negativ0001 fórum hozzászólásai

negativ0001 Elküldve: 2012-11-22 14:17 Az E46 Üzembentartási költsége.

YELLOW írta:
negativ0001 írta: Hat ja mindig igy szoktam lemerni a fogyasztast, de nem az elso csattanasig hanem total tele toltom, amig kifolyik, de nem tudom, hogy ilyenkor a szenszurobe atfolyik-e vagy sem, ezert is lehet csalas.
Nem pont 100km vagy 200at megyek, hanem a keplet szerint szamolok :elfogyasztott benzinmennyiseg szorozva 100al es osztva a megtett km-el.

Az auto a fogyasztast az injektorok nyitasi idejebol szamolja. Az atfolyas/perc az mindig ugyan az, az egy fix ertek ebbol szamol L/ora, amit atalakit L/km es meg egy par korrekcio a tankszintszenzortol, nagyabol ennyi. Az injektorokon van egy szam ami a hozamot jelzi es azt a szamot taplaljak be a szamitogepbe. Ez az ertek igazabol nem nohet hacsak nem lesz nagyobb a rendszernyomas (benzin), csokkenni csokkenhet a mocsok miatt, meg sugarivben is spriccolhat, ami miatt tokeletlen lehet az eges...talan e miatt fogyaszthat tobbet es mutat kevesebbet :


hát ez így túl egyszerű lenne, bár enm tudom. ezt a verziót még nem hallottam, attól lehet igaz.

Hat sokszor az egyszeru a nagyszeru, nem kell elkomplikalni....

negativ0001 Elküldve: 2012-11-22 13:39 Az E46 Üzembentartási költsége.

Hat ja mindig igy szoktam lemerni a fogyasztast, de nem az elso csattanasig hanem total tele toltom, amig kifolyik, de nem tudom, hogy ilyenkor a szenszurobe atfolyik-e vagy sem, ezert is lehet csalas.
Nem pont 100km vagy 200at megyek, hanem a keplet szerint szamolok :elfogyasztott benzinmennyiseg szorozva 100al es osztva a megtett km-el.

Az auto a fogyasztast az injektorok nyitasi idejebol szamolja. Az atfolyas/perc az mindig ugyan az, az egy fix ertek ebbol szamol L/ora, amit atalakit L/km es meg egy par korrekcio a tankszintszenzortol, nagyabol ennyi. Az injektorokon van egy szam ami a hozamot jelzi es azt a szamot taplaljak be a szamitogepbe. Ez az ertek igazabol nem nohet hacsak nem lesz nagyobb a rendszernyomas (benzin), csokkenni csokkenhet a mocsok miatt, meg sugarivben is spriccolhat, ami miatt tokeletlen lehet az eges...talan e miatt fogyaszthat tobbet es mutat kevesebbet :

negativ0001 Elküldve: 2012-11-22 13:05 Az E46 Üzembentartási költsége.


Az enyem kevesebbet mutat 0.4-0.5L-el 1.000km utan, de 200km utan is csalhat jo nagyot, mint pl egyszer 5.3L/100Km mutatott de valojaban 6.1L volt.
Most azon filozok, hogy miert allitodik el, ha egyszer jol mukodott.

negativ0001 Elküldve: 2012-11-22 11:23 Motorolaj

vivaladiesel írta:
negativ0001 írta:
m_attila írta:
negativ0001 írta: En jartam meg 5w-40 Eurolub olajjal, hogy -35 fokban abszolut fel sem szivta az olajat a pompa. ezert 0.5L gazolajat toltottem a motorba, hogy valahogy induljon el az olaj. Haza mentem (40km) s lecsereltem az olajat mas markara, azzal nem volt gond.


Hol jártál -35 fokban?

Itthon , Csikszeredaban es kornyeken....(ez a tavaj volt)


Szibériára tippeltem!


Ott azert hidegebb van, na de kivancsi vagyok, hogy a jo oreg orosz diesel gepek, hogy indulnak, mert itt a dieselek meghaltak, amelyik pedig beindult az kb 1km utan halott volt.
Szerintem az oroszoknal osszel beinditjak es tavasszal kikapcsoljak....

negativ0001 Elküldve: 2012-11-22 11:04 Motorolaj

YELLOW írta:
negativ0001 írta:
m_attila írta:
negativ0001 írta: En jartam meg 5w-40 Eurolub olajjal, hogy -35 fokban abszolut fel sem szivta az olajat a pompa. ezert 0.5L gazolajat toltottem a motorba, hogy valahogy induljon el az olaj. Haza mentem (40km) s lecsereltem az olajat mas markara, azzal nem volt gond.


Hol jártál -35 fokban?

Itthon , Csikszeredaban es kornyeken....(ez a tavaj volt)


ha tavaly, akkor ly, ha teavaj, akkor meg kimaradt egy E betű

bizony igy van ez....sorry!

negativ0001 Elküldve: 2012-11-22 10:59 Motorolaj

m_attila írta:
negativ0001 írta: En jartam meg 5w-40 Eurolub olajjal, hogy -35 fokban abszolut fel sem szivta az olajat a pompa. ezert 0.5L gazolajat toltottem a motorba, hogy valahogy induljon el az olaj. Haza mentem (40km) s lecsereltem az olajat mas markara, azzal nem volt gond.


Hol jártál -35 fokban?

Itthon , Csikszeredaban es kornyeken....(ez a tavaj volt)

negativ0001 Elküldve: 2012-11-22 10:17 Motorolaj

En jartam meg 5w-40 Eurolub olajjal, hogy -35 fokban abszolut fel sem szivta az olajat a pompa. ezert 0.5L gazolajat toltottem a motorba, hogy valahogy induljon el az olaj. Haza mentem (40km) s lecsereltem az olajat mas markara, azzal nem volt gond.

negativ0001 Elküldve: 2012-11-22 10:01 Motorgenerál!

anubisz írta:
negativ0001 írta: Ma ujbol meres volt. 12.4-12.6bar az egesz.Meleg motorral, uj meromuszerrel, uj aksival, mert az elozo mar szarozott, egy nap allas utan mar csak 4 voltot tartott. Igy mar tetszik, holnap hidegen is lemerjuk


Mondtam, hogy szar a műszer, te meg már motorgenerált akartál, nekem is ennyi az érték. Még hidegen is mérjetek rá.


Hat igen, mar el voltam keseredve...
Ma reggel ujbol ramertunk de a regi aksival, mert a masik csak kolcson volt es kis amperu, de egesz ejjel toltes alatt volt es igy 12.90-13.40bar. Delutanig hagyom toltes alatt az aksit es lemerem csak azt az egy hengert amelyikben 12.9et mertem.

negativ0001 Elküldve: 2012-11-21 22:26 Csodaszerek - Mûködnek?

Latom reg irtak ide....
Valaki probalkozott a vizbefecskendezessel? Foleg benzines turbonal, de sima benzinesnel is ok.
Gondolok itt akar hazi barkacsolasra is, amivel te valtoztathatod a lambda es a MAP szenzor ertekeit a beszivot vizmennyiseg szerint, vagy a kar a cuccos kurva draga elkeszitett kitre....
http://www.quantumautosport.co...ucts_id=43
http://www.aquamist.co.uk/cp/H3.html
http://howertonengineering.com...formation/

negativ0001 Elküldve: 2012-11-21 21:53 Motorgenerál!

Ma ujbol meres volt. 12.4-12.6bar az egesz.Meleg motorral, uj meromuszerrel, uj aksival, mert az elozo mar szarozott, egy nap allas utan mar csak 4 voltot tartott. Igy mar tetszik, holnap hidegen is lemerjuk

negativ0001 Elküldve: 2012-11-20 22:07 Porlasztó

Hat igen, dieselnel tobb a szennyezodes, mint benzinnel. A legjobb diesel rendszer tisztito a parafin es a biodiesel, amugy a gazolajok 10% mar biodiesel, legalabb is itt Erdelyben.....

negativ0001 Elküldve: 2012-11-20 21:54 Porlasztó

Latom sok gond van a diezel porlasztokkal, viszont nem lattam topikot benzininjektor problemarol.
Ismeroseim hasznaltak dieselbe ezt az adalekot es mindenki istenitette, igaz, lassan hozza meg hatasat de soakig tart.
http://forex.hu/webshop.html?p...ory_id=914
http://forex.hu/webshop.html?p...ory_id=914
a sprayel konnyebb dolgunk van, a masikat elobb fel kell oldani egy kis gazolajban es ugy beonteni a tankba.

negativ0001 Elküldve: 2012-11-20 20:30 Motorgenerál!

anubisz írta:
negativ0001 írta: Sziasztok! Egy kisse elterek a tematol, de nem tudtam, hogy hova irjam. Nem reg vettem egy 316i 1.9L 99es E46-os autot es probabol lemertuk a nyomast a hengerekben, s nem tetszik, mert a 31 eves E21 318iben (450.000km) jobb az eredmeny,pedig nem volt motorgeneral. Mind a 4 hengerben 10.5-10.6bar es az E46ban 9.50-10bar. Gyonyoruen megy a motor, meg egy pohar vizet is felmernek rakni a motor tetejere, de szerintem tul keves a nyomas.
Esetleg valaki tudja, hogy mennyi kellene legyen az M43B19nek a nyomasa?


10 felett az egészséges még, de egy kis eltérés még belefér, főleg ha egyforma mindegyikbe, az nem jó inkább, ha mondjuk 3 hengerbe van 12, 1 be meg 8,5 szerintem ha nem zabálja az olajat, hagyd a francba, és jó a menet dinamika, és nincs semmi gond vele, mert drága mulatság, sokan inkább beraknak egy újabb bontott motort. Már ha nincs a családba egy profi szerelő, aki baráti áron felújítja.

Compression pressures
Minimum
10 - 11 bar
(142 - 156 psi)
Maximum
difference between
cylinders
0.5 bar (7 psi)

Töltsd le ezt ebbe benne van a generál.
https://dl.dropbox.com/u/68321...Manual.pdf

113-4 oldal.


Koszi a gyors valaszokat es a linket.
Holnap ujbol lemeretem mashol, mert ez a nyomasmero furcsan mukodott, mert miutan leallitottam az oninditozast, kellett varni 10-15 masodpercet amig a nyomasmero mutatoja beallt.

negativ0001 Elküldve: 2012-11-20 20:10 Motorgenerál!

Sziasztok! Egy kisse elterek a tematol, de nem tudtam, hogy hova irjam. Nem reg vettem egy 316i 1.9L 99es E46-os autot es probabol lemertuk a nyomast a hengerekben, s nem tetszik, mert a 31 eves E21 318iben (450.000km) jobb az eredmeny,pedig nem volt motorgeneral. Mind a 4 hengerben 10.5-10.6bar es az E46ban 9.50-10bar. Gyonyoruen megy a motor, meg egy pohar vizet is felmernek rakni a motor tetejere, de szerintem tul keves a nyomas.
Esetleg valaki tudja, hogy mennyi kellene legyen az M43B19nek a nyomasa?

negativ0001 Elküldve: 2012-09-28 19:53 Üzemanyag fogyasztás

Leellenoriztem ketszer is. A BC altal mutatott fogyasztas , eloszor 6.2L/100Km, a valosagban 6.7L/100km , aztan masodszor 5.7L/100Km valosagban 6.36L/100km, ugyhogy 0.5L-el mutat kevesebbet.
Hogyan lehet beallitani, hogy valos legyen? Eloszor is nem tudom, hogyan allitodik el, ha a gyari meretu kerekek vannak rajta es a fogyasztasert az injektorok "On" idejet meri es az atfolyasi mennyiseg is fix.