Ez egy archivált weboldal! bővebben

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. szeptember 25. szombat, 22:56


YELLOW írta: lenne egy sztorim, aminek tanúja van, de már le sem merem írni. pedig én voltam az aki a legjobban meglepődött, aztán egy sebességmérő berendezés (nem traffi) is alátámasztott. majd eccer lehet leírom, ha lesz hangulatom hozzá.

nyugadalmas jó éccakát!



Írd le léci! Léci léci léci! 250 tempomat? na! megöl a kíváncsiság!



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2010. szeptember 25. szombat, 22:51


kempelen írta:
Látod Yellow szerintem ez attól függ éppen melyik oldalon állsz. Emberi tulajdonság. Ha most 320i-d lenne hat hengerrel, akkor megmagyaráznád, hogy hiába csak a hang, neked akkor is az a legfontosabb. De mivel most ezen az oldalon állsz egy egynyolccal, ezért azt írod ami a kommentedben olvasható, pedig te sem próbálnál ilyen racionálisan gondolkozni ha anno amikor az autódat vetted ott állt volna mellette egy ugyanolyan, csak 320i-ben, ebben biztos vagyok. Szartál volna a racionalizmusra...


húúú, komolyan nem értem mit nem lehet érteni azon amit eddig írtam. a lényeg.

anno, amikor venni akartam autót, nem BMW-t akartam, de aztán láttam az árakat és miért ne...gondoltam. úgyis szerettem volna majd, hát legyen most. 2002-es autót akartam ez volt a kiindulás, ettől öregebbet semmiképp. 2.0 150 lovas nem volt ilyenbe, 2.2-est meg nem akartam. ekkor megláttam azt ami van. mondom üsse kő. megvettem. majd úgy voltam, ha látok jó ajánlatot akkor lecserélem, egy régebbire de 2.0 6cyl-re. ekkoriban jött a kis versengés én is azt hittem, sokkal jobb a 20i, de nem volt az. azóta hasonló erős autókat is néztem és nem. ekkor mondtam azt, és azóta mondom, hogy 20i-re nem váltanék, csak feljebb. de mondom ezt már ennek a tudatában, anno "tudatlanként" simán 20i-t vettem volna.
remélem érthető mindenki számára. ha 20i-m lenne most és jobb lenne egy 1.8 nem szégyelném.
de ettől jobban nem tudom elmondani a gondolataimat, ha nem érti valaki arról már nem tehetek. én így látom, ezt tapasztaltam. kész.
azt is írtam, hogy az is lehet, hogy valami buherálva van az autóval, de erről halvány gőzöm nincs. de többen mondták már, hogy nem megy rosszul, sőt.

lenne egy sztorim, aminek tanúja van, de már le sem merem írni. pedig én voltam az aki a legjobban meglepődött, aztán egy sebességmérő berendezés (nem traffi) is alátámasztott. majd eccer lehet leírom, ha lesz hangulatom hozzá.

nyugadalmas jó éccakát!



bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. szeptember 25. szombat, 22:47


Pomk írta: Jó messze vagytok a témától...


Ez nálunk így megy




státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. szeptember 25. szombat, 22:46


Pomk írta: Jó messze vagytok a témától...


Jah ez igaz! Ez nem a társalgó topik?

húú nem, nah majd kapunk Robinsontól is...



státusz Pomk

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2010. szeptember 25. szombat, 22:45


Jó messze vagytok a témától...

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. szeptember 25. szombat, 22:39


YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
nem azt mondtam, hogy a motoromra mondtad, hogy szar, hanem csak azért mondod, azt amit, mert engem oltasz vele. a 2 nem ugyanaz.
és azt sem írtam, hogy szart sem ér nekem a 20i. azt mondtam, hogy nekem nem ér annyit, mint amivel számomra többet jelent. azt is írtam, 1 év után le akartam cserélni 20i-re, mert a hang! aztán mentem egy párat egy e36 20i ellen és akkor jöttem rá, amit írtak az én motoromról az igen helytálló: " a 2 literes kategóriájú autókat is képes megszégyeníteni" én erre azt mondom a 150 lovas 20i-hez képest kb ugyanazt tudja, nálam ez a tapasztalat. aztán egyszer, amikor a motorban a nagy BMW-s burkolatot nem raktam vissza (levegő bevezető intake, vagy mi), akkor teljesen más lett a hangja. kicsit maszekoltam és nagyon hasonló lett 2500 felett a hangja. alapjáraton nem. így már nem hiányzik semennyire, és nem bánom, hogy nem cseréltem. ennyi, ebben semmi bántó nincs semmire nézve.

régen horgásztam, elég keményen. hobby ártalom



A hathengeres hangját nem lehet utánozni holmi szívászajjal. A sorhat teljesen más világ mint a sornégy.
Nálunk ha ki kell próbálni egy négyhengeres benzinest, nem szoktunk verekedni a volánért, viszont egy hatosnál már



de még mindig nem vágod. persze nekem is bejön és utánozhatatlan a 6 cyl. hang, de csak az szólna egy 2.0 mellett. 2.2-es már, de ha már úgy van akkor 2.5-re váltanák, mert ott már valóban jók az erők a 170 lovas 2.2 is adja. de megint csak ismételni tudom magam, a mostani motorról a 150 lovas 2.0-ra nem váltanék. amikor vettem, akkor ebben az évjáratban már nem volt a 150 lovas motor, mert akkor azt veszem, de így, hogy van hasonlítási alapom, csakis ennek a fényében mondom azt, amit.

főnökömnek 750i-je van, de még nem vitt egy körre vele V12... fene a főnök alkalmazotti kapcsolatba



Látod Yellow szerintem ez attól függ éppen melyik oldalon állsz. Emberi tulajdonság. Ha most 320i-d lenne hat hengerrel, akkor megmagyaráznád, hogy hiába csak a hang, neked akkor is az a legfontosabb. De mivel most ezen az oldalon állsz egy egynyolccal, ezért azt írod ami a kommentedben olvasható, pedig te sem próbálnál ilyen racionálisan gondolkozni ha anno amikor az autódat vetted ott állt volna mellette egy ugyanolyan, csak 320i-ben, ebben biztos vagyok. Szartál volna a racionalizmusra...

Az emberek mindig azt a helyzetet akarják a legjobb színben feltüntetni, amiben éppen állnak. Ha 320i-d lenne ismerve a hozzászólási szokásaidat, szarnál te nagy ívben az n42-re... Az lenne a fekete bárány a szemedben...



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. szeptember 25. szombat, 22:45

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2010. szeptember 25. szombat, 22:28


bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
nem azt mondtam, hogy a motoromra mondtad, hogy szar, hanem csak azért mondod, azt amit, mert engem oltasz vele. a 2 nem ugyanaz.
és azt sem írtam, hogy szart sem ér nekem a 20i. azt mondtam, hogy nekem nem ér annyit, mint amivel számomra többet jelent. azt is írtam, 1 év után le akartam cserélni 20i-re, mert a hang! aztán mentem egy párat egy e36 20i ellen és akkor jöttem rá, amit írtak az én motoromról az igen helytálló: " a 2 literes kategóriájú autókat is képes megszégyeníteni" én erre azt mondom a 150 lovas 20i-hez képest kb ugyanazt tudja, nálam ez a tapasztalat. aztán egyszer, amikor a motorban a nagy BMW-s burkolatot nem raktam vissza (levegő bevezető intake, vagy mi), akkor teljesen más lett a hangja. kicsit maszekoltam és nagyon hasonló lett 2500 felett a hangja. alapjáraton nem. így már nem hiányzik semennyire, és nem bánom, hogy nem cseréltem. ennyi, ebben semmi bántó nincs semmire nézve.

régen horgásztam, elég keményen. hobby ártalom



A hathengeres hangját nem lehet utánozni holmi szívászajjal. A sorhat teljesen más világ mint a sornégy.
Nálunk ha ki kell próbálni egy négyhengeres benzinest, nem szoktunk verekedni a volánért, viszont egy hatosnál már



de még mindig nem vágod. persze nekem is bejön és utánozhatatlan a 6 cyl. hang, de csak az szólna egy 2.0 mellett. 2.2-es már, de ha már úgy van akkor 2.5-re váltanák, mert ott már valóban jók az erők a 170 lovas 2.2 is adja. de megint csak ismételni tudom magam, a mostani motorról a 150 lovas 2.0-ra nem váltanék. amikor vettem, akkor ebben az évjáratban már nem volt a 150 lovas motor, mert akkor azt veszem, de így, hogy van hasonlítási alapom, csakis ennek a fényében mondom azt, amit.

főnökömnek 750i-je van, de még nem vitt egy körre vele V12... fene a főnök alkalmazotti kapcsolatba




bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. szeptember 25. szombat, 22:18


YELLOW írta:
nem azt mondtam, hogy a motoromra mondtad, hogy szar, hanem csak azért mondod, azt amit, mert engem oltasz vele. a 2 nem ugyanaz.
és azt sem írtam, hogy szart sem ér nekem a 20i. azt mondtam, hogy nekem nem ér annyit, mint amivel számomra többet jelent. azt is írtam, 1 év után le akartam cserélni 20i-re, mert a hang! aztán mentem egy párat egy e36 20i ellen és akkor jöttem rá, amit írtak az én motoromról az igen helytálló: " a 2 literes kategóriájú autókat is képes megszégyeníteni" én erre azt mondom a 150 lovas 20i-hez képest kb ugyanazt tudja, nálam ez a tapasztalat. aztán egyszer, amikor a motorban a nagy BMW-s burkolatot nem raktam vissza (levegő bevezető intake, vagy mi), akkor teljesen más lett a hangja. kicsit maszekoltam és nagyon hasonló lett 2500 felett a hangja. alapjáraton nem. így már nem hiányzik semennyire, és nem bánom, hogy nem cseréltem. ennyi, ebben semmi bántó nincs semmire nézve.

régen horgásztam, elég keményen. hobby ártalom



A hathengeres hangját nem lehet utánozni holmi szívászajjal. A sorhat teljesen más világ mint a sornégy.
Nálunk ha ki kell próbálni egy négyhengeres benzinest, nem szoktunk verekedni a volánért, viszont egy hatosnál már





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. szeptember 25. szombat, 22:20

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2010. szeptember 25. szombat, 22:17


bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
melyik az? komolyan érdekelne... illetve mi hullik szét benne/rajta?


A VVT nélküli négyhengeresekből kihagyták a láncátugrás gátlót, emiatt idővel (nyúlik a lánc) átugrált a vezérlés és.... Egy ki szar lemezről van szó, amit később a gyár visszaépíttetett a szervizekkel, mert egyre több volt a garis motorcsere. Jrtom biztos tudna mesélni róla.



jah igen erről hallottam. nekem is feszt ezzel jönnek, de azt tudom az enyémbe már van valami. ez a régi 102 vagy 105 lovas 1.6-os ha jól sejtem... vagy az M43-as motorok. bár asszem az is M43 az 1.6





YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2010. szeptember 25. szombat, 22:14


kempelen írta:
YELLOW írta: de figyeljetek már!
valaki akárhányszor kérdez valamit, én leírom az én véleményem. nekem milyen van, mit tapasztalok, stb. erre ti nem a motorba köttök bele, hanem belém! azt ne mond, hogy az én hobám, hogy utána úgy kezdek reagálni, mint ahogy. ugyanilyenek vagytok hasonló helyzetben. itt arról szól az egész, hogy le vagyok szarva, meg utáltok. aztán mindent erre vetítetek rá. nekem nem lehet véleményem anélkül, hogy ne úgy szólna bele valaki, hogy szándékosan belém akar kötni???
jó nyertetek, szar az enyém, sőt rossz, nem jó rajta semmi. mindenki vegyen 20d-t. úgyis abból van több tehát csak jó lehet. aki autót vesz, úgyis olyat vesz amilyet akar, ami neki tetszik, amire kere van, fenntartani is. ezt úgysem nagyon lehet befolyásolni, így kár is rajtam lovagolni.


Yellow! Hadd kérdezzem most meg, te hülye vagy?

Mutasd meg hol írtam, hogy a tiéd szar? Mutasd, mutasd, mutasd.......légyszíí

Ki utál téged? Én nem utállak hidd el, ezt milliószor elmondtam itt, csak van egy stílusod a fórumon... Ami alapjában véve nem baj, mert sokszor szórakoztató...

De

Amikor a saját autódat a többi fölé emeled az már kicsit piszkálja a szemem. Még ezzel sem lenne baj, csak te ebből sportot űzöl. ha valaki kérdez, nem azt mondod, hogy a tiéd egy egynyolcas normálfogyasztású a maga módján takarékos négyhengeres, hanem rögtön azzal jössz, hogy lenyomja a 320i-t és a te szemedben egy kalap szart sem ér a 320i...

Szerinted ez normális tanácsadás?

Nem vagy te rossz gyerek, én nem látlak annak. De néha fárasztasz az tuti. Nem horgászol véletlenül?



nem azt mondtam, hogy a motoromra mondtad, hogy szar, hanem csak azért mondod, azt amit, mert engem oltasz vele. a 2 nem ugyanaz.
és azt sem írtam, hogy szart sem ér nekem a 20i. azt mondtam, hogy nekem nem ér annyit, mint amivel számomra többet jelent. azt is írtam, 1 év után le akartam cserélni 20i-re, mert a hang! aztán mentem egy párat egy e36 20i ellen és akkor jöttem rá, amit írtak az én motoromról az igen helytálló: " a 2 literes kategóriájú autókat is képes megszégyeníteni" én erre azt mondom a 150 lovas 20i-hez képest kb ugyanazt tudja, nálam ez a tapasztalat. aztán egyszer, amikor a motorban a nagy BMW-s burkolatot nem raktam vissza (levegő bevezető intake, vagy mi), akkor teljesen más lett a hangja. kicsit maszekoltam és nagyon hasonló lett 2500 felett a hangja. alapjáraton nem. így már nem hiányzik semennyire, és nem bánom, hogy nem cseréltem. ennyi, ebben semmi bántó nincs semmire nézve.

régen horgásztam, elég keményen. hobby ártalom



státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. szeptember 25. szombat, 22:11


YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
VVT? az japán izé, de amúgy az, csak ugye BMW-nél Valvetronic, ha jól tudom.
igen tudom, minnyá mondod az szar


Nem japán izé VALVETRONIC, a gyári diagban is ez a neve.
Mindegy, arra voltam kíváncsi, hogy a "széthullós" motor van-e a kocsidban, vagy nem.



gondolom a széthullós üsse kő, annyi baj legyen
N42B18A


A tied pont nem széthullós.



melyik az? komolyan érdekelne... illetve mi hullik szét benne/rajta?


Kihangsúlyozom, hogy nem szeretnék kiragadni egy példát és ebből általánosítani a sok jól ketyegő N42 közül, de ez azért már nem egészséges...:


YouTube videó



Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2010. szeptember 25. szombat, 22:25

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. szeptember 25. szombat, 22:10


YELLOW írta:
melyik az? komolyan érdekelne... illetve mi hullik szét benne/rajta?


A VVT nélküli négyhengeresekből kihagyták a láncátugrás gátlót, emiatt idővel (nyúlik a lánc) átugrált a vezérlés és.... Egy ki szar lemezről van szó, amit később a gyár visszaépíttetett a szervizekkel, mert egyre több volt a garis motorcsere. Jrtom biztos tudna mesélni róla.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2010. szeptember 25. szombat, 22:06


bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
VVT? az japán izé, de amúgy az, csak ugye BMW-nél Valvetronic, ha jól tudom.
igen tudom, minnyá mondod az szar


Nem japán izé VALVETRONIC, a gyári diagban is ez a neve.
Mindegy, arra voltam kíváncsi, hogy a "széthullós" motor van-e a kocsidban, vagy nem.



gondolom a széthullós üsse kő, annyi baj legyen
N42B18A


A tied pont nem széthullós.



melyik az? komolyan érdekelne... illetve mi hullik szét benne/rajta?


státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. szeptember 25. szombat, 22:04


YELLOW írta: de figyeljetek már!
valaki akárhányszor kérdez valamit, én leírom az én véleményem. nekem milyen van, mit tapasztalok, stb. erre ti nem a motorba köttök bele, hanem belém! azt ne mond, hogy az én hobám, hogy utána úgy kezdek reagálni, mint ahogy. ugyanilyenek vagytok hasonló helyzetben. itt arról szól az egész, hogy le vagyok szarva, meg utáltok. aztán mindent erre vetítetek rá. nekem nem lehet véleményem anélkül, hogy ne úgy szólna bele valaki, hogy szándékosan belém akar kötni???
jó nyertetek, szar az enyém, sőt rossz, nem jó rajta semmi. mindenki vegyen 20d-t. úgyis abból van több tehát csak jó lehet. aki autót vesz, úgyis olyat vesz amilyet akar, ami neki tetszik, amire kere van, fenntartani is. ezt úgysem nagyon lehet befolyásolni, így kár is rajtam lovagolni.


Yellow! Hadd kérdezzem most meg, te hülye vagy?

Mutasd meg hol írtam, hogy a tiéd szar? Mutasd, mutasd, mutasd.......légyszíí

Ki utál téged? Én nem utállak hidd el, ezt milliószor elmondtam itt, csak van egy stílusod a fórumon... Ami alapjában véve nem baj, mert sokszor szórakoztató...

De

Amikor a saját autódat a többi fölé emeled az már kicsit piszkálja a szemem. Még ezzel sem lenne baj, csak te ebből sportot űzöl. ha valaki kérdez, nem azt mondod, hogy a tiéd egy egynyolcas normálfogyasztású a maga módján takarékos négyhengeres, hanem rögtön azzal jössz, hogy lenyomja a 320i-t és a te szemedben egy kalap szart sem ér a 320i...

Szerinted ez normális tanácsadás?

Nem vagy te rossz gyerek, én nem látlak annak. De néha fárasztasz az tuti. Nem horgászol véletlenül?

Én sehol nem írtam olyat, hogy mindenki vegyen 320d-t és csakis azt, pedig mondhatnám, mert legalább annyi bajom van a motorjával, mint neked a tiéddel. De mégsem mondom, mert őgy gondolom itt felnőttek vannak majd szépen eldöntik benzin vagy dízel kell nekik...











Utoljára szerkesztve (4 alkalommal): 2010. szeptember 25. szombat, 22:09

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. szeptember 25. szombat, 22:03


YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
VVT? az japán izé, de amúgy az, csak ugye BMW-nél Valvetronic, ha jól tudom.
igen tudom, minnyá mondod az szar


Nem japán izé VALVETRONIC, a gyári diagban is ez a neve.
Mindegy, arra voltam kíváncsi, hogy a "széthullós" motor van-e a kocsidban, vagy nem.



gondolom a széthullós üsse kő, annyi baj legyen
N42B18A


A tied pont nem széthullós.