YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. november 16. szombat, 09:00


JuhaszMark írta: Hello mindenki most vettem egy bmw320d-t és pár nap után fura dolog történt... simán indul nem füstöl nincs semmi baja de ha adok neki 1 kis gázfröccsöt akkor elkezd dadogni a motor nem füstöl ilyenkor se és csak dadog ha berakom sebességbe akkor még jobban rázkódik... (autómata a kocsi) akitöl vettem azt mondta h tankolt és valami trutyit felkaphatott spurit is meg rendes tisztitot is raktam bele de egyre többet csinálja... nemcsak hideg hanem meleg motornál is valakinek valami ötlet? köszönöm elöre is a válaszokat.


na így válaszolok, mert megint kifagyott ez a fcsomó



JuhaszMark
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz JuhaszMark

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2013. november 16. szombat, 00:34


MattM325 írta:
JuhaszMark írta:
MattM325 írta:
JuhaszMark írta: Hello mindenki most vettem egy bmw320d-t és pár nap után fura dolog történt... simán indul nem füstöl nincs semmi baja de ha adok neki 1 kis gázfröccsöt akkor elkezd dadogni a motor nem füstöl ilyenkor se és csak dadog ha berakom sebességbe akkor még jobban rázkódik... (autómata a kocsi) akitöl vettem azt mondta h tankolt és valami trutyit felkaphatott spurit is meg rendes tisztitot is raktam bele de egyre többet csinálja... nemcsak hideg hanem meleg motornál is valakinek valami ötlet? köszönöm elöre is a válaszokat.


Ajjaj, nagy a baj...



Ezt , hogy értsem? :S

Úgy, hogy a kereskedő/eladó szavait oszd el amennyivel csak szeretnéd, csak tegyél egy fekvő 8-ast a végére. Ez a legegyszerűbb duma, rossz kúton tankolt.
Az autóddal bármi lehet, az is előfordulhat, hogy vákuumcső pl..200ft. Itt nem fogja senki sem megmondani, hogy mi lehet, mert tényleg bármi...
Vidd szerelőhöz, lehetőleg aki látott már ilyen autót és nem fog hanyatt esni.




Értem de nem csinálta amikor kipróbáltam akkor se meg hazahoztam akkorse csinálta csak pár nap után...1x beraktam rükfercbe és adtam 1 kis gázt utána elkezdett dadogni, mikor megálltam utána kitettem üresbe és megint rendesen járt a motor de egyre rosszabb...

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2013. november 16. szombat, 00:26


JuhaszMark írta:
MattM325 írta:
JuhaszMark írta: Hello mindenki most vettem egy bmw320d-t és pár nap után fura dolog történt... simán indul nem füstöl nincs semmi baja de ha adok neki 1 kis gázfröccsöt akkor elkezd dadogni a motor nem füstöl ilyenkor se és csak dadog ha berakom sebességbe akkor még jobban rázkódik... (autómata a kocsi) akitöl vettem azt mondta h tankolt és valami trutyit felkaphatott spurit is meg rendes tisztitot is raktam bele de egyre többet csinálja... nemcsak hideg hanem meleg motornál is valakinek valami ötlet? köszönöm elöre is a válaszokat.


Ajjaj, nagy a baj...



Ezt , hogy értsem? :S

Úgy, hogy a kereskedő/eladó szavait oszd el amennyivel csak szeretnéd, csak tegyél egy fekvő 8-ast a végére. Ez a legegyszerűbb duma, rossz kúton tankolt.
Az autóddal bármi lehet, az is előfordulhat, hogy vákuumcső pl..200ft. Itt nem fogja senki sem megmondani, hogy mi lehet, mert tényleg bármi...
Vidd szerelőhöz, lehetőleg aki látott már ilyen autót és nem fog hanyatt esni.




JuhaszMark
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz JuhaszMark

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2013. november 15. péntek, 23:46


MattM325 írta:
JuhaszMark írta: Hello mindenki most vettem egy bmw320d-t és pár nap után fura dolog történt... simán indul nem füstöl nincs semmi baja de ha adok neki 1 kis gázfröccsöt akkor elkezd dadogni a motor nem füstöl ilyenkor se és csak dadog ha berakom sebességbe akkor még jobban rázkódik... (autómata a kocsi) akitöl vettem azt mondta h tankolt és valami trutyit felkaphatott spurit is meg rendes tisztitot is raktam bele de egyre többet csinálja... nemcsak hideg hanem meleg motornál is valakinek valami ötlet? köszönöm elöre is a válaszokat.


Ajjaj, nagy a baj...



Ezt , hogy értsem? :S

JuhaszMark
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz JuhaszMark

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2013. november 15. péntek, 23:46


ember84 írta:
JuhaszMark írta: Hello mindenki most vettem egy bmw320d-t és pár nap után fura dolog történt... simán indul nem füstöl nincs semmi baja de ha adok neki 1 kis gázfröccsöt akkor elkezd dadogni a motor nem füstöl ilyenkor se és csak dadog ha berakom sebességbe akkor még jobban rázkódik... (autómata a kocsi) akitöl vettem azt mondta h tankolt és valami trutyit felkaphatott spurit is meg rendes tisztitot is raktam bele de egyre többet csinálja... nemcsak hideg hanem meleg motornál is valakinek valami ötlet? köszönöm elöre is a válaszokat.


Es ha nem vagy sebessegbe,es csak eppenhogy egy icipici gazt adsz,akkor bedadog,igaz?En legtomegmerore tipelnek,tobbiek mire gondoltok?


igen pontosan de ha többet adok 1000felett pörög akkor semmi dadogás... de az is fura, hogy nem mindig csinálja hanem csak néha...




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. november 16. szombat, 00:17

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2013. november 15. péntek, 22:37


JuhaszMark írta: Hello mindenki most vettem egy bmw320d-t és pár nap után fura dolog történt... simán indul nem füstöl nincs semmi baja de ha adok neki 1 kis gázfröccsöt akkor elkezd dadogni a motor nem füstöl ilyenkor se és csak dadog ha berakom sebességbe akkor még jobban rázkódik... (autómata a kocsi) akitöl vettem azt mondta h tankolt és valami trutyit felkaphatott spurit is meg rendes tisztitot is raktam bele de egyre többet csinálja... nemcsak hideg hanem meleg motornál is valakinek valami ötlet? köszönöm elöre is a válaszokat.


Ajjaj, nagy a baj...



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. november 15. péntek, 22:29


JuhaszMark írta: Hello mindenki most vettem egy bmw320d-t és pár nap után fura dolog történt... simán indul nem füstöl nincs semmi baja de ha adok neki 1 kis gázfröccsöt akkor elkezd dadogni a motor nem füstöl ilyenkor se és csak dadog ha berakom sebességbe akkor még jobban rázkódik... (autómata a kocsi) akitöl vettem azt mondta h tankolt és valami trutyit felkaphatott spurit is meg rendes tisztitot is raktam bele de egyre többet csinálja... nemcsak hideg hanem meleg motornál is valakinek valami ötlet? köszönöm elöre is a válaszokat.


Es ha nem vagy sebessegbe,es csak eppenhogy egy icipici gazt adsz,akkor bedadog,igaz?En legtomegmerore tipelnek,tobbiek mire gondoltok?


JuhaszMark
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz JuhaszMark

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2013. november 15. péntek, 21:46


Hello mindenki most vettem egy bmw320d-t és pár nap után fura dolog történt... simán indul nem füstöl nincs semmi baja de ha adok neki 1 kis gázfröccsöt akkor elkezd dadogni a motor nem füstöl ilyenkor se és csak dadog ha berakom sebességbe akkor még jobban rázkódik... (autómata a kocsi) akitöl vettem azt mondta h tankolt és valami trutyit felkaphatott spurit is meg rendes tisztitot is raktam bele de egyre többet csinálja... nemcsak hideg hanem meleg motornál is valakinek valami ötlet? köszönöm elöre is a válaszokat.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. november 14. csütörtök, 16:53


Hát ja, akkor értem mért néztem be.....

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. november 14. csütörtök, 16:40


Pocses írta:
Kristen76 írta:
Pocses írta:
mokussska írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
mokussska írta: ma a harmadik reggel történik meg a következő.az első indításkor a motor pár másodperc után lefullad,és gázadás nélkül másodszorra is lefullad.harmadik alkalommal kicsi gázadás mellet beindul,pár másodpercig ingadozik az alapjárat kb 800-1300 között,aztán minden oké. mi lehet a probléma?


Talán meg kéne nézni az üzemanyag nyomást, ha az jó, utána lehet tovább menni. Nem véletlen, hogy kell neki a gázfröccs. Lehet hogy fossá van dugulva a szűrő,vagy gyenge az AC már. Ha ezek jók, utána kellene gondolkodni. Nekem is ez volt, nem indult egyből, ha indult lefulladt, csak gázfröccsre indult, az AC volt a szar, csere után pöccre indult, Természetesen azért más oka is lehet, de illene sorba menni, ha már lefullad, nehezen indul egy benzines, illene először azért mindjárt az üzemanyag-ellátásra gondolni.
Nem pedig kicserélni minden érzékelőt,aztán lehet nem kap elég benzint.
Sorry....


osztom


A hozzá nemértés sajnos. Nálam is volt egy hiba anno ami nem jelzett semmi hibát, de látta a szerelőm gépen, szerény keverék. Mondta használjam, kifog derülni.
Aztán eltelt pár hónap, pár ezer km, hidegen gyenge, egyenletlen, kapkodós lett a vas, lett egy majrélámpám, kiolvasás, légmennyiségmérő csere a vége. Azóta klappol a motor, sőt ilyen jól nem húzott mikor megvettem sem, holott akkor hiba nem volt.




az alapjárati szelep az hol található?? nekem is ezek vannak és még melegen is fullad már 5000 fordulatnál és 5200 után nem is pörög
a szerelő is erre tippelt,remélem ennyivel meg is oldódik a dolog.viszont kicsit sikerült neki beszaratni, hogy volt itt nyíregyen egy srác hasonló problémával,nála pl minden szóba jövő dolgot kicseréltek,és egy 'alapjárati szelep' volt végül a probléma.


Ez aztán a frappáns HSZ...


ott van az, csak a szerncsétlen baszott legörgetni a végére, csak neki szimpatikus üres helyre elkezdte beírni. bocs a jelzőért de mindig ez van. már legalább nem nyitogat mindig új topic-ot, arról leszokott.

javítottam amúgy. inentől van sorrand, de ezért nem jó ez a megoldás itt a fórumon, mert sokan nem vágják mi van. mellesleg az is durva, amikor valaki a kommentjébe beüt egy csomó entert, aztán ha valaki idéze, akkor a per quote az enterek végén elsz egy csomó üres hellyel, ezért írnak bele...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. november 14. csütörtök, 16:26


Kristen76 írta:
Pocses írta:
mokussska írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
mokussska írta: ma a harmadik reggel történik meg a következő.az első indításkor a motor pár másodperc után lefullad,és gázadás nélkül másodszorra is lefullad.harmadik alkalommal kicsi gázadás mellet beindul,pár másodpercig ingadozik az alapjárat kb 800-1300 között,aztán minden oké. mi lehet a probléma?


Talán meg kéne nézni az üzemanyag nyomást, ha az jó, utána lehet tovább menni. Nem véletlen, hogy kell neki a gázfröccs. Lehet hogy fossá van dugulva a szűrő,vagy gyenge az AC már. Ha ezek jók, utána kellene gondolkodni. Nekem is ez volt, nem indult egyből, ha indult lefulladt, csak gázfröccsre indult, az AC volt a szar, csere után pöccre indult, Természetesen azért más oka is lehet, de illene sorba menni, ha már lefullad, nehezen indul egy benzines, illene először azért mindjárt az üzemanyag-ellátásra gondolni.
Nem pedig kicserélni minden érzékelőt,aztán lehet nem kap elég benzint.
Sorry....


osztom


az alapjárati szelep az hol található?? nekem is ezek vannak és még melegen is fullad már 5000 fordulatnál és 5200 után nem is pörög
a szerelő is erre tippelt,remélem ennyivel meg is oldódik a dolog.viszont kicsit sikerült neki beszaratni, hogy volt itt nyíregyen egy srác hasonló problémával,nála pl minden szóba jövő dolgot kicseréltek,és egy 'alapjárati szelep' volt végül a probléma.


A hozzá nemértés sajnos. Nálam is volt egy hiba anno ami nem jelzett semmi hibát, de látta a szerelőm gépen, szerény keverék. Mondta használjam, kifog derülni.
Aztán eltelt pár hónap, pár ezer km, hidegen gyenge, egyenletlen, kapkodós lett a vas, lett egy majrélámpám, kiolvasás, légmennyiségmérő csere a vége. Azóta klappol a motor, sőt ilyen jól nem húzott mikor megvettem sem, holott akkor hiba nem volt.




Ez aztán a frappáns HSZ...

Kristen76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Kristen76

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2013. november 14. csütörtök, 15:46


Pocses írta:
mokussska írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
mokussska írta: ma a harmadik reggel történik meg a következő.az első indításkor a motor pár másodperc után lefullad,és gázadás nélkül másodszorra is lefullad.harmadik alkalommal kicsi gázadás mellet beindul,pár másodpercig ingadozik az alapjárat kb 800-1300 között,aztán minden oké. mi lehet a probléma?


Talán meg kéne nézni az üzemanyag nyomást, ha az jó, utána lehet tovább menni. Nem véletlen, hogy kell neki a gázfröccs. Lehet hogy fossá van dugulva a szűrő,vagy gyenge az AC már. Ha ezek jók, utána kellene gondolkodni. Nekem is ez volt, nem indult egyből, ha indult lefulladt, csak gázfröccsre indult, az AC volt a szar, csere után pöccre indult, Természetesen azért más oka is lehet, de illene sorba menni, ha már lefullad, nehezen indul egy benzines, illene először azért mindjárt az üzemanyag-ellátásra gondolni.
Nem pedig kicserélni minden érzékelőt,aztán lehet nem kap elég benzint.
Sorry....


osztom


az alapjárati szelep az hol található?? nekem is ezek vannak és még melegen is fullad már 5000 fordulatnál és 5200 után nem is pörög
a szerelő is erre tippelt,remélem ennyivel meg is oldódik a dolog.viszont kicsit sikerült neki beszaratni, hogy volt itt nyíregyen egy srác hasonló problémával,nála pl minden szóba jövő dolgot kicseréltek,és egy 'alapjárati szelep' volt végül a probléma.


A hozzá nemértés sajnos. Nálam is volt egy hiba anno ami nem jelzett semmi hibát, de látta a szerelőm gépen, szerény keverék. Mondta használjam, kifog derülni.
Aztán eltelt pár hónap, pár ezer km, hidegen gyenge, egyenletlen, kapkodós lett a vas, lett egy majrélámpám, kiolvasás, légmennyiségmérő csere a vége. Azóta klappol a motor, sőt ilyen jól nem húzott mikor megvettem sem, holott akkor hiba nem volt.




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. november 14. csütörtök, 15:01


mokussska írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
mokussska írta: ma a harmadik reggel történik meg a következő.az első indításkor a motor pár másodperc után lefullad,és gázadás nélkül másodszorra is lefullad.harmadik alkalommal kicsi gázadás mellet beindul,pár másodpercig ingadozik az alapjárat kb 800-1300 között,aztán minden oké. mi lehet a probléma?


Talán meg kéne nézni az üzemanyag nyomást, ha az jó, utána lehet tovább menni. Nem véletlen, hogy kell neki a gázfröccs. Lehet hogy fossá van dugulva a szűrő,vagy gyenge az AC már. Ha ezek jók, utána kellene gondolkodni. Nekem is ez volt, nem indult egyből, ha indult lefulladt, csak gázfröccsre indult, az AC volt a szar, csere után pöccre indult, Természetesen azért más oka is lehet, de illene sorba menni, ha már lefullad, nehezen indul egy benzines, illene először azért mindjárt az üzemanyag-ellátásra gondolni.
Nem pedig kicserélni minden érzékelőt,aztán lehet nem kap elég benzint.
Sorry....


osztom


a szerelő is erre tippelt,remélem ennyivel meg is oldódik a dolog.viszont kicsit sikerült neki beszaratni, hogy volt itt nyíregyen egy srác hasonló problémával,nála pl minden szóba jövő dolgot kicseréltek,és egy 'alapjárati szelep' volt végül a probléma.


A hozzá nemértés sajnos. Nálam is volt egy hiba anno ami nem jelzett semmi hibát, de látta a szerelőm gépen, szerény keverék. Mondta használjam, kifog derülni.
Aztán eltelt pár hónap, pár ezer km, hidegen gyenge, egyenletlen, kapkodós lett a vas, lett egy majrélámpám, kiolvasás, légmennyiségmérő csere a vége. Azóta klappol a motor, sőt ilyen jól nem húzott mikor megvettem sem, holott akkor hiba nem volt.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1998

státusz mokussska

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2013. november 14. csütörtök, 14:56


YELLOW írta:
anubisz írta:
mokussska írta: ma a harmadik reggel történik meg a következő.az első indításkor a motor pár másodperc után lefullad,és gázadás nélkül másodszorra is lefullad.harmadik alkalommal kicsi gázadás mellet beindul,pár másodpercig ingadozik az alapjárat kb 800-1300 között,aztán minden oké. mi lehet a probléma?


Talán meg kéne nézni az üzemanyag nyomást, ha az jó, utána lehet tovább menni. Nem véletlen, hogy kell neki a gázfröccs. Lehet hogy fossá van dugulva a szűrő,vagy gyenge az AC már. Ha ezek jók, utána kellene gondolkodni. Nekem is ez volt, nem indult egyből, ha indult lefulladt, csak gázfröccsre indult, az AC volt a szar, csere után pöccre indult, Természetesen azért más oka is lehet, de illene sorba menni, ha már lefullad, nehezen indul egy benzines, illene először azért mindjárt az üzemanyag-ellátásra gondolni.
Nem pedig kicserélni minden érzékelőt,aztán lehet nem kap elég benzint.
Sorry....


osztom


a szerelő is erre tippelt,remélem ennyivel meg is oldódik a dolog.viszont kicsit sikerült neki beszaratni, hogy volt itt nyíregyen egy srác hasonló problémával,nála pl minden szóba jövő dolgot kicseréltek,és egy 'alapjárati szelep' volt végül a probléma.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. november 12. kedd, 18:33


anubisz írta:
mokussska írta: ma a harmadik reggel történik meg a következő.az első indításkor a motor pár másodperc után lefullad,és gázadás nélkül másodszorra is lefullad.harmadik alkalommal kicsi gázadás mellet beindul,pár másodpercig ingadozik az alapjárat kb 800-1300 között,aztán minden oké. mi lehet a probléma?


Talán meg kéne nézni az üzemanyag nyomást, ha az jó, utána lehet tovább menni. Nem véletlen, hogy kell neki a gázfröccs. Lehet hogy fossá van dugulva a szűrő,vagy gyenge az AC már. Ha ezek jók, utána kellene gondolkodni. Nekem is ez volt, nem indult egyből, ha indult lefulladt, csak gázfröccsre indult, az AC volt a szar, csere után pöccre indult, Természetesen azért más oka is lehet, de illene sorba menni, ha már lefullad, nehezen indul egy benzines, illene először azért mindjárt az üzemanyag-ellátásra gondolni.
Nem pedig kicserélni minden érzékelőt,aztán lehet nem kap elég benzint.
Sorry....


osztom