Ez egy archivált weboldal! bővebben

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2010. szeptember 25. szombat, 22:03


bmw320d4 írta:
Miért mindig ez a vége?? Nemhogy örülnél, hogy 16i van írva az autódra! Gondolj bele, mekkora meglepetést tudsz okozni annak aki megpróbál megelőzni! Azt hiszi hogy egyhat, közben meg egynyóc


nincs ráírva...hogy 316i

így majd rárakom az M-es matricát, így milyen jó lesz annak, aki egy stifttel, vagy 20i-vel leelőz



bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. szeptember 25. szombat, 22:01


YELLOW írta: de figyeljetek már!
valaki akárhányszor kérdez valamit, én leírom az én véleményem. nekem milyen van, mit tapasztalok, stb. erre ti nem a motorba köttök bele, hanem belém! azt ne mond, hogy az én hobám, hogy utána úgy kezdek reagálni, mint ahogy. ugyanilyenek vagytok hasonló helyzetben. itt arról szól az egész, hogy le vagyok szarva, meg utáltok. aztán mindent erre vetítetek rá. nekem nem lehet véleményem anélkül, hogy ne úgy szólna bele valaki, hogy szándékosan belém akar kötni???
jó nyertetek, szar az enyém, sőt rossz, nem jó rajta semmi. mindenki vegyen 20d-t. úgyis abból van több tehát csak jó lehet. aki autót vesz, úgyis olyat vesz amilyet akar, ami neki tetszik, amire kere van, fenntartani is. ezt úgysem nagyon lehet befolyásolni, így kár is rajtam lovagolni.


Miért mindig ez a vége?? Nemhogy örülnél, hogy 16i van írva az autódra! Gondolj bele, mekkora meglepetést tudsz okozni annak aki megpróbál megelőzni! Azt hiszi hogy egyhat, közben meg egynyóc

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2010. szeptember 25. szombat, 21:59


bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
VVT? az japán izé, de amúgy az, csak ugye BMW-nél Valvetronic, ha jól tudom.
igen tudom, minnyá mondod az szar


Nem japán izé VALVETRONIC, a gyári diagban is ez a neve.
Mindegy, arra voltam kíváncsi, hogy a "széthullós" motor van-e a kocsidban, vagy nem.



gondolom a széthullós üsse kő, annyi baj legyen
N42B18A





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. szeptember 25. szombat, 21:59

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2010. szeptember 25. szombat, 21:57


de figyeljetek már!
valaki akárhányszor kérdez valamit, én leírom az én véleményem. nekem milyen van, mit tapasztalok, stb. erre ti nem a motorba köttök bele, hanem belém! azt ne mond, hogy az én hobám, hogy utána úgy kezdek reagálni, mint ahogy. ugyanilyenek vagytok hasonló helyzetben. itt arról szól az egész, hogy le vagyok szarva, meg utáltok. aztán mindent erre vetítetek rá. nekem nem lehet véleményem anélkül, hogy ne úgy szólna bele valaki, hogy szándékosan belém akar kötni???
jó nyertetek, szar az enyém, sőt rossz, nem jó rajta semmi. mindenki vegyen 20d-t. úgyis abból van több tehát csak jó lehet. aki autót vesz, úgyis olyat vesz amilyet akar, ami neki tetszik, amire kere van, fenntartani is. ezt úgysem nagyon lehet befolyásolni, így kár is rajtam lovagolni.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. szeptember 25. szombat, 21:51


YELLOW írta:
VVT? az japán izé, de amúgy az, csak ugye BMW-nél Valvetronic, ha jól tudom.
igen tudom, minnyá mondod az szar


Nem japán izé VALVETRONIC, a gyári diagban is ez a neve.
Mindegy, arra voltam kíváncsi, hogy a "széthullós" motor van-e a kocsidban, vagy nem.






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. szeptember 25. szombat, 21:51

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. szeptember 25. szombat, 21:49


YELLOW írta:
kempelen írta:
YELLOW írta: ......de más egy újfejlesztésű motor mint a régi. belinkelnék egy több oldalas anyagot, de nem fárasztok vele senkit. és az enyém nem 1.6-os hanem 1.8 nagyon nagy különbség, számos különbséggel a facelift előtti 1.6-hoz képest.
én annyit tudok, ha eccer nagyobbat veszek, akkor 2.5 alá nem adom, számomra egy 2.0 nem ér többet mint a mostani.


Jelló! A te autódnál semmi sem ér többet ezt eddig is tudtuk, de mégsem bírsz basszus elautózni vele Nyíregyházáig, hogy Miki be tudja programozni...

Nem mondja senki hogy rossz az a motor ami neked van, de nézz magadba őszintén és valld be téged flusztrál, hogy hivatalosan 316 az autód megjelölése. Nem bántani akarlak ezzel, de akárhányszor előkerül ez a téma, te a saját autód motorját emeled a csillagos égig, mindent apróságot kiemelve azért hogy jobb színben tüntesd fel, mint ami: 316i
Szóval jó az az autó, jó az a motor, de a saját helyén kell kezelni.

Én sem akarok felnőni a 330d-hez, mert csak leégetném magam.




tévedsz! de komolyan. engem az bosszant, hogy tipikus magyar, ha 316i, akkor azt az 1.6-os motorral azonosítják. hát nem! sajnálom, havalakinek nem tetszik az őszinteségem, de nekem akkor sem ér többet egy 2 literes motor, hogy odáig legyek érte. sajnos, én így érzem és lehet fikázni nem zavar. én így gondolom, ti máshogy. ha 1.6-os 316-osom lenne, akkor zavarna, de olyat alapból nem akartam, pedig amire az való, arra is tökéletes az. és, ahogy mondotta valaki, MO-ra nem tök mindegy, még a birigli is sok, azokat is büntetik, LSD Critical Mass



Tudom, hogy szerinted tévedek. Azt hiszed valaha is gondoltam arra, hogy beismered? Nem. Ez nem őszinteség, hanem önigazolás amit te művelsz.
Ha neked a te mostani motorod felér egy hathengeres 320i-vel akkor az a te dolgod, ehhez senkinek semmi köze, de azért másokat ne aggitálj ezzel, mert nem bitos hogy egyet értenek veled. Az a motor tökéletesen jó a maga helyén, nem írtam-mondtam soha hogy rossz, bár akár el is kezdhetném a kerregő valvetronic, szivárgó szelepfedéltömítés, a sok gyujtótrafó csere satöbbi... De nem megyek bele, mert aki használja, annak kopik még az N42-es motor is ez egyértelmű. De azért ne állítsunk már neki szobrot.

Az hogy a tipikus magyar egyhatot mondd a tiédre miért zavar? Mondja csak úgysem ért hozzá. De ha el szeretnéd neki magyarázni, hogy téved, miért itt teszed? Ide bejár az ilyen? Nemhiszem. Aki meg itt van annak felesleges évente nyolcvanszor elismételned, hogy a tiéd nem egyhat, hanem egynyolc (sőt a te meglátásod szerint kétliter)
De most nem?







Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2010. szeptember 25. szombat, 21:55

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. szeptember 25. szombat, 21:47


hil írta:
zoltan írta: Húúú én nem tudtam, hogy a tanácskérésemből ilyen nagy presztizskérdések lesznek. De jó olvasni!


A lényeg az, ha nem száguldozni akarsz és büntiket fizetni, akkor jó az a 316. Ugyanoda elvisz és a hazai távolságokat nézve 20 percet nyerhetsz, meg az életedet.



Az 20d előtt 16i-m volt az olyat csinált autópályán, hogy elkezdtek egyszerre mozogni a mutatók 160 km/h fölött Ment egyszerre a sebesség fordulatszám és vízhőfok
Ha leengedtem 160 alá, akkor visszament. Addig "játszottam" vele, amíg megunta és bosszúból lelőtt egy vízcsövet.




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2010. szeptember 25. szombat, 21:44


bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
ti nem tudjátok? a hangos kipufogótól gyorsabb az autó, jobban megy... legalábbis a vezető így érzi, akárcsak a dircsiszürcsitől


Yellow! Neked milyen motorral van szerelve a 16i? VVT-s?


VVT? az japán izé, de amúgy az, csak ugye BMW-nél Valvetronic, ha jól tudom.
igen tudom, minnyá mondod az szar



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. szeptember 25. szombat, 21:43


zoltan írta: Húúú én nem tudtam, hogy a tanácskérésemből ilyen nagy presztizskérdések lesznek. De jó olvasni!


A lényeg az, ha nem száguldozni akarsz és büntiket fizetni, akkor jó az a 316. Ugyanoda elvisz és a hazai távolságokat nézve 20 percet nyerhetsz, meg az életedet.



státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. szeptember 25. szombat, 21:42


zoltan írta: Húúú én nem tudtam, hogy a tanácskérésemből ilyen nagy presztizskérdések lesznek. De jó olvasni!


Áhh nincs itt presztizskérés, csak a bmwfanatics családon belüli vita



bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. szeptember 25. szombat, 21:40


YELLOW írta:
ti nem tudjátok? a hangos kipufogótól gyorsabb az autó, jobban megy... legalábbis a vezető így érzi, akárcsak a dircsiszürcsitől


Yellow! Neked milyen motorral van szerelve a 16i? VVT-s?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2010. szeptember 25. szombat, 21:40


kempelen írta:
YELLOW írta: ......de más egy újfejlesztésű motor mint a régi. belinkelnék egy több oldalas anyagot, de nem fárasztok vele senkit. és az enyém nem 1.6-os hanem 1.8 nagyon nagy különbség, számos különbséggel a facelift előtti 1.6-hoz képest.
én annyit tudok, ha eccer nagyobbat veszek, akkor 2.5 alá nem adom, számomra egy 2.0 nem ér többet mint a mostani.


Jelló! A te autódnál semmi sem ér többet ezt eddig is tudtuk, de mégsem bírsz basszus elautózni vele Nyíregyházáig, hogy Miki be tudja programozni...

Nem mondja senki hogy rossz az a motor ami neked van, de nézz magadba őszintén és valld be téged flusztrál, hogy hivatalosan 316 az autód megjelölése. Nem bántani akarlak ezzel, de akárhányszor előkerül ez a téma, te a saját autód motorját emeled a csillagos égig, mindent apróságot kiemelve azért hogy jobb színben tüntesd fel, mint ami: 316i
Szóval jó az az autó, jó az a motor, de a saját helyén kell kezelni.

Én sem akarok felnőni a 330d-hez, mert csak leégetném magam.




tévedsz! de komolyan. engem az bosszant, hogy tipikus magyar, ha 316i, akkor azt az 1.6-os motorral azonosítják. hát nem! sajnálom, havalakinek nem tetszik az őszinteségem, de nekem akkor sem ér többet egy 2 literes motor, hogy odáig legyek érte. sajnos, én így érzem és lehet fikázni nem zavar. én így gondolom, ti máshogy. ha 1.6-os 316-osom lenne, akkor zavarna, de olyat alapból nem akartam, pedig amire az való, arra is tökéletes az. és, ahogy mondotta valaki, MO-ra nem tök mindegy, még a birigli is sok, azokat is büntetik, LSD Critical Mass



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. szeptember 25. szombat, 21:39


YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
hil írta: Ezért is vagyok néha megdöbbenve, amikor olyan hangos kipufogókkal mennek, hogy másik autóban ülve is bánt a hangja.


Majd kinövik ( elég egy 200km-nél hosszabb út )



ti nem tudjátok? a hangos kipufogótól gyorsabb az autó, jobban megy... legalábbis a vezető így érzi, akárcsak a dircsiszürcsitől



Jó nagy marhák és még pízt is adnak érte: sportkipufogó. De azt hiszem, jócskán eltértünk a topiktól, bocsánat.



státusz zoltan

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 67

Elküldve: 2010. szeptember 25. szombat, 21:37


Húúú én nem tudtam, hogy a tanácskérésemből ilyen nagy presztizskérdések lesznek. De jó olvasni!

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. szeptember 25. szombat, 21:28


YELLOW írta: ......de más egy újfejlesztésű motor mint a régi. belinkelnék egy több oldalas anyagot, de nem fárasztok vele senkit. és az enyém nem 1.6-os hanem 1.8 nagyon nagy különbség, számos különbséggel a facelift előtti 1.6-hoz képest.
én annyit tudok, ha eccer nagyobbat veszek, akkor 2.5 alá nem adom, számomra egy 2.0 nem ér többet mint a mostani.


Jelló! A te autódnál semmi sem ér többet ezt eddig is tudtuk, de mégsem bírsz basszus elautózni vele Nyíregyházáig, hogy Miki be tudja programozni...

Nem mondja senki hogy rossz az a motor ami neked van, de nézz magadba őszintén és valld be téged flusztrál, hogy hivatalosan 316 az autód megjelölése. Nem bántani akarlak ezzel, de akárhányszor előkerül ez a téma, te a saját autód motorját emeled a csillagos égig, mindent apróságot kiemelve azért hogy jobb színben tüntesd fel, mint ami: 316i
Szóval jó az az autó, jó az a motor, de a saját helyén kell kezelni.

Én sem akarok felnőni a 330d-hez, mert csak leégetném magam.