nickname fórum hozzászólásai

nickname Elküldve: 2015-05-11 21:16 AUX

lela írta:
Coyote írta:
lela írta:
lantika írta:

Igen ezt tudom. Kär,hogy nem müködik ugy ahogyan elkepzeltem. Es a gyäri telefon rendszert ät lehet alakitani Androidosra,vagy esetleg Iphonhoz? Mennyi hülyeseget tudok kitalälni egyedül


Semmit nem fogsz átalakítani, nekem galaxy s3 van és még a bluetooth sem működik rendesen sajnos egy ideje mióta szoftvert frissítettem a telon. Ez a rendszer az e46-ban elég butus,(még a legfaszább is) nekem sem a gyári minidiscen bevitt számok címét sem a cd-tár listát egyszóval semmit nem tud megjeleníteni, csak track1 2...


csak Androiddal vannak gondok, iphone-nal teljesen jól működik a bluetooth. Sőt, bölcső is van hozzá, ami tölti.


Érdekes ez, nekem is egyik telóval jó, másikkal visszadobja a telóra a hangszórót, előtte jó volt, másik telóval is jó volt. Ettől függetlenül a kurva nagy 16:9-en semmi értelmest nem tud megjeleníteni.

U.I: A telefonkönyv is megy iphonnal?


13 fajta bluetooth modul van az e46 -hoz az utolsó 2-3 széria teljesen jól működik a bluetooth 4.0 szabvánnyal.

nickname Elküldve: 2015-05-11 20:20 Féktárcsa és fékbetét

lela írta:
nickname írta:
YELLOW írta:
lela írta: Üdv!
Tudja esetleg valaki hogy milyen a gyári tárcsa és betét a BMW-nél, úgymint a szíjtárcsánál a corteco, lengőkarnál lemfölder stb. Olvasva a fórumot valaki textart ír, valaki juridot, vagy Zimmermant, esetleg ATE (korábban is ezt olvastam máshol), de nem igazán van egyöntetű vélemény ezzel kapcsolatban.Vagy ez talány és ha nem akarok bajt akkor vegyem a gyárit.38eft/db Elől Brembo van, igazából még nem ment sokat, de nem én tettem rá. Hátul viszont esedékes, mert valószínű berohad a dugattyú mosás után alig tudok elindulni.



én azt tudom elmondani, hogy nekem a gyári tárcsa és betét Jurid. ezzel jött ki a gyárból. írták már itt, hogy az autósboltban vett Jurid nem olyan jó, mint a BMW dobozos Jurid. hát ha én is alkatrészkereskedéssel foglalkoznék, akkor én is ezt mondanám. egyébként volt váltás márkában valamikor. az, hogy éppen melyik gyártóval gyártat az meg megint egy másik dolog. attól függ kivel szerződik le. ki ad jobb ajánlatot. lehet 10 éve a Jurid gyártotta az alkatrész utánptlást is, de lehet 3 éve már nem ő gyártja az E46-hoz a BMW dobozost.


A tárcsát a BMW önmagának készíti a landshuti üzemben, a fékbetétnek volt több beszállitója, de úgy tudom hogy a TEXTAR a preferált beszállító.



Kicsit érdekes amit mondassz, hogy a BMW ezért képes lenne egy gyártósort üzemeltetni, persze nem lehetetlen, csak kicsit érdekes mikor elég sok nevesgyártó van sok sok tapasztalattal.


Nem gyártósor, komplett üzem egyébként ha regisztrálsz gyárlátogatásra te magad is láttatod. Én csak gyári tárcsát használok és még nem csalódtam benne. Közel 10 év alatt

nickname Elküldve: 2015-05-11 19:18 alufelni

Micka írta: Sziasztok!

KeresekStyling 44 felnit r16 méretben, E46-ra.
ilyen mint a linken, nem tudtam belinkelni ide sehogy
https://encrypted-tbn3.gstatic...bzqJpgDb8A)
Akár nyári gumival is.

100e ért találtam a neten, de ahhoz képest hogy viszonylag gyakori felni kicsit sokallom.




16" ban csak styling 45 van ami hasonlít rá.
http://data.motor-talk.de/data...-40294.jpg

nickname Elküldve: 2015-05-11 18:14 Féktárcsa és fékbetét

YELLOW írta:
lela írta: Üdv!
Tudja esetleg valaki hogy milyen a gyári tárcsa és betét a BMW-nél, úgymint a szíjtárcsánál a corteco, lengőkarnál lemfölder stb. Olvasva a fórumot valaki textart ír, valaki juridot, vagy Zimmermant, esetleg ATE (korábban is ezt olvastam máshol), de nem igazán van egyöntetű vélemény ezzel kapcsolatban.Vagy ez talány és ha nem akarok bajt akkor vegyem a gyárit.38eft/db Elől Brembo van, igazából még nem ment sokat, de nem én tettem rá. Hátul viszont esedékes, mert valószínű berohad a dugattyú mosás után alig tudok elindulni.



én azt tudom elmondani, hogy nekem a gyári tárcsa és betét Jurid. ezzel jött ki a gyárból. írták már itt, hogy az autósboltban vett Jurid nem olyan jó, mint a BMW dobozos Jurid. hát ha én is alkatrészkereskedéssel foglalkoznék, akkor én is ezt mondanám. egyébként volt váltás márkában valamikor. az, hogy éppen melyik gyártóval gyártat az meg megint egy másik dolog. attól függ kivel szerződik le. ki ad jobb ajánlatot. lehet 10 éve a Jurid gyártotta az alkatrész utánptlást is, de lehet 3 éve már nem ő gyártja az E46-hoz a BMW dobozost.


A tárcsát a BMW önmagának készíti a landshuti üzemben, a fékbetétnek volt több beszállitója, de úgy tudom hogy a TEXTAR a preferált beszállító.

nickname Elküldve: 2015-05-07 19:04 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

zsombi1987 írta: Sziasztok!

Vásároltam egy Style 67es alufelni garnitúrát de nem tudom milyen gumit vegyek rá..

8x19 & 9,5x19

e46 os 325Ci re menne..

Köszi


225/40R19

255/35R19

nickname Elküldve: 2015-05-07 15:11 Valaki segítsen

szegenysanyi írta: Sziasztok!
Remélem jó helyre írom.
Az miért van, hogy E46 318i leállítás után (de csak akkor, bár nem minden egyes esetben) kigyullad és sokáig világit az olajos szelence lámpa? Az olaj szint hidegen is jó....


Meg fog halni a szenzor

nickname Elküldve: 2015-05-07 06:23 Autóvásárlás

YELLOW írta:
morzseya írta:
zuziq írta:
Szia!

Nekem ugyan 5ös nem volt de szerintem ha van rá mód nézz 6ost. Kényelmes, 200nál asszem 4200at forog. Ideális utazó Kérdés az is hol használod majd. Otthon sztem jó az 5ös is. A lendkerék meg sztem előélettől függ. Ebbe 170 van(első tulajtól van) és kezd kilenni.

Üdv!



Elég rövid intervallumnak tűnik ez a 170e ahhoz képest,h elvileg szép egyenletes járású benzinmotorról van szó és nem egy dízelről. Vagy én gondolom rosszul?


nem a járása a lényeg, hanem a nyomaték. az öli meg leginkább.



egy gyenge injektor, hamarabb megöli mint a nyomaték.

nickname Elküldve: 2015-05-03 19:17 Business rádió kérdés

Coyote írta: Sziasztok!

Miután áttértem E46-ról E91-re, szembesültem vele, hogy a Business navis fejegység még mindig dobozhangot jelent a BMW-nél....

Kérdéseim:
1. a fejegység megtartása mellett van bármilyen lehetőségem javítani a hangminőségen?
2. Hangszórócsere jelentene valamit?
3. Lehet erre kötni külső erősítőt?
4. Harman-Kardont beszerelni lehetséges, vagy akkora munka, hogy nem érné meg?
5. Business navit Professional navira cserélni lehetséges?

köszi!


4. Igen lehet
5. Igen lehet

Csak az a kérdés hogy ez mennyire éri meg neked, mert elég húzós összeg lenne.

nickname Elküldve: 2015-04-26 12:14 Firmware frissítés MK-IV

e46-330i írta: Szia! Az elképzelés jó, Dvd (MK4) rechner, firmware update, és optimális esetben olvassa a DL lemezt. A letöltést pedig csináld olyan helyen, ahol FreeWifi van, pl egy laptoppal(reptér pl) egész gyorsan megvan.


Miért kell free WI-FI ? meg reptér

nickname Elküldve: 2015-04-18 13:38 Márkakereskedések

BarG írta: Sziasztok,

Na, eljött az első szervíz ideje.
Kinek milyen tapasztalatai vannak a márkaszervizes ügyfélkezeléssel? Hol lehet a kocsi mellett lenni, amikor a szervíz történik? Pl a Wallis Dunában a kedves hölgyemény szerint lehetetlen, mert ütközik a munkavédelmi és tűzvédelmi előírásaikkal. Az nem érv, hogy nekem sokkal komolyabb munka- és tűzvédelmi vizsgáim vannak, mint nekik együttvéve.


www.1st-auto.hu/

De miért akarsz minden áron ott lenni ?

nickname Elküldve: 2015-04-13 21:17 Autóvásárlás

Rorybreaker írta:
indianejones írta:
nickname írta:
Rorybreaker írta:
nickname írta:
indianejones írta: Sziasztok,
Új vagyok még BMW-és téren és vennék egy Bmw Touringot (manuálist).
1.7-2M Ft + 500 eFt felujitási keretem van max.
A célom vele (nyaralások alatt) kb 3-4 év 100e-130e Km-ert menni
+ munkába járás a rossz pesti utakon. A legfontosabb szempont,
hogy stabil gépet szerezzek, mert pl mennék vele Spanyolba is.

(Hahut és mobile.de-t is nézek.) Tudnátok segíteni a lentiekben?

A feni pénzből kb 8-10 éves 150-250ekm közötti gépek akadnak
fennt a keresőben. De elég szélesnek látszik a kínálat.

1. Melyik tipust ajánlátok satibilitás szempontjából?
2. Eddig a 320D-ről tudtam többet olvasni, illetve a 318i-t
ajánlották még nekem? Mi a véleményetek ezekről? Vagy van jobb
választás a fenti keretből?
3. Ha 320D re esne a választás, akkor az FL előtti motorok a jobbak,
mint az FL-esek? Változott valami motorikusan 2005-től felfelé?
4. Pest környékén tudtok ajánlani olyan megbízható szerelőt,
akihez majd vihetem átnézetni/cseréltetni amit kell, és majd
karban tartásra az évek alatt? Megbízható és jó áron? Kit ajánlanátok?
5. Ha németbe venném a belső infok kiolvasását hogy tudnám megoldani?
Lehet a kiolvasó eszközt kölcsönözni?

Köszi minden infót, amit kaphatok Remélem nemsokára köztetek.


1. Ezért a pénzért már elég normális darabok vannak a mobile.de oldalon
2. Én dízelt vennék, FL utánit.
3. Azt hogy a hiba tárolót kiolvasd, ha nem vagy benne jártas nem biztos hogy sokat fog neked mondani.


Szia!

Az enyém eladó, patika, mint az új. Minden cserélve lett, még amit nem is kellett annyira az is, mert precíz vagyok

Profilomban minden le van írva, nincs titok... + a hirdetés itt is fent van és a hahun is...

Nem akarom itt az indulatokat borzolni, de soha többé nem veszek BMW-t. Csak mert nyugodtan akarok aludni én ilyen vagyok Ennek ellenére az autóm teljesen rendben van... talán azért is akarom eladni, hogy ne költsek később 100 ezreket egy 10 éves autóra. Ha valami rezzenés volt/van, cserélem gyárira az adott alkatrészt. Így nem éri meg nekem BMW-t tartani, túlságosan is szeretem és ezzel egyidőben félek is tőle .

De ha nap mint nap szar utakra kell, szerintem felejtsd el az e46-ot. Az első futómű megoldása egy katasztrófa...




Ezzel nem igazán értek egyet, olyan autó meg nincs ebben a korban amivel csak mész és nem kell rá költeni.


Én is azzal kalkulálok, hogy egy 8-10 éves kocsinál, kell majd rá költeni időnként.
Viszont a kérdés továbbra is az melyiket ajánljátok stabilitás szempontjából?
Sokat leszek kb 3 havonta külföldi hétvégén. Távol Budapestől és nem lenne
szerencsés ha akkor megállna alattam. 320D, 318i, vagy más a jobb?

Rorybreaker: Elmentettem a hirdetésed, de még tájékozódom és egy picivel
erősebbeket nézek (még).


Teljesen világos, hogy kell rákölteni... na de ennyit??? már 400 nál tartok és tényleg jó állapotú autót vettem. Nekem ennyi elég volt a BMW ből. De lehet ez csak az én bajom, mert sajnálom rá a pénzt. Csak már rég túlléptem a lélektani határokat és az autó nem lesz fiatalabb...



Lengőkarbol, és első nagy szilentböl MEYLE HD -t érdemes betenni tapasztalatok alapján.

nickname Elküldve: 2015-04-13 10:44 Autóvásárlás

Rorybreaker írta:
nickname írta:
indianejones írta: Sziasztok,
Új vagyok még BMW-és téren és vennék egy Bmw Touringot (manuálist).
1.7-2M Ft + 500 eFt felujitási keretem van max.
A célom vele (nyaralások alatt) kb 3-4 év 100e-130e Km-ert menni
+ munkába járás a rossz pesti utakon. A legfontosabb szempont,
hogy stabil gépet szerezzek, mert pl mennék vele Spanyolba is.

(Hahut és mobile.de-t is nézek.) Tudnátok segíteni a lentiekben?

A feni pénzből kb 8-10 éves 150-250ekm közötti gépek akadnak
fennt a keresőben. De elég szélesnek látszik a kínálat.

1. Melyik tipust ajánlátok satibilitás szempontjából?
2. Eddig a 320D-ről tudtam többet olvasni, illetve a 318i-t
ajánlották még nekem? Mi a véleményetek ezekről? Vagy van jobb
választás a fenti keretből?
3. Ha 320D re esne a választás, akkor az FL előtti motorok a jobbak,
mint az FL-esek? Változott valami motorikusan 2005-től felfelé?
4. Pest környékén tudtok ajánlani olyan megbízható szerelőt,
akihez majd vihetem átnézetni/cseréltetni amit kell, és majd
karban tartásra az évek alatt? Megbízható és jó áron? Kit ajánlanátok?
5. Ha németbe venném a belső infok kiolvasását hogy tudnám megoldani?
Lehet a kiolvasó eszközt kölcsönözni?

Köszi minden infót, amit kaphatok Remélem nemsokára köztetek.


1. Ezért a pénzért már elég normális darabok vannak a mobile.de oldalon
2. Én dízelt vennék, FL utánit.
3. Azt hogy a hiba tárolót kiolvasd, ha nem vagy benne jártas nem biztos hogy sokat fog neked mondani.


Szia!

Az enyém eladó, patika, mint az új. Minden cserélve lett, még amit nem is kellett annyira az is, mert precíz vagyok

Profilomban minden le van írva, nincs titok... + a hirdetés itt is fent van és a hahun is...

Nem akarom itt az indulatokat borzolni, de soha többé nem veszek BMW-t. Csak mert nyugodtan akarok aludni én ilyen vagyok Ennek ellenére az autóm teljesen rendben van... talán azért is akarom eladni, hogy ne költsek később 100 ezreket egy 10 éves autóra. Ha valami rezzenés volt/van, cserélem gyárira az adott alkatrészt. Így nem éri meg nekem BMW-t tartani, túlságosan is szeretem és ezzel egyidőben félek is tőle .

De ha nap mint nap szar utakra kell, szerintem felejtsd el az e46-ot. Az első futómű megoldása egy katasztrófa...




Ezzel nem igazán értek egyet, olyan autó meg nincs ebben a korban amivel csak mész és nem kell rá költeni.

nickname Elküldve: 2015-04-13 06:01 Autóvásárlás

indianejones írta: Sziasztok,
Új vagyok még BMW-és téren és vennék egy Bmw Touringot (manuálist).
1.7-2M Ft + 500 eFt felujitási keretem van max.
A célom vele (nyaralások alatt) kb 3-4 év 100e-130e Km-ert menni
+ munkába járás a rossz pesti utakon. A legfontosabb szempont,
hogy stabil gépet szerezzek, mert pl mennék vele Spanyolba is.

(Hahut és mobile.de-t is nézek.) Tudnátok segíteni a lentiekben?

A feni pénzből kb 8-10 éves 150-250ekm közötti gépek akadnak
fennt a keresőben. De elég szélesnek látszik a kínálat.

1. Melyik tipust ajánlátok satibilitás szempontjából?
2. Eddig a 320D-ről tudtam többet olvasni, illetve a 318i-t
ajánlották még nekem? Mi a véleményetek ezekről? Vagy van jobb
választás a fenti keretből?
3. Ha 320D re esne a választás, akkor az FL előtti motorok a jobbak,
mint az FL-esek? Változott valami motorikusan 2005-től felfelé?
4. Pest környékén tudtok ajánlani olyan megbízható szerelőt,
akihez majd vihetem átnézetni/cseréltetni amit kell, és majd
karban tartásra az évek alatt? Megbízható és jó áron? Kit ajánlanátok?
5. Ha németbe venném a belső infok kiolvasását hogy tudnám megoldani?
Lehet a kiolvasó eszközt kölcsönözni?

Köszi minden infót, amit kaphatok Remélem nemsokára köztetek.


1. Ezért a pénzért már elég normális darabok vannak a mobile.de oldalon
2. Én dízelt vennék, FL utánit.
3. Azt hogy a hiba tárolót kiolvasd, ha nem vagy benne jártas nem biztos hogy sokat fog neked mondani.

nickname Elküldve: 2015-04-09 08:21 Legjobb nyári gumik...

andree írta: Sziasztok,
Ki milyen nyári gumit használ, és mik a tapasztalatok. Ti milyet vennétek?
Köszönöm.




Dunlop SP SPORT MAXX TT XL MFS Maximálisan meg vagyok vele elégedve.

nickname Elküldve: 2015-04-08 15:59 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
csbalu írta:
YELLOW írta:
e46f4n írta:
Bero írta: Ez nincs össze forrasztva és igen ez lehet baj,persze! Kis ónt forrassz oda és működni fog,felé is van írva hogy melyik a 8.as láb,a melletti a 7-es értelemszerűen! Ha nem vagy biztos benne hogy össze van-e forrasztva nézd meg multiméterrel! Szerintem viszont nincs. Próbáld meg,szerintem menni fog!



Thx! Holnap összeforrasztom! Amúgy minek adnak ki nem összeforrasztott kábelt, ha az összeforrasztott sokkal többet tud mint a nem összerakott?


mert így többért eladható, mintha VAG-COM kábelként árulnák. ugyanis a vw konszern nem használja azt a lábat. ugyanazt a hardvert árulják BMW INAP kábel néven, más borításban.
pl van olyan OBD-II/20Pin átalakító, ami össze van rakva, csak nincsennek felforrasztva a vezetékek a PIN-re nem kell meglepődni ilyen "apróságokon"


Azért az "INPA" kábeleknél van egy kis sebesség különbség is a sima VAG-os kábelhez képest. Nem teljesen ugyan az a kettő, de ha szedtél volna már szét ilyen kábeleket (nem csak VAG-osat amid van) akkor még ha nem is lennél akkora professzor mint amekkorának gondolod magad, látnád hogy van bőven különbség közötte. Mikrokontrolleres illesztés van rajta, a különböző sebességű buszok eléréséhez, stb... Egyébként nem is értem miért vannak gyári interface-ek..... Amikor a VAG-os 300Ft-ért is tudja a Yellow műveknél


én egy szóval nem mondtam, hogy ugyanazt tudja, mint a gyári interface. a sebesség meg otthoni felhasználásnál szerintem mindegy. valahogy nem tűnt fel, hogy bármivel is többet tudna egy az INPA kábelnek nevezett valami, hogy több minden elérhető lenne vele. sőt úgy tűnik ez sem szuperál másképp. persze nincs tapasztalatom, csak az itt olvasottak alapján merem ezt leírni.


Miért kell már megint az észt osztanod Yellow ? Nemrég még litániákat írtál hogy diagolni tudjál, ma meg már szakértő vagy.