negativ0001 fórum hozzászólásai

negativ0001 Elküldve: 2013-02-21 19:48 Futómû és hibái

gabipapi írta:
negativ0001 írta:
gabipapi írta: ÜDV. KÉT HETE VETTEM EGY 316-OST.A SEGÍTSÉGETEKET SZERETNÉM KÉRNI.NYOMVÁJUS VIZES ÚTON AZ AUTÓ HÁTULJA KÜLÖN ÉLETET ÉL.AKNÁRA ÁLLTUNK,RÁNGATÁS STB,DE SEMMI LÁTHATÓ HIBA.FRISS KPM MŰSZAKIS.AZ AUTÓVAL ILYENKOR 60-NÁL GYORSABBAN NEM LEHET MENNI ,SZÁRAZ ÚTON SEMMI.SEGÍTSÉGETEKET ELŐRE MEGKÖSZÖNÖM.


Kopott a hatso gumi???
Amikor emelovel felemelitek, akkor a gumiszilenteket meg kell jol feszegetni egy szerelovassal, akkor jobban latod, hogy hol van gubanc..



ÜDV .A LENGÉS CSILLAPÍTÓKAT CSAK HAGYOMÁNYOSAN RÁNEHEZKEDÉSSEL NÉZTÜK ,JÓK.GUMIK NEM KOPOTTAK,BÁR EZ EGYIK HÁTSÓ GUMI FORDÍTVA VAN FELSZERELVE FORGÁSIRÁNNYAL ELLENTÉTESEN.NEM TUDOM EZ,HOGY SIKERÜLT. HOLNAP AKNÁRA ÁLLOK ÉS MEGEMELVE MEGVIZSGÁLJUK.


jaaaa, forditva van a gumi?????? hat akkor azon nincs amit filozni, gyorsan vissza kell forditani, mert ezert csuszkal. Gondolom V alaku a recezete es teli gumi, s ha forditva van teve, akkor a vizet bepereseli maga ala es nem pedig ki onnan.



negativ0001 Elküldve: 2013-02-21 08:31 Üzemanyag fogyasztás

anubisz írta:
negativ0001 írta: Valaki hasznalt Spuri-t? Ugy tudom abbol ket fajta van.Es a Green fuel-t?


Mellé egy jó adag placebo hatás. Ezek mind arra építenek. Amint beletöltöd, már érzed is a hatását. Aztán sehol semmi, csak 3x gyengébben nyomtad a gázt. Sok sikert hozzájuk, inkább tankold bele azt a 2 litert, ne ezeknek a zsebét tömd lóvéval.
Bugatti Veyront ne vegyél. Padlógázon 13 perc alatt kifogy egy teletank, és nem 70 literes a bödön.

)))))))))))))))

negativ0001 Elküldve: 2013-02-21 07:15 Futómû és hibái

gabipapi írta: ÜDV. KÉT HETE VETTEM EGY 316-OST.A SEGÍTSÉGETEKET SZERETNÉM KÉRNI.NYOMVÁJUS VIZES ÚTON AZ AUTÓ HÁTULJA KÜLÖN ÉLETET ÉL.AKNÁRA ÁLLTUNK,RÁNGATÁS STB,DE SEMMI LÁTHATÓ HIBA.FRISS KPM MŰSZAKIS.AZ AUTÓVAL ILYENKOR 60-NÁL GYORSABBAN NEM LEHET MENNI ,SZÁRAZ ÚTON SEMMI.SEGÍTSÉGETEKET ELŐRE MEGKÖSZÖNÖM.


Kopott a hatso gumi???
Amikor emelovel felemelitek, akkor a gumiszilenteket meg kell jol feszegetni egy szerelovassal, akkor jobban latod, hogy hol van gubanc..

negativ0001 Elküldve: 2013-02-21 06:57 Üzemanyag fogyasztás

Valaki hasznalt Spuri-t? Ugy tudom abbol ket fajta van.Es a Green fuel-t?

negativ0001 Elküldve: 2013-02-20 19:10 Üzemanyag fogyasztás

negativ0001 Elküldve: 2013-02-20 09:51 Üzemanyag fogyasztás

YELLOW írta:
negativ0001 írta: Ja es amit irsz Yello, hogy a gyujtast kell jol allitani stb, ezt az autoink mar tudjak, amelyekbe be van szerelve a kopogas szenzor. Az ECU mindig a kopogas hataran tartja a gyujtast es igy ki tudja hasznalni a maximumot a benzinbol....


igen csak pl az enyémben papír szerint 91 és 99 között tudja. de ezeket lehet még állítani. igaz ahhoz bele kell mászni a programba. mondjuk nekem nincs szükség rá, mert többségében 95 megy bele


Igen, hat akkor erne meg belemaszni a progiba, ha beszerelned a vizbefecskendezest, vagy E85-ot tankolnal bele.

negativ0001 Elküldve: 2013-02-20 09:20 Üzemanyag fogyasztás

Ja es amit irsz Yello, hogy a gyujtast kell jol allitani stb, ezt az autoink mar tudjak, amelyekbe be van szerelve a kopogas szenzor. Az ECU mindig a kopogas hataran tartja a gyujtast es igy ki tudja hasznalni a maximumot a benzinbol....

negativ0001 Elküldve: 2013-02-20 09:13 Üzemanyag fogyasztás

YELLOW írta:
amúgy egy régebbi karbis autót, de akár újat, akár 81-es üzemanyaghoz is be lehet állítani, azzal is ugyanúgy elmegy és nem fogyaszt többet. az egész azon múlik, hogy a gyújtást, és a levegőt mennyire tudják jól beállítani. sok országban 89-estől nincs jobb üzemanyag.
az itthoni kutakon ha leállnál megmérni a 95-ös lehet nincs csak 93-as...


Igen, de azokban az orszagokban nem azt az oktan szamot mutatjak, mint nalunk, mert nalunk a Research oktant merik ( SR EN ISO 5164-06) ami europaban a 95os benzinnel minimum 95 lehet, de a fimomito mindig nagyobbat csinal (kiveve a Lukoilt) pl az itteni Rompetrol es Petrom 95os benzine a valosagban 96 koruli, de mar kaptunk olyan benzint is ami 97.2 volt.
...ja magan benzinkutnal melozom.....
Azokban az allamokban, mint pl US ott a Motor oktant ( SR EN ISO 5163-06) mutatjak, pl ami nalunk 95 ott azoknal 85, de nem linearis egyik a masikkal, mert ami nalunk 96 az ott 85.1 .

Amugy ha akarod tudni, hogy milyen benzint vettel, akkor egyszeruen bemessz a kutho es elkered a legutolso uzemanyag transzport Minosegi dokumentumot (ezt nem tudom, hogy nalatok hogy hivjak), mert itt nalunk koteles a kutasnak megmutatni ha kered, tudod vasarloi jogok, fogyaszto vedelem bla bla....
Na csak kell tudd, hogy mit nezel...., na meg nem biztos, hogy a vezetoseg oda adta a papirt a kutasnak, hogy meg tudja neked mutatani.



negativ0001 Elküldve: 2013-02-20 08:23 Üzemanyag fogyasztás

Az enyem 7.8L/100Km fogyasztott 1350km utan. Kinti homerseklet -15 es +3 kozott volt. Hegyvideki vezetes, sok hideguzem.
A honap vegen megyek Ausztriaba (Erdelybol) es akkor meglatom, hogy mennyit fogyaszt autopalya es lapos videki korulmenyek kozott, de addig is minden olajat kicserlek. A valtoban es a difiben full szintetikus Xado "mazo" GL5-ost teszek AMC Maximum Transmission adalekkal, a feltengelyeknel a zsirt kicserelem mind a 4nel szintem Xado zsirra, es a motorban is.
Mar alig varom....., majd jelentkezem.

Amugy kinek mi a tapasztalata, hogy 99-100as benzinnel fogyaszt kevesebbet, vagy 95el?

negativ0001 Elküldve: 2013-02-10 22:26 Elsõ lengõkar hátsó szilent

xlzx írta:
hil írta:
xlzx írta: voltam én is a napokban itt Érden.. háát. na. 1re rendeltek oda, 3/4 2kor kezdték el csinálni a kocsit, 2,5 óráig tartott, egy külső kerék felőli szilentet kellett cserélni. a szerelést nem nézheted, a közelben nincs semmi, szóval ücsörögj az irodájukban 2,5 órát,pompás! se.

16ot fizettem mindennel együtt. nem gyorsak az tuti... a munkájuk minősége meg majd kiderül. a lengőkart amúgy csak a szilent körül tisztították meg.


Szia!
Már nem teljesen világos számomra: tehát az első lengőkar hátsó szilentjét cseréltek Neked Érden ennyi idő alatt és pénzért. Az anyag is benne van ebben (2db szilent), vagy csak a munkadíj?



Nem, az első lengőkar külső gömbfejét cserélték.

Akkor az Meyele lengokar volt, nem? Ugy tudom, csak annak lehet kulon a gombcsukloit cserelni, vagy van mas marka is aminel lehet?

negativ0001 Elküldve: 2013-02-10 08:12 Elsõ lengõkar hátsó szilent

YELLOW írta:
hil írta:
xlzx írta: voltam én is a napokban itt Érden.. háát. na. 1re rendeltek oda, 3/4 2kor kezdték el csinálni a kocsit, 2,5 óráig tartott, egy külső kerék felőli szilentet kellett cserélni. a szerelést nem nézheted, a közelben nincs semmi, szóval ücsörögj az irodájukban 2,5 órát,pompás! se.

16ot fizettem mindennel együtt. nem gyorsak az tuti... a munkájuk minősége meg majd kiderül. a lengőkart amúgy csak a szilent körül tisztították meg.


Szia!
Már nem teljesen világos számomra: tehát az első lengőkar hátsó szilentjét cseréltek Neked Érden ennyi idő alatt és pénzért. Az anyag is benne van ebben (2db szilent), vagy csak a munkadíj?



értsd úgy, hogy a talpast cserélték.


Hat a ket darab szilent csere max 30 perc!!!!.Ha pedig csak a gumit csereled benne, tahat ki kell preselni a regit es helyere az ujat, akkor max 50 perc, de 40 alatt meg lehet csinalni.

negativ0001 Elküldve: 2013-02-08 08:07 Gyújtótrafó - milyen hibákat is okozhat, ha rossz

A cikkben szo van arrol, hogy a sok karbonlerakodasok miatt detonacios eges alakul ki , mert izzik a korom...., ez igy igaz, de viszont ahoz, hogy ezt kitakaritsuk, nem kell szetszedni a motrot, en a regebbi BMWmen ezt ugy oldottam meg, hogy bealliotottam a fordulatot 2000-2500ra es egy permetezovel bepermeteztem kb 5-10 perc alatt 10L vizet a szivotorokba, igy total tisztara mosodott belul az egeskamra, mert viz gozze alakult, az meg leborotvalta a mocskot, persze ezutan olajcsere kellett.
Nem tudom, hogy ez hogy hatna a katalizatorra, lambdara stb.....

negativ0001 Elküldve: 2013-02-06 20:38 Motorolaj

YELLOW írta:
hil írta:
gampetibor írta: Megcsinaltuk az olajcseret. Tegnap meleg de nem jaro motor mellett beletoltottem a xado motortisztitojat, jarattam par percet majd a mai olajcsereig 50 km- mentem a kocsival. Mielott belement volna a motortisztito mar szivargott az olajam az olajszuro tomites alol amit gondosan letorolgettem. A kiszivargott olaj vilagos sargasbarna volt. Amikor ma leengedtuk az olajat megdobbenve lattam h korom fekete olaj fojt ki a blokkbol. Engem ez a motortisztito ezalltal teljesen meggyozott es ezentul minden olajcsere alkalmaval hasznalni fogom. Az ezt megelozo olajcsereim alkalmaval a leengedett olaj mindig vilagos sargas barna szinu volt, majdnem mint az uj es az olajszuro is hasonlo, most pedig korom fekete mindketto. A valtoba is belekerult az adalek mert az 1-es, 2-es es hatramenet fokozatoknal akadva vette be a fokozatot. 15 kilometer varos volt a hazaut es mar ezido alatt sem akadt meg egyszer sem a valto. Ez is mukodik ugytunik. Amikor hazaertem beletoltottem a motorba is az adalekot majd jarattam 5 percet. Jaras csendes egyenletes konnyed, es finomabban allt meg mint szokott. Egyenlore ennyi, de majd az elso szaz kilometer utan leirom az addig tapasztaltakat. Koszi a segitseget Szoták Dávid!
Ami belekerultado atomic 5w-30 sm/cf szintetikus olaj, xado stage1 motoradalék, xado manuális válto adalék, xado vitaflush belső motortisztitó.


?????


pontosan én sem tudom mennyire volt világos. de pl dízeleknél pár száz km után sötét lesz az olaj, pont azért mert a benne lévő anyagok tisztítanak, nem minden jön le az olajjal. benzinesnél azért több kell. de 15ezer alatt már sötétnek kéne lenni. majd csinálok fotót holnap nekem 10-12ezer után milyen, vederben van
vagy a korábbi gazdáknál túl sok tapadt le, vagy az olajakkal nem volt valami ok.
én örülök ha ez a xado cucc bejön. mégha nem lesz igazam akkor is, mármint a korábbi állításokat amit gondoltam. még a végén én is ezt fogom hazsnálni


Yellow, ugy tudtam, hogy te mar megvetted a Xado cuccokat.
En marciusban megyek Hu-ba es a labancokhoz es elotte cserelek Xadora mindent, foleg a valto es a difi olajakat....

negativ0001 Elküldve: 2013-02-04 17:06 Szekunder levegőztető szelep

djhulk írta: Sziasztok, 2004-es e46 325i-m a következő hibát írta, mikor rádugtuk a diagnosztika kiolvasásra: szekunder levegőztető szelep hibája. A kérdéseim a következők lennének ezzel kapcsolatban:

1. szerintetek emiatt gyulladhat-e ki folyamatosan a SERVICE ENGINE SOON lámpa?
2. mennyire sürgős/nagy a probléma? Milyen javításai költségekkel lehet számolni? Azonnal el kell rohannom a szerelőhöz, vagy azért ráérek vele? Az autón semmi elváltozást nem tapasztalok, tökéletesen működik.

Köszi!


Ha jol tudom az csak akkor mukodik, amikor a motor ill a katalizator hideg es ekkor tobblet levegot fuj a kipuffogoba, hogy a dus keverek miatt az el nem egett benzin jobban egjen a katalizatorban, nem nagy gond, de meg kell majd javitani.
Javitsanak ki ha nem ez a szekunder szelep....


negativ0001 Elküldve: 2013-02-01 22:57 Futómû és hibái

Sziasztok!Tegnap csereltem az elso villa hatso nagy szilentjeit Meyle Hd-re.Kipreseltuk a regi szetment kifolyt cuccot es helyebe benyomtuk a tomorgumis szilentet. Az uton most jol viselkedik, viszont volt egy kattogo hang, amit a rossz szilentre fogtam, de nem az okozta, mert megmaradt. Elolrol jon es foleg rossz uton hallom, de meg sima uton is. Felemelve meglogattuk/rangattuk a kerekeket, de semmi nem kotyogott...
...valakivel meg tortent ilyen?
koszi.