Ez egy archivált weboldal! bővebben

atidesign
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz atidesign

Törzsvendég

Elismertség: 2% (5 pont) | Hozzászólások: 191

Elküldve: 2010. október 18. hétfő, 19:35


Coyote írta: Sziasztok!
Erről így látatlanban mit gondoltok?
Mire figyeljek, ha megnézem?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...es-4194779

köszi!


Ennyi pénzt nem adnék egy "94 es modellévű kaszniért...
Inkább tegyél hozzá még egy picit és E60 ast tudsz venni.


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. október 18. hétfő, 18:40


Mikee írta:

Kérdeznék is egyet, hogy ne legyek off! Ehhez hasonló kérdést nem találtam.
Egy 318-as sedán/coupé a terv kb 800ezerből gazdálkodom, és kb 10 évre vásárolok autót, biztos németből hozok be. (tudom, hogy +500ezer)
Mi éri meg jobban?
Egy 98-99-es E36 2500 euró
Egy 99-01-es E46 3500 euró
Vagy gyűjtsek még hozzá 800-at és igenis vegyem meg a Faceliftet 2002től mert hosszútávon az éri meg 5500 euró
Mindegyik forma tetszik.
a pro-kontrákat gyűjtöm magamban
Nagyon tetszett bmwszabi leírása a 318is-ről, Kíváncsi lennék Hil véleményére is a 99-es E46-osról!
Az alap kérdés megér e +2000-3000eurót a facelif???


Nálam szempont volt:4 ajtó, nem sötét szín (az nagyon szép, de állandóan törölgetni kell, amit útállok, mert mosás után 1 órával már látszik rajta a por). Minél kevesebb sallang, ezzel csökkentve a meghibásodás lehetőségét (benzines, 8 szelep/4 henger (lehet hülye vagyok???), törés mentes, lehtőleg első tulaj. Volt egy enyémmel azonos színű 320, de a törésmentes autón a réteg vastagság mérés az első sárvédőkön 450-600 mikron volt, 5. tulaj lettem volna, bár második tulként volt meghirdetve. Sajna, az én autóm kb 1,5 évet állt, ezért 1 hónapnyi használat után jelentős olajfolyások voltak a motorból, szinte minden tömítést (szelepfedél, olajteknő, olajszűrő alsó, vezérmű fedél, váltó szimmeringek,stb(a hg felyet nem)) cserélni kellett. Nem egy erőgép, dehát minek is, hiszen minden bokor mögött trafipax, nagyon elégedett vagyok vele. Tudtam volna újat , vagy sokkal újabb használtat venni, de az autó rossz befektetés, a faceliftnek pedig a ködlámpája ás az indexe nem tetszik nekem- de ez az én bajom.
Kérdésedre a válaszom: neked kell eldönteni, mire akarod használni, mennyit mész vele és főleg mennyit szánsz rá. Nálam ez utóbbi nem volt szempont, mégis ezt vettem, amim van. Ha szigorúan 800K, akkor jó az e36, nekem annak a műszerfala sokkal jobban tetszik, mint az e46-é. Azért mégis azt mondanám, inkább az utóbbiban gondolkodjál. Többen írták korábban, amit biztosan olvastál, jól felszereltben biztosan több Km van. A nem tekert óra a németeknél sem tutisok a török, ukrán, stb kereskedő, ők pedig tekergethetik azt. A motor és futómű biztosan jobb állapotban van, arra odafigyelnek, viszont télen jobban sóznak, főleg északabbra, annak a következményével meg nem igazán törődnek már, hiszen pár évig hajtják, addig talán nem jön ki a rozsda. Azt mindenképpen nézd meg, hogy a hátsó emelési pont körül nincs-e rozsda folyás. Én itthon nagyon sok Bömbin láttam ilyet 3-4 évesen is.
Remélem, tudtam segíteni, biztosan lesz több hozzászóló is, talán le is fognak hülyézni engem a fentiek miatt, de én márcsak ilyen vagyok......





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. október 18. hétfő, 18:45

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2010. október 18. hétfő, 18:38


Pomk írta:
Coyote írta: Sziasztok!
Erről így látatlanban mit gondoltok?
Mire figyeljek, ha megnézem?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...es-4194779

köszi!



Km nem gyanús?


gondolom a belsőről pont emiatt nincs kép



státusz Pomk

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2010. október 18. hétfő, 10:59


Coyote írta: Sziasztok!
Erről így látatlanban mit gondoltok?
Mire figyeljek, ha megnézem?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...es-4194779

köszi!



Km nem gyanús?


Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2010. október 18. hétfő, 09:55


Sziasztok!
Erről így látatlanban mit gondoltok?
Mire figyeljek, ha megnézem?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...es-4194779

köszi!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318is
Évjárat: 1998

státusz Mikee

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2010. október 18. hétfő, 00:13


Sziasztok!
Autóvásárlásban szeretnék tanácsot kérni, mint sokan mások! Viszont becsületemre váljék az elmúlt 5 órában végig olvastam a topikot! Tegnap pedig a népítélet.hu-t

Először is elismerésre méltó, hogy milyen higgadtsággal és készségesen válaszoltok, segítgettek sok ismeretlen embernek. Bár valamilyen szinten mi ismeretlenek ezt meg tudnánk hálálni!
Szerintem a neve mellé írja ki mindenki ki mit szeret sört bort

Kérdeznék is egyet, hogy ne legyek off! Ehhez hasonló kérdést nem találtam.
Egy 318-as sedán/coupé a terv kb 800ezerből gazdálkodom, és kb 10 évre vásárolok autót, biztos németből hozok be. (tudom, hogy +500ezer)
Mi éri meg jobban?
Egy 98-99-es E36 2500 euró
Egy 99-01-es E46 3500 euró
Vagy gyűjtsek még hozzá 800-at és igenis vegyem meg a Faceliftet 2002től mert hosszútávon az éri meg 5500 euró
Mindegyik forma tetszik.
a pro-kontrákat gyűjtöm magamban
Nagyon tetszett bmwszabi leírása a 318is-ről, Kíváncsi lennék Hil véleményére is a 99-es E46-osról!
Az alap kérdés megér e +2000-3000eurót a facelif???

Előre is köszönöm ennek a nagyszerű csapatnak a segítségét!
Lehet röhejes, de bicikliszerelésben/vásárlásban tudok segítséget viszonozni

státusz Stukker1987

Újonc

Elismertség: 4% (1 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2010. október 12. kedd, 14:12


InsectKiller írta:
Tiba írta: Vicces a km


Ki tudja!? Kecskeméti de sose láttam még, szal lehet sose használja!



Szintén kamu?
Nem értem miért kell kamuzni!



InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2010. október 12. kedd, 08:03


Tiba írta: Vicces a km


Ki tudja!? Kecskeméti de sose láttam még, szal lehet sose használja!

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2010. október 11. hétfő, 21:11


Vicces a km

státusz Stukker1987

Újonc

Elismertség: 4% (1 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2010. október 11. hétfő, 18:11


Tano írta:
Woockie írta:
Stukker1987 írta: Gondolom én vagyok az 1000. olyan hülye,aki megkérdezi, hogy 320D touring(2002-2005) vásárlás előtt mire figyeljen,mennyi egy ilyen autóért a reális ár,de igazából elvesztem az információk rengetegében és szeretném az igazi hozzáértők tanácsát kikérni!

Haladas, legalabb tudod, miert ezt fogom valaszolni: olvass vissza, errol szol ez az egesz topic. De legalabb 2-3 oldalt...


Meg olvass bele más témákba is, sok infót gyűjthetsz, hogy mik a leggyakoribb meghibásodások, típusbetegségek.



Annyit már leszűrtem h mindenképp el kell majd vinnem szervízbe mielőtt megveszem!

Ez pl nagyon tetszik
és jónak is tűnik. Kár h még nincs meg a rá a teljes összeg...

K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2010. október 11. hétfő, 18:10


Tano írta: Meg olvass bele más témákba is, sok infót gyűjthetsz, hogy mik a leggyakoribb meghibásodások, típusbetegségek.

majd' 1 évvel a gép vásárlása előtt már olvasni kezdtem a fórumot, megéri.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2010. október 11. hétfő, 17:54


Woockie írta:
Stukker1987 írta: Gondolom én vagyok az 1000. olyan hülye,aki megkérdezi, hogy 320D touring(2002-2005) vásárlás előtt mire figyeljen,mennyi egy ilyen autóért a reális ár,de igazából elvesztem az információk rengetegében és szeretném az igazi hozzáértők tanácsát kikérni!

Haladas, legalabb tudod, miert ezt fogom valaszolni: olvass vissza, errol szol ez az egesz topic. De legalabb 2-3 oldalt...


Meg olvass bele más témákba is, sok infót gyűjthetsz, hogy mik a leggyakoribb meghibásodások, típusbetegségek.



K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2010. október 11. hétfő, 17:33


zoltan írta: sok a kavicsfelverődésem a kocsin. Motorháztető ...
Ha leecsetelem akkor az látszik. Terv, hogy lefújatom. Ha lefújatom akkor megmérve látszik, hogy fújva volt.
Ti vennétek olyan kocsit amin le volt fújva mocitető, oldalt a sárvédők (lefényképezném előtte, hogy nem törött volt csak ezek miatt fújattam le) ezen okból?

én ugyanezért voltam dilemmában a sajátommal, de ahogy Woockie is írta, komoly törésnek a festésen túl egyéb jelei is vannak (belső kasznielemek, egyéb alkatrészek állapota/kora, stb.). egy darabig úgy terveztem, hogy nem kap teljes fényezést, csak átködölik, így a géptető szélvédő felöli végén még gyári maradna a rétegvastagság, belülről pedig látható lenne, hogy nem volt zúzva.
no de épp tegnap mostam a kocsit, mindkét oldalán karcokat, egyiken horpadást találtam; rányitották az ajtókat, ma meg koppant is pár kavics menet közben... egyelőre foglalkozom mással inkább, télen úgyis szét fognak mállani a drága útjaink, a kátyúkból csak úgy pereg a kavics, tavaszra megin' csupa ragya lenne. ha majd eléri az ingerküszöböm fotózok, aztán festetek.

csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2010. október 11. hétfő, 16:07


zoltan írta:
csatis1 írta:
zoltan írta: Sziasztok!

Olyat kérdeznék, hogy sok a kavicsfelverődésem a kocsin. Motorháztető ...
Ha leecsetelem akkor az látszik. Terv, hogy lefújatom. Ha lefújatom akkor megmérve látszik, hogy fújva volt.
Ti vennétek olyan kocsit amin le volt fújva mocitető, oldalt a sárvédők (lefényképezném előtte, hogy nem törött volt csak ezek miatt fújattam le) ezen okból???

Köszi


Nekem is van rajta jópár, de inkább nem akartam bántani az általad ecsetelt hezitálás miatt. De aztán jött a jégeső...
(És még mindig nem csináltattam meg)


Királyság!!!
Amúgy mi a terv? Jégvert marad vagy ...?


Egyelőre biztosan, más dolgok pillanatnyilag fontosabbak... Majd jövőre (vagy azután)!

státusz zoltan

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 67

Elküldve: 2010. október 11. hétfő, 15:46


csatis1 írta:
zoltan írta: Sziasztok!

Olyat kérdeznék, hogy sok a kavicsfelverődésem a kocsin. Motorháztető ...
Ha leecsetelem akkor az látszik. Terv, hogy lefújatom. Ha lefújatom akkor megmérve látszik, hogy fújva volt.
Ti vennétek olyan kocsit amin le volt fújva mocitető, oldalt a sárvédők (lefényképezném előtte, hogy nem törött volt csak ezek miatt fújattam le) ezen okból???

Köszi


Nekem is van rajta jópár, de inkább nem akartam bántani az általad ecsetelt hezitálás miatt. De aztán jött a jégeső...
(És még mindig nem csináltattam meg)


Királyság!!!
Amúgy mi a terv? Jégvert marad vagy ...?