Lacci
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Lacci

Fórumlakó

Elismertség: 5% (15 pont) | Hozzászólások: 288

Elküldve: 2015. április 13. hétfő, 12:39


DeRosszi írta: Üdv!

Remélem jó helyre írok ! Új vagyok az oldalon és friss tulaj is vagyok, E46 323i 1999 Sedan. Abban kérném a segítségeteket, hogy a drágám hidegen patent módon indul és beáll az alapjárat, ha kapcsolok helyzetjelzőt, fűtést, meg rádiót pl akkor leesik a fordulat mejd vissza és ingázik 600-800 között 1-2 másodperces impulzusokban. illetve eddig csak melegen tapasztaltam és hosszú távon " " (1-2 óra kocsikázás városban 30-50 km után , de van hogy 1 hétig nem is csináljan van hogy 1 nap kétszer is ) megy z autó de nem húz úgy ahogy szokott csak 3500 ford. tól , és 15-2000 fordulaton mintha valami brutál V8-as lenne és morog illetve remeg is a kasztni ! Nem tudom konkrétan ilyen volt-e már valakinek de remélem tudtok segíteni.


Szia!
Nem vagyok szaki de nekem is ledobálja a 30i a fordulatot, még nincs meg a hiba de ha kiírtjuk beírom hátha segít. fűtés rádióval még nem kötöttem enyém össze tolatásnál pl többször jött nekem elő, de újabban kuplungoláskor előre gurulásnál is.
Mindenesetre egy hibakód olvasást csináltass, nem feltétlen a hibás alkatrészt dobja ki, de akkor már könnyebben illesztheted mások tapasztalatával.

Lacci
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Lacci

Fórumlakó

Elismertség: 5% (15 pont) | Hozzászólások: 288

Elküldve: 2015. április 13. hétfő, 12:32


Gyimike írta:
p1tyeszka írta:
Blauer írta:
p1tyeszka írta: Üdv, sziasztok
az a problémám, hogy ha pl, a) tolatok és megállok, kuplung be, néha leáll b) kicsi gázzal gurulok be pl az udvarra, kuplung be néha leesik a fordulat és leáll. Ha kövér gázt adok semmi gond. Nem ingadozik egyébként az alapjárat, szépen jár. Légtömegmérőt ma kipucoltam unalmamban. Mi okozhatja még ezt?


Ez van nálam is, csak még nem áll le, csak a fordulatszám esik dadogásig egy pillanatra. Légtömegmérő tisztítás nem segített semmit. Szólj rám ha megvan a megoldás Köszi


Azóta nem produkálta ezt. Tegnap beszéltem a volt tulajjal és azt mondta lehet kevés gázt adok neki (dízelt hajtok nap mint nap ) és az alapjárat is le van tekerve 600 v 650-re. Volt gépen is tegnap előtt, hiba nincs. ( még )


Na szóval, azt tudom leírni, ami nálunk a megoldás volt. Ingadozó alapjárat: Főtengely jeladó cserélve lett, mert azt írta ki a gép, nem segített. Légtömegmérő kipucolva, pillangószelep is, semmi. Ugyanaz a hibajelenség. Légtömegmérő csatlakozója lehúzva, így sokkal jobb lett, de nem ez a megoldás, mert egyből 14literes lett a fogyasztás.
A megoldás: féktisztítóval befújtunk a vákumcsőhöz hátul a motornál, a pollenszűrű tálcája alatt jobb oldalt, eredmény: a motor felpörgött. Fals levegőt szívott a kirepedt gumi vákumcsövön keresztül, ami az évek során gyalázatosan elöregedett. A vákumcső cseréje oldotta meg a problémát. Most már akkor is szépen jár, ha visszadugtuk a légtömegmérőt, és a fogyasztás is visszaesett 7 lityire. Jó szerelést mindenkinek! sok sikert!



Ugyanez a probléma. (330ci) Megnézetem srácokkal, hogy a vákumcső-e a ludas, remélem.
Másnak is megoldódott már időközben? Ne fogjátok vissza írjátok le mi volt a nyerő



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. április 13. hétfő, 12:33

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 323i
Évjárat: 1999

státusz DeRosszi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2015. április 02. csütörtök, 08:13


Üdv!

Remélem jó helyre írok ! Új vagyok az oldalon és friss tulaj is vagyok, E46 323i 1999 Sedan. Abban kérném a segítségeteket, hogy a drágám hidegen patent módon indul és beáll az alapjárat, ha kapcsolok helyzetjelzőt, fűtést, meg rádiót pl akkor leesik a fordulat mejd vissza és ingázik 600-800 között 1-2 másodperces impulzusokban. illetve eddig csak melegen tapasztaltam és hosszú távon " " (1-2 óra kocsikázás városban 30-50 km után , de van hogy 1 hétig nem is csináljan van hogy 1 nap kétszer is ) megy z autó de nem húz úgy ahogy szokott csak 3500 ford. tól , és 15-2000 fordulaton mintha valami brutál V8-as lenne és morog illetve remeg is a kasztni ! Nem tudom konkrétan ilyen volt-e már valakinek de remélem tudtok segíteni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2001

státusz Gyimike

Újonc

Elismertség: 50% (1 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2015. március 30. hétfő, 21:21


p1tyeszka írta:
Blauer írta:
p1tyeszka írta: Üdv, sziasztok
az a problémám, hogy ha pl, a) tolatok és megállok, kuplung be, néha leáll b) kicsi gázzal gurulok be pl az udvarra, kuplung be néha leesik a fordulat és leáll. Ha kövér gázt adok semmi gond. Nem ingadozik egyébként az alapjárat, szépen jár. Légtömegmérőt ma kipucoltam unalmamban. Mi okozhatja még ezt?


Ez van nálam is, csak még nem áll le, csak a fordulatszám esik dadogásig egy pillanatra. Légtömegmérő tisztítás nem segített semmit. Szólj rám ha megvan a megoldás Köszi


Azóta nem produkálta ezt. Tegnap beszéltem a volt tulajjal és azt mondta lehet kevés gázt adok neki (dízelt hajtok nap mint nap ) és az alapjárat is le van tekerve 600 v 650-re. Volt gépen is tegnap előtt, hiba nincs. ( még )


Na szóval, azt tudom leírni, ami nálunk a megoldás volt. Ingadozó alapjárat: Főtengely jeladó cserélve lett, mert azt írta ki a gép, nem segített. Légtömegmérő kipucolva, pillangószelep is, semmi. Ugyanaz a hibajelenség. Légtömegmérő csatlakozója lehúzva, így sokkal jobb lett, de nem ez a megoldás, mert egyből 14literes lett a fogyasztás.
A megoldás: féktisztítóval befújtunk a vákumcsőhöz hátul a motornál, a pollenszűrű tálcája alatt jobb oldalt, eredmény: a motor felpörgött. Fals levegőt szívott a kirepedt gumi vákumcsövön keresztül, ami az évek során gyalázatosan elöregedett. A vákumcső cseréje oldotta meg a problémát. Most már akkor is szépen jár, ha visszadugtuk a légtömegmérőt, és a fogyasztás is visszaesett 7 lityire. Jó szerelést mindenkinek! sok sikert!



p1tyeszka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz p1tyeszka

Újonc

Elismertség: 6% (5 pont) | Hozzászólások: 81

Elküldve: 2015. március 30. hétfő, 20:26


Blauer írta:
p1tyeszka írta: Üdv, sziasztok
az a problémám, hogy ha pl, a) tolatok és megállok, kuplung be, néha leáll b) kicsi gázzal gurulok be pl az udvarra, kuplung be néha leesik a fordulat és leáll. Ha kövér gázt adok semmi gond. Nem ingadozik egyébként az alapjárat, szépen jár. Légtömegmérőt ma kipucoltam unalmamban. Mi okozhatja még ezt?


Ez van nálam is, csak még nem áll le, csak a fordulatszám esik dadogásig egy pillanatra. Légtömegmérő tisztítás nem segített semmit. Szólj rám ha megvan a megoldás Köszi


Azóta nem produkálta ezt. Tegnap beszéltem a volt tulajjal és azt mondta lehet kevés gázt adok neki (dízelt hajtok nap mint nap ) és az alapjárat is le van tekerve 600 v 650-re. Volt gépen is tegnap előtt, hiba nincs. ( még )

Blauer
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Cabrio
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz Blauer

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2015. március 30. hétfő, 20:04


p1tyeszka írta: Üdv, sziasztok
az a problémám, hogy ha pl, a) tolatok és megállok, kuplung be, néha leáll b) kicsi gázzal gurulok be pl az udvarra, kuplung be néha leesik a fordulat és leáll. Ha kövér gázt adok semmi gond. Nem ingadozik egyébként az alapjárat, szépen jár. Légtömegmérőt ma kipucoltam unalmamban. Mi okozhatja még ezt?


Ez van nálam is, csak még nem áll le, csak a fordulatszám esik dadogásig egy pillanatra. Légtömegmérő tisztítás nem segített semmit. Szólj rám ha megvan a megoldás Köszi

p1tyeszka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz p1tyeszka

Újonc

Elismertség: 6% (5 pont) | Hozzászólások: 81

Elküldve: 2015. március 27. péntek, 19:42


Üdv, sziasztok
az a problémám, hogy ha pl, a) tolatok és megállok, kuplung be, néha leáll b) kicsi gázzal gurulok be pl az udvarra, kuplung be néha leesik a fordulat és leáll. Ha kövér gázt adok semmi gond. Nem ingadozik egyébként az alapjárat, szépen jár. Légtömegmérőt ma kipucoltam unalmamban. Mi okozhatja még ezt?


siposattila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz siposattila

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2015. március 27. péntek, 14:44


Sziasztok.Eggy kérdésem lenne a segitsegetekre volna szükségem olyan problémám van hogy járó motornál megnyomom a gázt és valami levegő hangot hallok mindig mikor megynyomom a gázt!ÉS HIDEGEN ingadozik az alapjáratom!!Mi lehet a baj?????:néha képes leálni!




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. március 27. péntek, 14:45

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2001

státusz Gyimike

Újonc

Elismertség: 50% (1 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2015. március 23. hétfő, 09:36


Ropika írta:
YELLOW írta:
Ropika írta: Sziasztok,

Öcsémnek lenne egy elég érdekes problémája az autójával kapcsolatban.
Az autó e39 525i(m54b25) 2001-es manual váltós. Kb fél éve alapjárati problémákkal küzd, nagyjából mióta megvan az autó A hiba csak hideg motornál jelentkezik, és csak menet közben. Egy helyben állva melegítve tökéletes egyenletes az alapjárat. Elindulás után az első piros lámpához érve, és lassítva, fék vagy motorfék mindegy az alapjárat 800-ról elkezd le fel ingadozni, és van hogy le is áll az autó.
Elsőre ránéztünk dis-el be volt írva a kipufogó oldali vezérműtengely jeladó, azt kicseréltük, a hibát töröltük, nem is lett visszaírva elméletileg az most jó.
Olvasgattam a fórumokat, hogy légtömegmérő, alapjárati motor, vákumcsövek stb... de nem jutottam előrébb. Jelenleg DIS és INPA szerint az autó hibamentes a hibatároló üres. Megfújkáltuk a légtömegmérőt féktisztítóval, reménykedve hátha az megoldja a hibát, de sajnos utána sem lett jobb.
Aztán olvastam egy olyat, hogy húzzuk le a légtömegmérőt és nézzük meg, hogy úgy csinálja-e, láss csodát egy hétig jártunk vele így, megjavult.
Ezután nagy bátran vettem egy bontott gyári légtömegmérőt megbízható helyről, mondván hogy 100% ez lesz a probléma, beszereltük és megint forgalomba hideg motornál ingadozik az alapjárat. Jellemzően addig csinálja míg el nem éri a 60-70 fokot, utána a hiba megszűnik az alapjárat tökéletes. Mi lehet ez? Köszi a segítséget.


lehet valami vezeték kontakt probléma lesz. a légtömegmérőbe van egy levegő hőmérséklet figyelő is. ugye a keverékképzésnél figyeli a vízhőfokot is. mivel tudja, hogy a hűtővíz még nem üzemi, ezért kicsit túldúsít, több anyagot kever a levegőhöz. de mondjuk a beszívott levegő hőfokából false értéket kap, amiből az ECU rosszul dolgozik. azért gyanakodnék erre, mert a másik légtömegmérővel is ugyanezt csinálja. persze lehet hogy a bontott is rossz volt. de esetleg a csatlakozó környékén a vezetéket kéne szemügyre venni, és élő adatokat nézni, persze hozzáértővel, aki tudja mi mit jelent és az értékekből olvasni tud.


Köszi Yellow Mester, megnézzük a kábeleket is.
Az élő adat olvasás megvolt tegnap INPÁval és minden érték jónak tűnik, plusz DIS-el csináltunk légtömegmérő tesztet és hibátlan.







Szia Ropika,

Végülis mi lett a megoldás? Megjavult az alapjárat? Nekünk ugyanez a hibajelenség mint nálad.


mormota26
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 323i
Évjárat: 1998

státusz mormota26

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2015. március 07. szombat, 22:31


jrtom írta:
petrovicsjozsef írta: Sziasztok! Kellene egy kis segítség! E46 323i hidegen ingadozik az alapjárat. Diaggal meg lett nézve akkor 4 hibát írt ki 3 lambdaszondát és egy szívótorok hibát, törölve lettek majd most már csak egyet hozott vissza. Ez érdekelne, hogy mi lenne pontosan: Szívótorok nyomásmérő hűtésaktiválás. Előre is köszi a segítséget!



Csak hidegen és olyan mintha kihagyna egy-két henger és utánna kisimul?
Ha így van akkor cserélj üzemanyag pumpát.


Udv nekem a 323 pont ezt csinalja beinditom kicsit docog a motor egyenetlenul jar szuro szagu feher fustot tolja magabol aztan 20-30 mp es szepen egyenletesen jar. Pont olyan mintha kihagyna par henger. Az ac pumpa csere megoldas lehet?

Tibyke
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz Tibyke

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2015. február 08. vasárnap, 23:04


tbenyo írta: Nekem is elkezdett ingadozni az alapjára. Remélem tudtok valamit mondani és nem nagy a baj, én nem értek még a bmwkhez.
Egyhelybe állva néha leesik az alapjárat kb 500ra, majdnem lefullad azt visszaáll 800 körülre, ugyan ez történik ha kicsit rálépek a gázra elengedem lemegy 500 körül és vissza, váltásnál benyomott kupplungal gurulva elkezdi le-föl, le-föl.
Olvastam hogy valakik az olajjal hozzál összefüggésbe. Hétközbe áll az autó csak hétvégén használom Pont 10ezerrel ezelött volt cserélve, úgyhogy 1-2 ezer kilométeren belül mindenképp cserélni akarom. Inditáskor fél-egypercig ég sárgán az olajlámpa, de utána semmi, az olajszint kb pont félig van. Megpróbáljak benzinkuton 5w30at venni rátölteni és reménykedni hogy elmullik? ès ha nem mullik el? Tudok így vele menni, hosszabb 200-300kmes távokat?
Elöre is köszi


Szia.
A sárga olaj lámpa azt jelenti, hogy az oil level sensor elromlott.. Az olajteknő alján találod.(csak figyelmeztet az autó.)
Az alapjáratnak semmi köze az olajhoz.. Kéne tudni, hogy a komputer mit ir.. A legtöbbször a MAFF sensor hibája miatt szokott szarakodni az alapjárat... Az ECU nem látja. Ezért van az, hogy leesik 500.ra , és utánna áll be 800.körülre, Mert mivel nem látja az ECU a levegő áramlást, igy állit egy közép értéket.. A leggyakoribb hiba ilyen esetben a MAFF sensor... Remélem tudtam segiteni..



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. február 09. hétfő, 15:40

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2015. január 25. vasárnap, 12:04


petrovicsjozsef írta: Sziasztok! Kellene egy kis segítség! E46 323i hidegen ingadozik az alapjárat. Diaggal meg lett nézve akkor 4 hibát írt ki 3 lambdaszondát és egy szívótorok hibát, törölve lettek majd most már csak egyet hozott vissza. Ez érdekelne, hogy mi lenne pontosan: Szívótorok nyomásmérő hűtésaktiválás. Előre is köszi a segítséget!



Csak hidegen és olyan mintha kihagyna egy-két henger és utánna kisimul?
Ha így van akkor cserélj üzemanyag pumpát.

petrovicsjozsef
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 323i
Évjárat: 1998

státusz petrovicsjozsef

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2015. január 25. vasárnap, 11:45


Sziasztok! Kellene egy kis segítség! E46 323i hidegen ingadozik az alapjárat. Diaggal meg lett nézve akkor 4 hibát írt ki 3 lambdaszondát és egy szívótorok hibát, törölve lettek majd most már csak egyet hozott vissza. Ez érdekelne, hogy mi lenne pontosan: Szívótorok nyomásmérő hűtésaktiválás. Előre is köszi a segítséget!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. január 25. vasárnap, 11:46

autója adatai
Széria: X5
Típus: E70
Kivitel: SAV
Modell: X5 3.0d
Évjárat: 2007

státusz Roboked

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2015. január 25. vasárnap, 10:52


Sziasztok !
X5 E70 kocsimnál múlt héten volt teljes vezérműlánc garnitúra csere és a megszokott szűrők, olaj csere, turbó javítás.
A kocsi időnként alapjáraton ( már meleg motornál ) beremeg,furcsán jár.
Olvasni sok mindent, hogy lehet motorkopás, túlzott kartergáz, stb. de a szerelő próbaúton javítás előtt és után sem mondta, hogy az előbbiekre utaló jelenség lenne.
A kocsi garázsban áll, induláskor időnként 3 - 5 sec. alatt indul el, valamikor meg azonnal.
Lehet a probléma porlasztó csúcsból eredő?
A kocsi fogyasztása városban 12,5l/100km, országúton 11 - 11,5 l/100 km.

Még egy kérdés. Van valakinek javaslata, hogy az agyonáig telelévő motortérbe kartergáz lecsapató tartályt hová lehetne beépíteni ?



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2000

státusz tbenyo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2015. január 17. szombat, 10:50


Nekem is elkezdett ingadozni az alapjára. Remélem tudtok valamit mondani és nem nagy a baj, én nem értek még a bmwkhez.
Egyhelybe állva néha leesik az alapjárat kb 500ra, majdnem lefullad azt visszaáll 800 körülre, ugyan ez történik ha kicsit rálépek a gázra elengedem lemegy 500 körül és vissza, váltásnál benyomott kupplungal gurulva elkezdi le-föl, le-föl.
Olvastam hogy valakik az olajjal hozzál összefüggésbe. Hétközbe áll az autó csak hétvégén használom Pont 10ezerrel ezelött volt cserélve, úgyhogy 1-2 ezer kilométeren belül mindenképp cserélni akarom. Inditáskor fél-egypercig ég sárgán az olajlámpa, de utána semmi, az olajszint kb pont félig van. Megpróbáljak benzinkuton 5w30at venni rátölteni és reménykedni hogy elmullik? ès ha nem mullik el? Tudok így vele menni, hosszabb 200-300kmes távokat?
Elöre is köszi