Bandy0000 írta:
Bero írta:
Bandy0000 írta:
anubisz írta:
Bandy0000 írta:
Coyote írta:
Bandy0000 írta:
Coyote írta:
Bandy0000 írta:
Hali
BMW vásárlás elött állok szeretek szórakozni a kocsikkal meg hát én akarom rendbe hozni és azon gondolkodtam hogy veszek a 3 as sorozatból egyet pár száz ezerért amit én majd lefényezek kicsonosítok személyre szabom egy szóval szóval az lenne a kérdés hogy ez hülyeség e vagy megéri e esetleg mikre kell odafigyelni amik hibák lehetnek az ilyen kocsiknál stb...
Van már autód?
Ha igen, akkor biztosan tudod, hogy megvásárolni sokkal könnyebb egy autót, mint fenntartani - márpedig ez hatványozottan igaz az 1 millió alatti BMW-kre. Elképzelhető, hogy többet kell majd ráköltened, mint a vételár.
Szerintem ha pár százezer Ftból szeretnél megbízható autót, akkor elvegyél egy jó japán gépet.
Ha viszont ragaszkodsz a hátsókerekes BMWhez ebben az árkategóriában, akkor készülj kiadásokra. Mindenképp benzineset válassz.
Egyetlen kérésem hadd legyen: ne csinálj belőle hülyegyerek-autót homasitás cuccokkal, fast&furious mintára. Ne alázz meg ezzel egy BMW-t.
Remélem hogy a csinosítás alatt nem márkaidegen tuningot, hanem rendbehozatalt értettél 
persze én nem akarom agyon tuningolni azért akaorok bmw t mert ez már eleve tetszik ahogy kinéz merciket rühellem
szóval a csinosítás alatt felújítást értettem mármint fényezés vagy akármi mert igazából mennyi a fenntartás kb? mi a drága a műszaki biztosítás vagy eleve más? mert egy 318 nál ugye kis motor és nem tom számít e valamit
Ami biztos költség és kiszámítható, az a biztosítás. Neked BMWre A0-ban nem lesz olcsó. Aztán jönnek az olajcserék, gumicserék, pár tízezer Ft-os karbantartások, és ugye a benzin, ami rettentő drága mulatság.
Ha ezeket mind összeadod, akkor 20-30000 km éves futás esetén már túl is lépted a milliós határt.
És akkor még nem raktad rendbe az autót, nem vettél rá semmi extrát, csak használtad.
hát már kezdem kapizsgálni de a biztosítást az tmáshogy akarom....mert pl tudsz konkrétumot mondani hogy egy olajcsere mennyibe fáj kb és mennyi km-enként kell megcsinálni? mert ezt nem lehet mondjuk szerelővel csinálntatni? v csak márkaszervízbe?
Márkaszervizt felejtsd el,ha nem akarod,hogy megálljon a szíved. Nekem komplett,szűrővel együtt 70 000 volt az olajcsere,még annak idején,de lehet hogy több.
Majdnem 7000 be számolták,a neten 2500 ért megvehető olajat.
hát az igen fajin de aki ért házilag is meg tudja csinálni és akkor lehet is faragni
ammeg lényegében az érdekelne még hogy oan 700 ezres aátrig lehetne szerinted találni olyan bmw-t ami esztétikailag rendben van nagyjából műszakilag meg olyan h pár évig nem kellene hozzányúlni komolyabban?
Ilyen csak a mesékben van
Tipikus,nincs pénzem,de BMW-t veszek kategória... Fenntartani meg tényleg rohadt drága! Bocs,ha megsértettelek,de szerintem inkább gyűjts egy olyan BMW-re ami kicsit drágább és rendben van,mert így csak kínlódni fogsz vele,ha még 1 millád sincs rá. Vagy marad a B verzió ami nem olyan jó és veszel más márkájú autót. 
persze am igazad van csak te is voltál gyerek biztos és én is be vok zsongva h húú most kell csak lehet télleg jobban járok ha ink vmi fiatalabbat veszek mert akkor nincs gondd meg semmi se
Persze voltam én is,és be is voltam zsongva és mérlegeltem és ezért vettem anno egy fehér 1500-ös ladát. Fenn tudtam tartani,tudtam tankolni és működött is. Szép sorjában lépkedtem fel,míg BMW-m lett,mivel nem anyuciék fizették ki nekem,hanem én szenvedtem meg érte. Így összejött pár millióm,és tudtam venni egy nagyon jó állapotú BMW-t ami azóta is boldogít és fenn tudom tartani,benzinnel benne természetesen

Ezzel nem azt akarom mondani,hogy vegyél ladát,hanem vagy gyűjtesz még vagy megelégszel egy más márkával