Sziasztok!
Húú köszönöm a sok hozzászólást!
Hil és Hori pont azokat, mondja amiket, más irányból is hallottam általánosítva, Hogy 2000 max 2002 ig szabad autót vásárolni, mert utána megnövekedett elektronika és egyéb dolgok miatt megnő a szerviz igény és a váratlan kiadások mértéke. De tényleg Fater 98-as unalmas corolláján 4AFE motoros, minden frankó, sosem volt váratlan kiadás, elektronika vagy klímaprobléma, 180.000nél tart.
Ezzel szemben az „újabb” toyotákra sok a panasz. És szerelőhaverom is csak szidja.
Asszem segítségetekkel kezdem egyre jobban felmérni az E46 és E36 pro és kontráit.
A szívem kicsit az E46-hoz húz, de sok észérv van az E36 mellett, viszont közel egy árban van, de amit tegnap találtam…
Megnéztem egy E36 318is kupét és… az eddigi lelakott példányok után, alig akarom elhinni. Kitűnő állapot Első tulajos, nem rohad, új fékek, jó gátlók, szuper a váltó, fantasztikus a motor dinamikája, hangja, szép alapjárat. Fél perc alatt bemelegedett. Nincs jele semmi gányolásnak. Az ajtók nem lógnak, szépen csúkódik és az ablak is óraműpontossággal működik. Az ülések nincsenek kiülve, a belső részen semmi sincs lekopva vagy agyonzsírosodva, feltűnően semmi sem recseg vagy lóg, csak a szokásos.. a tetőkárpit és a többi ajtókárpit. no meg van két kicsi meghúzás jobb elöl. De lehet a rózsaszín miatt nem láttam a lényeget. Viszont 93-as és nem merek beleugrani, mert pl. a gumi alkatrészeken látszik, hogy nem mai csirke (nem a motortérben, ott minden új, pl. a kilincs gumiágya). minden más ezzel kapcsolatban egy álom.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...an-4205946Nem tudom kérhetek e ilyet, vagy majd privi, de lehetne róla szó, hogy valakinek Bp és környékén megnézhetném a 2002 előtti 318, E46os verdáját?
Az én tel.számom 06/70-621-82-66, ha valakinek valamelyik nap beleférne, megcsörget vagy küld egy privit elérhetőséggel és visszahívnám.
Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. október 20. szerda, 10:32