Ez egy archivált weboldal! bővebben

Szemy

státusz Szemy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 11% (45 pont) | Hozzászólások: 397

Elküldve: 2010. szeptember 12. vasárnap, 11:09


BarG írta: Ellenpéldák persze mindig vannak, de ahogy a dohányzás hatásait sem a kaukázusi 110 éves 95 éve dohányzó kecskepásztorokkal lehet jellemezni, így az általad emlegetett példák sem igazán a statisztikai többséget mutatják. A dízelek még jobb példák, mert jellemzően komoly feláruk van/volt új korukban, megvásárlásuk csak akkor rentábilis, ha komoly futásteljesítményt szán neki a gazdája. A 10 éves 120e km-t futott dízelnél valami szaglik. Az az autó még nem hozta be az árát!
De ha a dízelnek gazdája volt, - amit persze sose tudhatunk előre biztosan - simán 4-600e km is belemehet komoly baj nélkül. Tudok olyan dízelről, ami a 700e-ik km-ét is megfutotta már, egyszer volt egy hidrotőke cseréje. Nem BMW.


Ezek az ellenpeldak termeszetesen nem a statisztikai többletet mutatjak, de jo peldak arra, hogy bizony joval több ilyen auto letezik, mint azt az ember gondolna. A diesel motorokat pedig nem feltetlen anyagi megfontolasbol veszi a nemet ember, hanem mert szamara fontos mondjuk a CO2 kibocsatas vagy eppen a könnyed vezethetöseg. Ide szinten nagyon jo pelda a csoportvezetöm, aki 1 honapja megvasarolt egy vadonatul X1-et 2 literes diesel motorral es automata valtoval, majd 3-4 ev utan el is fogja adni max. 40000 megtett km-rel. Megeri? Egyertelmüen nem. De megteheti. Es ha picit utanagondolok csak a munkahelyemröl legalabb 5-6 olyan peldat tudok mondani autovalasztasra, amit jozan esszel nem lehet levezetni. Akinek van eleg penze, az nem mindig a logikus es racionalis valasztast keresi.

Az en tapasztalatom az alkatreszarakrol a következö: testveremnek Ford Focus-a van, egyszerre vettünk az elsö futomühöz stabilizatorpalcakat Budapesten. Mindketten gyari alkatreszt vasaroltunk en a Wallisban, ö a mellette levö Fordnal. En 22-23 ezer forintot fizettem, ö 11-12 ezer forintot. Itt azert volt különbseg, de mast alkatresszel kapcsolatban nincs összehasonlitasi alapom.

Szemy



Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. szeptember 12. vasárnap, 10:29


kempelen írta:
lepke írta:
Helo
Ne az OFF kocsikat vedd figyelembe
Aki megvásárol 15-20 millióért egy BMW-t azért teszi mert HASZNÁLJA és szüksége van a munkájához
NEM csak hétvégi kocsikázáshoz kell neki
üdv zoli



Talán igaz. Azért a bmw-ket odakint sem csapkoják ingyen az emberekhez és kint is áruk van újonnan akárhogyan is nézzük. Akik vadiújan megveszik azért veszik, hogy járjanak velük. Természetesen előfordulhat hogy egy nyugdíjas vesz egyet és évente jár vele öt-tíz-tizenötezer kilométert, de arra igen kicsi az esély, hogy ezt három-négy évesen elakarja adni.





Háát pedig az enyém az ilyen volt 2004ben megvette az öreg a szalonból,/igaz full fapad volt hajókormány fekete kilincs és díszléc stb stb/ és rá 3,5évre megvette az új 520d jét szintén a szalonbol mi meg elhoztuk a 3ast 73000km-rel, / mimeg tegnap átléptük vele a 250000.km-t
de sztem a felszereltség nem hazudik általában a jól felszerelt autók mindig többet futnak mint az alapok senki nem rendel azért fullos ülést meg nagynavit tv-vel stb stb hogy évente 5000km-t menjen vele

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. szeptember 12. vasárnap, 05:58


Szemy írta:
lepke írta: Helo
Ne az OFF kocsikat vedd figyelembe
Aki megvásárol 15-20 millióért egy BMW-t azért teszi mert HASZNÁLJA és szüksége van a munkájához
NEM csak hétvégi kocsikázáshoz kell neki
üdv zoli


Igazan nem a vita kedveert, de en azert tudok egy-ket ellenpeldat neked mondani. Veszem a csoportvezetömet, aki a 2006-os 325i BMW-jet most cserelte le egy X1-re. A 4 ev alatt megtett kemeny 43000km-t a geppel, pedig minden nap azzan jött dolgozni. Aztan itt van a szomszedom 320d-je, amivel az elmult evben sajat bevallasa szerint megtett erös 6000km-t összesen. Ha a sajat automat nezem meg, 5 evesen volt benne 49000km, mivel 3. auto volt az 1. tulajdonos csaladjaban, a babysitter furikazta a gyerköcöket vele ide-oda. Szoval azert vannak keveset futott premium kategorias nemet autok is.

Barati üdvözlettel,
Szemy



Semmi gond nincs ezzel. Csak ezek igen nehezen fognak ide magyarországra kerülni, mert már odakint meglesz az új német gazdája és talán nem azért mert ott leosztják a vezetők egymás családtagjának, hanem mert amúgy is már megvan egyrészt a borsosabb ára (amivel a magyar nepper legfeljebb akkor foglalkozik ha magának vagy kifejezetten megrendelésre hoz autót) másrészt azért gazdára talál az odakint is egy szűk ismerettségi körön belül is.
Azért nem jellemző odakint sem hogy a babysitternek veszünk harmadik autónak prémium kategóriát újonnan, hogy aztán 5 évig használhassa 49 ezerrel...

Kivételek mindig lesznek, azaz ellenpéldák. Tiszteletben is tartom mindezt, csak kicsit furcsa ha ezek a kivételek szinte minden oldalon előfordulnak például a használtauto.hu-n.







Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2010. szeptember 12. vasárnap, 06:15

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. szeptember 12. vasárnap, 05:49


lepke írta:
Helo
Ne az OFF kocsikat vedd figyelembe
Aki megvásárol 15-20 millióért egy BMW-t azért teszi mert HASZNÁLJA és szüksége van a munkájához
NEM csak hétvégi kocsikázáshoz kell neki
üdv zoli



Talán igaz. Azért a bmw-ket odakint sem csapkoják ingyen az emberekhez és kint is áruk van újonnan akárhogyan is nézzük. Akik vadiújan megveszik azért veszik, hogy járjanak velük. Természetesen előfordulhat hogy egy nyugdíjas vesz egyet és évente jár vele öt-tíz-tizenötezer kilométert, de arra igen kicsi az esély, hogy ezt három-négy évesen elakarja adni.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2010. szeptember 12. vasárnap, 05:05


kleroo írta:
Robinson írta:

Nekem pont 2000-es évjáratú szekerem van, igaz, digitklíma nélkül, de 250e km-el, ebből én raktam bele 60e körül Eddig egy nagy bajom volt vele, az autólag beszerelt idnításgátló beszart, és leállt a kocsi a kereszteződésben. Ki lett dobva, azóta semmi gond Jabocs, a generátorom is elért a végéhez, az 60e-be fájt. Úgy gondolom, egy 10 éves autónak ennyit meg lehet adni negyedmillió km után

Ami nagy kiadás lehet, az a turbó ha elszáll. Garett turbó 180e forint, ha nincs rajta a BMW embléma (amúgy 300e fölött ) Nekem gyakorlatilag csak olajcsere, és tavaly cseréltem első fékbetéteket

Tartalék: nekem 168 lovat hoztak ki belőle, írás itt

Lassan cserés lesz a futómű, de hozzá tartozik, hogy én 19" kerekekkel gurulok pesten. Az nem éppen takarékos üzemmód Viszont az alkatrészek nem drágábbak mint pl. a fordnál, ebben 100%-ig biztos lehetsz! Ez csak népbutítás.

Kötelező pl. az olajcsere, 15e km-enként javallot. Nekem most 21e forintomba volt a művelet. 5,5l olajjal.

Porlasztók miatt nem kell félni, jóval olcsóbb mint a 150 lovas tesóknál

Ezen felül csak a szépítgetésre költöttem, másra nem. Sajnos többet nem tudok írni, mert koppkoppkopp problémamentes a kocsi Remélem meggyőző


Pont most nézegettem a carstylingos profilod



Robinsonnak van carstylingos profilja???



státusz kleroo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 50

Elküldve: 2010. szeptember 12. vasárnap, 00:07


Robinson írta:
kleroo írta: Sziasztok!
Jelenleg egy Ford Focus Ghia 1.8 mk1 tulaja vagyok....

Egyébként kinézetre(szín,beltér, nagyon hasonlít az ő autójára,ahogy így nézegettem a galériát: gampetibor


Nekem pont 2000-es évjáratú szekerem van, igaz, digitklíma nélkül, de 250e km-el, ebből én raktam bele 60e körül Eddig egy nagy bajom volt vele, az autólag beszerelt idnításgátló beszart, és leállt a kocsi a kereszteződésben. Ki lett dobva, azóta semmi gond Jabocs, a generátorom is elért a végéhez, az 60e-be fájt. Úgy gondolom, egy 10 éves autónak ennyit meg lehet adni negyedmillió km után

Ami nagy kiadás lehet, az a turbó ha elszáll. Garett turbó 180e forint, ha nincs rajta a BMW embléma (amúgy 300e fölött ) Nekem gyakorlatilag csak olajcsere, és tavaly cseréltem első fékbetéteket

Tartalék: nekem 168 lovat hoztak ki belőle, írás itt

Lassan cserés lesz a futómű, de hozzá tartozik, hogy én 19" kerekekkel gurulok pesten. Az nem éppen takarékos üzemmód Viszont az alkatrészek nem drágábbak mint pl. a fordnál, ebben 100%-ig biztos lehetsz! Ez csak népbutítás.

Kötelező pl. az olajcsere, 15e km-enként javallot. Nekem most 21e forintomba volt a művelet. 5,5l olajjal.

Porlasztók miatt nem kell félni, jóval olcsóbb mint a 150 lovas tesóknál

Ezen felül csak a szépítgetésre költöttem, másra nem. Sajnos többet nem tudok írni, mert koppkoppkopp problémamentes a kocsi Remélem meggyőző


Pont most nézegettem a carstylingos profilod
Nem igazán kell meggyőzni,inkább elrettenteni .
Kisgyerekkorom óta fanatikus BMW-buzi vagyok(nem a "vak" fajtából,hanem abból a fajtából aki belebuzul a jóba )
9éves voltam amikor ez a típus megjelent,és azóta is ez a kocsi/forma számomra az etalon autó.Semmi más nem tetszik jobban azóta sem .
Csak első kocsinál a fenntartás a lényeg. És ez a focus bmw-s géneket hord az olcsóbb szegmensben
Ha nem indiszkrét,akkor mennyibe kerülnek rá a kötelező fenntartási díjak? Jöhet PM-ben is ha úgy jó.
Ez a chip személyes tapasztalatod szerint hogyan viselkedik? (a fogyasztás javul kis tempónál? nem kormol? És a plusz teljesítmény megéri? vagy a 136 is bőven tökéletes. (
Értem én ezt úgy hogy pl focusnál. az 1.4es 75lovasnál 3mp-el megy jobbat százra a 100lovas,de a115lovas már csak 7tizeddel gyorsabb a 100lovasnál....)
esetleg priviben még szívesen várnék még bővebb írást. nagyon hálás lennék érte.
vagy ide is. ahogy érzed.

szerk: a váltója mennyire finom/pontos? a dízel bömösökről ilyen tapasztalatom nincs.
valamint a chipelés nem teszi ki túl nagy +igénybevételnek a váltó+kuplung berendezést?








Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2010. szeptember 12. vasárnap, 00:27

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2010. szeptember 11. szombat, 23:58


kleroo írta: Sziasztok!
Jelenleg egy Ford Focus Ghia 1.8 mk1 tulaja vagyok.
És lehetőségem lesz áttérni egy Bmw 320d (136lovas) E46-ra.
Röviden: egy nagyon közeli ismerősöm X6ra cseréli a mostani kis e46-t.
Ő vette itt magyarországon,2000nyarán 120ezer km van benne kb.
Állapota szép,nem túl fullos,de van benne jópár extra(sportosabb féle kormány,digit klíma)
De hátul pl nincs elektromos ablak,meg ilyen apró hiányosságok.
És nem kéne sokat ráfizetnem. szerintem

2 dolog rettent el.
1.
Nem tudom mennyibe kerülne fenntartani(az ismerősőm kicsit turpiskodik,így az nem mérce...)
2.
nem tudom mire számítsak szervizelést nézve. Eddig nem volt vele semmi baj, garázsban lakik,és egy sportosan,ügyesen vezető hölgy hajtja

Mert fontos lenne hogy ne kerüljön nagyon többe mint a focusom.

Mennyire problémás/drága utólag felspécizni? (gyári tempomat, hátsó el.ablakemelők pl)

A motorjában van még esetleges tartalék?(teljesítmény növelése)
Ilyen kocsival rendelkező tulaj bőlére engedett írását várom(szépen kérem )

Itt az oldalon vannak módosításokkal,cserékkel kapcsolatos cikkek?(fordfocuson rengeteg van,ezért kérdezem )

röviden: mire számítsak egy igényes kezekben lévő 120ezret futott 320d-től?
(azt leszámítva hogy még a focusomnál is brutálabb útfekvése van)
És mennyibe kerülnek rá a kötelező dolgok.


Egyébként kinézetre(szín,beltér, nagyon hasonlít az ő autójára,ahogy így nézegettem a galériát: gampetibor


Nekem pont 2000-es évjáratú szekerem van, igaz, digitklíma nélkül, de 250e km-el, ebből én raktam bele 60e körül Eddig egy nagy bajom volt vele, az autólag beszerelt idnításgátló beszart, és leállt a kocsi a kereszteződésben. Ki lett dobva, azóta semmi gond Jabocs, a generátorom is elért a végéhez, az 60e-be fájt. Úgy gondolom, egy 10 éves autónak ennyit meg lehet adni negyedmillió km után

Ami nagy kiadás lehet, az a turbó ha elszáll. Garett turbó 180e forint, ha nincs rajta a BMW embléma (amúgy 300e fölött ) Nekem gyakorlatilag csak olajcsere, és tavaly cseréltem első fékbetéteket

Tartalék: nekem 168 lovat hoztak ki belőle, írás itt

Lassan cserés lesz a futómű, de hozzá tartozik, hogy én 19" kerekekkel gurulok pesten. Az nem éppen takarékos üzemmód Viszont az alkatrészek nem drágábbak mint pl. a fordnál, ebben 100%-ig biztos lehetsz! Ez csak népbutítás.

Kötelező pl. az olajcsere, 15e km-enként javallot. Nekem most 21e forintomba volt a művelet. 5,5l olajjal.

Porlasztók miatt nem kell félni, jóval olcsóbb mint a 150 lovas tesóknál

Ezen felül csak a szépítgetésre költöttem, másra nem. Sajnos többet nem tudok írni, mert koppkoppkopp problémamentes a kocsi Remélem meggyőző


BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2010. szeptember 11. szombat, 23:27


Szemy írta:
lepke írta: Helo
Ne az OFF kocsikat vedd figyelembe
Aki megvásárol 15-20 millióért egy BMW-t azért teszi mert HASZNÁLJA és szüksége van a munkájához
NEM csak hétvégi kocsikázáshoz kell neki
üdv zoli


Igazan nem a vita kedveert, de en azert tudok egy-ket ellenpeldat neked mondani. Veszem a csoportvezetömet, aki a 2006-os 325i BMW-jet most cserelte le egy X1-re. A 4 ev alatt megtett kemeny 43000km-t a geppel, pedig minden nap azzan jött dolgozni. Aztan itt van a szomszedom 320d-je, amivel az elmult evben sajat bevallasa szerint megtett erös 6000km-t összesen. Ha a sajat automat nezem meg, 5 evesen volt benne 49000km, mivel 3. auto volt az 1. tulajdonos csaladjaban, a babysitter furikazta a gyerköcöket vele ide-oda. Szoval azert vannak keveset futott premium kategorias nemet autok is.

Barati üdvözlettel,
Szemy



Ellenpéldák persze mindig vannak, de ahogy a dohányzás hatásait sem a kaukázusi 110 éves 95 éve dohányzó kecskepásztorokkal lehet jellemezni, így az általad emlegetett példák sem igazán a statisztikai többséget mutatják. A dízelek még jobb példák, mert jellemzően komoly feláruk van/volt új korukban, megvásárlásuk csak akkor rentábilis, ha komoly futásteljesítményt szán neki a gazdája. A 10 éves 120e km-t futott dízelnél valami szaglik. Az az autó még nem hozta be az árát!
De ha a dízelnek gazdája volt, - amit persze sose tudhatunk előre biztosan - simán 4-600e km is belemehet komoly baj nélkül. Tudok olyan dízelről, ami a 700e-ik km-ét is megfutotta már, egyszer volt egy hidrotőke cseréje. Nem BMW.

státusz kleroo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 50

Elküldve: 2010. szeptember 11. szombat, 21:57


Sziasztok!
Jelenleg egy Ford Focus Ghia 1.8 mk1 tulaja vagyok.
És lehetőségem lesz áttérni egy Bmw 320d (136lovas) E46-ra.
Röviden: egy nagyon közeli ismerősöm X6ra cseréli a mostani kis e46-t.
Ő vette itt magyarországon,2000nyarán 120ezer km van benne kb.
Állapota szép,nem túl fullos,de van benne jópár extra(sportosabb féle kormány,digit klíma)
De hátul pl nincs elektromos ablak,meg ilyen apró hiányosságok.
És nem kéne sokat ráfizetnem. szerintem

2 dolog rettent el.
1.
Nem tudom mennyibe kerülne fenntartani(az ismerősőm kicsit turpiskodik,így az nem mérce...)
2.
nem tudom mire számítsak szervizelést nézve. Eddig nem volt vele semmi baj, garázsban lakik,és egy sportosan,ügyesen vezető hölgy hajtja

Mert fontos lenne hogy ne kerüljön nagyon többe mint a focusom.

Mennyire problémás/drága utólag felspécizni? (gyári tempomat, hátsó el.ablakemelők pl)

A motorjában van még esetleges tartalék?(teljesítmény növelése)
Ilyen kocsival rendelkező tulaj bőlére engedett írását várom(szépen kérem )

Itt az oldalon vannak módosításokkal,cserékkel kapcsolatos cikkek?(fordfocuson rengeteg van,ezért kérdezem )

röviden: mire számítsak egy igényes kezekben lévő 120ezret futott 320d-től?
(azt leszámítva hogy még a focusomnál is brutálabb útfekvése van)
És mennyibe kerülnek rá a kötelező dolgok.


Egyébként kinézetre(szín,beltér, nagyon hasonlít az ő autójára,ahogy így nézegettem a galériát: gampetibor






Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2010. szeptember 11. szombat, 22:28

Szemy

státusz Szemy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 11% (45 pont) | Hozzászólások: 397

Elküldve: 2010. szeptember 11. szombat, 21:50


lepke írta: Helo
Ne az OFF kocsikat vedd figyelembe
Aki megvásárol 15-20 millióért egy BMW-t azért teszi mert HASZNÁLJA és szüksége van a munkájához
NEM csak hétvégi kocsikázáshoz kell neki
üdv zoli


Igazan nem a vita kedveert, de en azert tudok egy-ket ellenpeldat neked mondani. Veszem a csoportvezetömet, aki a 2006-os 325i BMW-jet most cserelte le egy X1-re. A 4 ev alatt megtett kemeny 43000km-t a geppel, pedig minden nap azzan jött dolgozni. Aztan itt van a szomszedom 320d-je, amivel az elmult evben sajat bevallasa szerint megtett erös 6000km-t összesen. Ha a sajat automat nezem meg, 5 evesen volt benne 49000km, mivel 3. auto volt az 1. tulajdonos csaladjaban, a babysitter furikazta a gyerköcöket vele ide-oda. Szoval azert vannak keveset futott premium kategorias nemet autok is.

Barati üdvözlettel,
Szemy



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2010. szeptember 11. szombat, 21:49


lepke írta:
YELLOW írta: egyetértek az írásokkal, hogy sokan 100ezer felett nem mernek autót venni.
viszont pont az ilyen írások miatt, hogy nincs 5 évesen autó 150ezer alatt, az olyan autókat nem lehet eladni, amiben valóban kevés van. pl nekünk a 4 éves H Astrában 19ezer km van, és szinte hiába patyolat úgyse vennék meg, mert nem hinnék el a km-t. az is téveszme, hogy azt hiszik egyesek, hogy a dízel, nagyobb, esetleg kombi autókba marha sok km van. nem mindenki azért vesz dízelt mert sokat használja, vagy mert ukránozni jár.
tehát minden autó eladása nehéz, mert az emberek alapból fenntartással kezelnek dolgokat. kivételek mindig vannak. ismerősöm a 320d-jében valós 230-vagy 280ezer km volt, de azt mondta visszaállítatja, mert így nem kell senkinek, egy 100-ast akart visszavenni. nem tudom megtette-e, de eladta. jelzem a belseje olyan volt mint egy újnak.
szal érdekes dolgok ezek.

Helo
Ne az OFF kocsikat vedd figyelembe
Aki megvásárol 15-20 millióért egy BMW-t azért teszi mert HASZNÁLJA és szüksége van a munkájához
NEM csak hétvégi kocsikázáshoz kell neki
üdv zoli



az OFF kocsit azért vettem ide, mert én a felfogásra reagáltam, hogy mindenki azzal indít, hogy vissza van pörgetve, így ami valós azt sem lehet eladni jó árban. erre akartam kitérni. de a többivel is egyetértek... amit írtatok! kicsit próbáltam belegondolni, de ha 10-20 millós autóm lenne, akkor csak azért járnék többet, mert ha volt ilyen autóra pénzem, akkor van használni is, van szabadidőm, mert olyan munkám van...stb.


lepke
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 535d
Évjárat: 2007

státusz lepke

Törzsvendég

Elismertség: 6% (8 pont) | Hozzászólások: 122

Elküldve: 2010. szeptember 11. szombat, 21:13


YELLOW írta: egyetértek az írásokkal, hogy sokan 100ezer felett nem mernek autót venni.
viszont pont az ilyen írások miatt, hogy nincs 5 évesen autó 150ezer alatt, az olyan autókat nem lehet eladni, amiben valóban kevés van. pl nekünk a 4 éves H Astrában 19ezer km van, és szinte hiába patyolat úgyse vennék meg, mert nem hinnék el a km-t. az is téveszme, hogy azt hiszik egyesek, hogy a dízel, nagyobb, esetleg kombi autókba marha sok km van. nem mindenki azért vesz dízelt mert sokat használja, vagy mert ukránozni jár.
tehát minden autó eladása nehéz, mert az emberek alapból fenntartással kezelnek dolgokat. kivételek mindig vannak. ismerősöm a 320d-jében valós 230-vagy 280ezer km volt, de azt mondta visszaállítatja, mert így nem kell senkinek, egy 100-ast akart visszavenni. nem tudom megtette-e, de eladta. jelzem a belseje olyan volt mint egy újnak.
szal érdekes dolgok ezek.

Helo
Ne az OFF kocsikat vedd figyelembe
Aki megvásárol 15-20 millióért egy BMW-t azért teszi mert HASZNÁLJA és szüksége van a munkájához
NEM csak hétvégi kocsikázáshoz kell neki
üdv zoli



lepke
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 535d
Évjárat: 2007

státusz lepke

Törzsvendég

Elismertség: 6% (8 pont) | Hozzászólások: 122

Elküldve: 2010. szeptember 11. szombat, 21:10


Helo
Oké oké
Egy prémium kategóriás kocsit legyen az bármilyen Német márka
az első ÖT-évben benne van a 200-ezer
Nálunk ez ugy működik hogy E46 E39-modellek 150-ezerrel E60-as okat pedig 100-ezerrel kilométerrel árulják
Amit az bmw520d4 klubtárs írt az valóban úgy van
2005-től már megtudják nézni méterre a kilométer futást
üdv zoli

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2010. szeptember 11. szombat, 21:09


egyetértek az írásokkal, hogy sokan 100ezer felett nem mernek autót venni.
viszont pont az ilyen írások miatt, hogy nincs 5 évesen autó 150ezer alatt, az olyan autókat nem lehet eladni, amiben valóban kevés van. pl nekünk a 4 éves H Astrában 19ezer km van, és szinte hiába patyolat úgyse vennék meg, mert nem hinnék el a km-t. az is téveszme, hogy azt hiszik egyesek, hogy a dízel, nagyobb, esetleg kombi autókba marha sok km van. nem mindenki azért vesz dízelt mert sokat használja, vagy mert ukránozni jár.
tehát minden autó eladása nehéz, mert az emberek alapból fenntartással kezelnek dolgokat. kivételek mindig vannak. ismerősöm a 320d-jében valós 230-vagy 280ezer km volt, de azt mondta visszaállítatja, mert így nem kell senkinek, egy 100-ast akart visszavenni. nem tudom megtette-e, de eladta. jelzem a belseje olyan volt mint egy újnak.
szal érdekes dolgok ezek.

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. szeptember 11. szombat, 21:00


lepke írta:
kempelen írta:
BarG írta:
kempelen írta: Khhmmm.. Nekem csak ezt tűnt fel:

" Az autó nem összekeverendő a külföldről behozott, bizonytalan eredetű és futásteljesítményű autókkal."

A külföldről behozott autók eredete és futásteljesítménye minden esetben biztos. Amit kint eladnak annak az állapota és futásteljesítménye minden esetben ismert.
Hogy e két dolog bizonytalanná válik és a futásteljesítmény nem ismert, csak és kizárólag a magyarországi kereskedők nagy részének köszönhető. Az autó nem kint válik bizonytalan eredetüvé és nem ismert futásteljesítményüvé, hanem itthon. kinek is köszönhetjük mindezt?
Így a hirdető saját szakmájáról állított ki bizonyítványt.

Ennek egyenes következménye, hogy ami itthon forgalomba kerül annak az eredete és futásteljesítménye kétes.
A többit mindenki kitalálja magától...






Hadd kötekedjek kicsit: amióta némethonban vannak török-jugo(szerb)-magyar-lengyel autókereskedők, azóta bizony ott is terjed a keleti mentalitás - az óratekergetés és egyéb sunyiságok, főleg, ha külföldre viszik a gépet és kisebb a számonkérés esélye.

Mo-on meg - ahogy a Winkler is írta nemrég egy Indexes irományában - NINCS 200 000 km futásteljesítményű BMW az eladósorban lévők között - vagy ha van, az eladhatatlan, lehet elgondolkodni, hogy miért.




Kötekedni azt lehet kéremszépen.

Ahogy az utolsó mondatokban is írod - és Winkler is említette nincs 200 ezer felett autó, mert eladhatatlan - nagyjából azt igazolja, hogy a magyar inkább átvereti magát, csak hogy a lelke nyugodt legyen, milyen fasza üzletet csinált.

Az első lélektani határ: 100 ezer felett (e felett minden autó potenciális bontószökevény)
A második lélektani határ: 200 ezer felett (ki sem mondom hogy nincs élet itt már)

Helo
Az írásod utolsó mondata egy kicsit MERÉSZ
üdv zoli



Hello,
El kell olvasni az előzményeket is.
Nem én gondolom így, hanem sokan akik autót akarnak venni és húzzák a szájukat ha meglátnak egy olyan autót amiben 100 ezer felett van a mutató. Ha olyat látnak amiben 200 felett van, sírva menekülnek...