Ez egy archivált weboldal! bővebben

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. október 20. szerda, 21:57


hil írta:
Hori írta:



lényegében amit ő írt hogy milyen motorral venné 1.6-1.8 azokat a motorcsaládokat a faceliftnél pont cserélték
20d motorról szó sem volt olvass olvass olvass


Pont az 1,6 és 1,8 motorokat csiszolták, nem előnyükre, sokkal több a baj velük. A régiek igénytelen motorok, ha van benne olaj és hűtővíz, akkor kimegy a világból. Akkor ez most pozitív javítás volt (márhogy több a baj velük)?



de ha a motorok gazdaságosságát emisszióját vagy teljesítményét nézzük akkor azért van fejlődés.
ha ennyire a hibamentes technikára hajtasz akkor járjál lökörudas karbis amcsi v8-al,



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. október 20. szerda, 18:50


Hori írta:



lényegében amit ő írt hogy milyen motorral venné 1.6-1.8 azokat a motorcsaládokat a faceliftnél pont cserélték
20d motorról szó sem volt olvass olvass olvass


Pont az 1,6 és 1,8 motorokat csiszolták, nem előnyükre, sokkal több a baj velük. A régiek igénytelen motorok, ha van benne olaj és hűtővíz, akkor kimegy a világból. Akkor ez most pozitív javítás volt (márhogy több a baj velük)?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318is
Évjárat: 1998

státusz Mikee

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2010. október 20. szerda, 10:27


Sziasztok!

Húú köszönöm a sok hozzászólást!

Hil és Hori pont azokat, mondja amiket, más irányból is hallottam általánosítva, Hogy 2000 max 2002 ig szabad autót vásárolni, mert utána megnövekedett elektronika és egyéb dolgok miatt megnő a szerviz igény és a váratlan kiadások mértéke. De tényleg Fater 98-as unalmas corolláján 4AFE motoros, minden frankó, sosem volt váratlan kiadás, elektronika vagy klímaprobléma, 180.000nél tart.
Ezzel szemben az „újabb” toyotákra sok a panasz. És szerelőhaverom is csak szidja.

Asszem segítségetekkel kezdem egyre jobban felmérni az E46 és E36 pro és kontráit.
A szívem kicsit az E46-hoz húz, de sok észérv van az E36 mellett, viszont közel egy árban van, de amit tegnap találtam…

Megnéztem egy E36 318is kupét és… az eddigi lelakott példányok után, alig akarom elhinni. Kitűnő állapot Első tulajos, nem rohad, új fékek, jó gátlók, szuper a váltó, fantasztikus a motor dinamikája, hangja, szép alapjárat. Fél perc alatt bemelegedett. Nincs jele semmi gányolásnak. Az ajtók nem lógnak, szépen csúkódik és az ablak is óraműpontossággal működik. Az ülések nincsenek kiülve, a belső részen semmi sincs lekopva vagy agyonzsírosodva, feltűnően semmi sem recseg vagy lóg, csak a szokásos.. a tetőkárpit és a többi ajtókárpit. no meg van két kicsi meghúzás jobb elöl. De lehet a rózsaszín miatt nem láttam a lényeget. Viszont 93-as és nem merek beleugrani, mert pl. a gumi alkatrészeken látszik, hogy nem mai csirke (nem a motortérben, ott minden új, pl. a kilincs gumiágya). minden más ezzel kapcsolatban egy álom.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...an-4205946

Nem tudom kérhetek e ilyet, vagy majd privi, de lehetne róla szó, hogy valakinek Bp és környékén megnézhetném a 2002 előtti 318, E46os verdáját?
Az én tel.számom 06/70-621-82-66, ha valakinek valamelyik nap beleférne, megcsörget vagy küld egy privit elérhetőséggel és visszahívnám.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. október 20. szerda, 10:32

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. október 20. szerda, 08:14


bmw320i írta:
Hori írta:
Szia

na akkor nézzük meg az én véleményemet is

szerintem ha e36ba ki tudsz fogni 1 szép utolsó évjáratos, jól felszerelt coupet az nem lenne rossz vétel,azoknak a zöme digitklímás M packettos kívül belül, abból még ki tudsz fogni olyat ami nincs szétrohadva /feltéve hogy vigyáztak rá/
a facelift elötti e46 rol lebeszélnélek mert azoknak az ára már beleér a szép e36okéba
A facelift utáni az pénzbe elég nagy ugrás, igaz minőségbe is ott a BMW is elég sok mindent csiszolt a technikán.

Szerintem e36 coupe vagy facelift e46


Milyen nagy technikai csiszolásról van szó a faceliftnél? Mit is változtattak rajta?

- hátsó és első lámpák (a hátsó simán átszerelhető)
- első sárvédők
- géptető
- lökhárítók (szerintem a facelift előtti hátsó szebb
- Ha 20d motorról beszélünk, akkor kapott egy CR motort a hibáival együtt, szemben a VP-s motor sokkal nagyobb megbízhatóságával, a +14 Le meg szinte észrevehetetlen
-vékonyabb rugók (Ez miért is jobb?)








lényegében amit ő írt hogy milyen motorral venné 1.6-1.8 azokat a motorcsaládokat a faceliftnél pont cserélték
20d motorról szó sem volt olvass olvass olvass


státusz ThunderBird

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2010. október 20. szerda, 02:48


Sziasztok!

Gondolkozok egy 2007-es E65 vasarlasan, tud valaki tanacsokat adni mire figyeljek a szokasos dolgokon kivul, koltsegek, stb barmi amit erdemes lenne megosztani...

Koszi elore is!


autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2005

státusz bmw320i

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2010. október 20. szerda, 02:36


Hori írta:
Szia

na akkor nézzük meg az én véleményemet is

szerintem ha e36ba ki tudsz fogni 1 szép utolsó évjáratos, jól felszerelt coupet az nem lenne rossz vétel,azoknak a zöme digitklímás M packettos kívül belül, abból még ki tudsz fogni olyat ami nincs szétrohadva /feltéve hogy vigyáztak rá/
a facelift elötti e46 rol lebeszélnélek mert azoknak az ára már beleér a szép e36okéba
A facelift utáni az pénzbe elég nagy ugrás, igaz minőségbe is ott a BMW is elég sok mindent csiszolt a technikán.

Szerintem e36 coupe vagy facelift e46


Milyen nagy technikai csiszolásról van szó a faceliftnél? Mit is változtattak rajta?

- hátsó és első lámpák (a hátsó simán átszerelhető)
- első sárvédők
- géptető
- lökhárítók (szerintem a facelift előtti hátsó szebb
- Ha 20d motorról beszélünk, akkor kapott egy CR motort a hibáival együtt, szemben a VP-s motor sokkal nagyobb megbízhatóságával, a +14 Le meg szinte észrevehetetlen
-vékonyabb rugók (Ez miért is jobb?)






hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. október 19. kedd, 19:09


Hori írta:

Szia

na akkor nézzük meg az én véleményemet is

szerintem ha e36ba ki tudsz fogni 1 szép utolsó évjáratos, jól felszerelt coupet az nem lenne rossz vétel,azoknak a zöme digitklímás M packettos kívül belül, abból még ki tudsz fogni olyat ami nincs szétrohadva /feltéve hogy vigyáztak rá/
a facelift elötti e46 rol lebeszélnélek mert azoknak az ára már beleér a szép e36okéba
A facelift utáni az pénzbe elég nagy ugrás, igaz minőségbe is ott a BMW is elég sok mindent csiszolt a technikán.

Szerintem e36 coupe vagy facelift e46


Nekem az e36 kétzónás man klímája jobban tetszik kezelőszervileg, este annak a műszerfalnak a látványa gyönyörű, de izlések és pofonok.....Pont azt írtam, hogy a facelift tele van rakva mindenféle meghibásodó szarsággal (számora az, de bocs!) Mint írtam, hitel nélkül tudtam volna venni újat is, meg faceliftet is persze, de nem tettem, pont ezek miatt az apróságok miatt.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. október 19. kedd, 19:10


DzsanniE

státusz DzsanniE

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2010. október 19. kedd, 18:56


csatis1 írta:
laleeboy írta: Üdv nindenki

Valami infóra lenne szükségem ezzel a kocsival kapcsolatban

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-4066371

A képek alapján jól néz ki de jó lenne ha valaki élőben is látná esetleg készítene képeket és nem kellene nekem 600 km-t autózni hogy megnézzem

Egy békéscsabai kereskedésben található

Előre is kösz minden segítséget

laleeboy


Hát nincs jó hírem. A tapasztalatom az autodual-lal, hogy lesz@rják a vásárló fejét. Anno én is nézegettem ott kocsit, sőt bratyómmal is voltam ott párszor, és soha nem adtak ki használható infót a szemlélni kívánt járgányról (már amikor foglalkozott veled egyáltalán valaki). Utoljára az történt, hogy 1 órát vártunk arra a valakire, aki "majd megmutatja a kocsit", többször szóltunk is hogy még senki se jött, aztán beleuntunk a várakozásba és inkább leléptünk. Azóta se voltam!
Én személy szerint nem csípem az ilyet és bizalmatlanságot kelt bennem.
Röviden: nem ajánlom azt a kereskedést!
Az pedig, hogy 600km-t utazz...


Nekem szintén voltak hasonló tapasztalataim a helyen. Bár vettünk is többször autót tőlük, illetve adtunk is el ott... találsz szerintem közelebb is ...

Norbi316
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Norbi316

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 53

Elküldve: 2010. október 19. kedd, 12:34


Mikee írta: Sziasztok!
Autóvásárlásban szeretnék tanácsot kérni, mint sokan mások! Viszont becsületemre váljék az elmúlt 5 órában végig olvastam a topikot! Tegnap pedig a népítélet.hu-t

Először is elismerésre méltó, hogy milyen higgadtsággal és készségesen válaszoltok, segítgettek sok ismeretlen embernek. Bár valamilyen szinten mi ismeretlenek ezt meg tudnánk hálálni!
Szerintem a neve mellé írja ki mindenki ki mit szeret sört bort

Kérdeznék is egyet, hogy ne legyek off! Ehhez hasonló kérdést nem találtam.
Egy 318-as sedán/coupé a terv kb 800ezerből gazdálkodom, és kb 10 évre vásárolok autót, biztos németből hozok be. (tudom, hogy +500ezer)
Mi éri meg jobban?
Egy 98-99-es E36 2500 euró
Egy 99-01-es E46 3500 euró
Vagy gyűjtsek még hozzá 800-at és igenis vegyem meg a Faceliftet 2002től mert hosszútávon az éri meg 5500 euró
Mindegyik forma tetszik.
a pro-kontrákat gyűjtöm magamban
Nagyon tetszett bmwszabi leírása a 318is-ről, Kíváncsi lennék Hil véleményére is a 99-es E46-osról!
Az alap kérdés megér e +2000-3000eurót a facelif???

Előre is köszönöm ennek a nagyszerű csapatnak a segítségét!
Lehet röhejes, de bicikliszerelésben/vásárlásban tudok segítséget viszonozni


Helo!Én nem vagyok nagy tapasztalt BMW-s de 3 hete birtoklok egy 99-es E46 316-os BMW-t!A 3 hét alatt nagyon megszerettem ezt az autót,kivülről az ember nem sejti milyen komfortos belülről!A futómű kiváló bár elég feszes mint a legtöbb BMW!Halk a motorjárása néha rá is nézek piros lámpánál,hogy jár eAmint beleülsz érezni,hogy ez más mint a többi autó elég időtálló formája van!Az enyém is már 11 éves de nem gondolni róla!Eddig megvagyok vele elégedve bár egy pár lóerő elférne benne még de nem vagyok egy versenyző tipus és nagyon vigyázok az autóra!Talán ezek közül valamelyik hasznos infó lesz számodra!Ha bármi kérdésed lenne ezzel a típussal kapcsolatban keress nyugodtan,saját tapasztalataimat és véleményemet szívesen megosztom veled!

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2010. október 19. kedd, 11:22


Hori!!!

És elfelejted a szépségdíjas e 36 sedant?


Hori írta:
Mikee írta: Sziasztok!
Autóvásárlásban szeretnék tanácsot kérni, mint sokan mások! Viszont becsületemre váljék az elmúlt 5 órában végig olvastam a topikot! Tegnap pedig a népítélet.hu-t

Először is elismerésre méltó, hogy milyen higgadtsággal és készségesen válaszoltok, segítgettek sok ismeretlen embernek. Bár valamilyen szinten mi ismeretlenek ezt meg tudnánk hálálni!
Szerintem a neve mellé írja ki mindenki ki mit szeret sört bort

Kérdeznék is egyet, hogy ne legyek off! Ehhez hasonló kérdést nem találtam.
Egy 318-as sedán/coupé a terv kb 800ezerből gazdálkodom, és kb 10 évre vásárolok autót, biztos németből hozok be. (tudom, hogy +500ezer)
Mi éri meg jobban?
Egy 98-99-es E36 2500 euró
Egy 99-01-es E46 3500 euró
Vagy gyűjtsek még hozzá 800-at és igenis vegyem meg a Faceliftet 2002től mert hosszútávon az éri meg 5500 euró
Mindegyik forma tetszik.
a pro-kontrákat gyűjtöm magamban
Nagyon tetszett bmwszabi leírása a 318is-ről, Kíváncsi lennék Hil véleményére is a 99-es E46-osról!
Az alap kérdés megér e +2000-3000eurót a facelif???

Előre is köszönöm ennek a nagyszerű csapatnak a segítségét!
Lehet röhejes, de bicikliszerelésben/vásárlásban tudok segítséget viszonozni





Szia

na akkor nézzük meg az én véleményemet is

szerintem ha e36ba ki tudsz fogni 1 szép utolsó évjáratos, jól felszerelt coupet az nem lenne rossz vétel,azoknak a zöme digitklímás M packettos kívül belül, abból még ki tudsz fogni olyat ami nincs szétrohadva /feltéve hogy vigyáztak rá/
a facelift elötti e46 rol lebeszélnélek mert azoknak az ára már beleér a szép e36okéba
A facelift utáni az pénzbe elég nagy ugrás, igaz minőségbe is ott a BMW is elég sok mindent csiszolt a technikán.

Szerintem e36 coupe vagy facelift e46




Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. október 19. kedd, 08:08


Mikee írta: Sziasztok!
Autóvásárlásban szeretnék tanácsot kérni, mint sokan mások! Viszont becsületemre váljék az elmúlt 5 órában végig olvastam a topikot! Tegnap pedig a népítélet.hu-t

Először is elismerésre méltó, hogy milyen higgadtsággal és készségesen válaszoltok, segítgettek sok ismeretlen embernek. Bár valamilyen szinten mi ismeretlenek ezt meg tudnánk hálálni!
Szerintem a neve mellé írja ki mindenki ki mit szeret sört bort

Kérdeznék is egyet, hogy ne legyek off! Ehhez hasonló kérdést nem találtam.
Egy 318-as sedán/coupé a terv kb 800ezerből gazdálkodom, és kb 10 évre vásárolok autót, biztos németből hozok be. (tudom, hogy +500ezer)
Mi éri meg jobban?
Egy 98-99-es E36 2500 euró
Egy 99-01-es E46 3500 euró
Vagy gyűjtsek még hozzá 800-at és igenis vegyem meg a Faceliftet 2002től mert hosszútávon az éri meg 5500 euró
Mindegyik forma tetszik.
a pro-kontrákat gyűjtöm magamban
Nagyon tetszett bmwszabi leírása a 318is-ről, Kíváncsi lennék Hil véleményére is a 99-es E46-osról!
Az alap kérdés megér e +2000-3000eurót a facelif???

Előre is köszönöm ennek a nagyszerű csapatnak a segítségét!
Lehet röhejes, de bicikliszerelésben/vásárlásban tudok segítséget viszonozni





Szia

na akkor nézzük meg az én véleményemet is

szerintem ha e36ba ki tudsz fogni 1 szép utolsó évjáratos, jól felszerelt coupet az nem lenne rossz vétel,azoknak a zöme digitklímás M packettos kívül belül, abból még ki tudsz fogni olyat ami nincs szétrohadva /feltéve hogy vigyáztak rá/
a facelift elötti e46 rol lebeszélnélek mert azoknak az ára már beleér a szép e36okéba
A facelift utáni az pénzbe elég nagy ugrás, igaz minőségbe is ott a BMW is elég sok mindent csiszolt a technikán.

Szerintem e36 coupe vagy facelift e46


atidesign
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz atidesign

Törzsvendég

Elismertség: 2% (5 pont) | Hozzászólások: 191

Elküldve: 2010. október 19. kedd, 07:36


hil írta:
atidesign írta:
Mikee írta: Sziasztok!
Autóvásárlásban szeretnék tanácsot kérni, mint sokan mások! Viszont becsületemre váljék az elmúlt 5 órában végig olvastam a topikot! Tegnap pedig a népítélet.hu-t

Először is elismerésre méltó, hogy milyen higgadtsággal és készségesen válaszoltok, segítgettek sok ismeretlen embernek. Bár valamilyen szinten mi ismeretlenek ezt meg tudnánk hálálni!
Szerintem a neve mellé írja ki mindenki ki mit szeret sört bort

Kérdeznék is egyet, hogy ne legyek off! Ehhez hasonló kérdést nem találtam.
Egy 318-as sedán/coupé a terv kb 800ezerből gazdálkodom, és kb 10 évre vásárolok autót, biztos németből hozok be. (tudom, hogy +500ezer)
Mi éri meg jobban?
Egy 98-99-es E36 2500 euró
Egy 99-01-es E46 3500 euró
Vagy gyűjtsek még hozzá 800-at és igenis vegyem meg a Faceliftet 2002től mert hosszútávon az éri meg 5500 euró
Mindegyik forma tetszik.
a pro-kontrákat gyűjtöm magamban
Nagyon tetszett bmwszabi leírása a 318is-ről, Kíváncsi lennék Hil véleményére is a 99-es E46-osról!
Az alap kérdés megér e +2000-3000eurót a facelif???

Előre is köszönöm ennek a nagyszerű csapatnak a segítségét!
Lehet röhejes, de bicikliszerelésben/vásárlásban tudok segítséget viszonozni


Egy dolog az mindegyikben kényes téma! a váltó...
Egy ilyen értékű autóba főleg ha kinti biztos 300 e körül van benne
Egy nagyon jó ismerősöm aki a BMW automata váltókat szereli azt mondta hogy egy automata váltó élettartalma 200 e km., amit az felett elmegy az ajándék!
Tehát én mindenképp manuális váltóval szerelt autót vennék...


Ne haragudj, de nem látom azt, hogy Mikee automata váltósban gondolkodna, bennem alapból ez fel sem merült, mert maradi vagyok és azt biztosan nem is vennék, Te pedig azt taglaltad, ami viszont igaz. Vagy valamit én látok rosszul?


Nézd én azt sem látom hogy azt írta volna hogy csak manuálisat szeretne vásárolni és épp ezért hívtam fel a figyelmét a dologra.
Miért is probléma ez...?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318is
Évjárat: 1998

státusz Mikee

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2010. október 18. hétfő, 22:44


[quote="Mikee"]
hil írta:

Nálam szempont volt:4 ajtó, nem sötét szín (az nagyon szép, de állandóan törölgetni kell, amit útállok, mert mosás után 1 órával már látszik rajta a por). Minél kevesebb sallang, ezzel csökkentve a meghibásodás lehetőségét (benzines, 8 szelep/4 henger (lehet hülye vagyok???), törés mentes, lehtőleg első tulaj. Volt egy enyémmel azonos színű 320, de a törésmentes autón a réteg vastagság mérés az első sárvédőkön 450-600 mikron volt, 5. tulaj lettem volna, bár második tulként volt meghirdetve. Sajna, az én autóm kb 1,5 évet állt, ezért 1 hónapnyi használat után jelentős olajfolyások voltak a motorból, szinte minden tömítést (szelepfedél, olajteknő, olajszűrő alsó, vezérmű fedél, váltó szimmeringek,stb(a hg felyet nem)) cserélni kellett. Nem egy erőgép, dehát minek is, hiszen minden bokor mögött trafipax, nagyon elégedett vagyok vele. Tudtam volna újat , vagy sokkal újabb használtat venni, de az autó rossz befektetés, a faceliftnek pedig a ködlámpája ás az indexe nem tetszik nekem- de ez az én bajom.
Kérdésedre a válaszom: neked kell eldönteni, mire akarod használni, mennyit mész vele és főleg mennyit szánsz rá. Nálam ez utóbbi nem volt szempont, mégis ezt vettem, amim van. Ha szigorúan 800K, akkor jó az e36, nekem annak a műszerfala sokkal jobban tetszik, mint az e46-é. Azért mégis azt mondanám, inkább az utóbbiban gondolkodjál. Többen írták korábban, amit biztosan olvastál, jól felszereltben biztosan több Km van. A nem tekert óra a németeknél sem tutisok a török, ukrán, stb kereskedő, ők pedig tekergethetik azt. A motor és futómű biztosan jobb állapotban van, arra odafigyelnek, viszont télen jobban sóznak, főleg északabbra, annak a következményével meg nem igazán törődnek már, hiszen pár évig hajtják, addig talán nem jön ki a rozsda. Azt mindenképpen nézd meg, hogy a hátsó emelési pont körül nincs-e rozsda folyás. Én itthon nagyon sok Bömbin láttam ilyet 3-4 évesen is.
Remélem, tudtam segíteni, biztosan lesz több hozzászóló is, talán le is fognak hülyézni engem a fentiek miatt, de én márcsak ilyen vagyok......





Szia Hil!
Nagyon örültem a gyors válaszodnak, köszönöm, hogy segítesz!
Hasonlóan látom a helyzetet, szintén nem akarok feleslegesen pénzt kidobni, de ha jobban megéri, összeszedem rá. Viszont téged alapos embernek gondollak, és ha megengedhetted magadnak, hogy bár sok embert megkérdeztél/utánajártál mégis tetszés alapján dönts, máris megerősítesz megérzésemben. Asszem a faceliftet én is kizárom. (- nem csak a te véleményed alapján!)
Az E46 talán jobban tetszik, de az E36 felé is van szerelem, amit a sok elégedett tulaj száma, és az autó egyszerűbbsége erősít...

Kerestem de még nem találtam olyan autókölcsönzőt, ahol egy E46 és egy E36 318-ast ki lehetne kölcsönözni egy napra, úgy érzem az mindent eldöntene... Mert azok a kis próbavezetések, amit az eladók engednek.. Ha tudtok ilyet pesten, megyek

Atidesign!
Köszönöm az észrevételed, és jó tanácsod! Egyet értek veled, én is mauálisat keresek, bár úgy gondolom, hogy egy német magánszemélytől van esélyem, valós 150ezer alatti autót szerezni.

Köszönöm még egyszer!






Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2010. október 18. hétfő, 22:47

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. október 18. hétfő, 19:52


atidesign írta:
Mikee írta: Sziasztok!
Autóvásárlásban szeretnék tanácsot kérni, mint sokan mások! Viszont becsületemre váljék az elmúlt 5 órában végig olvastam a topikot! Tegnap pedig a népítélet.hu-t

Először is elismerésre méltó, hogy milyen higgadtsággal és készségesen válaszoltok, segítgettek sok ismeretlen embernek. Bár valamilyen szinten mi ismeretlenek ezt meg tudnánk hálálni!
Szerintem a neve mellé írja ki mindenki ki mit szeret sört bort

Kérdeznék is egyet, hogy ne legyek off! Ehhez hasonló kérdést nem találtam.
Egy 318-as sedán/coupé a terv kb 800ezerből gazdálkodom, és kb 10 évre vásárolok autót, biztos németből hozok be. (tudom, hogy +500ezer)
Mi éri meg jobban?
Egy 98-99-es E36 2500 euró
Egy 99-01-es E46 3500 euró
Vagy gyűjtsek még hozzá 800-at és igenis vegyem meg a Faceliftet 2002től mert hosszútávon az éri meg 5500 euró
Mindegyik forma tetszik.
a pro-kontrákat gyűjtöm magamban
Nagyon tetszett bmwszabi leírása a 318is-ről, Kíváncsi lennék Hil véleményére is a 99-es E46-osról!
Az alap kérdés megér e +2000-3000eurót a facelif???

Előre is köszönöm ennek a nagyszerű csapatnak a segítségét!
Lehet röhejes, de bicikliszerelésben/vásárlásban tudok segítséget viszonozni


Egy dolog az mindegyikben kényes téma! a váltó...
Egy ilyen értékű autóba főleg ha kinti biztos 300 e körül van benne
Egy nagyon jó ismerősöm aki a BMW automata váltókat szereli azt mondta hogy egy automata váltó élettartalma 200 e km., amit az felett elmegy az ajándék!
Tehát én mindenképp manuális váltóval szerelt autót vennék...


Ne haragudj, de nem látom azt, hogy Mikee automata váltósban gondolkodna, bennem alapból ez fel sem merült, mert maradi vagyok és azt biztosan nem is vennék, Te pedig azt taglaltad, ami viszont igaz. Vagy valamit én látok rosszul?



atidesign
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz atidesign

Törzsvendég

Elismertség: 2% (5 pont) | Hozzászólások: 191

Elküldve: 2010. október 18. hétfő, 19:43


Mikee írta: Sziasztok!
Autóvásárlásban szeretnék tanácsot kérni, mint sokan mások! Viszont becsületemre váljék az elmúlt 5 órában végig olvastam a topikot! Tegnap pedig a népítélet.hu-t

Először is elismerésre méltó, hogy milyen higgadtsággal és készségesen válaszoltok, segítgettek sok ismeretlen embernek. Bár valamilyen szinten mi ismeretlenek ezt meg tudnánk hálálni!
Szerintem a neve mellé írja ki mindenki ki mit szeret sört bort

Kérdeznék is egyet, hogy ne legyek off! Ehhez hasonló kérdést nem találtam.
Egy 318-as sedán/coupé a terv kb 800ezerből gazdálkodom, és kb 10 évre vásárolok autót, biztos németből hozok be. (tudom, hogy +500ezer)
Mi éri meg jobban?
Egy 98-99-es E36 2500 euró
Egy 99-01-es E46 3500 euró
Vagy gyűjtsek még hozzá 800-at és igenis vegyem meg a Faceliftet 2002től mert hosszútávon az éri meg 5500 euró
Mindegyik forma tetszik.
a pro-kontrákat gyűjtöm magamban
Nagyon tetszett bmwszabi leírása a 318is-ről, Kíváncsi lennék Hil véleményére is a 99-es E46-osról!
Az alap kérdés megér e +2000-3000eurót a facelif???

Előre is köszönöm ennek a nagyszerű csapatnak a segítségét!
Lehet röhejes, de bicikliszerelésben/vásárlásban tudok segítséget viszonozni


Egy dolog az mindegyikben kényes téma! a váltó...
Egy ilyen értékű autóba főleg ha kinti biztos 300 e körül van benne
Egy nagyon jó ismerősöm aki a BMW automata váltókat szereli azt mondta hogy egy automata váltó élettartalma 200 e km., amit az felett elmegy az ajándék!
Tehát én mindenképp manuális váltóval szerelt autót vennék...