszág és ráadásul itt az emberek a saját nevük alatt tekerik az órát mert az sem érdekli őket.

Ha ennyire félsz hogy mit veszel mindenképpen alvázszám alapján kell utána nézned az autók után, és itt most lényegtelen hogy 10 éve árul valaki autót vagy fél éve ha rendeset árul és nem akar becsapni. Ne az érzéseid alapján vásárolj elsősorban.


Hät igen,de en itt elek,szoval nem viszem ki a kocsit az orszägbol.
illetve:
"Az uniós jog értelmében a termékek minőségének és teljesítményének kielégítőnek kell lennie. A kereskedőnek abban az esetben is az adásvételi szerződésben foglaltaknak megfelelően kell leszállítania az árut, ha használt terméket értékesít. A terméknek meg kell felelnie a kereskedő által adott leírásnak, és alkalmasnak kell lennie arra, hogy a vevő arra a célra használja, amelyre megvásárolta. További feltétel, hogy a termék megfeleljen a szerződéskötéskor Ön által elfogadott feltételeknek.



A kereskedő nem felelős azokért a hibákért, melyekről Ön tudott az adásvétel idején, illetve amelyek a természetes elhasználódás következtében lépnek fel.



Ha azonban az autónak komoly műszaki hibája volt a vétel idején, és Önnek erről nem volt tudomása, akkor Ön jogosult arra, hogy jogorvoslatban részesüljön.

Az európai uniós jog értelmében Ön két éven át érvényt szerezhet szavatossági jogának, ha kiderül, hogy a termék hibás vagy nem úgy néz ki, illetve nem úgy működik, ahogy azt megvételre kínálták. A szavatossági idő használt gépjármű esetében egy évre csökkenthető. Erről a vevőt a vásárlás idején tájékoztatni kell.



Ha az autó a használatbavételt követő első hat hónapban hibásodik meg, az uniós szabályok értelmében úgy kell tekinteni, hogy a jármű már átvételkor hibás volt, ám a hiba csak később jelentkezett."


Jó állapotú használt autót bárhol lehet venni, mert nem ország, hanem tulaj függő a dolog. Megtalálni viszont kihívás és szerencse!

b_imi Elküldve: 2015-04-13 14:10 Autóvásárlás

Rorybreaker írta:
b_imi írta:
Rorybreaker írta:

Teljesen világos, hogy kell rákölteni... na de ennyit??? már 400 nál tartok és tényleg jó állapotú autót vettem. Nekem ennyi elég volt a BMW ből. De lehet ez csak az én bajom, mert sajnálom rá a pénzt. Csak már rég túlléptem a lélektani határokat és az autó nem lesz fiatalabb...


Erre szokták mondani: vedd meg, de legyen legalább fél milla a zsebedben, mert a prémium ilyen.
Neked nem jött be, de az E46 ettől még jó. A használt vétel ráadásul lutri. A tiéd törött volt, szétmálló tömítésekkel, utángyártott lengőkar, kopott kuplung, stb.
Ki tudja, hol szervizelték, szervizelték-e egyáltalán? Lehet átb@sztak? Lehet... Hallani ilyeneket, nem is keveset.


Persze, teljesen igazad van, de én ezek után nem kérek a prémiumból, maximum újonnan


Az új se lesz olcsóbb... (értékvesztés, szerviz)

b_imi Elküldve: 2015-04-13 13:54 Autóvásárlás

Rorybreaker írta:

Teljesen világos, hogy kell rákölteni... na de ennyit??? már 400 nál tartok és tényleg jó állapotú autót vettem. Nekem ennyi elég volt a BMW ből. De lehet ez csak az én bajom, mert sajnálom rá a pénzt. Csak már rég túlléptem a lélektani határokat és az autó nem lesz fiatalabb...


Erre szokták mondani: vedd meg, de legyen legalább fél milla a zsebedben, mert a prémium ilyen.
Neked nem jött be, de az E46 ettől még jó. A használt vétel ráadásul lutri. A tiéd törött volt, szétmálló tömítésekkel, utángyártott lengőkar, kopott kuplung, stb.
Ki tudja, hol szervizelték, szervizelték-e egyáltalán? Lehet átb@sztak? Lehet... Hallani ilyeneket, nem is keveset.

b_imi Elküldve: 2015-04-08 20:36 Legjobb nyári gumik...

gfeco írta:
andree írta: Sziasztok,
Ki milyen nyári gumit használ, és mik a tapasztalatok. Ti milyet vennétek?
Köszönöm.


Nekem pirelli p7 cinturatto van 225/45 R17
Nem tudok rosszat irni, mintha odabetonozták volna az uthoz.Esőben kanyarban nagyon ott van.
Előtte michelin pilot sport volt.Na az brutál.





Nekem Michelin Pilot Sport3 van már 4 éve.

b_imi Elküldve: 2015-04-08 15:39 Motorolaj

Rorybreaker írta:
laleeboy írta:
herrderek írta: Üdv!
Mostanában a kocsim elég sok olajat eszik! 320i M54B22 motorról van szó! A kocsiban 280000 km van! Megnéztük szerelővel a motor jó állapotban van, nem folyik sehol, a motor hangja nagyon szép és a 170lovat is érezni benne! Rendes gyári BMW olajat rakok bele!
Valaki tudna segíteni, tanácsot adni, hogy hova megy el kb 1000km/liter olaj?

A segítséget előre is köszönöm!


Az M54B22 nem a legjobban sikerült BMW motor

http://injektor.hu/kezdolap/10...csipegetes

Hátha segít



Szerintem nincs épeszű ember aki ennyit rákölt egy jó esetben 10 éves bmw-re.
Ha megbontják a motort, ott már pörögnek a százezrek... Ha meg már meg van bontva, akkor már az egészet rendbe kell rakni. Az autó nem ér annyit lassan már, hacsak nem valami M-ről beszélünk.


Miért ne lenne? Ha az autót szereti, jó a kasztni és az utastér állapota, ill. a többi részével sincs probléma, simán be lehet vállalni. Lesz egy jó, megbízható motor benne, amiről mindent tud. Pontosan azokat a dolgokat ismeri meg, amiket egy használt autó vásárló nem tud, vagy csak sejt.

b_imi Elküldve: 2015-03-19 11:37 Üzemanyag fogyasztás

70% közút, 30% város még a téli gumival