Ez egy archivált weboldal! bővebben

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. augusztus 11. csütörtök, 23:09


Addig nézegesd itt a fórumot,kinek milyen hibája volt,sokat tanulsz,aztán könnyebb lesz választani,és mégsem leszel tájékozatlan. Hidd el jók a dízelek,csak ha gond van vele,bizony mélyen a zsebbe kel nyúlni.

státusz Bandy0000

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2011. augusztus 11. csütörtök, 23:09


anubisz írta:
Bandy0000 írta:
anubisz írta:
Bandy0000 írta:
Bero írta:
Bandy0000 írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
Bandy0000 írta:

hát az igen fajin de aki ért házilag is meg tudja csinálni és akkor lehet is faragni
ammeg lényegében az érdekelne még hogy oan 700 ezres aátrig lehetne szerinted találni olyan bmw-t ami esztétikailag rendben van nagyjából műszakilag meg olyan h pár évig nem kellene hozzányúlni komolyabban?


mindent lehet találni csak marha nagy szerencse kell hozzá. ha Amilyen autót meg tudnál venni, ahhoz van alkatrész dugival, bontanak eleget. szerintem ne parázz. régi autóktól csodát nem kell várni, de ne ugorj bele az elsőbe, és ne egyedül menj venni. az eladó úgyis hazudik, hisz eladni akar.



Ú,700 ezer én majdnem 4 ért vettem annak idején,aztán még vagy 2 millát biztos beleraktam,a 3-4 év alatt,és nem tuningra,csak Mint a filmbe a Pénznyelő Tom Hanksz Na kábé az,csak kocsiba.


akkor asszem gyüjtök még és maradok a 10 éves tervnél am a 320 asok az újabbak 2000 es évjárat fölöttiek elvileg megbízhatók nem? és milyen kategória kb sport? luxus ? v mi?


Milyen 320? benzin/dizel? amúgy egyik se,se annyira nagyon sportos se nem luxus kategória


hát ami télleg nagyon tetszik az a 320 asból a dízel csak az rosszabbul megy a benzinesnél v észrevehető eggyáltalán a fogysztáson kívül-?


Egy új turbót mindjárt vigyél is zsebbe majdnem 300 ezer
De a régi lehet még bírja pér hónapig,


hát kössz amilyen egyszerűnek hittem a bmw vásárlást oan nehéz de nem fogok sírni optimista típus vok akkor maradok a jó öreg benzinesnél


Persze,ki lehet fogni,de hidd el csodák nincsenek,főleg Magyarba. Főleg nem 700 ezerből.Csak meg akarlak kímélni,főleg ha szereted hajtani is a kocsit.Nézd meg a Magyar utakat,gondolod a te futóműved Titánból lesz? Mindig lesz mit csinálni rajta,és ha nincs tőke,amihez nyúlj,akkor jönnek az olcsó,szar alkatrészek,amik ugyanúgy beszarnak pár hónap után.


hát igen ezek a gyönyörű utak miatt is nem akarok több milkás kocsit venni hanem akkor téll egy X összegért egy normális bmw-t amihez annyira nem drágák a cuccok


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. augusztus 11. csütörtök, 23:02


Bandy0000 írta:
anubisz írta:
Bandy0000 írta:
Bero írta:
Bandy0000 írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
Bandy0000 írta:

hát az igen fajin de aki ért házilag is meg tudja csinálni és akkor lehet is faragni
ammeg lényegében az érdekelne még hogy oan 700 ezres aátrig lehetne szerinted találni olyan bmw-t ami esztétikailag rendben van nagyjából műszakilag meg olyan h pár évig nem kellene hozzányúlni komolyabban?


mindent lehet találni csak marha nagy szerencse kell hozzá. ha Amilyen autót meg tudnál venni, ahhoz van alkatrész dugival, bontanak eleget. szerintem ne parázz. régi autóktól csodát nem kell várni, de ne ugorj bele az elsőbe, és ne egyedül menj venni. az eladó úgyis hazudik, hisz eladni akar.



Ú,700 ezer én majdnem 4 ért vettem annak idején,aztán még vagy 2 millát biztos beleraktam,a 3-4 év alatt,és nem tuningra,csak Mint a filmbe a Pénznyelő Tom Hanksz Na kábé az,csak kocsiba.


akkor asszem gyüjtök még és maradok a 10 éves tervnél am a 320 asok az újabbak 2000 es évjárat fölöttiek elvileg megbízhatók nem? és milyen kategória kb sport? luxus ? v mi?


Milyen 320? benzin/dizel? amúgy egyik se,se annyira nagyon sportos se nem luxus kategória


hát ami télleg nagyon tetszik az a 320 asból a dízel csak az rosszabbul megy a benzinesnél v észrevehető eggyáltalán a fogysztáson kívül-?


Egy új turbót mindjárt vigyél is zsebbe majdnem 300 ezer
De a régi lehet még bírja pér hónapig,


hát kössz amilyen egyszerűnek hittem a bmw vásárlást oan nehéz de nem fogok sírni optimista típus vok akkor maradok a jó öreg benzinesnél


Persze,ki lehet fogni,de hidd el csodák nincsenek,főleg Magyarba. Főleg nem 700 ezerből.Csak meg akarlak kímélni,főleg ha szereted hajtani is a kocsit.Nézd meg a Magyar utakat,gondolod a te futóműved Titánból lesz? Mindig lesz mit csinálni rajta,és ha nincs tőke,amihez nyúlj,akkor jönnek az olcsó,szar alkatrészek,amik ugyanúgy beszarnak pár hónap után.

státusz Bandy0000

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2011. augusztus 11. csütörtök, 22:55


anubisz írta:
Bandy0000 írta:
Bero írta:
Bandy0000 írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
Bandy0000 írta:

hát az igen fajin de aki ért házilag is meg tudja csinálni és akkor lehet is faragni
ammeg lényegében az érdekelne még hogy oan 700 ezres aátrig lehetne szerinted találni olyan bmw-t ami esztétikailag rendben van nagyjából műszakilag meg olyan h pár évig nem kellene hozzányúlni komolyabban?


mindent lehet találni csak marha nagy szerencse kell hozzá. ha Amilyen autót meg tudnál venni, ahhoz van alkatrész dugival, bontanak eleget. szerintem ne parázz. régi autóktól csodát nem kell várni, de ne ugorj bele az elsőbe, és ne egyedül menj venni. az eladó úgyis hazudik, hisz eladni akar.



Ú,700 ezer én majdnem 4 ért vettem annak idején,aztán még vagy 2 millát biztos beleraktam,a 3-4 év alatt,és nem tuningra,csak Mint a filmbe a Pénznyelő Tom Hanksz Na kábé az,csak kocsiba.


akkor asszem gyüjtök még és maradok a 10 éves tervnél am a 320 asok az újabbak 2000 es évjárat fölöttiek elvileg megbízhatók nem? és milyen kategória kb sport? luxus ? v mi?


Milyen 320? benzin/dizel? amúgy egyik se,se annyira nagyon sportos se nem luxus kategória


hát ami télleg nagyon tetszik az a 320 asból a dízel csak az rosszabbul megy a benzinesnél v észrevehető eggyáltalán a fogysztáson kívül-?


Egy új turbót mindjárt vigyél is zsebbe majdnem 300 ezer
De a régi lehet még bírja pér hónapig,


hát kössz amilyen egyszerűnek hittem a bmw vásárlást oan nehéz de nem fogok sírni optimista típus vok akkor maradok a jó öreg benzinesnél


státusz Bandy0000

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2011. augusztus 11. csütörtök, 22:53


Bero írta:
Bandy0000 írta:
Bero írta:
Bandy0000 írta:
anubisz írta:
Bandy0000 írta:
Coyote írta:
Bandy0000 írta:
Coyote írta:
Bandy0000 írta: Hali
BMW vásárlás elött állok szeretek szórakozni a kocsikkal meg hát én akarom rendbe hozni és azon gondolkodtam hogy veszek a 3 as sorozatból egyet pár száz ezerért amit én majd lefényezek kicsonosítok személyre szabom egy szóval szóval az lenne a kérdés hogy ez hülyeség e vagy megéri e esetleg mikre kell odafigyelni amik hibák lehetnek az ilyen kocsiknál stb...



Van már autód?
Ha igen, akkor biztosan tudod, hogy megvásárolni sokkal könnyebb egy autót, mint fenntartani - márpedig ez hatványozottan igaz az 1 millió alatti BMW-kre. Elképzelhető, hogy többet kell majd ráköltened, mint a vételár.
Szerintem ha pár százezer Ftból szeretnél megbízható autót, akkor elvegyél egy jó japán gépet.

Ha viszont ragaszkodsz a hátsókerekes BMWhez ebben az árkategóriában, akkor készülj kiadásokra. Mindenképp benzineset válassz.

Egyetlen kérésem hadd legyen: ne csinálj belőle hülyegyerek-autót homasitás cuccokkal, fast&furious mintára. Ne alázz meg ezzel egy BMW-t.

Remélem hogy a csinosítás alatt nem márkaidegen tuningot, hanem rendbehozatalt értettél


persze én nem akarom agyon tuningolni azért akaorok bmw t mert ez már eleve tetszik ahogy kinéz merciket rühellem szóval a csinosítás alatt felújítást értettem mármint fényezés vagy akármi mert igazából mennyi a fenntartás kb? mi a drága a műszaki biztosítás vagy eleve más? mert egy 318 nál ugye kis motor és nem tom számít e valamit


Ami biztos költség és kiszámítható, az a biztosítás. Neked BMWre A0-ban nem lesz olcsó. Aztán jönnek az olajcserék, gumicserék, pár tízezer Ft-os karbantartások, és ugye a benzin, ami rettentő drága mulatság.
Ha ezeket mind összeadod, akkor 20-30000 km éves futás esetén már túl is lépted a milliós határt.

És akkor még nem raktad rendbe az autót, nem vettél rá semmi extrát, csak használtad.

hát már kezdem kapizsgálni de a biztosítást az tmáshogy akarom....mert pl tudsz konkrétumot mondani hogy egy olajcsere mennyibe fáj kb és mennyi km-enként kell megcsinálni? mert ezt nem lehet mondjuk szerelővel csinálntatni? v csak márkaszervízbe?


Márkaszervizt felejtsd el,ha nem akarod,hogy megálljon a szíved. Nekem komplett,szűrővel együtt 70 000 volt az olajcsere,még annak idején,de lehet hogy több.
Majdnem 7000 be számolták,a neten 2500 ért megvehető olajat.


hát az igen fajin de aki ért házilag is meg tudja csinálni és akkor lehet is faragni
ammeg lényegében az érdekelne még hogy oan 700 ezres aátrig lehetne szerinted találni olyan bmw-t ami esztétikailag rendben van nagyjából műszakilag meg olyan h pár évig nem kellene hozzányúlni komolyabban?


Ilyen csak a mesékben van Tipikus,nincs pénzem,de BMW-t veszek kategória... Fenntartani meg tényleg rohadt drága! Bocs,ha megsértettelek,de szerintem inkább gyűjts egy olyan BMW-re ami kicsit drágább és rendben van,mert így csak kínlódni fogsz vele,ha még 1 millád sincs rá. Vagy marad a B verzió ami nem olyan jó és veszel más márkájú autót.


persze am igazad van csak te is voltál gyerek biztos és én is be vok zsongva h húú most kell csak lehet télleg jobban járok ha ink vmi fiatalabbat veszek mert akkor nincs gondd meg semmi se


Persze voltam én is,és be is voltam zsongva és mérlegeltem és ezért vettem anno egy fehér 1500-ös ladát. Fenn tudtam tartani,tudtam tankolni és működött is. Szép sorjában lépkedtem fel,míg BMW-m lett,mivel nem anyuciék fizették ki nekem,hanem én szenvedtem meg érte. Így összejött pár millióm,és tudtam venni egy nagyon jó állapotú BMW-t ami azóta is boldogít és fenn tudom tartani,benzinnel benne természetesen Ezzel nem azt akarom mondani,hogy vegyél ladát,hanem vagy gyűjtesz még vagy megelégszel egy más márkával


gyüjtök igazából van itthon lada is opel is nem az a gond csak nekem egy télleg jó autó kell amivel a ugy döntök előzök akkor előzök mert az opellal képesek szivatni mikor alig mennek kielőznék és tartanak és ott megyünk egymás melett de nem tom megelőzni és ez olyan bosszantó

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. augusztus 11. csütörtök, 22:52


Bandy0000 írta:
Bero írta:
Bandy0000 írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
Bandy0000 írta:

hát az igen fajin de aki ért házilag is meg tudja csinálni és akkor lehet is faragni
ammeg lényegében az érdekelne még hogy oan 700 ezres aátrig lehetne szerinted találni olyan bmw-t ami esztétikailag rendben van nagyjából műszakilag meg olyan h pár évig nem kellene hozzányúlni komolyabban?


mindent lehet találni csak marha nagy szerencse kell hozzá. ha Amilyen autót meg tudnál venni, ahhoz van alkatrész dugival, bontanak eleget. szerintem ne parázz. régi autóktól csodát nem kell várni, de ne ugorj bele az elsőbe, és ne egyedül menj venni. az eladó úgyis hazudik, hisz eladni akar.



Ú,700 ezer én majdnem 4 ért vettem annak idején,aztán még vagy 2 millát biztos beleraktam,a 3-4 év alatt,és nem tuningra,csak Mint a filmbe a Pénznyelő Tom Hanksz Na kábé az,csak kocsiba.


akkor asszem gyüjtök még és maradok a 10 éves tervnél am a 320 asok az újabbak 2000 es évjárat fölöttiek elvileg megbízhatók nem? és milyen kategória kb sport? luxus ? v mi?


Milyen 320? benzin/dizel? amúgy egyik se,se annyira nagyon sportos se nem luxus kategória


hát ami télleg nagyon tetszik az a 320 asból a dízel csak az rosszabbul megy a benzinesnél v észrevehető eggyáltalán a fogysztáson kívül-?


Egy új turbót mindjárt vigyél is zsebbe majdnem 300 ezer
De a régi lehet még bírja pér hónapig,

státusz Bandy0000

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2011. augusztus 11. csütörtök, 22:50


Bero írta:
Bandy0000 írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
Bandy0000 írta:

hát az igen fajin de aki ért házilag is meg tudja csinálni és akkor lehet is faragni
ammeg lényegében az érdekelne még hogy oan 700 ezres aátrig lehetne szerinted találni olyan bmw-t ami esztétikailag rendben van nagyjából műszakilag meg olyan h pár évig nem kellene hozzányúlni komolyabban?


mindent lehet találni csak marha nagy szerencse kell hozzá. ha Amilyen autót meg tudnál venni, ahhoz van alkatrész dugival, bontanak eleget. szerintem ne parázz. régi autóktól csodát nem kell várni, de ne ugorj bele az elsőbe, és ne egyedül menj venni. az eladó úgyis hazudik, hisz eladni akar.



Ú,700 ezer én majdnem 4 ért vettem annak idején,aztán még vagy 2 millát biztos beleraktam,a 3-4 év alatt,és nem tuningra,csak Mint a filmbe a Pénznyelő Tom Hanksz Na kábé az,csak kocsiba.


akkor asszem gyüjtök még és maradok a 10 éves tervnél am a 320 asok az újabbak 2000 es évjárat fölöttiek elvileg megbízhatók nem? és milyen kategória kb sport? luxus ? v mi?


Milyen 320? benzin/dizel? amúgy egyik se,se annyira nagyon sportos se nem luxus kategória


hát ami télleg nagyon tetszik az a 320 asból a dízel csak az rosszabbul megy a benzinesnél v észrevehető eggyáltalán a fogysztáson kívül-?



státusz Bandy0000

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2011. augusztus 11. csütörtök, 22:49


anubisz írta:
Bandy0000 írta:
Bero írta:
Bandy0000 írta:
anubisz írta:
Bandy0000 írta:
Coyote írta:
Bandy0000 írta:
Coyote írta:
Bandy0000 írta: Hali
BMW vásárlás elött állok szeretek szórakozni a kocsikkal meg hát én akarom rendbe hozni és azon gondolkodtam hogy veszek a 3 as sorozatból egyet pár száz ezerért amit én majd lefényezek kicsonosítok személyre szabom egy szóval szóval az lenne a kérdés hogy ez hülyeség e vagy megéri e esetleg mikre kell odafigyelni amik hibák lehetnek az ilyen kocsiknál stb...



Van már autód?
Ha igen, akkor biztosan tudod, hogy megvásárolni sokkal könnyebb egy autót, mint fenntartani - márpedig ez hatványozottan igaz az 1 millió alatti BMW-kre. Elképzelhető, hogy többet kell majd ráköltened, mint a vételár.
Szerintem ha pár százezer Ftból szeretnél megbízható autót, akkor elvegyél egy jó japán gépet.

Ha viszont ragaszkodsz a hátsókerekes BMWhez ebben az árkategóriában, akkor készülj kiadásokra. Mindenképp benzineset válassz.

Egyetlen kérésem hadd legyen: ne csinálj belőle hülyegyerek-autót homasitás cuccokkal, fast&furious mintára. Ne alázz meg ezzel egy BMW-t.

Remélem hogy a csinosítás alatt nem márkaidegen tuningot, hanem rendbehozatalt értettél


persze én nem akarom agyon tuningolni azért akaorok bmw t mert ez már eleve tetszik ahogy kinéz merciket rühellem szóval a csinosítás alatt felújítást értettem mármint fényezés vagy akármi mert igazából mennyi a fenntartás kb? mi a drága a műszaki biztosítás vagy eleve más? mert egy 318 nál ugye kis motor és nem tom számít e valamit


Ami biztos költség és kiszámítható, az a biztosítás. Neked BMWre A0-ban nem lesz olcsó. Aztán jönnek az olajcserék, gumicserék, pár tízezer Ft-os karbantartások, és ugye a benzin, ami rettentő drága mulatság.
Ha ezeket mind összeadod, akkor 20-30000 km éves futás esetén már túl is lépted a milliós határt.

És akkor még nem raktad rendbe az autót, nem vettél rá semmi extrát, csak használtad.

hát már kezdem kapizsgálni de a biztosítást az tmáshogy akarom....mert pl tudsz konkrétumot mondani hogy egy olajcsere mennyibe fáj kb és mennyi km-enként kell megcsinálni? mert ezt nem lehet mondjuk szerelővel csinálntatni? v csak márkaszervízbe?


Márkaszervizt felejtsd el,ha nem akarod,hogy megálljon a szíved. Nekem komplett,szűrővel együtt 70 000 volt az olajcsere,még annak idején,de lehet hogy több.
Majdnem 7000 be számolták,a neten 2500 ért megvehető olajat.


hát az igen fajin de aki ért házilag is meg tudja csinálni és akkor lehet is faragni
ammeg lényegében az érdekelne még hogy oan 700 ezres aátrig lehetne szerinted találni olyan bmw-t ami esztétikailag rendben van nagyjából műszakilag meg olyan h pár évig nem kellene hozzányúlni komolyabban?


Ilyen csak a mesékben van Tipikus,nincs pénzem,de BMW-t veszek kategória... Fenntartani meg tényleg rohadt drága! Bocs,ha megsértettelek,de szerintem inkább gyűjts egy olyan BMW-re ami kicsit drágább és rendben van,mert így csak kínlódni fogsz vele,ha még 1 millád sincs rá. Vagy marad a B verzió ami nem olyan jó és veszel más márkájú autót.


persze am igazad van csak te is voltál gyerek biztos és én is be vok zsongva h húú most kell csak lehet télleg jobban járok ha ink vmi fiatalabbat veszek mert akkor nincs gondd meg semmi se


Ezt frankón mondom,felejtsd el,majd jövő nyárra,addig rakj félre inkább pénzt. Én egyszer kátyúztam,650 000Ft fizettem a szervizbe, ha zugszervizbe csinálják,akkor is legalább 300 lett volna.


Az az hát jóh persze értem én de hát a kátyú nem sak a bmw nél áll fent én az általános kérdésekre vtam kíváncsi de ink halgatok akkor rátok és gyüjtök bár sztem nem sokan vannak itt sem akik saját erőből tizenévesen jutottak bmw hez

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. augusztus 11. csütörtök, 22:48


Bandy0000 írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
Bandy0000 írta:

hát az igen fajin de aki ért házilag is meg tudja csinálni és akkor lehet is faragni
ammeg lényegében az érdekelne még hogy oan 700 ezres aátrig lehetne szerinted találni olyan bmw-t ami esztétikailag rendben van nagyjából műszakilag meg olyan h pár évig nem kellene hozzányúlni komolyabban?


mindent lehet találni csak marha nagy szerencse kell hozzá. ha Amilyen autót meg tudnál venni, ahhoz van alkatrész dugival, bontanak eleget. szerintem ne parázz. régi autóktól csodát nem kell várni, de ne ugorj bele az elsőbe, és ne egyedül menj venni. az eladó úgyis hazudik, hisz eladni akar.



Ú,700 ezer én majdnem 4 ért vettem annak idején,aztán még vagy 2 millát biztos beleraktam,a 3-4 év alatt,és nem tuningra,csak Mint a filmbe a Pénznyelő Tom Hanksz Na kábé az,csak kocsiba.


akkor asszem gyüjtök még és maradok a 10 éves tervnél am a 320 asok az újabbak 2000 es évjárat fölöttiek elvileg megbízhatók nem? és milyen kategória kb sport? luxus ? v mi?


Milyen 320? benzin/dizel? amúgy egyik se,se annyira nagyon sportos se nem luxus kategória

státusz Bandy0000

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2011. augusztus 11. csütörtök, 22:46


anubisz írta:
YELLOW írta:
Bandy0000 írta:

hát az igen fajin de aki ért házilag is meg tudja csinálni és akkor lehet is faragni
ammeg lényegében az érdekelne még hogy oan 700 ezres aátrig lehetne szerinted találni olyan bmw-t ami esztétikailag rendben van nagyjából műszakilag meg olyan h pár évig nem kellene hozzányúlni komolyabban?


mindent lehet találni csak marha nagy szerencse kell hozzá. ha Amilyen autót meg tudnál venni, ahhoz van alkatrész dugival, bontanak eleget. szerintem ne parázz. régi autóktól csodát nem kell várni, de ne ugorj bele az elsőbe, és ne egyedül menj venni. az eladó úgyis hazudik, hisz eladni akar.



Ú,700 ezer én majdnem 4 ért vettem annak idején,aztán még vagy 2 millát biztos beleraktam,a 3-4 év alatt,és nem tuningra,csak Mint a filmbe a Pénznyelő Tom Hanksz Na kábé az,csak kocsiba.


akkor asszem gyüjtök még és maradok a 10 éves tervnél am a 320 asok az újabbak 2000 es évjárat fölöttiek elvileg megbízhatók nem? és milyen kategória kb sport? luxus ? v mi?


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. augusztus 11. csütörtök, 22:46


Bandy0000 írta:
Bero írta:
Bandy0000 írta:
anubisz írta:
Bandy0000 írta:
Coyote írta:
Bandy0000 írta:
Coyote írta:
Bandy0000 írta: Hali
BMW vásárlás elött állok szeretek szórakozni a kocsikkal meg hát én akarom rendbe hozni és azon gondolkodtam hogy veszek a 3 as sorozatból egyet pár száz ezerért amit én majd lefényezek kicsonosítok személyre szabom egy szóval szóval az lenne a kérdés hogy ez hülyeség e vagy megéri e esetleg mikre kell odafigyelni amik hibák lehetnek az ilyen kocsiknál stb...



Van már autód?
Ha igen, akkor biztosan tudod, hogy megvásárolni sokkal könnyebb egy autót, mint fenntartani - márpedig ez hatványozottan igaz az 1 millió alatti BMW-kre. Elképzelhető, hogy többet kell majd ráköltened, mint a vételár.
Szerintem ha pár százezer Ftból szeretnél megbízható autót, akkor elvegyél egy jó japán gépet.

Ha viszont ragaszkodsz a hátsókerekes BMWhez ebben az árkategóriában, akkor készülj kiadásokra. Mindenképp benzineset válassz.

Egyetlen kérésem hadd legyen: ne csinálj belőle hülyegyerek-autót homasitás cuccokkal, fast&furious mintára. Ne alázz meg ezzel egy BMW-t.

Remélem hogy a csinosítás alatt nem márkaidegen tuningot, hanem rendbehozatalt értettél


persze én nem akarom agyon tuningolni azért akaorok bmw t mert ez már eleve tetszik ahogy kinéz merciket rühellem szóval a csinosítás alatt felújítást értettem mármint fényezés vagy akármi mert igazából mennyi a fenntartás kb? mi a drága a műszaki biztosítás vagy eleve más? mert egy 318 nál ugye kis motor és nem tom számít e valamit


Ami biztos költség és kiszámítható, az a biztosítás. Neked BMWre A0-ban nem lesz olcsó. Aztán jönnek az olajcserék, gumicserék, pár tízezer Ft-os karbantartások, és ugye a benzin, ami rettentő drága mulatság.
Ha ezeket mind összeadod, akkor 20-30000 km éves futás esetén már túl is lépted a milliós határt.

És akkor még nem raktad rendbe az autót, nem vettél rá semmi extrát, csak használtad.

hát már kezdem kapizsgálni de a biztosítást az tmáshogy akarom....mert pl tudsz konkrétumot mondani hogy egy olajcsere mennyibe fáj kb és mennyi km-enként kell megcsinálni? mert ezt nem lehet mondjuk szerelővel csinálntatni? v csak márkaszervízbe?


Márkaszervizt felejtsd el,ha nem akarod,hogy megálljon a szíved. Nekem komplett,szűrővel együtt 70 000 volt az olajcsere,még annak idején,de lehet hogy több.
Majdnem 7000 be számolták,a neten 2500 ért megvehető olajat.


hát az igen fajin de aki ért házilag is meg tudja csinálni és akkor lehet is faragni
ammeg lényegében az érdekelne még hogy oan 700 ezres aátrig lehetne szerinted találni olyan bmw-t ami esztétikailag rendben van nagyjából műszakilag meg olyan h pár évig nem kellene hozzányúlni komolyabban?


Ilyen csak a mesékben van Tipikus,nincs pénzem,de BMW-t veszek kategória... Fenntartani meg tényleg rohadt drága! Bocs,ha megsértettelek,de szerintem inkább gyűjts egy olyan BMW-re ami kicsit drágább és rendben van,mert így csak kínlódni fogsz vele,ha még 1 millád sincs rá. Vagy marad a B verzió ami nem olyan jó és veszel más márkájú autót.


persze am igazad van csak te is voltál gyerek biztos és én is be vok zsongva h húú most kell csak lehet télleg jobban járok ha ink vmi fiatalabbat veszek mert akkor nincs gondd meg semmi se


Ezt frankón mondom,felejtsd el,majd jövő nyárra,addig rakj félre inkább pénzt. Én egyszer kátyúztam,650 000Ft fizettem a szervizbe, ha zugszervizbe csinálják,akkor is legalább 300 lett volna.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. augusztus 11. csütörtök, 22:46


Bandy0000 írta:
Bero írta:
Bandy0000 írta:
anubisz írta:
Bandy0000 írta:
Coyote írta:
Bandy0000 írta:
Coyote írta:
Bandy0000 írta: Hali
BMW vásárlás elött állok szeretek szórakozni a kocsikkal meg hát én akarom rendbe hozni és azon gondolkodtam hogy veszek a 3 as sorozatból egyet pár száz ezerért amit én majd lefényezek kicsonosítok személyre szabom egy szóval szóval az lenne a kérdés hogy ez hülyeség e vagy megéri e esetleg mikre kell odafigyelni amik hibák lehetnek az ilyen kocsiknál stb...



Van már autód?
Ha igen, akkor biztosan tudod, hogy megvásárolni sokkal könnyebb egy autót, mint fenntartani - márpedig ez hatványozottan igaz az 1 millió alatti BMW-kre. Elképzelhető, hogy többet kell majd ráköltened, mint a vételár.
Szerintem ha pár százezer Ftból szeretnél megbízható autót, akkor elvegyél egy jó japán gépet.

Ha viszont ragaszkodsz a hátsókerekes BMWhez ebben az árkategóriában, akkor készülj kiadásokra. Mindenképp benzineset válassz.

Egyetlen kérésem hadd legyen: ne csinálj belőle hülyegyerek-autót homasitás cuccokkal, fast&furious mintára. Ne alázz meg ezzel egy BMW-t.

Remélem hogy a csinosítás alatt nem márkaidegen tuningot, hanem rendbehozatalt értettél


persze én nem akarom agyon tuningolni azért akaorok bmw t mert ez már eleve tetszik ahogy kinéz merciket rühellem szóval a csinosítás alatt felújítást értettem mármint fényezés vagy akármi mert igazából mennyi a fenntartás kb? mi a drága a műszaki biztosítás vagy eleve más? mert egy 318 nál ugye kis motor és nem tom számít e valamit


Ami biztos költség és kiszámítható, az a biztosítás. Neked BMWre A0-ban nem lesz olcsó. Aztán jönnek az olajcserék, gumicserék, pár tízezer Ft-os karbantartások, és ugye a benzin, ami rettentő drága mulatság.
Ha ezeket mind összeadod, akkor 20-30000 km éves futás esetén már túl is lépted a milliós határt.

És akkor még nem raktad rendbe az autót, nem vettél rá semmi extrát, csak használtad.

hát már kezdem kapizsgálni de a biztosítást az tmáshogy akarom....mert pl tudsz konkrétumot mondani hogy egy olajcsere mennyibe fáj kb és mennyi km-enként kell megcsinálni? mert ezt nem lehet mondjuk szerelővel csinálntatni? v csak márkaszervízbe?


Márkaszervizt felejtsd el,ha nem akarod,hogy megálljon a szíved. Nekem komplett,szűrővel együtt 70 000 volt az olajcsere,még annak idején,de lehet hogy több.
Majdnem 7000 be számolták,a neten 2500 ért megvehető olajat.


hát az igen fajin de aki ért házilag is meg tudja csinálni és akkor lehet is faragni
ammeg lényegében az érdekelne még hogy oan 700 ezres aátrig lehetne szerinted találni olyan bmw-t ami esztétikailag rendben van nagyjából műszakilag meg olyan h pár évig nem kellene hozzányúlni komolyabban?


Ilyen csak a mesékben van Tipikus,nincs pénzem,de BMW-t veszek kategória... Fenntartani meg tényleg rohadt drága! Bocs,ha megsértettelek,de szerintem inkább gyűjts egy olyan BMW-re ami kicsit drágább és rendben van,mert így csak kínlódni fogsz vele,ha még 1 millád sincs rá. Vagy marad a B verzió ami nem olyan jó és veszel más márkájú autót.


persze am igazad van csak te is voltál gyerek biztos és én is be vok zsongva h húú most kell csak lehet télleg jobban járok ha ink vmi fiatalabbat veszek mert akkor nincs gondd meg semmi se


Persze voltam én is,és be is voltam zsongva és mérlegeltem és ezért vettem anno egy fehér 1500-ös ladát. Fenn tudtam tartani,tudtam tankolni és működött is. Szép sorjában lépkedtem fel,míg BMW-m lett,mivel nem anyuciék fizették ki nekem,hanem én szenvedtem meg érte. Így összejött pár millióm,és tudtam venni egy nagyon jó állapotú BMW-t ami azóta is boldogít és fenn tudom tartani,benzinnel benne természetesen Ezzel nem azt akarom mondani,hogy vegyél ladát,hanem vagy gyűjtesz még vagy megelégszel egy más márkával

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2011. augusztus 11. csütörtök, 22:44


ha nem akarsz sokat költeni, akkor alapból zárd ki azt, ami:
-dízel
-automata
-összkerekes

bár ez a te árkategórádra nem jellemző. annak nehéz fenntartani egy BMW-t, aki hitelre veszi, az valóban többet beleöl. a többi meg szerencse kérdése.

státusz Bandy0000

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2011. augusztus 11. csütörtök, 22:44


anubisz írta: Amikor a BMW be járok,ott áll a sok X6,X5 M6 aztán mind új kocsi. Mégis szervizbe rohadnaknesze neked 25 milláért. ( nem olajcserére )


hát ez a baj tom én sem vennék már csak azért sem mert marha drága de ha csak a külsőt nézed meg amit irnak róla elég csábító nekem tök jó lenne egy 320d ha lenne rá fölös 6 milkám

státusz Bandy0000

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2011. augusztus 11. csütörtök, 22:42


Bero írta:
Bandy0000 írta:
anubisz írta:
Bandy0000 írta:
Coyote írta:
Bandy0000 írta:
Coyote írta:
Bandy0000 írta: Hali
BMW vásárlás elött állok szeretek szórakozni a kocsikkal meg hát én akarom rendbe hozni és azon gondolkodtam hogy veszek a 3 as sorozatból egyet pár száz ezerért amit én majd lefényezek kicsonosítok személyre szabom egy szóval szóval az lenne a kérdés hogy ez hülyeség e vagy megéri e esetleg mikre kell odafigyelni amik hibák lehetnek az ilyen kocsiknál stb...



Van már autód?
Ha igen, akkor biztosan tudod, hogy megvásárolni sokkal könnyebb egy autót, mint fenntartani - márpedig ez hatványozottan igaz az 1 millió alatti BMW-kre. Elképzelhető, hogy többet kell majd ráköltened, mint a vételár.
Szerintem ha pár százezer Ftból szeretnél megbízható autót, akkor elvegyél egy jó japán gépet.

Ha viszont ragaszkodsz a hátsókerekes BMWhez ebben az árkategóriában, akkor készülj kiadásokra. Mindenképp benzineset válassz.

Egyetlen kérésem hadd legyen: ne csinálj belőle hülyegyerek-autót homasitás cuccokkal, fast&furious mintára. Ne alázz meg ezzel egy BMW-t.

Remélem hogy a csinosítás alatt nem márkaidegen tuningot, hanem rendbehozatalt értettél


persze én nem akarom agyon tuningolni azért akaorok bmw t mert ez már eleve tetszik ahogy kinéz merciket rühellem szóval a csinosítás alatt felújítást értettem mármint fényezés vagy akármi mert igazából mennyi a fenntartás kb? mi a drága a műszaki biztosítás vagy eleve más? mert egy 318 nál ugye kis motor és nem tom számít e valamit


Ami biztos költség és kiszámítható, az a biztosítás. Neked BMWre A0-ban nem lesz olcsó. Aztán jönnek az olajcserék, gumicserék, pár tízezer Ft-os karbantartások, és ugye a benzin, ami rettentő drága mulatság.
Ha ezeket mind összeadod, akkor 20-30000 km éves futás esetén már túl is lépted a milliós határt.

És akkor még nem raktad rendbe az autót, nem vettél rá semmi extrát, csak használtad.

hát már kezdem kapizsgálni de a biztosítást az tmáshogy akarom....mert pl tudsz konkrétumot mondani hogy egy olajcsere mennyibe fáj kb és mennyi km-enként kell megcsinálni? mert ezt nem lehet mondjuk szerelővel csinálntatni? v csak márkaszervízbe?


Márkaszervizt felejtsd el,ha nem akarod,hogy megálljon a szíved. Nekem komplett,szűrővel együtt 70 000 volt az olajcsere,még annak idején,de lehet hogy több.
Majdnem 7000 be számolták,a neten 2500 ért megvehető olajat.


hát az igen fajin de aki ért házilag is meg tudja csinálni és akkor lehet is faragni
ammeg lényegében az érdekelne még hogy oan 700 ezres aátrig lehetne szerinted találni olyan bmw-t ami esztétikailag rendben van nagyjából műszakilag meg olyan h pár évig nem kellene hozzányúlni komolyabban?


Ilyen csak a mesékben van Tipikus,nincs pénzem,de BMW-t veszek kategória... Fenntartani meg tényleg rohadt drága! Bocs,ha megsértettelek,de szerintem inkább gyűjts egy olyan BMW-re ami kicsit drágább és rendben van,mert így csak kínlódni fogsz vele,ha még 1 millád sincs rá. Vagy marad a B verzió ami nem olyan jó és veszel más márkájú autót.


persze am igazad van csak te is voltál gyerek biztos és én is be vok zsongva h húú most kell csak lehet télleg jobban járok ha ink vmi fiatalabbat veszek mert akkor nincs gondd meg semmi se