hil fórum hozzászólásai

hil Elküldve: 2015-02-19 17:14 Mi lehet a baj?

kovacst75 írta: Sziasztok! Vásároltam majd nem 1 éve egy BMW e46 318i típusú autót,ami mind addig működött míg szépen lassan le nem állt! Jelenleg nem indul de hajtja a motort! Rá lett téve műszerre,ami azt hozta ki,hibának,hogy a vezérlés elment nem is kicsit,ráadásul a német szerelő vagy komplett motor cserét javasol,vagy motor felújítást ami nem kis összeg idekint,de otthon sem gondolom (a szerelő jó ismerősöm)! Szét szedni nem szedte szét. Rá tett egy új aksit is amivel azt állapította meg,hogy nehézkesen hajtja a motort,amire arra következtet,hogy meghajlott benne valami,vagy szorul benne valami,nem éreztem semmi rendellenességet,sem zajt sem törést,csak egyszerűen elment az ereje az autónak,és mikor megálltam vele,fél óra múlva többet nem indult,ennek már több mint egy hónapja! A szétszedése is több száz euróra rúg,hogy megbizonyosodjunk az állításában! Mondanom sem kell hogy hitel terheli még az autót 2 évig nem is kevés összeg! Kérdésem... Lehetett az én hibámból ez a fajta hiba? Vagy a török kereskedő vert volna át vele? Esetleg találkozott már valaki hasonló hibával? Vagy tud valaki valami megoldást,alternatívát rá?


Szia!
Látatlanban azt mondanám, hogy átugrott a vezérlés a megnyúlt vagy elszakadt lánc miatt. A szerelőről véleményt nem írnék, de egy ilyen hibának a gyanúja esetén nem kellett volna új akksival mégjobban meggyötörni a motort. Itthon bontókban az a motor úgy 150KFt körül megkapható a motor javítása ennek sokszorosába kerülhet. Ennek motornak (N42,N46) sajna ez rettegett hibája, egyszerűen hosszú és szar a lánc. Én azt hallottam, 150K Km körül javasolt cserélni.
hil



hil Elküldve: 2015-02-19 17:01 Féktárcsa és fékbetét

raul227 írta:
YELLOW írta:

azért nem alszik el. ha valahol zárlat van a kábelben, akkor nem lesz jó tehát ha nem lenne rádugva a kopásjelző, akkor sem jelezne hibát. (nekem így van). tehát neked zárlat van valahol a csati után is.

mármint nem az uj kábelben,hanem ami a kocsiban van,ugye?


Sziasztok!
Szerintem nem így van: ha nincs rádugva a kopásjelző, akkor az bizony hibát jelez. Az a kopásjelző, tulajdonképpen egy rövidzár ott a tárcsánál, ha elkopik a fékbetét, akkor a tárcsa elkoptatja azt a rövidzárat amire bejelez. Ha egyben ki tudod venni a kopásjelzőt (általában nem lehet, mert széttörik úgy be van oda gyógyulva) és összeforrasztod az elkopott részt, akkor nem kell újat venni, működni fog.

hil





hil Elküldve: 2015-02-19 16:47 316 i motor szelepfedél

ember84 írta: Sziasztok!
Igaz,az enyém 20d 150 le-s motor,de a probléma,hogy meg van szakadva 2 csavar menete aszelepfedélben.Lehet ezt cserélni benne,vagy fedél csere?Érdemes újat,vagy jó a bontott?Köszi!


Szia!
Lehet,hogy rosszul gondolom, de nem a szelepfedélben, hanem a hengerfejben van a menet megszkadva. Ezért felesleges lenne a szelepfedelet cserélni. HELICOIL- lehet jól javítani

http://www.sportmotor.hu/motor...ito-112598

http://www.boellhoff.hu/hu/hu/...licoil.php

hil

hil Elküldve: 2015-02-18 17:54 Karosszéria (javítás?)

Rorybreaker írta:

Szia!
Egyenlőre még nem csináltattam meg, csak meg fogom. De kérdeztem, teljes fényezés kell, azt mondták, a többi módszer csak foltozgatás, így lesz olyan, mint az új.
Még azt mondták, szerintük felesleges, mert úgyis ugyan olyan lesz 1 kis idő múlva, de én szeretem ha tökéletesek a dolgok.


Szia!
Ennek ellent kell, hogy mondjak, ha jó anyaggal van lakkozva, akkor jobb lesz, mint a gyári fényezés volt: én 2011-ben festettem újra a motorház tetőt, mert engem is zavartak a kőfelverődés nyomok, amik voltak rajta gazdagon. Azóta használtam az autót, nem garázsban tartottam, az ország minden területén jártam vele rendszerességgel. Szinte nincsennek is rajta kőfelverődés nyomok. Persze nem gagyi anyaggal festették.
hil


hil Elküldve: 2015-02-17 17:53 kettõstömegü lendkerék

csipsz7 írta: Sziasztok. Valaki váltott már ki kettőstömegű lendkereket, fix lendkerékre ? Csere óta 3-4-5be rázkódik a kocsi kb 2000es fordulatig. Elég hanhosan, mintha valami sport cső lenne rajta. 2002es 318d. Valakinek van ötlete ez okozhatja-e?


Szia!
Én azt olvastam erről, hogy Dízel esetében baj lesz belőle (főtengely törés), nem véletlenül lett az oda tervezve. Benzinesnél talán még elmenne. (nem értek hozzá, csupán azt írtam, amiket olvastam erről, de ne legyen igazam.......)
hil

hil Elküldve: 2015-02-07 16:04 Multikormány beszerelése utólag...

csipsz7 írta: Sziasztok. Valaki leirná nekem utólagos tempomat beszerelésénél milyen színű vezetékekre kell kötni a világitáskapcsolónál ? Illetve a vezérlőegységnél hova kell kötni? Youtubos videon nem tudok eligazodni a szinekkel. E46 318d 204D1motorkódos. Köszi ☺


Szia!
Mailban küldtem a gyári leírást
hil

hil Elküldve: 2015-02-04 16:46 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Superpippo írta:


Szia! Megnéztem a hirdetést a végén oda van írva 1.8 116le.Tehát ez nem 318i csak 16i.
Akkor ez N42 motor. A krómkarika úgy tudom 330i-hez volt gyárilag.





Szia!
Köszi az észrevételt, én átsiklottam felette: 116Le.
hil

hil Elküldve: 2015-01-31 15:32 Megvegyem? Vegyek ilyet?

[quote="toki24"][quote="YELLOW"][quote="toki24"][quote="YELLOW"]
hil írta: Sziasztok!
Nem kéne tudom, mondták mások is, tartózkodnom kéne az N46b20 motortól. De találtam egy hirdetést:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-8627181
Mi a véleményetek róla, szerintem a Km nem valós, a képek szarok, nem gondolnám, hogy valaki azért ültette az autóját, hogy 12 év alatt csak ennyit menjen vele. Eladó szerint csupán rövidebb rugók vannak alatta, én úgy gondolom, nemes egyszerűséggel csak vágtak belőle.

hil



Sziasztok!
No, nem vettem meg az autót (talán mert az N42-es motor nálam nem jön be, az N46-ot inkább bevállalnám)....
Nézegetek rendszerességgel hirdetéseket, de tuti nálam a hiba, mert ha látom, hogy a műszer egységben a műszerek körül krómkarika van, akkor az már számomra felejtős. Abból indulva ki, hogy ott már fusizott valaki azzal (vagy gyárilag volt ilyen kivitel???)

Most ezt nézegetem, bár drága is, meg messze van tőlem (meg van krómkarika is):
http://www.hasznaltauto.hu/aut...km-8645516
hil





hil Elküldve: 2015-01-30 21:02 Gumi

ute107 írta: Be akarom szerezni a nyári garnitúrát. Ki hol ajánlaná a nyári gumi vételt?!

A helyi gumis "szakiknak" valahogy nem hiszek.


Szia! www.automax.hu

Szinte mindig van valami akció náluk.
hil

hil Elküldve: 2015-01-29 18:19 E46 futómű állítás

MattM325 írta:
Methos írta:
Robin68 írta:
Rick25 írta: Sziasztok!

Tud valaki mondani Budapesten jó futóműállítót aki nem húz le de jól dolgozik?
Az első futóművet kellene beállítani lengéscsillapító csere miatt.

Üdv!


Budaörs nem jó? Én oda hordom.
Oláh Attila
Korrekt és megbízható.


Sima autoklub pár ezerért megcsinálja....


Ha az se baj ha értenek is hozzá: OTT Szerviz





Szia!
Láttam, a Poweren is kérdezted ezt. Nekem ez a cég jött be: www.akh.hu
Biztosan van olcsóbb és jobb (talán), én elégedett vagyok velük.
hil


hil Elküldve: 2015-01-28 18:12 immos kulcs - légzsák - abs -asc probléma

csaba1020 írta: Sziasztok ! Ha lehúzom az ABS-tömbről a csatlakozót akkor már tutira kikapcsolom a kipörgésgátlót és egyéb dolgokat ,? Mert müködik az abs és a kipörgésgátló is csak kikapcsolni nem engedi

Szia !
Igen és a sebesség mérő sem fog működni
hil

hil Elküldve: 2015-01-28 17:48 Karosszéria (javítás?)

Rorybreaker írta:
hil írta:
Rorybreaker írta: Sziasztok!

Első sárvédőn megjelentek kicsi rozsda pöttyök.
Mit lehet vele tenni?

Fényező lecsiszolja, újrafújja?

Köszi!

Szia!
Nem, ennek a vége sárvédő csere lesz, minden más potya pénzkidobás! Ha kívül megjelent a rozsda, akkor belül már nem kicsit rozsdás, amit meg lehet állítani kb 1 évre és újból elő fog jönni. Van a sárvédőnél egy műanyag doblemez, ami összeér a sárvédővel, ott megáll a sár meg egyéb trutyi, ami folyamatosan nedvesíti a lemezt. Nagy valószínűséggel az ív belseje, amit nem látsz a műanyag burkolattól, merő rozsda. Most látom: 2005-ös az autó, honnan származik??? Ennyi idő alatt nem kéne ennek megtörténnie.....

Ja, és nem feltétlen kell az autónak töröttnek lenni ahhoz, hogy rozsdásodjon, a törött autót is meg lehet javítani, hogy az később se rozsdásodjon a javítás miatt. Bár a hegesztés, melegítés az anyag kristály szerkezetében olyan változásokat okoz, ami az onnan induló korozóhoz vezet.
hil





Köszi. Eléggé el vagyok keseredve, nem tudom mit csinálnak az autókkal, akik el akarják adni, de elhoztuk az autót, szép és jó, addig amíg le nem mostam először. Utána láttam hogy néz ki. Kőfelverődések, rozsdapöttyök az első sárvédő alján az ajtó felőli részen. Pedig nagyon átnéztem mielőtt rábólintottunk. Tuti van valami filléres neppertrükk, amivel eltüntetik az ilyesmit.

Rohadt nagy csalódás, hogy 2005-ös autó így néz ki. És ez szerintem akkor is gáz, ha soha nem állt garázsban... Nekem ne mondja senki, hogy ez normális.


Szia!
Nem írtad, hogy az autó itthoni, vagy külföldről behozott. Nekem van egy rögeszmém a garázzsal kapcsolatban: télen sós latyak mindenhol az autón (főleg az alvás zugaiban), most ha lemosás és főleg alváz mosás nélkül bekerül a garázsba, főleg fűtött garázsba, akkor az a rozsdának pont jó, mert az 10 fok fölött indul meg.
hil



hil Elküldve: 2015-01-28 16:55 Karosszéria (javítás?)

Rorybreaker írta: Sziasztok!

Első sárvédőn megjelentek kicsi rozsda pöttyök.
Mit lehet vele tenni?

Fényező lecsiszolja, újrafújja?

Köszi!

Szia!
Nem, ennek a vége sárvédő csere lesz, minden más potya pénzkidobás! Ha kívül megjelent a rozsda, akkor belül már nem kicsit rozsdás, amit meg lehet állítani kb 1 évre és újból elő fog jönni. Van a sárvédőnél egy műanyag doblemez, ami összeér a sárvédővel, ott megáll a sár meg egyéb trutyi, ami folyamatosan nedvesíti a lemezt. Nagy valószínűséggel az ív belseje, amit nem látsz a műanyag burkolattól, merő rozsda. Most látom: 2005-ös az autó, honnan származik??? Ennyi idő alatt nem kéne ennek megtörténnie.....
hil



hil Elküldve: 2015-01-26 19:01 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Sziasztok!
Nem kéne tudom, mondták mások is, tartózkodnom kéne az N46b20 motortól. De találtam egy hirdetést:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-8627181
Mi a véleményetek róla, szerintem a Km nem valós, a képek szarok, nem gondolnám, hogy valaki azért ültette az autóját, hogy 12 év alatt csak ennyit menjen vele. Eladó szerint csupán rövidebb rugók vannak alatta, én úgy gondolom, nemes egyszerűséggel csak vágtak belőle.

hil


hil Elküldve: 2015-01-26 17:52 vizpumpa

gfeco írta: Sziasztok
Vízpumpát szeretnék cserélni,mert még a gyári van benne 300e km.
Ha szij nélkül megforgatom hallani hogy szol a csapágy.
Inkább nem várom meg mig meghal.
Viszont nem tudom milyet vegyek.Fém lapátosat szeretnék,de sehol nem irják hogy melyik az.
Bármelyik vebáruházban 12-15 ezer forintért már Skf et Grafot kapni.
Nagyon olcsónak találom es nem tudom jo vétel lesz e.
Mi a véleményetek?
Valaki nem tudja melyikből van fém lapátos?
M43 motor
Köszi


Szia!
pl: Dolz az fémlapátos, nekem ilyen van és jónak tartom
hil