hil fórum hozzászólásai

hil Elküldve: 2016-04-19 18:24 E46 karosszéria, lámpák, indexek

b_imi írta:
TomyMU írta: Üdv mindenkinek! Le szeretném cserélni a gépen a hátsó lámpákat, az oldalindexeket, meg a két első indexet. (mindegyik sárga, és fehéret akarok) Érdemes utángyártottat venni? Befog illeszkedni rendesen? Erre gondoltam először:

http://www.tuning-tec.hu/BMW-E...a-d791.htm

De néztem gyárit is:

http://racingbazar.hu/alkatres...k._e46_bmw

Akinek van tapasztalata ezzel kapcsolatban, szivesen meghallgatnám.


Általában az utángyártott lámpáknál a párásodás és a minőség szokott problémát okozni. Van amiből hiányzik az E jelzés is.
Én a gyári szettet venném meg. Persze meg kell azt is nézni.

Szia!
Nekem fehérek vannak (2003. touring, cserebere???? Útállom a fehéret, de most látom, hogy Neked sedanod van, így nem megy a csere



hil Elküldve: 2016-04-12 18:59 Klíma gondok

YELLOW írta:
Powerliqid írta: Sziasztok!
Egy kis szakmai helpet kérnék....
320D faceliftem van. 110Kw 2002-es.
Klímám működik (gáz,stb minden klappol)
A gondom az,hogy a klíma ventilátorom nem akar elindulni,csak akkor amikor ő úgy gondolja.....
Álló helyben pl. egyátalán nem.
Ventilátor működik,mert át raktuk egy másik ugyanilyen típusba és ott működött.
Gáz túlnyomási szelep is jó.
A gond valahol a vezérlésnél lehet. Úgy gondolom nem kapja meg a dzsúdót,amikor vissza kellene hűtenie a gázt.
Volt valakinek ilyesféle problémája?
Hogy orvosolható ez?
Mondjuk Fejérmegye(SZ.f.vár )vonzáskörnyezetében egy ehhez értő szaki is jól jönne.
Előre is köszi!!!!


az oly sokszor emlegetett süni a ludas. venti előtét ellenállás.


Szerintem a hűtő mögötti nagy ventilátorról írhatott, annak meg köze nincs a sünihez

hil Elküldve: 2016-04-08 21:02 Gumiabroncs

YELLOW írta:
laleeboy írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Mika vélemények ezekről a gumikról?!
Nexen, Nankang, Nokian, Dunlop és Continental?!Nyáriba....
Vagy ezek felejtősek?!


Nankang NS-20 nagyon bejön. de elég rosszul szerepel tesztekben, amire ugye azért nem kell alapozni németek is használják bőven a nankang és egyéb kínai márkákat is. normál használat mellett nem okoz az gondot. na meg nagy tuning verdákkal (optika, ültetett) úgysem menek gyorsan. meg a kerékdőlés miatt úgyis elnyalja a szélét, nem fognak drága gumit venni rá.
3 utolsó nagymárka. Nokia kopósabb nem igazán erre a klímára való. na meg drágák. nem rossz gumik, de biztos, hogy árban megérik a dupla összeget.


Köszi!
Akkor agyalok rajtuk egy kicsit!


Én nem hagynám ki a Nagy márkák Budget változatait sem

Nekem Matadorok vannak ami ugye Conti termék , nagyon meg vagyok vele elégedve sokkal jobb mint vártam és árban is jó és inkább ilyent veszek legközelebb is mint valami kínai linglong/pingpingot vagy vanlit és társait


pedig állítólag a Matador az egyik leggyengébb azok közül...


Nekem volt Matador téli gumim, igaz nagyon régen (azóta talán jobb a minőség)Mondeon, de nagyon rossznak ítéltem meg: zajos volt, rossz tapadással párosulva, kűzdött a gumis mire ki tudta centrirozni, szóval az soha többet Matador. Lengyel szar.......
Bocs véleményemért!

hil Elküldve: 2016-04-07 18:19 Fékjavítás

elgeri írta:
hil írta: Sziasztok!
Sürgősen cserélnem kell az első fék tárcsákat. Melyiket vegyem (csak ez a két lehetőségem van) Juratek vagy Textar??? Régen Juridot használtam az nagyon bejött, de azt most nem tudok venni. A Juratekről van valakinek tapasztalata? Kollégám lebeszélne a Textarról, mert neki azzal nem volt jó tapasztalata..


Mi volt a Textar tárcsa baja a kollégáknak? Csak kíváncsi vagyok!

Nekem gyári hátsó fékbetétem van, de igazából az is Textar (ő volt a beszállító).
Nekem nincs vele bajom, bár ez fékpofa, nem tárcsa, és egyáltalán nem is használom extrém módon.


Kb 20kKm után hullámos lett

hil Elküldve: 2016-04-07 17:35 Fékjavítás

Sziasztok!
Sürgősen cserélnem kell az első fék tárcsákat. Melyiket vegyem (csak ez a két lehetőségem van) Juratek vagy Textar??? Régen Juridot használtam az nagyon bejött, de azt most nem tudok venni. A Juratekről van valakinek tapasztalata? Kollégám lebeszélne a Textarról, mert neki azzal nem volt jó tapasztalata..

hil Elküldve: 2016-04-01 18:53 Gumiabroncs

Pitykoo írta: Hali!
Mika vélemények ezekről a gumikról?!
Nexen, Nankang, Nokian, Dunlop és Continental?!Nyáriba....
Vagy ezek felejtősek?!

Szia!
Nekem Dunlop van, meg vagyok elégedve vele

hil Elküldve: 2016-04-01 11:04 Gumiabroncs

szicsu írta:
adi84 írta:
YELLOW írta:
adi84 írta: Üdv!
Tudna valaki ajánlani Pesten egy olyan gumist, aki normálisan ki tudja súlyozni a kerekeket? Már háromnál voltam gumicsere után, de 100 felett még mindig rázza picit a kormányt.
Köszi


háromból egy sem? biztos a kerekeddel van a baj? nem lehet valamelyik szilent, esetleg féktárcsa?


Kormányösszekötőket cseréltem, poliuretán első-hátsó szilentek és a tárcsákat felszabályoztattam. Csak a kerekekre tudok gondolni...



Nekem a fékmunkahenger szorulása okozott hasonló problémát.
..


Megerősítem!

hil Elküldve: 2016-03-28 20:42 Autóvásárlás

Pocses írta:

Hát igen. Szopóroller beválasztásához nagyobb "cumi lehet" de ugye nem feltétlen biztos egyik sem ha van a kiszemelt vas kiválasztásánál megfelelő ember...

Sziasztok!
Hiába a legjobb szakember, mert ő sem lát bele a hengerekbe, nem tudhatja az előzményeket, nem feltétlen ismeri a volt tulajdonost és a használat módját. Szerencse is kell hozzá, nem kevés!

hil Elküldve: 2016-03-26 19:51 Műszerfal kijelzés

lantika írta:
hil írta:
Tano írta:
hil írta: Sziasztok!
Arra kérnék választ, hogy FL. e46-ba bele lehet-e tenni az FL.előtti műszer egységét? Illetve tudom, bele lehet tenni, de minden rendesen is fog működni??? Csak azért kérdezem, mert pl. a szerviz intervallumot a nem egyforma módon lehet nullázni

Előre is Köszi!


Bele lehet, csak arra figyelj, hogy olyan műszeregység legyen ami FA kódos, nem pedig ZCS-s, mert különben nem fogod tudni összeegyeztetni a jelenlegi felszereltséglistáddal.

Köszi Tano, tehát akkor nem egyszerű a dolog. Igazából a probléma a következő: vettem az autót v134kKm-el, de rossz volt a fordulatszám mérő, meg egy két dolog. Kicseréltem az egész műszer egységet de abban 178kKm volt. Ezt sajnos nem tudom a valósra átírni, míg az FL előttiét igen. Ezért gondoltam, veszek bele egy FL előttit, amit majd át tudok írni a valós állásra. A gond még az is, hogy a műszaki vizsgán is a cserélt számláló állása lett regisztrálva.



Nekem FL-es,es bmw scanner-rel simän ätirtam,aztän vissza. Mielött hülyenek gondolna valaki,csak megmutattam egy ismerösömnek,aki nem lätott ilyet soha es epp e46-ot akar venni.

Igen, az FL előttit mindet át lehet írni, az FL-t általában nem. Neked szerencséd volt. Én is a scannert használnám, de nem megy a dolog.

hil Elküldve: 2016-03-26 19:42 Műszerfal kijelzés

Tano írta:
hil írta: Sziasztok!
Arra kérnék választ, hogy FL. e46-ba bele lehet-e tenni az FL.előtti műszer egységét? Illetve tudom, bele lehet tenni, de minden rendesen is fog működni??? Csak azért kérdezem, mert pl. a szerviz intervallumot a nem egyforma módon lehet nullázni

Előre is Köszi!


Bele lehet, csak arra figyelj, hogy olyan műszeregység legyen ami FA kódos, nem pedig ZCS-s, mert különben nem fogod tudni összeegyeztetni a jelenlegi felszereltséglistáddal.

Köszi Tano, tehát akkor nem egyszerű a dolog. Igazából a probléma a következő: vettem az autót v134kKm-el, de rossz volt a fordulatszám mérő, meg egy két dolog. Kicseréltem az egész műszer egységet de abban 178kKm volt. Ezt sajnos nem tudom a valósra átírni, míg az FL előttiét igen. Ezért gondoltam, veszek bele egy FL előttit, amit majd át tudok írni a valós állásra. A gond még az is, hogy a műszaki vizsgán is a cserélt számláló állása lett regisztrálva.

hil Elküldve: 2016-03-26 15:26 Műszerfal kijelzés

Sziasztok!
Arra kérnék választ, hogy FL. e46-ba bele lehet-e tenni az FL.előtti műszer egységét? Illetve tudom, bele lehet tenni, de minden rendesen is fog működni??? Csak azért kérdezem, mert pl. a szerviz intervallumot a nem egyforma módon lehet nullázni

Előre is Köszi!

hil Elküldve: 2016-03-25 22:13 Chip tuning

Tano írta: Hasznos cikk a Totalcaron.

Szia Tano!
Érdekes írás és még érdekesebb a vázolt adócsalás kérdése.

hil Elküldve: 2016-03-24 16:03 E90 vásárlás

YELLOW írta:
hil írta:
Whole01 írta: Hali!

A következő E90 4 hengeres szivó 320i a kiszemeltem:

http://www.hasznaltauto.hu/aut..._i-9901171

Kérdésem:

A 2005-06-07 es évjáratok közt van motorikusan vmi különbség?
Vagy mind ugyanolyan megbizható,persze tudva lévén az autó előéletét biztos nem hátrány.
De mégis az újabbak már vmivel kiforrottabbak vagy ez a 2005ös is már jó lehet?

Köszi!

Szia!
Lehet, hogy nem írok igazat, de úgy rémlik, mindegyikben a 4 hengeres N46 motor van, ami sokak szerint a világ, de legalábbis a BMW legproblémásabb,(legszarabb)motorja. Nekem is olyan van, de egyelőre nagyon elégedett vagyok vele (most még), ami remélem így is marad.



ja az elődje meg az N42 azért lett az év motorja, mert olyan sz@r...
mivel vannak újabb motorok az E90-ben, azok között van sokkal rosszabb...
az N42-N46 nem azért rossz, mert rosszul gyártották le, mint az N45-öt pl. hanem mert a legtöbb tulaj nem foglalkozik a karbantartással, 20-30ezres olajcseréket mennek, a "szak"szervizek le sem cserélik az olajat. ezek már nem olyan motorok, mint az M43, hanem sokkal precízebbek, sokkal bonyolultabbak. elég elolvasni a ezen motorok Valvetronic-os leírását is.
ez egy nagyon jó motor, ha odafigyelnek rá! lehet vele takarékosan járni, de ha kell tud menni. nem egy sportautó.
ha normálisan van olaj cserélveakkor a lánc sem nyúlik meg 200ezer alatt, mert a patron normálisan tudja feszíteni, nem ugrik meg. de patront lehet bele venni meg ugrás gátlót (ha még nincs benne) pár ezerért. de ha láncot kell cserélni az sem egy nagy összeg. komolyan mondom ez legyen a legnagyobb baja.
persze 10+éves autó esetén, aminek kitudja hanyadik tuléajdonosa van, mindig rizikós. sokan megveszik az autót, mert úgy adják el, hogy friss szervizzel. persze az új vevő nem csinál semit mert miért? aztán lehet az előző tulaj is azért adta el friss szervizzel, mert úgy eladhatóbb. hamasítani már nem nehéz hozzá semmit. aztán csodálkoznk, hogy 40ezreket megy el egy olajjal. persze a már új tulajnál elkezd rosszalkodni, ő is meghirdeti még szerviz előtt, persze gógyis, és friss szervizzel hirdeti. aztán megy minden előlről. ez nem kitaláció, hanem van ilyen!!!
már nem az van, hogy ha valaki új autót vesz, akkor mindegy mi volt, szervizelteti, hanem inkább úgy veszik, hogy ne kelljen még arra is költeni. az már nem zavarja, hogy előtte nem is volt olaj cserélve.
aztán meg csodálkoznak, szidják a márkát. de ez minden típusnál előfordul. az ember akkor jár jól ha fanatikustól tud venni autót, de az meg nem fogja gombokért odaadni.
mindnekinek saját dolga eldönteni melyiket vszi, de az olcsó húsnak híg lesz a leve.
ezt most nem a linkelt példányra írom, hanem általánosságban.

Szia Y!
Nem figyeltél, írtam: egyelőre nagyon elégedett vagyok vele. Igen, törődni kell vele. Na de hát mivel nem kell törődni, hogy hosszú életű legyen?
Mindezt, csak azért írtam, nehogy azt gondolja, ha vesz egy széthajtott szemetet (és ezt nem a belinkelt autóra írtam)és azzal gondtalanul fog autózni éveken keresztül. A német autók eleve számomra kérdőjelesek, mivel nincs sebesség korlátozás az autópályákon, a tulaj max gázzal hajtja a szerencsétlent. A német szervizekről meg tisztelet a kivételnek, nincs jó véleményem, igazi kóklerek, már amiket a munkájukból láttam a sok autó megnézése során.



hil Elküldve: 2016-03-23 22:09 E90 vásárlás

Whole01 írta: Hali!

A következő E90 4 hengeres szivó 320i a kiszemeltem:

http://www.hasznaltauto.hu/aut..._i-9901171

Kérdésem:

A 2005-06-07 es évjáratok közt van motorikusan vmi különbség?
Vagy mind ugyanolyan megbizható,persze tudva lévén az autó előéletét biztos nem hátrány.
De mégis az újabbak már vmivel kiforrottabbak vagy ez a 2005ös is már jó lehet?

Köszi!

Szia!
Lehet, hogy nem írok igazat, de úgy rémlik, mindegyikben a 4 hengeres N46 motor van, ami sokak szerint a világ, de legalábbis a BMW legproblémásabb,(legszarabb)motorja. Nekem is olyan van, de egyelőre nagyon elégedett vagyok vele (most még), ami remélem így is marad.

hil Elküldve: 2016-03-14 20:16 Mi lehet a baj?

Peti1012 írta:
YELLOW írta:
Peti1012 írta: Hello! Tegnap mikor elakartam indulni a kocsival az első 2 inditásra inditozott a harmadikra semmi egy hang se semmi! Laptopra tetük ès ezt adta ki! Csak èn ezzel nem nagyon vagyok kèpbe, ezèrt kellene a segitsèg! Köszi


ezzel mi sem vagyunk előrébb
annyit látunk melyik vezérlőben hány db hiba van....

Ès linked nincs honnan tudnám leszedni a bmw scannert magyarul? Az ews az mi?

Szia!
Fájdalom, de a scannerrel nem sokra mész, mert a kódokat Hexa-ban adja meg, amit tudomásom szerint még senki nem tudott megfejteni