compact fórum hozzászólásai

compact Elküldve: 2013-12-02 18:03 E46 320d kombi porlasztócsúcs

Puli írta:
compact írta:
ember84 írta:
compact írta:
Puli írta:
rudo írta: Szevasztok!

Én is kicseréltem a porlasztókat felújítottra.
Itt vettem: http://www.dieselek.hu/ (30000 Ft/db + a régi cserébe)volt az ára már egy hete benne van. Itt volt a legolcsóbb, máshol 40000+áfa lett volna. és még egy pozitívum ha van nekik raktáron a régit odaviszed és már kapod is a felújítottat fél év garival!
Csere oka: 1 es henger alapjáraton nem igazán ment! a motor majd ki esett hidegen.tartós alacsony tempónál(40-50km/h) kicsit érezhető volt az egyenletlen motorjárás.Szerintem a fogyasztásom is meg nőt a megszokotthoz képest 1 literrel. Fekete köd volt mögöttem gyorsításkor.
Szerencsére ez már a múlté.

Ha valaki csere előtt áll remélem tudtam neki segíteni.
Üdv.: Rudo


Ez a probléma hasonlít kicsit az enyémhez! DE nekem csak indulás előtt fordul elő néha,hogy alapjáraton majdnem kiesik a motor... de kb 10 sec és rendben!
Nem tudom... oda lehet a porlasztóm? REALOEM-ben milyen néven találom meg az enyémet?


Inkább izzítógyertya!
A tiéd CR egyáltalán?


Vagy akár izzításvezérlő is lehet,nem?


Igen, az is lehet, csak éppen ezért kérdeztem, hogy CR/150le/ vagy 136 lovas, mert a 136 lovasban nincs izzításvezérlő sem!
Ezért lenne jó tudni, hogy pontosan milyen motor van benne.



Pontosan ez:

Modellbezeichnung: 320d
Ausführung: Europa
Typschlüssel: AX71
E-Code: E46 (3)
Karosserie: touring
Lenkung: links
Türen: 5
Motor: M47 - 2,00l (100kW)
Antrieb: Heckantrieb
Getriebe: manuell
Außenfarbe: Titansilber Metallic (354)
Innenraum: Stoff Flachgewebe Leinen/anthrazit (E4AT)
Produktionsdatum: 18.04.2000
Werk: Regensburg



Akkor neked nincs izzításvezérlőd /biztosíték van/ és CR befecskendeződ sem!
VP44 adagolós a te motorod!

compact Elküldve: 2013-12-02 17:20 E46 320d kombi porlasztócsúcs

ember84 írta:
compact írta:
Puli írta:
rudo írta: Szevasztok!

Én is kicseréltem a porlasztókat felújítottra.
Itt vettem: http://www.dieselek.hu/ (30000 Ft/db + a régi cserébe)volt az ára már egy hete benne van. Itt volt a legolcsóbb, máshol 40000+áfa lett volna. és még egy pozitívum ha van nekik raktáron a régit odaviszed és már kapod is a felújítottat fél év garival!
Csere oka: 1 es henger alapjáraton nem igazán ment! a motor majd ki esett hidegen.tartós alacsony tempónál(40-50km/h) kicsit érezhető volt az egyenletlen motorjárás.Szerintem a fogyasztásom is meg nőt a megszokotthoz képest 1 literrel. Fekete köd volt mögöttem gyorsításkor.
Szerencsére ez már a múlté.

Ha valaki csere előtt áll remélem tudtam neki segíteni.
Üdv.: Rudo


Ez a probléma hasonlít kicsit az enyémhez! DE nekem csak indulás előtt fordul elő néha,hogy alapjáraton majdnem kiesik a motor... de kb 10 sec és rendben!
Nem tudom... oda lehet a porlasztóm? REALOEM-ben milyen néven találom meg az enyémet?


Inkább izzítógyertya!
A tiéd CR egyáltalán?


Vagy akár izzításvezérlő is lehet,nem?


Igen, az is lehet, csak éppen ezért kérdeztem, hogy CR/150le/ vagy 136 lovas, mert a 136 lovasban nincs izzításvezérlő sem!
Ezért lenne jó tudni, hogy pontosan milyen motor van benne.

compact Elküldve: 2013-12-02 12:25 E46 320d kombi porlasztócsúcs

Puli írta:
rudo írta: Szevasztok!

Én is kicseréltem a porlasztókat felújítottra.
Itt vettem: http://www.dieselek.hu/ (30000 Ft/db + a régi cserébe)volt az ára már egy hete benne van. Itt volt a legolcsóbb, máshol 40000+áfa lett volna. és még egy pozitívum ha van nekik raktáron a régit odaviszed és már kapod is a felújítottat fél év garival!
Csere oka: 1 es henger alapjáraton nem igazán ment! a motor majd ki esett hidegen.tartós alacsony tempónál(40-50km/h) kicsit érezhető volt az egyenletlen motorjárás.Szerintem a fogyasztásom is meg nőt a megszokotthoz képest 1 literrel. Fekete köd volt mögöttem gyorsításkor.
Szerencsére ez már a múlté.

Ha valaki csere előtt áll remélem tudtam neki segíteni.
Üdv.: Rudo


Ez a probléma hasonlít kicsit az enyémhez! DE nekem csak indulás előtt fordul elő néha,hogy alapjáraton majdnem kiesik a motor... de kb 10 sec és rendben!
Nem tudom... oda lehet a porlasztóm? REALOEM-ben milyen néven találom meg az enyémet?


Inkább izzítógyertya!
A tiéd CR egyáltalán?

compact Elküldve: 2013-12-01 21:06 Akkumulátor

haka írta:
YELLOW írta:
haka írta:
compact írta:
haka írta: Sziasztok,

Szenvedek itt az aksival, és nem jutok előrébb.
Szóval nem indult a kocsi az első mínuszban reggel (csak tekeri az önindítót olyan, mint amikor nem nyomom ki az immo-t). Bebikáztuk egy kisteherautóval, akkor ment pöc-röffre.
Feltöltöttem az aksit, 14.6-ra, mire beszereltem a kocsiba, 12.6 volt pont annyi, mint amikor kivettem. Ekkor elindult, de elég nehézkesen, kb. 1.5-2 sec indítózás után.
Ezt megcsináltam két egymást követő napon, nem lett jobb.

Tegnap vettem egy aksit. 70AH 640A volt benne, ilyet kértem, kaptam egy 72AH 640A-sat.
Na most megint ugyanaz van, nem indul. Talán egy picit gyorsabban tekeri az önindítót, de nem tuti.

A fűtő led, annyira gyullad csak ki kb. mint nyáron, szóval gyújtáskor felvillan 1 secre, talán most 2sec de nem tuti.
Ez normális? Nem kellene neki tovább égnie, működnie?
Elég ez az AH meg A az indításhoz télen -3 fokban (meg persze majd hidegebben is) ?
Arra is gondoltam, hogy amikor bebikáztuk azért indult el egyből, mert marha sok áramot kapott és kiváltotta az izzítást a sokkal gyorsabb önindítózás és talán nem jó az izzítás.

Mit gondoltok? Köszi!


Nekem nem akku problémának tűnik a dolog!
Miután beindul szépen jár vagy remeg, hullámzik egy kicsit?



Amikor megy, akkor nincsen vele gond.
De nagy eséllyel nem akku lesz, mert most töltöttem az újra 3 órá és hát elég szarul indult be elsőre, másodikre meg nem is indult be
9 fok lett közben kint..


ha nem veszi a töltést, akkor hiába töltöd mondjuk...


Az új aksira töltöttem.

De fel is adtam, reggel megyek a Ricsihez, még jó hogy maradt egy nap szabim...


Ha gépre kötitek nézzétek meg a befecskendező értékeket és hogy indítózás közben hogy épül fel a CR nyomás.
Van egy határérték amit ha nem ér el akkor nem is engedi beindulni a motort.
/ne legyen igazam/

compact Elküldve: 2013-12-01 20:41 Társalgó

BarG írta:
compact írta:
BarG írta: Egy németországban a TÜV-nél dolgozótól azt hallottam, hogy a bmw gyárban külön sorok vannak attól függően, hogy az autót melyik régióba szánják. E szerint van arab/német/oszták vonal a legjobbaknak!, van nyugat eu, meg kelet eu sor. Lehet tippelni, hogy mi hol helyezkedünk el a sorban. Az lenne a kérdésem, hogy hallottatok-e valaha ilyesmiről?!


Ez minden autógyárnál így van, nagyon sokminden függ attól, hogy melyik régióba szánják /gyártják/ az autókat ezért van pl. az eltérő alapfelszereltségek és hogy van olyan ami egy európaiban soha nem létezett a legmagasabb szinten sem, de mondjuk skandináv országoknak alapfelszereltség, stb, stb.




Ha csak erről lenne szó, akkor részemről OK, de mintha minőségügyi különbségtételt emlegetett volna az illető. Másrészt meg az osztrákok miben különböznek tőlünk? Ilyen összehasonlításban - mármint klimatikus, törvényi, stb nem gondolom másnak őket. Sőt a németek se laknak a holdon hozzánk képest.


Sajnos minőségi eltérés is van, pár évvel ezelőtt nagy port is kavart amikor nyílvánosság elé került, hogy Mo.-ra érkezik a legtöbb sérült, javított és úrfafényezett 0km-es autó!

compact Elküldve: 2013-12-01 20:26 Társalgó

BarG írta: Egy németországban a TÜV-nél dolgozótól azt hallottam, hogy a bmw gyárban külön sorok vannak attól függően, hogy az autót melyik régióba szánják. E szerint van arab/német/oszták vonal a legjobbaknak!, van nyugat eu, meg kelet eu sor. Lehet tippelni, hogy mi hol helyezkedünk el a sorban. Az lenne a kérdésem, hogy hallottatok-e valaha ilyesmiről?!


Ez minden autógyárnál így van, nagyon sokminden függ attól, hogy melyik régióba szánják /gyártják/ az autókat ezért van pl. az eltérő alapfelszereltségek és hogy van olyan ami egy európaiban soha nem létezett a legmagasabb szinten sem, de mondjuk skandináv országoknak alapfelszereltség, stb, stb.


compact Elküldve: 2013-12-01 13:35 Gumiabroncs

kundof1 írta: Igen mindegyik felni 8.5. Aha mi is olyasmira gondoltunk! am 35-ös magassága ne legyen? v jobb ha magasabb elöl?


255/35 váltómérete és szinte ugyan akkora, mint a 225/40.
Elől már gázos sztem ennél nagyobb, de hátha van valaki másnak tapasztalata vele.



compact Elküldve: 2013-12-01 13:30 Akkumulátor

toki24 írta: No igen ez is egy lehetőség ,csak elég drága, illetve van egyéltalán valakinek itt tapasztalata ilyennel?


Versenyautóban van ilyennel tapasztalatom!
Nagyon komoly, de pl R4 EVO9-ben akkora akksi van, mint egy robogóban és az is majdnem ilyen teljesitményű és hosszú életű!

compact Elküldve: 2013-12-01 10:54 Gumiabroncs

kundof1 írta: Sziasztok!

Haverom most vett felniket a kocsijára és az vna a kérdése h 18-8,5 et35 felni,255 35 18 van hátul, és előre milyent ajánlotok, felrakni?


Elől is 8,5?
225/40r18 pl.

compact Elküldve: 2013-12-01 10:49 Akkumulátor

toki24 írta:
compact írta:
toki24 írta: Hali!

Én mikor vettem bele akksit a nagyobbikat ajánlották 100 amperos 900 inditóval. multkor 4 napot állt a minusz időbe semmi baja se volt neki hálaisten!.

De én eddig az összes dízel kocsimba mikor izzitógyertyát cseréltem egyszerre mindet. Legalábbis ezt ajánlották egész sokan anno mikor kérdezgettem felőle.

De az izzitás jel kb 4-5-6 msig világít ja. Gép megmondja hogy rossz e vagy sem ha emgtudod nézni vagy cimbi.


136 és 150 lovast ne említsük egy lapon és ne hasonlítsuk, mert teljesen más rendszerű a két motor!
Indítóáramban jó felfelé változtatni, de Ah-ban nem túl szerencsés nagyon eltérni, mert jobban terheled a generátort és rövid utak alkalmával annyira sem tudja visszatölteni, mint pl a 74-est!
-5 fok még nem hideg úgyhogy ha már itt jelentkeznek a hibák akkor érdemes minél hamarabb a végére járni a dolgoknak!



Értem de inditóáromat normálisan Ah-val tudsz növelni .. exide-t vettem szeirntem megérte. -7,5 fok se volt neki megeröltető ha rám értetted a hiba jelentkezését. De szerintem nem


A hiba jelentkezését nem neked szántam, mivel irtad, hogy neked minden jó eddig!
http://www.akkuauto.hu/spiralc...lator.html
Lehet inditóáramot emelni úgy hogy kis Ah társul hozzá!



compact Elküldve: 2013-12-01 10:16 Akkumulátor

toki24 írta: Hali!

Én mikor vettem bele akksit a nagyobbikat ajánlották 100 amperos 900 inditóval. multkor 4 napot állt a minusz időbe semmi baja se volt neki hálaisten!.

De én eddig az összes dízel kocsimba mikor izzitógyertyát cseréltem egyszerre mindet. Legalábbis ezt ajánlották egész sokan anno mikor kérdezgettem felőle.

De az izzitás jel kb 4-5-6 msig világít ja. Gép megmondja hogy rossz e vagy sem ha emgtudod nézni vagy cimbi.


136 és 150 lovast ne említsük egy lapon és ne hasonlítsuk, mert teljesen más rendszerű a két motor!
Indítóáramban jó felfelé változtatni, de Ah-ban nem túl szerencsés nagyon eltérni, mert jobban terheled a generátort és rövid utak alkalmával annyira sem tudja visszatölteni, mint pl a 74-est!
-5 fok még nem hideg úgyhogy ha már itt jelentkeznek a hibák akkor érdemes minél hamarabb a végére járni a dolgoknak!

compact Elküldve: 2013-12-01 10:12 Akkumulátor

haka írta: Sziasztok,

Szenvedek itt az aksival, és nem jutok előrébb.
Szóval nem indult a kocsi az első mínuszban reggel (csak tekeri az önindítót olyan, mint amikor nem nyomom ki az immo-t). Bebikáztuk egy kisteherautóval, akkor ment pöc-röffre.
Feltöltöttem az aksit, 14.6-ra, mire beszereltem a kocsiba, 12.6 volt pont annyi, mint amikor kivettem. Ekkor elindult, de elég nehézkesen, kb. 1.5-2 sec indítózás után.
Ezt megcsináltam két egymást követő napon, nem lett jobb.

Tegnap vettem egy aksit. 70AH 640A volt benne, ilyet kértem, kaptam egy 72AH 640A-sat.
Na most megint ugyanaz van, nem indul. Talán egy picit gyorsabban tekeri az önindítót, de nem tuti.

A fűtő led, annyira gyullad csak ki kb. mint nyáron, szóval gyújtáskor felvillan 1 secre, talán most 2sec de nem tuti.
Ez normális? Nem kellene neki tovább égnie, működnie?
Elég ez az AH meg A az indításhoz télen -3 fokban (meg persze majd hidegebben is) ?
Arra is gondoltam, hogy amikor bebikáztuk azért indult el egyből, mert marha sok áramot kapott és kiváltotta az izzítást a sokkal gyorsabb önindítózás és talán nem jó az izzítás.

Mit gondoltok? Köszi!


Nekem nem akku problémának tűnik a dolog!
Miután beindul szépen jár vagy remeg, hullámzik egy kicsit?

compact Elküldve: 2013-11-29 19:40 320d Motor

Methos írta:
compact írta:
Methos írta: Sziasztok,

Szeretnék segítséget kérni e46 320d 150le motorjával kapcsolatbn
Szépen szervizelve minden cserélve, szijtárcsa és feszito gorgo cserélve.
Mivel lehetne a motor hangját csendesíteni? A rezgést jobban csillapitani. Vannak-e tipikusan elromló/keményedő gumik amik egy 270 k kocsinál már illene cserélni?

Röviden a cél további motor csendesítés, és rezgés csillapitás?


Venni kell helyette egy benzinest!
Komolyra forditva a szót, ha vmilyen rendellenes hangja van az autónak akkor azt lehetetlen igy megoldani, mivel fórumon keresztül mi nem halljuk amit te és nem tudjuk, hogy ami téged zavar az természetes hang vagy sem. /esetleg ha csinálsz egy videót és jól hallható a probléma/
Vidd el egy értelmes szerelőhöz, lehet hogy többre mész vele mintha itt felsorolunk minden lehetőséget te meg sorba cserélsz mindent, de javulás nem történik!




Nincs rendellenes hangja az autó rendeben van , rendesen ketyeg, szimplán, csak plusz lehetséges ötleteket keresek, mint például, mondjuk egy hülyeséget: motorháztető belső burkolat csere, hangszigetelős tojástartóra .

Pont ezért fogalmaztam így mert nem tudom milyen lehetőségek vannak és mit lehet/érdemes tenni, vagy ellenőrizni. Ellenőrizni, mint pl a motortartó bakok állapota


Ezeket olvasva valóban nagy hülyeségre készülsz és tényleg benzinest kell venned!
Egy cr 20D ha rendben van akkor dízel viszonylatban is nagyon szép és csendes hangja van.
Ha téged mégis zavar akkor lehet, hogy nem autóval kellene járnod vagy nem dízelt kellett volna venned, a zajcsillapítás pedig ablakon kidobott pénz lesz, ráadásul egy ilyen hülyeség miatt szétbontani a fél autót szép munka lesz csak utánna majd ne zavarjon ha az egész belseje mocorogni fog!

compact Elküldve: 2013-11-29 12:45 320d Motor

AteszE46 írta:
Tano írta:
AteszE46 írta: Sziasztok!

Minden 320d 136le 2000-es fordulattól kezd el húzni rendesen? Most vettem egy E46 320d-t. Ez a második , de ez se húz alulról

Attila


Mennyire alulról szeretnéd?
A nyomás felépülés 1500 környékén már érezhető, akkor kezd megindulni, ennek a mocinak a nyomatékcsúcsa 1750-nél van, tehát ott tol a legjobban.


Igen, a nyomás valóban 1500 körül kezd felépülni, de menni csak 2000 környékén kezd.
Lehet, hogy a hosszú váltó miatt(konszernesekhez hasonlítva)érzem úgy, hogy később kezd el húzni.
Majd a chippes megoldja, hogy alulról jobban menjen


"konszerneseknek" kicsit más a váltóáttételük, chip nem sokat segit rajta mivel attól a turbó nem lesz fittebb alacsony fordulaton, max egy kis plusz kaja segit rajta, de nem fog repülni utánna sem alul!



compact Elküldve: 2013-11-29 12:42 320d Motor

Methos írta: Sziasztok,

Szeretnék segítséget kérni e46 320d 150le motorjával kapcsolatbn
Szépen szervizelve minden cserélve, szijtárcsa és feszito gorgo cserélve.
Mivel lehetne a motor hangját csendesíteni? A rezgést jobban csillapitani. Vannak-e tipikusan elromló/keményedő gumik amik egy 270 k kocsinál már illene cserélni?

Röviden a cél további motor csendesítés, és rezgés csillapitás?


Venni kell helyette egy benzinest!
Komolyra forditva a szót, ha vmilyen rendellenes hangja van az autónak akkor azt lehetetlen igy megoldani, mivel fórumon keresztül mi nem halljuk amit te és nem tudjuk, hogy ami téged zavar az természetes hang vagy sem. /esetleg ha csinálsz egy videót és jól hallható a probléma/
Vidd el egy értelmes szerelőhöz, lehet hogy többre mész vele mintha itt felsorolunk minden lehetőséget te meg sorba cserélsz mindent, de javulás nem történik!