YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. július 30. szombat, 16:22


mrdani írta: Sziasztok!

Közeljövőben szandekozok autot venni de kicsit tanacstalan vagyok.
Eddig egy E36 318i as sedan autom volt, viszont most nagyobb szeriat szeretnek.

Az egyik egy 98'-tol felfele gyartott E39 523i/525i/528i es csak benzines, vagy 2003-as E60 520i szinten benzines.
Mivel ezekbol a szeriakbol nincs tapasztalatom (tipus hibak gyakran meghibasodo alkatreszek ) ezert a segitsegeteket kernem ha van/volt valakinek ilyen tipus es mi a velemenye rola.

E39-re 1-1.3 milliot szannek az E60-ra 2milliot. Persze a velemenyek fuggvenyeben ez valtozhat.

Par alkatreszt ( fekbetet szűrők fektarcsak lengescsillapitok felfuggesztesi elemek ) osszehasonlitottam arra fel vagyok ugymond keszulve.

Valaszotokat elore is koszonom!



ilyen összegekben gondolkozva nehéz lesz jót kifogni, mondjuk 98-99-es E39 még lehetséges, de a piac nagyon tele van szeméttel. E60 2 milláig, hát nem hiszem.
E39 rozsda ami ellensége. sajnos iylen öreg autók esetében kevés a sérülés mentes, elég ha újrafényeztek valamit, vagy kicsit javítottak, az úgyis kiadja majd magát.
motorikusan M52, M54 amivel találkozhatsz majd. M54 olajfalósabb. egyébkét mindkét típusra jelelmzőek a szokásos hibák, mint minden más autónál. gyújtótrafók, fő és vez. tengely jeladók. szelepszár szimmering, stb, stb. ha gondos tulajtól tudsz venni, akkor ezek valószínű már javítva lettek, de ilyen összegést gondos tulaj nem pazarolja el a gépet szerintem. persze kivétel biztos van, mint mindig.
E60-nak több elektromos gondja szokott lenni. az E39 szerintem nagyobb belső terű. talán szebb is, de ez ízlés kérdése.
elektromos hibák, akár mindkettőnél, ülésfoglaltságérzékelő, E39-nél pixelhibás óraegység, ami hó hatására képes hol jó, hol rossz lenni.
de általánosságban, mint minden bármely márkánál.

mrdani
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2001

státusz mrdani

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 87

Elküldve: 2016. július 30. szombat, 16:11


Sziasztok!

Közeljövőben szandekozok autot venni de kicsit tanacstalan vagyok.
Eddig egy E36 318i as sedan autom volt, viszont most nagyobb szeriat szeretnek.

Az egyik egy 98'-tol felfele gyartott E39 523i/525i/528i es csak benzines, vagy 2003-as E60 520i szinten benzines.
Mivel ezekbol a szeriakbol nincs tapasztalatom (tipus hibak gyakran meghibasodo alkatreszek ) ezert a segitsegeteket kernem ha van/volt valakinek ilyen tipus es mi a velemenye rola.

E39-re 1-1.3 milliot szannek az E60-ra 2milliot. Persze a velemenyek fuggvenyeben ez valtozhat.

Par alkatreszt ( fekbetet szűrők fektarcsak lengescsillapitok felfuggesztesi elemek ) osszehasonlitottam arra fel vagyok ugymond keszulve.

Valaszotokat elore is koszonom!



lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2016. július 25. hétfő, 12:20


Whole01 írta: Erről a gépről mit gondoltok?Vezetett szervízkönyv,automata váltó.Megbízható 6hengeres?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...j-10381660


engem a leírás megzavart. van aki ezt még elhiszi?:
amúgy a motor rendben van, de automatával nem venném meg.

státusz Whole01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2016. július 24. vasárnap, 12:42


Erről a gépről mit gondoltok?Vezetett szervízkönyv,automata váltó.Megbízható 6hengeres?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...j-10381660

státusz Whole01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2016. július 15. péntek, 17:23


Whole01 írta: Sziasztok!

Érdekelne ha 2009es 318d 143Le motorral milyen konstrukciónak bizonyult?Megbízható,jó autók?Vannak olyan jók mint a 2006évj.320D (163Le)?Esetleg mik a gyengéi vagy ami miatt kerülni kell? Előre is köszi!!!

http://www.hasznaltauto.hu/aut...l-10107350




státusz Whole01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2016. július 15. péntek, 16:59


Sziasztok!

Érdekelne ha 2009es 318d 143Le motorral milyen konstrukciónak bizonyult?Megbízható,jó autók?Esetleg mik a gyengéi vagy ami miatt kerülni kell? előre is köszi!!!

http://www.hasznaltauto.hu/aut...l-10107350

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. július 15. péntek, 11:03


csatis1 írta:
PetiE90 írta:
YELLOW írta:
PetiE90 írta:
YELLOW írta:
PetiE90 írta: Sziasztok!

Biztosan írtatok már róla de nincs időm sajnos visszaolvasni

Hat hengeres benzines E36 v E46-ot vennék, élményautónak, gumipusztításra . Van olyan motor vagy széria amit kerülni kell, vagy akkor még normálisan megcsinálták a kocsikat?

Köszönöm előre is!


ha erre kell, akkor inkább E36 M50, M52 blokkokkal 2,5 liter vagy afeletti motor.
mondhatom úgyis, ezeken kívül inkább kerüld, mert nem arra való.


Köszönöm!


de ha még jobbat akarsz, akkor e30 kasztni.
ha E36 mellett döntesz, annak is meg kell nézni a hátsó futómű bekötés pontjait, mert az is kiszakadós, sőt ha komolyan nagyban akarod tolni ezt a drift témát, akkor érdemes eleve megerősíteni, toronymerevítővel televágni, elől-hátul.
eek az M50, M52 vasblokkok pedig egész jól bírják.
a másik pedig a sperr
ha csak bohóckodni kell, helybéli haverok előtt menőzni (bocs, csak van ilyen), akkor vehetsz 2 literest is, mert gyenge, de meg tudja pörgetni, félrevezetésnek jó, de nagyban játszani kevés.
télre hóba, pedig elég egy 1.8-as is, bár a hós az utóbbi pár évben minket elkerül, itt észak-keleten.


Üdv!

Nagyon köszönöm! Régen volt két 320-as E21-em, nagyon szépen szólt a 6 henger de egy kis erő még hiányzott belőlük. 2.5 l vagy fölötte amit szeretnék, (meg ahogy írtad is). A haverok előtti mezőzésből már kinőttem , ezt önző módon csak a saját szórakoztatásomra tervezem!
Szeretem a mostani 16-ost, szép is stb.. , de erő az nincs benne sok...
Köszi még egyszer a tanácsokat!


Nemcsak az E36 kiszakadós, de az E46 is. És abból sem csak az M3... Láttam már 25i kiszakadt hátsó hidat is!


azt egy másik helyen tárgyaltuk, írhatnál oda, mert megemlítettelek. (Futómű és hibái)
E46 kasztnit azért nem javasoltam, mert abban M52TUB-k vannak már, ami már nem olyan, mint a sima M52. na meg E46 nem az a drift gép kinézet szerintem.


csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2016. július 15. péntek, 10:56


PetiE90 írta:
YELLOW írta:
PetiE90 írta:
YELLOW írta:
PetiE90 írta: Sziasztok!

Biztosan írtatok már róla de nincs időm sajnos visszaolvasni

Hat hengeres benzines E36 v E46-ot vennék, élményautónak, gumipusztításra . Van olyan motor vagy széria amit kerülni kell, vagy akkor még normálisan megcsinálták a kocsikat?

Köszönöm előre is!


ha erre kell, akkor inkább E36 M50, M52 blokkokkal 2,5 liter vagy afeletti motor.
mondhatom úgyis, ezeken kívül inkább kerüld, mert nem arra való.


Köszönöm!


de ha még jobbat akarsz, akkor e30 kasztni.
ha E36 mellett döntesz, annak is meg kell nézni a hátsó futómű bekötés pontjait, mert az is kiszakadós, sőt ha komolyan nagyban akarod tolni ezt a drift témát, akkor érdemes eleve megerősíteni, toronymerevítővel televágni, elől-hátul.
eek az M50, M52 vasblokkok pedig egész jól bírják.
a másik pedig a sperr
ha csak bohóckodni kell, helybéli haverok előtt menőzni (bocs, csak van ilyen), akkor vehetsz 2 literest is, mert gyenge, de meg tudja pörgetni, félrevezetésnek jó, de nagyban játszani kevés.
télre hóba, pedig elég egy 1.8-as is, bár a hós az utóbbi pár évben minket elkerül, itt észak-keleten.


Üdv!

Nagyon köszönöm! Régen volt két 320-as E21-em, nagyon szépen szólt a 6 henger de egy kis erő még hiányzott belőlük. 2.5 l vagy fölötte amit szeretnék, (meg ahogy írtad is). A haverok előtti mezőzésből már kinőttem , ezt önző módon csak a saját szórakoztatásomra tervezem!
Szeretem a mostani 16-ost, szép is stb.. , de erő az nincs benne sok...
Köszi még egyszer a tanácsokat!


Nemcsak az E36 kiszakadós, de az E46 is. És abból sem csak az M3... Láttam már 25i kiszakadt hátsó hidat is!


autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2006

státusz PetiE90

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2016. július 15. péntek, 09:35


YELLOW írta:
PetiE90 írta:
YELLOW írta:
PetiE90 írta: Sziasztok!

Biztosan írtatok már róla de nincs időm sajnos visszaolvasni

Hat hengeres benzines E36 v E46-ot vennék, élményautónak, gumipusztításra . Van olyan motor vagy széria amit kerülni kell, vagy akkor még normálisan megcsinálták a kocsikat?

Köszönöm előre is!


ha erre kell, akkor inkább E36 M50, M52 blokkokkal 2,5 liter vagy afeletti motor.
mondhatom úgyis, ezeken kívül inkább kerüld, mert nem arra való.


Köszönöm!


de ha még jobbat akarsz, akkor e30 kasztni.
ha E36 mellett döntesz, annak is meg kell nézni a hátsó futómű bekötés pontjait, mert az is kiszakadós, sőt ha komolyan nagyban akarod tolni ezt a drift témát, akkor érdemes eleve megerősíteni, toronymerevítővel televágni, elől-hátul.
eek az M50, M52 vasblokkok pedig egész jól bírják.
a másik pedig a sperr
ha csak bohóckodni kell, helybéli haverok előtt menőzni (bocs, csak van ilyen), akkor vehetsz 2 literest is, mert gyenge, de meg tudja pörgetni, félrevezetésnek jó, de nagyban játszani kevés.
télre hóba, pedig elég egy 1.8-as is, bár a hós az utóbbi pár évben minket elkerül, itt észak-keleten.


Üdv!

Nagyon köszönöm! Régen volt két 320-as E21-em, nagyon szépen szólt a 6 henger de egy kis erő még hiányzott belőlük. 2.5 l vagy fölötte amit szeretnék, (meg ahogy írtad is). A haverok előtti mezőzésből már kinőttem , ezt önző módon csak a saját szórakoztatásomra tervezem!
Szeretem a mostani 16-ost, szép is stb.. , de erő az nincs benne sok...
Köszi még egyszer a tanácsokat!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. július 14. csütörtök, 12:11


PetiE90 írta:
YELLOW írta:
PetiE90 írta: Sziasztok!

Biztosan írtatok már róla de nincs időm sajnos visszaolvasni

Hat hengeres benzines E36 v E46-ot vennék, élményautónak, gumipusztításra . Van olyan motor vagy széria amit kerülni kell, vagy akkor még normálisan megcsinálták a kocsikat?

Köszönöm előre is!


ha erre kell, akkor inkább E36 M50, M52 blokkokkal 2,5 liter vagy afeletti motor.
mondhatom úgyis, ezeken kívül inkább kerüld, mert nem arra való.


Köszönöm!


de ha még jobbat akarsz, akkor e30 kasztni.
ha E36 mellett döntesz, annak is meg kell nézni a hátsó futómű bekötés pontjait, mert az is kiszakadós, sőt ha komolyan nagyban akarod tolni ezt a drift témát, akkor érdemes eleve megerősíteni, toronymerevítővel televágni, elől-hátul.
eek az M50, M52 vasblokkok pedig egész jól bírják.
a másik pedig a sperr
ha csak bohóckodni kell, helybéli haverok előtt menőzni (bocs, csak van ilyen), akkor vehetsz 2 literest is, mert gyenge, de meg tudja pörgetni, félrevezetésnek jó, de nagyban játszani kevés.
télre hóba, pedig elég egy 1.8-as is, bár a hós az utóbbi pár évben minket elkerül, itt észak-keleten.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2006

státusz PetiE90

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2016. július 14. csütörtök, 12:04


YELLOW írta:
PetiE90 írta: Sziasztok!

Biztosan írtatok már róla de nincs időm sajnos visszaolvasni

Hat hengeres benzines E36 v E46-ot vennék, élményautónak, gumipusztításra . Van olyan motor vagy széria amit kerülni kell, vagy akkor még normálisan megcsinálták a kocsikat?

Köszönöm előre is!


ha erre kell, akkor inkább E36 M50, M52 blokkokkal 2,5 liter vagy afeletti motor.
mondhatom úgyis, ezeken kívül inkább kerüld, mert nem arra való.


Köszönöm!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. július 13. szerda, 14:34


PetiE90 írta: Sziasztok!

Biztosan írtatok már róla de nincs időm sajnos visszaolvasni

Hat hengeres benzines E36 v E46-ot vennék, élményautónak, gumipusztításra . Van olyan motor vagy széria amit kerülni kell, vagy akkor még normálisan megcsinálták a kocsikat?

Köszönöm előre is!


ha erre kell, akkor inkább E36 M50, M52 blokkokkal 2,5 liter vagy afeletti motor.
mondhatom úgyis, ezeken kívül inkább kerüld, mert nem arra való.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2006

státusz PetiE90

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2016. július 13. szerda, 14:11


Sziasztok!

Biztosan írtatok már róla de nincs időm sajnos visszaolvasni

Hat hengeres benzines E36 v E46-ot vennék, élményautónak, gumipusztításra . Van olyan motor vagy széria amit kerülni kell, vagy akkor még normálisan megcsinálták a kocsikat?

Köszönöm előre is!


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2016. július 11. hétfő, 20:13


brigitta írta: Sziasztok! Szeretnék vásárolni egy 2008-2010 közötti BMW 116 kis csodát,125 ezer alatti kilométerrel Németországban. Mire figyeljek? Olvastam vezérműlánc típus hibáról) Mennyiben másabb a Sport változat? Természetesen vezetett szerviz könyvel s privát hirdetőtől. Kérlek segítsetek jó tanácsokkal! Vagy beszéljetek le, miért ne vegyem ezt a modellt) Megbízható,kényelmes autót keresek 1000 km távolság egy huzamban. Köszönöm!!!


1000 km-t 100% nem megy,max olyan 800 körül sztem ha normálisan mész vele,persze országúton.Sztem akkor6-6,5 literes fogyival elvan.Városban 8-9 liter körül eszik.Jó kis kocsi.Sztem csajoknak ideális cirkálós autó.Hátul nem olyan nagy a tér,és a csomagtartó sem túl nagy.330 literes.De sztem beleszeretnél,mert könnyen irányítható autó,akár a többi Bömcsi
Ha nagy helykínálat kell,akkor ez nem a te autód.Elöl el lehet lenni.Sportfutóművel nem venném erre a jó magyar utakra.

Itt egy kis olvasnivaló.

http://www.autonavigator.hu/ha...eszt-13639





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. július 11. hétfő, 20:40

Szemy

státusz Szemy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 11% (45 pont) | Hozzászólások: 397

Elküldve: 2016. július 09. szombat, 13:45


brigitta írta: Sziasztok! Szeretnék vásárolni egy 2008-2010 közötti BMW 116 kis csodát,125 ezer alatti kilométerrel Németországban. Mire figyeljek? Olvastam vezérműlánc típus hibáról) Mennyiben másabb a Sport változat? Természetesen vezetett szerviz könyvel s privát hirdetőtől. Kérlek segítsetek jó tanácsokkal! Vagy beszéljetek le, miért ne vegyem ezt a modellt) Megbízható,kényelmes autót keresek 1000 km távolság egy huzamban. Köszönöm!!!


Szia Brigitta!

Amennyiben a kenyelem a fontosabb szempont, akkor nem biztos, hogy a BMW lesz a megfelelö auto szamodra...különösen nem a sport valtozatok. A privat szemelytöl valo vasarlas sem mindig jobb, mintha az autot egy megbizhato nemet kereskedötöl (garanciaval) vasarolnad. Ezen tulmenöen nem vagyok biztos benne, hogy 1000 km-t meg tud tenni a 116-os egy tankolassal. Mast sajnos nem nagyon tudok hozzatenni, mivel nem ismerem jol az egyes szeriat.

Szemy




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. július 09. szombat, 13:46