compact fórum hozzászólásai

compact Elküldve: 2014-04-01 22:54 klíma tisztítás

leroyclub írta: Klíma szervízt tudtok ajánlani? Egyáltalán nem fúj hideget a klímám. Akitöl vettem az autót azt mondta hogy mikor cserélték a vezérlést akkor nem raktak vissza egy szíjat, mert nagyon kopott volt, és kiakarta cserélni csak már nem foglalkozott vele. Viszont jön a nyár, és fekete autóba kell a klíma Egyébként egy E46-osról van szó.


Ilyen embertől vettél autót?
Gratulálok!
Gondolom az autó többi része is legalább ilyen gondoskodást kapott...

compact Elküldve: 2014-03-26 19:05 Autóvásárlás

leroyclub írta:
lalada írta:
leroyclub írta: Üdv!

Na lassan ugy néz ki meg lesz az autó. Gépjárművédelemre mit ajánlotok. Azért itt pesten félek hogy valakinek megtetszik ezért mindenképp rakatnék bele valamit amint megvettem. Eddig a pajzsot és a Cerberost nézegettem.


ha nincs pénze Pajzsra, akkor egy utólagos indításgátló (motortérbe), motortérzár és OBD blokkolás kombinációját javasolnám. OBD blokkolást se az utastérből megoldva.
Üdv


Ezt kifejtenéd bővebben? Hogy működik, mennyiber kerül? Akár privátban is.


A pajzsvédelem egy nagy ökörség, ráadásul szétgányolják az egész autó elejét miatta. Autót sem vennék olyat amiben van, nem hogy még én rakassak bele.
Megnyugtatlak hogyha el akarják vinni, úgyis elviszik max. előtte szétverik a fél autót meg 10 perccel több ideig tart nekik a művelet.
Lásd a kerékőr, riasztó és egyebeknek gyakorlatilag semmi értelme, pont ezért nézd meg, hogy pl hány új 20 millás vagy még komolyabb autón nincs is mi meg aggódunk itt a pár 100e ft-os felninkkel meg minden csavar helyére más kerékőrt rakunk.
Semmit nem ér az egész...

compact Elküldve: 2014-03-26 18:54 320d Motor

rece65 írta:
rece65 írta: Hi!

Pár napja vettem észre hogy fütyülő hang jön az utastérbe.
Azt gondoltam menetzaj(olyan is volt)de most ránéztünk ismerőssel és a turbóra gyanakszik.
Azért nem egyértelmű mert amikor a motortérben hallgatja akkor a szívósor felől hallja nem kimondottan a turbótól!
Amikor benn ülünk az autóban akkor is egyértelműen a turbóra mondja.
Nem erőteljes a hang csak éppen zavaró a csendes autóban amikor olyan hangot hallok mintha pici lukon befúj a szél...

Mit tanácsoltok mit nézzünk meg,volt-e másnak is ilyen hang-al problémája?
A pillangó szelepek ki lettek véve ha ez esetleg fontos.
A motor szépen megy,nem eszi az olajat 5,5-6 litert fogyaszt 110-120-as sebességnél is!

Erre vki tudna okosat mondani?
Azért nem a turbó-s topicba írtam mert nem tudom biztosan hogy az a baja...
Érdekelne hogy ki melyik irányba indulna el a helyemben mert sok mindent olvastam a turbó topicban de egyik sem volt egyértelmű megoldás,csak a csere.(amit egyenlőre remélem kizárhatok)



Nem egyszerű a távjavítás ilyen dologban, de azt meg tudjátok nézni, hogy pl egyenletes 100-as haladásnál amikor hallod a hangot padlózd le pár másodpercig és engedd el utánna a gázt. ha a hang a motor fordulattal arányosan változik, vagy a menetsebességgel akkor én a turbót kizárnám. Turbó hangot pl tartós motorféknél nem is igazán lehet hallani még akkor sem ha haldoklik, csak terheléskor.

compact Elküldve: 2014-03-25 20:58 Motorolaj

YELLOW írta:
batigol09 írta: Sziasztok!

Holnap olajcserére vinném a vasat, 11 éves 20d. 5w 40 et vegyek bele?

köszönöm


nem a kortól függ, bár tény számít, de a könyvében benne van. tudni kéne a valós km futást. ha még tél előtt is cserélsz olajat, akkor nyárra mehet a 5w-30, télre a 0w-30.

jegyzem meg lábjegyzetként, hogy a jelenlegi favorit olajam, az Eneos eléggé bedrágult. rákaptak nagyon.


Addig nincs gond amíg a pancsolására nem kapnak rá.

compact Elküldve: 2014-03-25 20:53 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

gzu11 írta: Szasztok!
Kérdésem az lenne, hogy egy Replika Styling 132-es szettre, melynek adatai elől-hátul 8,5X18-as ET48-al, hátul, egy E46 Facelift Coupéra szerintetek kell-e nyomtávszélesítő, és ha valaki netalán tudja a választ, szerinte milyen széles?
Választ előre is köszönöm!


Szerintem anélkül is elvan de neked kell eldönteni, hogy hogy tetszik jobban, főleg ha már az autón van akkor úgyis látszik, hogy kívánja vagy sem.

compact Elküldve: 2014-03-25 20:47 Gumi

Fortysix írta:
YELLOW írta:
Fortysix írta: Sziasztok.
Felkerült a nyári garnitúra a kocsira és az első gumik iszonyatosan hangosak. Vredestein Sportrac 3 abroncsokról van szó. Az ilyen V-mintás gumikra szokták mondani, hogy picit zajosabb, de ez 30 és 45 km/h között elviselhetetlenül búg. Alatta, felette szinte semmi zaj. A Gumik most kerültek hozzám, félrekopva nincsenek, nem szálszakadtak, szépek, de ez a búgás városban nagyon bosszantó.
Mi okozhatja ezt szerintetek? Valamit lehet vele kezdeni?


simán lehet. ez ráadásul olyan minta, ami kifejezetten hajlamos a bugásra, főleg ha kopik, és hajlamos "cápafog" nevezetű kopásra.
ode rosszul volt tárolva télen, esetleg kikeményedett a gumi, vagy túl keményre fújták. hivatalos gumisnál nekem mindig tök keményre fújják, mindegy milyen autó 2,5-re nyomja, de én kérni szoktam mire nyomja. OMH-s műszerrel nézi. aztán otthon rárakom a kis kézi orosz mérőmre, amit még anno egyik munkahelyemen, ahol OMH-s mérésre is készítettünk elő műszereket bemértem és tökéletes, na az mindig többet mutatott, még hideg guminál is.


Majdnem 6mm profil van rajtuk, ráadásul egyenletes. A guminyomást viszont tényleg csekkolni kéne, csak azt még nem tudtam, mert a telepíttet (benzinkutas) mérők pontosságában nem bízom, de nyilván ott fogom valamelyiknél mérni, mert nekem sajnos nincs itthon ilyen precíziós ketyere
Ez a cápafog kopás egyébként micsoda?


Simogasd meg a kezeddel főleg a belső felénél a gumi futófelületét és ha hullámosságot, érdességet vagy bármi olyat érzel amitől nem sima akkor sajnos amiatt van ilyen hangja.
A használt gumik 80%-a ilyen sajnos, főleg amik kintről özönlenek a gumisok apró pénzért megveszik a kidobott gumikat, mert a hülye magyarnak azt még jó pénzért el lehet adni, mert úgyis csak az a lényeg, hogy a minta jó mély legyen.
Pont az ilyen dolgok miatt nem veszek soha használt gumit.

compact Elküldve: 2014-03-24 19:58 Szívócsonk-pillangószelep

takytomy1 írta: Sziasztok!!!
Egy hete levettem a szívócsonkot,hogy megnézzem benne van a pillangószelep,vagy nincs.És hát sajnos benne van.Akkor nem volt időm kivenni és most szeretném a napokba kiszerelni.A kérdésem csak az lenne,hogy akkor én cseréltem a tömítéseket,és azok jók,vagy megint kell vennem új tömítéskészletet?
Előre is Köszönöm a válaszokat!!!


Maradhatnak nyugodtan, nem kell minden szétszereléskor cserélni ha nem sérülnek.

compact Elküldve: 2014-03-16 12:54 320d Motor

AteszE46 írta:
laszlo0918 írta: Szevasztok.Kezdem azt hinni hogy valami nincs rendben a kocsimmal vagy csak paranoiás vagyok nem tudom.A minap mentem egy 103 kw-os passat kombival ami 300kg-al nehezebb mint az én touringom és azt kell hogy mondjam sajnos én úgy éreztem hogy sokkal jobban húzott az a kocsi mint az enyém.1700 fordulattól meglódul elég rendesen. az enyémnél ilyet nem tapasztalok. menni megy 2000-nél húz elég jól de nem érzem azt mint abban a kocsiban hogy elkezd dolgozni a turbó rendesen.Ha valaki esetleg akinek 150 lovas kocsija van esetleg leírná hogy neki hogy megy azt megköszönném.ja és nem akarok passatot venni úgyhogy nem kell olyan duma hogy ha az jobban megy akkor vegyek olyat.


Jól érzed, jobban mennek, és kevesebbet fogyasztanak. A tiédnek valószínűleg semmi baja.


Jól érezted a dolgot, de igazából nem szabad az ilyen összehasonlításokból következtetéseket levonni, mert gyakorlatilag minden más a két motorban a váltó áttételezésről nem is beszélve.
Az hogy papíron közel azonos a két motor teljesítménye az a gyakorlatban semmit nem jelent.
Ha így akarod hasonlítgatni akkor próbálj ki egy másik ugyan olyan autót, mint a tiéd, úgy már érdemesebb, de más márkával értelmetlen.



compact Elküldve: 2014-03-07 23:51 Chip tuning

MattM325 írta:
compact írta:
MattM325 írta:
compact írta:
Igen, ő csinálta. Az előző autóim mind vw és audi volt azokat ne emlitsük ide, mert 1000x jobban húzhatók, és strapabiróbbak, mint a BMW és azokra nem is ez a fajta program, ment hanem saját általa összeállitott program a nagyobb turbóhoz, befecskendezőkhöz...stb. igazitva.
A BMW-be az a program lett irva amivel elvileg 185 lovat és 405nm-t tud stabilan, minden mellékhatás nélkül.
Fél évet mentem még csak igy vele, kb.12.000km eddig semmi gond azt tudni kell, hogy nem boltbajárásra használom az autót, hanem kemény terhelés alatt áll folyamatosan fogyasztásváltozást nem észleltem semmilyen irányban viszont teljesitményben határozottan jobb lett alul és felül, igaz az elmúlt pár évek autói közül még mindig ez a leggyengébb.
Összességében én a BMW-nél sem csalódtam benne.
Annyi a lényeg, hogy csak hibátlan autóhoz kell hozzányúlni, mert ha szar vmelyik befecskendező vagy félhulla a turbó és azért kell valakinek a chip akkor nem kell sirni ha befosik vmi, arról nem ő tehet.
De ezt a normálisabbak elmondják mielőtt bármihez hozzányúlnak.


Mitől strapabíróbb a Vw/Audi és mitől lehet őket jobban húzni? BMW-be szétolvad a dugattyú vagy mi? Ne a hazai truttying mesterek között keresgéljünk már, inkább írd be a keresőbe: g-power. Ja, hogy ott értenek hozzá... Mondjuk lehet, hogy a VW könnyebb pár kilóval és jobban bírja a kötél ha húzni kell.


Így van, a lényegre rögtön rátapintottál, a BMW dugattyúja már széria állapotban is ha keményen hajtva van akkor repedezik ha pedig hozzá van nyúlva vagy egy picit is szarabbak a befecskendezők és úgy van hajtva akkor gyönyörű szépen olvadoznak elfelé. Ez csak egy gyenge pont a nagyon sok közül.
Amikor én a BMW-vel el akartam azt játszani, mint az audival akkor egy idő után úgy éreztem, hogy zárt ajtókon kopogtatok, mivel senki nem tudott mondani egy normális konfigot amivel el lehetett volna indulni mindenki azt mondta, hogy örüljek, hogy ilyen fasza ne bántsam, nincs kijárt út nincs semmi amin el lehet indulni és összességében nem is bírják a kemény nyúzást ezek a motorok és nem is nagyon ért hozzá itt senki. Pár hónap keresgélés után meguntam, én nem fogom kifizetni a tanulópénzt senkinek. Beláttam, hogy ez van csak akkor nem értem mire van elszállva a sok BMW-s.
Pár nappal ezelőtt bekérdezett valaki a chipről és azóta itt sír mindenki, hogy nem szabad hozzányúlni, mert ez meg az megdöglik.
Ez egy stabil rendszer? Valakinek biztos az...
Én űzöm amíg lehet, örülök neki amíg lehet aztán visszatérek a jól kijárt gondmentes útra ahol nem kell azt várni, hogy mikor mi döglik meg mert egy kicsit meghajtottam.



A hozzá nem értés nem jelenti azt, hogy nem lehet. Nekem 5 BMW-m volt eddig, egyiket sem kellett megbontani, illetve egyet olajszivárgás miatt, 480e km volt benne, hibátlan dugattyúkkal, igaz mind 6 hengeres volt + egy 20d. De azt se mondja nekem egy kobold kókler sem, hogy a 4 hengeres nem bírja, van az ismeretségemben olyan akinek 18i-je van és kompresszort szerelt rá, 200le körüli. Napi használatban van 4 éve (100e km. feletti futás) és köszöni szépen egyben vannak a dugattyúi. Túl sokat vagy együtt a Sógoroddal.



Gyere majd el egyszer egy pályanapra aztán megmutatom hogy hugyozom körbe a 20d-vel a 6 hengeresedet! Biztos el lehet vele csoszogni több 100e km-t de az nem nekem való.
Én az egész chippes témát lezártam minednki azt gondol amit akar és attól kér segítséget akitől akar.
Jah, a családi multivanom erősebb a te hathengeresednél úgy hogy rendszeresen húzza a trélert+nyáron a motorcsónakot és 320e km van benne bontatlanul.
Szép estét és jó álmodozásokat kívánok.
A témát lezártam.

compact Elküldve: 2014-03-07 23:25 Chip tuning

MattM325 írta:
rece65 írta:
compact írta:
rece65 írta:
compact írta:
rece65 írta:
compact írta:
kundof1 írta: Sokat vissza olvastam itt, de nem találtam meg amit keresek. 320d-m van szeretnék rá chippet, de közbe félek is, h tönkre vág benne valamit, mert nem olcso a motor része ezeknek. Am így is jól megy a vas, de azért ha lehet picit mehetne jobban is..am van itt akinek chippes a 150le motorja? mennyire dinamikus a chipp miatt? Am jászszentlászlói chippesre gondoltam, h ott csináltatni, mert haveri körbe ő csinálta és jól csinálta a dolgát!


WWW.kollarchip.hu minden információt megtalálsz.
Nincs kockázat és rizikó, 100%-os a siker, sok ügyes szakértő van az országban, de ilyen háttérrel senki nem dolgozik éppen ezért drágább, mint a mezei chipesek viszont itt nem nagyon van kockázat meg ilyen vagy sikerül vagy nem, meg kormol mint az állat chip után stb... Én nagyon elégedett vagyok.




Ezt az említett Kollarchip-et ismeri vki?
Ha igen,mi a tapasztalat róla,pozitív -negatív érdekelne.
Jobb lehet mint az "átlagos"csip-esek?
Lehet megpróbálnám ezt a chip dolgot,de tutira akarnék menni,nem valami koklerhez aki hazavágja a gépemet!


Én ismerem és a munkáját is, eddig az összes autómat ő csinálta ami dizel volt de vannak itt nagy szakértők, inkább őket kérdezd, mert nagyon okosak és biztos több a tapasztalatuk vele, mint nekem.
Én is megfizettem a tanulópénzt még anno az offos autómmat elvittem egy tróger csippeshez aminek szimpatikus volt az ára csak annyi volt a szépséghiba a dologban, hogy több kárt csinált mint hasznot. Igy pártoltam át Szabolcshoz.
Ha személyesen szeretnél meggyőződni akkor hivd fel vagy irj az e-mail cimére, max egy nap alatt válaszol minden kérdésedre aztán majd eldöntöd, hogy szimpatikus vagy sem.
Ne a konkurenciánál érdeklődj, azok úgyis mindent leszaroznak, mert csak az a fasza amit ők kókányolnak otthon a fusiban.


Na és neked Ő csinálta?(a sok kocsid közül esetleg többet is? )
És milyen lett,mi a véleményed a chip-ről?
Teljesítmény és fogyasztás,élettartam terén!
Mióta van a gépedben,volt-e vmi rendellenesség amióta benne van? stb...

Itt az ellenkező tábor aki csináltatott már ilyet.
Ezt szeretem ha mindkettő oldal elmondja a véleményét így könnyebb dönteni!!



Igen, ő csinálta. Az előző autóim mind vw és audi volt azokat ne emlitsük ide, mert 1000x jobban húzhatók, és strapabiróbbak, mint a BMW és azokra nem is ez a fajta program, ment hanem saját általa összeállitott program a nagyobb turbóhoz, befecskendezőkhöz...stb. igazitva.
A BMW-be az a program lett irva amivel elvileg 185 lovat és 405nm-t tud stabilan, minden mellékhatás nélkül.
Fél évet mentem még csak igy vele, kb.12.000km eddig semmi gond azt tudni kell, hogy nem boltbajárásra használom az autót, hanem kemény terhelés alatt áll folyamatosan fogyasztásváltozást nem észleltem semmilyen irányban viszont teljesitményben határozottan jobb lett alul és felül, igaz az elmúlt pár évek autói közül még mindig ez a leggyengébb.
Összességében én a BMW-nél sem csalódtam benne.
Annyi a lényeg, hogy csak hibátlan autóhoz kell hozzányúlni, mert ha szar vmelyik befecskendező vagy félhulla a turbó és azért kell valakinek a chip akkor nem kell sirni ha befosik vmi, arról nem ő tehet.
De ezt a normálisabbak elmondják mielőtt bármihez hozzányúlnak.





Nos ez meggyőző hsz.!
Ellenvélemény nincsen?
Egyébként máshol is ennyiért csinálják pár ezer ft eltéréssel!
Ha a fogyasztás nem emelkedik a teljesítmény meg annyival nő akkor is megérheti annak akinek a teljesítmény kell!
Még várok véleményeket hátha ír még más is..


Az nem tűnik fel senkinek a fenti eprom/ecu hackelő bajnokról, hogy ugyan úgy forgalmazza a tuningboxokat és isteníti is, amik a jeladók jeleit basztatják?
Ha mégsem meg elküldik "külföldre" a kiolvasott computeeert, kötnek rá egy "minicaskot", aztán Isten áldjon? Semmi autóhoz igazítás? Fékpad?
Na ez a


Szardobálózás helyett vedd már a fáradtságot és hívd fel mond el neki, hogy mi bajod van, viheted padra és garanciát is vállal.
Mutass még egy olyat aki bármilyen teljesítménynövelésre garanciát vállal!
Ennyire fáj, hogy valakinek bejött ami neked nem vagy miért csípi ennyire a szemed a dolog?

compact Elküldve: 2014-03-07 23:22 Chip tuning

MattM325 írta:
compact írta:
Igen, ő csinálta. Az előző autóim mind vw és audi volt azokat ne emlitsük ide, mert 1000x jobban húzhatók, és strapabiróbbak, mint a BMW és azokra nem is ez a fajta program, ment hanem saját általa összeállitott program a nagyobb turbóhoz, befecskendezőkhöz...stb. igazitva.
A BMW-be az a program lett irva amivel elvileg 185 lovat és 405nm-t tud stabilan, minden mellékhatás nélkül.
Fél évet mentem még csak igy vele, kb.12.000km eddig semmi gond azt tudni kell, hogy nem boltbajárásra használom az autót, hanem kemény terhelés alatt áll folyamatosan fogyasztásváltozást nem észleltem semmilyen irányban viszont teljesitményben határozottan jobb lett alul és felül, igaz az elmúlt pár évek autói közül még mindig ez a leggyengébb.
Összességében én a BMW-nél sem csalódtam benne.
Annyi a lényeg, hogy csak hibátlan autóhoz kell hozzányúlni, mert ha szar vmelyik befecskendező vagy félhulla a turbó és azért kell valakinek a chip akkor nem kell sirni ha befosik vmi, arról nem ő tehet.
De ezt a normálisabbak elmondják mielőtt bármihez hozzányúlnak.


Mitől strapabíróbb a Vw/Audi és mitől lehet őket jobban húzni? BMW-be szétolvad a dugattyú vagy mi? Ne a hazai truttying mesterek között keresgéljünk már, inkább írd be a keresőbe: g-power. Ja, hogy ott értenek hozzá... Mondjuk lehet, hogy a VW könnyebb pár kilóval és jobban bírja a kötél ha húzni kell.


Így van, a lényegre rögtön rátapintottál, a BMW dugattyúja már széria állapotban is ha keményen hajtva van akkor repedezik ha pedig hozzá van nyúlva vagy egy picit is szarabbak a befecskendezők és úgy van hajtva akkor gyönyörű szépen olvadoznak elfelé. Ez csak egy gyenge pont a nagyon sok közül.
Amikor én a BMW-vel el akartam azt játszani, mint az audival akkor egy idő után úgy éreztem, hogy zárt ajtókon kopogtatok, mivel senki nem tudott mondani egy normális konfigot amivel el lehetett volna indulni mindenki azt mondta, hogy örüljek, hogy ilyen fasza ne bántsam, nincs kijárt út nincs semmi amin el lehet indulni és összességében nem is bírják a kemény nyúzást ezek a motorok és nem is nagyon ért hozzá itt senki. Pár hónap keresgélés után meguntam, én nem fogom kifizetni a tanulópénzt senkinek. Beláttam, hogy ez van csak akkor nem értem mire van elszállva a sok BMW-s.
Pár nappal ezelőtt bekérdezett valaki a chipről és azóta itt sír mindenki, hogy nem szabad hozzányúlni, mert ez meg az megdöglik.
Ez egy stabil rendszer? Valakinek biztos az...
Én űzöm amíg lehet, örülök neki amíg lehet aztán visszatérek a jól kijárt gondmentes útra ahol nem kell azt várni, hogy mikor mi döglik meg mert egy kicsit meghajtottam.

compact Elküldve: 2014-03-07 18:30 Chip tuning

rece65 írta:
compact írta:
rece65 írta:
compact írta:
kundof1 írta: Sokat vissza olvastam itt, de nem találtam meg amit keresek. 320d-m van szeretnék rá chippet, de közbe félek is, h tönkre vág benne valamit, mert nem olcso a motor része ezeknek. Am így is jól megy a vas, de azért ha lehet picit mehetne jobban is..am van itt akinek chippes a 150le motorja? mennyire dinamikus a chipp miatt? Am jászszentlászlói chippesre gondoltam, h ott csináltatni, mert haveri körbe ő csinálta és jól csinálta a dolgát!


WWW.kollarchip.hu minden információt megtalálsz.
Nincs kockázat és rizikó, 100%-os a siker, sok ügyes szakértő van az országban, de ilyen háttérrel senki nem dolgozik éppen ezért drágább, mint a mezei chipesek viszont itt nem nagyon van kockázat meg ilyen vagy sikerül vagy nem, meg kormol mint az állat chip után stb... Én nagyon elégedett vagyok.




Ezt az említett Kollarchip-et ismeri vki?
Ha igen,mi a tapasztalat róla,pozitív -negatív érdekelne.
Jobb lehet mint az "átlagos"csip-esek?
Lehet megpróbálnám ezt a chip dolgot,de tutira akarnék menni,nem valami koklerhez aki hazavágja a gépemet!


Én ismerem és a munkáját is, eddig az összes autómat ő csinálta ami dizel volt de vannak itt nagy szakértők, inkább őket kérdezd, mert nagyon okosak és biztos több a tapasztalatuk vele, mint nekem.
Én is megfizettem a tanulópénzt még anno az offos autómmat elvittem egy tróger csippeshez aminek szimpatikus volt az ára csak annyi volt a szépséghiba a dologban, hogy több kárt csinált mint hasznot. Igy pártoltam át Szabolcshoz.
Ha személyesen szeretnél meggyőződni akkor hivd fel vagy irj az e-mail cimére, max egy nap alatt válaszol minden kérdésedre aztán majd eldöntöd, hogy szimpatikus vagy sem.
Ne a konkurenciánál érdeklődj, azok úgyis mindent leszaroznak, mert csak az a fasza amit ők kókányolnak otthon a fusiban.


Na és neked Ő csinálta?(a sok kocsid közül esetleg többet is? )
És milyen lett,mi a véleményed a chip-ről?
Teljesítmény és fogyasztás,élettartam terén!
Mióta van a gépedben,volt-e vmi rendellenesség amióta benne van? stb...

Itt az ellenkező tábor aki csináltatott már ilyet.
Ezt szeretem ha mindkettő oldal elmondja a véleményét így könnyebb dönteni!!



Igen, ő csinálta. Az előző autóim mind vw és audi volt azokat ne emlitsük ide, mert 1000x jobban húzhatók, és strapabiróbbak, mint a BMW és azokra nem is ez a fajta program, ment hanem saját általa összeállitott program a nagyobb turbóhoz, befecskendezőkhöz...stb. igazitva.
A BMW-be az a program lett irva amivel elvileg 185 lovat és 405nm-t tud stabilan, minden mellékhatás nélkül.
Fél évet mentem még csak igy vele, kb.12.000km eddig semmi gond azt tudni kell, hogy nem boltbajárásra használom az autót, hanem kemény terhelés alatt áll folyamatosan fogyasztásváltozást nem észleltem semmilyen irányban viszont teljesitményben határozottan jobb lett alul és felül, igaz az elmúlt pár évek autói közül még mindig ez a leggyengébb.
Összességében én a BMW-nél sem csalódtam benne.
Annyi a lényeg, hogy csak hibátlan autóhoz kell hozzányúlni, mert ha szar vmelyik befecskendező vagy félhulla a turbó és azért kell valakinek a chip akkor nem kell sirni ha befosik vmi, arról nem ő tehet.
De ezt a normálisabbak elmondják mielőtt bármihez hozzányúlnak.




compact Elküldve: 2014-03-07 18:16 Chip tuning

rece65 írta:
hil írta:
rece65 írta:
Ezt az említett Kollarchip-et ismeri vki?
Ha igen,mi a tapasztalat róla,pozitív -negatív érdekelne.
Jobb lehet mint az "átlagos"csip-esek?
Lehet megpróbálnám ezt a chip dolgot,de tutira akarnék menni,nem valami koklerhez aki hazavágja a gépemet!

Szia!
ha tutira akarsz menni, akkor elkerülöd ezeket a "kuruzslókat" és a pénzeden veszel inkáb chipset, amit legalább meg lehet enni. Itt a fórumon is volt ez téma, valaki nagyon esküdött rá, hogy milyen korrektűl megcsinálták, mérték, aztán társalgott bmw320d4 Mikivel (akinek szavára nagyon adok)és ki is vetette azt a szart belőle.
Szerintem, mert kérdeztél, de mindenki úgy robbantja fel, teszi tönkre saját motorját, ahogyan csak akarja....
hil


OK,akkor marad úgy ahogyan van!
A chip-et nem lehet kivenni hanem csak átírni nem?
Nem a tuning dobozokról beszélek..
De azt mégsem értem hogy annyian dicsérik a chip-t is meg a dobozokat is,azok rosszat akarnak a többieknek ha már Ők is megjárták??
Soha nem értettem az ilyen hozzáállást hogy dögöljön meg a szomszéd lova is ha már az enyém megdöglött!!!



Igen, ezt éppen kérdezni akartam én is az előttünk lévő beszélgetőktől, hogy mit is vettek ki, ha nem lett belerakva semmi?
A gyári motorvezérlő van felülirva, ez nem p box.
Az a baj, hogy túl sok a kamumester és már mindenki tud autót szerelni, meg tuningolni és a sok ilyen ember között elvész az a maréknyi normális ember aki valóban érti is a dolgát és nem tákolnak mindent mindennel.
Sajnos a hülyék holtbiztosak a hülyeségükben, az irigy emberekről ne is beszéljünk. Ilyen világot élünk sajnos...


compact Elküldve: 2014-03-07 18:05 Chip tuning

rece65 írta:
compact írta:
kundof1 írta: Sokat vissza olvastam itt, de nem találtam meg amit keresek. 320d-m van szeretnék rá chippet, de közbe félek is, h tönkre vág benne valamit, mert nem olcso a motor része ezeknek. Am így is jól megy a vas, de azért ha lehet picit mehetne jobban is..am van itt akinek chippes a 150le motorja? mennyire dinamikus a chipp miatt? Am jászszentlászlói chippesre gondoltam, h ott csináltatni, mert haveri körbe ő csinálta és jól csinálta a dolgát!


WWW.kollarchip.hu minden információt megtalálsz.
Nincs kockázat és rizikó, 100%-os a siker, sok ügyes szakértő van az országban, de ilyen háttérrel senki nem dolgozik éppen ezért drágább, mint a mezei chipesek viszont itt nem nagyon van kockázat meg ilyen vagy sikerül vagy nem, meg kormol mint az állat chip után stb... Én nagyon elégedett vagyok.




Ezt az említett Kollarchip-et ismeri vki?
Ha igen,mi a tapasztalat róla,pozitív -negatív érdekelne.
Jobb lehet mint az "átlagos"csip-esek?
Lehet megpróbálnám ezt a chip dolgot,de tutira akarnék menni,nem valami koklerhez aki hazavágja a gépemet!


Én ismerem és a munkáját is, eddig az összes autómat ő csinálta ami dizel volt de vannak itt nagy szakértők, inkább őket kérdezd, mert nagyon okosak és biztos több a tapasztalatuk vele, mint nekem.
Én is megfizettem a tanulópénzt még anno az offos autómmat elvittem egy tróger csippeshez aminek szimpatikus volt az ára csak annyi volt a szépséghiba a dologban, hogy több kárt csinált mint hasznot. Igy pártoltam át Szabolcshoz.
Ha személyesen szeretnél meggyőződni akkor hivd fel vagy irj az e-mail cimére, max egy nap alatt válaszol minden kérdésedre aztán majd eldöntöd, hogy szimpatikus vagy sem.
Ne a konkurenciánál érdeklődj, azok úgyis mindent leszaroznak, mert csak az a fasza amit ők kókányolnak otthon a fusiban.

compact Elküldve: 2014-03-07 12:38 manuális váltó

BalazsE46320D írta: Sziasztok! E46 320d 150LE 5-ös váltója olyan mint a málnakeverő. Kérlek szépen ajánljatok valamit amivel ez megszüntethető, mi a megoldás!? Meg még egyben a váltóút rövidítésre is kíváncsi lennék hogy hogy s miként megy? Köszönöm előre is a válaszokat. Üdv


Üdv!
Pár oldalt és kommentet visszaolvasol akkor megtalálod ami neked kell, mert azokat a rugókat és golyókat kell cserélned, mint amikor a váltókar félreáll és akad.
Vannak róla képek, videók, minden ami segít.
Váltóút rövidítést passzolnám, hátha más tud segíteni.