Ez egy archivált weboldal! bővebben

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. augusztus 11. csütörtök, 22:42


Bandy0000 írta:
YELLOW írta:
Bandy0000 írta:

hát az igen fajin de aki ért házilag is meg tudja csinálni és akkor lehet is faragni
ammeg lényegében az érdekelne még hogy oan 700 ezres aátrig lehetne szerinted találni olyan bmw-t ami esztétikailag rendben van nagyjából műszakilag meg olyan h pár évig nem kellene hozzányúlni komolyabban?


mindent lehet találni csak marha nagy szerencse kell hozzá. ha Amilyen autót meg tudnál venni, ahhoz van alkatrész dugival, bontanak eleget. szerintem ne parázz. régi autóktól csodát nem kell várni, de ne ugorj bele az elsőbe, és ne egyedül menj venni. az eladó úgyis hazudik, hisz eladni akar.



ezt tom én is elevel olyannal mennék aki ért hozzá ha egyszer úgy alakul akkor akár itt a fórumon is biztos találok közelit vagy akkor egy szerelővel és akkor ugy megoldani csak én is már várom h egyszer legyen mert nagyon szeretem a márkát hátha egyszer lottót is nyerek igazából most ami még tetszik az az m6 de már csak az ára miatt is elérhetetlen


plusz fenntartani. Látszik,hogy nem volt még saját autód. Viszont nagyon optimista vagy,ez jó Itt írták már előttem és nagyon nagyon igaz,hogy nem megvenni nehéz a kocsit,hanem fenntartani. Na,be is fejeztem

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. augusztus 11. csütörtök, 22:42


Amikor a BMW be járok,ott áll a sok X6,X5 M6 aztán mind új kocsi. Mégis szervizbe rohadnaknesze neked 25 milláért. ( nem olajcserére )

státusz Bandy0000

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2011. augusztus 11. csütörtök, 22:40


YELLOW írta:
Bandy0000 írta:

hát az igen fajin de aki ért házilag is meg tudja csinálni és akkor lehet is faragni
ammeg lényegében az érdekelne még hogy oan 700 ezres aátrig lehetne szerinted találni olyan bmw-t ami esztétikailag rendben van nagyjából műszakilag meg olyan h pár évig nem kellene hozzányúlni komolyabban?


mindent lehet találni csak marha nagy szerencse kell hozzá. ha Amilyen autót meg tudnál venni, ahhoz van alkatrész dugival, bontanak eleget. szerintem ne parázz. régi autóktól csodát nem kell várni, de ne ugorj bele az elsőbe, és ne egyedül menj venni. az eladó úgyis hazudik, hisz eladni akar.



ezt tom én is elevel olyannal mennék aki ért hozzá ha egyszer úgy alakul akkor akár itt a fórumon is biztos találok közelit vagy akkor egy szerelővel és akkor ugy megoldani csak én is már várom h egyszer legyen mert nagyon szeretem a márkát hátha egyszer lottót is nyerek igazából most ami még tetszik az az m6 de már csak az ára miatt is elérhetetlen

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. augusztus 11. csütörtök, 22:39


YELLOW írta:
Bandy0000 írta:

hát az igen fajin de aki ért házilag is meg tudja csinálni és akkor lehet is faragni
ammeg lényegében az érdekelne még hogy oan 700 ezres aátrig lehetne szerinted találni olyan bmw-t ami esztétikailag rendben van nagyjából műszakilag meg olyan h pár évig nem kellene hozzányúlni komolyabban?


mindent lehet találni csak marha nagy szerencse kell hozzá. ha Amilyen autót meg tudnál venni, ahhoz van alkatrész dugival, bontanak eleget. szerintem ne parázz. régi autóktól csodát nem kell várni, de ne ugorj bele az elsőbe, és ne egyedül menj venni. az eladó úgyis hazudik, hisz eladni akar.



Ú,700 ezer én majdnem 4 ért vettem annak idején,aztán még vagy 2 millát biztos beleraktam,a 3-4 év alatt,és nem tuningra,csak Mint a filmbe a Pénznyelő Tom Hanksz Na kábé az,csak kocsiba.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. augusztus 11. csütörtök, 22:38


Bandy0000 írta:
anubisz írta:
Bandy0000 írta:
Coyote írta:
Bandy0000 írta:
Coyote írta:
Bandy0000 írta: Hali
BMW vásárlás elött állok szeretek szórakozni a kocsikkal meg hát én akarom rendbe hozni és azon gondolkodtam hogy veszek a 3 as sorozatból egyet pár száz ezerért amit én majd lefényezek kicsonosítok személyre szabom egy szóval szóval az lenne a kérdés hogy ez hülyeség e vagy megéri e esetleg mikre kell odafigyelni amik hibák lehetnek az ilyen kocsiknál stb...



Van már autód?
Ha igen, akkor biztosan tudod, hogy megvásárolni sokkal könnyebb egy autót, mint fenntartani - márpedig ez hatványozottan igaz az 1 millió alatti BMW-kre. Elképzelhető, hogy többet kell majd ráköltened, mint a vételár.
Szerintem ha pár százezer Ftból szeretnél megbízható autót, akkor elvegyél egy jó japán gépet.

Ha viszont ragaszkodsz a hátsókerekes BMWhez ebben az árkategóriában, akkor készülj kiadásokra. Mindenképp benzineset válassz.

Egyetlen kérésem hadd legyen: ne csinálj belőle hülyegyerek-autót homasitás cuccokkal, fast&furious mintára. Ne alázz meg ezzel egy BMW-t.

Remélem hogy a csinosítás alatt nem márkaidegen tuningot, hanem rendbehozatalt értettél


persze én nem akarom agyon tuningolni azért akaorok bmw t mert ez már eleve tetszik ahogy kinéz merciket rühellem szóval a csinosítás alatt felújítást értettem mármint fényezés vagy akármi mert igazából mennyi a fenntartás kb? mi a drága a műszaki biztosítás vagy eleve más? mert egy 318 nál ugye kis motor és nem tom számít e valamit


Ami biztos költség és kiszámítható, az a biztosítás. Neked BMWre A0-ban nem lesz olcsó. Aztán jönnek az olajcserék, gumicserék, pár tízezer Ft-os karbantartások, és ugye a benzin, ami rettentő drága mulatság.
Ha ezeket mind összeadod, akkor 20-30000 km éves futás esetén már túl is lépted a milliós határt.

És akkor még nem raktad rendbe az autót, nem vettél rá semmi extrát, csak használtad.

hát már kezdem kapizsgálni de a biztosítást az tmáshogy akarom....mert pl tudsz konkrétumot mondani hogy egy olajcsere mennyibe fáj kb és mennyi km-enként kell megcsinálni? mert ezt nem lehet mondjuk szerelővel csinálntatni? v csak márkaszervízbe?


Márkaszervizt felejtsd el,ha nem akarod,hogy megálljon a szíved. Nekem komplett,szűrővel együtt 70 000 volt az olajcsere,még annak idején,de lehet hogy több.
Majdnem 7000 be számolták,a neten 2500 ért megvehető olajat.


hát az igen fajin de aki ért házilag is meg tudja csinálni és akkor lehet is faragni
ammeg lényegében az érdekelne még hogy oan 700 ezres aátrig lehetne szerinted találni olyan bmw-t ami esztétikailag rendben van nagyjából műszakilag meg olyan h pár évig nem kellene hozzányúlni komolyabban?


Ilyen csak a mesékben van Tipikus,nincs pénzem,de BMW-t veszek kategória... Fenntartani meg tényleg rohadt drága! Bocs,ha megsértettelek,de szerintem inkább gyűjts egy olyan BMW-re ami kicsit drágább és rendben van,mert így csak kínlódni fogsz vele,ha még 1 millád sincs rá. Vagy marad a B verzió ami nem olyan jó és veszel más márkájú autót.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2011. augusztus 11. csütörtök, 22:38


Bandy0000 írta:

hát jah fiatal vok 19 éves csak most dolgozok suli mellett mint a hülye és akkor mondjuk 700 ezerig szeretnék olyan bmw.t találni ami jó és nem kellene hozzányúlni különösebben és pár évig bírja mert amint végzek a sulikkal veszek én is újat de azért nem ártana egy ien "tanuló" kocsi mert nem vok már annyira tanuló vezető csak ugy hozzászokni meg megismerni a bmw-t


örülök, hogy ilyen optmista vagy a jövőre tekintettel, de remélem találkozunk, amikor új BMW-d lesz, de ebbe nem aarok belemenni a politika miatt


státusz Bandy0000

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2011. augusztus 11. csütörtök, 22:37


anubisz írta:
YELLOW írta:
Coyote írta:
Bandy0000 írta:
Coyote írta:
Bandy0000 írta: Hali
BMW vásárlás elött állok szeretek szórakozni a kocsikkal meg hát én akarom rendbe hozni és azon gondolkodtam hogy veszek a 3 as sorozatból egyet pár száz ezerért amit én majd lefényezek kicsonosítok személyre szabom egy szóval szóval az lenne a kérdés hogy ez hülyeség e vagy megéri e esetleg mikre kell odafigyelni amik hibák lehetnek az ilyen kocsiknál stb...



Van már autód?
Ha igen, akkor biztosan tudod, hogy megvásárolni sokkal könnyebb egy autót, mint fenntartani - márpedig ez hatványozottan igaz az 1 millió alatti BMW-kre. Elképzelhető, hogy többet kell majd ráköltened, mint a vételár.
Szerintem ha pár százezer Ftból szeretnél megbízható autót, akkor elvegyél egy jó japán gépet.

Ha viszont ragaszkodsz a hátsókerekes BMWhez ebben az árkategóriában, akkor készülj kiadásokra. Mindenképp benzineset válassz.

Egyetlen kérésem hadd legyen: ne csinálj belőle hülyegyerek-autót homasitás cuccokkal, fast&furious mintára. Ne alázz meg ezzel egy BMW-t.

Remélem hogy a csinosítás alatt nem márkaidegen tuningot, hanem rendbehozatalt értettél


persze én nem akarom agyon tuningolni azért akaorok bmw t mert ez már eleve tetszik ahogy kinéz merciket rühellem szóval a csinosítás alatt felújítást értettem mármint fényezés vagy akármi mert igazából mennyi a fenntartás kb? mi a drága a műszaki biztosítás vagy eleve más? mert egy 318 nál ugye kis motor és nem tom számít e valamit


Ami biztos költség és kiszámítható, az a biztosítás. Neked BMWre A0-ban nem lesz olcsó. Aztán jönnek az olajcserék, gumicserék, pár tízezer Ft-os karbantartások, és ugye a benzin, ami rettentő drága mulatság.
Ha ezeket mind összeadod, akkor 20-30000 km éves futás esetén már túl is lépted a milliós határt.

És akkor még nem raktad rendbe az autót, nem vettél rá semmi extrát, csak használtad.


ha fiatal vagy és A0-ásba kezdesz, akkor mindegy milyen autód van, mind drága. nekem idénre 20ezer/év a kötelező 27 évesen. ez marhára nem drága szerintem. ami drága az a casco lehetne, de régi autóra senki nem köt. csak ha ritkaság. ha nincs casco egyáltalán nem drágább fenntartani egy BMW-t, mint egy másfajta autót. persze a régebbiek többet fogyasztanak, de istenem.


Tartsd mondjuk egy szülő nevén,akinek van 20 éves jogsija. Mondjuk neki mondom,nem neked.


én is ezt akarom fater keveset fizet már jó pár éve van jogsija van neki ladája és azon gondolkoztam h akkor azt az én nevemre megkötni legalább én is pontozódnék meg neki a bme-t és akkor igy sztem jól is jönnék ki



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2011. augusztus 11. csütörtök, 22:35


Bandy0000 írta:

hát az igen fajin de aki ért házilag is meg tudja csinálni és akkor lehet is faragni
ammeg lényegében az érdekelne még hogy oan 700 ezres aátrig lehetne szerinted találni olyan bmw-t ami esztétikailag rendben van nagyjából műszakilag meg olyan h pár évig nem kellene hozzányúlni komolyabban?


mindent lehet találni csak marha nagy szerencse kell hozzá. ha Amilyen autót meg tudnál venni, ahhoz van alkatrész dugival, bontanak eleget. szerintem ne parázz. régi autóktól csodát nem kell várni, de ne ugorj bele az elsőbe, és ne egyedül menj venni. az eladó úgyis hazudik, hisz eladni akar.



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. augusztus 11. csütörtök, 22:35


Bandy0000 írta:
anubisz írta:
Bandy0000 írta:
Coyote írta:
Bandy0000 írta:
Coyote írta:
Bandy0000 írta: Hali
BMW vásárlás elött állok szeretek szórakozni a kocsikkal meg hát én akarom rendbe hozni és azon gondolkodtam hogy veszek a 3 as sorozatból egyet pár száz ezerért amit én majd lefényezek kicsonosítok személyre szabom egy szóval szóval az lenne a kérdés hogy ez hülyeség e vagy megéri e esetleg mikre kell odafigyelni amik hibák lehetnek az ilyen kocsiknál stb...



Van már autód?
Ha igen, akkor biztosan tudod, hogy megvásárolni sokkal könnyebb egy autót, mint fenntartani - márpedig ez hatványozottan igaz az 1 millió alatti BMW-kre. Elképzelhető, hogy többet kell majd ráköltened, mint a vételár.
Szerintem ha pár százezer Ftból szeretnél megbízható autót, akkor elvegyél egy jó japán gépet.

Ha viszont ragaszkodsz a hátsókerekes BMWhez ebben az árkategóriában, akkor készülj kiadásokra. Mindenképp benzineset válassz.

Egyetlen kérésem hadd legyen: ne csinálj belőle hülyegyerek-autót homasitás cuccokkal, fast&furious mintára. Ne alázz meg ezzel egy BMW-t.

Remélem hogy a csinosítás alatt nem márkaidegen tuningot, hanem rendbehozatalt értettél


persze én nem akarom agyon tuningolni azért akaorok bmw t mert ez már eleve tetszik ahogy kinéz merciket rühellem szóval a csinosítás alatt felújítást értettem mármint fényezés vagy akármi mert igazából mennyi a fenntartás kb? mi a drága a műszaki biztosítás vagy eleve más? mert egy 318 nál ugye kis motor és nem tom számít e valamit


Ami biztos költség és kiszámítható, az a biztosítás. Neked BMWre A0-ban nem lesz olcsó. Aztán jönnek az olajcserék, gumicserék, pár tízezer Ft-os karbantartások, és ugye a benzin, ami rettentő drága mulatság.
Ha ezeket mind összeadod, akkor 20-30000 km éves futás esetén már túl is lépted a milliós határt.

És akkor még nem raktad rendbe az autót, nem vettél rá semmi extrát, csak használtad.

hát már kezdem kapizsgálni de a biztosítást az tmáshogy akarom....mert pl tudsz konkrétumot mondani hogy egy olajcsere mennyibe fáj kb és mennyi km-enként kell megcsinálni? mert ezt nem lehet mondjuk szerelővel csinálntatni? v csak márkaszervízbe?


Márkaszervizt felejtsd el,ha nem akarod,hogy megálljon a szíved. Nekem komplett,szűrővel együtt 70 000 volt az olajcsere,még annak idején,de lehet hogy több.
Majdnem 7000 be számolták,a neten 2500 ért megvehető olajat.


hát az igen fajin de aki ért házilag is meg tudja csinálni és akkor lehet is faragni
ammeg lényegében az érdekelne még hogy oan 700 ezres aátrig lehetne szerinted találni olyan bmw-t ami esztétikailag rendben van nagyjából műszakilag meg olyan h pár évig nem kellene hozzányúlni komolyabban?


Persze,mondjuk én nem szívok vele,de 1000 Ft ért lecserélik,a neten megrendelek hozzá mindent.

státusz Bandy0000

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2011. augusztus 11. csütörtök, 22:35


YELLOW írta:
Coyote írta:
Bandy0000 írta:
Coyote írta:
Bandy0000 írta: Hali
BMW vásárlás elött állok szeretek szórakozni a kocsikkal meg hát én akarom rendbe hozni és azon gondolkodtam hogy veszek a 3 as sorozatból egyet pár száz ezerért amit én majd lefényezek kicsonosítok személyre szabom egy szóval szóval az lenne a kérdés hogy ez hülyeség e vagy megéri e esetleg mikre kell odafigyelni amik hibák lehetnek az ilyen kocsiknál stb...



Van már autód?
Ha igen, akkor biztosan tudod, hogy megvásárolni sokkal könnyebb egy autót, mint fenntartani - márpedig ez hatványozottan igaz az 1 millió alatti BMW-kre. Elképzelhető, hogy többet kell majd ráköltened, mint a vételár.
Szerintem ha pár százezer Ftból szeretnél megbízható autót, akkor elvegyél egy jó japán gépet.

Ha viszont ragaszkodsz a hátsókerekes BMWhez ebben az árkategóriában, akkor készülj kiadásokra. Mindenképp benzineset válassz.

Egyetlen kérésem hadd legyen: ne csinálj belőle hülyegyerek-autót homasitás cuccokkal, fast&furious mintára. Ne alázz meg ezzel egy BMW-t.

Remélem hogy a csinosítás alatt nem márkaidegen tuningot, hanem rendbehozatalt értettél


persze én nem akarom agyon tuningolni azért akaorok bmw t mert ez már eleve tetszik ahogy kinéz merciket rühellem szóval a csinosítás alatt felújítást értettem mármint fényezés vagy akármi mert igazából mennyi a fenntartás kb? mi a drága a műszaki biztosítás vagy eleve más? mert egy 318 nál ugye kis motor és nem tom számít e valamit


Ami biztos költség és kiszámítható, az a biztosítás. Neked BMWre A0-ban nem lesz olcsó. Aztán jönnek az olajcserék, gumicserék, pár tízezer Ft-os karbantartások, és ugye a benzin, ami rettentő drága mulatság.
Ha ezeket mind összeadod, akkor 20-30000 km éves futás esetén már túl is lépted a milliós határt.

És akkor még nem raktad rendbe az autót, nem vettél rá semmi extrát, csak használtad.


ha fiatal vagy és A0-ásba kezdesz, akkor mindegy milyen autód van, mind drága. nekem idénre 20ezer/év a kötelező 27 évesen. ez marhára nem drága szerintem. ami drága az a casco lehetne, de régi autóra senki nem köt. csak ha ritkaság. ha nincs casco egyáltalán nem drágább fenntartani egy BMW-t, mint egy másfajta autót. persze a régebbiek többet fogyasztanak, de istenem.


hát jah fiatal vok 19 éves csak most dolgozok suli mellett mint a hülye és akkor mondjuk 700 ezerig szeretnék olyan bmw.t találni ami jó és nem kellene hozzányúlni különösebben és pár évig bírja mert amint végzek a sulikkal veszek én is újat de azért nem ártana egy ien "tanuló" kocsi mert nem vok már annyira tanuló vezető csak ugy hozzászokni meg megismerni a bmw-t


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. augusztus 11. csütörtök, 22:33


YELLOW írta:
Coyote írta:
Bandy0000 írta:
Coyote írta:
Bandy0000 írta: Hali
BMW vásárlás elött állok szeretek szórakozni a kocsikkal meg hát én akarom rendbe hozni és azon gondolkodtam hogy veszek a 3 as sorozatból egyet pár száz ezerért amit én majd lefényezek kicsonosítok személyre szabom egy szóval szóval az lenne a kérdés hogy ez hülyeség e vagy megéri e esetleg mikre kell odafigyelni amik hibák lehetnek az ilyen kocsiknál stb...



Van már autód?
Ha igen, akkor biztosan tudod, hogy megvásárolni sokkal könnyebb egy autót, mint fenntartani - márpedig ez hatványozottan igaz az 1 millió alatti BMW-kre. Elképzelhető, hogy többet kell majd ráköltened, mint a vételár.
Szerintem ha pár százezer Ftból szeretnél megbízható autót, akkor elvegyél egy jó japán gépet.

Ha viszont ragaszkodsz a hátsókerekes BMWhez ebben az árkategóriában, akkor készülj kiadásokra. Mindenképp benzineset válassz.

Egyetlen kérésem hadd legyen: ne csinálj belőle hülyegyerek-autót homasitás cuccokkal, fast&furious mintára. Ne alázz meg ezzel egy BMW-t.

Remélem hogy a csinosítás alatt nem márkaidegen tuningot, hanem rendbehozatalt értettél


persze én nem akarom agyon tuningolni azért akaorok bmw t mert ez már eleve tetszik ahogy kinéz merciket rühellem szóval a csinosítás alatt felújítást értettem mármint fényezés vagy akármi mert igazából mennyi a fenntartás kb? mi a drága a műszaki biztosítás vagy eleve más? mert egy 318 nál ugye kis motor és nem tom számít e valamit


Ami biztos költség és kiszámítható, az a biztosítás. Neked BMWre A0-ban nem lesz olcsó. Aztán jönnek az olajcserék, gumicserék, pár tízezer Ft-os karbantartások, és ugye a benzin, ami rettentő drága mulatság.
Ha ezeket mind összeadod, akkor 20-30000 km éves futás esetén már túl is lépted a milliós határt.

És akkor még nem raktad rendbe az autót, nem vettél rá semmi extrát, csak használtad.


ha fiatal vagy és A0-ásba kezdesz, akkor mindegy milyen autód van, mind drága. nekem idénre 20ezer/év a kötelező 27 évesen. ez marhára nem drága szerintem. ami drága az a casco lehetne, de régi autóra senki nem köt. csak ha ritkaság. ha nincs casco egyáltalán nem drágább fenntartani egy BMW-t, mint egy másfajta autót. persze a régebbiek többet fogyasztanak, de istenem.


Tartsd mondjuk egy szülő nevén,akinek van 20 éves jogsija. Mondjuk neki mondom,nem neked.

státusz Bandy0000

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2011. augusztus 11. csütörtök, 22:32


anubisz írta:
Bandy0000 írta:
Coyote írta:
Bandy0000 írta:
Coyote írta:
Bandy0000 írta: Hali
BMW vásárlás elött állok szeretek szórakozni a kocsikkal meg hát én akarom rendbe hozni és azon gondolkodtam hogy veszek a 3 as sorozatból egyet pár száz ezerért amit én majd lefényezek kicsonosítok személyre szabom egy szóval szóval az lenne a kérdés hogy ez hülyeség e vagy megéri e esetleg mikre kell odafigyelni amik hibák lehetnek az ilyen kocsiknál stb...



Van már autód?
Ha igen, akkor biztosan tudod, hogy megvásárolni sokkal könnyebb egy autót, mint fenntartani - márpedig ez hatványozottan igaz az 1 millió alatti BMW-kre. Elképzelhető, hogy többet kell majd ráköltened, mint a vételár.
Szerintem ha pár százezer Ftból szeretnél megbízható autót, akkor elvegyél egy jó japán gépet.

Ha viszont ragaszkodsz a hátsókerekes BMWhez ebben az árkategóriában, akkor készülj kiadásokra. Mindenképp benzineset válassz.

Egyetlen kérésem hadd legyen: ne csinálj belőle hülyegyerek-autót homasitás cuccokkal, fast&furious mintára. Ne alázz meg ezzel egy BMW-t.

Remélem hogy a csinosítás alatt nem márkaidegen tuningot, hanem rendbehozatalt értettél


persze én nem akarom agyon tuningolni azért akaorok bmw t mert ez már eleve tetszik ahogy kinéz merciket rühellem szóval a csinosítás alatt felújítást értettem mármint fényezés vagy akármi mert igazából mennyi a fenntartás kb? mi a drága a műszaki biztosítás vagy eleve más? mert egy 318 nál ugye kis motor és nem tom számít e valamit


Ami biztos költség és kiszámítható, az a biztosítás. Neked BMWre A0-ban nem lesz olcsó. Aztán jönnek az olajcserék, gumicserék, pár tízezer Ft-os karbantartások, és ugye a benzin, ami rettentő drága mulatság.
Ha ezeket mind összeadod, akkor 20-30000 km éves futás esetén már túl is lépted a milliós határt.

És akkor még nem raktad rendbe az autót, nem vettél rá semmi extrát, csak használtad.

hát már kezdem kapizsgálni de a biztosítást az tmáshogy akarom....mert pl tudsz konkrétumot mondani hogy egy olajcsere mennyibe fáj kb és mennyi km-enként kell megcsinálni? mert ezt nem lehet mondjuk szerelővel csinálntatni? v csak márkaszervízbe?


Márkaszervizt felejtsd el,ha nem akarod,hogy megálljon a szíved. Nekem komplett,szűrővel együtt 70 000 volt az olajcsere,még annak idején,de lehet hogy több.
Majdnem 7000 be számolták,a neten 2500 ért megvehető olajat.


hát az igen fajin de aki ért házilag is meg tudja csinálni és akkor lehet is faragni
ammeg lényegében az érdekelne még hogy oan 700 ezres aátrig lehetne szerinted találni olyan bmw-t ami esztétikailag rendben van nagyjából műszakilag meg olyan h pár évig nem kellene hozzányúlni komolyabban?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. augusztus 11. csütörtök, 22:30


Bandy0000 írta:
Coyote írta:
Bandy0000 írta:
Coyote írta:
Bandy0000 írta: Hali
BMW vásárlás elött állok szeretek szórakozni a kocsikkal meg hát én akarom rendbe hozni és azon gondolkodtam hogy veszek a 3 as sorozatból egyet pár száz ezerért amit én majd lefényezek kicsonosítok személyre szabom egy szóval szóval az lenne a kérdés hogy ez hülyeség e vagy megéri e esetleg mikre kell odafigyelni amik hibák lehetnek az ilyen kocsiknál stb...



Van már autód?
Ha igen, akkor biztosan tudod, hogy megvásárolni sokkal könnyebb egy autót, mint fenntartani - márpedig ez hatványozottan igaz az 1 millió alatti BMW-kre. Elképzelhető, hogy többet kell majd ráköltened, mint a vételár.
Szerintem ha pár százezer Ftból szeretnél megbízható autót, akkor elvegyél egy jó japán gépet.

Ha viszont ragaszkodsz a hátsókerekes BMWhez ebben az árkategóriában, akkor készülj kiadásokra. Mindenképp benzineset válassz.

Egyetlen kérésem hadd legyen: ne csinálj belőle hülyegyerek-autót homasitás cuccokkal, fast&furious mintára. Ne alázz meg ezzel egy BMW-t.

Remélem hogy a csinosítás alatt nem márkaidegen tuningot, hanem rendbehozatalt értettél


persze én nem akarom agyon tuningolni azért akaorok bmw t mert ez már eleve tetszik ahogy kinéz merciket rühellem szóval a csinosítás alatt felújítást értettem mármint fényezés vagy akármi mert igazából mennyi a fenntartás kb? mi a drága a műszaki biztosítás vagy eleve más? mert egy 318 nál ugye kis motor és nem tom számít e valamit


Ami biztos költség és kiszámítható, az a biztosítás. Neked BMWre A0-ban nem lesz olcsó. Aztán jönnek az olajcserék, gumicserék, pár tízezer Ft-os karbantartások, és ugye a benzin, ami rettentő drága mulatság.
Ha ezeket mind összeadod, akkor 20-30000 km éves futás esetén már túl is lépted a milliós határt.

És akkor még nem raktad rendbe az autót, nem vettél rá semmi extrát, csak használtad.

hát már kezdem kapizsgálni de a biztosítást az tmáshogy akarom....mert pl tudsz konkrétumot mondani hogy egy olajcsere mennyibe fáj kb és mennyi km-enként kell megcsinálni? mert ezt nem lehet mondjuk szerelővel csinálntatni? v csak márkaszervízbe?


Márkaszervizt felejtsd el,ha nem akarod,hogy megálljon a szíved. Nekem komplett,szűrővel együtt 70 000 volt az olajcsere,még annak idején,de lehet hogy több.
Majdnem 7000 be számolták,a neten 2500 ért megvehető olajat.

350 Ft-os gumigyűrűt 25000 ért szereltek be. Olajszűrőház alá.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. augusztus 11. csütörtök, 22:31

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2011. augusztus 11. csütörtök, 22:29


Coyote írta:
Bandy0000 írta:
Coyote írta:
Bandy0000 írta: Hali
BMW vásárlás elött állok szeretek szórakozni a kocsikkal meg hát én akarom rendbe hozni és azon gondolkodtam hogy veszek a 3 as sorozatból egyet pár száz ezerért amit én majd lefényezek kicsonosítok személyre szabom egy szóval szóval az lenne a kérdés hogy ez hülyeség e vagy megéri e esetleg mikre kell odafigyelni amik hibák lehetnek az ilyen kocsiknál stb...



Van már autód?
Ha igen, akkor biztosan tudod, hogy megvásárolni sokkal könnyebb egy autót, mint fenntartani - márpedig ez hatványozottan igaz az 1 millió alatti BMW-kre. Elképzelhető, hogy többet kell majd ráköltened, mint a vételár.
Szerintem ha pár százezer Ftból szeretnél megbízható autót, akkor elvegyél egy jó japán gépet.

Ha viszont ragaszkodsz a hátsókerekes BMWhez ebben az árkategóriában, akkor készülj kiadásokra. Mindenképp benzineset válassz.

Egyetlen kérésem hadd legyen: ne csinálj belőle hülyegyerek-autót homasitás cuccokkal, fast&furious mintára. Ne alázz meg ezzel egy BMW-t.

Remélem hogy a csinosítás alatt nem márkaidegen tuningot, hanem rendbehozatalt értettél


persze én nem akarom agyon tuningolni azért akaorok bmw t mert ez már eleve tetszik ahogy kinéz merciket rühellem szóval a csinosítás alatt felújítást értettem mármint fényezés vagy akármi mert igazából mennyi a fenntartás kb? mi a drága a műszaki biztosítás vagy eleve más? mert egy 318 nál ugye kis motor és nem tom számít e valamit


Ami biztos költség és kiszámítható, az a biztosítás. Neked BMWre A0-ban nem lesz olcsó. Aztán jönnek az olajcserék, gumicserék, pár tízezer Ft-os karbantartások, és ugye a benzin, ami rettentő drága mulatság.
Ha ezeket mind összeadod, akkor 20-30000 km éves futás esetén már túl is lépted a milliós határt.

És akkor még nem raktad rendbe az autót, nem vettél rá semmi extrát, csak használtad.


ha fiatal vagy és A0-ásba kezdesz, akkor mindegy milyen autód van, mind drága. nekem idénre 20ezer/év a kötelező 27 évesen. ez marhára nem drága szerintem. ami drága az a casco lehetne, de régi autóra senki nem köt. csak ha ritkaság. ha nincs casco egyáltalán nem drágább fenntartani egy BMW-t, mint egy másfajta autót. persze a régebbiek többet fogyasztanak, de istenem.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2011. augusztus 11. csütörtök, 22:28


Bandy0000 írta: Hali
BMW vásárlás elött állok szeretek szórakozni a kocsikkal meg hát én akarom rendbe hozni és azon gondolkodtam hogy veszek a 3 as sorozatból egyet pár száz ezerért amit én majd lefényezek kicsonosítok személyre szabom egy szóval szóval az lenne a kérdés hogy ez hülyeség e vagy megéri e esetleg mikre kell odafigyelni amik hibák lehetnek az ilyen kocsiknál stb...


Párszázezerért egy tizenéves járgányt kaphatsz az E36 vagy E30 szériából. Még ha kímélték is, a kora miatt a gumi és műanyag cuccok bármelyike bármikor felmondhatja a szolgálatot. Munkába járó autónak az ilyen már egyáltalán nem jó, aminek télen-nyáron, sárban-hóban indulni kell. Ha alaposan rendberakod, akkor élményautónak jó lehet, vagy maga a bütykölés is lehet sikerélmény. Ilyen korú autónál bármi meghibásodhat, egyre nagyobb az esély, hogy volt a gazdái között olyan, akit még gép közelébe se lett volna szabad engedni. BMW-t fenntartani nem olcsó mulatság, mindig legyen a fiókban 2-300e pénz, ha beütne egy komolyabb kiadás. Ha ezeknek a tudatában döntesz, nem érhet meglepi. De a felelősség mindenképpen a Tiéd.