Szasza91
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz Szasza91

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2014. október 31. péntek, 11:55


YELLOW írta:
Danibattya írta: Sziasztok,
nekem olyan jelenség van az autómon, éppen haladok a lámpák fele ami pirosra vált, üres kis fék és elkezd sokkal erősebben csattogni az autó és mikor megállók akkor visszamegy a fordulat a normálisra!
Ötletek?

320d e46 2000 évj

Köszi
Dani


én azt mondanám, hogy ahogy fékezel a fékrásegítőből vissza jut levegő a szívótorokba és emiatt elégtelen lesz az égés. volt valami hasonló témázgatás pár hónapja. remélem jól emlékszem.


Szia Yellow!
olvasgatva ezt a témát, szeretném megkérdezni, hogy ha a fékrásegítőből vissza jut a levegő, azt mi okozza, és pontosan hogy tudnám megállapítani, hogy ez a hiba, vagy mit kellene megnéznem, kicserélnem? Nekem a diag üzemanyag keverék hibát ír, elvileg lambaszondát jónak mondják, légtömegmérő jó, kartergáz + cső jó.ú


tamas32
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2002

státusz tamas32

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2014. október 30. csütörtök, 17:45


Sziasztok a segítséget szeretnék kérni van egy 2001 es e46 316i 1.9L BMW-m és ugrál az alapjárat elindítom hidegen gyönyörűen megy egyenletes az alapjárat de ahogy bemelegszik és megállok vele ugrál az alapjárat. Meg szerintem sokat is fogyaszt 9-10 liter az átlag pedig finoman járok vele . MI lehet a baj szerintetek ?
Köszönöm a válaszokat !!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz Forray

Újonc

Elismertség: 66% (2 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. október 19. vasárnap, 21:29


Sziasztok!
Közel két hetet foglalkoztam az egyenetlen alapjárat témával mivel nálam is egyre gyakrabban fordult elő. Ami a legfontosabb, próbáltam arra törekedni, hogy ne cserélgessek mindenféle alkatrészt mivel elég drága. Szóval kipucoltam az alapjárati motort és kidobáltam a vékony vákumcsöveket. A vákumcsövekhez tartozó összes szelepet kipucoltam. Az új vákumcsövek beszerelése után (500Ft) a csöveket rögzítettem is kábelkötegelővel, hogy biztosan ne szívjon fals levegőt. DIAG programot figyelve pedig egy kicsit állítani kellett a gázbowden feszességén (azt a holtpontot kellett megtalálni, hogy még éppen zárjon a pillangószelep). A végeredmény tökéletesen stabil alapjárat. Nem fuldoklik, nem áll meg üzemmeleg motor esetén sem. (Az alapjárati motort ellenőrizni kell működés szempontjából. Középső láb +12V, attól egyszer balra a negatív és egyszer jobbra. Ekkor a motor a két szélső végállásra tér ki. Az egész munka kb.: 4 órát vett igénybe. Sok sikert mindenkinek, akinél tényleg csak ennyi a probléma és nem komolyabb.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. szeptember 29. hétfő, 10:45


Danibattya írta: Sziasztok,
nekem olyan jelenség van az autómon, éppen haladok a lámpák fele ami pirosra vált, üres kis fék és elkezd sokkal erősebben csattogni az autó és mikor megállók akkor visszamegy a fordulat a normálisra!
Ötletek?

320d e46 2000 évj

Köszi
Dani


én azt mondanám, hogy ahogy fékezel a fékrásegítőből vissza jut levegő a szívótorokba és emiatt elégtelen lesz az égés. volt valami hasonló témázgatás pár hónapja. remélem jól emlékszem.

Danibattya
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Danibattya

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 38

Elküldve: 2014. szeptember 29. hétfő, 09:47


Sziasztok,
nekem olyan jelenség van az autómon, éppen haladok a lámpák fele ami pirosra vált, üres kis fék és elkezd sokkal erősebben csattogni az autó és mikor megállók akkor visszamegy a fordulat a normálisra!
Ötletek?

320d e46 2000 évj

Köszi
Dani

ArkyCsaba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz ArkyCsaba

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 105

Elküldve: 2014. szeptember 26. péntek, 22:14


jons írta:
ArkyCsaba írta: Bemelegedés után megállásnál,illetve lassításnál benyomott kuplunggal "leejti" az alapjáratot 6-650 környékére,de csak egy pár pillanatra és ezt sem csinálja mindig csak ha éppen olyanja van
Elfelejtettem: 318i benzin.


http://www.realoem.com/bmw/sho...mp;lang=en

1-es 3-mas alkatrészt nézném át komolyabban.


Rendben,megnézetem,de valószínű az egyes lesz,mert aki utoljára "benne volt" azt mondta a csövek rendben vannak.Köszönöm a segítséget

minimal

státusz minimal

Törzsvendég

Elismertség: 11% (15 pont) | Hozzászólások: 131

Elküldve: 2014. szeptember 04. csütörtök, 00:09


eLevente írta:
eLevente írta: Sziasztok!

E46-os 150LE-s 320d-m van, és amíg hideg a motor kicsit rángat, nagyobb gázzal kell elindulni, hogy ezt ne tegye.
Azt is észrevettem, hogy néha látszik, hogy az alapjárati fordulatszám nem teljesen egyenletes, kicsit mozog a mutató fel-le, de ez minimális.
Ami viszont feltűnő, hogy ha kis gázzal állandó sebességgel haladnék, akkor szintén mozog a fordulatszám, viszont már jobban látszik, és rendesen érezni is, ahogy rángatja a kocsit.
Ez egy kicsit nagyobb gázra eltűnik.
Van esetleg valami ötletetek, hogy ez mitől lehet?


Nos, megoldódott a probléma, kiderült, hogy a motortartó bakok voltak elég rossz állapotban, ez okozta nagyrészt a rángatást.
Teljesen nem szűnt meg, elvileg kettőstömegű lendkerék/kuplung csere oldaná meg teljesen, de még bírják egy darabig, és így már csak minimálisan érezhető a gond.


Én automatánál tapasztaltam/láttam ilyet, amikor egyenletes gázadásnál ugrál a fordulat... az wandler hiba szokott lenni.





jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2014. szeptember 02. kedd, 20:02


ArkyCsaba írta: Bemelegedés után megállásnál,illetve lassításnál benyomott kuplunggal "leejti" az alapjáratot 6-650 környékére,de csak egy pár pillanatra és ezt sem csinálja mindig csak ha éppen olyanja van
Elfelejtettem: 318i benzin.


http://www.realoem.com/bmw/sho...mp;lang=en

1-es 3-mas alkatrészt nézném át komolyabban.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz eLevente

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2014. szeptember 02. kedd, 18:51


eLevente írta: Sziasztok!

E46-os 150LE-s 320d-m van, és amíg hideg a motor kicsit rángat, nagyobb gázzal kell elindulni, hogy ezt ne tegye.
Azt is észrevettem, hogy néha látszik, hogy az alapjárati fordulatszám nem teljesen egyenletes, kicsit mozog a mutató fel-le, de ez minimális.
Ami viszont feltűnő, hogy ha kis gázzal állandó sebességgel haladnék, akkor szintén mozog a fordulatszám, viszont már jobban látszik, és rendesen érezni is, ahogy rángatja a kocsit.
Ez egy kicsit nagyobb gázra eltűnik.
Van esetleg valami ötletetek, hogy ez mitől lehet?


Nos, megoldódott a probléma, kiderült, hogy a motortartó bakok voltak elég rossz állapotban, ez okozta nagyrészt a rángatást.
Teljesen nem szűnt meg, elvileg kettőstömegű lendkerék/kuplung csere oldaná meg teljesen, de még bírják egy darabig, és így már csak minimálisan érezhető a gond.

ArkyCsaba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz ArkyCsaba

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 105

Elküldve: 2014. június 04. szerda, 17:43


Sziasztok,Nekem is hasonló problémám van mint az elöttem szólónak, hidegen semmi gond az alapjárattal,de bemelegedés után megállásnál,illetve lassításnál benyomott kuplunggal "leejti" az alapjáratot 6-650 környékére,de csak egy pár pillanatra és ezt sem csinálja mindig csak ha éppen olyanja van, semmivel nem tudom összefüggésbe hozni,teljesen véletlenszerűen csinálja.Van hogy napokig semmi,aztán reggel mikor dolgozni megyek csinálja kétszer háromszor, aztán többet nem!? Nemrég volt diagon, sehol semmi. Valakinek valami ötlet? Előre is köszönöm

Elfelejtettem: 318i benzin.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. június 04. szerda, 18:02

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz eLevente

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2014. május 16. péntek, 11:20


Sziasztok!

E46-os 150LE-s 320d-m van, és amíg hideg a motor kicsit rángat, nagyobb gázzal kell elindulni, hogy ezt ne tegye.
Azt is észrevettem, hogy néha látszik, hogy az alapjárati fordulatszám nem teljesen egyenletes, kicsit mozog a mutató fel-le, de ez minimális.
Ami viszont feltűnő, hogy ha kis gázzal állandó sebességgel haladnék, akkor szintén mozog a fordulatszám, viszont már jobban látszik, és rendesen érezni is, ahogy rángatja a kocsit.
Ez egy kicsit nagyobb gázra eltűnik.
Van esetleg valami ötletetek, hogy ez mitől lehet?

piktor77
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2001

státusz piktor77

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. április 19. szombat, 11:27


Sziasztok a segítséget szeretnék kérni van egy 2001 es 1.8 benzines 8 szelepes e 46 om szarakodik az alapjárat elindítom hidegen gyönyörűen megy egyenletes az alapjárat de ahogy bemelegszik és megállok vele ugrál az alapjárat de nagyon az alapjárati egység már cserélve lett semmi nem változott lehet hogy légtömegmérö baja van? lehet azt tisztítani?
előre is köszönöm a válaszokat


sindely
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 328Ci
Évjárat: 1999

státusz sindely

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2014. január 31. péntek, 20:12


MattM325 írta:
sindely írta:
YELLOW írta:

pont ez a baj, hogy a hőfokot így adja meg hidegen, ergo az ECU azt hiszi, hogy a motor üzem meleg, ezért nem dúsít túl, szegénykeverékes üzemmód van, holott hideg a motor és kellene neki a többlet üzemanyag az emelt fordulat.


vagy a muszer basz at engem a palankon, de nagyon a vanos szimeringen hezitalok. youtubeon lattam eleg sok videot, ami egyezik az en hibammal. alatta vegig olvastam a kommenteket. eleg sok valasz volt: i have the same problem. 99% vanos seals...


Hidd el a VANOS tömítéstől nem fog egekben állni a motor és a beszívott levegő hőmérséklete, főleg mikor hidegen indítasz. Lehet találgatni, de elég sok különböző hibát ír a műszered amennyire én látom persze... Nem chipes az autód?
Tényleg vidd el olyanhoz aki érti mit csinál. Persze a tömítéseket kicserélheted, állítólag 40-50 ezernél már mind rossz és azokat is megcsinálhatod amiket korábban írtál (alapjárati motor, fojtószelep, vákuumcsövek, stb...).


hi! nem nincs benne chip. nem vagyok chip parti. teljesen gyeri benn minden. megirnad pu-ben milyen hibakat latsz? azzal is segitenel. tobb szem tobbet lat alapon. koszi!
jah, komplett uj vanos 400 euro. csere egy szopas. remelem en is hogy takaritassal meguszom.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. január 31. péntek, 20:24

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. január 29. szerda, 12:54


szabomate írta:
kalmaristi írta:
szabomate írta: Üdv!

Olyan problémával fordulnék hozzátok, hogy adott egy 1.8-as benzines motor és a következő problémákat produkálja: Olvastam sok hozzászólást az alapjárat ingadozással kapcsolatban de eddig egyik sem volt hasonló az enyémhez. Beindítást követően gyönyörű szépen jár fix 750-800 között viszont mikor megyek vele városban/országúton és kinyomom a kuplungot a fordulatszám először olyan 1050-nél picit megáll, majd tovább esik 500 köré ahol elkezd rázkódni és ott szépen ugrál, majd visszaáll rendes alapjárati fordulatra. Ezt hidegen és melegen is ugyanúgy produkálja. Az alapjárat szabályzó motor lehet a ludas, vagy esetleg a légtömegmérő ?? Egyébként szépen gyorsul és nem rángat, a fogyasztás is rendben van. Előre is köszönöm a válaszokat

Ha tudod vidd el diagnosztikára nekem is hasonlókat produkált főtengely jeladó volt a ludas
Ha az lenne a baj ERA-t ne rakjatok bele nekem 2 hétig birta


Most jött nemrég szerelőtől, 0 hibával (állítólag...), de lehet hogy megtaláltam a problémát. Megfigyeltem, hogy irdatlan hang jön hátulról a tank nyílás alól, valószínűleg a nagynyomású üzemanyag szivattyú gyengélkedik. Olvastam, hogy szeret behalni, bár nem tudom ez hogy befolyásolhatja az üzemanyag ellátást és az alapjáratot mikor menni megy mint a meszes, nem rángat és a fogyasztás is 7,2-7,6 körül van.


Enyém is ment, reggel mégse akart indulni, csak 2,3 szorra,utána össze vissza járt.Melegen kutya baja nem volt. Mégis szar volt az AC, csere után pöccre indult -10 fokba is.Pedig már gyújtásra megvolt a 3 bár.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz szabomate

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. január 29. szerda, 12:50


kalmaristi írta:
szabomate írta: Üdv!

Olyan problémával fordulnék hozzátok, hogy adott egy 1.8-as benzines motor és a következő problémákat produkálja: Olvastam sok hozzászólást az alapjárat ingadozással kapcsolatban de eddig egyik sem volt hasonló az enyémhez. Beindítást követően gyönyörű szépen jár fix 750-800 között viszont mikor megyek vele városban/országúton és kinyomom a kuplungot a fordulatszám először olyan 1050-nél picit megáll, majd tovább esik 500 köré ahol elkezd rázkódni és ott szépen ugrál, majd visszaáll rendes alapjárati fordulatra. Ezt hidegen és melegen is ugyanúgy produkálja. Az alapjárat szabályzó motor lehet a ludas, vagy esetleg a légtömegmérő ?? Egyébként szépen gyorsul és nem rángat, a fogyasztás is rendben van. Előre is köszönöm a válaszokat

Ha tudod vidd el diagnosztikára nekem is hasonlókat produkált főtengely jeladó volt a ludas
Ha az lenne a baj ERA-t ne rakjatok bele nekem 2 hétig birta


Most jött nemrég szerelőtől, 0 hibával (állítólag...), de lehet hogy megtaláltam a problémát. Megfigyeltem, hogy irdatlan hang jön hátulról a tank nyílás alól, valószínűleg a nagynyomású üzemanyag szivattyú gyengélkedik. Olvastam, hogy szeret behalni, bár nem tudom ez hogy befolyásolhatja az üzemanyag ellátást és az alapjáratot mikor menni megy mint a meszes, nem rángat és a fogyasztás is 7,2-7,6 körül van.