státusz N3mus

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2017. január 31. kedd, 13:27


Sziasztok!

Segítséget / véleményt kérnék vele kapcsolatban :

318i

Ami nincs a hirdetésben :
- Németből jött ( az árban benne van a regadó + forgalmoba helyezés. )
- téli gumi felniken.
- A fékek biztos cserések mert teljesen elvannak kopva a tárcsák és a pofák .

Elég régóta vágyam már egy e46 de eddig mindig közbejött valami de most talán sikerül ( persze még egy szerelő kell neki ) viszont nem vagyok benne biztos hogy az ár érték aránya jó.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2017. január 10. kedd, 17:13


Bazsi555 írta:
YELLOW írta:
Bazsi555 írta: Üdv mindenkinek!

Kis segítséget szeretnék kérni.
Első BMW-m megvásárlása elött állok és mivel eddig OPEL-om volt csak a BMW-khez nem értek, ezért szeretném kikérni pár hozzáértő véleményét.
Kinéztem egy 2001-es E46-osat benzines 316I sedan-t 217 000Km-el. Papír szerint 1.6-os motorral, de az autóban ténylegesen 1.9-es 105Le-s motor duruzsol az m43tub19.
Amennyire utána jártam, illetve egy már elég tapasztalt BMW tulajdonos barátom mondta, az a motor elég jó.
A tulaj lassan 4 éve vette az autót, ő az első magyarországi tulaja, elvileg bővül a család ezért egy Touringot akar venni, ez az eladás oka.
Ő már rögtön az első telefonbeszélgetésnél elmondta, hogy hogyan is van a motor, mert neki is azt mondták, hogy ez így rendben van, nincs vele gond, nem kötnek bele sehol.
Egy részt engem érdekelne egy kicsit, hogy ténylegesen nem kötnek bele sehol, nem ütközik ez ki?
Illetve még mire érdemes odafigyelni vásárláskor? Mik azok a tipikus dolgok amik előfordulhatnak mint visszatérő problémák?
Pl. még tudom, hogy a kipufogó is hajlamos rozsdálni, rá is kérdeztem és mondta is, nem hazudik, a kipufogóra ráférne egy csere.

Előre is köszönöm a válaszokat és a segítséget!


ahhoz képest, hogy eddig Opel-od volt, az jó, hogy "csak" a BMW-hez nem értesz sorry, de totál így jön ki, ahogy olvastam.
igen a motor az teljesen jó így. innen jó az a dolog, hogy a kis 1.6-is BMW-k milyen sokat fogyasztanak. persze, mert közben 1.9-es motor az és a megfelelő kompresszióhoz a nagy hengerbe több anyag kell, mint egy valóban 1.6-osba. ennek ellenére nem vészes a fogyasztás, csak egy valódi 1.6-oshoz képest. (egyébként volt M43B16 moci is)
ez valóban jó motor. típushiba mondjuk úgy a vízpumpa, annál való erezstés, hűtővíz kiegyenlítő tartály repdés, mocinál alapjárati motor, légtömegmérő. de ez minden motornál előfordul. szóval ezek tartós motorok.
kipufogó meg rozsdásodik, ha csak nem saválló rendszer van alatta. mindegy miylen autóról beszélünk, tudod a jól az Opel meg pláne olyan, nekünk volt, meg van is olyan is, vagyis apámnak. sok városi járat rövidtávon termeli a kondenzvizet, ami ha nem szárad ki, hosszú utakon, akkor bizony idővel megeszi a dolgokat. minden autónál.
minden más, futómű, elektronikai dolgok, kasztni problémák, ugynaaz, mindt mindegyik másnál. ívek képesek rohadni, FaceLift előttieknél pláne, futómű kényes a magyar utakra, bár gyári állapotban az FL előtti puhább, talán jobban bírja.
többit nem írom le, mert amúgy sok van, majd ha rendszeres olvasjóa leszel az oldalnak, találkozol ezekkel. szinte mindenre fogsz választ kapni.


Bocsi, így visszaolvasva igen, kicsit furán értelmezhető
Csak OPEL-hoz értek, többivel még nincs tapasztalatom
Akkor átírásnál, műszakin nem fog ki ütközni, hogy 1.6 helyett 1.9 van benne?
Nyilván kipufogó az mondhatjuk fogyó eszköz, bár ha a kiszemelt BMW megvételre kerül már az is megvan, hogy hol kap egy saválló rendszert.
Köszi amugy a tippeket, bízom benne, hogy motorikusan rendbe lesz és, hogy nem is rozsdakupacot megyek megnézni. Számomra bíztató, mert nincs semmi "tuning" vagy hasonló, egyszerű de elegáns. És én is inkább gyári állapotban szeretném meghagyni



Szia!

Nem lesz gond nekem is ezzel a kőkori motorral van 316i. Középdobot és hátsót is cseréltem én is, ha van jó kedvezményed akkor nem húzósak az alkatrész árak pl. a hátsó kipu dobom 16papír volt anno unixból. Hátul a porvédőlemezeket a féknél nézd meg mert lehet már megette őket az idő vas foga. Küszöbök kerékjáratok ezeket is nézd át. Motorja vezérlésére 400ezret adtak anno de a dupláját simán megfutja szerelőm szerint, nekem sem zörög egyáltalán. Nézd meg a profilomnál eddig kb miket cseréltem. Ha szép tiszta a motorblokk ne tévesszen meg, olajszivárgás lesz hacsak nem cserélt tömítéskészletet az előző tulajdonos. Fogyasztása télen lak.területen 10L/100km nyáron 1 literrel kevesebb, országúton 6.6-7.2 de a felső határnál már autópályás tempóval, és csak a trafiknál betartva a kötelező maxot. A szilentek meg dobják magukat időszakosan mikor melyiket kell cserélni ha kiverődött. Sok sikert a vételhez!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2001

státusz Bazsi555

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2017. január 09. hétfő, 22:37


YELLOW írta:
Bazsi555 írta: Üdv mindenkinek!

Kis segítséget szeretnék kérni.
Első BMW-m megvásárlása elött állok és mivel eddig OPEL-om volt csak a BMW-khez nem értek, ezért szeretném kikérni pár hozzáértő véleményét.
Kinéztem egy 2001-es E46-osat benzines 316I sedan-t 217 000Km-el. Papír szerint 1.6-os motorral, de az autóban ténylegesen 1.9-es 105Le-s motor duruzsol az m43tub19.
Amennyire utána jártam, illetve egy már elég tapasztalt BMW tulajdonos barátom mondta, az a motor elég jó.
A tulaj lassan 4 éve vette az autót, ő az első magyarországi tulaja, elvileg bővül a család ezért egy Touringot akar venni, ez az eladás oka.
Ő már rögtön az első telefonbeszélgetésnél elmondta, hogy hogyan is van a motor, mert neki is azt mondták, hogy ez így rendben van, nincs vele gond, nem kötnek bele sehol.
Egy részt engem érdekelne egy kicsit, hogy ténylegesen nem kötnek bele sehol, nem ütközik ez ki?
Illetve még mire érdemes odafigyelni vásárláskor? Mik azok a tipikus dolgok amik előfordulhatnak mint visszatérő problémák?
Pl. még tudom, hogy a kipufogó is hajlamos rozsdálni, rá is kérdeztem és mondta is, nem hazudik, a kipufogóra ráférne egy csere.

Előre is köszönöm a válaszokat és a segítséget!


ahhoz képest, hogy eddig Opel-od volt, az jó, hogy "csak" a BMW-hez nem értesz sorry, de totál így jön ki, ahogy olvastam.
igen a motor az teljesen jó így. innen jó az a dolog, hogy a kis 1.6-is BMW-k milyen sokat fogyasztanak. persze, mert közben 1.9-es motor az és a megfelelő kompresszióhoz a nagy hengerbe több anyag kell, mint egy valóban 1.6-osba. ennek ellenére nem vészes a fogyasztás, csak egy valódi 1.6-oshoz képest. (egyébként volt M43B16 moci is)
ez valóban jó motor. típushiba mondjuk úgy a vízpumpa, annál való erezstés, hűtővíz kiegyenlítő tartály repdés, mocinál alapjárati motor, légtömegmérő. de ez minden motornál előfordul. szóval ezek tartós motorok.
kipufogó meg rozsdásodik, ha csak nem saválló rendszer van alatta. mindegy miylen autóról beszélünk, tudod a jól az Opel meg pláne olyan, nekünk volt, meg van is olyan is, vagyis apámnak. sok városi járat rövidtávon termeli a kondenzvizet, ami ha nem szárad ki, hosszú utakon, akkor bizony idővel megeszi a dolgokat. minden autónál.
minden más, futómű, elektronikai dolgok, kasztni problémák, ugynaaz, mindt mindegyik másnál. ívek képesek rohadni, FaceLift előttieknél pláne, futómű kényes a magyar utakra, bár gyári állapotban az FL előtti puhább, talán jobban bírja.
többit nem írom le, mert amúgy sok van, majd ha rendszeres olvasjóa leszel az oldalnak, találkozol ezekkel. szinte mindenre fogsz választ kapni.


Bocsi, így visszaolvasva igen, kicsit furán értelmezhető
Csak OPEL-hoz értek, többivel még nincs tapasztalatom
Akkor átírásnál, műszakin nem fog ki ütközni, hogy 1.6 helyett 1.9 van benne?
Nyilván kipufogó az mondhatjuk fogyó eszköz, bár ha a kiszemelt BMW megvételre kerül már az is megvan, hogy hol kap egy saválló rendszert.
Köszi amugy a tippeket, bízom benne, hogy motorikusan rendbe lesz és, hogy nem is rozsdakupacot megyek megnézni. Számomra bíztató, mert nincs semmi "tuning" vagy hasonló, egyszerű de elegáns. És én is inkább gyári állapotban szeretném meghagyni



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. január 09. hétfő, 21:50


Bazsi555 írta: Üdv mindenkinek!

Kis segítséget szeretnék kérni.
Első BMW-m megvásárlása elött állok és mivel eddig OPEL-om volt csak a BMW-khez nem értek, ezért szeretném kikérni pár hozzáértő véleményét.
Kinéztem egy 2001-es E46-osat benzines 316I sedan-t 217 000Km-el. Papír szerint 1.6-os motorral, de az autóban ténylegesen 1.9-es 105Le-s motor duruzsol az m43tub19.
Amennyire utána jártam, illetve egy már elég tapasztalt BMW tulajdonos barátom mondta, az a motor elég jó.
A tulaj lassan 4 éve vette az autót, ő az első magyarországi tulaja, elvileg bővül a család ezért egy Touringot akar venni, ez az eladás oka.
Ő már rögtön az első telefonbeszélgetésnél elmondta, hogy hogyan is van a motor, mert neki is azt mondták, hogy ez így rendben van, nincs vele gond, nem kötnek bele sehol.
Egy részt engem érdekelne egy kicsit, hogy ténylegesen nem kötnek bele sehol, nem ütközik ez ki?
Illetve még mire érdemes odafigyelni vásárláskor? Mik azok a tipikus dolgok amik előfordulhatnak mint visszatérő problémák?
Pl. még tudom, hogy a kipufogó is hajlamos rozsdálni, rá is kérdeztem és mondta is, nem hazudik, a kipufogóra ráférne egy csere.

Előre is köszönöm a válaszokat és a segítséget!


ahhoz képest, hogy eddig Opel-od volt, az jó, hogy "csak" a BMW-hez nem értesz sorry, de totál így jön ki, ahogy olvastam.
igen a motor az teljesen jó így. innen jó az a dolog, hogy a kis 1.6-is BMW-k milyen sokat fogyasztanak. persze, mert közben 1.9-es motor az és a megfelelő kompresszióhoz a nagy hengerbe több anyag kell, mint egy valóban 1.6-osba. ennek ellenére nem vészes a fogyasztás, csak egy valódi 1.6-oshoz képest. (egyébként volt M43B16 moci is)
ez valóban jó motor. típushiba mondjuk úgy a vízpumpa, annál való erezstés, hűtővíz kiegyenlítő tartály repdés, mocinál alapjárati motor, légtömegmérő. de ez minden motornál előfordul. szóval ezek tartós motorok.
kipufogó meg rozsdásodik, ha csak nem saválló rendszer van alatta. mindegy miylen autóról beszélünk, tudod a jól az Opel meg pláne olyan, nekünk volt, meg van is olyan is, vagyis apámnak. sok városi járat rövidtávon termeli a kondenzvizet, ami ha nem szárad ki, hosszú utakon, akkor bizony idővel megeszi a dolgokat. minden autónál.
minden más, futómű, elektronikai dolgok, kasztni problémák, ugynaaz, mindt mindegyik másnál. ívek képesek rohadni, FaceLift előttieknél pláne, futómű kényes a magyar utakra, bár gyári állapotban az FL előtti puhább, talán jobban bírja.
többit nem írom le, mert amúgy sok van, majd ha rendszeres olvasjóa leszel az oldalnak, találkozol ezekkel. szinte mindenre fogsz választ kapni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2001

státusz Bazsi555

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2017. január 09. hétfő, 20:41


Üdv mindenkinek!

Kis segítséget szeretnék kérni.
Első BMW-m megvásárlása elött állok és mivel eddig OPEL-om volt csak a BMW-khez nem értek, ezért szeretném kikérni pár hozzáértő véleményét.
Kinéztem egy 2001-es E46-osat benzines 316I sedan-t 217 000Km-el. Papír szerint 1.6-os motorral, de az autóban ténylegesen 1.9-es 105Le-s motor duruzsol az m43tub19.
Amennyire utána jártam, illetve egy már elég tapasztalt BMW tulajdonos barátom mondta, az a motor elég jó.
A tulaj lassan 4 éve vette az autót, ő az első magyarországi tulaja, elvileg bővül a család ezért egy Touringot akar venni, ez az eladás oka.
Ő már rögtön az első telefonbeszélgetésnél elmondta, hogy hogyan is van a motor, mert neki is azt mondták, hogy ez így rendben van, nincs vele gond, nem kötnek bele sehol.
Egy részt engem érdekelne egy kicsit, hogy ténylegesen nem kötnek bele sehol, nem ütközik ez ki?
Illetve még mire érdemes odafigyelni vásárláskor? Mik azok a tipikus dolgok amik előfordulhatnak mint visszatérő problémák?
Pl. még tudom, hogy a kipufogó is hajlamos rozsdálni, rá is kérdeztem és mondta is, nem hazudik, a kipufogóra ráférne egy csere.

Előre is köszönöm a válaszokat és a segítséget!


lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2017. január 05. csütörtök, 14:01


jencispy írta: Sziasztok!

Ezt az oldalt most találtam:
www.bmwdecoder.com
Km óra állás ellenőrzésre jó lehet, ha behozott az autó.
Kipróbáltam, az enyém német autó volt, 7db szervíz bejegyzés volt a history-ban km óra állással.
Német szerviz bejegyzésket és magyart is tatláltam (Budapest Motors).
Vásárlás előtt ennyit szerintem megéri áldozni rá.


+1, anno nekem is segített, persze csak akkor jó, ha tényleg BMW-ben szervizelve volt

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz jencispy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 3% (10 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2017. január 04. szerda, 16:44


Sziasztok!

Ezt az oldalt most találtam:
www.bmwdecoder.com
Km óra állás ellenőrzésre jó lehet, ha behozott az autó.
Kipróbáltam, az enyém német autó volt, 7db szervíz bejegyzés volt a history-ban km óra állással.
Német szerviz bejegyzésket és magyart is tatláltam (Budapest Motors).
Vásárlás előtt ennyit szerintem megéri áldozni rá.


Pete78
autója adatai
Széria: 7
Típus: F01
Kivitel: Sedan
Modell: 730d
Évjárat: 2009

státusz Pete78

Újonc

Elismertség: 6% (1 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2016. december 31. szombat, 12:06


Sziasztok
Egyenlőre csak érdeklődés szintjén kérdezem, érdekelne valakit angliából hozott jobbkormányos e46?

Boldog új évet mindenkinek!

státusz Am1g0

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2016. december 25. vasárnap, 12:57


Sziasztok,

Új vagyok a fórumon de nem a fórumok világában, köszönöm a regisztráció sikerességét és üdvözlök minden fórumlakót!

Kérdésem illetve tanács kérésem is volna. X3 E83-at néznék meg holnap barátommal, vételi szándékksl. 2006-os 2.0d 150 lovas.
Tudnatok olyan tanácsot adni amire érdemes odafigyelni és kivitelezhető a vizsgálata műszerezettség nélkül de mégis képbe kerülhetünk van-e zsebbenyúlós szervizirány kilátásban.
Tudom nehéz kérés, de hátha.

Állítólag chiptuningos aminek nem is tudom örüljek-e, de bízom benne itthoni hozzáértő jóbarátom vissza tudja csinálni persze csak ha szükséges.

Bevallom van bennem "félsz" de talán annyi amennyi volt mikor benzines autóimról dízelre váltottam. Azóta imadom a dízeleket! Alapvetően minden szervizt megadok az autómnak, nem spórolok feleslegesen és eddig mindegyik autóm meghálálta,így terveznék később is, a kiszemeltel is.

Köszönöm válaszaitok, boldog karácsonyt!


U.i.: bocs, mobilról írtam



Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2016. december 25. vasárnap, 13:00

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. december 16. péntek, 17:35


mrdani írta:
YELLOW írta:
mrdani írta:
YELLOW írta:
mrdani írta: Sziasztok!

Jövőhéten szándékozok autót venni, és ebben kérnék segítséget.

A kiszemelt 523i, bár elgondolkoztam az 520i variánson is. Munkába bevásárlásba kisebb kiruccanásokhoz használnánk. Én véleményem az hogy mivel nagyobb kasztni ezért az 523 jobb választás lenne. Dieselt semmi féle képpen nem szeretnék mert befürödtünk anno vele.
A rá szánt összeg az 700-800e plusz a kötelező alkatrészek cseréje.

Mire figyeljek vásárláskor, esetleg milyen rejtett hibák vannak ennél a típusnál?

Előre is köszönöm a válaszokat.


20i-t ne. inkább 25i. 23i is ugyanaz a blokk, csak gyengébb. kevesebebt nem fog fogyasztani. 7-800ezer-ért? semmi jóra ne számíts. aki 1 millió alatt akar BMW-t venni, inkább ne vegyen. nagyon lelakottak vannak, és biztos ráköltesz még vagy 500-at.
E39-ből nagyon nehéz jót találni, ami állapotra elfogadható.
én csak sok sikert tudok kívánni, szükséged lesz rá.


Szia,
ezt neztem ki de minden a valosagban dől el.

http://new.hasznaltauto.hu/sze...p-10897234


hát meglepődnék ha jó lenne. szándékosan rossz minőségű kép mobillal, a vezető ülés azon részei pont nem látszanak, ahol sz@arrá szokott szakadni.
direkt fotózzák így, mert rá lehet fogni a mobilra, stb.
pedig nem kellene, hisz 600-ért ne csodát várjon az ember. nekem az a problémám az ilyen hirdetésekkel, hogy szándékosan rejtegetnek dolgokat, és emiatt odacsalnak embereket, akik idejét, pénzét rabolják ezzel.
én azt szeretem ha konkrétan le van írva, le van fotózva mondjuk a hiba is. külföldön sokkal bevettebb szokás. ugyanis sokan attól, hogy vannak hibái, meg fogják venni, mert arra van igénye, olyan állapotú autóra van pénze. ez nem baj. csak a korrektséget hiányolom.
ha megnézted, majd számolj be!


Szia.
elvittek az orrom elol. sebaj kineztem egy masikat.kazincbarcikan az meg szarabb volt. rozsdas ajto beragad kilincsek es a tulaj valasza hogy miert nem lehet kinyitni illetve lehuzni az anyos s a mogotte levo ajtot es ablakait aztnondta h be van. fagyva. kipufugo rendzser csorog csattog 2500as fordulaton az olajsapka taknyos volt es hianyos volt a motorter azt se tudta mit ad el.....
az tette be a kaput hogy inditaskor be kellett tolni xD mert alitolag lemerult az aksi pedig elotte tobbszoris pocre indult.
ott hagytuk sste neztunk egy masikat. e46 318i de a forgalmiba 316i szerepel.loketerfogat meg 1895... erdekes. minden patent rajta. amiket csinalni kell rajta teleszkopcsere a szelvedon suvit be a menetszel meg majd kupufogo csere mert mar az ido kezdi megenni, de nem lyukas.kulturalt belso kulso a galeriamba talalsz kepet. 800e vetem mar most szeretem. tudom nem egymisi felett van de mondanal velemenyt jot roszat?
elore is koszonok mindent orok halam erte


mert ebben a 316i-ben az 1.9-es motor van. jó megbízható, ha nem csapták nagyon szét.

mrdani
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2001

státusz mrdani

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 87

Elküldve: 2016. december 16. péntek, 17:26


YELLOW írta:
mrdani írta:
YELLOW írta:
mrdani írta: Sziasztok!

Jövőhéten szándékozok autót venni, és ebben kérnék segítséget.

A kiszemelt 523i, bár elgondolkoztam az 520i variánson is. Munkába bevásárlásba kisebb kiruccanásokhoz használnánk. Én véleményem az hogy mivel nagyobb kasztni ezért az 523 jobb választás lenne. Dieselt semmi féle képpen nem szeretnék mert befürödtünk anno vele.
A rá szánt összeg az 700-800e plusz a kötelező alkatrészek cseréje.

Mire figyeljek vásárláskor, esetleg milyen rejtett hibák vannak ennél a típusnál?

Előre is köszönöm a válaszokat.


20i-t ne. inkább 25i. 23i is ugyanaz a blokk, csak gyengébb. kevesebebt nem fog fogyasztani. 7-800ezer-ért? semmi jóra ne számíts. aki 1 millió alatt akar BMW-t venni, inkább ne vegyen. nagyon lelakottak vannak, és biztos ráköltesz még vagy 500-at.
E39-ből nagyon nehéz jót találni, ami állapotra elfogadható.
én csak sok sikert tudok kívánni, szükséged lesz rá.


Szia,
ezt neztem ki de minden a valosagban dől el.

http://new.hasznaltauto.hu/sze...p-10897234


hát meglepődnék ha jó lenne. szándékosan rossz minőségű kép mobillal, a vezető ülés azon részei pont nem látszanak, ahol sz@arrá szokott szakadni.
direkt fotózzák így, mert rá lehet fogni a mobilra, stb.
pedig nem kellene, hisz 600-ért ne csodát várjon az ember. nekem az a problémám az ilyen hirdetésekkel, hogy szándékosan rejtegetnek dolgokat, és emiatt odacsalnak embereket, akik idejét, pénzét rabolják ezzel.
én azt szeretem ha konkrétan le van írva, le van fotózva mondjuk a hiba is. külföldön sokkal bevettebb szokás. ugyanis sokan attól, hogy vannak hibái, meg fogják venni, mert arra van igénye, olyan állapotú autóra van pénze. ez nem baj. csak a korrektséget hiányolom.
ha megnézted, majd számolj be!


Szia.
elvittek az orrom elol. sebaj kineztem egy masikat.kazincbarcikan az meg szarabb volt. rozsdas ajto beragad kilincsek es a tulaj valasza hogy miert nem lehet kinyitni illetve lehuzni az anyos s a mogotte levo ajtot es ablakait aztnondta h be van. fagyva. kipufugo rendzser csorog csattog 2500as fordulaton az olajsapka taknyos volt es hianyos volt a motorter azt se tudta mit ad el.....
az tette be a kaput hogy inditaskor be kellett tolni xD mert alitolag lemerult az aksi pedig elotte tobbszoris pocre indult.
ott hagytuk sste neztunk egy masikat. e46 318i de a forgalmiba 316i szerepel.loketerfogat meg 1895... erdekes. minden patent rajta. amiket csinalni kell rajta teleszkopcsere a szelvedon suvit be a menetszel meg majd kupufogo csere mert mar az ido kezdi megenni, de nem lyukas.kulturalt belso kulso a galeriamba talalsz kepet. 800e vetem mar most szeretem. tudom nem egymisi felett van de mondanal velemenyt jot roszat?
elore is koszonok mindent orok halam erte

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2006

státusz Pampo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2016. december 12. hétfő, 14:08


katonaza írta:
Pampo írta: 330d xdrive 245 le vagy 335d 286 le.. csak coupe

Sziasztok. Hamarosan szeretném cserélni szeretett kis 320 at a fent említett két tipus valamelyikére. Évjárat szerint 2007-2010 mind a kettő, árban hasonlóak. Nem titkolom, hogy szeretek odalépegetni, ezért is ez a két diesel ami nagyon közel áll a szívemhez. Mindenek elött, nem anyagi oldalról szeretném közelíteni a kérdést, ha így lenne nem BMW-ben gondolkoznék. Ez nem egy logikus megfontolt döntés, hanem érzelmi vonatkoztatású. BMW egyenlő szerelem. A 330 mellet szól, hogy az összkerék meghajtás miatt nagyon szépen indúl a kocsi és sokkal biztonságosabb is. DE... A 335d szerintem szebb és nagyobb élmény lehet a vezetése. Ha van esetleg olyan akinek van tapasztalata valamelyik tipusnál, esetleg mindkettőnél kérem írja meg a véleményét, illetve ki melyiket választaná és miért? Csak diesel jöhet szóba.Köszi.



Tapasztalatom szerint 500 Nm felett:

- Hátsókerék hajtásnál az első három sebességi fokozatban csak pörögnek a hátsó kerekek, gumi kopik, autó alig gyorsul. Száraz úton. Nedvesen, vagy havon minden sokkal rosszabb, kb. mint egy jól kiegyensúlyozott, hasonló teljesítményű, bármilyen hajtású bármely más autó. Kanyarban sem élvezet, hiszen a diesel karakterisztikája nem összekeverendő egy finoman adagolható nagy szívó benzinesével.
120 felett, egyenes, száraz úton gyorsítva már nem forgatja el a hajtott kerekeket, ezért a kisebb önsúly miatt előnyben van.

- Összkeréknél állóhelyezetből indulva, menetközben és kanyarban is gyorsítás lesz a nyomatékból. Nedvesen, vagy havon is nagyon megindul, csak győzz megállni.
Ráadásul nem az épp kipörgő hátsó kerék fékezésével próbál stabilizálni az ESP, így sem a fék, sem a gumi nem kopik annyira. Nekem pl. egyszerre szoktak a gumik elfogyni, ESP ikon szinte csak jégen odalépve világít.
Azonban mindig utazik veled egy testes ember (+100 kg), ami épp a gyorsító képesség ellenében hat.
Viszonyításként: tempomatos 80-ról 120-ra 4.5s körül gyorsul az enyém, ami velem együtt kb. 1700 kg.

Annyiban kell fentieket fenntartással kezelni, hogy az összkerekes tapasztalatom az E46 klasszikus, szimmetrikus, állandó összkerék hajtásán alapulnak, de nem hiszem, hogy az elektromotorral kapcsolgatós XDrive rosszabb lenne.

Én nyári hétvégékre nagy benzinest vennék, minden másra összkerekes dieselt.
Mindkettőt csakis kézi váltóval.
Remélem nem mindenki van így vele, így is magasan vannak az árak..


Köszönöm a válaszodat.Megfontolandó...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. december 12. hétfő, 07:23


mrdani írta:
YELLOW írta:
mrdani írta: Sziasztok!

Jövőhéten szándékozok autót venni, és ebben kérnék segítséget.

A kiszemelt 523i, bár elgondolkoztam az 520i variánson is. Munkába bevásárlásba kisebb kiruccanásokhoz használnánk. Én véleményem az hogy mivel nagyobb kasztni ezért az 523 jobb választás lenne. Dieselt semmi féle képpen nem szeretnék mert befürödtünk anno vele.
A rá szánt összeg az 700-800e plusz a kötelező alkatrészek cseréje.

Mire figyeljek vásárláskor, esetleg milyen rejtett hibák vannak ennél a típusnál?

Előre is köszönöm a válaszokat.


20i-t ne. inkább 25i. 23i is ugyanaz a blokk, csak gyengébb. kevesebebt nem fog fogyasztani. 7-800ezer-ért? semmi jóra ne számíts. aki 1 millió alatt akar BMW-t venni, inkább ne vegyen. nagyon lelakottak vannak, és biztos ráköltesz még vagy 500-at.
E39-ből nagyon nehéz jót találni, ami állapotra elfogadható.
én csak sok sikert tudok kívánni, szükséged lesz rá.


Szia,
ezt neztem ki de minden a valosagban dől el.

http://new.hasznaltauto.hu/sze...p-10897234


hát meglepődnék ha jó lenne. szándékosan rossz minőségű kép mobillal, a vezető ülés azon részei pont nem látszanak, ahol sz@arrá szokott szakadni.
direkt fotózzák így, mert rá lehet fogni a mobilra, stb.
pedig nem kellene, hisz 600-ért ne csodát várjon az ember. nekem az a problémám az ilyen hirdetésekkel, hogy szándékosan rejtegetnek dolgokat, és emiatt odacsalnak embereket, akik idejét, pénzét rabolják ezzel.
én azt szeretem ha konkrétan le van írva, le van fotózva mondjuk a hiba is. külföldön sokkal bevettebb szokás. ugyanis sokan attól, hogy vannak hibái, meg fogják venni, mert arra van igénye, olyan állapotú autóra van pénze. ez nem baj. csak a korrektséget hiányolom.
ha megnézted, majd számolj be!

mrdani
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2001

státusz mrdani

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 87

Elküldve: 2016. december 11. vasárnap, 21:56


YELLOW írta:
mrdani írta: Sziasztok!

Jövőhéten szándékozok autót venni, és ebben kérnék segítséget.

A kiszemelt 523i, bár elgondolkoztam az 520i variánson is. Munkába bevásárlásba kisebb kiruccanásokhoz használnánk. Én véleményem az hogy mivel nagyobb kasztni ezért az 523 jobb választás lenne. Dieselt semmi féle képpen nem szeretnék mert befürödtünk anno vele.
A rá szánt összeg az 700-800e plusz a kötelező alkatrészek cseréje.

Mire figyeljek vásárláskor, esetleg milyen rejtett hibák vannak ennél a típusnál?

Előre is köszönöm a válaszokat.


20i-t ne. inkább 25i. 23i is ugyanaz a blokk, csak gyengébb. kevesebebt nem fog fogyasztani. 7-800ezer-ért? semmi jóra ne számíts. aki 1 millió alatt akar BMW-t venni, inkább ne vegyen. nagyon lelakottak vannak, és biztos ráköltesz még vagy 500-at.
E39-ből nagyon nehéz jót találni, ami állapotra elfogadható.
én csak sok sikert tudok kívánni, szükséged lesz rá.


Szia,
ezt neztem ki de minden a valosagban dől el.

http://new.hasznaltauto.hu/sze...p-10897234

státusz csanyigabor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2016. december 11. vasárnap, 18:34


Sziasztok,

véletlenül nem tud valaki valamit erről az autóról?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...c-10882119

Köszi.