negativ0001 fórum hozzászólásai

negativ0001 Elküldve: 2013-11-09 22:54 Egyenetlen alapjárat

sindely írta:
YELLOW írta:
MattM325 írta:
sindely írta: udv minden forumtagnak! segitsegeteket szeretnem kerni. boldog tulaja vagyok 1999es e46 328ci nek 173e van benne. beinditom a kocsit az alapjaratom ingadozik, neha leesik a fordulatszam hogy szinte leall a motor. (keszer mar elofordult) elkezdek autozni vele (kb 10percet), miutan vizhofok jelzo kier a kek reszbol utanna egyenletes az alapjaratom. kb 725rpm re be is all, nem ingadozok. radugtam hibakodolvasomat (icarsoft i910) csak egy hibat kaptam, hogy a kuplung kapcsolom nem mukodik. szerintem ez nem befolyasolja az alapjarat ingadozast, de javitsatok ki ha tevedek. en a lambda szondara tippelek de nem vagyok benne biztos. segitsegeteket elore is koszonom!!!!


Egyből indítás után még nem szól bele a szonda.


az újabb szondák fűtik magukat, de ahhoz is idő kell, így hidegindítás után túldúsítva megy a motor, ezlrt van erősebb szaga a kipuff gáznak, ezért kell ződkártya mérésnél bizonyois ideig 3000 körüli fordulaton járatni, hogy szabályozzon, legyen meleg.
a vezérlés sok méstól is függ, motorhőfok szenzor, beszívott levegő hőfokától. lehet levegő szűrőt sem ártana cserélni, lehet megpárásodik már.



kb 500kmrel ezelott csereltem olaj + minden szurot.


A 4 szalas (futott) szondanak 6 masodperc kell es mar az igazi erteket kell mutassa. Meg megengedett a 10 masodperc is, de ha annal hosszabb, akkor check lampa kigyul, mivel az ellenallas ki van egve. Persze x vizhomersekletig dusitva nyomja. A tovabbi furcsa szagot inkabb hideg katalizatornak hivjak, annak kell egy kis ido, mig 600 fokra fel nem melegszik, ezert van az, hogy a benzinesni (ha hidegebb van) akkor 1-2 percig fujja a levegot a kipuffogocsobe, hogy legyen plusz levego a katalizatornak az egeshez.

negativ0001 Elküldve: 2013-11-09 19:34 Motorolaj

Neo954 írta:
jons írta:
anubisz írta:
a fűtést se kapcsolom be amíg nem 90 fokos a víz. ( mivel olaj hőfokot nem tudok nézni)
inkább megfagyok a kocsiba, de minél előbb üzemi hőfokon legyen.


Én is ráálltam erre a gyakorlatra, bár ezzel együtt eszembe jutott valami. A fűtőkör jéghideg, a hűtővízkör pedig igen forró. Elindul a keveredés. Nem okoz ez hosszútávon problémát? A gyors hőtágulásra gondolok. Ha kezdetektől nyitva a csap, akkor együtt melegszenek az alkatrészek, nem hirtelen.
Csak egy kérdés. Az sem biztos, hogy van értelme, csak úgy eszembe jutott.


Ha nem a motor vízkörébe küldi be a hideg vizet akkor nem okozhat gondot szerintem, a hűtőben elkeveredik.


Na ezert szerelem en be a Webastot, mert ezen a telen sok rovid utam lesz, mert megvaltozott a munkahelyem es kozelebb van. Igy mindig meleg motorral indulok.
A helyet mar kialakitottam neki. A legszurot kidobtam dobozostol, betettem egy K&N legszurot es a legszuro doboz helyere siman befer a Webasto.

negativ0001 Elküldve: 2013-11-09 19:20 Egyenetlen alapjárat

Hat, igen ez az orokos alapjarat problema. Nalam is volt, aztan lambda szonda csere lett, mert nagyon le volt lassulva es be volt allva 0.45V-ra. Aminimum amit mert valami 0.36 koruli volt es a max 0.58 , ...mintha. Azutan jo lett minden, aztan egy kodos paras reggelen check lampa kigyult, teszter irta, hogy 1es gyertya kimaradas. Gyertyacsere, iridium az egesz. Kapott meg egy MAF senzor tisztitast is. Azutan okes, de egyszer megint csinalta es most gyertyakabelre gyanakodom, mert ha lespriccolom a kabeleket, akkor dadog a motor. Ugyhogy irany gyujtokabel.hu
.......

negativ0001 Elküldve: 2013-10-04 11:38 Üzemanyag fogyasztás

Pocses írta:
negativ0001 írta:
YELLOW írta:
negativ0001 írta: Hello!
Mostanaban eszre vettem, hogy motorfekezesnel a pillanatnyi fogyasztasmero manus nem all vissza 0-ra. Digitalisan a rejtett menubol figyelve 0.9-1.0L -t fogyaszt motorfekknel, holott 0 kellene legyen.
A fogyasztas is megnott 0.7L-el.
Szerintetek mi lehet a problema?

ui
Az alapjarat sokszor tul alacsony es ingadozo.


ha kevés a motorfék, akkor a fokozathoz képest túl lassan mész, akkor elindul felvelé olyan 2 liter környékére a mutató.
esetleg a kuplungod nem csúszik egy picit?


Nem csuszik, es van fotorfek eleg (3000rpm korul). Mindig ugyan azon az uton haladtam es figyeltem ezelott is es akkor lement 0-ra. A levegotomeg mero is lehet a ludas? Az a romlik akkor total elromlik, vagy az is lelustul, mint a lambda szonda?



Majrélámpa világít? Akkor vidd el diagoltatni, nekem is felvillant, hidegen nem tudok vele menni, enyhén rázkódik a motor amíg a "kékbe" van a hőfokmérő, de üzemi hőfokon szépen megy hibamentesen. Én is lehúztam a csatit a légmennyiségmérőről, de vadállat módon járt a motor, tehát nem az a gebaszos. Jövőhét szerdán viszem reggel 8-ra megoldja a szerelő.


Nem vilagit es meg csak nem is villant, habar eszre vettem olyant, hogy indulaskor , de nem mindig(tok mind1 hideg vagy meleg) a motor rangatozik/reszket, mint a regi karburatoros autoknal amikor dugulas volt.



negativ0001 Elküldve: 2013-10-04 11:20 Üzemanyag fogyasztás

YELLOW írta:
negativ0001 írta: Hello!
Mostanaban eszre vettem, hogy motorfekezesnel a pillanatnyi fogyasztasmero manus nem all vissza 0-ra. Digitalisan a rejtett menubol figyelve 0.9-1.0L -t fogyaszt motorfekknel, holott 0 kellene legyen.
A fogyasztas is megnott 0.7L-el.
Szerintetek mi lehet a problema?

ui
Az alapjarat sokszor tul alacsony es ingadozo.


ha kevés a motorfék, akkor a fokozathoz képest túl lassan mész, akkor elindul felvelé olyan 2 liter környékére a mutató.
esetleg a kuplungod nem csúszik egy picit?


Nem csuszik, es van fotorfek eleg (3000rpm korul). Mindig ugyan azon az uton haladtam es figyeltem ezelott is es akkor lement 0-ra. A levegotomeg mero is lehet a ludas? Az a romlik akkor total elromlik, vagy az is lelustul, mint a lambda szonda?

negativ0001 Elküldve: 2013-10-03 22:21 E46 Szélvédő alatti müanyag

[quote="szotakdavid"]
zoliika írta:
Régi és újVan különbség nem kevés!Ma olajcsere közben ki is cseréltem, 10 perc az egész.Apróság ,de nagyon "mutat"!Köszi : Dávid!



Es mennyibe kerult?

negativ0001 Elküldve: 2013-10-03 21:50 Üzemanyag fogyasztás

Hello!
Mostanaban eszre vettem, hogy motorfekezesnel a pillanatnyi fogyasztasmero manus nem all vissza 0-ra. Digitalisan a rejtett menubol figyelve 0.9-1.0L -t fogyaszt motorfekknel, holott 0 kellene legyen.
A fogyasztas is megnott 0.7L-el.
Szerintetek mi lehet a problema?

ui
Az alapjarat sokszor tul alacsony es ingadozo.

negativ0001 Elküldve: 2013-10-01 13:23 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
Danibattya írta: Sziasztok,
olyan kérdésem lenne hogy az autómba a hátsó ablakban lévő fűtőszálakból a legfelső 3 nem működik! Azzal mit lehet csinálni? Amikor bekapcsolom a rádió is elkezd recsegni
Köszönöm
Dani


szerintem nagyon semmit. bár lehet a C oszlopban meg kéne nézni, nincs-e valami vezeték elszabadulva.


LEhet, hogy valaki durvan hatra rakott valamit az ablakba es elkarcolta azt a harom szalt. Erre lehet kapni olyan arany szinu festeket amivel ki lehet javitani, mert vezeri az aramot.

negativ0001 Elküldve: 2013-09-30 22:09 Motorolaj

[quote="YELLOW"]
anubisz írta:
negativ0001 írta: Hey!
Lattam, hogy megint tema volt a Xado, hogy holland licensz, de ukran stb stb. A lenyeg az, hogy anno szovjet volt, aztan szethullott a Szovjetunio es maradt Ukrajnaban, de Hollandiaban gyartjak ukran licensz alatt, de van amit ukranoknal csomagolnak stb stb, mind mellekes.....a lenyeg az, hogy nehez hamisitani, a fedoboz miatt is, de foleg a szaga, inkabb az illata miatt. Minden Xado olajnak egyforma illata van, ezt mas olajnal nem erezheted, csak a Xadonal.

Meg egyszer mondom, aki ki akarja probalni, az elotte hasznlajon VitaFlush-ot!!!!, de nem kotelezo, viszont a hidrotokeket rendbe rakja.

Én attól parázok ezek a motor tisztittók nem folynak ki esetleg rendesen a motorból, és az új olajjal is keverednek, ki tudja nem e rongálja a friss olaj minőségét,az ami nem folyik ki. Habár sok nem maradhat benne.

Ez meg egy VICC, vagy még annak is rossz. Azt bizton állíthatom!!
A VitaFlush olajtisztító használata a távozó fémrészecskék akár 60-70%-át visszaépítheti a csapágyakba,hengerfalra.
Az évszázad legkamúbb dumája. Főleg, hogy egy tisztítónak mi köze a visszaépittéshet, arról nem is beszélve,az a lényeg pont, hogy ne kerüljön vissza a fém törmelék a rendszerbe, nem véletlen találtak ki olajszűrőt.
Ez a szöveg egy paródia. Ledarált részecskék visszaépittése és hol a Nobel díj? Lassan egy ilyentől már örökmozgót csinálnak az alkatrészektől, mint az emberi sejtek amik regenerálódnak ,de mi se a lehullott bőrdarabokat építjük vissza.


Igen, en is ezt mondtam, amig nem kezdtem szetszedni olajcsere utan a szurot es neodimium magnessel osszegyujteni es lemerni a femkopadekot. Valami 70-80%al kevesebbet tudtam kiszedni egy ATV motorjabol, pedig 1.500km-kent csereltem olajat es a harmadik olajcserenel mar alig volt femkopadek.
Haverom autoszerelo, azt mondta, hogy ne is lasson ilyen mosokat a muhelyeben, aztan eroskodtem a tulajjal es a haverral is, hogy tesztelje le, mert eros hidrotoke hangja volt meg melegen is a motornak. Ez volt tavasszal es azota sem cserelte ki a hidrotoket, de nem is hallja, s ez csak a szar VitaFlush, s nem pedig a OneStage.
Ugyhogy engem nem erdekel, hogy mit ir az oldalan.....
Egy honapja egy Vito-ba volt bele teve 6 tasak, majd femdobozos Xado 5w-40 es One Stage. Fogyastzas egy Ro-Hu-Ro uton az atlag 7.4L volt es azota 6.7L . A Vito hetente jar ki es meg mindig ilyen a fogyasztas.

negativ0001 Elküldve: 2013-09-29 22:57 Motorolaj

Hey!
Lattam, hogy megint tema volt a Xado, hogy holland licensz, de ukran stb stb. A lenyeg az, hogy anno szovjet volt, aztan szethullott a Szovjetunio es maradt Ukrajnaban, de Hollandiaban gyartjak ukran licensz alatt, de van amit ukranoknal csomagolnak stb stb, mind mellekes.....a lenyeg az, hogy nehez hamisitani, a fedoboz miatt is, de foleg a szaga, inkabb az illata miatt. Minden Xado olajnak egyforma illata van, ezt mas olajnal nem erezheted, csak a Xadonal.

Meg egyszer mondom, aki ki akarja probalni, az elotte hasznlajon VitaFlush-ot!!!!, de nem kotelezo, viszont a hidrotokeket rendbe rakja.

negativ0001 Elküldve: 2013-07-16 23:23 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)

Nagyon koszi a valaszod!!

negativ0001 Elküldve: 2013-07-16 11:39 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)

Sziasztok! Megvolt az olajcsere a szervoban, meg az atmosas stb, de a siro hangjat nem oldotta meg. Igaz csak melegen csinalja....de az epp eleg.
Lehet valahol kapni feljavito szettet a pompahoz?

negativ0001 Elküldve: 2013-05-08 22:29 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)

valter320d írta:
YELLOW írta:
negativ0001 írta: Sziasztok!
Ha lengedem az olajat a szervobol, de ugy hogy lent a kormanykazettanal, akkor hany liter megy bele? A konyv 1L-t mond, de a szokasos szervoolaj csere modszerrel, ami nem mas, mint csak a tartalybol kiszivni - utanatolteni -meg egyszer kiszivni es utana tolteni.


megmondom őszintén nem tudom hol lett nekem lecsatlakoztatva, de a tartály alatt is, meg közbe tekergettem a kormányt, hogy nyomja ki, tehát elvileg minimális maradhatott benne, és az 1 literből maradt egy pici. csak mivel kormányt tekertem, fingom nincs hol vehették le, de a szerelő azt mondta a legalsó ponton is levette.


A kormányműnél leveszed a csövet és oda vissza tekered,célszerű megemelt autónál hogy ne koptasd a gumit,és NEM járó motornál nehogy megsüsd a szivattyút!Minimális marad a rendszerben! Önmagát légteleníti! Csak töltsd utána mindig!


Koszi fiuk!! Ja arra gondoltam, hogy ne jaro motorral, mert eleg rovid ido alatt megsul.
Amugy az enyem elkezdett sirni, szerintetek egy olajcsere megoldja a problemat, mert leginkabb melegen hallom.

negativ0001 Elküldve: 2013-05-08 11:45 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)

Sziasztok!
Ha lengedem az olajat a szervobol, de ugy hogy lent a kormanykazettanal, akkor hany liter megy bele? A konyv 1L-t mond, de a szokasos szervoolaj csere modszerrel, ami nem mas, mint csak a tartalybol kiszivni - utanatolteni -meg egyszer kiszivni es utana tolteni.

negativ0001 Elküldve: 2013-05-06 22:23 Motorolaj

hil írta:
jons írta: Nem írok választ, mert többen is írtatok a kommentemhez.
Én nem istenítettem a Xado-t meg a One Stage adalékot. Volt olajfogyasztásom, ami a kipufogón is látszott. Most meg azt tudom elmondani a gampe írt. Nincs érzékelhető olajfogyasztásom, pedig mostanában direkt nyomtam neki, 5-6ezernél váltottam el a következőt rendszeresen és nem kormosabb a kipufim, mint bármely más autónak. Ilyen fordulatnál már olajfogyasztásnak is kellene lennie az eddigi tapasztalataim alapján.

De nálam még nem telt el az olajcsere periódus fele sem. Meghozom a végső itéletet majd, ha közeledik a csere időszaka. A bmw olaj kb 5-6k km-től fogyott szépen. A Mobil1 olyan 8k-tól kezdett drasztikusan fogyni. Gondolom akkor párolgott ki belőle az adalék. Egyszóval az én eredményem még nem értékelhető, ezért kértem mindenkit, hogy így álljon hozzá.

Sziasztok! Most olvastam, hogy szétbontottak egy Xadoval kezelt motort. Kezelés előtt nagy volt az olaj fogyasztás, meg az egyéb nyűgök. Kezelés után nagyobb lett a kompresszió, egyenletesebb, halkabb a járás, olajfogyasztás jelentősen csökkent. Aztán szétbontották a motort, mert talán valami baj lett, nem azonnal, hanem talán 1 év után. Azt tapasztalták, hogy a dugattyú gyűrűk alá berakódott "valami, amit alig lehetett kikaparni onnan, tehát az feszítette neki a gyűrűket a hengerfalnak (ettől lett jobb a kompresszió és csökkent az olaj fogyasztás, stb), a gyűrűk elkoptak és talán egy el is tört.
Én már nem tudom, kinek lehet hinni. Olvastam azt a hírt is, hogy Oroszok a tajgában fúrtak és bizonyos mélységet elérve azt tapasztalták, hogy a kiemelt fúró nem, hogy nem kopott, hanem mintha új lett volna. Így találták fel a Xadot, amit nagyon sokáig titkoltak, de alkalmaztak.
Ingadozom, nem ítéletet írtam, hanem csak azt, amiket olvastam, mert nagyon nehéz a döntés. A Prolongot is nagyon dicsőítették, aztán később kiderült a valóság. Az a baj, hogy az igazságot, a valóságot az árny oldalakról a lobby miatt soha nem fogja megtudni az egyszerű halandó. Mert lehet a fent leírt is ferdítés....



En is bontottam szet Xadoval kezelt motort, igaz az lancfuresz motor volt, na de a lenyeg, hogy probalj meg a huvely falaba belekaparni egy acelreszelovel...nem tudsz, elcsuszik mintha uveg lenne.