atomanti86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz atomanti86

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2016. március 11. péntek, 22:45


Sziasztok
e46 gyári m-paket-et szeretnék vásárolni,jelenleg 2003-as diesel(150 ló,180 000km,végig vezetett szervizkönyv,német behozatal) van kinézve.
Mire rászántam magam hogy dieselt veszek(benzin párti vagyok de abból nincs jelenleg nekem tetsző) észrevettem a motortérben egy DPF cimkét amit nem értek.Tudtommal 2003-ban még nem szereltek részecskeszűrőt egy tipusba sem akkor ebben hogy lehet?valaki tudja hogy mennyi a kiiktatása ha végleg eltömődik?
tapasztalatok ezzel a motorral?azt tudom hogy a kettős tömegűnek és a turbónak még birnia kéne de mi a helyzet az üzemanyagrendszerrel?magasnyomású szivattyú,befecskendezők kb mennyit birnak ki?

státusz W1ll1s

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2016. február 27. szombat, 08:25


Sziasztok!

Első bmw vásárlás előtt állok, ezért érdeklődnék 1-2 dolog után. A kinézett egy e90/92-es 325i, automata a 2007-2008-as évjáratokból.
Élőszőr is 2,5l vagy 3,0l? Mi a különbség, ha lóerőben egyforma? A fogyasztáson kívül.
Mik a típusnak a hibái ami ilyen korban előfordulhat?
Automata váltóról mit érdemes tudni mik a tapasztalatok?
Németből venném és ott is használnám.

Egyelőre ennyi

Köszi!
W1ll1s

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. február 26. péntek, 19:20


dudu írta:
hil írta:
YELLOW írta:
Methos írta:
dudu írta: Sziasztok. Hamarosan szeretnék egy E46-ot venni. Kicsit lehet fura a kérdésem, de gyűjtögetem az infókat. Ezen a dolgon mindig megakad a szemem. A használt autók között rengeteg olyan kocsi van ahol eltér az első-hátsó-oldalsó irányjelző színe.(sárga-fehér) Gondolom a gyárból egy kocsi sem jött így ki, de mik lehetnek az okok, ami miatt így van egy autón? Valamelyiket nehéz beszerezni vagy kicserélni? Akinek így van a kocsiján és tudja az okát, megírhatná nekem. Valamiért ha ilyet látok, mindig arra asszociálok, hogy törve volt valamelyik része és ilyen volt kéznél... köszi előre is!


Egyik ami érdekes hogy felfelé vagy lefelé hajlik a lámpatest. FL előtt és után
A másik, hogy FL esetén is lehetett kérni sárga indexel...
Van aki kicserélte az FL előttin is. (ott gyárból fehérrel nem jött ki tudtommal)
BMW egy legó autó, mindent lehet csere-berélni össze vissza (szinte)...


szerintem az okokra kíváncsi, hogy mitől lehet felemás.
valóban nem normális.
- akár védekezésképpen is mondhatják, hogy egy projekt része, csak nem sikerült befejezni, ezért felemás.
- törött volt az autó eleje vagy hátulja, és pont az volt hirtelen olcsón a bontóba, ami kellett.
- az esetek nagy részében a gyári sárgát cserélik fehérre. ritka az, aki a fehéret (ami extra áras volt) visszacseréli sárgára. de van ilyen, de az valami stílusban épített járgány lesz.

szóval a sárga az alap, fehér az extra, FL előtt és után is.

SziaY!
Akkor én vagyok a kivétel:nekem most fehérek az indexek (fl autó), szerintem hülyén néz ki, szeretném sárgára cserélni



Igen, inkább az okokra voltam kíváncsi. Azzal képben vagyok már, hogy a sima és FL első-hátsó (vagy akár irányjelző) lámpái miben különböznek. Mindenesetre gyanakvásra adhat okot a felemásság ezek szerint. Még ilyen amikor egy hirdetésben FL-es motor adatai vannak a kocsinak, a lökös, meg a lámpák meg pont FL előttiek. Ilyen dolgokra butaság alapozni, vagy jogos lehet a fenntartás ezzel a pár "aprósággal" kapcsolatban?


FL autot összetörte,es ilyet talält bontottan. Igy FL elöttinek nez ki,de FL technika.

státusz dudu

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2016. február 26. péntek, 19:11


hil írta:
YELLOW írta:
Methos írta:
dudu írta: Sziasztok. Hamarosan szeretnék egy E46-ot venni. Kicsit lehet fura a kérdésem, de gyűjtögetem az infókat. Ezen a dolgon mindig megakad a szemem. A használt autók között rengeteg olyan kocsi van ahol eltér az első-hátsó-oldalsó irányjelző színe.(sárga-fehér) Gondolom a gyárból egy kocsi sem jött így ki, de mik lehetnek az okok, ami miatt így van egy autón? Valamelyiket nehéz beszerezni vagy kicserélni? Akinek így van a kocsiján és tudja az okát, megírhatná nekem. Valamiért ha ilyet látok, mindig arra asszociálok, hogy törve volt valamelyik része és ilyen volt kéznél... köszi előre is!


Egyik ami érdekes hogy felfelé vagy lefelé hajlik a lámpatest. FL előtt és után
A másik, hogy FL esetén is lehetett kérni sárga indexel...
Van aki kicserélte az FL előttin is. (ott gyárból fehérrel nem jött ki tudtommal)
BMW egy legó autó, mindent lehet csere-berélni össze vissza (szinte)...


szerintem az okokra kíváncsi, hogy mitől lehet felemás.
valóban nem normális.
- akár védekezésképpen is mondhatják, hogy egy projekt része, csak nem sikerült befejezni, ezért felemás.
- törött volt az autó eleje vagy hátulja, és pont az volt hirtelen olcsón a bontóba, ami kellett.
- az esetek nagy részében a gyári sárgát cserélik fehérre. ritka az, aki a fehéret (ami extra áras volt) visszacseréli sárgára. de van ilyen, de az valami stílusban épített járgány lesz.

szóval a sárga az alap, fehér az extra, FL előtt és után is.

SziaY!
Akkor én vagyok a kivétel:nekem most fehérek az indexek (fl autó), szerintem hülyén néz ki, szeretném sárgára cserélni



Igen, inkább az okokra voltam kíváncsi. Azzal képben vagyok már, hogy a sima és FL első-hátsó (vagy akár irányjelző) lámpái miben különböznek. Mindenesetre gyanakvásra adhat okot a felemásság ezek szerint. Még ilyen amikor egy hirdetésben FL-es motor adatai vannak a kocsinak, a lökös, meg a lámpák meg pont FL előttiek. Ilyen dolgokra butaság alapozni, vagy jogos lehet a fenntartás ezzel a pár "aprósággal" kapcsolatban?

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2016. február 26. péntek, 18:15


YELLOW írta:
Methos írta:
dudu írta: Sziasztok. Hamarosan szeretnék egy E46-ot venni. Kicsit lehet fura a kérdésem, de gyűjtögetem az infókat. Ezen a dolgon mindig megakad a szemem. A használt autók között rengeteg olyan kocsi van ahol eltér az első-hátsó-oldalsó irányjelző színe.(sárga-fehér) Gondolom a gyárból egy kocsi sem jött így ki, de mik lehetnek az okok, ami miatt így van egy autón? Valamelyiket nehéz beszerezni vagy kicserélni? Akinek így van a kocsiján és tudja az okát, megírhatná nekem. Valamiért ha ilyet látok, mindig arra asszociálok, hogy törve volt valamelyik része és ilyen volt kéznél... köszi előre is!


Egyik ami érdekes hogy felfelé vagy lefelé hajlik a lámpatest. FL előtt és után
A másik, hogy FL esetén is lehetett kérni sárga indexel...
Van aki kicserélte az FL előttin is. (ott gyárból fehérrel nem jött ki tudtommal)
BMW egy legó autó, mindent lehet csere-berélni össze vissza (szinte)...


szerintem az okokra kíváncsi, hogy mitől lehet felemás.
valóban nem normális.
- akár védekezésképpen is mondhatják, hogy egy projekt része, csak nem sikerült befejezni, ezért felemás.
- törött volt az autó eleje vagy hátulja, és pont az volt hirtelen olcsón a bontóba, ami kellett.
- az esetek nagy részében a gyári sárgát cserélik fehérre. ritka az, aki a fehéret (ami extra áras volt) visszacseréli sárgára. de van ilyen, de az valami stílusban épített járgány lesz.

szóval a sárga az alap, fehér az extra, FL előtt és után is.

SziaY!
Akkor én vagyok a kivétel:nekem most fehérek az indexek (fl autó), szerintem hülyén néz ki, szeretném sárgára cserélni



lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. február 26. péntek, 17:34


YELLOW írta:
Methos írta:
dudu írta: Sziasztok. Hamarosan szeretnék egy E46-ot venni. Kicsit lehet fura a kérdésem, de gyűjtögetem az infókat. Ezen a dolgon mindig megakad a szemem. A használt autók között rengeteg olyan kocsi van ahol eltér az első-hátsó-oldalsó irányjelző színe.(sárga-fehér) Gondolom a gyárból egy kocsi sem jött így ki, de mik lehetnek az okok, ami miatt így van egy autón? Valamelyiket nehéz beszerezni vagy kicserélni? Akinek így van a kocsiján és tudja az okát, megírhatná nekem. Valamiért ha ilyet látok, mindig arra asszociálok, hogy törve volt valamelyik része és ilyen volt kéznél... köszi előre is!


Egyik ami érdekes hogy felfelé vagy lefelé hajlik a lámpatest. FL előtt és után
A másik, hogy FL esetén is lehetett kérni sárga indexel...
Van aki kicserélte az FL előttin is. (ott gyárból fehérrel nem jött ki tudtommal)
BMW egy legó autó, mindent lehet csere-berélni össze vissza (szinte)...


szerintem az okokra kíváncsi, hogy mitől lehet felemás.
valóban nem normális.
- akár védekezésképpen is mondhatják, hogy egy projekt része, csak nem sikerült befejezni, ezért felemás.
- törött volt az autó eleje vagy hátulja, és pont az volt hirtelen olcsón a bontóba, ami kellett.
- az esetek nagy részében a gyári sárgát cserélik fehérre. ritka az, aki a fehéret (ami extra áras volt) visszacseréli sárgára. de van ilyen, de az valami stílusban épített járgány lesz.

szóval a sárga az alap, fehér az extra, FL előtt és után is.


Uj gyäri elöre feher 60€
uj gyäri oldalso feher 10€
uj gyäri hätso feher 140€+ kell hozzä uj foglalat ami toväbbi 20€.
Gondolom tetszik a tulajnak a feher index
ezert vesz oldalra,mert az olcso,aztän vesz elöre mert az is belefer. Aztän räjön,hogy 1 db hätso drägäbb mint a 2 elsö+2 oldalso,ezert azt nem vesz. Gondolom utängyärtottban is kb ezek az är elteresek (aränyok) vannak. Illetve az autok eleje serül meg legsürübben...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2016. február 26. péntek, 16:04


Methos írta:
dudu írta: Sziasztok. Hamarosan szeretnék egy E46-ot venni. Kicsit lehet fura a kérdésem, de gyűjtögetem az infókat. Ezen a dolgon mindig megakad a szemem. A használt autók között rengeteg olyan kocsi van ahol eltér az első-hátsó-oldalsó irányjelző színe.(sárga-fehér) Gondolom a gyárból egy kocsi sem jött így ki, de mik lehetnek az okok, ami miatt így van egy autón? Valamelyiket nehéz beszerezni vagy kicserélni? Akinek így van a kocsiján és tudja az okát, megírhatná nekem. Valamiért ha ilyet látok, mindig arra asszociálok, hogy törve volt valamelyik része és ilyen volt kéznél... köszi előre is!


Egyik ami érdekes hogy felfelé vagy lefelé hajlik a lámpatest. FL előtt és után
A másik, hogy FL esetén is lehetett kérni sárga indexel...
Van aki kicserélte az FL előttin is. (ott gyárból fehérrel nem jött ki tudtommal)
BMW egy legó autó, mindent lehet csere-berélni össze vissza (szinte)...


szerintem az okokra kíváncsi, hogy mitől lehet felemás.
valóban nem normális.
- akár védekezésképpen is mondhatják, hogy egy projekt része, csak nem sikerült befejezni, ezért felemás.
- törött volt az autó eleje vagy hátulja, és pont az volt hirtelen olcsón a bontóba, ami kellett.
- az esetek nagy részében a gyári sárgát cserélik fehérre. ritka az, aki a fehéret (ami extra áras volt) visszacseréli sárgára. de van ilyen, de az valami stílusban épített járgány lesz.

szóval a sárga az alap, fehér az extra, FL előtt és után is.


Methos
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Methos

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 183

Elküldve: 2016. február 26. péntek, 14:12


dudu írta: Sziasztok. Hamarosan szeretnék egy E46-ot venni. Kicsit lehet fura a kérdésem, de gyűjtögetem az infókat. Ezen a dolgon mindig megakad a szemem. A használt autók között rengeteg olyan kocsi van ahol eltér az első-hátsó-oldalsó irányjelző színe.(sárga-fehér) Gondolom a gyárból egy kocsi sem jött így ki, de mik lehetnek az okok, ami miatt így van egy autón? Valamelyiket nehéz beszerezni vagy kicserélni? Akinek így van a kocsiján és tudja az okát, megírhatná nekem. Valamiért ha ilyet látok, mindig arra asszociálok, hogy törve volt valamelyik része és ilyen volt kéznél... köszi előre is!


Egyik ami érdekes hogy felfelé vagy lefelé hajlik a lámpatest. FL előtt és után
A másik, hogy FL esetén is lehetett kérni sárga indexel...
Van aki kicserélte az FL előttin is. (ott gyárból fehérrel nem jött ki tudtommal)
BMW egy legó autó, mindent lehet csere-berélni össze vissza (szinte)...

státusz dudu

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2016. február 26. péntek, 13:51


Sziasztok. Hamarosan szeretnék egy E46-ot venni. Kicsit lehet fura a kérdésem, de gyűjtögetem az infókat. Ezen a dolgon mindig megakad a szemem. A használt autók között rengeteg olyan kocsi van ahol eltér az első-hátsó-oldalsó irányjelző színe.(sárga-fehér) Gondolom a gyárból egy kocsi sem jött így ki, de mik lehetnek az okok, ami miatt így van egy autón? Valamelyiket nehéz beszerezni vagy kicserélni? Akinek így van a kocsiján és tudja az okát, megírhatná nekem. Valamiért ha ilyet látok, mindig arra asszociálok, hogy törve volt valamelyik része és ilyen volt kéznél... köszi előre is!

csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2016. február 22. hétfő, 12:35


lantika írta:
Problema a magyar piaccal,a magyar vevökkel van. Magyarorszägon nem tudsz eladni autot 150000 km futäs felett. Mindegy az ällapot,evjärat,felszereltseg. Csak a KM futäs szämit.


Kb pont a km-óra állása nem számít. Véleményem szerint a legkevésbé mellényúlós az ismerőstől (családból) származó valóban ismert múltú autó. Csak hát az ilyen vétel / vételi lehetőség ritkább mint a fehér holló.
Pl: faterom off autóját nyúzom amíg az enyémek kész lesznek, de már most lestoppoltam. Igaz 6-7 éven belül nem szeretné eladni, de ha odekerül akkor ideális vétel lesz akárkinek: most 1 éves a technika, kemény 10ekm-rel, egyelőre hibátlan - de előző kocsijait is márkaszervízbe vitte, még akkor is ha csak a rendszámtábla világítást kellett megcsinálni. És annak ellenére hogy off, családi egyterűnek nagyon kiváló lenne. Mire el akarja adni az ára is elfogadható lesz és tutira műszakilag is rendben lesz. Futása pedig 7-8 éves korára kb 70-80ekm. És bolond lennék ha bárki másnak átengednék egy ilyen vételt: a kocsi múltját a forgalomba helyezéstől kezdve ismerni fogom, nem érhet meglepetés!

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2016. február 22. hétfő, 11:21


Lehet láttátok hirdetem az autóm és láttam téma volt a magyarországi autóspiac km óra állása.

Ma kicsit ráértem és nézegettem.

320d touring - 380.000 km felett 1999-2001 évjárati (136le) szűkítéssel keményen 5 db autó van.

Képzeljétek el, a kutya sem hív fel, pedig az autó most jelenleg hiba és költségmentes állapotban van, meg azt mondom, hogy valahogy még ki is néz.

Mellettem van akik Ausztiából és Németo-ból hozzák be az autókat, van sok e46-is! Azok általban a hasonló 300-500e km között érkeznek be az országba, de a hirdetéskor már 230.000 km-rel jelennek meg. - "megjegyzés...ezt csak hallottam...nem tudom ki csinál ilyet"
És ezek az autók mindenhol korrodáltak...

Nem értem mi történik itt, de azt tudom ha valaki leguggol elém, akkor sem fogom 700.000 Ft-ért eladni, akkor inkább megtartom.

A talán valós km-t futott e46 touringok 136le

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. február 22. hétfő, 11:12


YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
tamozsnyik írta:
YELLOW írta:
tamozsnyik írta: Üdvözlet Kartársak!

Autóvásárlás előtt állok a kiszemelt példány egy 2006os E90 325ix!
Nincs semmi tapasztalatom a típussal kapcsolatban. Segítségeteket szeretném kérni mire figyeljek oda vásárláskor? Mik azok az apró részletek (kulissza titkok) amikre feltétlen figyeljek?
A kiszemelt példány első gazdától származó elvileg 150e km.-futott összkerekes méregzsák.
Hosszú távon milyen problémákkal lehet számolni?
Minden véleményt tanácsot örömmel fogadok!

Köszönettel!


az első, hogy furcsa mód magyarországon minden 150ezret futott (mondjuk lassan, olyan 6-8 év múlva én is elérem)
pár hete FB-n egy csaj hirdetett egy E90 30i-t. odaírta, M-technik. persze nem volt az, szóvá tettem, alvázszám alapján sem. aztán elkezdte lökni, hogy nem tudja, megkérdezi a párját, mert az övé. de a hirdetésben le volt írva, hogy hölgy tulajdonos igen, mert a hölgyek (kis csaj) 30i-vel járkálnak. (persze azt hiszik úgy könnyebb eladni, mert azt gondolja az átlag vásárló, hogy nem volt meghajtva, de a valós hölgy tulaj, meg mellévált, meghúzza az autót, padkázik, stb)
az egész magyar autópiac egy NAGY KAMU!!!
hiába írunk le bármit, kevesebb a tapasztalat E90-ről és az újabbakról, de kb. mindennel lesz olyan, amit benézel. vagy jobb hanem is veszel semmit.


Szerintem egy szóval sem mondtam hogy Magyarországon szeretnék venni kocsit!
Amúgy sokat segítettél!


tök mindegy. ott is tekergetik az órát. egy 25i összkereelst meg nem azért vesz valaki, hogy évi 15ezret menjen vele. külföldön a 150ezer 3 év alatt meg van átlagban. nem azt mondom, hogy lehetetlen a dolog.


10 evesen 149000-el vettem az enyemet,vezetett szervizkönyvvel. Munkatärsam 0km-el vett egy sokak ältal lenezett Suzukit. 9 honap mulva volt neki benne 247000 km (es csak a szokäsos dolgokat kellett cserelnie) Az auto kora,es futästeljesitmenye abszolut nincs összhangban.


ne legyél naív a "vezetett szervizkönyvvel"

- egy benzines Mo-on vásárolt BMW esetán el tudom képzelni, hogy 10 évesen 150ezer km van benne.
- dízelnél már nem. mert 99%-ban évi 15ezerre nem evsz senki dízelt, akkora felárral. csak ha dízel fanatista és amúgy van pénz, ez emg csak úgy kell neki.
- aminek volt kint gazdája, de itthon veszi, az már szinte biztos, hogy tekerve volt. ráadásul keveset lehet tudni az előéletéről.
- kimehetsz venni autót, de a német, meg egyéb ország embere sem hülye. kereskedésben lévő szintén lutri lesz. magánszemélyek egy része, mondjuk külső hatásra tekertette, mert jobban eladható. ami valóban patyolat, és nem volt tekerve, keveset futott, és itt mondjuk vehetjük a 10év/150e km-t, annak viszont meg fogják kérni az árát.

nem állítom, hogy nem lehet kifogni. hiszien mindig van kivétel, de ez a ritkábbik. aki nem látja be, az szemellenzős. lehet itt álmokat dédelgetni. ha most kellene E46-ot vennem, nem vennék. vagy ha igen, akkor valami nagy motoros benzinest külföldről, magánkézből. vagy itthonról valami ismerettség alapján, hogy tudjak valamit az autóról.

kint 3-4 évre, 150e km-re vesznek autót. aztán cserélik. ez az átlag. sosem úgy írom, hogy mind!!! valóban ki lehet fogni keveset futott, idős orvos bácsi autóját, aki meghalt, és az örökösök gyorsan olcsón akarnak szabadulni mindentől, és mondjuk alapból jól élnek, nem kell az árat kitartani. a gond az, hogy hasonló beetetésekkel sokan visszaélnek. és sokan el is hiszik.


Nem vagyok naiv. Magänkezböl vettem,es a szervizkönyvben a bejegyzesek hihetöek,nincs nagy km ugräs,stb. Kiolvasva a km älläst a motorvezerlöböl ugyan az lett mint a tachoban.


ha neked ennyi elég a meggyőzéshez, hát lelked rajta
most nem a tiédről beszélek! de gondolod, ha már szereznek egy üres szervizkönyvet és hamisítanak, akkor azt hihetetlenre csinálják? az, hogy a motorvezéslő azonos km. állást mutat a műszeregységgel csak egy dolog ha valaki rendesen "teker" azt olvashatod akármivel, úgy át lesz írva, hogy sosem jössz rá.
és egy autópályán cirkáló autóban lehet 250e km is, ha visszatekerik 100-ra, fel sem fog tűnni senkinek.
és ugye a németek sokat mennek, sokat pályáznak, nem hazsnálódnak úgy az autók belsőleg sem, ezért szeretik behordani, mert annyit lehet rajtuk visszatekerni, amennyit nem szégyelnek.
és azt kell nézni, hogy mondjuk E46 esetében, nem 3-4 éves autókról beszélünk már, hanem 10+ évesekről. csak még mindig a km-t lesik sokan, ahelyett, hogy az állapotot néznék meg. a piac meg diktál, ezért jó km-es autókat kell "gyártani", hogy el lehessen adni.
enyémbe is 4,5 évesen 62ezer km volt benne. és igen gyanakodtam, hogy biztos tekert. és ez még kevés, annyi, hogy magyar tulajai voltak kint is, mert 2 évet kint volt. ha azt a 2 évet is itthon töltötte volna, valószínű még annyi sem lett volna benne.
jobb magánszemélytől venni, ahol kicsit meg is tudod ismerni. mondjuk itt vagyok én. helyben van minden. munkahely 1,2km bringával járok. nem nagy város. amit pl én közlekedek, annak a 70%-a felesleges. tehát évi 1-2e km is elég lehetne. a többit csak azért megyek, hogy melegedjen az autó, meg kedvem van vezetni. de ha mondjuk ingáznom kellene munkahely, vagy barátnő miatt, máris nem ezek a számok lennének.
én mindent dokumentálok, fórumon nyoma van, mégsme hinnék el a futást. ezért nem is kívánom, hogy el kelljen adni, mert a cirkusz nem hiányzik. de ritka eset az enyém is.
sokan még így is a dízeleket vennék, hasonló helyzetben. lehet fele annyi üzemanyagra költött volna, de az autóra ráment volna.
mondjuk már kicsit elkanyarodunk a témától, de egy kinti sport autónál is nem ritka 6 évesen a 150e+km. pedig azokat még annyira sem hazsnálják sokan. akkor egy igásló dízel? mert valószínű, akinek van sport autója, annak mellette lesz egy munkás dízel is.
számomra is hihetetlenek a túl nagy km-ek, de azért mert itt élek ahol.


meselj meg a kinti viszonyokrol,mert nem ismerem . Es igerem,mostantol csak uj autot veszek,es ha egy ev utän nem lesz benne 30000 km akkor az visszatekert lesz. Itt a szomszedom astra h-ja,1.7 cdti 2005-ös,es 67ezer van benne es ö az elsö tulaj. Ritkän hasznälja,de megteheti,hogy itt älljon neki,es fizessen utäna mindent. Mindjärt szolok is neki,hogy tekertesse 300000-re az oräjät,mert gyanus.
Sajnälom,hogy sokan a magyar viszonyokbol kiindulva ältalänositanak. Nem mondom,hogy itt nincs visszatekeres,de itt nem olyan mertekben mint a magyar kereskedesekben.


szerintem én is leírtam, hogy nem azt mondtam, hogy kint nincs ellenkző példa. de mondjuk vegyük alapul a szomszédod. valószínű nem fogja eladni az autót, ha mégis, akkor nem olyan áron, mint amennyiért az azonos korú több 100ezret futottak mennek.
nem igazán érted miről is akarok beszélni. de ismételni nem akarom magam. leírtam. de csak ismétlem alaony futású, jó autót kint sem fogsz olcsón venni. lehet pár db kivétel, amit írtam az öreg doktorról és az örökösökről, de valószínű arra hamarabb lecsap egy kereskedő, saját részre, vagy a szomszéd.
még a bontásra behozott autókat is visszatekerik, hogy jobban vigyék. baxus minden bontott autó 100e mérföldes +/- 10%. érdekes, hogy 6 éve is iylen futásúakat hoztak be, meg most is ugyanazon típusból.
tudom, hogy kint élsz, és nem vitázni akarok, kint sincs kolbászból a kerítés. ismerős kint vett E46-ot és 2 milláért, akkor aikor már 1,3-ért mentek. és azzal is vannak gondok. tény szépen néz ki, bár lehet körbe lett fújva.
de most mondtál egy példát te, és möondhatnám itthonról fatert másodiknak. lassan 10 éves H Astra 45ezerrel. de ezek az autók nem lesznek eladóak. viszont a 200+-osakat eladják kint. és hogy jobban lehessen megvenni vissszatekertetik vagy ott, vagy ithon, vagy akárhol.
viszont emiatt olyanok is sokan vannak, akik ezt nem hiszik. mint ahogy megírta már más is, van, hogy előre kell tekerni. bár még lehet úgysem az eredetit fogja mutatni.


Problema a magyar piaccal,a magyar vevökkel van. Magyarorszägon nem tudsz eladni autot 150000 km futäs felett. Mindegy az ällapot,evjärat,felszereltseg. Csak a KM futäs szämit.

notoriusbg
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz notoriusbg

Újonc

Elismertség: 13% (13 pont) | Hozzászólások: 99

Elküldve: 2016. február 22. hétfő, 09:50


tamozsnyik írta: Üdvözlet Kartársak!

Autóvásárlás előtt állok a kiszemelt példány egy 2006os E90 325ix!
Nincs semmi tapasztalatom a típussal kapcsolatban. Segítségeteket szeretném kérni mire figyeljek oda vásárláskor? Mik azok az apró részletek (kulissza titkok) amikre feltétlen figyeljek?
A kiszemelt példány első gazdától származó elvileg 150e km.-futott összkerekes méregzsák.
Hosszú távon milyen problémákkal lehet számolni?
Minden véleményt tanácsot örömmel fogadok!

Köszönettel!



Szia! Nincs igazán személyes tapasztalatom a típussal kapcoslatban, de többen írták már itt is az összkerékhajtást mint lehetséges - és idővel valószínű - problémaforrást. Erre szerintem neked is érdemes készülnöd.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2003

státusz gabesz979

Újonc

Elismertség: 14% (1 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2016. február 22. hétfő, 07:46


viktor írta:
gabesz979 írta: Sziasztok! E91 325i megvásárlás előtt vagyok éppen. Segítségeteket kérném, mi a tapasztalat a típussal? Vannak-e típushibái, illetve olyan dolog, amire különös figyelmet kell fordítani az autó átnézésekor? Köszönöm.


Szia!

A típus jó. Típushibák minden autónál vannak. Általában az igénytelen és fillérbaszó emberek által levetett autókkal van baj.
Amire különös figyelmet kell fordítanod az az, hogy ne basszanak át.


Köszönöm.


státusz F10

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2016. február 21. vasárnap, 18:44


én is most akarok németből hozni egy 30d-t.
3-4 évest nézegetek 100-130 e kmel, szervizkönyveseket, ezek mennyire valósak?
a németeknél a legtöbb magánszemély beadja kereskedésbe az autóját vagy hogy kereskedőnél van legtöbb ilyen autó?