Ez egy archivált weboldal! bővebben

státusz balesz

Törzsvendég

Elismertség: 4% (6 pont) | Hozzászólások: 143

Elküldve: 2010. november 12. péntek, 12:35


én egy 1990-es évtől gyártott autóért nem adnék ennyit...


si3rrabravo írta: első blikkre nekem ez nagyon gyanús, másodikra is

ha ellenőríztetni szeretnéd, akkor azt vásárlás előtt



Mikee írta: Sziasztok!

Mondjatok véleményt! Légyszi!
1 napig tartják nekem az autót!
1,4millióért odaadják!
Garantálják a km-t és törésmentességet, amit a bmw-nél ellenőrizhetek!

http://www.hasznaltauto.hu/aut...os-4283100

Németből akartam behozni, de egy is-t ott sem úszom meg olcsóbban, a sima 318i meg 1,25ből jön ki-!

Az e36 üzembiztonságában bízok a e46-tal szemben, ezért akarok ilyet.

Szerintetek
Megéri?, pénzkidobás? Rossz választás?






si3rrabravo
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 535d
Évjárat: 2007

státusz si3rrabravo

Fórumlakó

Elismertség: 9% (26 pont) | Hozzászólások: 271

Elküldve: 2010. november 12. péntek, 12:25


első blikkre nekem ez nagyon gyanús, másodikra is

ha ellenőríztetni szeretnéd, akkor azt vásárlás előtt



Mikee írta: Sziasztok!

Mondjatok véleményt! Légyszi!
1 napig tartják nekem az autót!
1,4millióért odaadják!
Garantálják a km-t és törésmentességet, amit a bmw-nél ellenőrizhetek!

http://www.hasznaltauto.hu/aut...os-4283100

Németből akartam behozni, de egy is-t ott sem úszom meg olcsóbban, a sima 318i meg 1,25ből jön ki-!

Az e36 üzembiztonságában bízok a e46-tal szemben, ezért akarok ilyet.

Szerintetek
Megéri?, pénzkidobás? Rossz választás?




autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318is
Évjárat: 1998

státusz Mikee

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2010. november 12. péntek, 12:03


Sziasztok!

Mondjatok véleményt! Légyszi!
1 napig tartják nekem az autót!
1,4millióért odaadják!
Garantálják a km-t és törésmentességet, amit a bmw-nél ellenőrizhetek!

http://www.hasznaltauto.hu/aut...os-4283100

Németből akartam behozni, de egy is-t ott sem úszom meg olcsóbban, a sima 318i meg 1,25ből jön ki-!

Az e36 üzembiztonságában bízok a e46-tal szemben, ezért akarok ilyet.

Szerintetek
Megéri?, pénzkidobás? Rossz választás?

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2010. október 24. vasárnap, 18:02


Tiba írta: Ez nagyon komoly




Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2010. október 24. vasárnap, 17:34

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. október 24. vasárnap, 13:59


joco525 írta: Sziasztok,

A segítségeteket szeretném kérni. Autó vásárlás előtt állok ( ez lesz az első autóm ) és szeretnék minnél több infót megtudni, hogy milyet érdemes nézni, ill. mire kell különösen odafigyelni.
Amit keresek: E46 benzines 316 -318 sedan ! 2002 - 2004 közötti törésmentes. Felszereltségbe a minimum: digit klíma, ABS, ASR, elektromos ablak, tükör.

Mire figyeljek oda az autónál ? Milyen a valódi szervízkönyv és mi lehet a buktatója ? Km óra állás valódiságát hogyan lehet ellenőrizni ? Érdemes-e márkakereskedésből nézni autót ?

A fentieken kívül minden hasznos információnak örülök.

Előre is Köszönöm ! Jocó


Itt van közöttünk yellow kollega, szintén nagy 316i fan, ráadásul már a faceliftes korszakból. Meg tudja majd osztani a tapasztalatait.

Amúgy, abs, asr, első elablak, tükör széria. A digitklíma meg azonnal látszik.
Ülésfütést nagyon ajánlom. Bár ez lehet csak az én rögeszmém.




státusz joco525

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2010. október 24. vasárnap, 13:42


Sziasztok,

A segítségeteket szeretném kérni. Autó vásárlás előtt állok ( ez lesz az első autóm ) és szeretnék minnél több infót megtudni, hogy milyet érdemes nézni, ill. mire kell különösen odafigyelni.
Amit keresek: E46 benzines 316 -318 sedan ! 2002 - 2004 közötti törésmentes. Felszereltségbe a minimum: digit klíma, ABS, ASR, elektromos ablak, tükör.

Mire figyeljek oda az autónál ? Milyen a valódi szervízkönyv és mi lehet a buktatója ? Km óra állás valódiságát hogyan lehet ellenőrizni ? Érdemes-e márkakereskedésből nézni autót ?

A fentieken kívül minden hasznos információnak örülök.

Előre is Köszönöm ! Jocó


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. október 22. péntek, 14:01


Hori írta:



a károsanyagkibocsátás csökkenését arra a motorcsaládra értettem ami után érdeklődött a srác, tehát a 316-318i

Valakit nagyon elvakít ez a benzin vs diesel vita hogy állandóan csak ezt erölteti minden topicba, szánalmas




Hori!
Amire válaszoltál (konkrétan), abban nem látom, hogy meg lett volna említve a benzines vagy dizel kérdés, lehet, hogy nem jó a szemem.
Én nem szánalmasozok senkit, kérlek ne tedd Te se, ismeretlenül.
Magam részéről ezt lezártnak tekintem, mert unom azt, hogy Te mindig belekötsz valamilyen formában abba, amit írok. Bocsánat, legyen béke!
A srác tanácsot kért (név szerint tőlem is)és nem gondolnám, hogy a mi civakodásunkra volna kiváncsi itt, én viszont a tapasztalataimat a legjobb tudomásom szerint írtam le.


Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. október 21. csütörtök, 23:17


hil írta:
Hori írta:



nem tudom a dieselt miért kever ide szó nem volt róla. /ez a nekem benzinesem van most jól beugatok megint a dieseleseknek szindróma/
mintha a hybridekről sem esett volna egyetlen egy szó sem de lehet én nem tudok olvasni

de ha jól olvastam sorait ő hajlandó lenne rá többet költeni és egy fiatalabb modellt venni ha az neki megéri,



Lehet, hogy rossz a memóriám, de mintha Valaki említette volna a károsanyag kibocsátást, na nem így, hanem sokkal szebb szóval



a károsanyagkibocsátás csökkenését arra a motorcsaládra értettem ami után érdeklődött a srác, tehát a 316-318i

Valakit nagyon elvakít ez a benzin vs diesel vita hogy állandóan csak ezt erölteti minden topicba, szánalmas





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. október 21. csütörtök, 23:21

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. október 21. csütörtök, 16:40


Hori írta:



nem tudom a dieselt miért kever ide szó nem volt róla. /ez a nekem benzinesem van most jól beugatok megint a dieseleseknek szindróma/
mintha a hybridekről sem esett volna egyetlen egy szó sem de lehet én nem tudok olvasni

de ha jól olvastam sorait ő hajlandó lenne rá többet költeni és egy fiatalabb modellt venni ha az neki megéri,



Lehet, hogy rossz a memóriám, de mintha Valaki említette volna a károsanyag kibocsátást, na nem így, hanem sokkal szebb szóval


autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318is
Évjárat: 1998

státusz Mikee

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2010. október 21. csütörtök, 12:19


Sziasztok!

Basszuskulcs Itt a gyönyörű autó és 454Eft a regadó...
+700-nál áll meg a behozatal..

És ilyenkor gondolkodik el az ember, hogy vegyen egy magyar papírt...

http://suchen.mobile.de/fahrze...abNumber=3






Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2010. október 21. csütörtök, 14:54

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2010. október 21. csütörtök, 11:21


Konklúzió...

"A nagy teljesítményhez tartózó kedvező fogyasztásnak ára van...", nyilván ez egy bizonyos futásteljesítményen felül hatványozottan értendő.

Ezt mindenki értse úgy ahogy akarja...

A tények
Nekem E36 '97 316i max fogyasztás 10, annál többet lehetetlen vele megetetni átlag 8-9, de nem 100-al járok vele hanem 140-160 al kint, városban meg rugalmasan.
Ez ugye nem kevés, de cserébe gondtalan fenntartás, nincs meglepetés, most ez ment tönkre, most az ....stb
Megjegyezem az E46 323i m sem evett többet kint, csak városban., szintén hibamentesen.

m_attila

YELLOW írta:
hil írta:
Hori írta:


de ha a motorok gazdaságosságát emisszióját vagy teljesítményét nézzük akkor azért van fejlődés.
ha ennyire a hibamentes technikára hajtasz akkor járjál lökörudas karbis amcsi v8-al,



Igen, de Mikee az autó vásárlásához kért tanácsot és az autót használni akarja. Nem hinném, hogy az a szempont, ha 800K-t szán rá, hogy mennyire környezetbarát az autó amit meg kíván venni (nem is vesz dizelt, de ezen most kár vitázni dizel vs beenzin). Szerintem a facelift előtti 1,6/1,8 motor fogyasztása is kedvező (nem több mint a facelift utánié!!!), azt a pár Le külömbséget észre se venni, mint ahogyan azt bmw320i írta, viszont ami többlet kütyü be lett építve ezek miatt a motorba, az mind a meghibásodás lehetőségét növeli.

Nem hinném, hogy amikor pl Te az autódat vetted, akkor a környezetvédelem képbe került volna! Újabb kimutatások, kutatások szerint a hybridek nem igazán zöldek, mert a robbanó motor indításakor sokkal nagyobb a szenny kibocsátás, mintha folyamatosan üzemelne, továbbá a felhasznált akkuk igencsak veszélyes hulladéknak számítanak. Normális országokban (tőlünk nyugataabra) szmogriadó esetén először a dizeleket korlátozzák. Ezek tények, kár is vitázni rajtuk.



nem vita miatt szólok bele...

azért korlátozzák a "dízeleket", mert több nagyköbcentis autó, kamion, furgon dízel. ezek már igencsak sok káros anyagot bocsájtanak ki, főleg ha terhelve vannak. a valódi ok ez. a dízeleknél nem is a CO-val van probléma hanem más anyaggal.
abban meg nem értek egyet, hogy a régi benyások kevesebbet fogyasztanának. a baj lehet kevesebb velük, de korszerűtlenebbek, ezt kár firtatni. nekem régebbi motorok közül csak 2.0 felett kellene. mert a régi 1.6 is anynit fogyaszt szinte. eddig csak panaszkodtak, hogy bármenynire is próbálnak óvatosan menni, nem fogyaszt jól. az tény, hogy sokkal csendesebben működnek a régiek.





YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2010. október 21. csütörtök, 08:02


hil írta:
Hori írta:


de ha a motorok gazdaságosságát emisszióját vagy teljesítményét nézzük akkor azért van fejlődés.
ha ennyire a hibamentes technikára hajtasz akkor járjál lökörudas karbis amcsi v8-al,



Igen, de Mikee az autó vásárlásához kért tanácsot és az autót használni akarja. Nem hinném, hogy az a szempont, ha 800K-t szán rá, hogy mennyire környezetbarát az autó amit meg kíván venni (nem is vesz dizelt, de ezen most kár vitázni dizel vs beenzin). Szerintem a facelift előtti 1,6/1,8 motor fogyasztása is kedvező (nem több mint a facelift utánié!!!), azt a pár Le külömbséget észre se venni, mint ahogyan azt bmw320i írta, viszont ami többlet kütyü be lett építve ezek miatt a motorba, az mind a meghibásodás lehetőségét növeli.

Nem hinném, hogy amikor pl Te az autódat vetted, akkor a környezetvédelem képbe került volna! Újabb kimutatások, kutatások szerint a hybridek nem igazán zöldek, mert a robbanó motor indításakor sokkal nagyobb a szenny kibocsátás, mintha folyamatosan üzemelne, továbbá a felhasznált akkuk igencsak veszélyes hulladéknak számítanak. Normális országokban (tőlünk nyugataabra) szmogriadó esetén először a dizeleket korlátozzák. Ezek tények, kár is vitázni rajtuk.



nem vita miatt szólok bele...

azért korlátozzák a "dízeleket", mert több nagyköbcentis autó, kamion, furgon dízel. ezek már igencsak sok káros anyagot bocsájtanak ki, főleg ha terhelve vannak. a valódi ok ez. a dízeleknél nem is a CO-val van probléma hanem más anyaggal.
abban meg nem értek egyet, hogy a régi benyások kevesebbet fogyasztanának. a baj lehet kevesebb velük, de korszerűtlenebbek, ezt kár firtatni. nekem régebbi motorok közül csak 2.0 felett kellene. mert a régi 1.6 is anynit fogyaszt szinte. eddig csak panaszkodtak, hogy bármenynire is próbálnak óvatosan menni, nem fogyaszt jól. az tény, hogy sokkal csendesebben működnek a régiek.



Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. október 21. csütörtök, 07:54


hil írta:
Hori írta:


de ha a motorok gazdaságosságát emisszióját vagy teljesítményét nézzük akkor azért van fejlődés.
ha ennyire a hibamentes technikára hajtasz akkor járjál lökörudas karbis amcsi v8-al,



Igen, de Mikee az autó vásárlásához kért tanácsot és az autót használni akarja. Nem hinném, hogy az a szempont, ha 800K-t szán rá, hogy mennyire környezetbarát az autó amit meg kíván venni (nem is vesz dizelt, de ezen most kár vitázni dizel vs beenzin). Szerintem a facelift előtti 1,6/1,8 motor fogyasztása is kedvező (nem több mint a facelift utánié!!!), azt a pár Le külömbséget észre se venni, mint ahogyan azt bmw320i írta, viszont ami többlet kütyü be lett építve ezek miatt a motorba, az mind a meghibásodás lehetőségét növeli.

Nem hinném, hogy amikor pl Te az autódat vetted, akkor a környezetvédelem képbe került volna! Újabb kimutatások, kutatások szerint a hybridek nem igazán zöldek, mert a robbanó motor indításakor sokkal nagyobb a szenny kibocsátás, mintha folyamatosan üzemelne, továbbá a felhasznált akkuk igencsak veszélyes hulladéknak számítanak. Normális országokban (tőlünk nyugataabra) szmogriadó esetén először a dizeleket korlátozzák. Ezek tények, kár is vitázni rajtuk.





nem tudom a dieselt miért kever ide szó nem volt róla. /ez a nekem benzinesem van most jól beugatok megint a dieseleseknek szindróma/
mintha a hybridekről sem esett volna egyetlen egy szó sem de lehet én nem tudok olvasni

de ha jól olvastam sorait ő hajlandó lenne rá többet költeni és egy fiatalabb modellt venni ha az neki megéri,



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. október 21. csütörtök, 06:41


Hori írta:


de ha a motorok gazdaságosságát emisszióját vagy teljesítményét nézzük akkor azért van fejlődés.
ha ennyire a hibamentes technikára hajtasz akkor járjál lökörudas karbis amcsi v8-al,



Igen, de Mikee az autó vásárlásához kért tanácsot és az autót használni akarja. Nem hinném, hogy az a szempont, ha 800K-t szán rá, hogy mennyire környezetbarát az autó amit meg kíván venni (nem is vesz dizelt, de ezen most kár vitázni dizel vs beenzin). Szerintem a facelift előtti 1,6/1,8 motor fogyasztása is kedvező (nem több mint a facelift utánié!!!), azt a pár Le külömbséget észre se venni, mint ahogyan azt bmw320i írta, viszont ami többlet kütyü be lett építve ezek miatt a motorba, az mind a meghibásodás lehetőségét növeli.

Nem hinném, hogy amikor pl Te az autódat vetted, akkor a környezetvédelem képbe került volna! Újabb kimutatások, kutatások szerint a hybridek nem igazán zöldek, mert a robbanó motor indításakor sokkal nagyobb a szenny kibocsátás, mintha folyamatosan üzemelne, továbbá a felhasznált akkuk igencsak veszélyes hulladéknak számítanak. Normális országokban (tőlünk nyugataabra) szmogriadó esetén először a dizeleket korlátozzák. Ezek tények, kár is vitázni rajtuk.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. október 21. csütörtök, 06:53