szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2016. március 28. hétfő, 21:02


YELLOW írta:
szotakdavid írta:
atomanti86 írta:
lalada írta:
Idézet: Sziasztok!


Mindenképp a 318i-t ajánlom,ugyanúgy 2 literes de 4 hengeres(a 320i 6 henger) kb 1,5l-el kevesebb a fogyasztása és papiron jobban is gyorsul és a javitása is olcsóbb(ugye 16 szelep nem 24) a 320i-nek csak a hangja az előnye....sorhat mégiscsak


ha 4 henger akkor nem kell BMW neki..
vannak a BMW-nél jobb 4 hengeres benzinmotorok abból a korszakból is ..a maiakról meg ne is beszéljünk..szóval csak nyugodtan 6 hengeres benzinest.. no para. 1,5 liter? mekkora pénz úristen..


Persze ez km függő,ha hétvégi kocsinak veszed akkor 6 henger de akkor már 330i-t vennék alig fogyaszt többet a 320i-nél..ha sok km-re a 318i(143 ló) a legjobb választás E46-ból


N42,N46-nàl bàrmi jobb vàlasztàs főleg első bmw-nek mert utàna csak a màrka lesz köpködve.



persze egy szanaszét hullott 20d mindentől jobb nem?


Részben igazad van,de egy széthajtott 20d-ben nem ugrik át a vezérlés és nem eszik 1000km/1L olajat persze van más amire lehet költeni egy dízelnél ezért nem is szeretnék vitát kezdeni a dologról. Leírtam a véleményemet ennyi.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz kgy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2016. március 28. hétfő, 21:02


szotakdavid írta:
atomanti86 írta:
lalada írta:
Idézet: Sziasztok!


Mindenképp a 318i-t ajánlom,ugyanúgy 2 literes de 4 hengeres(a 320i 6 henger) kb 1,5l-el kevesebb a fogyasztása és papiron jobban is gyorsul és a javitása is olcsóbb(ugye 16 szelep nem 24) a 320i-nek csak a hangja az előnye....sorhat mégiscsak


ha 4 henger akkor nem kell BMW neki..
vannak a BMW-nél jobb 4 hengeres benzinmotorok abból a korszakból is ..a maiakról meg ne is beszéljünk..szóval csak nyugodtan 6 hengeres benzinest.. no para. 1,5 liter? mekkora pénz úristen..


Persze ez km függő,ha hétvégi kocsinak veszed akkor 6 henger de akkor már 330i-t vennék alig fogyaszt többet a 320i-nél..ha sok km-re a 318i(143 ló) a legjobb választás E46-ból


N42,N46-nàl bàrmi jobb vàlasztàs főleg első bmw-nek mert utàna csak a màrka lesz köpködve.


Jelenleg is bmw-m van, csak eljárt felette az idő ezért tervezem a cserét.
Mi a baj ezekkel a motorokkal? Mondjuk ahogy olvasgatok, szinte az összes bmw motornak megvan a maga hibája. Az egyik eszi az olajat, a másikba beleszakad a pillangószelep, a harmadik szaggatja a láncot. Ezt most nem kötözködésből írtam. Nekem ezek az e46-ok tetszenek. Kb. 3/4 részben városozok. Ami fontos nekem, hogy kézi váltós, és sedan legyen, fogyasztás meg le legyen több 10-11 liternél városban. Tudom aki a fogyasztást nézi az ne vegyen bmw-t, ettől most tekintsünk el. 318i 118 lovas vagy 320i 150 lovasról mi a véleményed?



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2016. március 28. hétfő, 20:42


Pocses írta:

Hát igen. Szopóroller beválasztásához nagyobb "cumi lehet" de ugye nem feltétlen biztos egyik sem ha van a kiszemelt vas kiválasztásánál megfelelő ember...

Sziasztok!
Hiába a legjobb szakember, mert ő sem lát bele a hengerekbe, nem tudhatja az előzményeket, nem feltétlen ismeri a volt tulajdonost és a használat módját. Szerencse is kell hozzá, nem kevés!



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2016. március 28. hétfő, 18:42


YELLOW írta:
szotakdavid írta:
atomanti86 írta:
lalada írta:
Idézet: Sziasztok!


Mindenképp a 318i-t ajánlom,ugyanúgy 2 literes de 4 hengeres(a 320i 6 henger) kb 1,5l-el kevesebb a fogyasztása és papiron jobban is gyorsul és a javitása is olcsóbb(ugye 16 szelep nem 24) a 320i-nek csak a hangja az előnye....sorhat mégiscsak


ha 4 henger akkor nem kell BMW neki..
vannak a BMW-nél jobb 4 hengeres benzinmotorok abból a korszakból is ..a maiakról meg ne is beszéljünk..szóval csak nyugodtan 6 hengeres benzinest.. no para. 1,5 liter? mekkora pénz úristen..


Persze ez km függő,ha hétvégi kocsinak veszed akkor 6 henger de akkor már 330i-t vennék alig fogyaszt többet a 320i-nél..ha sok km-re a 318i(143 ló) a legjobb választás E46-ból


N42,N46-nàl bàrmi jobb vàlasztàs főleg első bmw-nek mert utàna csak a màrka lesz köpködve.



persze egy szanaszét hullott 20d mindentől jobb nem?


Hát igen. Szopóroller beválasztásához nagyobb "cumi lehet" de ugye nem feltétlen biztos egyik sem ha van a kiszemelt vas kiválasztásánál megfelelő ember...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2016. március 28. hétfő, 07:20


szotakdavid írta:
atomanti86 írta:
lalada írta:
Idézet: Sziasztok!


Mindenképp a 318i-t ajánlom,ugyanúgy 2 literes de 4 hengeres(a 320i 6 henger) kb 1,5l-el kevesebb a fogyasztása és papiron jobban is gyorsul és a javitása is olcsóbb(ugye 16 szelep nem 24) a 320i-nek csak a hangja az előnye....sorhat mégiscsak


ha 4 henger akkor nem kell BMW neki..
vannak a BMW-nél jobb 4 hengeres benzinmotorok abból a korszakból is ..a maiakról meg ne is beszéljünk..szóval csak nyugodtan 6 hengeres benzinest.. no para. 1,5 liter? mekkora pénz úristen..


Persze ez km függő,ha hétvégi kocsinak veszed akkor 6 henger de akkor már 330i-t vennék alig fogyaszt többet a 320i-nél..ha sok km-re a 318i(143 ló) a legjobb választás E46-ból


N42,N46-nàl bàrmi jobb vàlasztàs főleg első bmw-nek mert utàna csak a màrka lesz köpködve.



persze egy szanaszét hullott 20d mindentől jobb nem?

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2016. március 28. hétfő, 01:48


atomanti86 írta:
lalada írta:
Idézet: Sziasztok!


Mindenképp a 318i-t ajánlom,ugyanúgy 2 literes de 4 hengeres(a 320i 6 henger) kb 1,5l-el kevesebb a fogyasztása és papiron jobban is gyorsul és a javitása is olcsóbb(ugye 16 szelep nem 24) a 320i-nek csak a hangja az előnye....sorhat mégiscsak


ha 4 henger akkor nem kell BMW neki..
vannak a BMW-nél jobb 4 hengeres benzinmotorok abból a korszakból is ..a maiakról meg ne is beszéljünk..szóval csak nyugodtan 6 hengeres benzinest.. no para. 1,5 liter? mekkora pénz úristen..


Persze ez km függő,ha hétvégi kocsinak veszed akkor 6 henger de akkor már 330i-t vennék alig fogyaszt többet a 320i-nél..ha sok km-re a 318i(143 ló) a legjobb választás E46-ból


N42,N46-nàl bàrmi jobb vàlasztàs főleg első bmw-nek mert utàna csak a màrka lesz köpködve.

atomanti86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz atomanti86

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2016. március 28. hétfő, 01:40


lalada írta:
Idézet: Sziasztok!


Mindenképp a 318i-t ajánlom,ugyanúgy 2 literes de 4 hengeres(a 320i 6 henger) kb 1,5l-el kevesebb a fogyasztása és papiron jobban is gyorsul és a javitása is olcsóbb(ugye 16 szelep nem 24) a 320i-nek csak a hangja az előnye....sorhat mégiscsak


ha 4 henger akkor nem kell BMW neki..
vannak a BMW-nél jobb 4 hengeres benzinmotorok abból a korszakból is ..a maiakról meg ne is beszéljünk..szóval csak nyugodtan 6 hengeres benzinest.. no para. 1,5 liter? mekkora pénz úristen..


Persze ez km függő,ha hétvégi kocsinak veszed akkor 6 henger de akkor már 330i-t vennék alig fogyaszt többet a 320i-nél..ha sok km-re a 318i(143 ló) a legjobb választás E46-ból


lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2016. március 27. vasárnap, 22:09


Idézet: Sziasztok!


Mindenképp a 318i-t ajánlom,ugyanúgy 2 literes de 4 hengeres(a 320i 6 henger) kb 1,5l-el kevesebb a fogyasztása és papiron jobban is gyorsul és a javitása is olcsóbb(ugye 16 szelep nem 24) a 320i-nek csak a hangja az előnye....sorhat mégiscsak


ha 4 henger akkor nem kell BMW neki..
vannak a BMW-nél jobb 4 hengeres benzinmotorok abból a korszakból is ..a maiakról meg ne is beszéljünk..szóval csak nyugodtan 6 hengeres benzinest.. no para. 1,5 liter? mekkora pénz úristen..


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz kgy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2016. március 27. vasárnap, 20:29


wiq írta:
atomanti86 írta:
kgy írta:
YELLOW írta:
kgy írta: Sziasztok!

Szemezgetek, két típussal.
318i 143 lovas és 320i 150 lovas 46-os gépekkel. 2000-es évjárat körül.
Érdekelne, hogy ezek mennyire megbízható motorok, illetve a városi fogyasztása.
1,3 millióból gazdálkodom.

A válaszokat köszönöm!


18-asból nem fogsz 143lovasat kapni E46-ból 2000-es évjárat körül... 2001.09. felett már esetleg, de inkább 2002-től.


Igazad van. Az évjáratot csak megközelítőleg írtam.


Mindenképp a 318i-t ajánlom,ugyanúgy 2 literes de 4 hengeres(a 320i 6 henger) kb 1,5l-el kevesebb a fogyasztása és papiron jobban is gyorsul és a javitása is olcsóbb(ugye 16 szelep nem 24) a 320i-nek csak a hangja az előnye....sorhat mégiscsak


Üdv.

Én 6 hengeres 320i-t vettem 1998 év végi. A motor abszolut hibátlan, egy gramm olajat, vizet sem fogyasztott zömében város 5000 km alatt. Fogyasztása ezekben a nagy hidegekben városban 10 l körül, autópályán 130-140 között 7-7,2 között.



Köszi!


státusz wiq

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 32

Elküldve: 2016. március 26. szombat, 11:37


atomanti86 írta:
kgy írta:
YELLOW írta:
kgy írta: Sziasztok!

Szemezgetek, két típussal.
318i 143 lovas és 320i 150 lovas 46-os gépekkel. 2000-es évjárat körül.
Érdekelne, hogy ezek mennyire megbízható motorok, illetve a városi fogyasztása.
1,3 millióból gazdálkodom.

A válaszokat köszönöm!


18-asból nem fogsz 143lovasat kapni E46-ból 2000-es évjárat körül... 2001.09. felett már esetleg, de inkább 2002-től.


Igazad van. Az évjáratot csak megközelítőleg írtam.


Mindenképp a 318i-t ajánlom,ugyanúgy 2 literes de 4 hengeres(a 320i 6 henger) kb 1,5l-el kevesebb a fogyasztása és papiron jobban is gyorsul és a javitása is olcsóbb(ugye 16 szelep nem 24) a 320i-nek csak a hangja az előnye....sorhat mégiscsak


Üdv.

Én 6 hengeres 320i-t vettem 1998 év végi. A motor abszolut hibátlan, egy gramm olajat, vizet sem fogyasztott zömében város 5000 km alatt. Fogyasztása ezekben a nagy hidegekben városban 10 l körül, autópályán 130-140 között 7-7,2 között.

atomanti86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz atomanti86

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2016. március 26. szombat, 03:06


kgy írta:
YELLOW írta:
kgy írta: Sziasztok!

Szemezgetek, két típussal.
318i 143 lovas és 320i 150 lovas 46-os gépekkel. 2000-es évjárat körül.
Érdekelne, hogy ezek mennyire megbízható motorok, illetve a városi fogyasztása.
1,3 millióból gazdálkodom.

A válaszokat köszönöm!


18-asból nem fogsz 143lovasat kapni E46-ból 2000-es évjárat körül... 2001.09. felett már esetleg, de inkább 2002-től.


Igazad van. Az évjáratot csak megközelítőleg írtam.


Mindenképp a 318i-t ajánlom,ugyanúgy 2 literes de 4 hengeres(a 320i 6 henger) kb 1,5l-el kevesebb a fogyasztása és papiron jobban is gyorsul és a javitása is olcsóbb(ugye 16 szelep nem 24) a 320i-nek csak a hangja az előnye....sorhat mégiscsak

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz kgy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2016. március 24. csütörtök, 19:27


YELLOW írta:
kgy írta: Sziasztok!

Szemezgetek, két típussal.
318i 143 lovas és 320i 150 lovas 46-os gépekkel. 2000-es évjárat körül.
Érdekelne, hogy ezek mennyire megbízható motorok, illetve a városi fogyasztása.
1,3 millióból gazdálkodom.

A válaszokat köszönöm!


18-asból nem fogsz 143lovasat kapni E46-ból 2000-es évjárat körül... 2001.09. felett már esetleg, de inkább 2002-től.


Igazad van. Az évjáratot csak megközelítőleg írtam.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2016. március 24. csütörtök, 19:13


kgy írta: Sziasztok!

Szemezgetek, két típussal.
318i 143 lovas és 320i 150 lovas 46-os gépekkel. 2000-es évjárat körül.
Érdekelne, hogy ezek mennyire megbízható motorok, illetve a városi fogyasztása.
1,3 millióból gazdálkodom.

A válaszokat köszönöm!


18-asból nem fogsz 143lovasat kapni E46-ból 2000-es évjárat körül... 2001.09. felett már esetleg, de inkább 2002-től.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz kgy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2016. március 24. csütörtök, 19:09


Sziasztok!

Szemezgetek, két típussal.
318i 143 lovas és 320i 150 lovas 46-os gépekkel. 2000-es évjárat körül.
Érdekelne, hogy ezek mennyire megbízható motorok, illetve a városi fogyasztása.
1,3 millióból gazdálkodom.

A válaszokat köszönöm!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2003

státusz gabesz979

Újonc

Elismertség: 14% (1 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2016. március 12. szombat, 09:25


W1ll1s írta: Sziasztok!

Első bmw vásárlás előtt állok, ezért érdeklődnék 1-2 dolog után. A kinézett egy e90/92-es 325i, automata a 2007-2008-as évjáratokból.
Élőszőr is 2,5l vagy 3,0l? Mi a különbség, ha lóerőben egyforma? A fogyasztáson kívül.
Mik a típusnak a hibái ami ilyen korban előfordulhat?
Automata váltóról mit érdemes tudni mik a tapasztalatok?
Németből venném és ott is használnám.

Egyelőre ennyi

Köszi!
W1ll1s


Szia! Nem tudom 100% pontossággal, de szerintem 2007. évben volt a motortípus váltás a 325i ben a korábbiak az N52B25....a későbbiek az N52B30... motorkódú motorokat kapták. A műszaki(kialakításbeli) eltéréseket nem ismerem, a korábbiak ugye 2497ccm 250NM nyomatékkal a későbbiek 2996ccm 270NM nyomatékkal. Itt megtalálod angol nyelven a leírást: https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N52#N52B25

Nekem a korábbi N52B25 jelű van, 2006-os. Szelepfedél tömítést kellett cserélni. Már úgy vettem. Erre 200e km körül számítani kell, amúgy szerintem nagyon megbízható, amennyiben betartják a szervíz előírásokat.

Korábbi autóm automata volt. Ott a váltóólaj időbeni cseréjére kell figyelni, a gyári előírás ugyan nem ír elő cserét, azért ajánlatos 60 ezrenként szűrővel együtt cserélni benne. Próbaúton arra figyelj, hogy a váltó, szépen, simán, nagyobb rángatás nélkül váltsa végig a fokozatokat. Állítólag nagyobb javítás nélkül az automata váltók kb 250e Kmt bírnak. Az enyémben 270e volt, és jól működött..