YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17557

Elküldve: 2016. január 08. péntek, 16:03


Narumon írta:
Narumon írta:

Köszönöm a segítségeteket, ezek szerint Január 3-án vonatozom Münchenbe, visszafele pár nap múlva már remélhetőleg saját E46-al jövök. (Hacsak nem látok más jobb vételt


Megtörtént a dolog. Kimentem 2.án most jöttem haza. Szétnéztem elég sok helyen.
A kereskedések 99%-a mára már török, az olcsóbb járgányok lepuszilt leharcolt verdák amit csillámos papírba csomagolnak, hogy majd a hülye úgyis elviszi. Jellemző kép, hogy oda jön velünk a török a verdához, mosolyog aztán amikor elkezdjük nézni az autót módszeresen a hibapontoknál akkor lehorgasztott orral odébb megy, pontosan látja, hogy ebből nem lesz biznisz...
Persze vannak jó autók is sokkal több pénzért, amit valószínűleg hozzánk nem hoznak be mert már nem lehetne rajta hasznot realizálni.

Én végül egy kis faluban vettem egy német házaspártól az autót, drágább lett így mint a kereskedésben, de ennek legalább volt gazdája. Nem rohadt szét, a futoműve egyben van, a belseje nem úgy néz ki mintha abban élt volna egy család 1 évig, motorikusan is szinte teljesen hibátlannak tűnik pedig van benne majd 200.000 km. (Ezt itthon már szerintem 150.000km-el árulnák.) A km teljesen hihető - érdekes módon a török kereskedésben árult fiatalabb verda 145.000km-el kiült üléssel, kopott kormánnyal, megviselt motorral áll szemben ezzel. Szinte garantált, hogy amabban egy százassal több volt csak a töröknémet sem szentember.
Summa summárum itthon vagyok, örülök, ha eladnám akkor biznisz nem lesz belőle, de ha azt nézem, hogy ennyiért milyen leharcolt verdák vannak, akkor meg jó vétel volt.

Egyetlen gondom a multikormány hiánya... mindjárt kérdezek is ezzel kapcsolatban a megfelelő forumban

Jah az autó egy 2002-es 318i Touring 1995ccm 146LE N42B20 motorral, téli-nyári continental szettel, eredeti fénnyel. Extrák nem nagyon vannak - mondhatnám nincsenek.


ezeket mondjuk itt évek óta. hogy a jó kint sem az olcsó kategória, ott is megkérik az árát. jól cselekedtél.
extrák. hát igen. a német elég racionális ember mondjuk úgy, nagy része, főleg az idősebb korosztály, csak azt rendel az autóba, ami feltétlen kell neki.
a tempomat meg nem nagy dolog, főleg ha csak multigombsor kell és kábel.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. január 08. péntek, 16:04

Narumon
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz Narumon

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2016. január 08. péntek, 14:13


Narumon írta:

Köszönöm a segítségeteket, ezek szerint Január 3-án vonatozom Münchenbe, visszafele pár nap múlva már remélhetőleg saját E46-al jövök. (Hacsak nem látok más jobb vételt


Megtörtént a dolog. Kimentem 2.án most jöttem haza. Szétnéztem elég sok helyen.
A kereskedések 99%-a mára már török, az olcsóbb járgányok lepuszilt leharcolt verdák amit csillámos papírba csomagolnak, hogy majd a hülye úgyis elviszi. Jellemző kép, hogy oda jön velünk a török a verdához, mosolyog aztán amikor elkezdjük nézni az autót módszeresen a hibapontoknál akkor lehorgasztott orral odébb megy, pontosan látja, hogy ebből nem lesz biznisz...
Persze vannak jó autók is sokkal több pénzért, amit valószínűleg hozzánk nem hoznak be mert már nem lehetne rajta hasznot realizálni.

Én végül egy kis faluban vettem egy német házaspártól az autót, drágább lett így mint a kereskedésben, de ennek legalább volt gazdája. Nem rohadt szét, a futoműve egyben van, a belseje nem úgy néz ki mintha abban élt volna egy család 1 évig, motorikusan is szinte teljesen hibátlannak tűnik pedig van benne majd 200.000 km. (Ezt itthon már szerintem 150.000km-el árulnák.) A km teljesen hihető - érdekes módon a török kereskedésben árult fiatalabb verda 145.000km-el kiült üléssel, kopott kormánnyal, megviselt motorral áll szemben ezzel. Szinte garantált, hogy amabban egy százassal több volt csak a töröknémet sem szentember.
Summa summárum itthon vagyok, örülök, ha eladnám akkor biznisz nem lesz belőle, de ha azt nézem, hogy ennyiért milyen leharcolt verdák vannak, akkor meg jó vétel volt.

Egyetlen gondom a multikormány hiánya... mindjárt kérdezek is ezzel kapcsolatban a megfelelő forumban

Jah az autó egy 2002-es 318i Touring 1995ccm 146LE N42B20 motorral, téli-nyári continental szettel, eredeti fénnyel. Extrák nem nagyon vannak - mondhatnám nincsenek.

juhaszadika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz juhaszadika

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2016. január 06. szerda, 16:17


olahjozsef írta:
szotakdavid írta:
elgeri írta:
olahjozsef írta: Sziasztok!

Új vagyok ezen a fórumon, régóta szeretnék már BMW-t vásárolni. Egy rövid motorkód információra lenne szükségem, hogy melyik az amelyikkel gond van.
Terveimben mivel sokat megyek diesel lenne. 1-es vagy 3-as szériára gondoltam. Árban olyan 2.5 millióig tudok elmenni.

Előre is köszönöm a megtisztelő válaszotokat!

Józsi


Üdv

Nekem egy problémás motorkód ugrik be, megjelent mint 1-esben, mint 3-asban, de az benzines: N45
Illetve ugyanebből a forrásból dízelesként az N47-est írják még.

(Forrás: http://totalcar.hu/magazin/tec...tipushiba/)

Sok sikert!


N47 jó motor ha kicserélték a láncot.

N45 picit problémásabb.


Köszönöm a válaszokat, még egy kérdés az utobbihoz: mi jelent h kicserélték a láncot? a gyári lánc erre a szériára nem megfelelő?(konstrukcios hiba? )

Üdv.:

Józsi



Jó a gyári lánc is, de kb. 200e km után érdemes cserélni. Nyúlhat, szakadhat. Ha belegondolsz, nem sok más autómárka van, aminek a motorja problémamentes lenne 200e km-ig, erre a motorra amúgy azt mondják, a legjobb a teljesítmény/takarékosság aránya.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz olahjozsef

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2016. január 06. szerda, 15:18


szotakdavid írta:
elgeri írta:
olahjozsef írta: Sziasztok!

Új vagyok ezen a fórumon, régóta szeretnék már BMW-t vásárolni. Egy rövid motorkód információra lenne szükségem, hogy melyik az amelyikkel gond van.
Terveimben mivel sokat megyek diesel lenne. 1-es vagy 3-as szériára gondoltam. Árban olyan 2.5 millióig tudok elmenni.

Előre is köszönöm a megtisztelő válaszotokat!

Józsi


Üdv

Nekem egy problémás motorkód ugrik be, megjelent mint 1-esben, mint 3-asban, de az benzines: N45
Illetve ugyanebből a forrásból dízelesként az N47-est írják még.

(Forrás: http://totalcar.hu/magazin/tec...tipushiba/)

Sok sikert!


N47 jó motor ha kicserélték a láncot.

N45 picit problémásabb.


Köszönöm a válaszokat, még egy kérdés az utobbihoz: mi jelent h kicserélték a láncot? a gyári lánc erre a szériára nem megfelelő?(konstrukcios hiba? )

Üdv.:

Józsi



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. január 06. szerda, 15:19

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2016. január 05. kedd, 15:40


elgeri írta:
olahjozsef írta: Sziasztok!

Új vagyok ezen a fórumon, régóta szeretnék már BMW-t vásárolni. Egy rövid motorkód információra lenne szükségem, hogy melyik az amelyikkel gond van.
Terveimben mivel sokat megyek diesel lenne. 1-es vagy 3-as szériára gondoltam. Árban olyan 2.5 millióig tudok elmenni.

Előre is köszönöm a megtisztelő válaszotokat!

Józsi


Üdv

Nekem egy problémás motorkód ugrik be, megjelent mint 1-esben, mint 3-asban, de az benzines: N45
Illetve ugyanebből a forrásból dízelesként az N47-est írják még.

(Forrás: http://totalcar.hu/magazin/tec...tipushiba/)

Sok sikert!


N47 jó motor ha kicserélték a láncot.

N45 picit problémásabb.

elgeri
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz elgeri

Fórumlakó

Elismertség: 5% (14 pont) | Hozzászólások: 262

Elküldve: 2016. január 05. kedd, 14:37


olahjozsef írta: Sziasztok!

Új vagyok ezen a fórumon, régóta szeretnék már BMW-t vásárolni. Egy rövid motorkód információra lenne szükségem, hogy melyik az amelyikkel gond van.
Terveimben mivel sokat megyek diesel lenne. 1-es vagy 3-as szériára gondoltam. Árban olyan 2.5 millióig tudok elmenni.

Előre is köszönöm a megtisztelő válaszotokat!

Józsi


Üdv

Nekem egy problémás motorkód ugrik be, megjelent mint 1-esben, mint 3-asban, de az benzines: N45
Illetve ugyanebből a forrásból dízelesként az N47-est írják még.

(Forrás: http://totalcar.hu/magazin/tec...tipushiba/)

Sok sikert!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz olahjozsef

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2016. január 05. kedd, 13:37


Sziasztok!

Új vagyok ezen a fórumon, régóta szeretnék már BMW-t vásárolni. Egy rövid motorkód információra lenne szükségem, hogy melyik az amelyikkel gond van.
Terveimben mivel sokat megyek diesel lenne. 1-es vagy 3-as szériára gondoltam. Árban olyan 2.5 millióig tudok elmenni.

Előre is köszönöm a megtisztelő válaszotokat!

Józsi


Narumon
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz Narumon

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2015. december 28. hétfő, 16:28


lalada írta:
Idézet: Húgomék Münchentől 100km-re laknak, tehát "egyszerűen" tudnék külföldről behozni. Érdemes ezt az utat választani inkább?


ha ilyenek a lehetőségek, tuti kintről hoznék. Lenne időd körbejárni nézelődni stb.
Bár német fórumok szerint a nagyvárosokban általában a jó gépek túlárazottak rendesen, valamint sok a hulladék, de biztos lehet találni jót is a nagy számok törvénye lapján.




Köszönöm a segítségeteket, ezek szerint Január 3-án vonatozom Münchenbe, visszafele pár nap múlva már remélhetőleg saját E46-al jövök. (Hacsak nem látok más jobb vételt

lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2015. december 28. hétfő, 11:03


Idézet: Húgomék Münchentől 100km-re laknak, tehát "egyszerűen" tudnék külföldről behozni. Érdemes ezt az utat választani inkább?


ha ilyenek a lehetőségek, tuti kintről hoznék. Lenne időd körbejárni nézelődni stb.
Bár német fórumok szerint a nagyvárosokban általában a jó gépek túlárazottak rendesen, valamint sok a hulladék, de biztos lehet találni jót is a nagy számok törvénye lapján.




Narumon
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz Narumon

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2015. december 27. vasárnap, 23:20


Gekky írta:
Narumon írta: Hosszabb BMW mentes szünet után (kb 3 év BMW nélkül, de egyébként hoszzú évek alatt E30, E36, E46, E60 nyúzása is megvolt), ismét BMW-re adnám a fejem. E46-ot szeretnék venni 2002 utánit, 316i (1.8-as) 318i-320i ami érdekel, olyan 1-1.2 misi környékén. Tudtok valami megbízható eladót? Esetleg hogy áll most a külföldi német ár? Húgomék Münchentől 100km-re laknak, tehát "egyszerűen" tudnék külföldről behozni. Érdemes ezt az utat választani inkább?
Köszi az infokat!


Hali!
Én októberben vettem egy 316i-t (1,8-as moci) kintről hozták...
143.000 km volt benne, 2002-es évjárat, végig BMW szervizben szervizelve...
Tempomat, multi kormány, tolató radar, eső szenzor, sötétedő belső tükör, kipörgésgátló, osztva dönthető hátsó ülések, sízsák, tetőcsomag tartó előkészítés, digit klíma...
odakint 3000 euró volt az ára...
szóval lehet találni szerintem olyan autót amit érdemes behozni (bár az is igaz, hogy nekem ez az első BMW-m, én eddig olaszokat hajtottam...)
Sok sikert!
G


A kérdés az, hogy itthon van-e ilyesmi vagy mindenképpen menjek inkább németbe venni? A napokban le akarom zongorázni a dolgot.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz Gekky

Újonc

Elismertség: 7% (1 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2015. december 27. vasárnap, 21:28


Narumon írta: Hosszabb BMW mentes szünet után (kb 3 év BMW nélkül, de egyébként hoszzú évek alatt E30, E36, E46, E60 nyúzása is megvolt), ismét BMW-re adnám a fejem. E46-ot szeretnék venni 2002 utánit, 316i (1.8-as) 318i-320i ami érdekel, olyan 1-1.2 misi környékén. Tudtok valami megbízható eladót? Esetleg hogy áll most a külföldi német ár? Húgomék Münchentől 100km-re laknak, tehát "egyszerűen" tudnék külföldről behozni. Érdemes ezt az utat választani inkább?
Köszi az infokat!


Hali!
Én októberben vettem egy 316i-t (1,8-as moci) kintről hozták...
143.000 km volt benne, 2002-es évjárat, végig BMW szervizben szervizelve...
Tempomat, multi kormány, tolató radar, eső szenzor, sötétedő belső tükör, kipörgésgátló, osztva dönthető hátsó ülések, sízsák, tetőcsomag tartó előkészítés, digit klíma...
odakint 3000 euró volt az ára...
szóval lehet találni szerintem olyan autót amit érdemes behozni (bár az is igaz, hogy nekem ez az első BMW-m, én eddig olaszokat hajtottam...)
Sok sikert!
G

Narumon
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz Narumon

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2015. december 27. vasárnap, 19:54


Hosszabb BMW mentes szünet után (kb 3 év BMW nélkül, de egyébként hoszzú évek alatt E30, E36, E46, E60 nyúzása is megvolt), ismét BMW-re adnám a fejem. E46-ot szeretnék venni 2002 utánit, 316i (1.8-as) 318i-320i ami érdekel, olyan 1-1.2 misi környékén. Tudtok valami megbízható eladót? Esetleg hogy áll most a külföldi német ár? Húgomék Münchentől 100km-re laknak, tehát "egyszerűen" tudnék külföldről behozni. Érdemes ezt az utat választani inkább?
Köszi az infokat!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17557

Elküldve: 2015. december 19. szombat, 21:27


jamba74 írta: Sziasztok!

Autovásárlás előtt állok és a véleményeteket szerertném kérni! Kiszemelt áldozat egy 320d kombi! Javarészt autopályás használatra de azért egy kis városi is benne lessz!

Szoval kinek mi a véleménye? Érdekelne minden info a tipusrol!

Kőszőnőm!!


számtalanszor megválaszolt kérdések. olvasgass vissza lesz pro és kontra bőven.
vagy várj türelemmel, hátha valakinek lesz ideje megírni újra.
egyébként a 320d valószínű a fórumon az, amiből a legtöbb kérdés van. érdemes rákeresni a hozzászólások között, aztán hibák kapcsán is el lehet dönteni.

státusz jamba74

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2015. december 19. szombat, 19:56


Sziasztok!

Autovásárlás előtt állok és a véleményeteket szerertném kérni! Kiszemelt áldozat egy 320d kombi! Javarészt autopályás használatra de azért egy kis városi is benne lessz!

Szoval kinek mi a véleménye? Érdekelne minden info a tipusrol!

Kőszőnőm!!

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2015. december 17. csütörtök, 16:59


Amstaff írta:
YELLOW írta:
Amstaff írta:
A keresős dolgot nem értem. Végig olvasni 187 oldalt meg nincs időm, valószínűleg ezért írtam az "autóvásárlás" topikba. De kösz.


ha így állsz hozzá, akkor biztos sz@rt is fogsz venni. többen több évig kerestek autót, mire normálisat találtak. ha neked necces elolvasni pár oldalt, vagy kis időt fordítani a kereső működésének megértésére (ami egyébként nem egy másodfokú egyenlet sem), akkor...

én egyet tudok, manuális klímás autót nem vennék. a többit meg élőben kell megnézni. képek alapján annyi lehet, hogy valaki mondjuk már nézte és van véleménye, de ez ritka szokott lenni. pl. nekem az első rémlik, hogy volt már róla szó, és nem jó szavak. de lehet tévedek.


Nem akarok szart venni! Semmit nem tudok a BMW-krol ezert kerestem meg ezt a forumot. Valojaban soha nem is akartam BMW-t venni nem tudom most honnan jott ez a dolog. Bar ez a tipus mindig is tetszett.
Idom keves van bongeszni a netet ezert gondoltam hogy olyanokhoz fordulok akik jobban vagjak ezt a temat.
Kell egy auto amivel havonta ketszer megtudok tenni egy 600 kilometeres utat. Kenyelmesen, dinamikusan, kerulve a leallosavot.
Bar tegnap bele neztem a rozsdasodas topikba es egy kicsit elbizonytalanitott. Kicsit tobbnek gondoltam egy BMW-t. Tudom nem mai autok meg minden auto rohad, de akkor is.


Szia!
Azok elsősorban a németországi autók, ott sóznak rendesen, meg az Osztrákok, ahol viszont kavics őrleményt használnak, ami szétveri az alváz védelmet.